Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

3 minutes ago, hercoulis said:

Μου το πρότεινε άλλος πριν από ένα χρόνο. Θέλει να προσθέτεις αποδείξεις για να παίρνεις προσφορές. Είναι της εφημερίδας real κλπ.. Το παράτησα γιατί οι προσφορές που έδινε μου ήταν αδιάφορες. 

Δες τι ανεβασα στο τοπικ του f2g πριν λιγη ωρα.

- Εξαργύρωση Cashback έως 08/12/2024

Link to comment
Share on other sites

Ακολουθεί διάλογος με τη συνομιλία με τη nova για ένα απλό καρτοκινητο.

Εγώ: Καλησπέρα. Έχω φραγή στο νούμερό μου και πρέπει να γίνει άρση, γιατί περιμένω μια επείγουσα κλήση. Επίσης, έχω χάσει όλες τις προσωπικές μου προσφορές και το δίκτυό σας δεν με εξυπηρετεί καθόλου πια.

Υπάλληλος Nova: Α, μπράβο, και περιμένεις να κάνω θαύματα τώρα, ε; Αν δεν έχεις βάλει υπόλοιπο, τι ακριβώς περιμένεις; Θες να ενεργοποιήσουμε και τις προσφορές που "έχασες" από τη μια μέρα στην άλλη; Όλα αυτά δεν γίνονται έτσι, φίλε μου, για να το πω ορθά.

(Ωχ λέω δε θα τα πάμε καλά έπεσα σε παλαβή και όντως αυτό έγινε..)

Εγώ: Μα δεν καταλαβαίνετε; Αν είχα τις προσφορές, θα έκανα ανανέωση αλλά τα πακέτα είναι άθλια και η φραγή μου ήταν εντελώς άδικη δεν έλαβα sms ποτέ για αυτό δεν είμαι όλη μέρα στο app.

Υπάλληλος Nova: Άκου να δεις, εγώ δεν έχω να πω τίποτα για όλα αυτά. Αν δεν ανανεώσεις, να το ξεχάσεις το θέμα. Άμα έχεις πρόβλημα με το σύστημα, μήπως να το κοιτάξεις καλύτερα; Και να περιμένεις κλήση, και εμείς να ασχολούμαστε με εσένα, ενώ δεν έχεις πληρώσει; Τρελάθηκες τελείως; βρες τα μονος σου.

Εγώ: Δεν φταίω εγώ που το σύστημα είναι προβληματικό και δεν μου δίνει τίποτα. Τι να κάνω με την εξυπηρέτηση σας; Δεν μπορώ να λύσω τίποτα χωρίς να πέσω πάνω σας για να βρω μια λύση.

Υπάλληλος Nova: Μη παίρνεις φόρα ,Δεν είναι θέμα εξυπηρέτησης, είναι θέμα ότι αν δεν ανανεώσεις και δεν ακολουθήσεις τις διαδικασίες, απλά δεν γίνεται τίποτα. Εμείς δεν κάνουμε εξαιρέσεις. Τώρα περιμένεις να κάνουμε ειδική εξαίρεση για σένα; Είσαι σοβαρός;

Εγώ: Σας λέω, έχω μια επείγουσα κλήση και περιμένω λύση για να την παραλάβω! Ειλικρινά δεν μπορώ να πιστέψω την αδιαφορία σας,ο τρόπος που μου μιλάτε είναι απαράδεκτος αρχικά επιπλέον σε αντίστοιχες περιπτώσεις στους άλλους 2 παρόχους με βοήθησαν και με το παραπάνω. 

Υπάλληλος Nova: Αν σου λέω "όχι", το εννοώ. Δεν γίνεται να σου κάνω εξαίρεση γιατί το θες εσύ! Τρέλα είναι αυτή που λέτε; Άμα θέλεις, δοκίμασε και αλλού να δεις αν είναι καλύτερα! Εγώ εδώ, δεν έχω χρόνο για το κάθε "έχω επείγουσα κλήση". Αποφάσισε τι θες να κάνεις, και μην το κουράζεις άλλο.

