tsabros Δημ. September 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2016 Καλημέρα σε ολους. Εχω το εξής πρόβλημα. μου έχει βγάλει πρόβλημα στην οθόνη ιδιο με αυτό https://support.t-mobile.com/thread/131004?start=0&tstart=0 και κάλεσα το service και μου ανέφεραν οτι η εγγύηση το καλύπτει μόνο αν ειναι απο 3 πιξελ και πάνω. ξέρετε αν ισχύει. Το πρόβλημα αυτό δεν έγινε από πτώση. Τι να κάνω? Παράθεση Τελικα πρεπει να ειναι ωραια στον απαλο κοσμο του Souplin Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. September 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2016 Να το στείλεις στο service. Στάλθηκε από το HUAWEI NXT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evoluti0n Δημ. September 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2016 (edited) Καλημέρα σε ολους. Εχω το εξής πρόβλημα. μου έχει βγάλει πρόβλημα στην οθόνη ιδιο με αυτό https://support.t-mobile.com/thread/131004?start=0&tstart=0 και κάλεσα το service και μου ανέφεραν οτι η εγγύηση το καλύπτει μόνο αν ειναι απο 3 πιξελ και πάνω. ξέρετε αν ισχύει. Το πρόβλημα αυτό δεν έγινε από πτώση. Τι να κάνω? Ψάξε τους όρους εγγύησης θα το αναφέρει σίγουρα αν εκεί το αναφέρει τότε αυτό ισχύει (και εγώ ξέρω ότι αλλάζει οθόνη για 1 μόνο καμένο πιξελ) Τελικά μέσα στο βιβλιαράκι δεν βρήκα κάτι για την οθόνη Edited September 14, 2016 by evoluti0n Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsabros Δημ. September 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2016 Ψάξε τους όρους εγγύησης θα το αναφέρει σίγουρα αν εκεί το αναφέρει τότε αυτό ισχύει (και εγώ ξέρω ότι αλλάζει οθόνη για 1 μόνο καμένο πιξελ) Τελικά μέσα στο βιβλιαράκι δεν βρήκα κάτι για την οθόνη Δυστυχώς ουτε εγω εβγαλα ακρη απο το βιβλιαρακι και στa site γινεται πανικος απο γνωμες και εμπειριες πανω στο θεμα Παράθεση Τελικα πρεπει να ειναι ωραια στον απαλο κοσμο του Souplin Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pangieangie_345 Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 καλησπέρα σε όλους. έχω ένα samsung GLX TRPLUSSS7580 3G. η συσκευή παρουσίασε προβλήματα, άνοιγε και έκλεινε κατά βούληση και την πήγα για service στην vodafone, από όπου την είχα αγοράσει. Η πρώτη εκδοχή για την βλάβη, ήταν ότι η συσκευή δεν ήταν για την ελληνική αγορά και το λογισμικό της δεν ήταν εξουσιοδοτημένο. Για το λόγο αυτό ζήτησα να μην χρεωθώ την επισκευή. Αργότερα η εταιρεία αναφέρει ως αιτία της βλάβης τη χρήση μη εξουσιοδοτημένου λογισμικού, απλά. Υπάρχει τρόπος να μάθω αν η συσκευή ήταν για την ελληνική αγορά ή όχι; Αν συμβαίνει αυτό όντως, το λογισμικό ήταν από την αρχή μη εξουσιοδοτημένο; Αν κάποιος γνωρίζει, θα ήταν πολύ βοηθητικό. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
truckman Δημ. October 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2016 Θα πάρεις ένα τηλέφωνο στη samsung hellas και θα τους ρωτήσεις για ποιά χώρα προοριζόταν η συσκευή σου. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι το imei του κινητού σου και θα σου πουν τα πάντα. Παράθεση Πάρης Τι πρέπει να γνωρίζω πρίν αλλάξω λογισμικό στην Samsung συσκευή μου Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmcostas Δημ. October 11, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2016 Πρόβλημα με την οθόνη του κινητού μου s7 edge 6 εβδομάδων... 15 μέρες για να εγκρινουν αντικατάσταση συσκευής.. 