Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 minute ago, Hliasat said:

Λοιπόν έχω nova 100αρα με ρουτερ ZTE εδω και πολυ καιρό κατα την διάρκεια της ημέρας,κολλάει το ίντερνετ και σέρνετε,και αναγάζομαι και κάνω επανεκκινηση το ρουτερ και όλα οκ(δέν ξέρω ΄είναι συμπτωση).Δέν είναι λύση αυτή όμως,το δοκιμασα σε άλλη μπριζα άλι τα ιδια.Αμα παρω τηλεφωνο στο τεχνικο τμημα θα με πουν να αλλαξω κανάλι,προφιλ κλπ.Εκτος απο τα ZTE hη nova εχει άλλα αυτην την στιγμή;Υπάρχει περίπτωση να τους πεισω μηπως και με αλλάξουν ρουτερ;Εχετε κατι να με προτεινετε;

Έχω το ίδιο πρόβλημα με το ZTE ρούτερ. Εγώ αυτή την στιγμή έχω βάλει το παλιό για να δω αν φταίει αυτό. Στο 13700 μου έλεγαν ότι δεν βλέπουν κάποιο τεχνικό πρόβλημα και το ίδιο μου είπε και ο τεχνικός

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Hliasat said:

Λοιπόν έχω nova 100αρα με ρουτερ ZTE εδω και πολυ καιρό κατα την διάρκεια της ημέρας,κολλάει το ίντερνετ και σέρνετε,και αναγάζομαι και κάνω επανεκκινηση το ρουτερ και όλα οκ(δέν ξέρω ΄είναι συμπτωση).Δέν είναι λύση αυτή όμως,το δοκιμασα σε άλλη μπριζα άλι τα ιδια.Αμα παρω τηλεφωνο στο τεχνικο τμημα θα με πουν να αλλαξω κανάλι,προφιλ κλπ.Εκτος απο τα ZTE hη nova εχει άλλα αυτην την στιγμή;Υπάρχει περίπτωση να τους πεισω μηπως και με αλλάξουν ρουτερ;Εχετε κατι να με προτεινετε;

Huawei δίνουν τώρα.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Hliasat said:

Λοιπόν έχω nova 100αρα με ρουτερ ZTE εδω και πολυ καιρό κατα την διάρκεια της ημέρας,κολλάει το ίντερνετ και σέρνετε,και αναγάζομαι και κάνω επανεκκινηση το ρουτερ και όλα οκ(δέν ξέρω ΄είναι συμπτωση).Δέν είναι λύση αυτή όμως,το δοκιμασα σε άλλη μπριζα άλι τα ιδια.Αμα παρω τηλεφωνο στο τεχνικο τμημα θα με πουν να αλλαξω κανάλι,προφιλ κλπ.Εκτος απο τα ZTE hη nova εχει άλλα αυτην την στιγμή;Υπάρχει περίπτωση να τους πεισω μηπως και με αλλάξουν ρουτερ;Εχετε κατι να με προτεινετε;

Προσπάθησε να βγάλεις ένα screenshot τα stats της γραμμής σου. Αν είναι εντάξει και παρόλα αυτά έχει θέματα με κολλήματα στο ίντερνετ, πιθανότατα παίζει να στο αλλάξουν. Αν όμως δεν είναι εντάξει η γραμμή, θα σου πουν ότι μπορεί να φταίει πχ εσωτερική καλωδίωση κλπ. Οπότε θα σου πουν να σου στείλουν τεχνικό κλπ. Γενικά πρέπει να είναι εντάξει η γραμμή για να πεις να σου δώσουν άλλο ρουτερ 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, johnny_htc said:

Προσπάθησε να βγάλεις ένα screenshot τα stats της γραμμής σου.

