Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Συγνώμη αλλα γιατί είναι άθλια η wind?

 

Μέσα Αυγούστου πρέπει να περίμενε οτι το κινητό σου θέλει αντικατάσταση και να σου έχει έτοιμη συσκευή.

 

Τα πάντα υπολειτουργούν αυτές τις ημέρες τόσο σπουδαίο είναι να περιμένεις λιγάκι?

Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010).

Θα σε θυμόμαστε για πάντα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλησπερα παιδια,

Πηρα πριν δυο εβδομαδες το Motorola Razr απο την Wind ηταν ελαττωματικο,το γυρισα πισω μου ειπαν οτι ειναι για αντικατασταση και εντος εβδομαδας θα εχω το καινουργιο γιατι δεν υπηρχε διαθεσιμο στο καταστημα.Περιμενα μια εβδομαδα ΤΙΠΟΤΑ,πηγα την επομενη δευτερα δεν ειχαν καποιο νεο οποτε πηρα στην εξυπηρετηση πελατων,μου ειπαν οτι το ειχαν στειλει για service και οχι για αντικατασταση πηγα πισω στο καταστημα τους το ειπα,το διορθωσαν και περιμενα αλλη μια εβδομαδα.Πηγα σημερα ακομα κανενα νεο και επισης τους ζητησαν απο το service να στειλουν για 2η φορα τι εγινε με το κινητο και γιατι ζηταω αντικασταση.Πηρα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση για ακομα μια φορα και μου ειπαν οτι δεν εχει σταλει μηνυμα μεσω καταστηματος -service για αντικασταση δηλαδη ΤΑ ΙΔΙΑ ,αρχισα και γω τα καντιλια και μουν ειπαν οτι θα στειλουν ενημερωτικο μηνυμα στην Motorola για το τι εχει το κινητο και γιατι ζηταω αντικατασταση και μεσα στην εβδομαδα θα ξερω.ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ,απλα αθλια η κατασταση στην wind!!!

Λοιπό φιλε, το θεμα θελει ψυχραιμια....

Το έχω αντιμετωπιση το ολο σκηνικο κ ξερω τι εχεις να ακουσεις....

1) Αντικατασταση DOA (dead on arrival ) γινεται μόνο εντος 7 ημερων απο τη μερα που το πηρες... (αλλιως παει σερβις)

2)αν το σερβις δεν το διορθωνει, επιμενεις μεχρι να το κανουν.

3)μπορει το καταστημα να εκανα μαμακια,,, πχ σε μενα το ξεχασαν το τηλεφωνο 7 μερες κ το στειλανε πιο μετα,,,,,

4)Παρε το 1231 απο κινητο wind και δωσε το ΙΜΕΙ του κινητου σου κ ζητα πληροφοριες για την εξελιξη του θεματος

5)κανε μανουρα..... :mad:

Link to comment
Share on other sites

Oταν η συσκευη πηγαινει στο service center μπορει να περιμενεις μεχρι και ενα μηνα,αναλογα την κινηση που υπαρχει,οι τεχνικοι αποφασιζουν εαν η συσκευη αντικατασταθει οχι εσυ,ολα τα service center ετσι λειτουργουν δε φταιει η Wind....
Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφέρεις καν το πρόβλημα... DOA για μένα η συσκευή σημαίνει να μην ανοίγει καθόλου ή να έχει πρόβλημα το ηχείο κτλ (σοβαρά πράγματα)

Σίγουρα δεν είναι το καλύτερο να παίρνεις κάτι καινούριο και να εμφανίζει πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από service και μετά να χαρακτηριστεί DOA. Έτσι κι αλλιώς αν πρόκειται για αντικατάσταση συσκευής δεν πληρώνει κάτι η WIND ή το κατάστημα αλλά η MOTOROLA.

 

Ενημέρωσέ μας για την εξέλιξη... Πιστεύω να φτιαχτεί γρήγορα!

