multiPetros Δημ. June 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2006 Βρέθηκα σήμερα στο κεντρικό κατάστημα Αμαρουσίου και σε άλλο στο Mall και μου δόθηκε η εντύπωση ότι υπολειτουργούν παρόλο που οι υπάλληλοι ήταν όλοι στις θέσεις τους.Τρομερά αργή εξυπηρέτηση,έβλεπα ζευγαράκια να συζητάνε με τους υπαλλήλους λες και θα αγοράζανε κάνα αυτοκίνητο ή σπίτι(πολύ γελοία εικόνα by the way τα ζευγαράκια,λες και θα χρειαζόμουν την γνώμη της φίλης μου για το κινητό που θα έπαιρνα:lol:lol: ),κατόπιν έφτασε η σειρά μου και διαπίστωσα ότι αδίκως περίμενα,δεν είχαν το μοντέλο που ήθελα,αρε ζωντόβολα,ήθελα νά΄ξερα ποιός τους εποπτεύει τέλος πάντον:mad: :mad: .Αν δεν ήταν για αναβάθμιση συμβολαίου ούτε απέξω θα πέρναγα,τιμές 60 % πάνω από τα κανονικά σε ότι αφορά συσκευές,εξυπηρέτηση νωχελικής χελώνας-ανίδεοι στην πλειοψηφία τους:mad: :mad: . Οι μόνες αλλαγές που πρέπει να γίνουν είναι να κλείσουν:mad: :mad: :mad: Νομίζω ότι έπεσες σε κάποια ατυχή στιγμή... Η TIM έχει από τα καλύτερα καταστήματα, σε θέματα εξυπηρέτησης, ευγένειας, ενημέρωσης των πελατών και σε πολλούς άλλους τομείς. Όσο για τη συζήτηση, τι το καλύτερο να σου δίνει σημασία ο υπάλληλος, να σε βοηθάει να επιλέξεις το τηλέφωνο που θέλεις, να σου λύνει απορίες και άλλα πολλά. Επίσης αυτό με τα ζευγαράκια που είπες, το θεωρώ αρκετά καλό σαν κίνηση, να ζητάς και τη γνώμη του ανθρώπου που αγαπάς, ακόμα κι αν έχεις αποφασίσει τι θ' αγοράσεις. Παράθεση "Η χειρότερη άρνηση, η μεγαλύτερη απελπισία, είναι να φουντάρεις στον τόπο σου και να ζεις με τις αναμνήσεις..." Νίκος Καββαδίας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. June 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2006 Νομίζω ότι έπεσες σε κάποια ατυχή στιγμή... Η TIM έχει από τα καλύτερα καταστήματα, σε θέματα εξυπηρέτησης, ευγένειας, ενημέρωσης των πελατών και σε πολλούς άλλους τομείς. Όσο για τη συζήτηση, τι το καλύτερο να σου δίνει σημασία ο υπάλληλος, να σε βοηθάει να επιλέξεις το τηλέφωνο που θέλεις, να σου λύνει απορίες και άλλα πολλά. Επίσης αυτό με τα ζευγαράκια που είπες, το θεωρώ αρκετά καλό σαν κίνηση, να ζητάς και τη γνώμη του ανθρώπου που αγαπάς, ακόμα κι αν έχεις αποφασίσει τι θ' αγοράσεις. ....κι επειτα μη ξεχναμε οτι εχει και f2g non stop 500 αλλα και οικογενειακο με το απεριοριστο... οποτε λογικο ειναι να το σκεφτουνε για το τι θα επιλεξουν. Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
21century Δημ. June 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2006 Καλο ειναι τα καταστηματα να κανουν κανα σεμιναριο οι υπαλληλοι τους για να ξερουν που βρισκονται... