Guest johny3G Δημ. July 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2014 Τι να τα κάνεις τα MB και τα GB όταν το δίκτυο 3G είναι για τα πανηγύρια. Ηθελα να πάρω καρτούλα mobile broadband για το tablet τώρα για τις διακοπες και αναγκαστικά πήγα σε cosmote internet on the go. 30€ 5GB. Της wind αν θυμάμαι καλά με μια προσφορά που τρέχει τώρα έβγαινε 15€ (ή 20€ δεν θυμάμαι ακριβώς) τα 5GB. Γιατί στις περιοχές που θα κινηθώ μόνο GPRS έχει η wind, ενώ με την cosmote full 3g. Καλές οι προσφορές και οι τιμές αλλά άμα δεν έχει κάλυψη, χέστα..... +1 και επαυξανω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AGNOSTOS Δημ. July 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2014 Ναι αλλά γι αυτους που γκρινιάζουν, σου δίνει ότι θέλεις με επιλογή από lognwin, σου δινει μηνυματα και χρονο με ανανεωση με πακετα κ.λπ. ε τι να κάνει δεν είναι και φιλανθρωπικό ίδρυμα να σου στείλει μήνυμα ότι θα σου δινει δωρεαν 1 giga για πάντα μονο κ μονο επειδή αναπνέεις... :shifty: Παράθεση :tease: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
matzos Δημ. July 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 12, 2014 Η υπαναχωρηση μετραει 14 μερες απο την υπογραφη συμβολαιου η 14 μερες απο την ενεργοποιηση της γραμμης; Γιατι και γω ειμαι σε αναλογη κατασταση. Εχω ενεργοποιηθει στη wind και αποδεχθηκα τηλεφωνικα την αντιπροταση της Voda μετα απο 13 ημερες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. July 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 12, 2014 Η δυνατότητα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών ισχύει για παραγγελίες που έγιναν από απόσταση ( π.χ. τηλεφωνικά ) και οι 14 ημέρες μετράνε από την παράδοση της παραγγελίας . Αν υπέγραψες σε κατάστημα δεν ισχύει . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GTherion Δημ. July 13, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 13, 2014 Η δυνατότητα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών ισχύει για παραγγελίες που έγιναν από απόσταση ( π.χ. τηλεφωνικά ) και οι 14 ημέρες μετράνε από την παράδοση της παραγγελίας . Αν υπέγραψες σε κατάστημα δεν ισχύει . *Για το σταθερό: Σύμφωνα με την αίτηση ακύρωσης της Forthnet: Έχω ενημερωθεί με την υπ.αριθμ 696/115/13 Απόφαση της ΕΕΤΤ (ΦΕΚ - 1873 Β/31-7-2013), για τα παρακάτω: Ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός των ακόλουθων κατά περίπτωση προθεσμιών: i. .... (αδιάφορο) ii. εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την ενημέρωση, σύμφωνα με την παράγραφο 7β, του συνδρομητή από τον πάροχο-δέκτη ότι η αίτηση φορητότητας έγινε αποδεκτή, στην περίπτωση φορητότητας γεωγραφικού αριθμού χωρίς αποδεσμοποίηση ή κατασκευή τοπικού βρόχου ή φορητότητας μη γεωγραφικού αριθμού (εκτός των αριθμών κινητής τηλεφωνίας). Σε περίπτωση μη υποβολής αιτήματος ακύρωσης εντός των ανωτέρω κατά περίπτωση προθεσμιών το αίτημα ακύρωσης απορρίπτεται και η αίτηση φορητότητας υλοποιείται. *Για το κινητό: Έχεις δικαίωμα ακύρωσης μέχρι την παραλαβή της SIM αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος. Σίγουρα υπάρχει και στην αγορά από κατάστημα προθεσμία ακύρωσης αλλά μικρότερης διάρκειας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ttanya Δημ. July 13, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 