Link to comment
Share on other sites

Ειχε αποτυπωθει το σχεδιο απο την ζελατινα μεσα στην οθονη(χαλασαν τα πιξελ οταν την κολλησαν λογικα) οποτε ειναι για αντικασταση και εκτος αυτου το ειχα 1 μερα και το ειδα κατευθειαν απλα ηταν σαββατο μεσημερι.Την δευτερα που το πηγα το στειλαν κατευθειαν με ενημερωσαν και απο την εξυπηρετηση πελατων γι αυτο.Απλα περιμενω τωρα τι θα πει η motorola.Απλα θα μπορουσαν να στειλουν αυτο το ενημερωτικο μηνυμα στοην motorola την πρωτη βδομαδα και οχι την 3η. Edited by savvast36
Link to comment
Share on other sites

Σημερα πηραν το καταστημα και τους ειπαν οτι δεν εχει τιποτα ενω πριν λιγες μερες η motorola τους ειπε οτι εχει προβλημα η οθονη,δεν μπορω να καταλαβω ,δεν θελουν να το αντικαταστησουν αλλα οχι και να μην το φτιαξουν.Συνεχιζει το τρεξιμο.ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα nokia c6-00 το ειχα απ τον Σεπτεμβρη του 2010 πριν κανενα μηνα λοιπον χαλασε το flex και εκανε κατι χαζα η οθονη, αγορασμενο απο wind το κινητο ε το παω στο καταστημα, το στελνουν πραγματικα, σε μια εβδομαδα ερχεται μνμ στο κινητο μου να παω να το παραλαβω, παω, ειχαν αντικαταστησει το κινητο πλην μπαταριας κ καπακι πισω μα τι να το κανεις κολλαει απιστευτα η αφη!!! Βαριεμαι να το ξαναπηγαινω, γενικος το service ειναι μπλεξιμο.
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια να ρωτησω κατι;Επειδη δεν εχει τυχει να μπλεξω με σερβις για καμια απο τις συσκευες μου (φτου φτου μακρυα απο μας)

οταν το κινητο εχει τετοιο προβλημα στην οθονη αποδεδειγμενα, με καμενα πιξελς και σχεδια πανω στην οθονη, οπως λεει ο φιλος, και ενω ειναι εντος 7 ημερων, δεν θα πρεπε η Wind να κανει ΑΜΕΣΗ αντικατασταση με καποιο αλλο;Και οκ δεν υπηρχε στο καταστημα.Δεν θα πρεπε να τον ενημερωσουν που υπαρχει διαθεσιμο να παει να το παρει;Γιατι αν ειναι ακομα και στο DOA να το ελεγχει το service, τοτε θα περασουν οι 7 μερες που δικαιουται αμεση αντικατασταση.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια να ρωτησω κατι;Επειδη δεν εχει τυχει να μπλεξω με σερβις για καμια απο τις συσκευες μου (φτου φτου μακρυα απο μας)

οταν το κινητο εχει τετοιο προβλημα στην οθονη αποδεδειγμενα, με καμενα πιξελς και σχεδια πανω στην οθονη, οπως λεει ο φιλος, και ενω ειναι εντος 7 ημερων, δεν θα πρεπε η Wind να κανει ΑΜΕΣΗ αντικατασταση με καποιο αλλο;Και οκ δεν υπηρχε στο καταστημα.Δεν θα πρεπε να τον ενημερωσουν που υπαρχει διαθεσιμο να παει να το παρει;Γιατι αν ειναι ακομα και στο DOA να το ελεγχει το service, τοτε θα περασουν οι 7 μερες που δικαιουται αμεση αντικατασταση.

 

Ασε φιλε απαραδεκτοι εχασα την αντικατασταση φυσικα και δεν μου το φτιαξαν, το παιρνω την αλλη βδομαδα και πρεπει μονος να ασχοληθω με την motorola(ετσι μου ειπαν να παρω τηλεφωνο ο ιδιος να μιλησω και να κανονισω ΕΛΕΟΣ αν και δεν πιστευω οτι θα γινει κατι) να δω τι θα γινει.

