Jump to content

Εγγύηση Apple: Τι ισχύει τελικά επίσημα για την Ελλάδα;


DINFUN
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 358
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Είναι τραγικοί οι άνθρωποι.

Πρέπει να του κυνηγάς για τα αυτονόητα.

 

Αλλα δεν φταίνε αυτοί φταίει η ΕΕ και το ελληνικό κράτος που δεν τους υποχρεώνει σε 2έτη εγγύηση χωρίς όρους και ψιλά γράμματα κλπ και αν δεν την εφαρμόσουν να απαγορευτεί η κυκλοφορία των συσκευών της εντός ΕΕ.

Edited by alextrela

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

Ειμαι καινουργιος στο φορουμ και ζηταω την βοηθεια σας

Ειμαι καταχος ενος iphone 6 64gb αγορασμενο απο τα public νεας ερυθραιας 31/8/2015, και εξηγουμε το τηλεφωνο μου αρχισε πριν 15 μερες να κλεινει απο μονο του να βγαζει το σηματακι της apple επανειλημμενα χωρις ομως να μπορει να ανοιξει δοκιμασα τα παντα reset, hard reset, να το συνδεσω με το λαπτοπ itunes klp χωρις επιτυχια, στο τελος μαλιστα μου εβγαζε καθετες γραμμες κοκκινες πρασινες οπως εχει αναφερει και ενα αλλο μελος σε προηγουμενα ποστ. Ετσι στις 5/8/2017 το πηγα στο καταστημα απο οπου εγινε η αγορα και μου ειπαν θα το στειλουν στην εταιρια για να δουνε τι μπορουν να κανουν και τι φταιει. Η εταιρεια απαντησε σημερα λεγοντας οτι δοκιμασε να αλλαξει και την μητρικη αλλα το τηλεφωνο παλι δεν ανοιγε, και εδω ερχεται το κουφο, λενε οτι το τηλεφωνο εχει παρει ''σασι'' απο χτυπημα και οτι αυτο το χριζει κακη χρηση του τηλεφωνου και βγαινει εκτοσ εγγυησης και δεν μπορουν να αντικαταστησουν το τηλεφωνο. Σημειωση πως το τηλεφωνο το ειχα σχεδον παντα μεσα σε θηκη lifeproof οποτε μαλλον δυσκολο να εχει γινει κατι τετοιο. Θεωρω αδιανοητο για μια τοσο μεγαλη εταιρεια και τηλεφωνα που κοστιζουν κατι λιγοτερο απο 1000 ευρω να σου δινουν τετοια απαντηση. Σε αυτο το σημειο ζηταω την βοηθεια σας τι μπορω να κανω νομικα σε αυτη την περιπτωση που πρεπει να απευθυνθω και υπαρχει περιπτωση να κερδισω κατι η' τσαμπα τρεξιμο χωρις αποτελεσμα?

Μια που γύρισα και εγω απο τις διακοπές είπα να επισκεφτώ και ένα κατάστημα isquare για να δω τι γίνεται με εγγύηση κτλ.

 

Αφού περίμενα αρκετή ώρα (πάνω από 25 λεπτά γιατί είχε 3-4 άτομα "ουρά" για να μιλήσω με το τεχνικό, ήρθε και η σειρά μου:

 

1. Ενημερώθηκα ότι αν είναι στο πρώτο χρόνο εγγύησης πάει στο service και επισκεάυζεται,

2. Από τη στιγμή που έχει περάσει ο πρώτος χρόνος πάει στο service και βλέπουν τι πρόβλημα έχει και σε ενημερώνουν για το κόστος (δεν σε καλύπτει η εγγύηση δηλαδή!!!!!) της επισκευής. Επίσης χρεώνουν και 25€ για την εξέταση της συσκευής και τα μεταφορικά ανεξαρτήτως αν θα επισκευαστεί ή οχί!