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rostropol Δημ. June 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2006 Νομίζω ότι έπεσες σε κάποια ατυχή στιγμή... Η TIM έχει από τα καλύτερα καταστήματα, σε θέματα εξυπηρέτησης, ευγένειας, ενημέρωσης των πελατών και σε πολλούς άλλους τομείς. Όσο για τη συζήτηση, τι το καλύτερο να σου δίνει σημασία ο υπάλληλος, να σε βοηθάει να επιλέξεις το τηλέφωνο που θέλεις, να σου λύνει απορίες και άλλα πολλά. Επίσης αυτό με τα ζευγαράκια που είπες, το θεωρώ αρκετά καλό σαν κίνηση, να ζητάς και τη γνώμη του ανθρώπου που αγαπάς, ακόμα κι αν έχεις αποφασίσει τι θ' αγοράσεις. Οπως και νάχει το πράγμα εγώ θεωρώ κάθε επίσκεψη σε κατάστημα ΤΙΜ αποκαρδιωτική και θα το αποφεύγω,εξακολουθώ να το θεωρώ γελοία εικόνα αυτό με τα ζευγαράκια με σοβαρότητα ζωγραφισμένη στα πρόσωπα τους λες και.....:lol: :lol: (μου θυμίζει επίσκεψη σε σύμβουλο πωλήσεων,τράπεζα για χορήγηση δανείου,κτηματομεσιτικό για αγορά κατοικίας κλπ.κλπ.:lol: ,πολύ γελοίο τέλος πάντων και τραβηγμένο μέχρι εκεί που δεν παει).Πέραν αυτών που είναι και υποκειμενική άποψη μου,γεγονός παραμένει πως σε τιμές συσκευών απέχουν έτη φωτός από άλλες ανταγωνιστικές αλυσίδες (πχ.ΠΛΑΙΣΙΟ,MEDIAMARKT,MICROLAND...κλπ.),δεν αναφέρομαι σε νέες συνδέσεις(και ενδεχομένως εκεί να έχει καλύτερες τιμές σε σχέση με άλλους παροχούς,αμφιβάλλω βέβαια αλλά δεν έχω κάνει συγκρίσεις για να ξέρω),αλλά τιμές συσκευών μόνο.Παράδειγμα Κ750 ΤΙΜ=300 € και MICROLAND=244 € και άλλες πολλές μεγάλες διαφορές.Είμαι συνδρομητής της ΤΙΜ από το 1998 αλλά ποτέ δεν έμεινα ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση τους και αναφέρομαι στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ κατάστημα τους στο ΜΑΡΟΥΣΙ,δηλαδή την έδρα τους,γεμάτη ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ είναι(δεν είμαι ούτε δύστροπος ούτε παράξενος,θέλω απλώς να εξυπηρετηθώ εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος και σωστά:mad: ). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. June 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2006 1ον ολοι οι υπαλληλοι κανουν σεμιναρια. 2ον ειναι παρα πολυ μικρο το ποσοστο ανικανοποιητων πελατων ειδικα σε σχεση με τ'αλλα καταστηματα. 3ον επειτα ενας πωλήτης κατα την γνωμη μου ειναι ο γιατρος αυτων που μπαινουν εκει! διοτι εσυ αν δεν ξερεις την τυφλα σου...δεν θα σε βοηθησει το αγιο πνευμα να μαθεις τα πακετα και πιο να επιλεξεις! κι εγω εχω φιλους που πουλανε κινητα και απεχουν ετη φωτος απο το πλαισιο mediamarkt microland...αλλα να εχουμε και καμια εγγυησουλα καλο ειναι. Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rostropol Δημ. June 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2006 1ον ολοι οι υπαλληλοι κανουν σεμιναρια. 2ον ειναι παρα πολυ μικρο το ποσοστο ανικανοποιητων πελατων ειδικα σε σχεση με τ'αλλα καταστηματα. 3ον επειτα ενας πωλήτης κατα την γνωμη μου ειναι ο γιατρος αυτων που μπαινουν εκει! διοτι εσυ αν δεν ξερεις την τυφλα σου...δεν θα σε βοηθησει το αγιο πνευμα να μαθεις τα πακετα και πιο να επιλεξεις! κι εγω εχω φιλους που πουλανε κινητα και απεχουν ετη φωτος απο το πλαισιο mediamarkt microland...αλλα να εχουμε και καμια εγγυησουλα καλο ειναι. 1.Κάνουν??:confused: Πάνω σε τι??:lol: 2.