Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Guest johny3G
Τι να τα κάνεις τα MB και τα GB όταν το δίκτυο 3G είναι για τα πανηγύρια.

Ηθελα να πάρω καρτούλα mobile broadband για το tablet τώρα για τις διακοπες και αναγκαστικά πήγα σε cosmote internet on the go. 30€ 5GB. Της wind αν θυμάμαι καλά με μια προσφορά που τρέχει τώρα έβγαινε 15€ (ή 20€ δεν θυμάμαι ακριβώς) τα 5GB.

Γιατί στις περιοχές που θα κινηθώ μόνο GPRS έχει η wind, ενώ με την cosmote full 3g.

Καλές οι προσφορές και οι τιμές αλλά άμα δεν έχει κάλυψη, χέστα.....

 

+1 και επαυξανω

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά γι αυτους που γκρινιάζουν, σου δίνει ότι θέλεις με επιλογή από lognwin, σου δινει μηνυματα και χρονο με ανανεωση με πακετα κ.λπ. ε τι να κάνει δεν είναι και φιλανθρωπικό ίδρυμα να σου στείλει μήνυμα ότι θα σου δινει δωρεαν 1 giga για πάντα μονο κ μονο επειδή αναπνέεις... :shifty:
:tease:
Link to comment
Share on other sites

Η υπαναχωρηση μετραει 14 μερες απο την υπογραφη συμβολαιου η 14 μερες απο την ενεργοποιηση της γραμμης;

Γιατι και γω ειμαι σε αναλογη κατασταση. Εχω ενεργοποιηθει στη wind και αποδεχθηκα τηλεφωνικα την αντιπροταση της Voda μετα απο 13 ημερες

Link to comment
Share on other sites

Η δυνατότητα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών ισχύει για παραγγελίες που έγιναν από απόσταση ( π.χ. τηλεφωνικά ) και οι 14 ημέρες μετράνε από την παράδοση της παραγγελίας .

Αν υπέγραψες σε κατάστημα δεν ισχύει .

Link to comment
Share on other sites

Η δυνατότητα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών ισχύει για παραγγελίες που έγιναν από απόσταση ( π.χ. τηλεφωνικά ) και οι 14 ημέρες μετράνε από την παράδοση της παραγγελίας .

Αν υπέγραψες σε κατάστημα δεν ισχύει .

 

*Για το σταθερό:

Σύμφωνα με την αίτηση ακύρωσης της Forthnet:

 

Έχω ενημερωθεί με την υπ.αριθμ 696/115/13 Απόφαση της ΕΕΤΤ (ΦΕΚ - 1873 Β/31-7-2013), για τα παρακάτω:

Ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός των ακόλουθων κατά περίπτωση προθεσμιών:

i. .... (αδιάφορο)

ii. εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την ενημέρωση, σύμφωνα με την παράγραφο 7β, του συνδρομητή από τον πάροχο-δέκτη ότι η αίτηση φορητότητας έγινε αποδεκτή, στην περίπτωση φορητότητας γεωγραφικού αριθμού χωρίς αποδεσμοποίηση ή κατασκευή τοπικού βρόχου ή φορητότητας μη γεωγραφικού αριθμού (εκτός των αριθμών κινητής τηλεφωνίας).

 

Σε περίπτωση μη υποβολής αιτήματος ακύρωσης εντός των ανωτέρω κατά περίπτωση προθεσμιών το αίτημα ακύρωσης απορρίπτεται και η αίτηση φορητότητας υλοποιείται.

 

*Για το κινητό:

Έχεις δικαίωμα ακύρωσης μέχρι την παραλαβή της SIM αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος. Σίγουρα υπάρχει και στην αγορά από κατάστημα προθεσμία ακύρωσης αλλά μικρότερης διάρκειας.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω πολυ, πολυ χρησιμο αυτο που εγραψες, γιατι αυτο ακριβως δεν ξερω σε τι ανταποκρινονται ολα αυτα στην πραξη για να σταθμισω τις αναγκες μου.;)

Σημερα πηγα για να ξεκινησω την διαδικασια της φορητοτητας, οποτε απο Δευτερα θα το δω στην πραξη.

