Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  trackera said:
Έχεις μιλήσει με την Samsung ή με κάποιον από τους αντιπροσώπους τους που επισκευάζουν τα κινητά;

Επικοινώνησε άμεσα μαζί τους

Για κινητά τηλέφωνα

801 11 64000 (μόνο από σταθερό)

2109468800 (από κινητό)

Δευτέρα - Παρασκευή 08:30 - 18:00

Σάββατο 09:00 - 15:00

Πήγα από το Γερμανό και μου είπαν ότι δεν δέχονται κινητά από το εξωτερικό. Με προέτρεψαν να πάω στην Omnitech όπου μου είπαν το ίδιο πράγμα. Τέλος, επικοινώνησα με την Euroelectronics, επίσημο αντιπρόσωπο της Samsung και μου είπαν ακριβώς τα ίδια..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 733
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

What if my product is purchased from abroad?

Samsung Electronics (UK) Ltd. support a product purchased in Europe if it has an EU Bloc Warranty. This warranty is present where the top of the product warranty card clearly states 'European Bloc.'

 

If a product is purchased in another part of the globe then Samsung may attempt a repair. Samsung Electronics (UK) Ltd. cannot guarantee the outcome.

 

Where a camcorder is purchased from outside the UK, please contact the Samsung Customer Care Team on 0845 SAMSUNG (7267864). This will need to be sent to us and there may be a need to despatch to the original country of purchase for fault resolution.

http://www.samsung.com/uk/support/warrantyinformation/warrantyInformation.do#your

斯塔夫罗斯 :O

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Είχα ζητήσει επανηλλειμένως από την Euroelectronics ένα χαρτί που να λέει ότι δεν καλύπτουν εγγύηση για συσκευές αγορασμένες από το εξωτερικό. Παραταύτα, έλαβα το εξής μύνημα:

 

 

 

  Quote
Κύριε soublaki-3 καλησπέρα,

 

 

 

Σχετικά με την μη κάλυψη της εγγύησης για την συσκευή σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Ευρωηλεκτρονική ως αντιπρόσωπος των προϊόντων κινητής τηλεφωνίας SAMSUNG στην Ελλάδα έχει την υποχρέωση βάση της Ευρωπαϊκής και κατ’ επέκταση και Ελληνικής νομοθεσίας να εγγυάται και να υποστηρίζει τα προϊόντα τα οποία διαθέτει στην αγορά.

 

 

 

Να σημειωθεί ότι η Ευρωηλεκτρονική για τα κινητά τηλέφωνα τα οποία διαθέτει παρέχει 2ετή εγγύηση καλής λειτουργίας.

 

 

 

Αντιλαμβανόμενοι την ανάγκη όλων των χρηστών για την σωστή λειτουργία των προϊόντων που έχουν στην κατοχή τους. Θα θέλαμε να μας ενημερώσετε με το μοντέλο του κινητού που έχετε καθώς και με το IMEI number της συγκεκριμένης συσκευής. Η εταιρία μας θα προσπαθήσει να ξεπεράσει τους τεχνικούς περιορισμούς και πραγματοποιήσει επισκευή στην συσκευή σας.

 

 

 

Τέλος θα θέλαμε κάποιον αριθμού τηλέφωνου ώστε να πραγματοποιηθεί επικοινωνίας μαζί σας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στο 801 11 64000 & 210 67 96600.

 

 

 

Με εκτίμηση,

ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ

 

 

 

 

Τους απάντησα με το εξής μύνημα:

 

  Quote
Καλησπέρα σας.

Ευχαριστω για το ενδιαφέρον σας για το πρόβλημά μου.

Η συσκευή μου είναι το Samsung D980 και τα IMEI της συσκευής είναι:

 

* ΧΧΧΧΧΧ/02/170679/3

* ΧΧΧΧΧΧ/02/170679/1

 

Επειδή η απάντησή σας, δεν μου είναι τόσο σαφής, θα ήθελα να μου διευκρινήσετε, κατά πόσον θα με καλύψετε ως προς την εγγύηση, διότι αυτό είναι το πρόβλημά μου, και όχι απλά η επιδιόρθωση της συσκευής μου.