Δεν νομίζω να υπάρχουν καταγραφές για τους ανικανοποίητους πελάτες υπο μορφήν ποσοστών διελευσιμόητας τμ. πωλήσεων και έχοντας απαντήσει σε σχετικό ερωτηματολόγιο και ειδικότερα στην απάντηση: Γιατί ήρθατε? Εξυπηρετηθήκατε σωστά? Μείνατε ικανοποιημένος? 3.Κατά την δικιά μου γνώμη δεν είναι γιατροί αλλά χρειάζονται σίγουρα γιατρό,σε πρώτη φάση νευρολόγο για εξέταση αντανακλαστικών/απόδοσης-ταχύτητας εκτέλεσης ενεργειών/πνευματικής διαύγειας,σε δεύτερη φάση και ψυχολόγο γιατί μερικοί είναι λίγο ανισόρροποι(5 λεπτά έκανε η κοπελίτσα να συρράψει το έντυπο με τους όρους αναβάθμισης συμβολαίου και άλλα 3 έκανε να βρει τελικά άλλο συρραπτικό γιατί με χρονοκαθυστέρηση χρηματοκιβωτίου ανακάλυψε ότι είχε κολλήσει το άλλο,μιλάμε για ρυθμούς σε slow motion:worry: ) 3.Εννοείται ότι όλα αυτά τα καταστήματα προσφέρουν τις κανονικές εγγυήσεις των κατασκευαστών (2 έτη),σε περίπτωση που δεν το ξέρεις(πράγμα που δεν πιστεύω,δεν μπορεί να μην το ξέρεις).:worry: :!: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. June 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2006 1.Κάνουν??:confused: Πάνω σε τι??:lol: 2.Δεν νομίζω να υπάρχουν καταγραφές για τους ανικανοποίητους πελάτες υπο μορφήν ποσοστών διελευσιμόητας τμ. πωλήσεων και έχοντας απαντήσει σε σχετικό ερωτηματολόγιο και ειδικότερα στην απάντηση: Γιατί ήρθατε? Εξυπηρετηθήκατε σωστά? Μείνατε ικανοποιημένος? 3.Κατά την δικιά μου γνώμη δεν είναι γιατροί αλλά χρειάζονται σίγουρα γιατρό,σε πρώτη φάση νευρολόγο για εξέταση αντανακλαστικών/απόδοσης-ταχύτητας εκτέλεσης ενεργειών/πνευματικής διαύγειας,σε δεύτερη φάση και ψυχολόγο γιατί μερικοί είναι λίγο ανισόρροποι(5 λεπτά έκανε η κοπελίτσα να συρράψει το έντυπο με τους όρους αναβάθμισης συμβολαίου και άλλα 3 έκανε να βρει τελικά άλλο συρραπτικό γιατί με χρονοκαθυστέρηση χρηματοκιβωτίου ανακάλυψε ότι είχε κολλήσει το άλλο,μιλάμε για ρυθμούς σε slow motion:worry: ) 3.Εννοείται ότι όλα αυτά τα καταστήματα προσφέρουν τις κανονικές εγγυήσεις των κατασκευαστών (2 έτη),σε περίπτωση που δεν το ξέρεις(πράγμα που δεν πιστεύω,δεν μπορεί να μην το ξέρεις).:worry: :!: 1) εισαι υπαλληλος και δεν πας στα σεμιναρια...δεν το ξερω...εγω ξερω οτι ολοι οι υπαλληλοι κανουν σεμιναρια τουλαχιστον σε καταστηματα που εχω παει ανα διαστηματα καταλαβα ποιοι ξερουν και ποιοι οχι. τωρα αν εσυ επεσες σε καποιον/α υπαλληλο που αργουσε να συραψει την αναβαθμιση....τι να σου πω. επειτα γιατι να χρειαστουν γιατρο ? γιατι κανουν την δουλεια τους? 3) τις εγγυησεις τις δινουν...τις τηρουν ομως? γιατι εγω ξερω αν πας στον κωτσοβολο και δεν εχουν να σου αντικαταστησουν την συσκευη....bye bye στο καλο και να μας γραφεις. Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rostropol Δημ. June 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2006 1) εισαι υπαλληλος και δεν πας στα σεμιναρια...δεν το ξερω...