Link to comment
Share on other sites

Ασε φιλε απαραδεκτοι εχασα την αντικατασταση φυσικα και δεν μου το φτιαξαν, το παιρνω την αλλη βδομαδα και πρεπει μονος να ασχοληθω με την motorola(ετσι μου ειπαν να παρω τηλεφωνο ο ιδιος να μιλησω και να κανονισω ΕΛΕΟΣ αν και δεν πιστευω οτι θα γινει κατι) να δω τι θα γινει.

 

Έχει motorola πάντως στην Αργυρούπολη. Δεν φτιάχτηκε τελικά μετά από το service ;;;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, ειμαι νεος χρηστης ΒΒ(στορμ 2) και σκεφτομαι να ενεργοποιησω το ΒΙS στην Wind.

Εχω καποιες ερωτησεις σχετικα με τις περαιτερω χρεωσεις που μπορει να προκυψουν απο την χρηση της υπηρεσιας.

1 Επειδη το ενσωματωμενο Browser ειναι κομματι αργο και το Opera mini ειναι αρκετα καλυτερο υπαρχει περιπτωση να μην χρησιμοποιει δεδομενα μεσω BIS και να σε χρεωνει επιπλεον; Αποτι διαβασα θελει καποιες ρυθμισεις APN, μπορει καποιες να μου δωσει ενα λινκ.

2 Ολες οι εφαρμογες που χρειαζονται internet χρησιμοποιουν κ αυτες τα δωρεαν ΜΒ ακομη πχ και το Dropbox.

3 Υπαρχει καποιος τροπος να μπορω να ελεγχω αν βρισκομαι μεσα στο πακετο που εχω πληρωσει ή χρεωνομαι επιπλεον. (δεν μιλαω για το οριο των ΜΒ απλα μηπως χρησιμοποιω wap , αν το λεω καλα :))

 

Αν μπορει να με ενημερωσει καποιος (υπευθυνα παντα) του ειμαι υποχρεος.

 

ΥΓ:ελπιζω να μην εχω γραψει σε λαθος section

Link to comment
Share on other sites

Έχει motorola πάντως στην Αργυρούπολη. Δεν φτιάχτηκε τελικά μετά από το service ;;;

 

Οχι ειπαν οτι δεν εχει τιποτα ενω την πρωτη φορα που το πηραν(γιατι το στειλε 2 φορες η wind) ειχαν πει οτι εχει προβλημα στην οθονη απλα το στειλαν πισω για να με ενημερωσουν(αλλο παλι κι αυτο,αμα εχει προβλημα φτιαξτο ρε φιλε γιατι πρεπει να με ενημερωσεις εγω το ξερω ηδη).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε πάρε τα δελτία παραλαβής από το service της WIND, πήγαινε στη Motorola που σου είπα. Ανέφερε πως έχει σταλεί 2 φορές και δεν έχει φτιαχτεί. Αν δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει σωστά στο κατάστημα που το αγόρασες μίλα με τα κεντρικά.
Link to comment
Share on other sites

Φίλε πάρε τα δελτία παραλαβής από το service της WIND, πήγαινε στη Motorola που σου είπα. Ανέφερε πως έχει σταλεί 2 φορές και δεν έχει φτιαχτεί. Αν δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει σωστά στο κατάστημα που το αγόρασες μίλα με τα κεντρικά.

 

Με τα κεντρικα μιλουσα σχεδον καθε μερα και δεν ηξεραν τι τους γινετε.Τωρα αυριο θα μιλησω με το service της motorola και βλεπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

είμαι καινούργιος στο Forum και δεν γνωριζω αν το θέμα που θέτω έχει ξανασυζητηθεί (αν έχει ζητώ συγνώμη) απλά πριν προχωρησω σε διακοπή της συνδεσης μου θα ήθελα να μάθω αν κάποιος γνωριζει κατι σχετικό.

