Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πολύ καλό πακέτο θεωρώ πως είναι πάντως το blender που έχουν βάλει.

Παρόλο που οι περισσότεροι δεν ασχολούνται καν με τη Wind, πιστεύω πως κοντράρει άνετα τις Cosmote και Vodafone όσο αφορά τα πακέτα.

 

Θυμάμαι μια περίοδο που έκαναν διπλασιασμό της ανανέωσης και πραγματικά δεν τέλειωνε η κάρτα.

 

Επίσης έχει γίνει απίστευτη δουλεία στο F2G page και στις εφαρμογές των Smartphone.

 

Αν βελτιωθεί και το σήμα (3G/4G) που ήδη βελτιώνεται, απλά θα είναι super! :)

Link to comment
Share on other sites

99% είχες επιδοτούμενο πακέτο που έληξε και σε γυρίσανε στο κανονικό.

Παράδειγμα το πακέτο double play που δίνουν τώρα στα 20... Τα 20 είναι για 2 χρονια συμβόλαιο. Αν περάσουν και δεν κανεις καμια ενέργεια πριν λήξουν, πας αυτόματα στα 40.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λιγο εγραψα το κατω μηνυμα στο facebook wind και q. Διαβαστε και θα καταλαβετε.

 

Tα μυαλα σας και μια λυρα και του μπογιατζη ο κοπανο που λεει και μια παροιμια. Λοιπόν μιας και ειναι η τελευταια φορα που γραφω εδω μιας και στον αριθμο μου και σε αλλους δυο (ενας wind και ενας q) μολις τελειωσουν τα υπολοιπα τους την κανουμε για vodafone μερια. Λοιπόν το θέμα εχει ως εξης:

Τους τελευταιους 5-6 (εχω χασει τον αριθμο) μηνες την μεθεπομενη μερα απο την ληξη καποιου πακετου ιντερνετ (ειτε αγορασμενου ειτε απο προσφορα ανανεωσης) μου ερχετε μηνυμα για χρεωση mobile internet daily 1 ευρω. Οσες φορες πηρα εγινε πιστωση του 1 ευρω αλλα ποτε δεν δοθηκε εξηγηση γιατι αυτο συμβαινει αλλα παντα υπηρχε η καραμελα της χρησης smartphone που εκανε καποια χρηση χωρις να το καταλαβω (μιας και στην ελλαδα ολοι ειμαστε ηλιθιοι και δεν ξερουμε να κλεινουμε τα δεδομενα). ΜΟΝΟ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΤO ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ SMARTPHONE ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΠΑΛΑΙΟ ΝΟΚΙΑ 6600i slide. Αυτο το κινητο δεν εχει εφαρμογες να τρεχουν στο παρασκηνιο, δεν εχει τα χαρακτηριστικα εξυπνου κινητου γιατι δεν ειναι τετοιο. Για να μπει στο ιντερνετ θελει μια διαδικασια που σε καμια περιπτωση δεν μπορει να γινει καταλαθος. Ακομα και στον browser του να μπεις δεν κανει χρηση δεδομενων. Ψαξτε τι κινητο ειναι και ελατε να μου πειτε τα περι σμαρτφοουν. Την τελευταια φορα λοιπόν μετα την την ληξη του πακετου ειχαμε μια απο τα ιδια. Λοιπόν επειδη αυτη την φορα παρακολουθησα συνεχεια το κινητο την τελευταια μερα ληξης του πακετου τελευταια φορα μπηκα σκοπιμως στο ιντερνετ στις 23:50 το βραδυ και βγηακα αμεσως. Ολη την επομενη μερα καμια κινηση δεδομενων αλλα τσουπ την μεθεπομενη το γνωστο κλεψιμεικο μηνυματακι σας για την χρεωση του ενος ευρω.

