Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 13,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

@ Pluss : τι έγινε γιατί και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα στο NOTE 3 μου.

Κι εγω το ιδιο προβλημα αλλα δεν φταιει η samsung απο οτι μου ειπαν. Με παρεπεμψαν στον παροχο , δηλαδη στην wind η οποια οταν μιλησα στο 1261 (τμημα νεων τεχνολογιων) μου ειπε οτι δεν γνωριζει το προβλημα. Πιασε το αυγο και κουρεψε το δηλαδη!!

iPhone 14 Pro Max

iWatch 9

Airpods Pro

Link to comment
Share on other sites

Απλά οι περισσότερες εταιρείες εχουν έναν Χ (λογικά μικρό) αριθμό υπαλλήλων στο fb και στο twitter, ώστε να απαντάνε ευγενικά ότι θα εξετάσουν το θέμα σου, και προωθούν το αίτημα σου στο κατάλληλο τμήμα... Επειδή και αυτό το τμήμα έχει λίγα άτομα και πολλή δουλειά, αργεί η επικοινωνία μαζί σου.

 

Απλά με αυτόν τον τρόπο εσύ δεν περιμένεις στο τηλέφωνο 30 λεπτά και σου μένει αίσθημα εξυπηρέτησης, εφόσον κάποιος σου απαντησε σχετικά άμεσα, ακόμα και αν χρειάζεται να περιμένεις και άλλο για να λυθεί το ζήτημα σου.

 

Έχω νέα!! ακόμα δεν έχει χτυπήσει το κινητό μου!!!! :lol::lol::lol::lol:

Δευτέρα πάω για φορητότητα και την καταγγελία γιατί δεν πάει άλλο!

Link to comment
Share on other sites

Οκ τουλαχιστον εγινε η δουλεια σου εστω και με κοπο.Δεν ειναι μονο στην Wind αυτα και το ξερεις.Ειναι κανονας στην Ελληνικη αγορα γενικοτερα με πολυ λιγες εξαιρεσεις.
Link to comment
Share on other sites

Μηπως θα επρεπε να ξαναμιλησεις με αλλον εκπροσωπο της εξ πελατων (συγκρατωντας το ονοματεπωνυμο του προηγουμενου) γιατι παιζει να εχεις πεσει σε ηλιθιο την πρωτη φορα και να σου ειπε λαθος πραγματα?Φυσικα αν ισχυει κατι τετοιο δεν εχω διαβασει τους ορους χρησης καρτοκινητης της WIND αλλα νομιζω για ολες ισχυει το ιδιο σωστα? Κριμα που μπαινεις σε τετοιο μπελα βασικα.
Link to comment
Share on other sites

Στειλε εμαιλ ή στο φασεμπουκ και ζητα την ενεργοποιηση του νουμερου ξανα. ειχα ενα νουμερο που ειχε ληξει ο αριθμος πριν 4 μηνες δεν τον ειχαν δωσει καπου και μου τον ξαναενοργοποιησαν. Μετα την ληξη τους δεν τα "ανακυκλωνουν" κατευθειαν τα νουμερα οποτε γινεται.
Link to comment
Share on other sites

Mε το γράμμα του νόμου δεν έχεις άδικο.

 

Ήταν όμως τόσο δύσκολο να κάνεις μία ανανέωση του χρόνου σου στο διάστημα αυτό?

 

Φυσικά και δεν είναι δύσκολο να κάνω μία ανανέωση αλλά αυτό το νούμερο το είχα για δεύτερο και δεν το χρησιμοποιούσα παρά μόνο για πριβέ περιπτώσεις. Ήξερα πως δεν είχαν απομείνει λεφτά μέσα και θα έβαζα κάρτα ανανέωσης εάν χρειαζόταν και εάν πλησίαζε να κλείσει χρόνος για να μη χαθεί το νούμερο. Στους 8 μήνες λοιπόν αγόρασα μία κάρτα ανανέωσης γιατί μου χρειάστηκε το νούμερο να το χρησιμοποιήσω. Και είδα πως μου το είχαν απενεργοποιήσει! Αυτό που μου έσπασε τα νεύρα περισσότερο ήταν που οι άσχετοι και στην εξυπηρέτηση πελατών και σε κατάστημα της WIND μου έλεγαν πως το νούμερο χάνεται εάν δεν κάνεις ανανέωση μέσα σε 6 μήνες ενώ αυτό δεν ισχύει φυσικά. Και επέμεναν κιόλας! Τελικά ξαναπήρα το νούμερο πίσω αλλάζοντας κάρτα sim αλλά κρατώντας το νούμερο. Κόστος 5 ευρώ και μου έχει υπόλοιπο δωρεάν με τη νέα sim 3 ευρώ και κάτι δώρα σε mb και sms. Πάλι καλά που μπορείς να ξαναπάρεις έτσι το νούμερό σου πίσω. Κάτι πρέπει να γίνει όμως με τους κυρίους και κυρίες που εργάζονται στην εξυπηρέτηση της WIND και τα καταστήματα τους. Δεν ξέρω τι γίνεται με τις άλλες εταιρίες όμως εδώ υπάρχει τρομερό πρόβλημα ασχετοσύνης και το έχω παρατηρήσει πολλές φορές ως πελάτης της wind από τότε που ήταν ακόμα Telestet... Και βασικά δεν την αλλάζω γιατί εκεί που με ενδιαφέρει έχει το καλύτερο σήμα. (Νότια Εύβοια).