 

Νά 'σαι καλά!

Πες μας πάντως πώς σου φαίνεται. Εγώ κάθε μήνα, με πολλή χρήση, δεν έχω ξοδέψει ποτέ πάνω από 250mb

Link to comment
Share on other sites

@GTherion

ξεκαθαρίστε στο μυαλό σας τις έννοιες

α) Ακύρωση φορητότητας

β) δικαίωμα υπαναχώρησης από ήδη πραγματοποιηθήσα και υλοποιηθήσα σύμβαση .

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω πολυ, πολυ χρησιμο αυτο που εγραψες, γιατι αυτο ακριβως δεν ξερω σε τι ανταποκρινονται ολα αυτα στην πραξη για να σταθμισω τις αναγκες μου.;)

Σημερα πηγα για να ξεκινησω την διαδικασια της φορητοτητας, οποτε απο Δευτερα θα το δω στην πραξη.

 

Τα 500ΜΒ υπεραρκούν όχι απλά για τυπική ανάγνωση email, αλλά και για κανονικό σερφάρισμα. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι δε θα μπορείς να βλέπεις καθημερινά βίντεο ανάλυσης 1080p στο YouTube. Δηλαδή ακραία πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

Ιδανικά μαζί με λεπτά ομιλίας θα θέλαμε και data πλέον όλη μου η μουσική και η γραπτή επικοινωνία γίνεται μέσω ίντερνετ!

 

Και όχι μόνο. Εδώ ακόμη και η τηλεφωνική επικοινωνία γίνεται μέσω διαδικτύου. Δηλαδή data και άγιος ο Θεός :)

Link to comment
Share on other sites

Και όχι μόνο. Εδώ ακόμη και η τηλεφωνική επικοινωνία γίνεται μέσω διαδικτύου. Δηλαδή data και άγιος ο Θεός :)

 

Πραγματι ισχυει αυτο με το viber, skype, fb κλησεις κλπ... και σε διακοπές που δεν εχεις τοσο ευκολα wifiοπως στο σπιτι σου τα data ειναι ακόμα πιο απαραίτητα; )

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι ισχυει αυτο με το viber, skype, fb κλησεις κλπ... και σε διακοπές που δεν εχεις τοσο ευκολα wifiοπως στο σπιτι σου τα data ειναι ακόμα πιο απαραίτητα; )

 

Μηπως έρχεται πιο φτηνά να κανεις τηλεφωνικη κληση;

 

Αν και δεν εννοουσε αυτό αλλά ότι απο την στιγμή που και η τηλεφωνικη επικοινωνια ειναι ψηφιακή πάλι είναι data.

Link to comment
Share on other sites

Νά 'σαι καλά!

Πες μας πάντως πώς σου φαίνεται. Εγώ κάθε μήνα, με πολλή χρήση, δεν έχω ξοδέψει ποτέ πάνω από 250mb

 

Προς το παρον εχω ενεργοποιησει μονο το πακετο 60' προς ολους, γιατι μεχρι να παρω το lumia 1020 (μαλλον) ειμαι με το Ν86 που για σερφαρισμα θα μου βγαλει τα ματια.

Οταν ομως παω σε μεγαλυτερο, πολυ ευχαριστως να γραψω τις εντυπωσεις μου.:)

Link to comment
Share on other sites

Τα 500ΜΒ υπεραρκούν όχι απλά για τυπική ανάγνωση email, αλλά και για κανονικό σερφάρισμα. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι δε θα μπορείς να βλέπεις καθημερινά βίντεο ανάλυσης 1080p στο YouTube. Δηλαδή ακραία πράγματα...