εγω ξερω οτι ολοι οι υπαλληλοι κανουν σεμιναρια τουλαχιστον σε καταστηματα που εχω παει ανα διαστηματα καταλαβα ποιοι ξερουν και ποιοι οχι. τωρα αν εσυ επεσες σε καποιον/α υπαλληλο που αργουσε να συραψει την αναβαθμιση....τι να σου πω. επειτα γιατι να χρειαστουν γιατρο ? γιατι κανουν την δουλεια τους? 3) τις εγγυησεις τις δινουν...τις τηρουν ομως? γιατι εγω ξερω αν πας στον κωτσοβολο και δεν εχουν να σου αντικαταστησουν την συσκευη....bye bye στο καλο και να μας γραφεις. Εννοείται ότι εγώ δεν αναζήτησα απάντησεις σε ερωτήματα (απλούστατα δεν θα είχα απορίες ούτε για συσκευές,ούτε για οικονομικά πακέτα κλπ.,τα διαβάζεις και online και πάπαλα,πανεύκολα-αμα χρειαζόμουν πωλητή για εξηγήσεις θα έπρεπε να φουντάρω-ήμαρτον,τι είμαστε-ζωντόβολα:wacko: -αγαπημένη μου λέξη:lol: ) για να δω τι γνώσεις έχουν βάσει σεμιναρίων,είμαι σίγουρος οτι δεν ξέρουν ούτε τα μισά από πολλούς από εμάς εδώ μέσα;) Τον Κωτσόβολο τώρα που τον θυμήθηκες,δεν έκλεισε ακόμα-όπου νάναι θα γίνει κι'αυτό;) ,αλλά να αγοράσει κάποιος συσκευή από τον Κωτσόβολο ειναι σαν να αγοράζεις τσίζμπουργκερ από παραδοσιακό σουβλατζίδικο:lol: .Αντικατάσταση συσκευών εντός 7 ημερών στο ΠΛΑΙΣΙΟ,ομοίως στο MEDIAMARKT + επιστροφή χρημάτων ειδκά εκεί αν δεν ικανοποίησε το προϊόν;) ,οπότε τι να λέμε τώρα......... Το γιατρικό κομμάτι το αφήνω σε άλλους,δεν με αφορά αρκεί να μην ξαναεπισκεφτώ κατάστημα ΤΙΜ-που να δείς την έκπληξη μου όταν για πλάκα ξεφύλλιζα(κατα την αναμονή της διαδικασίας ελέγχου συρραπτικού-εύρεσης άλλου-εκτύπωσης απόδειξης πληρωμής κλπ.κλπ.......:wacko: ) το έντυπο τιμών νεοαφιχθέντων συσκευών τους,τρέχοντος μηνός και βλέπω το NOKIA 6280 σε τιμή σκέτης συσκευής 527 €!!!!!!!! Μιλάμε για τρέλλα τελείως δηλαδή(κοστίζει 359-388-396 € maximum στα άλλα σωστά καταστήματα),ρωτάω και μου απαντάει μετά από την γνωστή χρονοκαθυστερηση "πρόκειται για τυπογραφικό λάθος,είναι πολύ πιο φθηνή,κάπου στα 400+-,δεν ξέρω ακριβώς,να το κοιτάξω,να...............".Καλά έναν γ@****** κατάλογο δεν μπόρεσαν να τον επιμέληθούν σωστά και αφού μετά είδαν τα όποια λάθη(μεγάλης σημασίας-ενθαρρύνουν τον αγοραστή ή τον αποθαρρύνουν τελείως),δεν μπορούσαν να τον επανεκτυπώσουν διορθωμένο προς την σωστή ενημέρωση των υποψήφιων πελατών τους?????:wacko: Αυτά τα ολίγα από μένα,φίλε billakosss:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. June 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2006 παντως για τις γνωσεις μπορει να ξερουν και κατι παραπανω απο μας;) μπορει να ετυχε σε σενα αυτο.... εγω προσωπικα δεν εχω προβλημα με τα καταστηματα... τουλαχιστον σε οσα εχω παει.... οσο για την λαθος τιμη...δυστηχως δεν εχω μαζι μου ενα φυλλαδιο, αλλα συντομα θα σου απαντησω μολις το πιασω στα χερια μου. Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petros the Great Δημ. June 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2006 παντως για τις γνωσεις μπορει να ξερουν και κατι παραπανω απο μας;) μπορει να ετυχε σε σενα αυτο.... εγω προσωπικα δεν εχω προβλημα με τα καταστηματα... τουλαχιστον σε οσα εχω παει.... οσο για την λαθος τιμη...