Jump to content

Εγγύηση Apple: Τι ισχύει τελικά επίσημα για την Ελλάδα;


DINFUN
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μπορείς να παραθέσεις κάποια από αυτά τα site? Με ενδιαφέρει, αχρείαστη να είναι η εγγύηση.

 

iPhone και εγγύηση συσκευής στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά;

https://www.ired.gr/blog/item/4823-iphone-policy-in-greece.html

 

Τα ίδια λέει με ότι διάβασα εδώ στις προηγούμενες σελίδες με τη μονη διαφορα ότι έχει και διευκρίνηση για το τιμολόγιο.

Η Apple δέχεται μονο απόδειξη λιανικής.

Edited by Imperia
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Απαντήσεις 355
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα.Το θέμα της εγγύησης στα δικά μου μάτια είναι ένα εντελώς θολό τοπίο και εξηγούμαι.Αγόρασα τέλη Σεπτεμβρίου από apple store στη Βοστώνη το νέο 8 plus.Μετά από 10 ημέρες κανονικής χρήσης του κινητού και χωρίς να πέσει ούτε μια φορά σταμάτησε να λειτουργεί το κουμπί που χαμηλώνει τον ήχο.Επειδή μένω στη Βέροια,το κοντινότερο κατάστημα εξυπηρέτησης είναι το istorm στην Τσιμισκή,θεσσαλονίκης.Τους το παρέδωσα στις 16 Οκτωβρίου.Μετλα από 3 μέρες μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι το κινητό δεν μπορεί να αντικατασταθεί καθώς είναι αγορασμένο από Αμερική.Κάπου εδώ ξεκινάει το θέατρο του παραλόγου.Όταν τους είπα για την παγκόσμια εγγύηση,η απάντηση του υπαλλήλου ήταν πως κάθε πολιτεία έχει τη δική της νομοθεσία κτλ.Το κινητό βρίσκεται στα χέρια τους εδώ και 3 εβδομάδες και η επίσημη θέση τους είναι πως περιμένουν απάντηση από την επίσημη apple usa για το αν μπορύν να δώσουν αυτοί το οκ για αντικατάσταση του κινητού.Τελικά υπάρχει παγκόασμια εγγύηση ή όχι?Επίσης,τι άλλο θα μπορούσα να κάνω για να λύσω αυτό την κατάσταση?Ευχαριστώ προκαταβολικά
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.Το θέμα της εγγύησης στα δικά μου μάτια είναι ένα εντελώς θολό τοπίο και εξηγούμαι.Αγόρασα τέλη Σεπτεμβρίου από apple store στη Βοστώνη το νέο 8 plus.Μετά από 10 ημέρες κανονικής χρήσης του κινητού και χωρίς να πέσει ούτε μια φορά σταμάτησε να λειτουργεί το κουμπί που χαμηλώνει τον ήχο.Επειδή μένω στη Βέροια,το κοντινότερο κατάστημα εξυπηρέτησης είναι το istorm στην Τσιμισκή,θεσσαλονίκης.Τους το παρέδωσα στις 16 Οκτωβρίου.Μετλα από 3 μέρες μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι το κινητό δεν μπορεί να αντικατασταθεί καθώς είναι αγορασμένο από Αμερική.Κάπου εδώ ξεκινάει το θέατρο του παραλόγου.Όταν τους είπα για την παγκόσμια εγγύηση,η απάντηση του υπαλλήλου ήταν πως κάθε πολιτεία έχει τη δική της νομοθεσία κτλ.Το κινητό βρίσκεται στα χέρια τους εδώ και 3 εβδομάδες και η επίσημη θέση τους είναι πως περιμένουν απάντηση από την επίσημη apple usa για το αν μπορύν να δώσουν αυτοί το οκ για αντικατάσταση του κινητού.Τελικά υπάρχει παγκόασμια εγγύηση ή όχι?Επίσης,τι άλλο θα μπορούσα να κάνω για να λύσω αυτό την κατάσταση?Ευχαριστώ προκαταβολικά

