Jump to content

minus21grams

Members
  • Δημοσιεύσεις

    172
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Συσκευή

  • Συσκευή
    Realme GT 5G

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

1.529 profile views

minus21grams's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

17

Φήμη

  1. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.heytap.browser Απ’ ότι βλέπω δεν υπάρχει δυνατότητα απεγκατάστασης (τουλάχιστον μέσω του app management). Το έκανα disable αλλά θα προτιμούσα να αφαιρούνταν εντελώς.
  2. Κάλλιο αργά παρά ποτέ! Επιτέλους εμφανίστηκε (και εγκαταστάθηκε) χθες το βράδυ. Μέχρι στιγμής δεν έχω παρατηρήσει αλλαγές στην αποκρισιμότητα, μεταβολές στην διάρκεια της μπαταρίας (κυρίως το 2ο) κ.λπ. H αναβάθμιση σε Android 14 είναι εκτός πλάνων; Από εδώ και στο εξής να περιμένουμε μόνο security patches;
  3. Μία βδομάδα έχει περάσει από την έναρξη διάθεσης του system update με τα security patches Απριλίου κι ακόμα δεν έχει φανεί στη δική μου συσκευή. Συγκριτικά θυμάμαι πως το προηγούμενο, του Δεκεμβρίου, δεν είχε καθυστερήσει πάνω από 2-3 μέρες... Αυτό το Wireless Earphones που εμφανίστηκε σήμερα προς ενημέρωση στο Play Store γιατί δεν υπάρχει στη λίστα των apps; 🤔 Αν γνωρίζετε, ενημερώστε.
  4. Χωρίς να αμφισβητώ όσα λες, σημειώνω πως αγόρασα το Realme από Γερμανό, όχι Skroutzομάγαζο που ενδεχομένως να κάνει παραεισαγωγές.
  5. Από τη στιγμή που διάβασα το μήνυμα checkάρω το κινητό ανά 7-8 ώρες (έκανα και ένα reboot ενδιάμεσα καλού κακού) αλλά ακόμα τίποτα... Απορία ετών ανεξαρτήτως μάρκας smartphone: Γιατί σε κάποιους κατόχους οι ενημερώσεις εμφανίζονται άμεσα ενώ σε άλλους καθυστερούν; Και δεν μιλάμε για μερικές ώρες διαφορά (αμελητέο) αλλά για διάστημα που υπερβαίνει τη μία μέρα, ίσως και δύο. Είναι θέμα traffic/server; 🤔
  6. Ξέρεις περίπου πόσες μέρες μεσολαβούν από την υποβολή της αίτησης μέχρι την παραλαβή; Ο λόγος που πήγα σε κατάστημα ήταν ακριβώς αυτός: η αμεσότητα.
  7. Τι ακριβώς χρειάζεται; Αν έχει ήδη αναφερθεί, μια παραπομπή αρκεί.
  8. Υπάρχει όντως έλλειψη SIM καρτοκινητών ή πρόκειται για πολιτική της εταιρείας ώστε να ωθεί εμμέσως τους πελάτες στα συμβόλαια; Ήθελα να κάνω αλλαγή παρόχου από Vofafone CU σε What’s Up και ο υπάλληλος μου είπε ότι δεν είχε κάρτες στο μαγαζί (COSMOTE, όχι Γερμανός) παρά μόνο για συμβόλαια. Μετά από έλεγχο διαθεσιμότητας συμπλήρωσε πως το πλησιέστερο κατάστημα με απόθεμα ήταν αυτό του Συντάγματος. Έλα όμως που αφορά ηλικιωμένο άτομο που ΔΕΝ μπορεί να τρέχει. Και δεν νομίζω πως μπορώ να το κάνω για λογαριασμό του... Δεν είναι σοβαρή κατάσταση αυτή, τέτοιες δικαιολογίες ακούγαμε πριν 3 καλοκαίρια από μαγαζάτορες της αλυσίδας Wind όταν ξεκίνησαν οι μαζικές αναβαθμίσεις από 4G σε 5G. Δεν ξέρω αν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα ήταν όμως τουλάχιστον αληθοφανείς. Εδώ σου λένε φόρα παρτίδα «Δίνω SIM μόνο για συμβόλαια, για καρτοκινητά μόνο στα κεντρικά». 👎
  9. Επιβεβαιώνω κι εγώ παρότι έχει περάσει αρκετός καιρός από τη δοκιμή (πάνω από χρόνος). Μεγάλη απογοήτευση, αλλά από τη στιγμή που αναφέρεται ρητά στους όρους χρήσης δεν μπορούμε να διαμαρτυρόμαστε...
  10. Αυτόματο μηχάνημα με POS; Μακάρι να το ’ξερα νωρίτερα, στον τοπικό Γερμανό (που συν τοις άλλοις είναι και «τρύπα») δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Τα κεντρικά καταστήματα με ταμπέλα COSMOTE (σκέτη) πάντως, είναι λιγότερα - μακάρι να το υιοθετήσουν και οι άλλοι.
  11. Ενδιαφέρον, αν πάει κανένας, ας ενημερώσει. Πέρασα μια βόλτα εγώ χθες το απόγευμα και -όπως ήταν αναμενόμενο- έλαβα αρνητική απάντηση. ☹ Το πρόβλημα είναι πως τα περισσότερα [;] καταστήματα της αλυσίδας Γερμανός εκτός κέντρου, ακολουθούν μειωμένο και, κυρίως, διακεκομμένο ωράριο. Κάτι που επιδεινώνει την κατάσταση για τους cheapιδες σαν κι εμένα που εξαντλούμε κάθε χρονικό περιθώριο ανανεώνοντας στο τέλος του τριμήνου, κυριολεκτικά μια μέρα πριν τεθεί φραγή κλήσεων.
  12. Αν ισχύει (διατηρώ αμφιβολίες), σημαίνει πως ο πελάτης έχει περισσότερες διαθέσιμες επιλογές (μετά την απόφαση της COSMOTE για κατάργηση ανανέωσης €8 & €10 διαδικτυακά) και τρόπο να αποφύγει πιθανή ταλαιπωρία. Όπου ταλαιπωρία τυχόν ουρές στον Γερμανό συναρτήσει του περιορισμένου ωραρίου λειτουργίας - Ο Κωτσόβολος απ’ όσο βλέπω είναι ανοιχτός 9πμ με 9μμ, καμία σύγκριση!
  13. Κοιτώντας τον χάρτη με τα πλησιέστερα καταστήματα που εξυπηρετούν τους συνδρομητές της COSMOTE εμφανίζεται εκτός από τον Γερμανό και ο Κωτσόβολος. Κάνουν και ανανεώσεις χρόνου ομιλίας ή ασχολούνται μόνο με συμβόλαια;
  14. Ομολογώ πως δεν γνώριζα αυτή την υπηρεσία. Έχω συγγενή που διατηρεί 2ο αριθμό What’s up αλλά δεν ξέρω πόσες ανανεώσεις έχει κάνει τους τελευταίους μήνες. Υπάρχουν άλλοι όροι για αποστολείς/αποδέκτες που πρέπει να γνωρίζουμε; Εγώ έχω Frog με ημερομηνία φραγής λογαριασμού την 1η Μαΐου. Έστω ότι αιτούμαι και λαμβάνω €10, με την πίστωση του ποσού υπάρχει αυτόματη άρση των περιορισμών; Θεωρείται κανονική ανανέωση υπολοίπου; Τα χρήματα παραμένουν διαθέσιμα για 2 μήνες;
×
×
  • Create New...