δυστηχως δεν εχω μαζι μου ενα φυλλαδιο, αλλα συντομα θα σου απαντησω μολις το πιασω στα χερια μου. Η τιμή είναι όντως λάθος στο φυλλάδιο. Αλλά αυτό δεν είναι τόσο τραγικό όσο τα τυπογραφικά λάθη που υπάρχουν στα χαρακτηριστικά των συσκευών, σε διάφορα διαφημιστικά! (Θυμάμαι το φυλλάδιο της motorola που αναφέρει το V360 ως συσκευή 3G)! Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
multiPetros Δημ. June 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2006 Μα rostropol αφού οι τιμές των φυλλαδίων παίζουν, είναι παλιές (αλλάζουν συχνά) ή πιο σπάνια έχουν λάθη, γι' αυτό το λόγο τις παίρνουν on-line κι έτσι έχουν πάντα τις πιο πρόσφατες. Αυτός είναι και ο λόγος που σου είπε να κοιτάξει να δει. Είναι 15" δουλειά, τώρα εάν άργησε να σε εξυπηρετήσει είναι θέμα υπαλλήλου, έπεσες σε περίπτωση μάλλον... Παράθεση "Η χειρότερη άρνηση, η μεγαλύτερη απελπισία, είναι να φουντάρεις στον τόπο σου και να ζεις με τις αναμνήσεις..." Νίκος Καββαδίας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rostropol Δημ. June 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2006 Μα rostropol αφού οι τιμές των φυλλαδίων παίζουν, είναι παλιές (αλλάζουν συχνά) ή πιο σπάνια έχουν λάθη, γι' αυτό το λόγο τις παίρνουν on-line κι έτσι έχουν πάντα τις πιο πρόσφατες. Αυτός είναι και ο λόγος που σου είπε να κοιτάξει να δει. Είναι 15" δουλειά, τώρα εάν άργησε να σε εξυπηρετήσει είναι θέμα υπαλλήλου, έπεσες σε περίπτωση μάλλον... 'Οντως,περιπτωσάρα ενός μικρού κοριτσιού σε πλήρη αποδιοργάνωση:lol: :lol: ,όμως τέτοιο λάθος δεν δικαιολογείται σε φυλλάδιο έκδοσης Ιουνίου (όχι παλιό) που έχει μπει και σε κυριακάτικη εφημερίδα(αρχές Ιουνίου) ανάμεσα στα διάφορα ένθετα και διαφημιστικά,ο κάθε αναγνώστης (όχι απαραίτητα γνώστης τρεχουσών τιμών συσκευών)που θα το διαβάσει θα έχει ήδη αποτραπεί απο το ανακριβές απαγορευτικό ποσό που αναγράφεται και μην έχοντας και την δυνατότητα online επιβεβαιώσης(αφού δεν θα είναι σε κάποιο κατάστημα,αλλά στον καναπέ του σπιτιού του)να προχωρήσει παραπέρα.Πολύ τραβηγμένο σενάριο αλλά διόλου απίθανο,μαλλόν αρκετά πιθανό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
multiPetros Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 'Οντως,περιπτωσάρα ενός μικρού κοριτσιού σε πλήρη αποδιοργάνωση:lol: :lol: ,όμως τέτοιο λάθος δεν δικαιολογείται σε φυλλάδιο έκδοσης Ιουνίου (όχι παλιό) που έχει μπει και σε κυριακάτικη εφημερίδα(αρχές Ιουνίου) ανάμεσα στα διάφορα ένθετα και διαφημιστικά,ο κάθε αναγνώστης (όχι απαραίτητα γνώστης τρεχουσών τιμών συσκευών)που θα το διαβάσει θα έχει ήδη αποτραπεί απο το ανακριβές απαγορευτικό ποσό που αναγράφεται και μην έχοντας και την δυνατότητα online επιβεβαιώσης(αφού δεν θα είναι σε κάποιο κατάστημα,αλλά στον καναπέ του σπιτιού του)να προχωρήσει παραπέρα.