Jump to content

Εξατμίσεις (διαστάσεις / παρεξηγήσεις)


vampyre
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Υπάρχει πάρα πολύ παραπληροφόρηση που έχει να κάνει με την θεωρία περί εξατμίσεων. Τι είδους παραπληροφόρηση? Ξεκινώντας να αναφέρω ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στο "Οσο πιο μεγάλο τόσο πιο καλό" στρατόπεδο. Και φυσικά μιλάμε για την διάμετρο των σωλήνων των εξατμήσεων. Σχεδόν όλα τα περιοδικά βελτίωσης γράφουν "Για ένα αυτοκίνητο με turbo δεν υπάρχει αρκετά μεγάλη εξάτμιση (σε διάμετρο) για να αγοράσεις.

 

Επίσης όροι όπως "back pressure" και δηλώσεις όπως "Το αυτοκίνητο χρειάζεται back pressure για να λειτουργήσει σωστά" πραγματικά μπορεί να οδηγήσουν σε λάθος συμπεράσματα.

 

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Τι είναι ένα σύστημα εξάτμισης? Χαζή ερώτηση? Καθόλου. Τα συστήματα εξατμίσεων κάνουν διάφορες δουλειές. Μερικές είναι , α) Βγάζουν τα ζεστά υπολείματα της καύσης από τη μηχανή σας, β) μειώνουν σημαντικά το εξαγόμενο θόρυβο του κινητήρα , γ) μειώνουν τις εκπομπές ρύπων (καταλυτικά).

 

Ας δούμε τώρα την διαδρομή των καυσαερίων. Αφού το μίγμα αέρα/βενζίνης καεί, προφανώς μένουν κάποια υπόλοιπα που αποτελούνται από άκαυστη βενζίνη, μονοξείδιο του άνθρακα, οξείδιο του αζώτου , φώσφορος και μόλυβδος. Ολα αυτά είναι σε αέρια μορφή και σε υψηλή πίεση καθώς το πιστόνι τα σπρώχνει έξω από τον κύλινδρο και προς την εξάτμιση.

 

Επίσης τα αέρια αυτά είναι καυτά. Πιο καυτά και από τον Αδη. Οι εξατμίσεις είναι φτιαγμένες από χυτοσίδηρο και διοχετεύουν τα αέρια προς την εξάτμιση (από 4 σωλήνες σε 1 Η 4-2-1) αλλιώς θα είχατε 4 εξατμίσεις πίσω από το μωρό σας. Οι διαφορά είναι ότι μια καλή πολλαπλή , διοχετεύει πιο ομαλά τα αέρια αυτά και επίσης οι πολλαπλές μπορούν να "βελτιωθούν" ελαφρά και να αλλάξουν τη συμπεριφορά του κινητήρα σας.

 

 

ΟΚ. !! Και τώρα?

 

Τώρα τα αέρια αυτά αφού φύγουν από την εξάτμιση "ταξιδεύουν" σε έναν σωλήνα και καταλήγουν στον καταλύτη. Η βασική δουλειά του καταλύτη είναι να βοηθήσει έτσι ώστε πολλά από τα βλαβερά αέρια να μην φτάσουν ποτέ στα πνευμόνια μας. Στα περισσότερα αυτοκίνητα επίσης ο καταλύτης βοηθά και στη μείωση του θορύβου. (Αν σκέφτεστε να αφαιρέσετε τον καταλύτη , απλά σκεφθείτε ότι για να κερδίσετε μάξιμουμ 2-3 άλογα θα χαρίσετε πιο γρήγορο καρκίνο σε όλους εμάς.)

 

Από τον καταλύτη τα αέρια "ταξιδεύουν" πάλι μέσα στον υπόλοιπο σωλήνα και μετά στο σιλανσιέ (σιγαστήρα) ή σύστημα από σιλανσιέ και "καζανάκια".

 

Είστε μήπως ένα σιλανσιέ?