3. Αφού τους είπα για τη διετία εγγύησής λόγω Ε.Ε κτλ μου είπαν ότι η aplle επίσημα δίνει 1 χρόνο εγγύηση και ότι ο δεύτερος χρόνος ουσιαστικά καλύπτεται από το κατάστημα όπου πας το κινητό και κάνουν ένα "αίτημα" για τη διετή εγγύηση στην apple και αν γίνει δεκτό το επισκευάζουν, χωρίς κόστος.

4. πάω στο κατάστημα αγοράς γιατί ήταν στο ίδιο κτήριο και τους λέω τι μου είπε η apple.

5. Το κατάστημα (επίσημος μεταπωλητής apple) μου είπε ότι όντος τον πρώτο χρόνο το service είναι από την infoquest και για το δεύτερο χρόνο πάς το κινητό στο κατάστημα και το στέλνουν και αυτοί στην infoquest μαζί με ένα αίτημα του καταναλωτή για τη διετία της εγγύηση. Αν την δεχτούν τότε επισκευάζεται το κινητό χωρίς χρέωση. Αν δεν δεχτούν τη διετία εγγύησης τότε σε ενημερώνουν για το κόστος επισκευής. Σε κάθε περίπτωση δίνεις και 9 ευρω για τα μεταφορικά!

 

καλό ε???

να ζητησετε να σας δωσουν γραπτες απαντησεις που θα αναφερετε η ημερομηνια αγορας η ημερομηνια ελεγχου ή επισκευής και το απαιτουμενο κοστος που σας ζητησαν γιατι το χρειαζεστε.
Δεν πρέπει να έχω συναντήσει χειρότερη υποστήριξη από την Apple. Ντροπή τους.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

εχεις και εσυ iphone? το ειχα καταλαβει καιρο τωρα.
Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

να ζητησετε να σας δωσουν γραπτες απαντησεις που θα αναφερετε η ημερομηνια αγορας η ημερομηνια ελεγχου ή επισκευής και το απαιτουμενο κοστος που σας ζητησαν γιατι το χρειαζεστε.εχεις και εσυ iphone? το ειχα καταλαβει καιρο τωρα.

Γιατί χρειάζεται να έχω για να δω τα χάλια της εταιρείας και τον μη σεβασμό προς τους πελάτες της?

 

Είναι κατάντια αυτά που διαβάζω. Όχι δεν φαίνεται τη εταιρεία είναι αλλά λίγο τσίπα δεν έχουν?

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

1 φορα δοκιμασα apple και εχω φυγει πλεον...με κανουν εντυπωση αυτα,καθως το service της γενικα λενε είναι το καλυτερο..φιλε μου προχωρα το.το κινητο αν δεν εχει σημάδι γερο απο πεσιμο η υγρασια...ΟΤΙ και να σου λενε δε μπορουνε να κανουν τίποτα.τριξτους τα δοντια μεχρι τελους.
Link to comment
Share on other sites

Γιατί χρειάζεται να έχω για να δω τα χάλια της εταιρείας και τον μη σεβασμό προς τους πελάτες της?

 

Είναι κατάντια αυτά που διαβάζω. Όχι δεν φαίνεται τη εταιρεία είναι αλλά λίγο τσίπα δεν έχουν?

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

 

Πρώτη φορά βλέπω χρήστη χωρίς συσκευή της συγκεκριμένης εταιρείας να εκφέρει απόψεις παντού και πάντα λες και είχε όλη την σειρά των συσκευών της apple

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Πρώτη φορά βλέπω χρήστη χωρίς συσκευή της συγκεκριμένης εταιρείας να εκφέρει απόψεις παντού και πάντα λες και είχε όλη την σειρά των συσκευών της apple

Δηλαδή πρέπει να έχεις κάτι για να εκφέρεις γνώμη? Δεν μπορεις να έχεις γνώμη από αυτά που βλέπεις γύρω σου καθημερινά όπως και εδώ στα φόρουμ? Ωραία λογική. Η κατάντια της Apple να σας πειράζει με την εγγύηση που παιδεύει τον κόσμο όχι η άποψη κάποιου που έχει και δίκιο.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή πρέπει να έχεις κάτι για να εκφέρεις γνώμη? Δεν μπορεις να έχεις γνώμη από αυτά που βλέπεις γύρω σου καθημερινά όπως και εδώ στα φόρουμ? Ωραία λογική. Η κατάντια της Apple να σας πειράζει με την εγγύηση που παιδεύει τον κόσμο όχι η άποψη κάποιου που έχει και δίκιο.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