 

Ευχαριστώ,

 

soublaki-3

 

 

Τους έχω καλέσει 1.000.000 φορές να μου ξεκαθαρίσουν αν καλύπτουν εγγύηση ή όχι, και ο χρόνος κυλάει εις βάρος μου. Η κάμερα έχει χαλάσει, το firmware είναι στα αγγλικά, και δεν ξέρω αν πρέπει να το αλλάξω πριν ή μετά φτιαχτεί η κάμερα...Κοινώς, έχουν σπάσει τα νεύρα μου...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο αλλά θα μπορούσες να αποφύγεις την ταλαιπωρία αυτή αν είχες αγοράσει το κινητό από εδώ. ίσως το βρήκες αρκετά φθηνότερα στο ebay, δεν ξέρω, πάντως καθότι η κατάσταση με τις εγγυήσεις ανεξάρτητα με το τι ισχύει είναι για τα πανηγύρια στην Ελλάδα είναι ρίσκο να αγοράσεις συσκευή από εξωτερικό που ούτε Ελληνικά συνήθως έχουν αλλά δεν τυγχάνουν όπως διαπίστωσες και της καλύτερης εξυπηρέτησης εδώ. Καμιά φορά είναι προτιμότερο να μην γλυτώσουμε μερικά φράγκα προκειμένου να γλυτώσουμε την ταλαιπωρία. Μην με παρεξηγήσεις, έχεις δίκιο και η αντιπροσωπεία οφείλει να στο επισκευάσει μέσα στην εγγύηση (υποθέτω οτι έχεις απόδειξη αγοράς) αλλά άλλη φορά ίσως θα ήταν καλύτερα να αποφύγεις αγορά από εξωτερικό για να έχεις την ησυχία σου.

Πάντως με την εγγύηση για τα αγορασμένα από εξωτερικό Samsung υπάρχει προφανώς πρόβλημα καθότι το e-click π.χ. αναφέρει οτι παρέχει 2 έτη εγγύηση από τη Samsung Γερμανίας (τα εισάγει από εκεί) οπότε τα στέλνουν μάλλον στη Γερμανία γιατί προφανώς έχουν αναφερθεί προβλήματα παρόμοια με το δικό σου και από άλλους.

Το κουτί ήταν σφραγισμένο, γιατί κανονικά όλα τα Samsung έχουν και ένα φυλλάδιο με τα σχετικά της εγγύησης μέσα ενώ το δικό σου από οτι είπες όχι, περίεργο. Πάντως αυτό δεν έχει σχέση με την εγγύηση, είναι καθαρά πληροφοριακό για τον πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

  soublaki-3 said:
Εγραφε για 1 έτος διεθνή εγγύηση, οπότε δεν δικαιολογείται αυτό που λες, άσε που η διαφορά ήταν 140€...

 

Όπως διαπιστώνεις όμως από την ταλαιπωρία που έχεις υποστεί οι "διεθνείς εγγυήσεις" είναι στα χαρτιά, στην Ελλάδα τουλάχιστον. Ωραία, γλύτωσες κάποια χρήματα αλλά τώρα κινδυνεύεις να τα πληρώσεις αν δεν δεχτούν την εγγύηση και τέλος πάντων αν θεωρείς οτι όλη αυτή η ταλαιπωρία σου αξίζει για 140 Ευρώ τότε οκ. Το να αγοράζει κάποιος κινητό από εξωτερικό είναι μεγάλο ρίσκο δυστυχώς ακριβώς γιατί μπορεί να ταλαιπωρηθεί πολύ εάν μπλέξει με τα service των εταιριών εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Το budget ήταν για 150€ και εκτοξεύτηκε στα 280€, ε όχι και να έδινε 420€ για κινητό...

Όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω, κινητά αγορασμένα από την Ε.Ε. έχουν εγγύση στη χώρα μας και πρέπει να το κυνηγήσω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1) Ζητάς το όνομα του ανθρώπου με τον οποίο μιλάς

2) Ζητάς κάποιον υπεύθυνο

3) Ζητάς τα στοιχεία τα οποία χρειάζονται (επίσημη επωνυμία εταιρείας κτλ) έτσι ώστε να καταθέσεις αγωγή μέσω του ΙΝΚΑ ή του Συνηγόρου του Καταναλωτή

 