Καταρχήν που φαίνονται αυτά στο ρούτερ;Κατά δεύτερον παρόλο που λειτουργεί σωστά το ίντερνετ να το κάνω αυτό;η μόνο την ώρα που κολλάει;

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Hliasat said:

Καταρχήν που φαίνονται αυτά στο ρούτερ;Κατά δεύτερον παρόλο που λειτουργεί σωστά το ίντερνετ να το κάνω αυτό;η μόνο την ώρα που κολλάει;

Λοιπόν, θα ανοίξεις το βιβλίο οδηγιών του ρουτερ. Σε κάποιο σημείο, συνήθως προς το τέλος, σου λέει ότι μπορείς να συμπληρώσεις την up του ρουτερ στον browser (βάζοντας κάποιους κωδικούς που λέει που θα τους βρεις) και αυτό θα σε οδηγήσει στο service menu ουσιαστικά του ρουτερ, μέσα από το οποίο διαχειρίζεσαι τα πάντα πχ ποια channels θες να παίζουν, άνοιξε κλείσε wifi κλπ. Θα πας με λίγο ψάξιμο, εκεί που θα έχει διαφορά νούμερα όπως noise margin, line attenuation κλπ που συνήθως είναι όλα μαζί σε λίστα. Αυτά, βγαλτα ένα screenshot. Μόνο αυτά και χωρίς να φαίνεται κάποιο τηλέφωνο και φυσικά μη πειράξεις κάτι και το κάνεις "μαντάρα" (αν και με reset θα επανέλθουν όλα). Επίσης δες αν μαζεύει η γραμμή errors. Άμα έχεις πολλά σε λίγο χρόνο, θέλει πείραγμα η γραμμή και δεν φταίει απαραίτητα το ρουτερ. Αν δεν θες screenshot, γράψε line attenuation, noise margin, output power και τα errors που σου βγάζει εδώ πέρα απλά! 

Just now, johnny_htc said:

Λοιπόν, θα ανοίξεις το βιβλίο οδηγιών του ρουτερ. Σε κάποιο σημείο, συνήθως προς το τέλος, σου λέει ότι μπορείς να συμπληρώσεις την up του ρουτερ στον browser (βάζοντας κάποιους κωδικούς που λέει που θα τους βρεις) και αυτό θα σε οδηγήσει στο service menu ουσιαστικά του ρουτερ, μέσα από το οποίο διαχειρίζεσαι τα πάντα πχ ποια channels θες να παίζουν, άνοιξε κλείσε wifi κλπ. Θα πας με λίγο ψάξιμο, εκεί που θα έχει διαφορά νούμερα όπως noise margin, line attenuation κλπ που συνήθως είναι όλα μαζί σε λίστα. Αυτά, βγαλτα ένα screenshot. Μόνο αυτά και χωρίς να φαίνεται κάποιο τηλέφωνο και φυσικά μη πειράξεις κάτι και το κάνεις "μαντάρα" (αν και με reset θα επανέλθουν όλα). Επίσης δες αν μαζεύει η γραμμή errors. Άμα έχεις πολλά σε λίγο χρόνο, θέλει πείραγμα η γραμμή και δεν φταίει απαραίτητα το ρουτερ. Αν δεν θες screenshot, γράψε line attenuation, noise margin, output power και τα errors που σου βγάζει εδώ πέρα απλά! 

Όταν λέω up, εννοώ ip (γράφτηκε λάθος) 

Link to comment
Share on other sites

Spoiler

648003120_2024-03-24201415.thumb.png.3f496371cdcfba451b1925e0230743de.png

1 ώρα πριν, johnny_htc said:

attenuation

 

το εβαλα σε σποιλερ.άν θελετε κάτι άλλο με screenshot ας με πει κάπιος

Edited by Hliasat
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Hliasat said:
  Hide contents

648003120_2024-03-24201415.thumb.png.3f496371cdcfba451b1925e0230743de.png

 