Εγώ: Ειλικρινά, δεν ξέρω αν είστε σοβαροί με αυτά που λέτε ειδικά με το ύφος αυτό αν έχετε τόσο κακή εξυπηρέτηση ,πραγματικά λυπάμαι δεν αξίζει να παραμείνω. Εν έτει 2024, να αντιμετωπίζω τέτοια συμπεριφορά; ακόμα να κλείσει το μαγαζάκι;

(Δεν είπα μαγαζάκι,καταλαβαίνετε τι είπα σίγουρα)

Υπάλληλος Nova: Ε, άμα δεν σου αρέσει, μπορείς να φύγεις! Ούτε θα μείνουμε χωρίς εσένα, ούτε θα κλάψουμε. Εδώ δουλεύουμε με οργάνωση, όχι με τα παράπονα των πελατών.

Εγω: Έχετε και χιούμορ..

(Της το έκλεισα μετά δεν είχαμε κάτι άλλο να πούμε)

Αν δεν θέλετε να περάσετε τα ίδια, καλύτερα να το σκεφτείτε σοβαρά πριν τους επιλέξετε.

Η υπάλληλος ονομαζόταν Δήμητρα, απλώς το λέω να το έχετε στο νου σας ,μιλούσε κάπως σπαστά και τσιριχτά. Απλώς προειδοποιώ μη πέσετε σε αυτή τη τρελή και μπλέξετε. 

Χίλια συγνώμη για όλο αυτό το κείμενο αλλά έπρεπε να μοιραστώ την εμπειρία μου με εσάς 😀

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, elkons said:

Ακολουθεί διάλογος με τη συνομιλία με τη nova για ένα απλό καρτοκινητο.

Εγώ: Καλησπέρα. Έχω φραγή στο νούμερό μου και πρέπει να γίνει άρση, γιατί περιμένω μια επείγουσα κλήση. Επίσης, έχω χάσει όλες τις προσωπικές μου προσφορές και το δίκτυό σας δεν με εξυπηρετεί καθόλου πια.

Υπάλληλος Nova: Α, μπράβο, και περιμένεις να κάνω θαύματα τώρα, ε; Αν δεν έχεις βάλει υπόλοιπο, τι ακριβώς περιμένεις; Θες να ενεργοποιήσουμε και τις προσφορές που "έχασες" από τη μια μέρα στην άλλη; Όλα αυτά δεν γίνονται έτσι, φίλε μου, για να το πω ορθά.

(Ωχ λέω δε θα τα πάμε καλά έπεσα σε παλαβή και όντως αυτό έγινε..)

Εγώ: Μα δεν καταλαβαίνετε; Αν είχα τις προσφορές, θα έκανα ανανέωση αλλά τα πακέτα είναι άθλια και η φραγή μου ήταν εντελώς άδικη δεν έλαβα sms ποτέ για αυτό δεν είμαι όλη μέρα στο app.

Υπάλληλος Nova: Άκου να δεις, εγώ δεν έχω να πω τίποτα για όλα αυτά. Αν δεν ανανεώσεις, να το ξεχάσεις το θέμα. Άμα έχεις πρόβλημα με το σύστημα, μήπως να το κοιτάξεις καλύτερα; Και να περιμένεις κλήση, και εμείς να ασχολούμαστε με εσένα, ενώ δεν έχεις πληρώσει; Τρελάθηκες τελείως; βρες τα μονος σου.

Εγώ: Δεν φταίω εγώ που το σύστημα είναι προβληματικό και δεν μου δίνει τίποτα. Τι να κάνω με την εξυπηρέτηση σας; Δεν μπορώ να λύσω τίποτα χωρίς να πέσω πάνω σας για να βρω μια λύση.

Υπάλληλος Nova: Μη παίρνεις φόρα ,Δεν είναι θέμα εξυπηρέτησης, είναι θέμα ότι αν δεν ανανεώσεις και δεν ακολουθήσεις τις διαδικασίες, απλά δεν γίνεται τίποτα. Εμείς δεν κάνουμε εξαιρέσεις. Τώρα περιμένεις να κάνουμε ειδική εξαίρεση για σένα; Είσαι σοβαρός;

Εγώ: Σας λέω, έχω μια επείγουσα κλήση και περιμένω λύση για να την παραλάβω! Ειλικρινά δεν μπορώ να πιστέψω την αδιαφορία σας,ο τρόπος που μου μιλάτε είναι απαράδεκτος αρχικά επιπλέον σε αντίστοιχες περιπτώσεις στους άλλους 2 παρόχους με βοήθησαν και με το παραπάνω. 