Συνήθως δεν υπάρχει 4, στο 3 μαζεύονται και γίνονται πιο διαλλακτικοί... Αλλιώς προχωράς με καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Έχω κρατήσει όλα τα στοιχεία με αυτούς που έχω μιλήσει, αλλά φαίνεται σαν να με γράφουν κανονικότατα. Σκέφτομαι όμως, μην χάσω την υπόθεση, διότι η αγορά μέσω PayPal δεν είναι θεωρημένη απόδειξη, και μου πουν,"ξέρετε κύριε, αυτό δεν είναι από ΕΕ αλλά από Ασία"...
Link to comment
Share on other sites

http://www.synigoroskatanaloti.gr

Ρίξτε μία ματιά, έχει αρκετό υλικό σχετικά με το τι μπορεί να κάνει ένας πολίτης σε τέτοιες περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης προσπάθησε να επικοινωνήσεις απ' ευθείας με τα κεντρικά της samsung (δεν ξέρω σε ποια χώρα είναι).

Δεν αποκλείω οι Ελληνάρες αντιπρόσωποι απλά να προσπαθούν να γλυτώσουν τη βαβούρα, οπότε μπορεί μέσω εξωτερικού να βρεις πιο εύκολα άκρη...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα κατάφερα να επικοινωνήσω με τον κύριο που μου είχε στείλει το εν λόγω email και προσπαθούσε να με πείσει ότι υπεύθυνος για την εγγύηση είναι ο πωλητής. Δεν μου έδωσε σαφή απάντηση για το αν και εφόσον θα μου καλύψουν το κόστος της επισκευής της συσκευής. Του έθεσα ένα πολύ απλό ερώτημα:

"Αν κάποιος ξένος, κάτοικος ΕΕ, έρθει στην Ελλάδα για διακοπές, και σε αυτό το χρονικό διάστημα χαλάσει η συσκευή του, αν θα έχει εγγύηση η συσκευή του;", ήταν κατηγορηματικός.

 

Θα εξετάσουν λοιπόν τη συσκευή μου, και είδωμεν...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πήρα σήμερα τελικά γιατί όποτε έπερνα ήταν κατηλλημένο, τους είπα το story και εν ολίγοις μου είπανε ότι το θέμα με τη 2ετή εγγύηση είναι απλώς οδηγία της Ε.Ε. και όχι ελληνικός νόμος. Μου δώσανε ένα τηλ. για Ευρωπαϊκό Καταναλωτή και πάρε το αυγό και κούρετο...Να επικοινωνήσω λέει με το service της χώρας αγοράς κλπ κλπ....

 

 

Μίλησα και με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή, θα τους στείλω ένα email να το δει ο νομικός τους. Απάντηση θα λάβω άμεσα απ' ότι μου είπανε.

Link to comment
Share on other sites

ρε τι τραβάει ο κόσμος...Εγώ πάλι πήρα από Ελλάδα ένα κινητό fujitsu siemens το μοντέλο pocket loox t830. Πρίν 3 μέρες ξαφνικά έπαψε να δουλεύει η τηλεφωνική λειτουργία(παιζει συνέχεια μόνο σε flight mode) και δεν έχω ένδειξη για το υπόλοιπο της μπαταρίας (κολλημένο στο 100%. Η πλάκα είναι οτι το είχα πάρει απο Multirama του mall αλλά ήταν στα καλάθια με τις προσφορές και νομίζω οτι γι'αυτό το λόγο δεν θα έχει εγγύηση!!!Πήρα στη Fujitsu και σερβις δικό τους για κινητό δεν έχουν ( τότε τί τα εισάγουν στην Ελλάδα τα κινητά τους?) και θα πρέπει να απευθυνθώ αλλού. Μου δώσαν ένα τηλέφωνο άλλου καταστήματος κάπου στον Πειραιά Πραξιτέλους 131-133 νομίζω. Εμένα ο γολγοθάς μου τώρα ξικνάει και το πήρα και από Ελλάδα... Αει να δούμε τι άκρη θα βγάλω. Αυτά τα αναφέρω γιατί μου φαίνεται πως το θέμα είναι απλά να μην χρειαστεί να μπλέξεις με σερβις.Αμα μπλέξεις...
Link to comment
Share on other sites