 

Μας πειράζει η κατάντια αλλά επειδή έχουμε τις συσκευές και τρώμε αυτήν την ταλαιπωρία

Βέβαια εγώ μια φορά που την χρειάστηκα μου έφεραν άλλη συσκευή σε 7 μέρες όποτε κι εσυ αν δεν εχεις συσκευή apple για να ξέρεις με δίκη σου εμπειρία καλύτερα άφησε το μην σχολιάζεις και προκαλείς ειδικά εφόσον δεν είσαι κάτοχος συσκευής της εταιρείας

Δεν είδα κανέναν από εδώ να μπαίνει άσκοπα στην ενότητα Samsung μόνο και μόνο για να κατηγορεί για τα αρνητικά των συσκευών

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Μας πειράζει η κατάντια αλλά επειδή έχουμε τις συσκευές και τρώμε αυτήν την ταλαιπωρία

Βέβαια εγώ μια φορά που την χρειάστηκα μου έφεραν άλλη συσκευή σε 7 μέρες όποτε κι εσυ αν δεν εχεις συσκευή apple για να ξέρεις με δίκη σου εμπειρία καλύτερα άφησε το μην σχολιάζεις και προκαλείς ειδικά εφόσον δεν είσαι κάτοχος συσκευής της εταιρείας

Δεν είδα κανέναν από εδώ να μπαίνει άσκοπα στην ενότητα Samsung μόνο και μόνο για να κατηγορεί για τα αρνητικά των συσκευών

Διαβάζεις τι γράφουν οι άνθρωποι παραπάνω? Αυτά σχολιάζω και μόνο. Αν θεωρείς σοβαρή υποστήριξη αυτά που γράφουν τότε ξανά δες στο λεξιλόγιο τη σημαίνει εγγύηση και υποστήριξη.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας. Είμαι νέος στα iphone και δεν έχω προσωπική εμπειρία από βλάβες καλύψεις κτλ. Θεωρώ ότι είναι λάθος σε φόρουμ να διατυπώνουμε ανούσια σχόλια περί του πόσο απαράδεκτο είναι κάτι για το οποίο δεν έχουμε προσωπική εμπειρία απλά και μόνο για να αυξήσουμε τα ποσταρίσματα μας. Γίνεται η τρίχα τριχιά πολλές φορές και μπερδεύονται οι αναγνώστες που μπαίνουν για να ενημερωθούν και να λάβουν βοήθεια (όπως εγώ) από εκείνους που μπορούν και θέλουν να το κάνουν. Επί του θέματος, συνάδελφος με αρκετά iphone να έχουν περάσει από τα χέρια του, σε ερώτηση μου σχετικά με την εγγύηση με διαβεβαίωσε πως ό,τι και να του έχει χρειαστεί, η εξυπηρέτηση από την infoquest ήταν άμεση και αποτελεσματική.

Εύχομαι η εγγύηση να είναι αχρείαστη σε όλους σας.:)

Link to comment
Share on other sites

συγνωμη φιλε μου,αλλα μολις και συ αυτο που "εκραξες" εκανες! εφ'οσον δεν εχεις προσωπικη εμπειρια...επραξες με την ιδια λογικη απο αυτους που αναφερεσαι,με τη διαφορα οτι εσυ πλεον πηρες iphone...ποιο το νοημα;ποια η διαφορα απο εναν με lg,samsung,nokia που και αυτος ακουσε απο φιλους του αρνητικα η θετικα σαν και εσενα;;το θεμα ειναι γενικο και πιστευω ολοι μπορουν να συμμετεχουν καθως πρεπει να εννωθουμε ολοι σαν καταναλωτες για να μη μας κοροιδευουν και οχι να διαχωριζομαστε σε σχεση ios-android...
Link to comment
Share on other sites