το εβαλα σε σποιλερ.άν θελετε κάτι άλλο με screenshot ας με πει κάπιος

Το περιθώριο θορύβου που σου γράφει, δεν είναι καλό νούμερο. Έπρεπε να παίζει πάνω από 12 ας πούμε για να σαι εντάξει όπως έχω παρατηρήσει εγώ στα δικά μου. Που και πάλι το καλύτερο άμα διαβάσεις στο ίντερνετ, είναι να παίζει πάνω από 15,αλλά οκ. Και τα errors είναι μπόλικα για 26 ώρες. Κάποιο προβληματάκι παίζει στη γραμμή σου η όποια όμως το μόντεμ καταφέρνει και την κρατάει μεν χωρίς να αποσυνδεεσαι, αλλά τρώει κοψίματα στην πορεία κατά τη χρήση. Πρόσφατα ενεργοποιηθηκες απ ο, τι καταλαβαίνω, σωστά; Τηλεφωνία voip? Έχεις συνδεδεμένα πάνω στη πρίζα ή σε άλλες πρίζες τηλεφωνικές συσκευές; Μια ασθενή γραμμή την διαλύεις με το παραμικρό έστω και με κάτι λάθος συνδεδεμένο. Ειδικά η vdsl την ακούει καλά... Και έχεις και 100αρα βλέπω 

Just now, johnny_htc said:

Το περιθώριο θορύβου που σου γράφει, δεν είναι καλό νούμερο. Έπρεπε να παίζει πάνω από 12 ας πούμε για να σαι εντάξει όπως έχω παρατηρήσει εγώ στα δικά μου. Που και πάλι το καλύτερο άμα διαβάσεις στο ίντερνετ, είναι να παίζει πάνω από 15,αλλά οκ. Και τα errors είναι μπόλικα για 26 ώρες. Κάποιο προβληματάκι παίζει στη γραμμή σου η όποια όμως το μόντεμ καταφέρνει και την κρατάει μεν χωρίς να αποσυνδεεσαι, αλλά τρώει κοψίματα στην πορεία κατά τη χρήση. Πρόσφατα ενεργοποιηθηκες απ ο, τι καταλαβαίνω, σωστά; Τηλεφωνία voip? Έχεις συνδεδεμένα πάνω στη πρίζα ή σε άλλες πρίζες τηλεφωνικές συσκευές; Μια ασθενή γραμμή την διαλύεις με το παραμικρό έστω και με κάτι λάθος συνδεδεμένο. Ειδικά η vdsl την ακούει καλά... Και έχεις και 100αρα βλέπω 

Πάνω από 12 db το down εννοώ 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, johnny_htc said:

Πρόσφατα ενεργοποιηθηκες απ ο, τι καταλαβαίνω, σωστά; Τηλεφωνία voip?

ναι το καλοκαιρι το ενεργοποιησα,τηλεφωνια voip.Σφάλματα πολλά βλέπεις;Αν ειναι αυτη η αιτια,,μάλλον τεχνικος πρεπει να ερθει.

Edited by Hliasat
Link to comment
Share on other sites

Just now, Hliasat said:

ναι το καλοκαιρι το ενεργοποιησα,τηλεφωνια voip.Σφάλματα πολλά βλέπεις;Αν ειναι αυτη η αιτια,,μάλλον τεχνικος πρεεπι να ερθει.

Πριν έρθει ο τεχνικός όμως. Έχεις βάλει το ρουτερ στην πρώτη πρίζα του σπιτιού; Και voip παίζεις από το ρουτερ κατευθείαν ή έχεις βάλει συσκευή σε κάποια άλλη πρίζα και μοιράζεις την τηλεφωνία από ρουτερ προς αυτές; (με βάση τη συνδεσμολογια που σου γράφουν οι οδηγίες πάντα). Τα σφάλματα είναι αρκετά ναι, γιατί είναι σε μικρό χρόνο. Αν ήταν σε μια βδομάδα, δεν θα λέγαμε τίποτα 😉

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, johnny_htc said:

Έχεις βάλει το ρουτερ στην πρώτη πρίζα του σπιτιού

Όχι δεν βολεύει είναι στον διάδρομο του σπιτιού,αλλά παλαιότερα που είχα βάλει εκεί για δοκιμή,από ότι θυμάμαι τα ίδια κάνει.Το τηλέφωνο το έχω στο ρούτερ συνδεδεμένο.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Hliasat said:

Όχι δεν βολεύει είναι στον διάδρομο του σπιτιού,αλλά παλαιότερα που είχα βάλει εκεί για δοκιμή,από ότι θυμάμαι τα ίδια κάνει.Το τηλέφωνο το έχω στο ρούτερ συνδεδεμένο.

