Jump to content

alicegia

Members
  • Δημοσιεύσεις

    17
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About alicegia

  • Ημ. Γέννησης 29/09/1984

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

alicegia's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Έκανα την χαζομάρα και έκανα την ενημέρωση αν και είχα διαβάσει τα σχόλια ότι υπήρχε θέμα. Ήθελα καλύτερη ανταπόκριση και τώρα δεν έχω καν καταχωρημένα αποτυπώματα:lol: Οτι και να κανω με πεταει λεγοντας μου οτι δεν ειναι καθαρη η οθονη.... Εντωμεταξυ λυπαμαι να αφαιρεσω το τζαμακι γιατι δεν το εχω ουτε μηνα. Γνωριζει κανεις αν θα γινει αλλη ενημερωση ωστε να βελτιωθει το bug με την καταχωρηση αποτυπωματων?
  2. Δυστυχώς είναι ενεργοποιημένη και πάλι έχω θέμα. Ας ελπίσουμε για καμιά ακόμα αναβάθμιση μήπως και διορθωθεί. Είναι κρίμα πάντως γιατί σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό
  3. Μου φαινεται αδιανοητο οτι το δαχτυλικο εξακολουθει και ειναι πιο αργο απο το Α5 (2016) που ειχα! Ειλικρινα δεν ξερω τι αλλο να κανω.. εχω αυξησει την ευαισθησια αφης εχω βγαλει το εφε μεταβασης οθονης αλλα και παλι τα ιδια.... Και δυστυχως η αναγνωριση προσωπου δεν λειτουργει σε απολυτο σκοταδι. Χιλιες φορες να ηταν απο πισω και οχι on screen. Κατα τα αλλα το κινητο για τα λεφτα του τα σπαει! Το μονο αρνητικο ειναι το δαχτυλικο αποτυπωμα
  4. Ρε παιδια απο το πρωι εχω στο κινητο μου απο καθολου εως ελαχιστο σημα της wind. Μεχρι τωρα ειχα το ελαχιστο 3 γραμμες. Μιλαω μαζι τους στο live chat και μου λενε οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα στη περιοχη μου κ με γειωνουν κανονικοτατα. Το θεμα ειναι οτι ξερω κ αλλους με αριθμο wind που εχουν ακριβως το ιδιο προβλημα απο το πρωι. Πως ειναι δυνατον να λενε οτι δεν τρεχει τιποτα? :mad::mad:
  5. Μετα απο αρκετο ψαξιμο τελικα καταφερα να το βρω. Στελνεις “F2R” στο 1285 για οποιον ενδιαφερεται. Και μια παρατηρηση... Ποσο στον κοσμο τους ειναι εκει στην εξυπηρετηση της wind? Επειδη δεν μου εμφανιζει το live chat στο f2go (δεν ξερω γιατι) ειπα να παρω στην εξυπηρετηση να ρωτησω. Περα του οτι χρεωνουν 24 λεπτα το τηλεφωνημα δεν εγινε και η δουλεια μου γιατι ο αριθμος που ενδιαφερομουν να ενεργοποιησει το free2roam δεν ηταν ο δικος μου και για αυτο τον λογο δεν μου ελεγαν τον αριθμο που στελνεις για να ενεργοποιησεις την υπηρεσια. Και ειχαν την απαιτηση να τους παρει τηλεφωνο ο αθρωπος που ειναι εξωτερικο για να του πουν που θα στειλει μηνυμα. Θα τρελαθουμε τελειως!!!
  6. Καλησπερα, γνωριζει καποιος πως μπορω να ενεργοποιησω το free2roam απο το εξωτερικο με sms? Ειχα βρει πριν καπους μηνες ενα νουμερο αλλα τωρα που το ψαχνω δεν μπορω να το βρω πουθενα
  7. Ευχαριστώ πολύ. Δυστυχώς και εγώ από το λίγο που το έψαξα σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξα, ότι πλέον δε γίνεται... απλά ήθελα μια επιβεβαίωση.