Ειμαι πελατης της wind πολλά χρονια και διαθέτω το προγραμμα Medium (το παλιό). Μέχρι σημερα δεν ειχα κάποιο ιδιαιτερο προβλημα αλλα τον Αυγουστο ξεπέρασα το εντος παγιου οριο για intenet (250 MB) κατά 400 ΜΒ (σύνολο 650 ΜΒ) και μου ήρθε ενας πολυ φουσκωμένος λογαριασμος.Ψαχνωντας ανακαλυψα οτι στο παλιο προγραμμα αυτο οταν ξεπερνας το εντος παγιου οριο η χρεωση ειναι 0,51 Euro / MB όταν σε όλα τα νέα προγράμματα η αντιστοιχη χρέωση ειναι 0,10 Euro / MB. Μίλησα με τη Wind και μου απαντησαν οτι αυτο ισχυει για τα παλια προγραμματα και αν θελω να αλλαξω προγραμμα. Συμφωνω οτι αυτο ισχυε οταν υπέγραψα το συμβολαιο ομως η παραπάνω χρέωση καταντα αισχροκέρδια. Ειναι προφανές οτι η εταιρεια οτι μειωσεις κάνει δεν τις ενσωματωνει στα παλια συμβολαια ( και δεν μιλω για τα εντος παγιου, αυτο δεχομαι οτι δεν μπορει να αλλαζει ) αλλα για τις χρεωσεις εκτος παγιου μπορέι να κρατάει πενταπλασιες χρεωσεις σε παλια προγραμματα σε σχεση με τα σημερινά;

Επίσης ανακάλυψα (κι αυτο θα χρησιμοποιησω σαν επιχειρημα ) οτι οταν εγω εκανα το συμβολαιο ( Ιανουαριος 2010) το πάγιο που υπέγραψα ήταν 45 Euro κι η Wind με χρεώνει με 47 Euro χωρις να με ενημερώσει και μαλιστα στο site τους στα μη εμπορικα προγράμματα το Wind Medium το εχουν στα 47 Euro !!! Εγω ομως μπορω να αποδειξω οτι ηταν 45 Euro και το αυξησαν λογω ΦΠΑ.

 

Αν γνωριζει κανεις κάτι σχετικο θα με βοηθουσε

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι ποτέ να ήταν 45€ ακριβώς το Medium (μη εμπορικά διαθέσιμο), μπορεί να κάνω και λάθος.

Η ανακοίνωση της εταιρίας είναι η παρακάτω.

http://www.wind.com.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=6

Έχεις δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης μέχρι ένα μήνα μετά την ανακοίνωσή της.

 

Τώρα για την παραπάνω χρέωση στα MB συμφωνώ πως είναι αρκετά μεγάλη. Όμως υποτίθεται πως την γνώριζες....

Το μόνο που μπορείς να ζητήσεις είναι κάποια μείωση της παραπάνω κίνησης, και αν το κάνουν δεκτό!

 

Δυστυχώς οι εταιρίες έτσι δουλεύουν! Δεν μπορείς να είσαι ευχαριστημένος για τις πολύ καλές παροχές που σου δίνει το Medium και ταυτόχρονα δυσαρεστημένος για τις υπέρογκες χρεώσεις εκτός παγίου...

 

Η χρέωση πάντως αυτή έχει μείνει "ξεχασμένη" από τότε που χρέωναν 7-8€/MB αν δεν είχες ενσωματωμένο όγκο, οπότε το 0,50€/MB πέρα του ενσ. όγκου φαίνεται "φυσιολογικό"

 

Ζήτα κάποια πίστωση αν δεν έχεις πληρώσει το λογαριασμό... ανέφερε πως δεν το γνώριζες κτλ

Link to comment
Share on other sites

Ζήτα κατ' εξαίρεση μείωση του ποσού και θα στο μειώσουν κατά πάσα πιθανότητα!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Με τα κεντρικα μιλουσα σχεδον καθε μερα και δεν ηξεραν τι τους γινετε.Τωρα αυριο θα μιλησω με το service της motorola και βλεπουμε.

