Jump to content

Κινέζικά stores: Προβλήματα αγοράς


 Κοινοποίηση

Είστε ευχαριστημένοι από το Pandawill.com;  

  1. 1. Είστε ευχαριστημένοι από το Pandawill.com;

    • Ναι
      0
    • Όχι
      0


Recommended Posts

Εμενα με εβαλε να επιστρεψω στον κινεζο τα screen protector που μου εστειλε αντι για ενσ τηλεφωνο και να τους στειλω και το track. number.

Μαλλον ημουν ο πρωτος που εκανα dispute.

Θαπαρω τα χρηματα μου ενα μηνα αργοτερα.

Οι απατεωνες απαντησαν οτι εχουν στειλει το σωστο προιον.

Τωρα η σελιδα τους εχει πεσει αλλα εχει δρομολογηθει ετσι.

Οτι και να μου ζητησουν ομως εχω και photos - video unboxing.

Οποιος περιμενει δεμα τα κανει οποσδηποτε.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 933
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

και σε εμένα μου έστειλαν πως σε έως 5 μέρες θα έχω επιστροφή χρημάτων, Kingsoft προσπάθησε να μιλήσεις με υπάλληλο της paypal σίγουρα θα βρεις την άκρη διότι και να έπαιρνες το δέμα σίγουρα δεν θα είχε μέσα ότι έχεις αγοράσει.

Να ειχαν καποιο τηλεφωνο στην Ελλαδα θα επαιρνα.

Εχουν ενα διεθνες τηλεφωνο που δεν ξερω ποσο χρεωνει και

δεν εχω χρονο να περιμενω πισω απο εναν αυτοματο τηλεφωνητη που παιζει μουσικη.

Δεν μου λειπουν 150 ευρω, ούτε 10.000 ευρω.

Γενικως χρωσταω και μου χρωστανε πολλοι.

Θα δειτε ολοι μεγαλωνοντας οτι δεν θα σας ενδιαφερουν τα λεφτα, γιατι ειναι σκετο χαρτι, αλλα η υγεια σας και η υγεια των παιδων σας.

Για αυτα θα ανησυχειτε και θα μαχεστε / αγριευετε, οχι για εναν ψωροκινεζο ή εναν βρωμοελληνα που σας εφαγε λεφτα.

Ξερετε ποσοι θα σας φανε λεφτα μεγαλώνοντας..... (ασφαλιστικες εταιριες, τραπεζες, μηχανικοι, ζητιανοι, φτωχοι, συγγενεις, συναδελφοι, συνεργεια....) .

Αν εχετε την υγεια σας, θα δουλεψετε, θα κλεψετε, θα ζητιανεψετε και θα βρειτε λεφτα.

Αν δεν εχετε την υγεια σας, ελατε να σας δινω 1.000 ευρω καθε μηνα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ, και να εχετε ζαχαρο στα ματια ή διαβητη.....

 

Τα λεμε παιδια.

να ειστε καλα.

ευχαριστω για τις συμβουλες

"Πολλες φορές στο Ιντερνετ, βλεπουμε πραγματα που δεν ειναι αληθινα"

(Γεώργιος Καραϊσκάκης, 1824 μΧ.)

便宜不好,好的不便宜! (Γιώργος, 2014 μΧ.)

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα και εγώ πριν λίγο ένα φάκελο ο οποίος γράφει από πίσω και το περιεχόμενο:screen $1.0

Δεν τον άνοιξα(άλλωστε τι να δω!)και δεν ξέρω αν το τραβήξω βίντεο χωρίς να το ανοίξω,το paypal το δέχεται ή θέλει άνοιγμα;

Και μετά θα πρέπει να τα στείλω πίσω(όπως αναφέρει ο φίλος πιο πάνω);

Άλλο ένα δέμα που περιμένουμε και είναι με EMS να περιμένουμε να έρθει ή να κάνουμε από τώρα dispute;

Link to comment
Share on other sites

εμενα μου ειχαν στειλει 2 track number το ενα ηταν λαθος και το αλλο απο το πειπαλ το σωστο..σημερα μου ηρθε το λαθος track number με ζελατινες,το σωστο τελικα γραφει παραδοση στο περιστερι (αθηνα) αντι για ηρακλειο κρητης ,οποτε γυρναει πισω...ευτυχως που εκανα dispute και θα παρω τα χρηματα σε 5 μερες..

 

----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Παρέλαβα και εγώ πριν λίγο ένα φάκελο ο οποίος γράφει από πίσω και το περιεχόμενο:screen $1.0

Δεν τον άνοιξα(άλλωστε τι να δω!)και δεν ξέρω αν το τραβήξω βίντεο χωρίς να το ανοίξω,το paypal το δέχεται ή θέλει άνοιγμα;

Και μετά θα πρέπει να τα στείλω πίσω(όπως αναφέρει ο φίλος πιο πάνω);

Άλλο ένα δέμα που περιμένουμε και είναι με EMS να περιμένουμε να έρθει ή να κάνουμε από τώρα dispute;

 

εσυ captainmo τραβα βιντεο και απο εξω τον φακελο και απο μεσα και στειλε βιντεο και μην περιμενεις το αλλο δεμα κανε dispute...και εγω δεν περιμενα το αλλο που πηγε στο περιστερι αντι να μου ερθει ηρακλειο κρητης και εκανα dispute και με δικαιωσαν.