 

Τα αέρια της καύσης φεύγουν από τη μηχανή σε πολύ υψηλή πίεση. Εάν αφήναμε τα αέρια να φύγουν απευθείας στην ατμόσφαιρα θα γινόταν χαμός. Σκεφθείτε το θόρυβο ενός πυροβολισμού. Κάπως έτσι θα ήταν. Καλό για να πουλάμε μούρη αλλά ο από πίσω μας για περίπου 5.3 δευτερόλεπτα θα άκουγε θόρυβο 150 decibel...

 

Για να κατανοήσουμε πως οι πολλαπλές και τα σιλανσιέ και τα καζανάκια κάνουν τη δουλειά τους πρέπει να μιλήσουμε για τον παλμό της εξάτμισης. Τα αέρια δεν βγαίνουν από τη μηχανή συνεχόμενα. Η βαλβίδα εξαγωγής ανοίγει και κλείνει , τα αέρια της εξάτμισης βγαίνουν, σταματούν, και ξαναβγαίνουν όταν ανοίξει πάλι η βαλβίδα. Οσο περισσότερους κυλίνδρους έχουμε τόσο πιο κοντά είναι οι παλμοί αυτοί.

 

Τώρα που ξέρουμε ότι τα αέρια της εξάτμισης είναι μια σειρά από παλμούς μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε αυτό και να μιλήσουμε πάλι για τις πολλαπλές.

 

Η μαγεία της πολλαπλής είναι ότι μπορεί να βάλει τους παλμούς σε σειρά έτσι ώστε ο ένας να ακολουθεί τον άλλο και να αποροφά ο ένας τον άλλο.

 

(Στοιχηματίζω ότι δεν ξέρατε ότι τα άερια της εξάτμισης έχουν διαφορά πίεσης και τι κάνει ακριβώς μια πολλαπλή. ).

 

Για αυτό και οι πολλαπλές είναι 4 σε 1 (4-1) ή 4 σε 2 σε 1 (4-2-1) , 3- Υ κ.λ.π. Οι περισσότερες aftermarket πολλαπλές ατμοσφαιρικών κινητήρων είναι φτιαγμένες για να δίνουν τη μέγιστη δύναμη από 4500 - 6500 χλδ στροφές.

 

Μία καλή 4-1 πολλαπλή είναι τέλεια για αυτή τη δουλειά. Και οι ΟΕΜ για τι είναι καλές? Μα για να παράγουν πολύ "back pressure" !!! Σκεφθείτε όμως τι ζόρι τραβάνε τα πιστόνια σας όταν οι περιοριστικές ΟΕΜ πολλαπλές και εξατμίσεις παράγουν πολύ "back pressure" !!! Πόσα άλογα χάνετε για να σπρώξετε τα αέρια στους σωλήνες...Σκεφθείτε αυτό. Στις 8000 στροφές ο κινητήρας σας κάνει 280 παλμούς το λεπτό. Κερδίζετε πολλά περισσότερα αν ζορίζονται λιγότερο τα πιστόνια να διώξουν τα αέρια αντί να έχετε πολύ "back pressure".

 

Γενικές οδηγίες για πολλαπλές.

 

Οι πολλαπλές που έχουν μεγάλη διάμετρο και κοντούς σχετικά σωλήνες θα σας δώσουν δύναμη στις ψηλές στροφές. Οι πολλαπλές που έχουν μικρότερη διάμετρο και πιο μακριούς σωλήνες θα δώσουν περισσότερη οικονομία καυσίμου και καλύτερη απόκριση στην καθημερινή χρήση.

 

4 - 1 πολλαπλή

http://www.doctorimport.com/prod_inc/dc_41_polished_header.jpg

 

 

4-2-1

http://www.mmrusa.com/DC421-22.jpg

 

 

Τα aftermarket σιλανσιέ δίνουν άλογα? Με απλά λόγια? Οχι. Απλά λίγο βοηθούν στο φαινόμενο του "back pressure". Από τα πολύ καλά είναι τα HKS, Greddy BL και νεότερα.

 

TURBOCHARGERS/SUPERCHARGERS.