 

Το βραδυ της επομενης μερας (23:55 περιπου), απο την ληξη του πακετου εστειλα μηνυμα αλλα πηρα και τηλεφωνο το 1225 οπου το υπολοιπο του λογαριασμου ηταν ακεραιο. Την επομενη μερα ομως μου ηρθε το μηνυματακι σας οτι την περασμενη ημερα που πηρα τηλεφωνο στο 1225 και το υπολοιπο μου ηταν κανονικο, ειχε γινει χρεωση 1 ευρω. ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΓΡΑΦΩ ΣΥΣΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΜΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΜΑΚΑΚΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΙΑ. ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ 1225 ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑ;;;

 

Στις 21/07 πηρα την εξυπηρετηση πελατων (ο θεος να την κανει) και αφου ειπα το προβλημα αναλυτικοτατα ζητησα αφενος μεν την πιστωση του 1 ευρω αφετερου δε την ευρεση του προβληματος το οποιο ειναι μακροχρονιο και συστηματικο. Ειπα πως θεωρω οτι ειτε εχουν προβλημα η μετρητης της ωρας σας και την χρηση στο τελος μιας ημερας της περνανε στην επομενη ειτε οτι ειναι σκοπιμη ενεργεια. Ο εκπροσωπος σας αφου μου ειπε τις γνωστες αηδιες και καραμελες περι smartphone (ασχετως που οταν του ειπα τι κινητο ειναι ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ) δεν μπορουσε να κανει κατι αλλο και μου ειπε πωε με βαση οσα του λεω εχω απολυτη δικιο. Ζητησα να μιλησω με τεχνικο της εταιρειας αλλα μου ειπε οτι αυτο δεν γινεται ( ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΣΟΒΑΡΑ;;;) καθοσον ειμαι ηλεκτρονικος μηχανικος στο επαγγελμα με κατευθυνση στις τηλεπικοινωνιες και οχι κανενας ασχετος που μπορειτε να του αραδειαζετε αηδιες. Καταχωρηθηκε λοιπον το αιτημα μου με αριθμο 37-2216745304 στις 21/07. Την περασμενη παρασκευη λοιπον αφου δεν ειχα λαβει καμια ενημερωση ξαναπηρα τηλεφωνο και αφου σε υφος ειρωνικο και οξυ ο εκπροσωπος σας μου εξηγησε την λειτουργια των smartphone (MAΘΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ) μου ειπε στο ιδιο υφος οτι λαθη στο συστημα της εταιρειας δεν γινεται (ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΣΤΕ ΑΠΛΑ ΚΛΕΦΤΕΣ) και σε αιτημα μου να μιλησω με τεχνικο παλι μου ειπε πως δεν γινεται. Επισης μου ειπε ποσο τζαματα ειναι τα συστηματα σας. Σε ερωτηση μου γιατι μετα απο 15 μερες δεν ειχα λαβει απαντηση μου ειπε οτι το τεχνικο τμημα βλαβων εχει μεγαλο φορτο και λογω και των αδειων υπαρχει καθυστερηση. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΖΑΜΑΤΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΟΡΤΟΣ ΒΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ>ΕΙΣΤΕ ΑΣΤΕΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. Μεχρι την δευτερα 04/08 μου ειπε λοιπον οτι θα εχω λαβει σιγουρα απαντηση. Λοιπόν η απαντηση ηρθε σημερα Τεταρτη μετα απο 17 μερες απο την αρχικη μου καταγγελια και ηταν οτι μετα απο ελεγχο την γαρμμης μου δεν διαπιστωθηκε λανθασμενη χρεωση.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ Η WIND ΚΑΤΑΚΛΕΒΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

 

Και επειδη σας χαιρεταω πλεον, εγω και αλλοι 2 αριθμοι, σας γραφω και την υπολοιπη καταντια σας την οποια εχει επισημανει 15 χρονια που ειμαστε συνδρονητες στην εταιρεια σας με διαφορα νουμερα.

1) ΣΗΜΑ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ 3G ΑΛΛΑ KAI ΣΕ 2G. Οσες φορες εχω επισημανει πολλα σημεια στην αθηνα και στα προαστια αλλα και στην επαρχια διορθωση καμια. Η κληση μας προωθειται. 2014 και να μην εχετε σημα gsm σε περιοχες της αθηνας ειναι ξεφτιλα.

2) Εξυπηρετηση πελατων για κλαματα. Ειρωνικοι, προσβλητικοι και ανιδεοι υπαλληλοι που δεν ξερουν που τους παν τα τεσσερα. Αλλα ετσι ειναι οταν δεν επιμορφωνεις το προσωπικο σου αλλα με πενταμηνες συμβασεις τους αλλαζεις καθε τρεις και λιγο. 15 χρονια πριν ειχατε πολυ καλυτερη εξυπηρετηση πελατων.