Link to comment
Share on other sites

Έκανα τελικα dispute και αμεσως το γυρισε σε escalating to claim. Μου ηρθε το μαιλ απο Paypal που λεει για 3 ημερες αν δεν ακυρωσω τοτε θα το δει αλλα θελω να ρωτησω κατι αλλο.

Στο resolution center της paypal μου γραφει "Claims requiring your action" και οταν μπαινω μου βγαζει καπου δεξια "respont". Ξερει κανεις τι ειναι αυτο;

Edited by Godzomaster
Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά και σε μένα θα επιστραφούν τα χρήματα κανονικά.Το μόνο τώρα που μένει είναι να πάρω τη ζελατίνη-δώρο από mionbuy...

Έχω και μια κρυφή ελπίδα επειδή είχα κάνει κουβέντα με τους "απατεωνίσκους" προ παραγγελίας και μου έδωσαν ξεχωριστό κωδικό για μεγαλύτερη έκπτωση ότι μπορεί να παραλάβω μέχρι και μπαταρία spare :P

 

 

Πάντως κάντε ότι έκανα και εγώ. Αναφέρετε 3 ή 4 πράγματα στο claim:

1.Οι περισσότεροι χρήστες δεν έχουν παραλάβει τίποτα ενώ πολλοί εξ αυτών (ίσως και εσύ) έχουν tracking number που δεν ανταποκρίνεται στην αληθινή/ δηλωμένη χώρα προορισμού.

2.Κάποιοι χρήστες από αξιόπιστα forums (ή fora δεν θα τα χαλάσουμε) δεν έχουν παραλάβει το σωστό αντικείμενο (screen protector αντί smartphone)

3.TO SITE EINAI DOWN..

4.Δεν υπάρχει κανένας τρόπος επικοινωνίας (καλού κακού στείλτε κάποια mail στα "τσακάλια" για να σας στείλει πίσω απαντητικό αδυναμίας αποστολής και να το κάνετε print screen)

 

 

We have concluded our investigation into your case and have decided in your

favor.

 

We were able to recover $170.19 USD and this amount has been credited to

you. Please allow five business days for this adjustment to be posted.

 

If you are due any additional funds, we will make our best effort to

recover the balance from the seller.

 

 

If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed

to you, please be assured that we will take appropriate action against the

seller's account, which may include limitation of the seller's account

privileges.

 

 

-----------------------------------

Transaction Details

-----------------------------------

 

 

Seller's Name: xie xiuqun

Seller's Email: mionbuy@126.com

Seller's Transaction ID: 8FR45267NT957381U

 

Transaction Date: Dec 6, 2014

Transaction Amount: -$170.19 USD

Case Number: PP-003-607-719-705

 

 

-----------------------------------

What to Do Next

-----------------------------------

 

No further action is required by you at this time.

 

 

Μπλα μπλα μπλα.. :)

Edited by Panoutsos13
ορθογραφικό
Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα επίσης να αναφέρω ότι έκανα claim ως προς το ότι είναι απατεώνες (fraud).

Ενδεχόμενα ένα ακόμη χρήσιμο όπλο ως προς αυτό είναι και η πιο έγκυρη άποψη περί της καιροσκοπικής δράσης του site.

Μπείτε στη σελίδα της UMI στο facebook και κάπου ενημερώνουν τους καταναλωτές να μην αγοράζουν από mionbuy (νομίζω κάπου 11 του μήνα ήταν το post αλλά δεν παίρνω όρκο,Δεκέμβρη πάντως σίγουρα) ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Πάντως κάντε ότι έκανα και εγώ. Αναφέρετε 3 ή 4 πράγματα στο claim:

1.Οι περισσότεροι χρήστες δεν έχουν παραλάβει τίποτα ενώ πολλοί εξ αυτών (ίσως και εσύ) έχουν tracking number που δεν ανταποκρίνεται στην αληθινή/ δηλωμένη χώρα προορισμού.

2.Κάποιοι χρήστες από αξιόπιστα forums (ή fora δεν θα τα χαλάσουμε) δεν έχουν παραλάβει το σωστό αντικείμενο (screen protector αντί smartphone)

3.TO SITE EINAI DOWN..

4.Δεν υπάρχει κανένας τρόπος επικοινωνίας (καλού κακού στείλτε κάποια mail στα "τσακάλια" για να σας στείλει πίσω απαντητικό αδυναμίας αποστολής και να το κάνετε print screen)

 

 

 

Αυτά ακριβώς έγραψα και εγω κ νομίζω λιγο πολυ ολοι μας αφου αυτη ειναι η αλήθεια. Τεσπα να δουμε τι θα γινει..

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον τα χρήματα επιστρέφονται, το θέμα κλειδώνεται. Προσοχή με τις αγορές. Να προτιμάτε τα δοκιμασμένα καταστήματα.

 

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Κινέζικά stores: Προβλήματα αγοράς
Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...