 

Μπορεί στον κινητήρα σας να υπάρχει και ένα σύστημα turbo ή SC. Σε αυτή την περίπτωση σας ζηλεύω.

 

Οχι μόνο αυτό αλλά εσείς έχετε την τουρμπίνα να δημιουργεί back pressure στο σύστημα εξάτμισης κανοντάς το πιο ήσυχο. Οπότε μπορείτε να πάτε να αγοράσετε ελαφρά τη καρδία όλα τα ελέυθερα συστήματα εξατμίσεων και να πάρετε άλογα. !!

 

 

Πόσο μεγάλες τις έχετε? (Τις εξατμίσεις σας βρε εννοώ).

 

Πολλοί επαγγελματίες βελτιωτές/προμηθευτές κοντράκηδων λένε ότι όσο πιο μεγάλη είναι η διάμετρος των σηλήνων εξάτμισης τόσο πιο καλά.

 

ΟΧΙ. !!!

 

Οπως είπαμε πιο πάνω τα αέρια της εξάτμισης είναι καυτά. Και θέλουμε να παραμείνουν έτσι. Αν κρυώσουν τότε θα βαρύνουν και δεν θέλουμε να βαρύνουν γιατί θα ζορίσουμε επιπλέον τη μηχανή μας. (Πάνε τα αλογάκια μου).

 

Ενα μπουρί σόμπας επιτρέπει στα αέρια να παραμένουν περισσότερη ώρα μέσα του και να... κρυώσουν. Επίσης υπερμεγέθης σωληνώσεις κάνουν άχρηστη την πανάκριβη πολλαπλή που μόλις βάλατε γιατί καταστρέφουν το φαινόμενο των παλμών που λέγαμε παραπάνω. Φυσικά εξατμίσεις με κεραμική επίστρωση περιρίζουν την απώλεια θερμότητας αλλά αν είναι να πληρώσουμε μια εξάτμιση 3000 Ευρώ , άστα να πάνε.

 

Δυστυχώς δεν έχω τη μαγική συνταγή για τον υπολογισμό της σωστής διαμέτρου σωλήνων εξάτμισης. Και αυτό γιατί οι "κούρμπες" των σωλήνων, οι διαφορές στη θερμοκρασία περιβάλοντος, οι διαφορετικές σχεδιάσεις σιλανσιέ και όλα τα υπόλοιπα κάνουν αδύνατο έναν τέτοιο γενικό υπολογισμό.

 

Γενικά έως 170 άλογα καλά είναι 2.25 - 2.5ίντσες (57 - 64mm) , 200 - 350 3 - 3.5 ίντσες (75 - 90mm) και μετά στα περισσότερα 400 -500 άλογα καλύτερα είναι από 4 ίντσες και πάνω. Μετά τα 500 άλογα βγάλτε τη τελείως να ησυχάσετε. :lol:

 

Πολλές φορές θα σας πουν πόσο πιο καυτές έιναι οι εξατμίσεις ενός αυτοκινήτου με Turbo. Αν διαβάσατε μέχρι εδώ το κείμενο μάλλον θα έχετε ήδη καταλάβει ότι αυτές είναι απλά ανοησίες. (Αλλη είναι η σωστή λέξη). Η θερμοκρασία των αερίων εξάτμισης εξαρτάται από το μίγμα αέρα/βενζίνης την ανάφλεξη και το χρονισμό και όχι από την τουρμπίνα που δέχεται κίνηση από την εξαγωγή.

 

Οι εξατμίσεις στα Turbo ακολουθούν τους γενικούς κανόνες των ατμοσφαιρικών με μία μόνο διαφορά. Δεν χρειάζονται τόσα σιλανσιέ, είναι ελέυθερες πιο απλά.

 

 

Οσο μούρη και να είναι ένας σωλήνας 100mm στο πίσω μέρος του μωρού σας, μάλλον σας κόβει άλογα παρά σας δίνει...

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 94
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

pragmati poli kalo!

 

na rotiso kai kati??