Υπάλληλος Nova: Αν σου λέω "όχι", το εννοώ. Δεν γίνεται να σου κάνω εξαίρεση γιατί το θες εσύ! Τρέλα είναι αυτή που λέτε; Άμα θέλεις, δοκίμασε και αλλού να δεις αν είναι καλύτερα! Εγώ εδώ, δεν έχω χρόνο για το κάθε "έχω επείγουσα κλήση". Αποφάσισε τι θες να κάνεις, και μην το κουράζεις άλλο.

Εγώ: Ειλικρινά, δεν ξέρω αν είστε σοβαροί με αυτά που λέτε ειδικά με το ύφος αυτό αν έχετε τόσο κακή εξυπηρέτηση ,πραγματικά λυπάμαι δεν αξίζει να παραμείνω. Εν έτει 2024, να αντιμετωπίζω τέτοια συμπεριφορά; ακόμα να κλείσει το μαγαζάκι;

(Δεν είπα μαγαζάκι,καταλαβαίνετε τι είπα σίγουρα)

Υπάλληλος Nova: Ε, άμα δεν σου αρέσει, μπορείς να φύγεις! Ούτε θα μείνουμε χωρίς εσένα, ούτε θα κλάψουμε. Εδώ δουλεύουμε με οργάνωση, όχι με τα παράπονα των πελατών.

Εγω: Έχετε και χιούμορ..

(Της το έκλεισα μετά δεν είχαμε κάτι άλλο να πούμε)

Αν δεν θέλετε να περάσετε τα ίδια, καλύτερα να το σκεφτείτε σοβαρά πριν τους επιλέξετε.

Η υπάλληλος ονομαζόταν Δήμητρα, απλώς το λέω να το έχετε στο νου σας ,μιλούσε κάπως σπαστά και τσιριχτά. Απλώς προειδοποιώ μη πέσετε σε αυτή τη τρελή και μπλέξετε. 

Χίλια συγνώμη για όλο αυτό το κείμενο αλλά έπρεπε να μοιραστώ την εμπειρία μου με εσάς 😀

Καλησπέρα σας. 

Καταρχάς έπρεπε να σας μιλήσουν στον πληθυντικό δεν είστε φίλοι ούτε γνωρίζεστε από χτες.

Αυτό το έχετε γραπτά; 

Δηλ μιλήσατε στο chat? 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, elkons said:

Ακολουθεί διάλογος με τη συνομιλία με τη nova για ένα απλό καρτοκινητο.

Εγώ: Καλησπέρα. Έχω φραγή στο νούμερό μου και πρέπει να γίνει άρση, γιατί περιμένω μια επείγουσα κλήση. Επίσης, έχω χάσει όλες τις προσωπικές μου προσφορές και το δίκτυό σας δεν με εξυπηρετεί καθόλου πια.

Υπάλληλος Nova: Α, μπράβο, και περιμένεις να κάνω θαύματα τώρα, ε; Αν δεν έχεις βάλει υπόλοιπο, τι ακριβώς περιμένεις; Θες να ενεργοποιήσουμε και τις προσφορές που "έχασες" από τη μια μέρα στην άλλη; Όλα αυτά δεν γίνονται έτσι, φίλε μου, για να το πω ορθά.

(Ωχ λέω δε θα τα πάμε καλά έπεσα σε παλαβή και όντως αυτό έγινε..)

Εγώ: Μα δεν καταλαβαίνετε; Αν είχα τις προσφορές, θα έκανα ανανέωση αλλά τα πακέτα είναι άθλια και η φραγή μου ήταν εντελώς άδικη δεν έλαβα sms ποτέ για αυτό δεν είμαι όλη μέρα στο app.