5 ήδη μέρες μετά την έγκριση και ακόμα δε το έχω στα χέρια μου.... Κοινώς 6 εβδομάδων τηλέφωνο και μετά 3 εβδομάδες δε τον έχω.. Εξυπηρέτηση σαμσουνγκ απλά μηδενική.... Τραγική Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Greatjustgreat Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 (edited) Καλησπερα σε ολους... Πραγματικα εχω θυμωσει τοσο πολυ με την αντιμετωπιση την οποια δεχτηκα απο το service που θελω εστω καπου να τα πω και να τα βγαλω απο μεσα μου αφενος, αφετερου να μου πει κανεις εαν γνωριζει τι μπορω να κανω... Ειμαι κατοχος ενος S7. Το κινητο το αγορασα τον απριλιο και ημουν παρα μα παρα πολυ ικανοποιημενος... Καπου στα μεσα Σεπτεμβριου ομως ξεκινησε να μου κανει διαρκεις επαννεκινησεις, 5-6-7-20 στην σειρα, να κανει crackling στην οθονη και στους ηχους, να βγαζει ενα καρο errors κλπ. Εκανα 2 φορες επαναφορα σε εργοστασιακες ρυθμισεις με το πρoβλημα να παραμενει και με τον καιρο να χειροτερευει... Να μην τα πολυλογω καθυστερουσα να το παω για επισκευη καθως λογω σχολης, εξεταστικης και καποιων υποχρεωσεων που χρειαζοταν τηλεφωνο. Την περασμενη εβδομαδα εκανα ηλεκτρονικη αιτηση επισκευης στην samsung για παν ενδεχομενο γιατι ειχα στο προγραμμα να το παω αυτες τις μερες... Την Δευτερα λοιπον εκει που καθομαι στο αμφιθεατρο και παρακολουθω το μαθημα τι ωραια τι καλα, ανοιγω το κινητο να δω την ωρα και αρχιζει παλι τα δικα του... Οταν τελειωσε τα απανωτα restarts ξαφνικα σταματησε να πιανει σημα απο τον παροχο (μου ανοιγε την σιμ κανονικα ομως...) κλεινω ξανα ανοιγω... τιποτα... Αποφασισα να το παω εχθες σε καποιο service εξουσιοδοτημενο εδω στην Θεσσαλονικη με την αποδειξη του και τα ολα του (την εχω ξαναπαθει απο την samsung με το s3 με θεμα στην μπαταρια, οποτε γνωριζα πανω κατω την διαδικασια..) Το αφηνω, εξηγω το προβλημα και φευγω... Ευγενικοτατοι και εξυπηρετικοτατοι οι ανθρωποι του προσωπικου... Με παιρνουν που λετε λοιπον σημερα με εναν ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο τονο, κατηγορηματικο, κοφτο και απολυτο λεγοντας μου οτι το κινητο μου χρειαζεται αλλαγη πλακετας και το κοστος ειναι 335 ευρω. Λεω οριστε; Γιατι δεν καλυπτεται απο την εγγυηση; Μου λενε θα επρεπε να γνωριζετε οτι το firmware της συσκευης σας ειναι πειραγμενο και δεν καλυπτεται απο την εγγυηση. Και αρχιζει εδω το παραληρημα να προσπαθω να αποδειξω οτι ΔΕΝ ειμαι ελεφαντας... Τραβαω τα μαλλια μου γιατι ειλικρινα την συσκευη και το λογισμικο της δεν το εχω αγγιξει... Ουτε καν σαν ιδεα δεν μου εχει περασει απο το μυαλο (και ισως θα πρεπε γιατι μπορει να γλυτωνα ολη αυτη την παροδια μου με κατηγορουν για κατι που δεν εκανα). Η τελευταια απαντηση του υπαλληλου ηταν οτι εγω αυτο που βλεπω σας λεω κυριε ... Κλεινω το τηλεφωνο σκεπτομενος να δωσω τα λεφτα για την πλακετα γιατι ηταν ο λογος μου εναντι στον δικο τους... Αλλα ρε φιλε ενιωθα αδικημενος γιατι μου μιλουσαν λες και ειμαι εγκληματιας αφενος, αφετερου με κατηγορουσαν για κατι που ΔΕΝ ειχα κανει... Ξαναπαιρνω τηλεφωνο... Μιλαω με αλλον υπαλληλο ο οποιος μου μιλαει ευγενεστατα ΜΕΧΡΙ να δει οτι το κινητο το εβγαλαν εκτος εγγυησης... Εκει δια μαγειας παλι μου μιλαει επιθετικα, αλλα οχι στον ιδιο βαθμο (ακουγε τι του ελεγα τουλαχιστον...) Ζηταω να διορθωσει τον τονο του οπως και να εχει και ζηταω καποια ενημερωση για τις κατηγοριες που μου προσαπτουν... Ενα εγγραφο η εστω τηλεφωνικα να αποδυκνυεται οτι πειραξα το firmware της συσκευης μου... Το αρνειται και με στελνει να μιλησω με την εξ. πελατων της samsung, εφοσον επιμενω οτι δεν εκανα κατι στο τηλεφωνο και προσθετει οτι η συσκευη μου εχει χασει μεχρι και το imei της και για αυτο δεν μπορει να πραγματοποιησει κλησεις.... Σταθειτε λεω ρε παιδια και εγω τι εστειλα μαζι με την ηλεκτρονικη αιτηση επισκευης στο site της samsung; Λεω δηλαδη θελετε να μου πειτε πως εκανα αιτηση επισκευης, εγραψα ενα imei το οποιο εσεις δεν μπορειτε να βρειτε, χαλασα επιτηδες μετα την συσκευη και την εστειλα σε εσας για επισκευη γνωριζοντας οπως λετε οτι δεν με καλυπτει η εγγυηση; Γιατι να μην την δωσω σε καποιον τεχνικο της γειτονιας μου αν ειναι ετσι και να γλυτωσω και τον εξαψαλμο; Πηρα τηλεφωνο τελος παντων στην samsung οπου εξηγησα το προβλημα μου και τι μου ειπε ο τεχνικος, ειδαν οτι εχω στειλει το imei μου και γενικα την αιτηση για επισκευη και ειπαν οτι (και καλα) θα μιλησει ενας υπευθυνος μαζι μου για να βρεθει μια ακρη (να με κατηγορησει περαιτερω για να πληρωσω το ποσο για αλλαγη πλακετας υποθετω...). Στο καπακι πηρα πισω στο service και επιβεβαιωσα να μην αγγιξουν την συσκευη περαιτερω μεχρι να ακουσουν νεοτερα απο μενα η καποιον αντιπροσωπο της samsung... Πραγματικα θελω να τους το φερω στο κεφαλι... 