Οκ. Άμα θες πάντως και μπορείς, βάλτο στην πρώτη πρίζα εκεί στο διάδρομο και άστο να συγχρονίσει να δούμε πάλι στατιστικά. Από περίεργα δλδ, θα πρέπει να είναι καλύτερα,αν όχι ικανοποιητικά. Αλλά αφού λες ότι έχει πάλι θέμα, τότε κάτι πάει λάθος από τον κατανεμητη προς τα μέσα. Επειδή είναι πολλά και για να μην τα αναλύσουμε εδώ μέσα όπως πχ κάπου να έχεις διαβρωμενο καλώδιο χαλκού ή κάποιο βραχυκύκλωμα και δεν ξέρω τι άλλο, κάλεσε τεχνικό. Απλά φρόντισε να στο λύσει το θέμα. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, johnny_htc said:

Οκ. Άμα θες πάντως και μπορείς, βάλτο στην πρώτη πρίζα εκεί στο διάδρομο και άστο να συγχρονίσει να δούμε πάλι στατιστικά. Από περίεργα δλδ, θα πρέπει να είναι καλύτερα,αν όχι ικανοποιητικά.

Το θέμα είναι ότι το ρούτερ είναι κοντά στο σταθερό pc,δεν ξέρω αν μπορώ να μπω με wifi από το τάμπλετ στο ρούτερ και να δω από εκεί τα στατιστικά .

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, Hliasat said:

Το θέμα είναι ότι το ρούτερ είναι κοντά στο σταθερό pc,δεν ξέρω αν μπορώ να μπω με wifi από το τάμπλετ στο ρούτερ και να δω από εκεί τα στατιστικά .

Καλημέρα! Μπορείς κανονικά με τον ίδιο τρόπο ακριβώς 😉

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, Hliasat said:

Όχι δεν βολεύει είναι στον διάδρομο του σπιτιού,αλλά παλαιότερα που είχα βάλει εκεί για δοκιμή,από ότι θυμάμαι τα ίδια κάνει.Το τηλέφωνο το έχω στο ρούτερ συνδεδεμένο.

Δεν αρκεί να αλλάξεις πρίζα, ιδανικά θέλεις όταν κάνεις τη δοκιμή να έχεις αποσυνδέσει από την πρώτη πρίζα και τις διακλαδώσεις που πάνε στις υπόλοιπες. Μόνο έτσι θα έχεις μια αντιπροσωπευτική εικόνα της γραμμής σου.

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, minast said:

Δεν αρκεί να αλλάξεις πρίζα, ιδανικά θέλεις όταν κάνεις τη δοκιμή να έχεις αποσυνδέσει από την πρώτη πρίζα και τις διακλαδώσεις που πάνε στις υπόλοιπες. Μόνο έτσι θα έχεις μια αντιπροσωπευτική εικόνα της γραμμής σου.

Νταξει, όχι απαραίτητα γιατί η τηλεφωνία περνάει μέσω voip. Παλιότερα όντως με τη pots τηλεφωνία θα έπαιζε κάποιο ρόλο, τώρα βλέπει το μόντεμ κατευθείαν και τέλος. Όλη η υπόλοιπη συνδεσμολογια παρακαμπετεται γιατί είναι ύστερα από κάποια διακλάδωση που απλά δεν χρησιμοποιείται. Ακομα και τηλεφωνικές συσκευές να έχει πάνω στις άλλες πρίζες, δεν επηρεάζουν γιατί απλά δεν περνάει σήμα. Αν όμως διαμοιραζει τηλεφωνία, τότε αλλάζουν τα πράματα. Πάντως το ιδανικό είναι αυτό που λες, οκ, για το σίγουρο τέλοσπάντων αποτέλεσμα.😎

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, johnny_htc said:

Νταξει, όχι απαραίτητα γιατί η τηλεφωνία περνάει μέσω voip. Παλιότερα όντως με τη pots τηλεφωνία θα έπαιζε κάποιο ρόλο, τώρα βλέπει το μόντεμ κατευθείαν και τέλος. Όλη η υπόλοιπη συνδεσμολογια παρακαμπετεται γιατί είναι ύστερα από κάποια διακλάδωση που απλά δεν χρησιμοποιείται. Ακομα και τηλεφωνικές συσκευές να έχει πάνω στις άλλες πρίζες, δεν επηρεάζουν γιατί απλά δεν περνάει σήμα. Αν όμως διαμοιραζει τηλεφωνία, τότε αλλάζουν τα πράματα. Πάντως το ιδανικό είναι αυτό που λες, οκ, για το σίγουρο τέλοσπάντων αποτέλεσμα.😎