3) Χρεωσεις απο πουθενα. Mε το ιντερνετ daily αλλα και αλλες χρεωσεις σας εχουν γεμισει τα φορουμ. Τα νηματα με την αντιμετωπιση προβληματων των αλλων δυο εταιρειων εχουν τις μισες σελιδες απο τις δικες σας.

 

Λοιπόν κυριοι σας βαρεθηκα και την κανω για την βονταφον. Αν και εκει ειναι μια απο τα ιδια παμε κοσμοτε. Αν και εκει τα ιδια ξαποστελνουμε τα κινητα και ησυχαζουμε. Το νουμερο μου μπορειτε να το δειτε απο τον αριθμο του αιτηματος που γραφω πιο πανω. Μου το επιστρεψετε δεν μου το επιστρεψετε το ευρω το ιδιο μου κανει. Μολις μου τελειωσει το υπολοιπο αλλα και σε αλλα δυο νουμερα την κανουμε με φορητοτητα. Ουτως η αλλως τον επομενο μηνα μια απο τα ιδια θα εχουμε. Το παρον θα δημοσιευτει και σε ολα τα φορουμ που εχουν σχεση με την κινητη τηλεφωνια.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά εμένα γιατίμου βάλανε 5.60 από 10 ευρώ θα μας τρελάνουν

Μήπως λόγω επέκτασης υπολοίπου ;

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω φιλε πάντως λήγει 3/9 κανονικα οπως παντα

 

ρε παιδια αφού έχουμε συμβόλαιο πως μπορούν και το αλλάζουν δεν ειναι παράνομο αυτό μηπως μπορούμε ν α κάνουμε κατι :mad:

Link to comment
Share on other sites

Μπορούμε να κάνουμε αλλαγή απο καρτοσυμβολαιο σε f2g ? Χαλάςτηκα πολυ με τις αλλαγές που γίνανε
Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω να μπορουμε φιλε χωρις ποινη ειναι παντως αξιον αποριας το πως μπορουν να αλαζουν μονομερως τα υπαρχοντα συμβολαια
Link to comment
Share on other sites

Ενώ αρχικά -τότε που έγραψα το post- έβλεπα 1€ λίγες μέρες μετά διαπίστωσα κι εγώ ότι κάθε μήνα εμφανίζεται υπόλοιπο για χρήση 5,12€. Δε μπορώ να καταλάβω πως προκύπτει αυτό το "περίεργο" (μη ακέραιο) νούμερο... Εν τω μεταξύ αυτό το παραπλανητικό "από 27,99€" ακόμα να το διορθώσουν και παραμένει να μας μπερδεύει.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα σε όλους. Έχω σύνδεση στη Wind και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση σταμάτησε χθες να λειτουργεί η γραμμή μου! Κάλεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου ανέφεραν ότι από λάθος του ΟΤΕ, κόπηκε ο βρόχος που εξυπηρετούσε και εμένα. Για να είμαι ειλικρινής δεν τους πίστεψα και στη συνέχεια κάλεσα και στα κεντρικά του ΟΤΕ, χωρίς ωστόσο να μου δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση - κυριολεκτικά μου τα "μάσαγαν".

 

Παρότι δεν είχα Internet και ειλικρινά το είχα ανάγκη, μου έκανε μεγάλη εντύπωση που οι άνθρωποι της Wind, χωρίς να το ζητήσω, μου έστειλαν δωρεάν ένα USB stick, μαζί με data SIM, για να εξυπηρετηθώ για όσο διάστημα δε θα έχω πρόσβαση! Και όμως γίνονται θαύματα και στις ημέρες μας :)

 

Ένα like στους υπεύθυνους της Wind, και ένα dislke στον ΟΤΕ που άφησε ξεκρέμαστο εμένα και δεν ξέρω και εγώ πόσους άλλους...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Έχω σύνδεση στη Wind και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση σταμάτησε χθες να λειτουργεί η γραμμή μου! Κάλεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου ανέφεραν ότι από λάθος του ΟΤΕ, κόπηκε ο βρόχος που εξυπηρετούσε και εμένα. Για να είμαι ειλικρινής δεν τους πίστεψα και στη συνέχεια κάλεσα και στα κεντρικά του ΟΤΕ, χωρίς ωστόσο να μου δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση - κυριολεκτικά μου τα "μάσαγαν".