Μπες στο σαιτ της apple και πάρε τηλέφωνο την υποστήριξή τους

https://support.apple.com/el-gr/HT201232

:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Μπες στο σαιτ της apple και πάρε τηλέφωνο την υποστήριξή τους

https://support.apple.com/el-gr/HT201232

Καλημέρα,μόλις επικοινώνησα στο τηλέφωνο που είχε στο λινκ και μου είπαν το εξής:Κύριε από τη στιγμή που αγοράσατε το κινητό από Αμερική θα πρέπει να στείλετε εσείς το κινητό και όχι να αναλάβουμε εμείς τα έξοδα αποστολής.Έχει κάποιος άλλος ανάλογη εμπειρία?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,μόλις επικοινώνησα στο τηλέφωνο που είχε στο λινκ και μου είπαν το εξής:Κύριε από τη στιγμή που αγοράσατε το κινητό από Αμερική θα πρέπει να στείλετε εσείς το κινητό και όχι να αναλάβουμε εμείς τα έξοδα αποστολής.Έχει κάποιος άλλος ανάλογη εμπειρία?

 

Μήπως η εγγύηση ισχύει ανά ηπείρους;

Πχ τα ευρωπαϊκά μόνο εδώ

Τα αμερικανικά μόνο εκεί και πάει λέγοντας

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,μόλις επικοινώνησα στο τηλέφωνο που είχε στο λινκ και μου είπαν το εξής:Κύριε από τη στιγμή που αγοράσατε το κινητό από Αμερική θα πρέπει να στείλετε εσείς το κινητό και όχι να αναλάβουμε εμείς τα έξοδα αποστολής.Έχει κάποιος άλλος ανάλογη εμπειρία?

Να το στείλεις που? Ελλάδα ή εξωτερικό. Στην Ελλάδα αντιπρόσωπος είναι η info quest. Εφόσον είσαι μέσα στην εγγύηση στείλτο έστω και με δικά σου έξοδα. Η θα στο φτιάξουν ή θα στο αλλάξουν. Το ευρωπαϊκό support νομίζω ότι είναι στην Ολλανδία.

Κοίτα με εδώ με το ΙΜΕΙ ή serial number να δεις που σε κατευθύνει

https://getsupport.apple.com/GetSASO?locale=el_GR

κοίτα και εδώ: https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

πάντως του κουμπάρου μου iphone 7 αγορασμένο από Ελβετία του το αντικατέστησαν στην Ελλάδα μετά από πρόβλημα που είχε και δεν γινόταν επισκευή.

Σε κάθε περίπτωση ψάξτο καλά γιατί είναι κρίμα για καινούργιο τηλέφωνο. Στείλε email και στο support των ΗΠΑ που το αγόρασες ή μίλα και με το μαγαζί που το αγόρασες.

:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Να το στείλεις που? Ελλάδα ή εξωτερικό. Στην Ελλάδα αντιπρόσωπος είναι η info quest. Εφόσον είσαι μέσα στην εγγύηση στείλτο έστω και με δικά σου έξοδα. Η θα στο φτιάξουν ή θα στο αλλάξουν. Το ευρωπαϊκό support νομίζω ότι είναι στην Ολλανδία.

Κοίτα με εδώ με το ΙΜΕΙ ή serial number να δεις που σε κατευθύνει

https://getsupport.apple.com/GetSASO?locale=el_GR

κοίτα και εδώ: https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

πάντως του κουμπάρου μου iphone 7 αγορασμένο από Ελβετία του το αντικατέστησαν στην Ελλάδα μετά από πρόβλημα που είχε και δεν γινόταν επισκευή.

Σε κάθε περίπτωση ψάξτο καλά γιατί είναι κρίμα για καινούργιο τηλέφωνο. Στείλε email και στο support των ΗΠΑ που το αγόρασες ή μίλα και με το μαγαζί που το αγόρασες.

Ο υπαλληλος της εταιρειας μου ειπε κατα λεξη"να μην το αγοραζατε απο Αμερικη κυριε,να το αγοραζατε απο εδω ωστε να μην ειχατε τετοια θεματα.Τωρα θα πρεπει να το στειλετε μονος σας στην Αμερικη αφου το αγορασατε απο εκει...."

Προφανως ειναι αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα και θιγει το κυρος της apple,αλλα αυτο ειναι το τελευταιο που με απασχολει αυτη την στιγμη

Link to comment
Share on other sites

Ο υπαλληλος της εταιρειας μου ειπε κατα λεξη"να μην το αγοραζατε απο Αμερικη κυριε,να το αγοραζατε απο εδω ωστε να μην ειχατε τετοια θεματα.Τωρα θα πρεπει να το στειλετε μονος σας στην Αμερικη αφου το αγορασατε απο εκει...."

