Χρειάστηκε να επικοινωνήσω με τη ΔΕΗ καθώς έχασα τον πατέρα μου την Μ.Βδομάδα και ήθελα να κάνω διακοπή του ρεύματος.
Παίρνω το 11770 και η πλάκα είναι ότι σου λέει ότι 'αυτήν την περίοδο' η τηλεφωνική εξυπηρέτηση λειτουργεί ΠΙΟ ΕΝΤΑΤΙΚΆ.
Για να μην εκφραστώ απρεπώς, πήρα τρεις φορές, διαφορετικές μέρες και ώρες, τις δυο φορές μάλιστα έλεγαν ότι η αναμονή είναι 2 λεπτά !!!! και περίμενα μισή ώρα και φυσικά ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΉΘΗΚΑ, δεν το σήκωσε κανείς.
Έχει περάσει μία εβδομάδα και δεν έχουν απαντήσει φυσικά ούτε στο email που τους έστειλα. Εν έτη 2020 σε εποχή Covid-19 από τηλεργασία εκεί στη ΔΕΗ ( άσχετο αλλά και στις περισσότερες δημ. υπηρεσίες ) ο μισθός κανονικά και από δουλειά .....
Άντε με τους κοπρίτες να μη συνεχίσω. Το νήμα το βρήκα ψάχνοντας πόσο κοστίζει η κλήση στο 11770. Σταμάτησα να παίρνω το γ@##$%^ 11770 όταν κατάλαβα τι μ........ είναι, αφού η αναμονή στο περίμενε θα μου κοστίσει πιο πολύ από ΟΤΑΝ καταφέρω με φυσική παρουσία να διακόψω το ρεύμα.