Πολύ τραβηγμένο σενάριο αλλά διόλου απίθανο,μαλλόν αρκετά πιθανό. Ωραία, κι έχεις ένα δίκιο για το φυλλάδιο, όμως δεν ευθύνεται γι' αυτό το κατάστημα... Κι όπως είπε και ο φίλος Petros the Great[/member] κι εγώ είμαι της γνώμης ότι δεν είναι και τόσο πια τραγικό. Να θυμίσω ότι πριν λίγο καιρό κάποιοι "άλλοι":X, έβγαλαν τις ανακοινώσεις για τη διακοπή της έκπτωσης του δεύτερου χρόνου και της απόσυρσης των παλαιών τους προγραμμάτων, μετά την ημερομηνία που έγραφε η ανακοίνωση ότι θα γινόταν η εφαρμογής τους:whistle:, λόγω λέει "τεχνικών προβλημάτων" στους υπολογιστές τους...:w00t: Αυτό είναι αδικαιολόγητο! Γιατί έγινε με σκοπό και ήταν και εις βάρος των πελατών...:rtfm: Νομίζω όμως ότι το περιπλέξαμε :dizzy: αρκετά το θέμα :) Παράθεση "Η χειρότερη άρνηση, η μεγαλύτερη απελπισία, είναι να φουντάρεις στον τόπο σου και να ζεις με τις αναμνήσεις..." Νίκος Καββαδίας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
multiPetros Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 Wirelessly posted (Nokia6681/2.0 (3.10.6) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1) Nai, omos milisa simera me to crm kai eipan oti i upiresia den paizei me 2in1. Εξαρτάται από το τι ακριβώς προώθηση έχεις ρυθμίσει να γίνεται. Θα λειτουργεί μονάχα στον αριθμό του συμβολαίου, εάν φυσικά δεν έχεις ενεργοποιήσει την προώθηση στο F2G. Παράθεση "Η χειρότερη άρνηση, η μεγαλύτερη απελπισία, είναι να φουντάρεις στον τόπο σου και να ζεις με τις αναμνήσεις..." Νίκος Καββαδίας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 μια διευκρινιση,το φυλλαδιο ειναι ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ οχι ιουνιου! οποτε καταλαβαινετε οτι μεσα σ'ενα μηνα παιζουν πολυ οι τιμες! Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_2005 Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να πρέπει να τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι.Εντάξει και υπάρχουν μεμονωμένες περιπτώσεις αλλά μέχρι εκεί. Σκέψου να ήσουν εσύ στη θέση του ενός από το ζευγαράκι που λες. Δεν θα χρειαζόσουν καθοδήγηση για την αγορά σου; Εμείς εδώ βλέπουμε τα πράγματα από διαφορετική σκοπιά καθώς όλοι μας γνωρίζουμε πέντα πράγματα για την κινητή τηλεφωνία άλλος περισσότερα άλλος λιγότερα. Όσο για το θέμα του φυλλαδίου όντως είναι απαράδεκτο. Και το χειρότερο είναι ότι και στο site που βάζουν τις προσφορές από το φυλλάδιο είναι πάλι λάθος. Αλλά αν δεν σκεφτούν ένα e-shop........... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rostropol Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 Ωραία, κι έχεις ένα δίκιο για το φυλλάδιο, όμως δεν ευθύνεται γι' αυτό το κατάστημα... Κι όπως είπε και ο φίλος Petros the Great[/member] κι εγώ είμαι της γνώμης ότι δεν είναι και τόσο πια τραγικό. Να θυμίσω ότι πριν λίγο καιρό κάποιοι "άλλοι":X, έβγαλαν τις ανακοινώσεις για τη διακοπή της έκπτωσης του δεύτερου χρόνου και της απόσυρσης των παλαιών τους προγραμμάτων, μετά την ημερομηνία που έγραφε η ανακοίνωση ότι θα γινόταν η εφαρμογής τους:whistle:, λόγω λέει "τεχνικών προβλημάτων" στους υπολογιστές τους...:w00t: Αυτό είναι αδικαιολόγητο! Γιατί έγινε με σκοπό και ήταν και εις βάρος των πελατών...:rtfm: Νομίζω όμως ότι το περιπλέξαμε :dizzy: αρκετά το θέμα :) Α.