Edited by imaginos
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη σου κανανε φραγη και για να σου ανοιξουν τον αριθμο επρεπε να αλλάξεις καρτα? Πως κλεινουν εναν αριθμο ομως στο οχταμηνο νταβατζιλικη? Μηπως δεν ισχυει κατι τετοιο γιατι αν το κανανε απο δικο τους λαθος θα επρεπε να μην πληρωσεις σεντ.
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη σου κανανε φραγη και για να σου ανοιξουν τον αριθμο επρεπε να αλλάξεις καρτα? Πως κλεινουν εναν αριθμο ομως στο οχταμηνο νταβατζιλικη? Μηπως δεν ισχυει κατι τετοιο γιατι αν το κανανε απο δικο τους λαθος θα επρεπε να μην πληρωσεις σεντ.

 

Δεν μου κάνανε φραγή απλά. Μου κατάργησαν τον αριθμό τελείως! Δεν υπήρχε καν ο αριθμός!!!! Απλά μπορείς να τον επαναφέρεις τον αριθμό με νέα sim. Σαν να ενεργοποιείς νέα sim με νέο αριθμό δηλαδή. Επειδή όμως όταν καταργείται ένας αριθμός η WIND δεν τον σπρώχνει αμέσως προς πώληση όπως κάνει πχ η Vodafone, εάν μέσα στους επόμενους μήνες που ο αριθμός παραμένει καταργημένος και δεν έχει προωθηθεί προς νέα πώληση, μπορείς να αγοράσεις εκ νέου τον παλιό σου αριθμό. Αυτά μου είπαν. Δεν υπήρχε άλλος τρόπος. Και μάλιστα επέμεναν πως η ισχύς του αριθμού είναι ίση με την ισχύ μίας κάρτας ανανέωσης δηλαδή 6 μήνες! Έτσι λέγανε όλοι και στην εξυπηρέτηση πελατών του 1260 και στα καταστήματα της WIND. Άρα η WIND ψεύδεται όταν λέει πως με κάθε ανανέωση κάρτας, ο αριθμός σου ισχύει για 12 μήνες συν 35 μέρες και απλά χάνεις τυχόν υπόλοιπο στους 6 μήνες. Προσέξτε το αυτό. Τελικά σε καλό βγήκε πάντως γιατί η παλιά μου sim ήταν 15ετίας και η τωρινή είναι νέας τεχνολογίας 4G και με ενσωματωμένο ανταπτοράκι για micro sim.

Link to comment
Share on other sites

Λογικα εφοσον το λενε ολοι μαλλον αυτο ισχυει στους ορους των καρτοκινητων της wind.Σιγουρα θα το εχουν και καπου στην σελιδα δημοσιευμενο δεν μπορει.

Ειχα την εντυπωση και γω οτι ισχυει οτι στην cosmote & vodafone 6 μηνες ο χρονος ομιλιας και 12 μηνες για ανανεωση ... αλλα μαλλον Δεν ισχυει.

Link to comment
Share on other sites

Λογικα εφοσον το λενε ολοι μαλλον αυτο ισχυει στους ορους των καρτοκινητων της wind.Σιγουρα θα το εχουν και καπου στην σελιδα δημοσιευμενο δεν μπορει.

Ειχα την εντυπωση και γω οτι ισχυει οτι στην cosmote & vodafone 6 μηνες ο χρονος ομιλιας και 12 μηνες για ανανεωση ... αλλα μαλλον Δεν ισχυει.