 

Σε ευχαριστω πολυ, βεβαια φανταζομαι αν μου στελνουν "βαριες" φωτο με e-mail, ισχυει το ιδιο ε;

Παντως απλο σερφαρισμα θα κανω, σπανια για youtube.

Link to comment
Share on other sites

αν θες φτηνοτερο κινητο ταμπλετ τσεκαρε και μεσω birdphone...(εισαγωγης ε.ε)

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/s960x960/10358915_10203969772906002_7884113182651711854_o.jpg

+

" - Ενδιαφέρομαι να έρθω με φορητότητα στην vodafone.... red1 με 33€ τελική τιμή σε συνδυασμό με σταθερό Hol double play unlimited με 17€. Ξέρει κανείς αν μπορώ να ξανά βρω τέτοια η καλύτερη προσφορά?

-αυτο μου προτειναν και μενα(αν κ απ οτι διαβαζω το δωσαν και με λιγοτερα 27 χωρις σταθερο) απο 2142147200"

τωρα τι bonus κυνηγανε τα παραπανω μαγαζια δεν ξερω αλλα οι τιμες ειναι καλες

οποιος εχει τηλ.και προσφορα απο cosmote ας μου πει

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

@GTherion

ξεκαθαρίστε στο μυαλό σας τις έννοιες

α) Ακύρωση φορητότητας

β) δικαίωμα υπαναχώρησης από ήδη πραγματοποιηθήσα και υλοποιηθήσα σύμβαση .

 

Ξεκαθαρισμένα τα έχουμε κύριε Vasileie γιατί νομίζετε το αντίθετο; Από τη στιγμή που η fotini υπέγραψε συμβόλαιο εντός καταστήματος έχει μόνο το δικαίωμα ακύρωσης φορητότητας και όχι της υπαναχώρησης από σύμβαση. Το θέμα είναι πως και τα δύο την ίδια δουλειά κάνουν, ακυρώνουν την υπογραφή που έχει πέσει.

 

Για ακύρωση φορητότητας ισχύει τα εξής:

"11. α. Ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλ−

λει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός

των ακόλουθων κατά περίπτωση προθεσμιών :

i. τουλάχιστον μέχρι τρεις ημέρες πριν την ημερομηνία

αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου ή κατασκευής

νέου βρόχου, στην περίπτωση της συνυποβολής αιτή−

σεων φορητότητας και πλήρους αποδεσμοποίησης του

τοπικού βρόχου που ορίζει η παρ. 4 εδάφιο β,

ii. μέχρι την παραλαβή της νέας κάρτας SIM του πα−

ρόχου−δέκτη από το συνδρομητή, στην περίπτωση

φορητότητας αριθμών κινητής τηλεφωνίας.

iii. εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την ενημέρω−

ση, σύμφωνα με την παράγραφο 7β, του συνδρομητή

από τον πάροχο−δέκτη ότι η αίτηση φορητότητας έγινε

αποδεκτή, στην περίπτωση φορητότητας γεωγραφικού

αριθμού χωρίς αποδεσμοποίηση ή κατασκευή τοπικού

βρόχου ή φορητότητας μη γεωγραφικού αριθμού (εκτός

των αριθμών κινητής τηλεφωνίας).

Σε περίπτωση μη υποβολής αιτήματος ακύρωσης

εντός των ανωτέρω κατά περίπτωση προθεσμιών το

αίτημα ακύρωσης απορρίπτεται και η αίτηση φορητό−

τητας υλοποιείται"

 

Για υπαναχώρηση από απόσταση:

"Στην περίπτωση που ο συνδρομητής ασκήσει νο−

μίμως το δικαίωμα υπαναχώρησης* από σύμβαση συνα−

φθείσα από απόσταση και έχει ήδη ενεργοποιηθεί η

φορητότητα του αριθμού του στο δίκτυο του παρόχου−

δέκτη, τότε ο πάροχος−δέκτης ενημερώνει τον πάροχο−

δότη και μεριμνά για την επαναφορά του συνδρομητή

στο δίκτυο του παρόχου−δότη, κατόπιν σχετικής δή−

λωσης του συνδρομητή. Ενδεικτικά η επαναφορά αυτή

γίνεται με φορητότητα του αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ

στον πάροχο−δότη (που ενεργεί ως νέος πάροχος−δέ−

κτης) ή με επιστροφή του αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ

στον αρχικό πάροχο στον οποίο έχει πρωτογενώς εκ−

χωρηθεί από την ΕΕΤΤ, εφόσον με αυτόν τον τρόπο

επιτυγχάνεται η επαναφορά του συνδρομητή στο δίκτυο

του παρόχου−δότη. Το κόστος της επαναφοράς αυτής

αναλαμβάνεται από τον πάροχο−δέκτη."

 

*Άρθρο 3ε - Δικαίωμα υπαναχώρησης

1. Ετκός εάν ισχύουν οι εξαιρέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 3ιβ, ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 3θ παράγραφος 2 και στο άρθρο 3ι.

 

2.Με την επιφύλαξη του άρθρου 3στ, η προβλεπόμενη στην παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες:

α) από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης, για τις συμβάσεις υπηρεσιών.

Edited by GTherion
Link to comment
Share on other sites

@GTherion

Εγώ όμως απάντησα στον mantzos , δεν απάντησα σε εσάς.

Οποτε η απάντηση σας σε εμένα δεν μπορώ να καταλάβω πως απευθήνεται στην Φωτεινή....

Link to comment
Share on other sites

@GTherion

Εγώ όμως απάντησα στον mantzos , δεν απάντησα σε εσάς.

Οποτε η απάντηση σας σε εμένα δεν μπορώ να καταλάβω πως απευθήνεται στην Φωτεινή....

 

απευθύνεται στον topic starter που τυγχάνει να είναι η Φωτεινή, καλό καλοκαίρη :p

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι καλησπέρα σας .....

σας διαβάζω αρκετό καιρό αλλά έπρεπε - κακώς - να χρειαστώ την συμβουλή -βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω για να κάνω login.

Αν έκανα λάθος επιλογή thread παρακαλώ όπως οι admins το μεταφέρουν στο σωστό.

 

Θα το παραθέσω όσο πιο απλά μπορώ λοιπόν.

 

Εχω ένα πρόβλημα λοιπον με την εταιρεία wind!! ήθελα να αλλάξω την σύνδεση μου σε κάρτα.

Με ενημέρωσαν οτι πρέπει να αιτηθώ ένα μήνα πριν την λήξη του συμβολαίου μου (11/6 έληγε )

Αιτήθηκα λοιπον αρχες μαΪου, και με ενημέρωσαν οτι θα γίνει η αλλαγή στις 11/7 !!!!! (απαράδεκτο να γίνει δύο μήνες μετα)

 

Διαμαρτυρήθηκα μου ειπαν οτι ετσι ειναι οι διαδικασίες....διαμαρτυρηθηκα γιατι θα εβγαιναν "νταβατζιλιδικα" δυο τιμολογια εξτρα....αλλα δεν εβγαλα ακρη σε αυτο..

 

Μην τα πολυλογώ, πάω στις 11/7 γιατι δεν ειχε κοπει ακομα το σήμα....και με ενημερώνουν οτι ΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ της εταιρείας....θα παει στις 18/7 !!!!!

 

Γίνεται ακομα μια φασαρία.....δεν εβγαλα ακρη.

 

Πάω σήμερα, 18/7 να δω γιατι ακομα!!!! δεν ειχε κοπει η συνδεση.....μου λενε ΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ θα μεταφερθει για τις 25/7 !!!!!

 

Περιττό να σας πω τι διάλογοι ακολούθησαν , γιατί θα μας κόψει και η λογοκρισία.