συγνωμη φιλε μου,αλλα μολις και συ αυτο που "εκραξες" εκανες! εφ'οσον δεν εχεις προσωπικη εμπειρια...επραξες με την ιδια λογικη απο αυτους που αναφερεσαι,με τη διαφορα οτι εσυ πλεον πηρες iphone...ποιο το νοημα;ποια η διαφορα απο εναν με lg,samsung,nokia που και αυτος ακουσε απο φιλους του αρνητικα η θετικα σαν και εσενα;;το θεμα ειναι γενικο και πιστευω ολοι μπορουν να συμμετεχουν καθως πρεπει να εννωθουμε ολοι σαν καταναλωτες για να μη μας κοροιδευουν και οχι να διαχωριζομαστε σε σχεση ios-android...
Μετεφερε την εμπειρια καποιου γνωστου του, δεν ειπε προσωπικη του αποψη, ενω δεν εχει.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας. Είμαι νέος στα iphone και δεν έχω προσωπική εμπειρία από βλάβες καλύψεις κτλ. Θεωρώ ότι είναι λάθος σε φόρουμ να διατυπώνουμε ανούσια σχόλια περί του πόσο απαράδεκτο είναι κάτι για το οποίο δεν έχουμε προσωπική εμπειρία απλά και μόνο για να αυξήσουμε τα ποσταρίσματα μας. Γίνεται η τρίχα τριχιά πολλές φορές και μπερδεύονται οι αναγνώστες που μπαίνουν για να ενημερωθούν και να λάβουν βοήθεια (όπως εγώ) από εκείνους που μπορούν και θέλουν να το κάνουν. Επί του θέματος, συνάδελφος με αρκετά iphone να έχουν περάσει από τα χέρια του, σε ερώτηση μου σχετικά με την εγγύηση με διαβεβαίωσε πως ό,τι και να του έχει χρειαστεί, η εξυπηρέτηση από την infoquest ήταν άμεση και αποτελεσματική.

Εύχομαι η εγγύηση να είναι αχρείαστη σε όλους σας.:)

Η τα βλέπεις όλα από τη μεριά της Apple ή επειδή είσαι νέος όπως λες στο φόρουμ δεν γνωρίζεις. Καλό θα ήταν λοιπόν να διαβάσεις πρώτα και μετά να σχολιάσεις. Και επειδή εγώ προσωπικά έχω εμπειρία με το θέμα της εγγύησης όπως και αρκετοί άλλοι σε πληροφορώ ότι η Apple αλλά και η into quest έχουν το χειρότερο after sale. Διάβασε λίγο στο φόρουμ και ελπίζω να καταλάβεις τι εννοούμε και σου εύχομαι να μη σου χαλάσει το iPhone και πέσεις στην ανάγκη τους.

:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Βλέπω τα πράγματα από την δική μου μεριά. Επίσης όταν παίρνω samsung ή θέλω να πάρω samsung θα μπω στην αντίστοιχη ενότητα.

Ομοίως έκανα και με το apple. Αυτό που δεν κάνω είναι να θέλω να πάρω samsung και να μπαίνω στις ενότητες της sony ή της LG και να κράζω με κάθε ευκαιρία.

Δεν είμαι νέος στο φόρουμ ή σε φόρουμ. Νέος σε apple.

Ευχαριστώ. Καλή συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω τα πράγματα από την δική μου μεριά. Επίσης όταν παίρνω samsung ή θέλω να πάρω samsung θα μπω στην αντίστοιχη ενότητα.

Ομοίως έκανα και με το apple. Αυτό που δεν κάνω είναι να θέλω να πάρω samsung και να μπαίνω στις ενότητες της sony ή της LG και να κράζω με κάθε ευκαιρία.

Δεν είμαι νέος στο φόρουμ ή σε φόρουμ. Νέος σε apple.

Ευχαριστώ. Καλή συνέχεια.