Προφανως ειναι αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα και θιγει το κυρος της apple,αλλα αυτο ειναι το τελευταιο που με απασχολει αυτη την στιγμη

Ο υπάλληλος κοιτάει το συμφέρον της εταιρείας και εσύ το δικό σου. Κάνε αυτά που σου έγραψα παραπάνω και νομίζω πως θα βρεις το δίκιο σου.

Σου εύχομαι να ξεμπερδέψεις το συντομότερο γιατί είναι άδικο να μείνεις με το χαλασμένο τηλέφωνο.

φιλικά πάντα

:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Ο υπάλληλος κοιτάει το συμφέρον της εταιρείας και εσύ το δικό σου. Κάνε αυτά που σου έγραψα παραπάνω και νομίζω πως θα βρεις το δίκιο σου.

Σου εύχομαι να ξεμπερδέψεις το συντομότερο γιατί είναι άδικο να μείνεις με το χαλασμένο τηλέφωνο.

φιλικά πάντα

Αυτα τα βηματα ακριβως εχω ακολουθησει.Εχω αφησει το κινητο απο τις 16 οκτωβριου στο i storm θεσσαλονικης.Ολα τα υπολοιπα που περιεγραψα εχουν γινει μεταγενεστερα.Αυριο θα ξαναπαρω τηλεφωνο στην infoquest να δω κι αυτοι τι εχουν να προτεινουν.Ειλικρινα εχω απογοητευτει σε τεραστιο βαθμο με τη γενικοτερη συμπεριφορα τους.Μετα απο χρονια χρησης android κινητων ειπα να δοκιμασω apple,αλλα δυστυχως μεχρι στιγμης ειμαι τρομερα εκπληκτος με το ποσο αρνητικη εντυπωση εχω

Link to comment
Share on other sites

Update:σήμερα έλαβα απάντηση από την info quest

 

"Καλησπέρα σας,

 

Η παρακάτω συσκευή δεν υποστηρίζεται για service στην Ελλάδα.

 

Ευχαριστώ"

Αύριο περιμένω απάντηση και από την apple Hellas.Η ταλαιπωρία συνεχίζεται....

Link to comment
Share on other sites

Update:σήμερα έλαβα απάντηση από την info quest

 

"Καλησπέρα σας,

 

Η παρακάτω συσκευή δεν υποστηρίζεται για service στην Ελλάδα.

 

Ευχαριστώ"

Αύριο περιμένω απάντηση και από την apple Hellas.Η ταλαιπωρία συνεχίζεται....

 

Εγώ θα ζητούσα και κάποια εξήγηση ως προς την αδυναμία υποστήριξης.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Καλα ρε δεν υποτιθεται η Apple εχει 1 ετος worldwide εγγυηση minimum.:blink:

Γιατι να πρεπει να το στειλει στην Αμερικη.:wacko:

Surface απο Αμερικη αγοραζει ο κοσμος και ουδεποτε οχι εισεπραξε ο χρηστης ερχομενος στην Ευρωπη και καλυπτονται κανονικα σε περιπτωση εγγυησης minimium 1 ετος και σε αρκετους και 2 ετη μαλιστα.

Σε ολες τις περιπτωσεις ειτε Αγγλια ειτε Γερμανια στελνονται στο επισκευαστικο service της MS.

 

Δηλαδη ερθει ενας τουριστας Ευρωπη η σε ενα επαγγελματικο ταξιδι και του χαλασει το iphone θα πρεπει να το περιμενει να γυρισει Αμερικη για να του το φτιαξουν.

 

Απολυτη ξεφτιλα για την Apple.:down:

Edited by alextrela

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

Με ανάλογη εμπειρία που είχα σε mac αντικαταστάθηκε η οθόνη άμεσα .

 

Το όλο *κολπο* είναι να τους επισημάνεις την οδηγία με ξεκάθαρο τρόπο . Φυσικά μπορεί να σου βγάλει την πίστη η quest η οποία είναι απαράδεκτη αλλά στο τέλος πιστεύω θα κερδίσεις .