Υπάλληλος Nova: Άκου να δεις, εγώ δεν έχω να πω τίποτα για όλα αυτά. Αν δεν ανανεώσεις, να το ξεχάσεις το θέμα. Άμα έχεις πρόβλημα με το σύστημα, μήπως να το κοιτάξεις καλύτερα; Και να περιμένεις κλήση, και εμείς να ασχολούμαστε με εσένα, ενώ δεν έχεις πληρώσει; Τρελάθηκες τελείως; βρες τα μονος σου.

Εγώ: Δεν φταίω εγώ που το σύστημα είναι προβληματικό και δεν μου δίνει τίποτα. Τι να κάνω με την εξυπηρέτηση σας; Δεν μπορώ να λύσω τίποτα χωρίς να πέσω πάνω σας για να βρω μια λύση.

Υπάλληλος Nova: Μη παίρνεις φόρα ,Δεν είναι θέμα εξυπηρέτησης, είναι θέμα ότι αν δεν ανανεώσεις και δεν ακολουθήσεις τις διαδικασίες, απλά δεν γίνεται τίποτα. Εμείς δεν κάνουμε εξαιρέσεις. Τώρα περιμένεις να κάνουμε ειδική εξαίρεση για σένα; Είσαι σοβαρός;

Εγώ: Σας λέω, έχω μια επείγουσα κλήση και περιμένω λύση για να την παραλάβω! Ειλικρινά δεν μπορώ να πιστέψω την αδιαφορία σας,ο τρόπος που μου μιλάτε είναι απαράδεκτος αρχικά επιπλέον σε αντίστοιχες περιπτώσεις στους άλλους 2 παρόχους με βοήθησαν και με το παραπάνω. 

Υπάλληλος Nova: Αν σου λέω "όχι", το εννοώ. Δεν γίνεται να σου κάνω εξαίρεση γιατί το θες εσύ! Τρέλα είναι αυτή που λέτε; Άμα θέλεις, δοκίμασε και αλλού να δεις αν είναι καλύτερα! Εγώ εδώ, δεν έχω χρόνο για το κάθε "έχω επείγουσα κλήση". Αποφάσισε τι θες να κάνεις, και μην το κουράζεις άλλο.

Εγώ: Ειλικρινά, δεν ξέρω αν είστε σοβαροί με αυτά που λέτε ειδικά με το ύφος αυτό αν έχετε τόσο κακή εξυπηρέτηση ,πραγματικά λυπάμαι δεν αξίζει να παραμείνω. Εν έτει 2024, να αντιμετωπίζω τέτοια συμπεριφορά; ακόμα να κλείσει το μαγαζάκι;

(Δεν είπα μαγαζάκι,καταλαβαίνετε τι είπα σίγουρα)

Υπάλληλος Nova: Ε, άμα δεν σου αρέσει, μπορείς να φύγεις! Ούτε θα μείνουμε χωρίς εσένα, ούτε θα κλάψουμε. Εδώ δουλεύουμε με οργάνωση, όχι με τα παράπονα των πελατών.

Εγω: Έχετε και χιούμορ..

(Της το έκλεισα μετά δεν είχαμε κάτι άλλο να πούμε)

Αν δεν θέλετε να περάσετε τα ίδια, καλύτερα να το σκεφτείτε σοβαρά πριν τους επιλέξετε.

Η υπάλληλος ονομαζόταν Δήμητρα, απλώς το λέω να το έχετε στο νου σας ,μιλούσε κάπως σπαστά και τσιριχτά. Απλώς προειδοποιώ μη πέσετε σε αυτή τη τρελή και μπλέξετε. 

Χίλια συγνώμη για όλο αυτό το κείμενο αλλά έπρεπε να μοιραστώ την εμπειρία μου με εσάς 😀

Επίπεδο η νοντ μας όχι αστεία!!!🥳😜🤣🤫🤪

Edge SA For Ever

Link to comment
Share on other sites

Να ζητήσει ηχογραφημένη συνομιλία από τη Νοβα και να ζητήσει εξηγήσεις από την εταιρία. 