 

an aplos megalosoume tin mpouka meta to kazanaki gia logous omorfias kai mono den pisteuo na krionoun ta eria.etsi?? :confused:

eksallou einai mono ta teleutaia 20-30cm tou sinolou tis eksatmisis

defy+

LG G2

XZ1

Poco F2 pro

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος papathvas ( 3 Σεπ. 2004 , 19:01)

 

pragmati poli kalo!

 

na rotiso kai kati??

 

an aplos megalosoume tin mpouka meta to kazanaki gia logous omorfias kai mono den pisteuo na krionoun ta eria.etsi?? :confused:

eksallou einai mono ta teleutaia 20-30cm tou sinolou tis eksatmisis

 

Η μπούκα δεν παίζει ρόλο στην εκτόνωση των αερίων... Είναι περισσότερο για ομορφιά.

Την όλη δουλειά την κανει το καζανάκι,το μεσαίο και ο σωλήνας! ;)

Γι αυτό προσοχή στις διατομές των σωλήνων και στα καζανάκια! :D

Always have the feeling that something's missing or left behind...[/b]

Link to comment
Share on other sites

Παίζει ρόλο σε περίπτωση που η σωλήνα από την πολλαπλή μέχρι πίσω είναι αρκετάς μεγάλης διαμέτρου, ενώ οι απολήξεις είναι πολύ πιο στενές...

http://image.pbase.com/u44/mrnet/small/28487380.bmw.jpg

 

BMW M POWER RULEZZZZZZZZ!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δλδ.....αξιζει να αλλαξεις ολο το συστημα της εξατμισης?Ποσο περιπου κοστιζει μια τετοια αλλαγη?Και περιπου για ποση αυξηση της ιπποδυναμης μιλαμε π.χ. για το δικο μου που ειναι 136ps?........................Γιατι μπαμπα....:p.

 

Υ.Γ. Ειναι καλυτερη μια εξατμιση με 2 "μπουκες" πισω σε Υ με ενεργα και τα 2 καζανακια ή μια μονη?

 

Σας επριξα ε? :p

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος exmanos (17 Σεπ. 2004 , 09:38)

 

Δλδ.....αξιζει να αλλαξεις ολο το συστημα της εξατμισης?Ποσο περιπου κοστιζει μια τετοια αλλαγη?Και περιπου για ποση αυξηση της ιπποδυναμης μιλαμε π.χ. για το δικο μου που ειναι 136ps?........................Γιατι μπαμπα....:p.

 

Υ.Γ. Ειναι καλυτερη μια εξατμιση με 2 "μπουκες" πισω σε Υ με ενεργα και τα 2 καζανακια ή μια μονη?

 

Σας επριξα ε? :p

 

Φίλε μου καλό θα ήταν να μας πεις ποιό ακριβώς αμάξι έχεις... :rolleyes:

Μην νομίζεις πως αλλάζοντας ΟΛΟ το σύστημα εξαγωγής θα δεις και μεγάλες διαφορές ούτε θα αποκτήσεις τρελά άλογα... Λίγη παραπάνω ροπή και μερικά άλογα θα κερδίσεις αφού θα ελευθερώσεις λίγο το φιμωμένο κινητήρα...

Το κόστος εξαρτάται από το τι θα αλλάξεις και το τι μάρκα θα βάλεις... ;)

Εγώ θα σου πω για Peugeot 206 που έχω και έχω ακούσει αρκετές απόψεις...

Φυσικά όχι για 1.1 ή 1.4 αφου δεν πρόκειται να κερδίσεις σχεδόν τίποτα.