 

Όπως και να έχει κάλεσε την apple στα τηλέφωνο υποστήριξης και αυτοί μπορούν να μεσολαβήσουν (το είχα κάνει και εγώ )

Ας επιχειρήσουμε...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τελικά και μετά από απίστευτη ταλαιπωρία το κινητό ήρθε στα χέρια μου μέσω μιας παράξενης διαδρομής.Σε συνεννόηση με τον κολλητό μου,το παρέλαβε στη Σόφια(!!!) όπου και έγινε εκ νέου διάγνωση και αντικατάσταση.Το παράξενο είναι οτι η υπάλληλος της apple hellas(αν υπάρχει κάτι τέτοιο) επικοινώνησε η ίδια μαζί τους για να τους ενημερώσειΤο κινητό από τις 16 Οκτωβρίου ήρθε στα χέρια μου στις 18 Νοεμβρίου:down::down::down:
Link to comment
Share on other sites

Τελικά ισχύει ότι αγορές με τιμολόγιο εξαιρούνται από την διετή εγγύηση;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ισχύει ότι αγορές με τιμολόγιο εξαιρούνται από την διετή εγγύηση;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Δεν είναι λόγος αυτός σε καμία περίπτωση για άρνηση παροχής 2ετης εγγυησης(1 έτος της Apple και δεύτερο έτος του πωλητή)

Είναι παρανομία να σου αρνηθούν επειδή η αγορά έγινε με τιμολόγιο.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι λόγος αυτός σε καμία περίπτωση για άρνηση παροχής 2ετης εγγυησης(1 έτος της Apple και δεύτερο έτος του πωλητή)

Είναι παρανομία να σου αρνηθούν επειδή η αγορά έγινε με τιμολόγιο.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

 

 

 

Ρωτάω γιατί το κατάστημα αγοράς αυτό επικαλέστηκε..

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας!

 

Πριν 1 εβδομάδα κόλλησε το iphone 7 κατά τη διαδικασία αναβάθμισης του IOS. Πιο συγκεκριμένα στην αρχική οθόνη με το μήλο. Προσπάθησα επανειλημμένα να το επαναφέρω και μέσω των itunes αλλά μάταια.

 

Ακολούθως , το πήγα σε κατάστημα vodafone , διότι η APPLE δεν έχει service στην Ελλάδα μαζί με την απόδειξη αγοράς που ήταν τον Οκτώβριο 2016, δηλαδή πάνω από ένα χρόνο.

 

Χτες μου έστειλαν SMS και με ενημέρωσαν πως έχει βλάβη ίση με 355 ευρώ. Επικοινώνησα με το 13830, που είναι η εξυπηρέτηση πελατών της vodafone, και με τα πολλά μου είπαν ότι το κινητό μου δεν άνοιγε και πως το ποσό της βλάβης θα ήταν για αντικατάσταση iphone 7 με άλλο επισκευασμένο! Ζήτησα να με ενημερώσουν γραπτά για το ποιά είναι η βλάβη (διότι από το τηλεφωνικό κέντρο δεν γνώριζαν να μου πουν) και να μου εξηγήσουν το λόγο που δεν εμπίπτει στη διετή εγγύηση. Εν τέλει η κοπέλα με παρέπεμψε στο email ccsupport.gr@vodafone.com . Συνέταξα ένα email χτες και τους ζήτησα να με ενημερώσουν για αυτά τα 2 ζητήματα και προφανώς σύντομα θα λάβω κάποια απάντηση.

 

Θα ήθελα να σας ρωτήσω τα εξής: Επειδή πιθανότατα, είναι πρόβλημα λογισμικού, λόγω ότι λειτουργούσε άρτια το κινητό μέχρι τη στιγμή της βλάβης , αλλά και της ιδιαίτερης φροντίδας που είχα δείξει στο κινητο, αν μου αρνηθούν την εγγύηση μπορώ να προσφύγω στο συνήγορο του καταναλωτή και ας έχω αγοράσει το κινητό μου από άλλη εταιρία στην Ελλάδα;

Επίσης , διάβασα πολλές περιπτώσεις με παρόμοια παράπονα όπου όσοι είχαν παράπονα εξέταζαν το ενδεχόμενο προσφυγης στον συνήγορο του καταναλωτή. Γνωρίζει κανείς, αν εν τέλει προσέφυγαν και αν δικαιώθηκαν; Σκεφτομαι σοβαρά αυτό το ενδεχόμενο και για αυτό θα ήθελα τη γνώμη σας!