700 ευρω τηλεφωνο και να κανει τετοια νουμερα τα οποια καλουμαι να πληρωσω και απο την τσεπη μου απο πανω; Λεχριτες το λιγοτερο... Ελπιδα σωτηριας υπαρχει η απλα θα μεινω χωρις τηλεφωνο κανα χρονο (δεν εχω και αλλη συσκευη αυτο ειναι το θεμα.. Τις πουλησα η τις δανεισα σε φιλους τις αλλες 2 που ειχα...) και θα πληρωσω και απο πανω; Οποιο σχολιο, συμβουλη καλοδεχουμενη και πραγματικα ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας προκαταβολικα... Edited October 12, 2016 by Greatjustgreat Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 Καλησπερα σε ολους... Πραγματικα εχω θυμωσει τοσο πολυ με την αντιμετωπιση την οποια δεχτηκα απο το service που θελω εστω καπου να τα πω και να τα βγαλω απο μεσα μου αφενος, αφετερου να μου πει κανεις εαν γνωριζει τι μπορω να κανω... Ειμαι κατοχος ενος S7. Το κινητο το αγορασα τον απριλιο και ημουν παρα μα παρα πολυ ικανοποιημενος... Καπου στα μεσα Σεπτεμβριου ομως ξεκινησε να μου κανει διαρκεις επαννεκινησεις, 5-6-7-20 στην σειρα, να κανει crackling στην οθονη και στους ηχους, να βγαζει ενα καρο errors κλπ. Εκανα 2 φορες επαναφορα σε εργοστασιακες ρυθμισεις με το πρoβλημα να παραμενει και με τον καιρο να χειροτερευει... Να μην τα πολυλογω καθυστερουσα να το παω για επισκευη καθως λογω σχολης, εξεταστικης και καποιων υποχρεωσεων που χρειαζοταν τηλεφωνο. Την περασμενη εβδομαδα εκανα ηλεκτρονικη αιτηση επισκευης στην samsung για παν ενδεχομενο γιατι ειχα στο προγραμμα να το παω αυτες τις μερες... Την Δευτερα λοιπον εκει που καθομαι στο αμφιθεατρο και παρακολουθω το μαθημα τι ωραια τι καλα, ανοιγω το κινητο να δω την ωρα και αρχιζει παλι τα δικα του... Οταν τελειωσε τα απανωτα restarts ξαφνικα σταματησε να πιανει σημα απο τον παροχο (μου ανοιγε την σιμ κανονικα ομως...) κλεινω ξανα ανοιγω... τιποτα... Αποφασισα να το παω εχθες σε καποιο service εξουσιοδοτημενο εδω στην Θεσσαλονικη με την αποδειξη του και τα ολα του (την εχω ξαναπαθει απο την samsung με το s3 με θεμα στην μπαταρια, οποτε γνωριζα πανω κατω την διαδικασια..) Το αφηνω, εξηγω το προβλημα και φευγω... Ευγενικοτατοι και εξυπηρετικοτατοι οι ανθρωποι του προσωπικου... Με παιρνουν που λετε λοιπον σημερα με εναν ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο τονο, κατηγορηματικο, κοφτο και απολυτο λεγοντας μου οτι το κινητο μου χρειαζεται αλλαγη πλακετας και το κοστος ειναι 335 ευρω. Λεω οριστε; Γιατι δεν καλυπτεται απο την εγγυηση; Μου λενε θα επρεπε να γνωριζετε οτι το firmware της συσκευης σας ειναι πειραγμενο και δεν καλυπτεται απο την εγγυηση. Και αρχιζει εδω το παραληρημα να προσπαθω να αποδειξω οτι ΔΕΝ ειμαι ελεφαντας... Τραβαω τα μαλλια μου γιατι ειλικρινα την συσκευη και το λογισμικο της δεν το εχω αγγιξει... Ουτε καν σαν ιδεα δεν μου εχει περασει απο το μυαλο (και ισως θα πρεπε γιατι μπορει να γλυτωνα ολη αυτη την παροδια μου με κατηγορουν για κατι που δεν εκανα). Η τελευταια απαντηση του υπαλληλου ηταν οτι εγω αυτο που βλεπω σας λεω κυριε ... Κλεινω το τηλεφωνο σκεπτομενος να δωσω τα λεφτα για την πλακετα γιατι ηταν ο λογος μου εναντι στον δικο τους... Αλλα ρε φιλε ενιωθα αδικημενος γιατι μου μιλουσαν λες και ειμαι εγκληματιας αφενος, αφετερου με κατηγορουσαν για κατι που ΔΕΝ ειχα κανει... Ξαναπαιρνω τηλεφωνο... Μιλαω με αλλον υπαλληλο ο οποιος μου μιλαει ευγενεστατα ΜΕΧΡΙ να δει οτι το κινητο το εβγαλαν εκτος εγγυησης... Εκει δια μαγειας παλι μου μιλαει επιθετικα, αλλα οχι στον ιδιο βαθμο (ακουγε τι του ελεγα τουλαχιστον...) Ζηταω να διορθωσει τον τονο του οπως και να εχει και ζηταω καποια ενημερωση για τις κατηγοριες που μου προσαπτουν... Ενα εγγραφο η εστω τηλεφωνικα να αποδυκνυεται οτι πειραξα το firmware της