Για το 1.6 π.χ μπορείς να αλλάξεις την πολλαπλή εξαγωγής με αυτή του rallye 1.6 16v που είναι 4-2-1,να βάλεις ένα πιο ελεύθερο μεσαίο τύπου "οβίδα" και ένα καλό σχετικά τελικό. Και βέβαια εννοείται πως θα παραμείνει ο καταλύτης ή να τον αλλάξεις με έναν καλύτερο αγωνιστικού τύπου ;)

 

υ.γ: Δεν νομίζεις πως οι 2 μπούκες είναι υπερβολή; :rolleyes:

 

136 άλογα;;; Χμμμ... Peugeot έχεις ή Mercedes;

 

Δεν μας έπριξες καθόλου. :)

Always have the feeling that something's missing or left behind...[/b]

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Agent M (17 Σεπ. 2004 , 18:53)

 

Φίλε μου καλό θα ήταν να μας πεις ποιό ακριβώς αμάξι έχεις... :rolleyes:

Μην νομίζεις πως αλλάζοντας ΟΛΟ το σύστημα εξαγωγής θα δεις και μεγάλες διαφορές ούτε θα αποκτήσεις τρελά άλογα... Λίγη παραπάνω ροπή και μερικά άλογα θα κερδίσεις αφού θα ελευθερώσεις λίγο το φιμωμένο κινητήρα...

Το κόστος εξαρτάται από το τι θα αλλάξεις και το τι μάρκα θα βάλεις... ;)

Εγώ θα σου πω για Peugeot 206 που έχω και έχω ακούσει αρκετές απόψεις...

Φυσικά όχι για 1.1 ή 1.4 αφου δεν πρόκειται να κερδίσεις σχεδόν τίποτα.

Για το 1.6 π.χ μπορείς να αλλάξεις την πολλαπλή εξαγωγής με αυτή του rallye 1.6 16v που είναι 4-2-1,να βάλεις ένα πιο ελεύθερο μεσαίο τύπου "οβίδα" και ένα καλό σχετικά τελικό. Και βέβαια εννοείται πως θα παραμείνει ο καταλύτης ή να τον αλλάξεις με έναν καλύτερο αγωνιστικού τύπου ;)

 

υ.γ: Δεν νομίζεις πως οι 2 μπούκες είναι υπερβολή; :rolleyes:

 

136 άλογα;;; Χμμμ... Peugeot έχεις ή Mercedes;

 

Δεν μας έπριξες καθόλου. :)

 

 

Εχω ενα Ford Escort cabrıo 1800 16v......δεν περιμενω να κερδισω τα τρελλα αλογα οντως....περιμενω ακριβως αυτο που ειπες λιγη παραπανω ροπη ειδικα στις χαμηλες στροφες......εννοειται πως ο καταλυτης δεν φευγει και αυτο για του αγωνιστικου τυπου το εχω σκεφτει αλλα ειδα το θεματακι που ανοιξε ο καλος φιλος Vampyre και ειπα να ρωτησω καποιους οι οποιοι δεν εχουν κανενα συμφερον :)......οσο για τις 2 μπουκες οντως το θεωρω υπερβολικο αν ομως εχουν καλυτερη αποδοση γιατι οχι....δεν με ενδιφερει τοσο πολυ να πουλησω μουρη οσο το να βαλω κατι το οποιο θα κανει τη διαφορα.... :cool:

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα BMW 318is Turbo.....πρόσφατα άλλαξα εξάτμιση απο μπροστά μέχρι πίσω (όχι πολλαπλή εξαγωγής) διαμέτρου 64mm και το τελικό καζανάκι το έκανα στύλ M3 (με τις 2 απολήξεις)....και ρωτάω....μήπως θα ήταν καλύτερα στην απόλιξη της εξάτμισης να ήταν 1 μπούκα και όχι 2?? Παίζει ρόλο ή όχι?

http://image.pbase.com/u44/mrnet/small/28487380.bmw.jpg

 

BMW M POWER RULEZZZZZZZZ!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος NeTBoY (18 Σεπ. 2004 , 13:20)

 

Έχω ένα BMW 318is Turbo.....πρόσφατα άλλαξα εξάτμιση απο μπροστά μέχρι πίσω (όχι πολλαπλή εξαγωγής) διαμέτρου 64mm και το τελικό καζανάκι το έκανα στύλ M3 (με τις 2 απολήξεις)....και ρωτάω....μήπως θα ήταν καλύτερα στην απόλιξη της εξάτμισης να ήταν 1 μπούκα και όχι 2?? Παίζει ρόλο ή όχι?