 

Δεν φταίει η Wind. Είναι θέμα πολιτικής του εκάστοτε κατασκευαστή στη χώρα. Φίλε μου ελπίζω ειλικρινά να λύσεις γρήγορα το πρόβλημα σου, αλλά τόσο ο τίτλος όσο και η τοποθέτηση του topic σου είναι λανθασμένα. Στο thread της Motorola έπρεπε να το έχεις ανοίξει και όχι στη Wind.

Link to comment
Share on other sites

Δεν φταίει η Wind. Είναι θέμα πολιτικής του εκάστοτε κατασκευαστή στη χώρα. Φίλε μου ελπίζω ειλικρινά να λύσεις γρήγορα το πρόβλημα σου, αλλά τόσο ο τίτλος όσο και η τοποθέτηση του topic σου είναι λανθασμένα. Στο thread της Motorola έπρεπε να το έχεις ανοίξει και όχι στη Wind.

 

Βασικα εχεις δικιο αλλα τελοσπαντων παντως το προβλημα δεν λυθηκε πηρα τηλ στο service της motorola και μου ειπαν οτι δεν εχει τιποτα τελοσπαντων, μια καταγγελια στο ινκα θα πεσει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Σας ευχαριστω πολυ για τα μυνηματα σας.Μάλλον θα ακολουθήσω τη συμβουλή σας αλλα ειναι τραγικό και η χρέωση αλλα και το ότι δεν με ενημέρωσαν καν ότι ξεπέρασα το όριο μου.Οσο για τη χρέωση έχετε δίκιο έπρεπε να το γνωρίζω αλλα φανταστείτε να κράτησω 10 χρόνια ακόμη το προγράμμα η υπηρεσία να μειωθεί κι άλλο (μπορει μα ειναι και δωρεαν) κι εγω να συνεχίζω να πληρώνω 0,5 euro!!!Σας ευχαριστω κι πάλι

Link to comment
Share on other sites

Αν το ξεκληδωσεις μπορεί να παιξει... Το έχω εγώ και λειτουργεί και με Wind & kote

Pixel 6a

Link to comment
Share on other sites

εγω μία φορα ειχα προβλημα με SE και πηγα απευθειας στην SE με την αποδειξη αγορας (=εγγυηση) και ολα μια χαρα. Ουτε να μπερδευω καταστηματα, ουτε τιποτα. Οταν αγοραζουμε μια συσκευη απο οποιοδηποτε μαγαζι και εχει προβλημα, δε φταιει το μαγαζι, αλλά ο κατασκευαστης. Εαν επικοινωνουσες απέυθειας με τη moto, θα γλυτωνες πολυ χρονο. Παντως, βορεια ελλαδα, η υποστηριξη moto ειναι αφαντη :mad:
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον το κινητό είχε πρόβλημα από την αρχή και το γύρισε πίσω την πρώτη εβδομάδα, ισχύει το DOA και υπεύθυνο είναι το κατάστημα.
Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτη η WIND part II κι εξηγούμαι αμέσως:

Βρέθηκα σε κατάστημα επί της Π. Τσαλδάρη στο Περιστέρι για να χαζέψω το Fire XT311 και να προχωρήσω στην αγορά του. Εκεί είδα σε προθήκη το Boulder U8350 με τιμή €99 (η χαμηλότερη στο skroutz είναι €103 και παραεισαγωγής). Είπα στον πωλητή πως το θέλω, μου είπε δεν έχει απόθεμα και με παρέπεμψε σε άλλο κατάστημα της WIND λίγο πιο πάνω (πάλι επί της Π. Τσαλδάρη). Πήγα λοιπόν εκεί και η πωλήτρια μου είπε ότι έχει σε στοκ κάποιο κομμάτι, το οποίο όμως είναι με την παλιά τιμή και άρα θα το πάρω στα €149.