- Εξαργύρωση Cashback έως 08/12/2024

Link to comment
Share on other sites

Ωστόσο αυτό που μου κάνει εντύπωση εμένα είναι ότι μας ενοχλεί κάτι που έχει γραφτεί στους όρους; Προφανώς και είναι περίεργο που από τη μια μέρα στην άλλη άλλαξε η πολιτική τους αλλά αυτά για το υπόλοιπο και τη φραγή τυπικά είναι γραμμένα. Άτυπα βασιζόμασταν όλοι στο παραθυράκι με την παράταση και από τις τόσες φορές που έχει αναφερθεί εδώ, δε μου κάνει τελικά εντύπωση που το έκοψαν. 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, paanos said:

Προφανώς και είναι περίεργο που από τη μια μέρα στην άλλη άλλαξε η πολιτική τους

Εντάξει δεν το λες και αλλαγή πολιτικής όταν συμβαίνει σε έναν από όλο το φόρουμ ενώ έχουμε από 2-3 κάρτες ο καθένας.. 🙂

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, Antonio21 said:

Καλησπέρα σας. 

Καταρχάς έπρεπε να σας μιλήσουν στον πληθυντικό δεν είστε φίλοι ούτε γνωρίζεστε από χτες.

Αυτό το έχετε γραπτά; 

Δηλ μιλήσατε στο chat? 

Υποψιάζομαι από την απόδοση ότι ο διάλογος έχει και μία δόση... ποιητικής άδειας 😉

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, paanos said:

Ωστόσο αυτό που μου κάνει εντύπωση εμένα είναι ότι μας ενοχλεί κάτι που έχει γραφτεί στους όρους; Προφανώς και είναι περίεργο που από τη μια μέρα στην άλλη άλλαξε η πολιτική τους αλλά αυτά για το υπόλοιπο και τη φραγή τυπικά είναι γραμμένα. Άτυπα βασιζόμασταν όλοι στο παραθυράκι με την παράταση και από τις τόσες φορές που έχει αναφερθεί εδώ, δε μου κάνει τελικά εντύπωση που το έκοψαν. 

Φραγή εισερχομένων/εξερχομένων; 

2 ώρες πριν, minast said:

Υποψιάζομαι από την απόδοση ότι ο διάλογος έχει και μία δόση... ποιητικής άδειας 😉

Ε καλά δεν είναι ακριβής αφού απαγορεύεται να πω την συνομιλία κατά λέξη. 

Τέλος πάντων σταματάω εδώ αυτό το θέμα γιατί πάλι εγώ βγαίνω ο ψεύτης. Όσο αναφορά τη Q το sms έλαβα το ανέβασα οκ πιστεύει κάποιος ή όχι δικό του θέμα. 

Link to comment
Share on other sites

Θα μιλήσω τηλεφωνικά τώρα για να μιλήσω με νορμάλ άνθρωπο να εξηγήσω τι έγινε κλπ,έκανα πριν 5λ ανανέωση υπολοίπου αλλά η φραγή έχει μείνει ενεργή. 

Εννοείται δε συνεχίσω εδώ να πω τι γίνεται γιατί πάλι ψεύτης θα βγω

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, elkons said:

Φραγή εισερχομένων/εξερχομένων; 

Ε καλά δεν είναι ακριβής αφού απαγορεύεται να πω την συνομιλία κατά λέξη. 

Τέλος πάντων σταματάω εδώ αυτό το θέμα γιατί πάλι εγώ βγαίνω ο ψεύτης. Όσο αναφορά τη Q το sms έλαβα το ανέβασα οκ πιστεύει κάποιος ή όχι δικό του θέμα. 

Ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε εμένα, γιατί ουδέποτε υπονόησα ότι δεν λες αλήθεια.

Αυτό που επεσήμανα είναι ότι δεν θεώρησα ότι ο παραπάνω διάλογος μεταφέρθηκε αυτολεξεί, γιατί είχε σημαντική δόση χιούμορ.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, minast said:

Ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε εμένα, γιατί ουδέποτε υπονόησα ότι δεν λες αλήθεια.

Αυτό που επεσήμανα είναι ότι δεν θεώρησα ότι ο παραπάνω διάλογος μεταφέρθηκε αυτολεξεί, γιατί είχε σημαντική δόση χιούμορ.