Συγγνώμη που θα στο πω ευθέως, αλλά κάνεις λάθος.
Το υψίσυχνο σήμα της VDSL που έρχεται από το καλώδιο του ΟΤΕ, δεν παίρνει την "ενημέρωση" ότι δεν θέλεις να χρησιμοποιούνται οι διακλαδώσεις. Βλέπει αντανακλάσεις και χάνει SNR. Είναι σαν ποτάμι με παραπόταμους: εάν το αφήσεις συνδεδεμένο, θα πάει και εκεί και θα εξασθηνήσει περισσότερο.

Θα σου πω και συγκεκριμένα νούμερα σε ένα (ακραίο) παράδειγμα. Σε γραμμή VDSL με VoIP πριν και μετά την αποσύνδεση των διακλαδώσεων 30 -> 85 Mbps.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, minast said:

Συγγνώμη που θα στο πω ευθέως, αλλά κάνεις λάθος.
Το υψίσυχνο σήμα της VDSL που έρχεται από το καλώδιο του ΟΤΕ, δεν παίρνει την "ενημέρωση" ότι δεν θέλεις να χρησιμοποιούνται οι διακλαδώσεις. Βλέπει αντανακλάσεις και χάνει SNR. Είναι σαν ποτάμι με παραπόταμους: εάν το αφήσεις συνδεδεμένο, θα πάει και εκεί και θα εξασθηνήσει περισσότερο.

Θα σου πω και συγκεκριμένα νούμερα σε ένα (ακραίο) παράδειγμα. Σε γραμμή VDSL με VoIP πριν και μετά την αποσύνδεση των διακλαδώσεων 30 -> 85 Mbps.

Οκ, σε πιστεύω. Άρα το καλύτερο είναι να αποσυνδέσει τις διακλαδώσεις από την πρώτη και να δοκιμάσει. Προσωπικά πιάνουν τα χέρια μου και θα το έκανα, δεν είναι κάτι το δύσκολο. Απλά δεν μπορώ να το προτείνω σε κάποιον που δεν γνωρίζει, γι αυτό δεν το πήγα παρακάτω 😏

Link to comment
Share on other sites

Πήρα στα χέρια μου τον τελευταίο λογαριασμό κινητής, και στον έναν αριθμό που έκανα αναβάθμιση προγράμματος και νέο συμβόλαιο τον προηγούμενο μήνα, έχουν χρεώσει και μια υπηρεσία "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ" που είναι 4 ευρώ το μήνα.

Μπορώ κάπως να το απενεργοποιήσω εγώ από το κινητό μου; Ή πρέπει να πάρω την εξυπηρέτηση να το φτιάξουν;

Δεν είναι το θέμα η χρέωση που έγινε μια φορά, πάει στα κομμάτια. Αλλα δεν θα την πληρώνω και τζάμπα για τους επόμενους μήνες.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Bayern7 said:

Πήρα στα χέρια μου τον τελευταίο λογαριασμό κινητής, και στον έναν αριθμό που έκανα αναβάθμιση προγράμματος και νέο συμβόλαιο τον προηγούμενο μήνα, έχουν χρεώσει και μια υπηρεσία "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ" που είναι 4 ευρώ το μήνα.

Μπορώ κάπως να το απενεργοποιήσω εγώ από το κινητό μου; Ή πρέπει να πάρω την εξυπηρέτηση να το φτιάξουν;

Δεν είναι το θέμα η χρέωση που έγινε μια φορά, πάει στα κομμάτια. Αλλα δεν θα την πληρώνω και τζάμπα για τους επόμενους μήνες.

Εαν δεν τον ενεργοποιησες/χρησιμοποίησες εσυ, καλο θα ηταν να απαιτήσεις πίστωση στον επόμενο λογαριασμό. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, VIPdriver said:

Εαν δεν τον ενεργοποιησες/χρησιμοποίησες εσυ, καλο θα ηταν να απαιτήσεις πίστωση στον επόμενο λογαριασμό. 