συσκευης μου... Το αρνειται και με στελνει να μιλησω με την εξ. πελατων της samsung, εφοσον επιμενω οτι δεν εκανα κατι στο τηλεφωνο και προσθετει οτι η συσκευη μου εχει χασει μεχρι και το imei της και για αυτο δεν μπορει να πραγματοποιησει κλησεις.... Σταθειτε λεω ρε παιδια και εγω τι εστειλα μαζι με την ηλεκτρονικη αιτηση επισκευης στο site της samsung; Λεω δηλαδη θελετε να μου πειτε πως εκανα αιτηση επισκευης, εγραψα ενα imei το οποιο εσεις δεν μπορειτε να βρειτε, χαλασα επιτηδες μετα την συσκευη και την εστειλα σε εσας για επισκευη γνωριζοντας οπως λετε οτι δεν με καλυπτει η εγγυηση; Γιατι να μην την δωσω σε καποιον τεχνικο της γειτονιας μου αν ειναι ετσι και να γλυτωσω και τον εξαψαλμο; Πηρα τηλεφωνο τελος παντων στην samsung οπου εξηγησα το προβλημα μου και τι μου ειπε ο τεχνικος, ειδαν οτι εχω στειλει το imei μου και γενικα την αιτηση για επισκευη και ειπαν οτι (και καλα) θα μιλησει ενας υπευθυνος μαζι μου για να βρεθει μια ακρη (να με κατηγορησει περαιτερω για να πληρωσω το ποσο για αλλαγη πλακετας υποθετω...). Στο καπακι πηρα πισω στο service και επιβεβαιωσα να μην αγγιξουν την συσκευη περαιτερω μεχρι να ακουσουν νεοτερα απο μενα η καποιον αντιπροσωπο της samsung... Πραγματικα θελω να τους το φερω στο κεφαλι... 700 ευρω τηλεφωνο και να κανει τετοια νουμερα τα οποια καλουμαι να πληρωσω και απο την τσεπη μου απο πανω; Λεχριτες το λιγοτερο... Ελπιδα σωτηριας υπαρχει η απλα θα μεινω χωρις τηλεφωνο κανα χρονο (δεν εχω και αλλη συσκευη αυτο ειναι το θεμα.. Τις πουλησα η τις δανεισα σε φιλους τις αλλες 2 που ειχα...) και θα πληρωσω και απο πανω; Οποιο σχολιο, συμβουλη καλοδεχουμενη και πραγματικα ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας προκαταβολικα... Αν και δεν το λες ξεκαθαρα να υποθεσω οτι το αγορασες σφραγισμενο απο μαγαζι ? Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Greatjustgreat Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 (edited) Αν και δεν το λες ξεκαθαρα να υποθεσω οτι το αγορασες σφραγισμενο απο μαγαζι ? Απο το πλαισιο καλαμαριας το αγορασα σφραγισμενο και με αποδειξη 2ετους εγγυησης ναι... Στο τελος τελος μαλιστα με ρωτησαν αν το αφησα καπου και το πειραξε καποιος αλλος... Ναι ρε παιδια αφηνω το κινητο μου τα βραδια στα παγκακια εξω με ενα post it χαλαστε το σας παρακαλω... Τοσα restarts που εκανε και τοσα errors που εβγαζε καθε φορα δηλαδη δεν μπορει να ευθυνονται για κατι τετοιο; Λεω εγω τωρα... Αν το ηξερα θα τραβουσα φωτογραφιες καθε φορα που εκανε επανεκκινησεις τους κωδικους που μου εβγαζε... Edited October 12, 2016 by Greatjustgreat Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konstantinoslp Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 Φαντάζομαι είναι εύκολο να δεις αν είναι πειραγμένο το firmware της συσκευής (λογικά μόνο με Root μπορεί να πειραχθεί). Αν δεν το έχεις κάνει ποτέ Root, τότε και ο ΚNOX δεν θα έχει γράψει άρα δεν μπορούν κάπως να το αποδείξουν. Τώρα τι να πω; Να υπάρχει τρόπος να rootάρουν το κινητό σου ή με κάποιο τρόπο να γράψουν τον KNOX στο service για να γλιτώσουν την επισκευή μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 Φαντάζομαι είναι εύκολο να δεις αν είναι πειραγμένο το firmware της συσκευής (λογικά μόνο με Root μπορεί να πειραχθεί). Αν δεν το έχεις κάνει ποτέ Root, τότε και ο ΚNOX δεν θα έχει γράψει άρα δεν μπορούν κάπως να το αποδείξουν. Τώρα τι να πω; Να υπάρχει τρόπος να rootάρουν το κινητό σου ή με κάποιο τρόπο να γράψουν τον KNOX στο service για να γλιτώσουν την επισκευή μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο. Πολυ τραβηγμενο και κατα την γνωμη μου . Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Greatjustgreat Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 (edited) Φαντάζομαι είναι εύκολο να δεις αν είναι πειραγμένο το firmware της συσκευής (λογικά μόνο με Root μπορεί να πειραχθεί). Αν δεν το έχεις κάνει ποτέ Root, τότε και ο ΚNOX δεν θα έχει γράψει άρα δεν μπορούν κάπως να το αποδείξουν. Τώρα τι να πω; Να υπάρχει τρόπος να rootάρουν το κινητό σου ή με κάποιο τρόπο να γράψουν τον KNOX στο service για να γλιτώσουν την επισκευή μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο. Το KNOX γενικα δεν το χρησιμοποιουσα ομως, δεν ξερω αν παιζει ρολο, γενικα δεν ηξερα πως να το χρησιμοποιησω οποτε δεν ασχοληθηκα ιδιαιτερα... Οπως και να εχει το κινητο δεν εχει συνδεθει καν στο laptop μου για μεταφορα αρχειων... Αυτοι μου μιλουσαν με 1000% σιγουρια οτι το κινητο εχει πειραχτει... Οσο για το τραβηγμενο δεν ξερω... Και το περιστατικο με το imei τραβηγμενο μου φαινεται... Πως μπορει να διαπιστωθει το σκηνικο με το KNOX? Μπορω να το ανακτισω καπως εαν παρω την συσκευη στα χερια μου; Ειναι δυνατον να εκανε τετοια ζημια ενα κινητο στον εαυτο του, τοσο οσο να μην μπορουν να βρουν τετοια στοιχεια οι τεχνικοι; Τι να πω πια... Edited October 12, 2016 by Greatjustgreat Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konstantinoslp Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 Δεν έχει σχέση η εφαρμογή ΚΝΟΧ με την εγγύηση. Ο ΚΝΟΧ γράφει μόνο αν παρέμβεις στο λογισμικό. Αφου είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις κάνει κάτι επιλήψιμο, τότε το κυνηγάς. Η αλήθεια είναι ότι τέτοιοι φόβοι περνάνε πάντα από το μυαλό μου έχοντας δει πολλούς να τους βγάζουν εκτός εγγύησης δήθεν για υγρασίες και άλλους λόγους. Το έκανες reset πριν το στείλεις; Εστάλη από το Mate 8 Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Greatjustgreat Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 (edited) Δεν έχει σχέση η εφαρμογή ΚΝΟΧ με την εγγύηση. Ο ΚΝΟΧ γράφει μόνο αν παρέμβεις στο λογισμικό. Αφου είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις κάνει κάτι επιλήψιμο, τότε το κυνηγάς. Η αλήθεια είναι ότι τέτοιοι φόβοι περνάνε πάντα από το μυαλό μου έχοντας δει πολλούς να τους βγάζουν εκτός εγγύησης δήθεν για υγρασίες και άλλους λόγους. Το έκανες reset πριν το στείλεις; Εστάλη από το Mate 8 Το εκανα reset 3ις μερες πριν το στειλω γιατι ανοιγοκλεινε μονιμως παλι και ειχα περασει απλα το messenger μεσα για να μπορω να μιλαω...Οταν το εκανα επαναφορα γενικα ηρεμουσε για 1-2 μερες, μετα αρχιζε παλι... Νομιζω πως το εκαναν reset και οταν το παρεδωσα ομως γιατι το παρεδωσα απενεργοποιημενο και οταν τους το εδωσα το ανοιξαν και εκανε αρκετη ωρα για να ανοιξει, οπως εκανε οταν το εκανα εγω επαναφορα... Ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΤΑΤΟΣ οτι δεν πειραξα κατι απο το firmware του. Και για αυτο πραγματικα θελω να μαθω ΠΩΣ βγαζουν αυτο το πορισμα.. Δηλαδη εαν εκανα κατι κατα λαθος (που και παλι τι μπορει να πατησα μεσα στις ρυθμισεις του τηλεφωνου και να το εβγαλε εκτος εγγυησης ΧΩΡΙΣ να με προειδοποιει για κατι τετοιο) θα ηθελα να το ξερω για μελλοντικη συμμορφοση... Ετσι τους ειπα και στο τηλεφωνο και ο υπαλληλος απεφυγε να απαντησει, εκανε πως δεν καταλαβαινε και με εστειλε στην εξυπηρετηση πελατων.... Εξηγησα καποια πραγματα που ειχαν συμβει στον υπαλληλο του service ρωτοντας μηπως εφταιγαν αυτα για αυτο που βλεπει και μου ειπε πως μαλλον ειναι απιθανο κατι τετοιο.. Πανω στην φουργια μου ξεχασα να σας ευχαριστω ολους πραγματικα για τις γρηγορες απαντησεις σας! Πραγματικα το εκτιμω. Edited October 12, 2016 by Greatjustgreat Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konstantinoslp Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 Το εκανα reset 3ις μερες πριν το στειλω γιατι ανοιγοκλεινε μονιμως παλι και ειχα περασει απλα το messenger μεσα για να μπορω να μιλαω...