 

Παρότι δεν είχα Internet και ειλικρινά το είχα ανάγκη, μου έκανε μεγάλη εντύπωση που οι άνθρωποι της Wind, χωρίς να το ζητήσω, μου έστειλαν δωρεάν ένα USB stick, μαζί με data SIM, για να εξυπηρετηθώ για όσο διάστημα δε θα έχω πρόσβαση! Και όμως γίνονται θαύματα και στις ημέρες μας :)

 

Ένα like στους υπεύθυνους της Wind, και ένα dislke στον ΟΤΕ που άφησε ξεκρέμαστο εμένα και δεν ξέρω και εγώ πόσους άλλους...

 

Απίστευτο... και ότι ήθελα να κάνω νέο θέμα γιατί και εγώ δεν πίστευα πως ο ΟΤΕ ευθύνεται, από χθες αργά το απόγευμα δεν είχα και εξακολουθώ να μην έχω ίντερνετ έτσι έψαχνα να βρω τι φταίει. Η Wind μου είπε κάτι για τον βρόχο από τον ΟΤΕ κλπ, πράγμα που μετά από κλήση μου στον ΟΤΕ επιβεβαιώθηκε.

 

Με έκπληξη ωστόσο και εγώ σήμερα παρέλαβα δωρεάν ένα USB Stick με δώρο 3GB internet για να μην μείνω χωρίς σύνδεση μέχρι ο ΟΤΕ να διορθώσει το πρόβλημα.

 

Πολλά συν σε αυτήν την κίνηση για την Wind, δεν το έχω μετανοιώσει καθόλου που έχω όλες μου τις συνδέσεις εκεί. (Σταθερά και κινητά)

ck
Link to comment
Share on other sites

Για μια ακόμη φορά Ο ΟΤΕ αποδεικνύεται φάουλ...Το τι είχα τραβήξει παλία δεν λέγεται.

Χαίρομαι πολύ που οι "εναλλακτικοι" έχουν βελτιώθει σε επίπεδο ποιότητας (πλέον δεν έχω θέματα με αποσυνδέσεις πχ με wind, τουλάχιστον 2 χρόνια τώρα), γιατί μάλλον σέβονται περισσότερο τους πελάτες τους από τον κάποτε παντοδύναμο ΟΤΕ

Link to comment
Share on other sites

Και σε φίλο μου που έχει CYTA ο ΟΤΕ του έκοψε το βρόχο από συστημικό λάθος όπως του είπαν από την εξυπηρέτηση και του έκαναν δωρεάν προώθηση κλήσεων στο κινητό του μέχρι να γίνει κατασκευή νέου βρόχου και τον ενημέρωσαν οτι θα του κάνουν και πίστωση στο πάγιο του.

Πάντως μόνο τυχαίο δεν μου φαίνεται όλο αυτό από τον ΟΤΕ. Τα γνωστά του παιχνίδια:mad:

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Έχω σύνδεση στη Wind και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση σταμάτησε χθες να λειτουργεί η γραμμή μου! Κάλεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου ανέφεραν ότι από λάθος του ΟΤΕ, κόπηκε ο βρόχος που εξυπηρετούσε και εμένα. Για να είμαι ειλικρινής δεν τους πίστεψα και στη συνέχεια κάλεσα και στα κεντρικά του ΟΤΕ, χωρίς ωστόσο να μου δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση - κυριολεκτικά μου τα "μάσαγαν".

 

Παρότι δεν είχα Internet και ειλικρινά το είχα ανάγκη, μου έκανε μεγάλη εντύπωση που οι άνθρωποι της Wind, χωρίς να το ζητήσω, μου έστειλαν δωρεάν ένα USB stick, μαζί με data SIM, για να εξυπηρετηθώ για όσο διάστημα δε θα έχω πρόσβαση! Και όμως γίνονται θαύματα και στις ημέρες μας :)

 

Ένα like στους υπεύθυνους της Wind, και ένα dislke στον ΟΤΕ που άφησε ξεκρέμαστο εμένα και δεν ξέρω και εγώ πόσους άλλους...

 

Δεν το εκανε μονο σε εσενα....