Φίλε μου εξακολουθείς να μη θες να καταλάβεις και να μη διαβάζεις. Εμείς δεν κράζουμε εσύ κράζεις. Έχουμε πρόβλημα με την εγγύηση της Apple που σημαίνει ότι έχουμε iPhone και προσπαθούμε να βρούμε το δίκιο μας. Επομένως γράφουμε τα σχόλια μας στη σωστή ενότητα. Κάνε το κόπο να διαβάσεις λίγο πριν ξανακραξεις σε παρακαλώ. Τεσπα

:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου εξακολουθείς να μη θες να καταλάβεις και να μη διαβάζεις. Εμείς δεν κράζουμε εσύ κράζεις. Έχουμε πρόβλημα με την εγγύηση της Apple που σημαίνει ότι έχουμε iPhone και προσπαθούμε να βρούμε το δίκιο μας. Επομένως γράφουμε τα σχόλια μας στη σωστή ενότητα. Κάνε το κόπο να διαβάσεις λίγο πριν ξανακραξεις σε παρακαλώ. Τεσπα
Το αρχικο σχολιο του φιλου δεν πηγαινε σε εσας ρε παιδια, αλλα σε αυτους που κραζουν ΧΩΡΙΣ να εχουν αιφον.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται λόγια γενικά, να τα παίρνετε προσωπικά. Δεν ήθελα να κράξω κάποιον αλλά γενικά μια συμπεριφορά ορισμένων. Όσοι δεν το κάνετε γιατί μπριζώνεστε?

 

----- προσθήκη μηνύματος 34 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Το αρχικο σχολιο του φιλου δεν πηγαινε σε εσας ρε παιδια, αλλα σε αυτους που κραζουν ΧΩΡΙΣ να εχουν αιφον.

Επιτέλους!

Ευχαριστώ!:lol:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί που προκαλούν και σκόπιμα μπαίνουν και γράφουν

Ας κλείσει εδώ

 

Συνεχίζουμε την κουβέντα που αφορά μόνο το θέμα μας και τίποτα άλλο

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε τι ισχύει σε άλλες χώρες για παράδειγμα στην Αγγλια ; Ισχύειψ 1 ή 2 χρόνια;
London for ever
Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε τι ισχύει σε άλλες χώρες για παράδειγμα στην Αγγλια ; Ισχύειψ 1 ή 2 χρόνια;

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

ο δεύτερος χρόνος από το πωλητή χωρίς όμως να ισχύει πάντα. Πολλοί θεωρούν ''πωλητή'' τον επίσημο αντιπρόσωπο π.χ. στην Ελλάδα info quest

:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

ο δεύτερος χρόνος από το πωλητή χωρίς όμως να ισχύει πάντα. Πολλοί θεωρούν ''πωλητή'' τον επίσημο αντιπρόσωπο π.χ. στην Ελλάδα info quest

 

Άρα είναι θέμα apple και όχι infoquest . Μάλλον θέλει να πουλήσει την έξτρα εγγύηση .

London for ever
Link to comment
Share on other sites

Άρα είναι θέμα apple και όχι infoquest . Μάλλον θέλει να πουλήσει την έξτρα εγγύηση .

Είναι θέμα ευρωπαϊκής ένωσης που δεν έχουν πυγμή

:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Άρα είναι θέμα apple και όχι infoquest . Μάλλον θέλει να πουλήσει την έξτρα εγγύηση .

 

Παιδιά να βοηθήσω λίγο γιατί το βλέπω παντού αυτό το λάθος και το έχουμε επισημάνει σχεδόν παντού.

 

Ο πωλητής, και επαναλαμβάνω πωλητής, δηλαδή αυτός από τον οποίο αγοράσατε τη συσκευή, άρα όχι η Infoquest, έχει ευθύνη επί μία ΔΙΕΤΙΑ, όπως λέει ο ΑΚ. Είναι άμεση και ευθεία ευθύνη του πωλητή να προβεί στις αντίστοιχες ενέργειες (επισκευή, άλλως αντικατάσταση, ή μείωση τιμήματος ή επιστροφή των χρημάτων με υπαναχώρηση.