  8. Καλησπέρα, θέλω να ρωτήσω αν υπαρχει τρόπος να κανεις μεταφορά υπολοίπου απο ένα F2G σε έναν άλλον αριθμό F2G. Ξέρω οτι κάποτε γινόταν σε αποστολή sms στο 1900 κατι. Δε τον θυμάμαι ακριβως τον αριθμό.
  9. Οχι και την πρωτη φορα που ειχα αλλαξει το product code την ιδια εκδοση λογισμικου ειχε και με την αλλαγη κατεβασα την καινουρια
  10. Καλησπερα δεν ξερω αν ειναι η σωστη ενοτητα που γραφω αλλα επειδη αφορα το 5530 θα το γραψω εδω. Θα σας πω απο την αρχη τι μου συνέβει κ αν μπορει καποιος να βοηθησει. Καταρχας δε ξερω πως τα καταφερα, χαλασε το κινητο κ μου αλλαξαν ολη την πλακετα απο μεσα. Το καλο ειναι οτι ηταν μεσα στην εγγυηση. Το θεμα ειναι ομως ειναι οτι τωρα εχω Product code της wind και δεν μπορω να το αναβαθμισω. Το ιδιο εγινε και οταν το πρωτο πηρα αλλα τοτε καταφερα κ το αλλαξα μεσω του ΝSS τωρα αν και δειχνει οτι αλλαξε δεν μπορω να κανω αναβαθμιση. Η παρουσα εκδοση λογισμικου ειναι v11.0.054 και ειναι μεσα στα προβληματα
  11. Ευχαριστω! που να το φανταστω! Ειναι διαφορετικο αρκετα απο το 5530 που εχω εγω αν και Symbian και τα δυο! Καλο Βραδυ!
  12. Καλησπερα και απο μενα! Μια ερωτηση θελω να κανω γιατι οσο και αν εψαξα δε βρηκα κατι σχετικο. Εχουν στειλει στην αδερφη μου ενα βιντεακι με bluetooth και εχει αποθηκευτει στα μηνυματα. Το εχει αποθηκευσει στην καρτα αλλα δεν μπορει με τιποτα να το σβησει απο τα μηνυματα γιατι δεν υπαρχει η επιλογη διαγραφη! πρωτη φορα το εχω δει αυτο! Εντωμεταξυ δεν εχει κανει καμια αναβαθμιση απο τοτε που το πηρε δε ξερω αν παιζει και αυτο ρολο
  13. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση αυτό ακριβώς ήθελα να μάθω γιατί όσο και αν έψαξα δεν βρήκα κάπου να αναφέρεται τι γίνεται με την εγγύηση
  14. Το προβλημα με τις Επαφες το ελυσα με Hard Format ούτε με επαναφορα εργαστασιακων ρυθμισεων δεν διορθωνόταν. δεν εχω καμια επαφη στη sim ολες ειναι στο τηλέφωνο κ δεν ανοιγε το εικονιδιο με τις επαφες απο το μενου ουτε καν οταν πηγαινα να στειλω μηνυμα. Τωρα για το Product Code εφοσον ειναι απο Ουγγαρία αν πας να κανεις αναβαθμηση λογισμικου απο το Nokia Software Updater θα χασεις τα Ελληνικα. Στο F.A.G στην αρχη για την S60(5th edition) λεει πως μπορεις να εισαγεις την Ελληνικη Γλωσσα αλλαζοντας το Product Code. Αυτο θελω να μαθω αν ειναι παρανομο κ αν θα εχω προβλημα απο την νοκια. Θελω να κανω αναβαθμηση λογισμικου με Ελληνικο Product Code γιατι με το Ουγγρικο ειναι παλιο V.11.0.054 κ δεν υπαρχει αναβαθμηση.
  15. Γεια σας κ χρόνια πολλά σε όλους!Δυστηχώς κ το δικό μου το 5530 είναι από Ουγγαρία κ μ' αρέσει που έλενξα πριν το πάρω αν είχε ταινία ασφαλείας..Θέλω να ρωτήσω αν αλλάξω το Product Code θα εχω πρόβλημα με την εγγύηση στη Νokia; Εκτος από αυτό κάτι έχουν πάθει οι επαφές μου κ δεν ανοίγουν από πουθενά κ δεν ξέρω τι να κάνω...
×
×
  • Create New...