Το εκανε σε ολους τους παροχους

Λογο προβληματος στο συστημα παραγγελειων του, εκοψε πολλους απο ολους τους παροχους και εδωσε τους βροχους σε αλλους πελατες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το εκανε μονο σε εσενα....

Το εκανε σε ολους τους παροχους

Λογο προβληματος στο συστημα παραγγελειων του, εκοψε πολλους απο ολους τους παροχους και εδωσε τους βροχους σε αλλους πελατες.

 

Ξεκίνησε τα παλιά του κόλπα πάλι;;; Πάλι καλά που η Wind υποστήριξε τους πελάτες της με δωρεάν ασύρματο ίντερνετ

Link to comment
Share on other sites

Δεν το εκανε μονο σε εσενα....

Το εκανε σε ολους τους παροχους

Λογο προβληματος στο συστημα παραγγελειων του, εκοψε πολλους απο ολους τους παροχους και εδωσε τους βροχους σε αλλους πελατες.

 

Δεν ξέρω τι έγινε με τους άλλους. Αυτό που ξέρω είναι ότι η Wind μου έδωσε στικάκι και τώρα κάνω τη δουλειά μου, χωρίς ταλαιπωρία.

 

Όσο για τον ΟΤΕ, έχω αρχίσει σοβαρά να πιστεύω πως μετά από όλες αυτές τις εθελούσιες υπαλλήλων και τις μειώσεις προσωπικού, το επίπεδο των υπηρεσιών του έχει πέσει δραματικά. Κρίμα...

Link to comment
Share on other sites

Από όταν πηρα κινητο πρωτη φορα εχω την ιδια καρτα SIM. Οταν ημουν 14 εδωσα το κινητο μου σε εναν φιλο μου ο οποιος μαλλον επιτηδες εγραψε τον αριθμο μου σε μια απο τις υπηρεσιες-απατη που σου λενε και καλα το IQ σου. Στην αρχη δεν ηξερα οτι τα μηνυματα χρεωνονταν και δεν με ενοιαζε. Μετα απο 1 μερα ελεγξα ποσα λεφτα ειχαι και ηταν 4 ευρω λιγοτερο(ειχαν ερθει 2 μηνυματα αρα 2 ευρω/μηνυμα). Τοτε τρομαξα πολυ και ντεπομουν να το πω στους γονεις μου. Πανω στον φοβο μου εψαξα στο ιντερνετ και βρηκα καποιον που ελεγε οτι για να μην δεχεσαι μηνυματα πληκτολογουσες καποιους αριθμους στο κινητο και μπλοκαρες τα μηνυματα. Εδω και 3 χρονια το κινητο μου δεν δεχεται μηνυματα και δεν εχω βρει καποιον τροπο να το αντιστρεψω. Θα ηταν πολυ καλο αν καποιος με βοηθουσε.

 

Ευχαριστω εκ των προτερων! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν ξέρω τι ακριβώς μπορείς να κάνεις, αλλά αν μπορείς ενημέρωσε μας ποιόν κωδικό πληκτρολόγησες και απαλλάχτηκες από τα sms... :)

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν ξέρω τι ακριβώς μπορείς να κάνεις, αλλά αν μπορείς ενημέρωσε μας ποιόν κωδικό πληκτρολόγησες και απαλλάχτηκες από τα sms... :)

Αυτο ειναι το θεμα. Δεν θυμαμαι τι πληκτρολογησα. Αν θυμομουν θα εψαχνα στο ιντερνετ σχετικα με το πως να το αντιστρεψω. Ελπιζω καποιος εδω να μπορει να με βοηθησει.

Link to comment
Share on other sites

Με λίγο ψάξιμο βρήκα αυτό.

Δεν ξέρω αν δουλεύει όμως και δεν έχω αυτή τη στιγμή κάποιο πρόχειρο κινητό να το δοκιμάσω...

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Οκ μετα απο περιπου 1 ωρα αναζητησης φαινεται πως βρηκα την λυση! Το μονο που μενει εινα να δω αν οντως λειτουργησε! Μπορω να στειλω μηνυμα στον εαυτο μου η πρεπει να ζητησω απο καποιον φιλο μου? Edited by SavKag
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας φιλοι μου, γραφτηκα σημερα στο forum για να μπορεσω να πω τον προβληματισμο μου κ να εκφρασω την αγανακτηση μου ,για να μου πειτε την γνωμη σας.