 

Υπάρχουν περιπτώσεις που η μαμίσιες πολλαπλές εξαγωγής(π.χ rallye) κάνουν πολύ καλή δουλειά και δεν χρήζει αντικατάστασης ;) Μπορεί και η δικιά σου να κάνει εξίσου καλή δουλειά και με after-market πολλαπλες :) Αυτή την απορία μπορεί να στη λύσει ένας καλός μηχανικός ή εξατμισάς που να ξέρει(κατα πόσο είναι εφικτό αυτό με αυτούς που έχουμε εδώ στην Ελλάδα δεν γνωρίζω :o ). :)

Συνήθως 2 απολήξεις βάζουν αμάξια αρκετά μεγάλου κυβισμού διότι (μάλλον) θα παράγουν πολλά καυσαέρια που η μια απόληξη να μη μπορεί να βγάλει.

Εσύ πως το είδες το αμάξι σου; Παρατήρησες καμιά διαφορά; Κι αν ναι προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο; :)

Always have the feeling that something's missing or left behind...[/b]

Link to comment
Share on other sites

an exei aloga to toytoy poios skeptete to 1 h ta 2aloga giati tora milame gia poly mikres diafores apla h aisthisi allazei

protimo na ta diatheso se anrthsh kai lastixa

 

pisteyo oti to proto pou prepi na koitame einai o thoryvos giati mesa sth polh den einai toso enoxlhtiko alla sto taxidi asta na pane.

 

opoios exei faei sth mapa tis diafores exatmhseis tha me katalabei.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Agent M (18 Σεπ. 2004 , 19:29)

 

Υπάρχουν περιπτώσεις που η μαμίσιες πολλαπλές εξαγωγής(π.χ rallye) κάνουν πολύ καλή δουλειά και δεν χρήζει αντικατάστασης ;) Μπορεί και η δικιά σου να κάνει εξίσου καλή δουλειά και με after-market πολλαπλες :) Αυτή την απορία μπορεί να στη λύσει ένας καλός μηχανικός ή εξατμισάς που να ξέρει(κατα πόσο είναι εφικτό αυτό με αυτούς που έχουμε εδώ στην Ελλάδα δεν γνωρίζω :o ). :)

Συνήθως 2 απολήξεις βάζουν αμάξια αρκετά μεγάλου κυβισμού διότι (μάλλον) θα παράγουν πολλά καυσαέρια που η μια απόληξη να μη μπορεί να βγάλει.

Εσύ πως το είδες το αμάξι σου; Παρατήρησες καμιά διαφορά; Κι αν ναι προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο; :)

 

 

Δεν με κατάλαβες...το προβλημά μου δεν είναι με την πολλαπλή εξαγωγής, αλλά με τις 2πλες απολήξεις της εξάτμισης....

Η απορία μου είναι μήπως θα ήταν καλύτερα να είχε 1 και μεγαλύτερη απόληξη (δεν μιλάω για θέμα ομορφιάς,αλλά από θέμα επιδόσεων...)

Το αυτοκίνητο έχει εμφανέστατες διαφορές σε σχέση με πριν....

http://image.pbase.com/u44/mrnet/small/28487380.bmw.jpg

 

BMW M POWER RULEZZZZZZZZ!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος NeTBoY (20 Σεπ. 2004 , 09:59)

 

Δεν με κατάλαβες...το προβλημά μου δεν είναι με την πολλαπλή εξαγωγής, αλλά με τις 2πλες απολήξεις της εξάτμισης....

Η απορία μου είναι μήπως θα ήταν καλύτερα να είχε 1 και μεγαλύτερη απόληξη (δεν μιλάω για θέμα ομορφιάς,αλλά από θέμα επιδόσεων...)

Το αυτοκίνητο έχει εμφανέστατες διαφορές σε σχέση με πριν....