Οταν το εκανα επαναφορα γενικα ηρεμουσε για 1-2 μερες, μετα αρχιζε παλι... Νομιζω πως το εκαναν reset και οταν το παρεδωσα ομως γιατι το παρεδωσα απενεργοποιημενο και οταν τους το εδωσα το ανοιξαν και εκανε αρκετη ωρα για να ανοιξει, οπως εκανε οταν το εκανα εγω επαναφορα... Γενικά η συμπεριφορά του κινητού μου κάνει για πρόβλημα πλακέτας. Το γιατί στο βγάζουν εκτός εγγύησης είναι πολύ περίεργο. Όπως και να χει, καλά έκανες και ζήτησες επίσημη δήλωση εγγράφως. Απλά τώρα ξεκινά ο Γολγοθάς σου. Ξεκινάς τα mail σε Samsung περιγράφοντας αναλυτικά το πρόβλημα και την αντιμετώπιση σου από το επίσημο service ώστε να έχεις γραπτώς τα όσα σου πούνε και να τα χρησιμοποιήσεις σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνεις το παραπάνω βήμα και να απευθυνθείς σε Συνήγορο Καταναλωτή. Και φυσικά περιμένεις να δεις τι θα σου πει ο υπεύθυνος. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Greatjustgreat Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 Γενικά η συμπεριφορά του κινητού μου κάνει για πρόβλημα πλακέτας. Το γιατί στο βγάζουν εκτός εγγύησης είναι πολύ περίεργο. Όπως και να χει, καλά έκανες και ζήτησες επίσημη δήλωση εγγράφως. Απλά τώρα ξεκινά ο Γολγοθάς σου. Ξεκινάς τα mail σε Samsung περιγράφοντας αναλυτικά το πρόβλημα και την αντιμετώπιση σου από το επίσημο service ώστε να έχεις γραπτώς τα όσα σου πούνε και να τα χρησιμοποιήσεις σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνεις το παραπάνω βήμα και να απευθυνθείς σε Συνήγορο Καταναλωτή. Και φυσικά περιμένεις να δεις τι θα σου πει ο υπεύθυνος. Σε ευχαριστω πολυ πραγματικα... Οταν αναφερεις samsung εννοεις εξωτερικου σωστα; Γιατι στην samsung hellas ποσο παραπανω να απευθυνθω; Εφοσον μιλησω και με υπευθυνο και τα σχετικα...; Το θεμα ειναι οτι εψαξα και στο σαιτ του συνηγορου του καταναλωτη οπου δεν ανεφερετε καποια τετοια υποθεση... Εαν παρω ομως την ιδια αντιμετωπιση και απο τον οποιο υπευθυνο με καλεσει (εαν το κανει), νομιζω θα κανω μια κληση και εκει για παν ενδεχομενο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konstantinoslp Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 Ναι, στείλε στην Samsung Hellas (αν μπορείς στείλε και στα κεντρικά στου εξωτερικού) για να δεις τι αντιμετώπιση θα έχεις καθώς δεν δουλεύει μόνο ένας οπότε μπορεί να τύχεις ευνοϊκότερης αντιμετώπισης. Επίσης, είναι σημαντικό να έχεις ως αποδεικτικό την θέση της ίδιας της Samsung σε email. Εγώ προσωπικά θα είχα έναν αυστηρό τόνο και θα έκανα και αναφορά στον Συνήγορο για να θορυβηθούν. Η συσκευή σου που βρίσκεται τώρα; Τηλέφωνο σε πήραν από τα κεντρικά τους service (smartec πχ) ή από το εξουσιοδοτημένο κατάστημα στο οποίο το άφησες; Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Greatjustgreat Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 Ναι, στείλε στην Samsung Hellas (αν μπορείς στείλε και στα κεντρικά στου εξωτερικού) για να δεις τι αντιμετώπιση θα έχεις καθώς δεν δουλεύει μόνο ένας οπότε μπορεί να τύχεις ευνοϊκότερης αντιμετώπισης. Επίσης, είναι σημαντικό να έχεις ως αποδεικτικό την θέση της ίδιας της Samsung σε email. Εγώ προσωπικά θα είχα έναν αυστηρό τόνο και θα έκανα και αναφορά στον Συνήγορο για να θορυβηθούν. Η συσκευή σου που βρίσκεται τώρα; Τηλέφωνο σε πήραν από τα κεντρικά τους service (smartec πχ) ή από το εξουσιοδοτημένο κατάστημα στο οποίο το άφησες; Πραγματοποιηθηκε κληση απο το service που αφησα το κινητο μου αρχικα οπου μου εξηγουσαν τι συμβαινει κλπ κλπ... Στην συνεχεια μιλησα με την εξυπηρετηση πελατων της samsung Και τωρα περιμενω τηλεφωνο απο καποιον υπευθυνο στα κεντρικα τους... Ο τονος μου ηταν ευγενικος αλλα αυστηρος και φανερα θυμωμενος, ζητουσα να μου μιλανε ευγενικα και να ειναι εξυπηρετικοι για να μην ταλαιπωρηθουν οι ιδιοι χωρις να υπαρχει λογος και στο δευτερο τηλεφωνημα που με παρετρεμψαν στην εξυπηρετηση πελατων ανεφερα καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη μετα που δεν μου απαντουσαν στις ερωτησεις μου περι γραπτων αποδειξεων-πιστοποιησεων οτι εχω πειραξει το κινητο...