Jump to content

pavlitakis1

Banned
  • Δημοσιεύσεις

    5.189
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

5 Followers

About pavlitakis1

  • Ημ. Γέννησης 17/05/1967

Περιοχή

  • Περιοχή
    Πειραιάς

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

16.648 profile views

pavlitakis1's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

36

Φήμη

  1. Τι να μεταφέρει κάποιος από τα 6€ που είναι η ελάχιστη ανανέωση? Δεν ασχολείται κανένας στην κιού. Και με την επέκταση της λήξης του υπολοίπου με την αγορά πακέτου δεν έχει νόημα η μεταφορά αφού δεν λήγει το υπόλοιπο. Εσύ κάνεις το άσπρο μαύρο κι εγώ το μαύρο άσπρο για να επανέλθουμε στην πραγματικότητα. Όλων η υπομονή έχει όρια αλλά δεν τα πρηζουμε. Αυτό ακριβώς κάνεις εσύ. Και απειλές ότι θα κάνεις αναφορά στην εταιρεία που υποστηρίζεις. Το ότι μπορείς να μεταφέρεις τα περισσεύματα στον επόμενο μήνα είναι κοροϊδία γιατί αναγκάζεσαι κάθε μήνα να βάζεις λεφτά για να μηδενίσει το υπόλοιπο. Αν λοιπόν δεν μπορείς να φας 100 λεπτά το μήνα, τι νόημα έχει να τα μεταφέρεις στον επόμενο πέρα από το να μαζέψεις μερικές εκατοντάδες GB ή χιλιάδες λεπτά ομιλίας που δεν θα τα φας ούτε στην άλλη ζωή.😆😆
  2. Κάποιοι φίλοι έχουν πει ότι ισχύει η αρχική. Δοκιμάζεις και αν δεν ισχύει η αρχική 10ευρη τότε βάζεις. Έτσι κι αλλιώς η αγορά πακέτου δίνει επέκταση λήξης του υπολοίπου, οπότε δεν χάνεται τίποτα.
  3. Έλα τώρα. Το να μπορείς να στείλεις την τοποθεσία σου, μία φωτογραφία ή ένα φωνητικό μήνυμα ή πολλά φωνητικά μηνύματα όταν δεν έχεις χρόνο ομιλίας ούτε όρεξη να πληρώνεις 0,75 του ευρώ ανά λεπτό, δίνεις 2 ευρώ και μιλάς είτε μέσω voip είτε μέσω WhatsApp, viber και λοιπά. Είναι σοβαρό επιχείρημα ότι μπορείς να πάρεις το 112 και όχι να δώσεις δύο ευρώ στην Q για να έχεις ένα gigabyte για μία μέρα? Δεν καταλαβαίνω πού βοηθάει αυτή η συζήτηση τους χρήστες? Πάτε να βγάλετε το άσπρο- μαύρο και δεν καταλαβαίνω για ποιους λόγους. Έχεις δει πόσο χρεώνουν το λεπτό ομιλίας όλες οι εταιρίες στην Ελλάδα? Δύο ευρώ δεν είναι ούτε τρία λεπτά ομιλίας εκτός πακέτου. Φίλε μου έχει αλλάξει αυτό εδώ και αρκετό καιρό και απλώς κλείνοντας τα δεδομένα έχεις πλήρη προστασία. Παλιά πολλά ήταν διαφορετικά. Έχει βγάλει ανακοίνωση και το ημερήσιο πλέον είναι 2 ευρώ για 1gb. Καμία σχέση με τους άλλους.
  4. Όχι δεν ξεχνάω κανένα ανταγωνιστικό πακέτο γιατί δεν υπάρχει. Το πακέτο 60 λεπτά με 3 ευρώ είναι αστείο μπροστά στα πακέτα της Q ακόμα και με το διπλασιασμό κάθε δεύτερη εβδομάδα. Η πορτοκαλιά έχει countdown 4-5 μέρες κάθε εβδομάδα, με μεγάλη ποικιλία πακέτων. Επίσης με 3€ πακέτα στο δίμηνο μηδενίζει τα € ο βάτραχος. Ο μόνος λόγος να τη χρησιμοποιήσεις είναι να είναι η μόνη εταιρεία που έχει σήμα στην περιοχή σου. Δεν συζητώ για τα πακέτα ίντερνετ. Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις όταν έχει γίνει εκτενής συζήτηση για αυτά. Θα αρχίσουμε πάλι? Κάνε μία αναζήτηση στο νήμα. Μήπως εσύ επιμένεις όχι "καταλάθος"?