το ζωντόβολο,Β.το φυλλάδιο κλπ.κλπ. έχοντας τύχει λοιπόν σε μία μέρα τυχαία σε δύο τυχαία καταστήματα ΤΙΜ(ήξερα εξ'άρχής ότι θα ταλαιπωρηθώ χρονικά)απλώς επιβεβαίωσα την άποψη μου για το ότι το λιγότερο είναι βραδύστροφοι οι υπάλληλοι.Δεν θα δώσω συνέχεια γιατί κατ'άρχάς δεν έχω εμπάθεια συγκεκριμμένη με την ΤΙΜ(είμαι άλλωστε και συνδρομητής τους),αλλά σε καμμία των περιπτώσεων δεν θα τους συνιστούσα και σίγουρα δεν έχω καμμία κατανόηση για την γενική δυσλειτουργία τούς. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konstantinos_bei Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 Προσέξτε το κινητό της φωτογραφίας... Το εν λόγω φυλλάδιο κυκλοφορεί στην αλυσίδα καταστημάτων της ΤΙΜ... http://img132.imageshack.us/img132/2152/0606104nc.jpg Παράθεση http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakels Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 e tim einai afti.... oti kai na peis... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GEORGEGX20VF Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 xaxa to sharp gx20,sigoyra re kontantine? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konstantinos_bei Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 xaxa to sharp gx20,sigoyra re kontantine? Δεν φημίζομαι για τα ψέματά μου...:) Παράθεση http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sideras1985 Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 Wirelessly posted (MOT-V1050/83.38.49I MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1) isws na yponoei i diafimisi oti osoi exoun vodafon kinita ta exoun me karta sim TIM!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 Wirelessly posted (MOT-V1050/83.38.49I MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1) isws na yponoei i diafimisi oti osoi exoun vodafon kinita ta exoun me karta sim TIM!!!! ...που ισχύει για πάρα πολλούς απ'όσο ξέρω :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sideras1985 Δημ. June 15, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 15, 2006 Wirelessly posted (MOT-V1050/83.38.49I MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1) Wirelessly posted (MOT-V1050/83.38.49I MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1) isws na yponoei i diafimisi oti osoi exoun vodafon kinita ta exoun me karta sim TIM!!!! ...που ισχύει για πάρα πολλούς απ'όσο ξέρω :lol: opws egw exw to v1050 me F2G ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagioths Δημ. June 15, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 15, 2006 Όντως ισχύει! Εγώ έχω το sharp 703 με TIM. :-P Παράθεση Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;" Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.