Εκει αμεσως με εδωσε το τηλεφωνο ο υπαλληλος για να βγαλω ακρη με την ''μαμα'' του... Θα στειλω και e-mail και φυσικα και υπαρχει δυνατοτητα να στειλω email σε καποιο γραφειο της samsung του εξωτερικου και σκεφτομαι να τους το αναφερω σε οποιους επικοινωνησω απο εδω κι ολας πως εφοσον δεν πραγματοποιουν αυτα τα οποια ζηταω οτι θα αναφερθω και παραεξω μπας και καταλαβουν τιποτα... Εντωμεταξυ ουτε καν ειχα ανοιξει να δεχομαι εφαρμογες απο καταστηματα περαν του google play... Το rooting πως προεκυψε απορω... πραγματικα ΑΠΟΡΩ! Googlaρω τωρα τροπους που γινεται root σε καποια συσκευη για να δω πιθανες μεθοδους... Ολες απαιτουν χειροκινητη εγκατασταση λογισμικου που ειναι καθαρα για αυτο το πραγμα... Προσωπικα το μοναδικο πραγμα που εκανα και μου φανηκε ''φταιχτης'' αλλα με διαβεβαιωσε ο υπαλληλος οτι δεν εχει καποια σχεση ηταν κατα λαθος οταν εκανα χειροκινητη επαναφορα καποια στιγμη γιατι ειχε κολλησει να πατησω λαθος κουμπι και να μου ανοιξει μια οθονη που ελεγε κατι σχετικο με καποιο apk (γαλαζια οθονη με το andoid πανω), το οποιο ξεκινησε να κατεβαινει μονο του αλλα δεν ολοκληρωθηκε ποτε γιατι ειδα οτι ηταν κατι ασχετο και αμεσως εκανα επαννεκινηση... Του εξηγησα το περιστατικο και τον ρωτησα ευθεως ανθρωπε μου υπαρχει το ενδεχομενο να θεωρειτε οτι το κινητο ειναι πειραγμενο απο αυτο το συμβαν; Αν ναι πειτε το μου, ΓΡΑΨΤΕ το μου καπου οτι αυτο ευθυνεται και το θεμα ληγει εδω και πληρωνω και το ποσο και απ'ολα εφοσον θα ξερω με στοιχεια ομως οτι το φταιξιμο ειναι δικο μου!!!!... Η απαντηση του ηταν πως πολυ δυσκολα φταιει αυτο για ενα τοσο μεγαλο θεμα που εχει προκυψει με το κινητο... Μου φαινεται πως ουτε οι ιδιοι ξερουν τι εγινε με το κινητο και απλα κοιτανε να μου το φορτωσουν και να τους παρατησω στην ησυχια τους... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konstantinoslp Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 Μιλάμε για κάποιο συνοικιακό μαγαζί το οποίο επισκευάζει συσκευές Samsung; Απάντησε μου σε αυτό. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Greatjustgreat Δημ. October 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2016 Μιλάμε για κάποιο συνοικιακό μαγαζί το οποίο επισκευάζει συσκευές Samsung; Απάντησε μου σε αυτό. Μιλαμε για καταστημα το οποιο υπαρχει στο σαιτ της samsung ως επισημος επισκευαστης των κινητων συσκευων τους στον Νομο Θεσσαλονικης. Εαν ηταν για συνοικιακο μαγαζι δεν θα εμπαινα σε ολη αυτη την διαδικασια.. Γνωριζω πως απο την στιγμη που αφηνω για service το κινητο μου σε μη επισημο επισκευαστη χανω την εγγυηση της συσκευης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chrismasgr Δημ. October 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2016 Να ρωτήσω κάτι ; Όταν λες ότι ήτανε σφραγισμένο το τηλέφωνο μήπως ήταν από τις σφραγίδες που βάζουν τα καταστήματα για να ξαναπουλήσουν κάποιο προϊον; Μου έχει τύχει πολλές φορές να είναι σφραγισμένο κάποιο προίον και μέσα να φαίνεται ότι έχει ανοιχτεί . Παράθεση London for ever Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Greatjustgreat Δημ. October 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2016 (edited) Να ρωτήσω κάτι ; Όταν λες ότι ήτανε σφραγισμένο το τηλέφωνο μήπως ήταν από τις σφραγίδες που βάζουν τα καταστήματα για να ξαναπουλήσουν κάποιο προϊον; Μου έχει τύχει πολλές φορές να είναι σφραγισμένο κάποιο προίον και μέσα να φαίνεται ότι έχει ανοιχτεί . Δεν ξερω τι να σου πω... Το εχω το κουτι μπροστα μου. Εχει κανονικα το μαυρο αυτοκολλητακι στο ''πορτακι'' της συσκευασιας, τους κωδικους απο κατω, το κινητο ειχε τα προστατευτικα ναιλον κλπ.. Δεν φαινοταν να διαφερει καπως απο τα unboxing που εβλεπα στο youtube πριν το αγορασω... Επισης το knox λειτουργουσε κανονικα οταν το αγορασα, οποτε εαν ηταν rooted η πειραγμενο η οτι μου λενε οτι ειναι τωρα, δεν θα δουλευε το knox εξ'αρχης. Αλλα μια φορα απο περιεργεια που το ειχα ανοιξει δουλευε, μετα με μπερδεψε, με κλειδωνε απ εξω γιατι δεν αναγνωριζε το δαχτυλικο μου αποτυπωμα κλπ και δεν το ξαναπειραξα... Τους εστειλα στο μεταξυ και e-mail και απ'ολα...