 

όχι. Στο επίσημο site της WIND λένε πως ισχύει η κάρτα για 13 μήνες Ιδού http://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=314

 

"Συγκεκριμένα η διάρκεια ισχύος της αξίας συνδιαλέξεων θα είναι 6 μήνες από την ημερομηνία της τελευταίας ανανέωσης χρόνου ομιλίας και όχι 12 μήνες που ισχύει σήμερα. Σε περίπτωση που μέσα σε αυτό το διάστημα των 6 μηνών δεν πραγματοποιηθεί άλλη ανανέωση χρόνου ομιλίας, τυχόν υπολειπόμενη αξία συνδιαλέξεων θα χάνεται και δεν θα επιστρέφεται στο συνδρομητή. Για διάστημα άλλων 6 μηνών, πάντως, ο συνδρομητής θα δύναται να λαμβάνει μη χρεώσιμες κλήσεις από τρίτους ή/και να προβεί σε ανανέωση του χρόνου ομιλίας του. Εν συνεχεία, για άλλον ένα μήνα, θα μπορεί μόνο να ανανεώσει το χρόνο ομιλίας και όχι να πραγματοποιήσει ή να λάβει κλήσεις. Μετά και την πάροδο 13 συνολικά μηνών από την τελευταία ανανέωση, η WIND Ελλάς θα καταργεί τη σύνδεση και ο συνδρομητής θα χάνει τον τηλεφωνικό του αριθμό."

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

ε καλά μην το ψάχνεις, λογικά βρήκαν τρύπα στον νόμο να βγάλουν κάνα φράγκο με το ζόρι... όσο για κυρίους και κυρίες στην εξυπηρέτηση, περισσότεροι είναι απλός κακοπλυρομενοι υπάλληλοι με ότι συνεπάγεται αυτό στην ποιότητα δουλειάς μετά (όλοι μας ξέρουμε ότι αν δεν πληρώνεις κάποιον αυτός την γράφει την δουλεία στα...)
Link to comment
Share on other sites

Απλα αλλαξε καρτα φιλε

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και παίζει, ουδέποτε όμως σε τέτοιο βαθμό δεν αντιμετώπισα κάτι παρόμοιο, και συναλλάσσομαι με πολλά καταστήματα εδώ και πολλά χρόνια!
Imagination is more important than knowledge
Link to comment
Share on other sites

Κι εγω το ιδιο προβλημα αλλα δεν φταιει η samsung απο οτι μου ειπαν. Με παρεπεμψαν στον παροχο , δηλαδη στην wind η οποια οταν μιλησα στο 1261 (τμημα νεων τεχνολογιων) μου ειπε οτι δεν γνωριζει το προβλημα. Πιασε το αυγο και κουρεψε το δηλαδη!!

Εκπρόσωπος από το live chat της Samsung μου είπε ότι είναι δικό τους πρόβλημα. Κρίμα που δεν κράτησα screenshot του chat να σας το δείξω, να σταματήσει πια αυτό το παραμυθάκι της Samsung. Διάβασε παρακάτω, και θα καταλάβεις ότι είναι όντως πρόβλημα της Samsung. Το ίδιο πρόβλημα παρατηρείται σε πάρα πολλές συσκευές της, υπάρχει αντίστοιχο νήμα και στο S4.

 

Έχω το Note 3 από Δεκέμβρη του '13. Από την 1η μέρα έχοντας Wind, δεν μου εμφάνιζε επιλογή LTE. Το θεώρησα φυσιολογικό θεωρώντας ότι δεν βλέπει τέτοιο δίκτυο, άρα και δεν βγάζει επιλογή (τι σόι smartphone είναι; )

Προχτές λοιπόν, αλλάζω SIM όπως έπρεπε σύμφωνα πάντα και με τις οδηγίες της Wind, το δοκιμάζω και πάλι, αλλά τίποτα...

Μιλάω λοιπόν με Samsung, και μου λένε ότι είναι γνωστό το πρόβλημα με τον συγκεκριμένο πάροχο (κουλό τελείως αυτό), και ότι επιλύεται σε μελλοντική αναβάθμιση. Ρώτησα αν εννοεί την 5.0, αλλά μου έκλεισε το chat χωρίς να απαντήσει. Στο νήμα του Note, κάτοχοι ενημέρωσαν ότι σε lolipop με Wind έχουν κανονικά επιλογή LTE.