Ηταν ένας τύπος, ο οπόιος έκανε απίστευτο service. Και εκτός εγγύησης να 'ταν τα κάλυπτε και τα χρέωνε στην εταιρεία. Δυστυχώς θυσαύρισε και έφυγε για Μπαχάμες.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Πήγα χθες στη ΓΓΚ να δω τι έχει γινει με την υπόθεση και το χαν ξεχάσει τελείως. Πιο πριν είχα παει απο το service και η γραμματέας έλεγε σε έναν πελάτη, ότι πριν από μερικές μέρες ξεκίνησαν να δέχονται και κινητά του εξωτερικού.
Link to comment
Share on other sites

μιας κ λετε για σερβις samsung,ενδεχομενως κ οφτοπικ,εχετε υποψιν ποιο ειναι το σερβις για τα mp3 players?πιο συγκεκριμενα θα ηθελα να ρωτησω αν δινουν κ spare parts αφου μονο μια οθονη χρειαζομαι.οποιος ξερει ας απαντησει.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Παιδιά το τι εχω τραβήξει δεν λέγεται με τη Samsung... Εχω 1 U600 το οποίο είχε 1 προβληματάκι με την οθόνη το οποίο το φτιάξανε μεν αλλα χάλασανε το πληκτρολόγιο (ΤΕΛΕΙΩΣ)! Οπότε απο 7Αυγ. δεν εχω κινητό... Το αποκορύφωμα έχω στείλει για 3η φορά για service και τους παίρνω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Τηλ. να μάθω τι γίνεται και μου λένε το γνωστό "Θα σας πάρουμε". Τελικά με παίρνουν τηλ. και μου λένε "Το κινητό σας είναι ΟΚ δεν εχει κανένα πρόβλημα σας το στείλαμε πίσω!!!" Καλα οι τύποι δε παίζονται!!! Τι να κάνω? εχω ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ αλλα δε τους το χαρίζω!!!
Link to comment
Share on other sites

  LouisGi said:
Παιδιά το τι εχω τραβήξει δεν λέγεται με τη Samsung... Εχω 1 U600 το οποίο είχε 1 προβληματάκι με την οθόνη το οποίο το φτιάξανε μεν αλλα χάλασανε το πληκτρολόγιο (ΤΕΛΕΙΩΣ)! Οπότε απο 7Αυγ. δεν εχω κινητό... Το αποκορύφωμα έχω στείλει για 3η φορά για service και τους παίρνω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Τηλ. να μάθω τι γίνεται και μου λένε το γνωστό "Θα σας πάρουμε". Τελικά με παίρνουν τηλ. και μου λένε "Το κινητό σας είναι ΟΚ δεν εχει κανένα πρόβλημα σας το στείλαμε πίσω!!!" Καλα οι τύποι δε παίζονται!!! Τι να κάνω? εχω ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ αλλα δε τους το χαρίζω!!!

 

Που το εστειλες για service φιλε? Στην Τζωρτζ 26 εχει κλεισει και δε βρισκω που εχει μεταφερθει το service. Ξερεις μηπως?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Παιδιά γεια σας. Μόλις έγινα μέλος και γενικά δεν έχω ιδέα από forum. Σκέφτομαι να αγοράσω κινητό Samsung για πρώτη φορά (συγκεκριμένα το 8910). Έχω καταλάβει όμως ότι με τα Samsung, καλύτερα να μη σου χαλάσουν, μάλλον παίζει απαράδεκτο service. Ισχύει αυτό? Οποιαδήποτε άποψη και για το συγκεκριμένο τηλέφωνο ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γεια σας. Είμαι νέο μέλος και δεν έχω ιδέα από forums (Παρακαλώ να μου συγχωρήσετε αν γράψω σε λάθος μέρος ή αν δεν απαντήσω σε κάτι. Θα είναι από άγνοια!).

Σκέφτομαι για πρώτη φορά να αγοράσω κινητό Samsung αλλά έχω καταλάβει ότι βρίσκεις το μπελά σου αν σου χαλάσει. Δηλαδή ούτε η αντιπροσωπεία είναι αξιόπιστη, ούτε και κάποια εξουσιοδοτημένα καταστήματα. Ισχύει αυτό? Αν ναι, καλύτερα να προτιμήσω κάτι άλλο. Τι λέτε?

Αυτά που σκέφτομαι είναι το 8910 (που σε κάποια site ονομάζεται και Omnia HD) ή το Pixon12.

Αν όμως στραφώ σε άλλη μάρκα, σκέφτομαι το Sony Ericsson Sentia.

Οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...