Σε ερώτησή μου γιατί το διαφημίζει στην προθήκη της στα €99 μου είπε ότι δεν έχει λάβει ενημέρωση από την εταιρεία να το βγάλει.

Σε ερώτησή μου γιατί δεν το γυρίζει στα €149 στην προθήκη μου είπε πως δεν έχει λάβει ενημέρωση από τη WIND.

Σε ερώτησή μου γιατί δε μου δίνει το στοκ της στα €99 μου είπε ότι δεν μπορεί να επωμιστεί το κατάστημα τα επιπλέον €50 της συσκευής.

Σε αίτημά μου να μου παραγγείλει νέα συσκευή με την τιμή στα €99 μου είπε ότι δεν υπάρχει απόθεμα στη WIND.

Με τέτοιες πρακτικές περιμένουν πελάτες στα καταστήματά τους;

Έχει ήδη σταλεί email στη WIND με τα παραπάνω και περιμένω απάντηση.

:shifty:
Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτη η WIND part II κι εξηγούμαι αμέσως:

Βρέθηκα σε κατάστημα επί της Π. Τσαλδάρη στο Περιστέρι για να χαζέψω το Fire XT311 και να προχωρήσω στην αγορά του. Εκεί είδα σε προθήκη το Boulder U8350 με τιμή €99 (η χαμηλότερη στο skroutz είναι €103 και παραεισαγωγής). Είπα στον πωλητή πως το θέλω, μου είπε δεν έχει απόθεμα και με παρέπεμψε σε άλλο κατάστημα της WIND λίγο πιο πάνω (πάλι επί της Π. Τσαλδάρη). Πήγα λοιπόν εκεί και η πωλήτρια μου είπε ότι έχει σε στοκ κάποιο κομμάτι, το οποίο όμως είναι με την παλιά τιμή και άρα θα το πάρω στα €149.

Σε ερώτησή μου γιατί το διαφημίζει στην προθήκη της στα €99 μου είπε ότι δεν έχει λάβει ενημέρωση από την εταιρεία να το βγάλει.

Σε ερώτησή μου γιατί δεν το γυρίζει στα €149 στην προθήκη μου είπε πως δεν έχει λάβει ενημέρωση από τη WIND.

Σε ερώτησή μου γιατί δε μου δίνει το στοκ της στα €99 μου είπε ότι δεν μπορεί να επωμιστεί το κατάστημα τα επιπλέον €50 της συσκευής.

Σε αίτημά μου να μου παραγγείλει νέα συσκευή με την τιμή στα €99 μου είπε ότι δεν υπάρχει απόθεμα στη WIND.

Με τέτοιες πρακτικές περιμένουν πελάτες στα καταστήματά τους;

Έχει ήδη σταλεί email στη WIND με τα παραπάνω και περιμένω απάντηση.

 

Φίλε η αγορά είναι ανοιχτή... Αν κάποιος έχει αγοράσει κάτι παραπάνω μπορεί να το πουλήσει όσο θέλει. Σαν συνεργάτη το κάθε κατάστημα όταν εκδίδει απόδειξη αυτόματα βγάζει την τιμή που έχουν όλα τα καταστήματα της WIND. Μόνο μείωση μπορεί να κάνει σε αυτή την τιμή όχι αύξηση (καθώς αποτελεί φορολογική παράβαση) Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε τι απόδειξη θα σου έβγαζε.

 

Όλα τα καταστήματα ιδιόκτητα ή franchise προιόντα αγορασμένα από WIND τα πουλάνε στην ίδια τιμή...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...