 

Επίσης πολλά σκρουτζομάγαζα, βγάζουν τελευταία κάτι όρους σαν όρους χρήσης που λένε, ο πελάτης είναι υπεύθυνος να τρέχει στην αντιπροσωπεία κλπ, δεν ισχύουν αυτές οι συμφωνίες, ακόμα και να το συμφωνήσατε ρητά που λέει ο λόγος, είναι παντελώς άκυρες. Μέσα σε 2 χρόνια πηγαίνετε στον πωλητή και είναι υποχρεωμένος να προβεί στις ενέργειες. Αν δεν το κάνουν, καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή, σχετικές κοινοποιήσεις και θα βγάλετε άκρη 100%. Μην την πατάτε, υπάρχουν πάνω από 10 σάιτ που τα γράφουν αναλυτικά.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να βοηθήσω λίγο γιατί το βλέπω παντού αυτό το λάθος και το έχουμε επισημάνει σχεδόν παντού.

 

Ο πωλητής, και επαναλαμβάνω πωλητής, δηλαδή αυτός από τον οποίο αγοράσατε τη συσκευή, άρα όχι η Infoquest, έχει ευθύνη επί μία ΔΙΕΤΙΑ, όπως λέει ο ΑΚ. Είναι άμεση και ευθεία ευθύνη του πωλητή να προβεί στις αντίστοιχες ενέργειες (επισκευή, άλλως αντικατάσταση, ή μείωση τιμήματος ή επιστροφή των χρημάτων με υπαναχώρηση.

 

Επίσης πολλά σκρουτζομάγαζα, βγάζουν τελευταία κάτι όρους σαν όρους χρήσης που λένε, ο πελάτης είναι υπεύθυνος να τρέχει στην αντιπροσωπεία κλπ, δεν ισχύουν αυτές οι συμφωνίες, ακόμα και να το συμφωνήσατε ρητά που λέει ο λόγος, είναι παντελώς άκυρες. Μέσα σε 2 χρόνια πηγαίνετε στον πωλητή και είναι υποχρεωμένος να προβεί στις ενέργειες. Αν δεν το κάνουν, καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή, σχετικές κοινοποιήσεις και θα βγάλετε άκρη 100%. Μην την πατάτε, υπάρχουν πάνω από 10 σάιτ που τα γράφουν αναλυτικά.

Μπορείς να παραθέσεις κάποια από αυτά τα site? Με ενδιαφέρει, αχρείαστη να είναι η εγγύηση.

[sIGPIC][/sIGPIC]

On Line...

 

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση σχετικά με moderation actions, μπορείτε να αποστείλετε PM.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

update: Αποφάσισα να πάω στο μαγαζί που αγόρασα το iphone (επώνυμο μαγαζί - μεγάλης αλυσίδας) για service.

Με είχαν ενημερώσει για τη διαδικασία (όπως και έχω ξανά γράψει παλιότερα) και αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν μπορούμε να πούμε στο service να μην μου αναβαθμίσουν το λογισμικό.

Μου είπαν ότι γίνεται γιατί έτσι και αλλιώς πρώτα πάει στο δικό τους εξουσιοδοτημένο service βλέπουν τη βλάβη και αν μπορεί το ίδιο το service το φτιάχνει (χωρίς να ακυρωθεί η εγγύηση) και αν δεν μπορούν το στέλνουν info quest.

Σε κάθε περίπτωση όμως ενημερώνεται για την επισκευή η info quest.

Επίσης "άτυπα" με ενημέρωσαν ότι το θέμα επισκευής της οθόνης είναι λίγο περίπλοκο καθώς μπορεί μεν η οθόνη να δείχνε μια χαρά οπτικά και εξωτερικά αλλά μπορεί να έχει κανένα εσωτερικό σπάσιμο και να θεωρηθεί βλάβη από πτώση κτλ (είναι δυνατόν να μην έχει φάει καμιά τούμπα το οποιοδήποτε κινητό????).

 

Οπότε θα το πουλήσω στο ebay (η κιτρινίλα είναι τόσο ανεπαίσθητη που δεν ενοχλεί, απλά εγώ το ξέρω και τη βλέπω) και θα αγοράσω έναν ωραιότατο κινέζο που και να μου χαλάσει δεν θα μενοιάζει.

 

Αυτα!

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...