  5. Από τη μεριά μου θεωρώ ότι αφού όταν κλείσεις τα δεδομένα και δεν χρεώνεσαι, δεν έχει δικαίωμα πλέον να σου κόψει κάθε πρόσβαση στο διαδίκτυο κυρίως για λόγους ασφαλείας. Επίσης ο όγκος και το κόστος του ημερήσιου είναι λογικά, για να επικοινωνήσει κάποιος σε καταστάσεις ανάγκης. Οι άλλοι το κόβουν αναγκαστικά γιατί θα χρεώνεσαι ενάμιση ευρώ για 60 MB, πολλές φορές την ημέρα. Θεωρώ την κίνηση της Q σε αυτό το θέμα πολύ πιο τίμια χωρίς να μπαίνει σε κίνδυνο η ασφάλεια κάποιου, ειδικά όταν έχεις ενημέρωση ότι "απόψε λήγουν τα πακέτα". Όσο για το θέμα του ωραρίου και σε άλλες εταιρίες η λήξη των πακέτων είναι στο περίπου και όχι ακριβώς στο δευτερόλεπτο. Τώρα αν ψάξουμε να διυλίσουμε τον κώνωπα, υπάρχουν πολλά περισσότερα στις άλλες εταιρείες, που είναι απαράδεκτα όπως τριλεπτες χρεώσεις, ακριβά "φτηνά πακέτα", φραγή στο τρίμηνο, λήξη στο δίμηνο κλπ κλπ. Τώρα να ξεκαθαρίσω τη θέση μου ότι προσωπικά θεωρώ αυτονόητο ότι δεν είμαι υπέρ καμίας εταιρείας, αλλά απλώς προσπαθώ να βρίσκω τρόπους να έχουμε οικονομική βασική τηλεφωνία και τίποτε άλλο.
  6. Το ξέρουμε χρόνια. Νομίζω ότι μπορούμε άνετα να το ξεπεράσουμε και έχουμε προτείνει πολλές λύσεις. Το να το ξέρουμε, να την πατάμε και μετά να αρχίζουμε την γκρίνια για να έχουμε επιστροφή, δεν κερδίσουμε τίποτα στο τέλος πέρα από τη φθορά στην ψυχική μας ηρεμία. Και άλλες εταιρείες αφήνουν ανοικτό αυτό το θέμα, όπως διάβασα σήμερα στο νήμα της cosmote.
  7. Ακριβώς. Πάντα υπάρχει λογική εξήγηση αλλά επειδή ασχολουμεθα με τους καλοθελητές, οι οποίοι έχουν σα στόχο τον αποπροσανατολισμό, στο τέλος την πατάμε. Και στην εφαρμογή εάν δεις υπάρχει μία καθυστέρηση στην ενημέρωση της κατανάλωσης. Αυτό είναι θέμα λογισμικού και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα και πιστεύω ούτε η κιού μπορεί να κάνει.
  8. Εντάξει τότε. Αφού το ξέρεις, φρόντισε να μην ξανασυμβεί. Δεν αξίζει τόση φασαρία για λίγα megabyte παραπάνω. Με τέτοιες τιμές και προσφορές δεν αξίζει να προσπαθούμε να διυλίζουμε τον κώνωπα. Από τότε που βγήκε το κονέ πάντα έχω ένα να τρέχει αν υπάρχουν κενά και πάντα έχω το voip αν υπάρχουν κενά στην ομιλία στις προσφορές.