 

Ευχαριστώ για την ανάγνωση!

Link to comment
Share on other sites

@soureal Όχι συνήγορο του καταναλωτή.

Κάνε μια επώνυμη καταγγελία στο 1520.gov.gr με όλα τα στοιχεία και το παραστατικό της αγοράς σου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα!

 

Προσωπικά παιδιά έχω την καλύτερη εξυπηρέτηση στην Κύπρο, όσον αφορά την υποστήριξη προϊόντων apple. Έχω πάρει αρκετές φορές τα iPhone, iPads και ακόμη και το mac εκτός εγγύησης, με γρήγορα αποτελέσματα!

 

Οι ιστορίες που μπορώ να σας πω είναι πολλές!

 

Τον περασμένο Αύγουστο, το iPhone 7 plus μου "τρελλάθηκε" και όπως καθόμουνα ξεκίνησε να κάνει restart από μόνο του, κοινώς μπήκε σε ένα restart loop. Μετά από άπειρες προσπάθειες να το κάνω restore χειροκίνητα και μέσω iTunes, επισκέφθηκα τη Greycom (μία από τους 2 apple service provider στην Κύπρο). Εξήγησα το θέμα κτλ. Μου ανέφεραν ότι θα πρέπει να το κάνεις και restore to default (διαγράφοντας τα πάντα) και μετά να το δούμε εμείς. Αφού του εξήγησα ότι είμαι από μακριά (50km), μου είπε ότι μπορεί να το κάνει επί τόπου χωρίς κάποια χρέωση.

 

Τελικά, μετά το τελευταίο restore έδειχνε ότι λειτουργούσε κανονικά και προτού φύγω από το κατάστημα (ευτυχώς για μένα), ξεκίνησα τα ίδια. Τότε το άφησα στο κατάστημα και μέτα από 3-4 εργασίμες ημέρες ήρθε ένα replacement (aka brand new) σε μια "ατομική" συσκευασία iPhone - κάτι που δεν ίσχυε στα replacement προηγούμενων μοντέλων! Αυτό συνέβηκε στον 1ο χρόνο εγγύησης και το κινητό ήταν σε εξαιρετική κατάσταση.

 

Γενικώς, είμαι πολύ ευχαριστημένος με το service της apple. Φτάνει να είναι σε καλή κατάσταση το κινητό (γιατί είχα εμπειρία με πρόβλημα που δεν έγινε ΔΩΡΕΑΝ αλλάγη, λόγω κτυπήματος) και να έχεις υπομονή μέχρι να έρθει το replacement (γιατί και καλά περιμένουν replacement από το εξωτερικό).

 

Αυτά!!:D:D

Link to comment
Share on other sites

Είσαι τυχερός andreaskyr. Αλλά άλλο Ελλάδα και άλλο Κύπρος. Εδώ η αντιπροσωπεία Info Quest μας έχει γραμμένους καθώς και οι περισσότεροι μεταπωλητές. Προσωπικά να μου χάριζαν iphone δεν θα το έπαιρνα πλέον
:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τι; Εάν μου συνέβαινε παρόμοιο περιστατικό στην Ελλάδα, ποια θα ήταν η απάντησή τους;:worry:

άμα διαβάσεις μερικές σελίδες πίσω το θρεντ θα καταλάβεις.

:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Καλήμερα. Είμαι άσχετος από Apple και θέλω να ρωτήσω το εξής: αγορά από apple store Αυστραλίας έχει κανονική εγγύηση στην Ελλάδα και πόσο χρόνο;

Nokia 3210-3410-6510-5210-5410-6230i-Sony Ericsson k750-k810-Nokia N73-N79-N86-N8-Lumia 920-LG G2-Sony Xperia Z3-Huawei Mate 8-LG V30-G8X-Samsung S21-S23

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, ξέρει κάποιος σίγουρα να με ενημερώσει αν η εγγύηση μετράει από :

 

1) ημερομηνία αγοράς συσκευής

 

ή

 

2) ημερομηνία ενεργοποίησης συσκευής

 

Ευχαριστώ

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

s21 ultra 256
Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...