 

Σόρυ φίλε μου. Νόμιζα πως προβληματιζόσουν και για την πολλαπλή εξαγωγής... :o

Έχει εμφανέστατες διαφορές... Ωραία! Προς το καλύτερο όμως ή προς το χειρότερο; Αν βλέπεις πως είναι προς το χειρότερο τότε ΠΡΩΤΑ ΨΑΞΕ λίγο το θέμα και μετά βάλε εξάτμιση με μια απόληξη.

Αν είναι προς το καλύτερο και είσαι καλυμμένος τότε μην πειράξεις τίποτα και ξεκίνα να σκέφτεσαι την επόμενη βελτίωση της Μπέμπας σου ;) :D

Always have the feeling that something's missing or left behind...[/b]

Link to comment
Share on other sites

Προς το καλύτερο φυσικα!! Απλά είχα κάποιους ενδοιασμούς για το τελικό, αν θα έχει 2 απολήξεις (στυλ Μ3) ή 1 και "καλή"....anyway, δεν νομίζω να παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο, αφου μέχρι το τελικό η εξάτμιση είναι τελείως ελεύθερη, οπότε αν υπάρχουν διαφορές θα είναι ελάχιστες (καλύτερες ή χειρότερες...) :)

http://image.pbase.com/u44/mrnet/small/28487380.bmw.jpg

 

BMW M POWER RULEZZZZZZZZ!!!

Link to comment
Share on other sites

Ego exo ena nissan 200sx 1800 170hp mama me turbo!

Skeftomai na balo mono ena teliko.. tha do kamia diafora se apodosi?

An pali balo full systima? kai posa leuta tha mou paei?

Se mena tha douleuei me dio telika kala?

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Αρχικό Μήνυμα από το μέλος BASSstarlet (11 Οκτ. 2004 , 23:01)

 

Kαλές οι "μπούκες" και οι διπλές απολήξεις,αλλά αυτο το βουητό που παράγουν δεν σας ενοχλεί?

 

Δεν ειναι απαραιτητο να κανει θορυβο.... ;)

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kikis2002 (26 Σεπ. 2004 , 02:03)

 

Ego exo ena nissan 200sx 1800 170hp mama me turbo!

Skeftomai na balo mono ena teliko.. tha do kamia diafora se apodosi?

An pali balo full systima? kai posa leuta tha mou paei?

Se mena tha douleuei me dio telika kala?

 

 

Φιλε μου αν βαλεις απλα ενα τελικο η διαφορα που θα δεις θα αειναι απο απειροελαχιστη εως καθολου. Δηλαδη δεν αξιζει τα λεφτα του. Αν βαλεις ολοκληρο συστημα εξατμισης, τοποθετωντας μεγαλυτερο downpipe και μεγαλυτερη σωληνα με ενα τελικο καζανι, το turbo σου θα απελευθερωθει και θα δεις αισθητη εως και αρκετη διαφορα στην αποδοση του κινητηρα σου. Μπορεις να επιλεξεις αναμεσα σε ολοκληρωμενο aftermarket kit εξατμισης απο καποια γνωστη και καταξιωμενη εταιρια στο χωρο(supersprint,remus κλπ) αποκλειστικα για το δικο σου αυτοκινητο και μπορεις να απευθυνθεις σε "επαγγελματια" και καταξιωμενο ελληνα εξατμισα ο οποιος θα σου φτιαξει χειροποιητο συστημα. Στην 1η περιπτωση τα χρηματα που θα χρειαστεις θα ειναι σαφως περισσοτερα (υπολογιζε απο 1500++e και πανω μαζι με μεταλλικο καταλυτη). Στην αλλη περιπτωση τα χρηματα θα ειναι λιγοτερα και πιστευω οτι με 1000-1500e θα βρεις σωστο ατομο να σου κανει τη δουλεια.