Επειδή όμως έχουν ακουστεί αρκετά άσχημα σχόλια για την lolipop μέχρι τώρα, και δεν ψήνομαι να την περάσω, μιας και με την custom που έχω περάσει είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, βρήκα την λύση μέσω των developers της ROM. H ROM που έχω περάσει είναι Samsung based, και όταν είχε βγει, ήταν λογικό να "κουβαλήσει" μαζί της και το πρόβλημα. Το εντόπισαν όμως οι devs και έβγαλαν αναβάθμιση που το διόρθωνε. Πέρασα λοιπόν την αναβάθμιση, και έχω 4.4.2 με επιλογή LTE.

Θα ήθελα πολύ όμως να το είχα δει νωρίτερα το βιντεάκι αυτό με το S4, για να το δοκιμάσω, γιατί το ίδιο ακριβώς είναι και στο Note. Όντως το αρχείο persist.radio.lteon έχει μέσα την τιμή "true".

 

Σήμερα κιόλας κατάφερα και έπιασα 4G και πήρα την πρώτη μου μέτρηση. Περίμενα κατιτίς καλύτερο, μιας και υπάρχουν καταγραφές για 60Mbps, αλλά όχι ότι αυτά είναι λίγα. Ούτε σε DSL δεν έχω τέτοιες ταχύτητες.

Η μέτρηση έγινε στην Μεταμόρφωση - Αθήνα, μέσα στον 1ο όροφο κτιρίου. Όταν κατέβηκα κάτω και βγήκα έξω, χάθηκε το 4G και έπεσε σε 3G. Εν αναμονή λοιπόν βελτίωσης της κάλυψης και των περιοχών. Στα Νότια δεν έχω βρει πουθενά 4G ακόμα.

Edited by Stavros_595
Link to comment
Share on other sites

Εκπρόσωπος από το live chat της Samsung μου είπε ότι είναι δικό τους πρόβλημα. Κρίμα που δεν κράτησα screenshot του chat να σας το δείξω, να σταματήσει πια αυτό το παραμυθάκι της Samsung. Διάβασε παρακάτω, και θα καταλάβεις ότι είναι όντως πρόβλημα της Samsung. Το ίδιο πρόβλημα παρατηρείται σε πάρα πολλές συσκευές της, υπάρχει αντίστοιχο νήμα και στο S4.

 

Έχω το Note 3 από Δεκέμβρη του '13. Από την 1η μέρα έχοντας Wind, δεν μου εμφάνιζε επιλογή LTE. Το θεώρησα φυσιολογικό θεωρώντας ότι δεν βλέπει τέτοιο δίκτυο, άρα και δεν βγάζει επιλογή (τι σόι smartphone είναι; )

Προχτές λοιπόν, αλλάζω SIM όπως έπρεπε σύμφωνα πάντα και με τις οδηγίες της Wind, το δοκιμάζω και πάλι, αλλά τίποτα...

Μιλάω λοιπόν με Samsung, και μου λένε ότι είναι γνωστό το πρόβλημα με τον συγκεκριμένο πάροχο (κουλό τελείως αυτό), και ότι επιλύεται σε μελλοντική αναβάθμιση. Ρώτησα αν εννοεί την 5.0, αλλά μου έκλεισε το chat χωρίς να απαντήσει. Στο νήμα του Note, κάτοχοι ενημέρωσαν ότι σε lolipop με Wind έχουν κανονικά επιλογή LTE.

Επειδή όμως έχουν ακουστεί αρκετά άσχημα σχόλια για την lolipop μέχρι τώρα, και δεν ψήνομαι να την περάσω, μιας και με την custom που έχω περάσει είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, βρήκα την λύση μέσω των developers της ROM. H ROM που έχω περάσει είναι Samsung based, και όταν είχε βγει, ήταν λογικό να "κουβαλήσει" μαζί της και το πρόβλημα. Το εντόπισαν όμως οι devs και έβγαλαν αναβάθμιση που το διόρθωνε. Πέρασα λοιπόν την αναβάθμιση, και έχω 4.4.2 με επιλογή LTE.

Θα ήθελα πολύ όμως να το είχα δει νωρίτερα το βιντεάκι αυτό με το S4, για να το δοκιμάσω, γιατί το ίδιο ακριβώς είναι και στο Note. Όντως το αρχείο persist.radio.lteon έχει μέσα την τιμή "true".

 

Σήμερα κιόλας κατάφερα και έπιασα 4G και πήρα την πρώτη μου μέτρηση. Περίμενα κατιτίς καλύτερο, μιας και υπάρχουν καταγραφές για 60Mbps, αλλά όχι ότι αυτά είναι λίγα. Ούτε σε DSL δεν έχω τέτοιες ταχύτητες.