Δεν αναφέρομαι σε εσένα🙂

Εννοείται πως δεν είναι κατά λέξη δεν γίνεται να πω κατά λέξη απαγορεύεται και Εννοείται έχουμε ανταλλάξει και άλλες κουβέντες πιο βαριές που Εννοείται δε θα πω τέτοιο πράγμα στο φόρουμ εννοείται.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν κάνεις μια ανανέωση 10-15 ευρώ να τελειώνεις και μπαίνεις σε όλη αυτή τη διαδικασία;

Link to comment
Share on other sites

Έκανα πριν αλλά δεν βγήκε η φραγή πήρα τηλ μπήκε μια ευγενέστατη υπάλληλος και όλα καλά 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elkons said:

Έκανα πριν αλλά δεν βγήκε η φραγή πήρα τηλ μπήκε μια ευγενέστατη υπάλληλος και όλα καλά 

Γιατί δεν ζήτησες να μιλήσεις με τη Δήμητρα;;😂😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

Just now, cu2goup said:

Γιατί δεν ζήτησες να μιλήσεις με τη Δήμητρα;;😂😂😂😂

Δυστυχώς σήμερα δεν συνδέθηκα με την αγαπημένη μου Δημητρούλα 

Θα την έχω πάντα στη καρδιά ❤️

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, elkons said:

Δυστυχώς σήμερα δεν συνδέθηκα με την αγαπημένη μου Δημητρούλα 

Θα την έχω πάντα στη καρδιά ❤️

Δήμητρα ονλυυυ εγγύηση στην ευγενεια

32 minutes ago, elkons said:

Δυστυχώς σήμερα δεν συνδέθηκα με την αγαπημένη μου Δημητρούλα 

Θα την έχω πάντα στη καρδιά ❤️

Να το πάρεις το κορίτσι ν πας να το κερασεις ένα γλυκό επειδή είναι υπόδειγμα ευγένειας 

Edge SA For Ever

Link to comment
Share on other sites

Μερικοί/μερικές είναι πολύ αγενέστατοι/ες

Πήγε που λέτε ο φίλος και κάνει ασφάλεια αυτοκινήτου(Toyota Yaris 2002 άσχετο). Το ασφαλιστήριο έληγε 18 Δεκεμβρίου 2023 και ώρα 23:59:59(ημέρα Δευτέρα),αλλά αυτός από Πέμπτη είχε κάνει την πληρωμή για το καινούργιο. Θεωρητικά με βάση το χαρτί που του είχε δώσει ο ασφαλιστής έπιανε και την 18η Δεκεμβρίου το συμβόλαιο. Δευτέρα πρωί του ήρθε μήνυμα που του έλεγε ότι το συμβόλαιο έληξε και ότι δεν είχε ανανεώσει. Παίρνει τηλέφωνο και το σηκώνει μια κυρία και αφού της λέει την όλη ιστορία του απάντησε:"Ας προσέχατε"Της απάντησε έκπληκτος αυτός:"Έχω κάνει από την Πέμπτη τις ενέργειες μου και μάλιστα την Παρασκευή έγινε και η πιστώθηκε και η πληρωμή. Και επίσης το συμβόλαιο θεωρητικά πιάνει και όλη την σημερινή μέρα". Αυτή συνέχιζε και όταν τις είπε λίγο νευρισμένα δεν θέλω να μου κάνετε κήρυγμα,αλλά να με βοηθήσετε όπως λέει το καθηκοντόλογιό σας του την είπε. Αφού κάνα δεκάλεπτο πήγαινε έτσι το πράγμα του είπε να ξανακαλεσει πάλι και του το έκλεισε. Με τον άλλο υπάλληλο σε δέκα λεπτά λύθηκε το πρόβλημα/παρεξήγηση.

Σε μια φάση του είπε:"Έχουμε και άλλους πελάτες να εξυπηρετήσουμε κ.(τάδε)

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, VIPdriver said:

Δημητρα εσυ, Δημητρουλα στο φορουμ, και οι 2 μεσ'τα νεύρα...

Δημητρούλα; Η γνωστή από την Βιλαρίμπα;

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, elkons said:

Cosmote insurance ονλυ τότε 😂😂😂

Off topic βέβαια ας μείνει μέχρι εδώ. 

Κοσμοτε ίνσουρανς  με έχουν ταράξει στα μειλ. Φθηνή ασφάλεια ήθελα 😩

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...