Link to comment
Share on other sites

1000-1500 ευρώ για χειροποίητη εξάτμιση????? Όχι και τόσα πολλά ρε παιδιά....εμένα ο πατέρας μου που έβαλε πριν κανα 3μηνο εξάτμιση απο μπροστά μέχρι πίσω (χωρίς downpipe και καταλύτη) πλήρωσε 200 κάτι ευρώ....ε βάλε και κάτι παραπάνω για μεταλλικό καταλύτη και downpipe, δεν νομίζω να αγγίζει καν τα 1000 ευρώ...

http://image.pbase.com/u44/mrnet/small/28487380.bmw.jpg

 

BMW M POWER RULEZZZZZZZZ!!!

Link to comment
Share on other sites

Πηγαινε ρωτα ποσο εχει ενας επωνυμος μεταλλικος καταλυτης με 200++ τρυπες και τα ξαναλεμε. Πολλαπλη, downpipe, σωληνας και τελικα καζανακια + τον καταλυτη σε καλο εξατμισα θα χρειαστει χαλαρα ενα χιλιαρικο.
Link to comment
Share on other sites

Προχθές έβαλα μεταλλικό καταλύτη κόστους 380 ευρώ....συν 200 η εξάτμιση πάμε στα 580....χμμμ....σαν να έχεις δίκιο...με ένα καλό downpipe λογικά αρχίζεις να φλερτάρεις με το χιλιάρικο..... :)

http://image.pbase.com/u44/mrnet/small/28487380.bmw.jpg

 

BMW M POWER RULEZZZZZZZZ!!!

Link to comment
Share on other sites

Poli kalo to thema. To sistima tis eksatmisis einai poliploko kai poles fores den dinete arketi simasia stin veltiosi tou. To back pressure opos legete einai o simantikoteros paragontas gia mia eksatmisi. O sintonismos tis eksatmisis einai afto pou epitrepei ston kinitira na apodidi to megisto kai den prepei na to parameloume. Mia kali eksatmisi den tha dosei pola aloga se ena kinitira alla mporei na kanei to autokinito arketa pio grigoro. Den einai mono to fimoma tis eksatmisis-kataliti gia logous thorivou kai kausaerion alla kai o sintonismos pou telika dinoun ipodinami.

Ta xtapodia pou antikathistous tin polapli eksagogis analogos ton tipo tous dinoun diaforetiko apotelesma. Ta 4 se 1 apodidoun kalitera stis ipsiles strofes eno ta 4-2-1 dinoun pio poli se xamiles kai mesees strofes. I diametros ton solinoseon den prepei na einai oute poli megali oute poli mikri. i diametros se sindiasmo me to makros tou solina dinoun ena mikro euros sixnotiton pou sintonizoun tin eksagogi kaysaerion. Ean afto simpiptei me tis strofes stis opies o kinitiras apodidei to megisto exoun peak power megali tero apo prin omos pio apotomi korifi stin kampili ipodinamis to anapodo den dinei kalitero megisto ala pio omali katanami dinamis sto euros strofon toy kinitira.

Mia kai afti tin epoxi asxoloume me tin eksatmisi toy autokinitou mou endiktika kapies times.

Katalitis eleytheros agonistikou tipou ~500 euro

Agonistikos katalitis GROUP A omologarismenos kalos ~1800 euro

Xtapodi xeiropiito ~450

Eksatmisi apo kataliti kai piso me 2 kazanakia anoksidoti ~450-600

What you pay is what you get.

Link to comment
Share on other sites

re paidia 1 voitheia!!exw corsa 1,4 twinport me 1100 xlm mono!ti proteinete na tou kanw sxetika me thn exatmish??skopeuw na trww top gun k tetoia..!!isws mellontika..!thn pollaplh k ton kataluth na ta peiraxw?an valw filtro xanetai h egguhsh?ti diafores tha dw se apodosh?euxaristw ek twn proterwn kanete polu kalh douleia!a,club sto net gia corsakia uparxei?kati analogo me 106club as poume..?
http://www.fantasycars.com/cgi-bin/photos/index.cgi?action=view&link=Wallpaper%20of%20the%20Week/800&image=McLaren_F1_1.jpg&img=24&tt=
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...