Καμια απαντηση. Εαν δεν μου δωσουν καποια απαντηση και την δευτερα μαλλον θα επικοινωνησω με την γενικη γραμματεια καταναλωτη...Αν και αμφιβαλλω οτι και παλι θα βρω το δικιο μου καθως δεν μπορω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας... Εντωμεταξυ στο κινητο φορουσα και μια sd 64 gb της samsung... Καθε φορα που εκανα restart την συσκευη (απο τις αρχες ακομα) μου εβγαζε πανω στο menu οτι συνδεθηκε καρτα sd στο κινητο. Νομιζα πως ηταν φυσιολογικο. Με ενημερωσαν ομως εχθες πως δεν θα επρεπε να το κανει ουτε αυτο... + τον ασυρματο φορτιστη που νομιζα οτι αυτος ηταν ελλατωματικος-υπηρχε bug και δεν αναβε το πρασσινο λεντακι οταν γεμιζε στο 100% η μπαταρια. Οποτε απλα επεσα σε κινητο φολα, το οποιο βλακωδως δεν αλλαξα πολυ νωριτερα και φτασαμε εδω που φτασαμε...Δεχομαι συγχαρητηρια :lol: Την εχω πατησει τρεις φορες μεχρι στιγμης με την εν λογω εταιρεια και δεν νομιζω πως θα ξαναγορασω προιον της... (και τα δυο ειχαν να κανουν με κινητα ναυαρχιδες...). Τετοια ατυχια πια; Τι να πω... Edited October 14, 2016 by Greatjustgreat Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konstantinos77 Δημ. October 20, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2016 Καλησπέρα παιδιά. Πρόβλημα και εγώ με την αντιπροσωπία Smartec. Έχω το Samsung Note 3 Neo Ευρωπαϊκό μοντέλο, Βουλγαρικό συγκεκριμένα, η εγγύηση του έληξε τον Ιούλιο, και προχώρησα σε Root εφόσον έχει λήξει η εγγύηση. Πριν ένα μήνα μου παρουσίασε πρόβλημα η υποδοχή της micro sd card,στράβωσαν τα pins συγκεκριμένα. Δεν θα επεκταθώ στο τι ταλαιπωρία τράβηξα τις τελευταίες δύο μέρες που έχω αφήσει την συσκευή στην Smartec, και έχοντας μόνο τηλεφωνική επικοινωνία μέχρι στιγμής μαζί τους αναμένοντας την τελική απάντηση τους... Μετά από 3 φορές που επικοινώνησα μαζί τους σήμερα πήρα την τελική τους απάντηση. Δεν αναλαμβάνουν να μου επισκευάσουν το Note 3 Neo γιατί του έχω κάνει Root, ενώ είναι εκτός εγγύησης όπως τους έχω ενημερώσει από την αρχή, και αναλαμβάνω εννοείται την πληρωμή του ανταλλακτικού και την επισκευής, με την αιτιολογία ότι επειδή έχω κάνει Root σε περίπτωση που κάνει κάποιο λάθος στην επισκευή ο τεχνικός τους, γιατί είναι με κόλληση η υποδοχή της Micro sd στην πλακέτα, θα πρέπει να αλλαχτεί ολόκληρη η πλακέτα. Να σημειώσω εδώ μόνο ότι στην πρώτη τους τηλεφωνική επικοινωνία μου έβγαλαν κατευθείαν ότι χρειάζεται αντί κατάσταση της πακέτας με κόστος 200€, για μια εργασία που κανονικά στους ίδιους θα μου κόστιζε 40-45€,σύμφωνα με την αρχική επικοινωνία μαζί τους. Και μόλις κατάλαβαν ότι έχω βασικές γνώσεις ηλεκτρονικών και οτι γνωρίζω ακριβώς την επισκευή που χρειάζεται να κάνει ο τεχνικός τους εκεί άρχισαν να μου εξηγούν πιο "αναλυτικά"... Με τα πολλά μου έχουν πει ότι μπορώ να περάσω να πάρω το smartphone μου αύριο, και αν ήθελα να παραγγείλουν το ανταλλακτικό για να βρω δικό μου τεχνικό να το επισκευάσει. Ρε παιδιά, σαν επίσημος αντιπρόσωπος η Smartec δεν είναι υποχρεωμένη να επισκευάζει κάθε συσκευή της Samsung, ανεξάρτητα αν είναι στην εγγύηση ή όχι ή εγώ έχω χάσει επεισόδια; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thabull Δημ. October 20, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2016 .... με την αιτιολογία ότι επειδή έχω κάνει Root σε περίπτωση που κάνει κάποιο λάθος στην επισκευή ο τεχνικός τους, γιατί είναι με κόλληση η υποδοχή της Micro sd στην πλακέτα, θα πρέπει να αλλαχτεί ολόκληρη η πλακέτα... Δεν έχω ακούσει πιο γελοία δικαιολογία.... χαχαχαχαχα... Αν κάνει γκάφα ο τεχνικός προφανώς και θα την πληρώσει... τι σχέση έχει αν είναι root η πλακέτα αφού θα είναι άχρηστη μετά? χαχαχαχαχαχα είναι γελοίοι..... Προφανώς είναι εντολή της Samsung για να αυξάνονται οι πωλήσεις νέων συσκευών. Η δική μου εμπειρία έγραψε κόστος ανταλλακτικών 240€ σε τηλέφωνο που καινούριο κόστιζε 170€ Παράθεση ThaBull Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.