13, 2014 Σε ευχαριστω πολυ, πολυ χρησιμο αυτο που εγραψες, γιατι αυτο ακριβως δεν ξερω σε τι ανταποκρινονται ολα αυτα στην πραξη για να σταθμισω τις αναγκες μου.;) Σημερα πηγα για να ξεκινησω την διαδικασια της φορητοτητας, οποτε απο Δευτερα θα το δω στην πραξη. Νά 'σαι καλά! Πες μας πάντως πώς σου φαίνεται. Εγώ κάθε μήνα, με πολλή χρήση, δεν έχω ξοδέψει ποτέ πάνω από 250mb Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. July 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 14, 2014 (edited) @GTherion ξεκαθαρίστε στο μυαλό σας τις έννοιες α) Ακύρωση φορητότητας β) δικαίωμα υπαναχώρησης από ήδη πραγματοποιηθήσα και υλοποιηθήσα σύμβαση . Edited July 14, 2014 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
humanoid Δημ. July 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 14, 2014 Σε ευχαριστω πολυ, πολυ χρησιμο αυτο που εγραψες, γιατι αυτο ακριβως δεν ξερω σε τι ανταποκρινονται ολα αυτα στην πραξη για να σταθμισω τις αναγκες μου.;) Σημερα πηγα για να ξεκινησω την διαδικασια της φορητοτητας, οποτε απο Δευτερα θα το δω στην πραξη. Τα 500ΜΒ υπεραρκούν όχι απλά για τυπική ανάγνωση email, αλλά και για κανονικό σερφάρισμα. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι δε θα μπορείς να βλέπεις καθημερινά βίντεο ανάλυσης 1080p στο YouTube. Δηλαδή ακραία πράγματα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
humanoid Δημ. July 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 14, 2014 Ιδανικά μαζί με λεπτά ομιλίας θα θέλαμε και data πλέον όλη μου η μουσική και η γραπτή επικοινωνία γίνεται μέσω ίντερνετ! Και όχι μόνο. Εδώ ακόμη και η τηλεφωνική επικοινωνία γίνεται μέσω διαδικτύου. Δηλαδή data και άγιος ο Θεός :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelique_dim Δημ. July 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 14, 2014 Και όχι μόνο. Εδώ ακόμη και η τηλεφωνική επικοινωνία γίνεται μέσω διαδικτύου. Δηλαδή data και άγιος ο Θεός :) Πραγματι ισχυει αυτο με το viber, skype, fb κλησεις κλπ... και σε διακοπές που δεν εχεις τοσο ευκολα wifiοπως στο σπιτι σου τα data ειναι ακόμα πιο απαραίτητα; ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill33 Δημ. July 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 14, 2014 Πραγματι ισχυει αυτο με το viber, skype, fb κλησεις κλπ... και σε διακοπές που δεν εχεις τοσο ευκολα wifiοπως στο σπιτι σου τα data ειναι ακόμα πιο απαραίτητα; ) Μηπως έρχεται πιο φτηνά να κανεις τηλεφωνικη κληση; Αν και δεν εννοουσε αυτό αλλά ότι απο την στιγμή που και η τηλεφωνικη επικοινωνια ειναι ψηφιακή πάλι είναι data. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ganian Δημ. July 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 14, 2014 Νά 'σαι καλά! Πες μας πάντως πώς σου φαίνεται. Εγώ κάθε μήνα, με πολλή χρήση, δεν έχω ξοδέψει ποτέ πάνω από 250mb Προς το παρον εχω ενεργοποιησει μονο το πακετο 60' προς ολους, γιατι μεχρι να παρω το lumia 1020 (μαλλον) ειμαι με το Ν86 που για σερφαρισμα θα μου βγαλει τα ματια. Οταν ομως παω σε μεγαλυτερο, πολυ ευχαριστως να γραψω τις εντυπωσεις μου.:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ganian Δημ. July 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 14, 2014 Τα 500ΜΒ υπεραρκούν όχι απλά για τυπική ανάγνωση email, αλλά και για κανονικό σερφάρισμα. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι δε θα μπορείς να βλέπεις καθημερινά βίντεο ανάλυσης 1080p στο YouTube. Δηλαδή ακραία πράγματα... Σε ευχαριστω πολυ, βεβαια φανταζομαι αν μου στελνουν "βαριες" φωτο με e-mail, ισχυει το ιδιο ε; Παντως απλο σερφαρισμα θα κανω, σπανια για youtube. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. July 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 15, 2014 (edited) αν θες φτηνοτερο κινητο ταμπλετ τσεκαρε και μεσω birdphone...(εισαγωγης ε.ε) https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/s960x960/10358915_10203969772906002_7884113182651711854_o.jpg + " - Ενδιαφέρομαι να έρθω με φορητότητα στην vodafone.... red1 με 33€ τελική τιμή σε συνδυασμό με σταθερό Hol double play unlimited με 17€. Ξέρει κανείς αν μπορώ να ξανά βρω τέτοια η καλύτερη προσφορά? -αυτο μου προτειναν και μενα(αν κ απ οτι διαβαζω το δωσαν και με λιγοτερα 27 χωρις σταθερο) απο 2142147200" τωρα τι bonus κυνηγανε τα παραπανω μαγαζια δεν ξερω αλλα οι τιμες ειναι καλες οποιος εχει τηλ.και προσφορα απο cosmote ας μου πει Edited July 15, 2014 by kage Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GTherion Δημ. July 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2014 (edited) @GTherion ξεκαθαρίστε στο μυαλό σας τις έννοιες α) Ακύρωση φορητότητας β) δικαίωμα υπαναχώρησης από ήδη πραγματοποιηθήσα και υλοποιηθήσα σύμβαση . Ξεκαθαρισμένα τα έχουμε κύριε Vasileie γιατί νομίζετε το αντίθετο; Από τη στιγμή που η fotini υπέγραψε συμβόλαιο εντός καταστήματος έχει μόνο το δικαίωμα ακύρωσης φορητότητας και όχι της υπαναχώρησης από σύμβαση. Το θέμα είναι πως και τα δύο την ίδια δουλειά κάνουν, ακυρώνουν την υπογραφή που έχει πέσει. Για ακύρωση φορητότητας ισχύει τα εξής: "11. α. Ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλ− λει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός των ακόλουθων κατά περίπτωση προθεσμιών : i. τουλάχιστον μέχρι τρεις ημέρες πριν την ημερομηνία αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου ή κατασκευής νέου βρόχου, στην περίπτωση της συνυποβολής αιτή− σεων φορητότητας και πλήρους αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου που ορίζει η παρ. 4 εδάφιο β, ii. μέχρι την παραλαβή της νέας κάρτας SIM του πα− ρόχου−δέκτη από το συνδρομητή, στην περίπτωση φορητότητας αριθμών κινητής τηλεφωνίας. iii. εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την ενημέρω− ση, σύμφωνα με την παράγραφο 7β, του συνδρομητή από τον πάροχο−δέκτη ότι η αίτηση φορητότητας έγινε αποδεκτή, στην περίπτωση φορητότητας γεωγραφικού αριθμού χωρίς αποδεσμοποίηση ή κατασκευή τοπικού βρόχου ή φορητότητας μη γεωγραφικού αριθμού (εκτός των αριθμών κινητής τηλεφωνίας). Σε περίπτωση μη υποβολής αιτήματος ακύρωσης εντός των ανωτέρω κατά περίπτωση προθεσμιών το αίτημα ακύρωσης απορρίπτεται και η αίτηση φορητό− τητας υλοποιείται" Για υπαναχώρηση από απόσταση: "Στην περίπτωση που ο συνδρομητής ασκήσει νο− μίμως το δικαίωμα υπαναχώρησης* από σύμβαση συνα− φθείσα από απόσταση και έχει ήδη ενεργοποιηθεί η φορητότητα του αριθμού του στο δίκτυο του παρόχου− δέκτη, τότε ο πάροχος−δέκτης ενημερώνει τον πάροχο− δότη και μεριμνά για την επαναφορά του συνδρομητή στο δίκτυο του παρόχου−δότη, κατόπιν σχετικής δή− λωσης του