Δεν ζήτησα τίποτα εγώ. Εγω έκανα απλά αποδοχής της προσφοράς που μου έβγαζε στο nova account.
Το θέμα μου ειναι να αποφύγω την ψυχική οδύνη να μιλήσω με το support, αν μπορώ να το απενεργοποιησω κάπως από το κινητό, μόνος μου.
Αν πρέπει αναγκαστικά να μιλήσω μαζί τους, φυσικά και θα ζητήσω πίστωση.

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Bayern7 said:

Δεν ζήτησα τίποτα εγώ. Εγω έκανα απλά αποδοχής της προσφοράς που μου έβγαζε στο nova account.
Το θέμα μου ειναι να αποφύγω την ψυχική οδύνη να μιλήσω με το support, αν μπορώ να το απενεργοποιησω κάπως από το κινητό, μόνος μου.
Αν πρέπει αναγκαστικά να μιλήσω μαζί τους, φυσικά και θα ζητήσω πίστωση.

Μπες στο my account και μίλα στο τσατ. Βοηθάνε αρκετά. Ζήτα ακύρωση της υπηρεσίας και επιστροφή του ποσού.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, MIKU said:

Μπες στο my account και μίλα στο τσατ. Βοηθάνε αρκετά. Ζήτα ακύρωση της υπηρεσίας και επιστροφή του ποσού.

Μίλησα με το τσατ. Θα το προωθήσει λέει σε πιο εξειδικευμένο τμήμα και θα με ενημερώσουν σε 2 μέρες.

Φοβάμαι θα πρέπει να πλακωθώ τηλεφωνικώς.👿

Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πριν, MIKU said:

Μπες στο my account και μίλα στο τσατ. Βοηθάνε αρκετά. Ζήτα ακύρωση της υπηρεσίας και επιστροφή του ποσού.

15 ώρες πριν, Bayern7 said:

Μίλησα με το τσατ. Θα το προωθήσει λέει σε πιο εξειδικευμένο τμήμα και θα με ενημερώσουν σε 2 μέρες.

Φοβάμαι θα πρέπει να πλακωθώ τηλεφωνικώς.👿

 

Τελικά μου στείλανε mail το πρωί ότι θα πιστωθεί το ποσό στον επόμενο λογαριασμό.

Για να δούμε. Δεν  τους έχω και πολλή εμπιστοσύνη. Θα το παρακολουθώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Μακάρι να υπάρχει κάποιος να μου πει την άποψη του και πως να κινηθώ. Μόλις τσακώθηκα, πολιτισμενα,  τηλεφωνικα με ένα υπαλληλο της nova για τη διακοπή του συμβολαίου μου η οποία έχει παρέλθει προ πολλού. Στα πλαίσια της ανανέωσης ή μη του συμβολαίου μου προγενέστερα της ημερομηνίας διακοπης, σε ηχογραφημένες κλησεις, είπα πως δεν θα συνεχίσουμε και πως θέλω την τάδε ημερομηνία που ολοκληρώνεται το συμβόλαιο να γίνει διακοπή. Ο ένας υπάλληλος μου απάντησε, προφανώς λανθασμένα, πως ουτοσιαλως αυτό γίνεται αυτόματα. 2 μήνες μετά έρχονταν λογαριασμοί και κάπου κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά όπου και πήρα σήμερα τηλέφωνο ώστε τελικά να μου πουν ότι δεν γίνεται τίποτα και ότι θα πρέπει να πάω σε κατάστημα για να διακόψω κ να πληρώσω το ποσό. Όταν της έλεγα ότι υπάρχουν ηχογραφημένες κλησεις που αιτουμαι τη διακοπή κ ότι ο τότε συνάδελφος δεν μου είπε κάτι ανάλογο με αυτό που λέτε εσείς έβαλε τη κασσετα να παίζει λέγοντας μου απλα δεν γίνεται τπτ. 

Καταγγελία μπορώ να κάνω και που/πώς?

Ευχαριστώ και συγχωρέστε την άγνοια μου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...