Λοιπον τον 5ο του 2014 πληρωνω τον τελευταιο λογ/μο της wind που μου ειχε ερθει (σταθερο κ ιντερνετ) κ αμεσως αλλαζω παροχο (οτε).

Πραγματι σε 1 μερα η αλλαγη πραγματοποιηθηκε κ θεωρησα οτι η συνεργασια μου με την wind ελαβε τελος. Αμ δε!! Γυρνωντας απο εκτος Αθηνων που ελειπα τον 8ο του 2014 βλεπω οτι εξακολουθουσαν να ερχονται λογ/μοι κ μαλιστα ειχαν συνολο 140 ευρω.

Παρατηρωντας αφορουσε αριθμο κινητου που ποτε δεν ειχα στην κατοχη μου κ ποτε δεν χρησιμοποιησα.

Ρωτωντας σε 2 υπ/τα της wind μου ειπαν οτι το τηλ. υπαρχει κ εαν θελω να διακοψω το συμβολαιο πρεπει να το εξωφλησω.

Αφου πειρα κ τα γνωστα τηλ/να της wind για πληροφοριες τι μου ειπαν; Οτι το συγκεκριμενο συμβολαιο εχει γινει στην Ξανθη!!! στις 1/6/2013.

Φυσικα ουτε εγω ουτε η συζηγος μου που ειναι στο ονομα της το τηλ. εχουμε παει ποτε εκει (δυστηχως).

Προσπαθωντας τωρα να θυμηθω τι εγινε περιπου 2 χρονια πριν κ με αυτα που εμαθα ,αρχισε να ''ξετιλυγει'' το κουβαρι στο μυαλο μου.

Ηρθαν λοιπον 2 παιδια πωλητες της εταιρειας κ με πολυ πυθω δυστηχως μας επεισαν να αλλαξουμε απο τον οτε που ειμασταν στην wind για 1002 κ καλα ευνοικους ορους.

Οι ευγενεστατοι κατα τα αλλα αυτοι 2 κυριοι μας ειπαν οτι μεσα στο πακετο του σταθερου κ του ιντερνετ μας δινουν κ ενα κινητο δωρεαν.

Απο την πρωτη στιγμη τους ειπα οτι ΔΕΝ θελω κινητο με συμβολαιο γιατι ολη η οικογενεια εχουμε καρτικινητα κ μας καλυπτουν.

<<Καμια σχεση μας ειπαν ,δεν πληρωνετε τπτ κ ειναι δωρεαν ,αφου ειναι δωρεαν γιατι να μην το παρεις; Παρτετο κ αμα θελετε μην το χρησιμοποιητε ,ειναι μεσα στο πακετο>>

Τωρα το πως εγινε η εγγραφη στην Ξανθη:worry: δεν μπορω να ξερω!

Αυτο που ξερω ειναι οτι ουτε πειρα ποτε τηλ στα χερια μου ουτε καρτα sim ,κ εξαλου απο που να τα επαιρνα ; Απο την Ξανθη;:O

Η μονη ευθυνη που εχω απο αβλεψια ειναι οτι οταν απο ενα σημειο κ μετα στους λογ/μους αναγραφωταν κ ο αριθμος του κινητου δεν εδωσα σημασια γιατι η χρεωση ηταν κοντα στο 1 ευρω.

Τωρα ομως που αλλαξα παροχο το ''τσιμπουρι'' εχει μεινει κ μου ζηταει 140 ευρω που κ ολο θα αυξανονται.

Ποτε δεν χρωσταγα κ ουτε χρωσταω σε κανεναν κ αυτο το χρεος θεωρω οτι δημιουργηθηκε με αδικο κ ανεντιμο τροπο! (θα μου πειτε τωρα κατι μας ειπες!)

Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας κ τις συμβουλες σας τι να κανω τωρα μια κ τις πρωτες απαντησεις απο το τηλ. κ τα υπ/τα που ρωτησα τις πειρα.

Ευχαριστω κ σορυ για το ζαλισμα.

 

*Σημερα το μονο που εκανα ηταν που μου ειπαν μια ΑΙΤΗΣΗ για διακοπη του κινητου.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...