  9. Γι αυτό έχουμε το κονέ ή αγοράζουμε ένα φτηνό πακέτο έξτρα λίγο πριν την λήξη άμα κάτσει. Έχει τύχει σε φίλο να του μηδενίσουν το υπόλοιπο το μεσημέρι της ημέρας που έληγε. Γι αυτό λέω και εγώ ότι να κάνετε ανανέωση μία μέρα πριν τη λήξη, ώστε αν πάει κάτι στραβά με το σύστημα να μη χάσετε τα χρήματα. Στον φίλο τα επέστρεψαν βέβαια αλλά κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει να κινούμαστε συνεχώς στο όριο, γιατί κάποτε θα κάτσει η στραβή και είναι και ψυχοφθόρο όλο αυτό.
  10. Ναι γιατί έχει μηδενιστεί πριν το πάρεις χαμπάρι και κλείσεις δεδομένα. Για αυτό σου λένε να βρεις την κίνηση. Αν βρεις την κίνηση τότε θα σου επιστρέφουν το δίευρο. Το σύστημα είδε κίνηση χωρίς να έχεις πακέτο και χρέωσε ημερήσιο. Είναι προφανώς κάποιο bug του συστήματος οι ώρες, που δεν το ξέρουν οι υπάλληλοι και φοβούνται να επιστρέψουν 2 ευρώ. Από εδώ και πέρα γνωρίζεις. Μην το αφήνεις στο δευτερόλεπτο. Αλλιώς θα τρέχεις.
  11. Πολύ χρήσιμο αυτό αν ισχύει. Επίσης αν αγοράσεις νέο πακέτο αν δίνει νέα επέκταση. Αν δίνει είναι ένα δυνατό πλεονέκτημα του cu αν δεν μηδενίσει το υπόλοιπο όπως η πράσινη που ισχύει το πακέτο αλλά μηδενίζει το υπόλοιπο και το πακέτο τρέχει κανονικά με 0 υπόλοιπο.
  12. Δεν χρειάζεται πλέον η φραγή δεδομένων από την εταιρεία. Η εξήγηση βρίσκεται στην λογική. Κατά πάσα πιθανότητα η χρέωση έγινε λόγω του ότι έκλεισες τα δεδομένα μετά την λήξη. Σίγουρα δεν γίνεται η λήξη στις 23:59. Γίνεται νωρίτερα και χρεώθηκες πριν κλείσεις τα δεδομένα, και το μήνυμα ήλθε λίγο αργότερα. Μην ψάχνεις περίεργες εξηγήσεις που λένε οι άλλοι. Και το τηλέφωνο να ΕΙΧΕΣ ΚΛΕΙΣΕΙ, πάλι θα είχες χρεωθεί γιατί η χρέωση γίνεται νωρίτερα. Την επόμενη φορά ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙΣ τα δεδομένα από την συσκευή σου πιο νωρίς και όχι τόσο αργά και δεν θα έχεις θέμα. ΤΩΡΑ συγκεντρώσου χαλαρά να πάρεις το 2ευρο πίσω. Επίσης όταν τα πακέτα λήγουν την ημέρα σίγουρα η λήξη γίνεται μέσα στην ημέρα και όχι ακριβώς τα μεσάνυχτα. Αυτό το έχω δει σε μένα. Έχω δει πακέτα να λήγουν στις 10 το βράδυ αλλά και στις 00:20. Είναι που θα τύχει.
  13. Έψαξα όλα τα σμσ για έναν χρόνο και δεν είδα σμσ για ενημέρωση εξάντλησης δεδομένων. Μόνο για λήξη. Αλλά έχω και την εντύπωση ότι δεν υπάρχει τέτοια ακρίβεια στο δευτερόλεπτο. 23:59[emoji38]
  14. Έχω καιρό να καταναλώσω μέχρι τέλους τα πακέτα. Απλώς λήγουν και αν θυμάμαι καλά κάποτε μου είχε έρθει σμσ για 50mb. Έχω όμως συχνά ενημέρωση για τη λήξη των πακέτων ομιλίας και δεδομένων, αλλά πάντα υπάρχει εφεδρικό πακέτο το κονέ και δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο. Έπεσες στην περίπτωση. Για αυτό καλό είναι να μην φτάνουμε στο όριο γιατί η Q δεν είναι όπως την cosmote που σου λέει ακριβώς την ώρα λήξης του πακέτου.
×
×
  • Create New...