συνδρομητή. Ενδεικτικά η επαναφορά αυτή γίνεται με φορητότητα του αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ στον πάροχο−δότη (που ενεργεί ως νέος πάροχος−δέ− κτης) ή με επιστροφή του αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ στον αρχικό πάροχο στον οποίο έχει πρωτογενώς εκ− χωρηθεί από την ΕΕΤΤ, εφόσον με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η επαναφορά του συνδρομητή στο δίκτυο του παρόχου−δότη. Το κόστος της επαναφοράς αυτής αναλαμβάνεται από τον πάροχο−δέκτη." *Άρθρο 3ε - Δικαίωμα υπαναχώρησης 1. Ετκός εάν ισχύουν οι εξαιρέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 3ιβ, ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 3θ παράγραφος 2 και στο άρθρο 3ι. 2.Με την επιφύλαξη του άρθρου 3στ, η προβλεπόμενη στην παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες: α) από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης, για τις συμβάσεις υπηρεσιών. Edited July 16, 2014 by GTherion Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. July 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2014 @GTherion Εγώ όμως απάντησα στον mantzos , δεν απάντησα σε εσάς. Οποτε η απάντηση σας σε εμένα δεν μπορώ να καταλάβω πως απευθήνεται στην Φωτεινή.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GTherion Δημ. July 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2014 @GTherion Εγώ όμως απάντησα στον mantzos , δεν απάντησα σε εσάς. Οποτε η απάντηση σας σε εμένα δεν μπορώ να καταλάβω πως απευθήνεται στην Φωτεινή.... απευθύνεται στον topic starter που τυγχάνει να είναι η Φωτεινή, καλό καλοκαίρη :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalgeorge Δημ. July 18, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2014 Κύριοι καλησπέρα σας ..... σας διαβάζω αρκετό καιρό αλλά έπρεπε - κακώς - να χρειαστώ την συμβουλή -βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω για να κάνω login. Αν έκανα λάθος επιλογή thread παρακαλώ όπως οι admins το μεταφέρουν στο σωστό. Θα το παραθέσω όσο πιο απλά μπορώ λοιπόν. Εχω ένα πρόβλημα λοιπον με την εταιρεία wind!! ήθελα να αλλάξω την σύνδεση μου σε κάρτα. Με ενημέρωσαν οτι πρέπει να αιτηθώ ένα μήνα πριν την λήξη του συμβολαίου μου (11/6 έληγε ) Αιτήθηκα λοιπον αρχες μαΪου, και με ενημέρωσαν οτι θα γίνει η αλλαγή στις 11/7 !!!!! (απαράδεκτο να γίνει δύο μήνες μετα) Διαμαρτυρήθηκα μου ειπαν οτι ετσι ειναι οι διαδικασίες....διαμαρτυρηθηκα γιατι θα εβγαιναν "νταβατζιλιδικα" δυο τιμολογια εξτρα....αλλα δεν εβγαλα ακρη σε αυτο.. Μην τα πολυλογώ, πάω στις 11/7 γιατι δεν ειχε κοπει ακομα το σήμα....και με ενημερώνουν οτι ΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ της εταιρείας....θα παει στις 18/7 !!!!! Γίνεται ακομα μια φασαρία.....δεν εβγαλα ακρη. Πάω σήμερα, 18/7 να δω γιατι ακομα!!!! δεν ειχε κοπει η συνδεση.....μου λενε ΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ θα μεταφερθει για τις 25/7 !!!!! Περιττό να σας πω τι διάλογοι ακολούθησαν , γιατί θα μας κόψει και η λογοκρισία. Προφανώς λοιπόν η εταιρεία με δουλεύει κανονικότατα.. Σας ερωτώ..... σας εχει τυχει κατι παρόμοιο??? τι μπορω να κανω?? εχω εκνευριστεί οσο δεν παιρνει!!!! σας παρακαλώ δώστε μου μια κατεύθυνση να κινηθώ. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George6633 Δημ. July 18, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2014 Κύριοι καλησπέρα σας ..... σας διαβάζω αρκετό καιρό αλλά έπρεπε - κακώς - να χρειαστώ την συμβουλή -βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω για να κάνω login. Αν έκανα λάθος επιλογή thread παρακαλώ όπως οι admins το μεταφέρουν στο σωστό. Θα το παραθέσω όσο πιο απλά μπορώ λοιπόν. Εχω ένα πρόβλημα λοιπον με την εταιρεία wind!! ήθελα να αλλάξω την σύνδεση μου σε κάρτα. Με ενημέρωσαν οτι πρέπει να αιτηθώ ένα μήνα πριν την λήξη του συμβολαίου μου (11/6 έληγε ) Αιτήθηκα λοιπον αρχες μαΪου, και με ενημέρωσαν οτι θα γίνει η αλλαγή στις 11/7 !!!!! (απαράδεκτο να γίνει δύο μήνες μετα) Διαμαρτυρήθηκα μου ειπαν οτι ετσι ειναι οι διαδικασίες....διαμαρτυρηθηκα γιατι θα εβγαιναν "νταβατζιλιδικα" δυο τιμολογια εξτρα....αλλα δεν εβγαλα ακρη σε αυτο.. Μην τα πολυλογώ, πάω στις 11/7 γιατι δεν ειχε κοπει ακομα το σήμα....και με ενημερώνουν οτι ΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ της εταιρείας....θα παει στις 18/7 !!!!! Γίνεται ακομα μια φασαρία.....δεν εβγαλα ακρη. Πάω σήμερα, 18/7 να δω γιατι ακομα!!!! δεν ειχε κοπει η συνδεση.....μου λενε ΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ θα μεταφερθει για τις 25/7 !!!!! Περιττό να σας πω τι διάλογοι ακολούθησαν , γιατί θα μας κόψει και η λογοκρισία. Προφανώς λοιπόν η εταιρεία με δουλεύει κανονικότατα.. Σας ερωτώ..... σας εχει τυχει κατι παρόμοιο??? τι μπορω να κανω?? εχω εκνευριστεί οσο δεν παιρνει!!!! σας παρακαλώ δώστε μου μια κατεύθυνση να κινηθώ. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!! Καλησπέρα και καλώς ήρθες στο Myphone.Δυστυχώς δεν είχα ποτε Συμβόλαιο εκτός απο μια φορά στην Κοσμοτε που κόπηκε ακριβως την μερα που μου είπανε οποτε δεν είχα πρόβλημα.Δεν ξερω αν σε αυτο το διάστημα σε παίρνουν για μείωση,προσφορές κλπ(φαντάζομαι πως ναι)οπότε ισως ένας λόγος ειναι να σε κρατήσουν στο συμβόλαιο.Αυτο που θα σου πρότεινα να κάνεις ειναι μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ λέγοντας ακριβως τι εγινε με ονόματα,ημερομηνίες κλπ.Θα σε βοηθησουν όπως έχουν κάνει σε πολυ κόσμο.Τωρα τα αλλα παιδιά που έχουν παρόμοια εμπειρία θα σου πουν κάποια παραπάνω πράγματα.Ελπιζω να βοήθησα. http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
focusinos Δημ. July 18, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2014 Καταγγελία και στο ινστιτούτο καταναλωτή.. Μην του αφήσεις έτσι κάνοντας φορητότητα. Αυτοί υπολογίζουν στην απραγία σου για να ζημιώσουν εσένα και να κερδίσουν αυτοί. Είναι αδίστακτοι! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalgeorge Δημ. July 18, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2014 Πήρα τηλέφωνο στο ινστιτούτο καταναλωτή και μου είπαν οτι μονο μετα απο ενα μήνα ( αφού έχω κάνει στην wind εγγρΑφη καταγγελία ) μπορούν να κάνουν κατι. Επίσης πήγα αμέσως και έκανα αίτηση αλλαγής φορητότητας όπως λέτε, αλλά ... Α) λένε οτί μπορει η wind να μην αφήσει την γραμμή να φύγει β) δεν μου φτάνει σαν "εκδίκηση αυτό, θα ήθελα κατι σε καταγγελία να τους κάνω και γ) αυτά που προσφέρουν οι άλλες εταιρείεςε συμφέρουν λιγότερο. Παρόλα αυτά έκανα αίτηση φορητότητας και ελπίζω σε τρεις μέρες πίσω μου είπαν να έχω ξεμπερδεψει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stamosford Δημ. July 18, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2014 Κύριοι καλησπέρα σας ..... σας διαβάζω αρκετό καιρό αλλά έπρεπε - κακώς - να χρειαστώ την συμβουλή -βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω για να κάνω login. Αν έκανα λάθος επιλογή thread παρακαλώ όπως οι admins το μεταφέρουν στο σωστό. Θα το παραθέσω όσο πιο απλά μπορώ λοιπόν. Εχω ένα πρόβλημα λοιπον με την εταιρεία wind!! ήθελα να αλλάξω την σύνδεση μου σε κάρτα. Με ενημέρωσαν οτι πρέπει να αιτηθώ ένα μήνα πριν την λήξη του συμβολαίου μου (11/6 έληγε ) Αιτήθηκα λοιπον αρχες μαΪου, και με ενημέρωσαν οτι θα γίνει η αλλαγή στις 11/7 !!!!! (απαράδεκτο να γίνει δύο μήνες μετα) Διαμαρτυρήθηκα μου ειπαν οτι ετσι ειναι οι διαδικασίες....διαμαρτυρηθηκα γιατι θα εβγαιναν "νταβατζιλιδικα" δυο τιμολογια εξτρα....αλλα δεν εβγαλα ακρη σε αυτο.. Μην τα πολυλογώ, πάω στις 11/7 γιατι δεν ειχε κοπει ακομα το σήμα....και με ενημερώνουν οτι ΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ της εταιρείας....θα παει στις 18/7 !!!!! Γίνεται ακομα μια φασαρία.....δεν εβγαλα ακρη. Πάω σήμερα, 18/7 να δω γιατι ακομα!!!! δεν ειχε κοπει η συνδεση.....μου λενε ΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ θα μεταφερθει για τις 25/7 !!!!! Περιττό να σας πω τι διάλογοι ακολούθησαν , γιατί θα μας κόψει και η λογοκρισία. Προφανώς λοιπόν η εταιρεία με δουλεύει κανονικότατα.. Σας ερωτώ..... σας εχει τυχει κατι παρόμοιο??? τι μπορω να κανω?? εχω εκνευριστεί οσο δεν παιρνει!!!! σας παρακαλώ δώστε μου μια κατεύθυνση να κινηθώ. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!! δεν εισαι ο μονος , εδω και μια εβδομαδα βιωνω το ιδιο προβλημα απο συμβολαιο ηθελα φορητοτητα σε Q θα μου την εκαναν τον σεπτεμβρη, οποτε πηγα σε καταστημα vodafone για φορητοτητα σε CU οποτε ειμαι σε αναμονη φορητοτητας σε 3 εργασιμες μερες:lol::lol::lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. July 18, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2014 Η μόνη σου εκδίκηση είναι να αρνηθείς να πληρώσεις τις ημέρες που σε κράτησαν αντισυμβατικά στην εταιρεία τους. Καλό είναι να προηγηθεί ένα FAX στο οποίο να αναφέρεις τον λόγο για τον οποίο δεν τους χρωστάς τίποτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. July 19, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2014 @kalgeorge Από τη στιγμή που έχεις ενεργό αίτημα ακύρωσης στη wind δεν είμαι σίγουρος αν θα ολοκληρωθεί η φορητόητα σε άλλο δίκτυο. Εγώ στη θέση σου θα τους πλήρωνα μέχρι 11/7 (αρχική ημερομηνία που σου είχαν πει) Η μετατροπή από συμβόλαιο σε καρτοκινητό θέλει 30 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης. Πιθανολογώ πως έχει ημερομηνία έκοδης κάθε 12 του μήνα. Αν είχες πάει 10/5 -11/5 για ακύρωση θα χρειαζόταν ακριβώς 30 ημέρες! Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalgeorge Δημ. July 19, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2014 Μα είχα Πάει στις 10/5 και έκανα αίτηση όπως μου είχαν πει. Το οτι έκανα αίτηση φορητότητας απλά θα μου πουν αν θελω να ακυρωθεί το πρώτο αίτημα , για να φύγει η γραμμή. Όσο για τα λεφτά , είπαν οι ίδιοι οτι την περίοδο της δυσλειτουργίας Σ πούμε , δεν θα την χρεωθω. ΒεβαΙα δεν τους έχω καμμιά εμπιστοσύνη. Εγω ελπιΖω να μπορει να φύγει η γραμμή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.