Η μέτρηση έγινε στην Μεταμόρφωση - Αθήνα, μέσα στον 1ο όροφο κτιρίου. Όταν κατέβηκα κάτω και βγήκα έξω, χάθηκε το 4G και έπεσε σε 3G. Εν αναμονή λοιπόν βελτίωσης της κάλυψης και των περιοχών. Στα Νότια δεν έχω βρει πουθενά 4G ακόμα.

Και η lg εχει το ιδιο προβλημα; υπαρχουν φιλοι που αντιμετωπιζουν το ιδιο προβλημα με μας που εχουμε samsung. Μαλλον η wind δεν μας τα λεει καλα.

iPhone 14 Pro Max

iWatch 9

Airpods Pro

Link to comment
Share on other sites

σε lg γίνεται να το εμφανίσεις με συνδυασμό αριθμών στο dialer αν θυμάμαι σωστά, ψάξε στο youtube

 

πάντως αυτά μου φαίνονται ψιλοχαζομάρες.. γιατί να μη σου έχει αυτή την επιλογή από την αρχή και να θες αναβάθμιση; και τι σχέση έχει ο πάροχος

 

εγώ πάντως σε Ζ1 παραεισαγωγή από γερμανία δεν είχα τέτοιο θέμα, ανέκαθεν είχα την επιλογή lte, το μόνο πρόβλημα ήταν να πάρω τη κατάλληλη sim.

3210/t29/6340/t68/ngage/p910/p1/optimus one/gnex/z1/g3/mi a1/mi a3/poco f3/xperia 5 iv

Link to comment
Share on other sites

σε lg γίνεται να το εμφανίσεις με συνδυασμό αριθμών στο dialer αν θυμάμαι σωστά, ψάξε στο youtube

 

πάντως αυτά μου φαίνονται ψιλοχαζομάρες.. γιατί να μη σου έχει αυτή την επιλογή από την αρχή και να θες αναβάθμιση; και τι σχέση έχει ο πάροχος

 

εγώ πάντως σε Ζ1 παραεισαγωγή από γερμανία δεν είχα τέτοιο θέμα, ανέκαθεν είχα την επιλογή lte, το μόνο πρόβλημα ήταν να πάρω τη κατάλληλη sim.

Το "ψιλοχαζομαρες" στο επιστρεφω ατοφιο και να σε ενημερωσω οτι πριν λιγο ηρθε αναβαθμιση 282,54 mb και μετα την εγκατασταση εμφανιστηκε η επιλογη που ελειπε για το 4G.

iPhone 14 Pro Max

iWatch 9

Airpods Pro

Link to comment
Share on other sites

Η αναβάθμιση αυτή στο g2 (να ξέρω μιας και το έχει η αδερφή μου) αφορούσε lollipop;

 

Πάντως δε καταλαβαίνω τι είναι αυτό που μου επιστρέφεις, συνεχίζω και πιστεύω ότι είναι χαζομαρα να μην υπήρχε ηδη επιλογή LTE στη συσκευή και να πρέπει να περιμένεις update..

 

και μιας και αναφερθήκατε σε note, σε 4αρι note έχω δει στη vodafone να είναι σε 4g (ελληνική συσκευή αγορασμένη από voda) , ενώ αντίθετα υπάλληλος της wind με την ίδια συσκευή να μου λέει ότι στη δική της δεν υπάρχει ακόμα η επιλογή και περιμένει update..

 

δηλαδή ανάλογα με το πάροχο πρέπει να περιμένει ο χρήστης να γίνει και το ανάλογο update? γιατί;;;

 

ακόμα και σε κινεζιά που σύμφωνα με μερικούς δε θα έπιανε τις ευρωπαϊκές μπάντες, μια χαρά πιάνει 4g από τη πρώτη στιγμή (αναφέρομαι σε 1+1 )

Edited by qsis

3210/t29/6340/t68/ngage/p910/p1/optimus one/gnex/z1/g3/mi a1/mi a3/poco f3/xperia 5 iv

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν ειναι lolipop. Απλα ενα αρχειο οπως σου ειπα και πριν ειναι. Μου ειχε ερθει πριν απο 2 μηνες περιπου στο lg g2 και σημερα ηρθε και στο samsung galaxy note 10.1 2014 edition.

iPhone 14 Pro Max

iWatch 9

Airpods Pro

Link to comment
Share on other sites

πολλά δεν είναι τα 280MB για τέτοιου είδους αναβάθμιση;

3210/t29/6340/t68/ngage/p910/p1/optimus one/gnex/z1/g3/mi a1/mi a3/poco f3/xperia 5 iv

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...