 

Προφανώς λοιπόν η εταιρεία με δουλεύει κανονικότατα..

 

Σας ερωτώ.....

 

σας εχει τυχει κατι παρόμοιο???

τι μπορω να κανω?? εχω εκνευριστεί οσο δεν παιρνει!!!!

σας παρακαλώ δώστε μου μια κατεύθυνση να κινηθώ.

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι καλησπέρα σας .....

σας διαβάζω αρκετό καιρό αλλά έπρεπε - κακώς - να χρειαστώ την συμβουλή -βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω για να κάνω login.

Αν έκανα λάθος επιλογή thread παρακαλώ όπως οι admins το μεταφέρουν στο σωστό.

 

Θα το παραθέσω όσο πιο απλά μπορώ λοιπόν.

 

Εχω ένα πρόβλημα λοιπον με την εταιρεία wind!! ήθελα να αλλάξω την σύνδεση μου σε κάρτα.

Με ενημέρωσαν οτι πρέπει να αιτηθώ ένα μήνα πριν την λήξη του συμβολαίου μου (11/6 έληγε )

Αιτήθηκα λοιπον αρχες μαΪου, και με ενημέρωσαν οτι θα γίνει η αλλαγή στις 11/7 !!!!! (απαράδεκτο να γίνει δύο μήνες μετα)

 

Διαμαρτυρήθηκα μου ειπαν οτι ετσι ειναι οι διαδικασίες....διαμαρτυρηθηκα γιατι θα εβγαιναν "νταβατζιλιδικα" δυο τιμολογια εξτρα....αλλα δεν εβγαλα ακρη σε αυτο..

 

Μην τα πολυλογώ, πάω στις 11/7 γιατι δεν ειχε κοπει ακομα το σήμα....και με ενημερώνουν οτι ΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ της εταιρείας....θα παει στις 18/7 !!!!!

 

Γίνεται ακομα μια φασαρία.....δεν εβγαλα ακρη.

 

Πάω σήμερα, 18/7 να δω γιατι ακομα!!!! δεν ειχε κοπει η συνδεση.....μου λενε ΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ θα μεταφερθει για τις 25/7 !!!!!

 

Περιττό να σας πω τι διάλογοι ακολούθησαν , γιατί θα μας κόψει και η λογοκρισία.

 

Προφανώς λοιπόν η εταιρεία με δουλεύει κανονικότατα..

 

Σας ερωτώ.....

 

σας εχει τυχει κατι παρόμοιο???

τι μπορω να κανω?? εχω εκνευριστεί οσο δεν παιρνει!!!!

σας παρακαλώ δώστε μου μια κατεύθυνση να κινηθώ.

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!

 

Καλησπέρα και καλώς ήρθες στο Myphone.Δυστυχώς δεν είχα ποτε Συμβόλαιο εκτός απο μια φορά στην Κοσμοτε που κόπηκε ακριβως την μερα που μου είπανε οποτε δεν είχα πρόβλημα.Δεν ξερω αν σε αυτο το διάστημα σε παίρνουν για μείωση,προσφορές κλπ(φαντάζομαι πως ναι)οπότε ισως ένας λόγος ειναι να σε κρατήσουν στο συμβόλαιο.Αυτο που θα σου πρότεινα να κάνεις ειναι μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ λέγοντας ακριβως τι εγινε με ονόματα,ημερομηνίες κλπ.Θα σε βοηθησουν όπως έχουν κάνει σε πολυ κόσμο.Τωρα τα αλλα παιδιά που έχουν παρόμοια εμπειρία θα σου πουν κάποια παραπάνω πράγματα.Ελπιζω να βοήθησα. http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html

Link to comment
Share on other sites

Καταγγελία και στο ινστιτούτο καταναλωτή.. Μην του αφήσεις έτσι κάνοντας φορητότητα. Αυτοί υπολογίζουν στην απραγία σου για να ζημιώσουν εσένα και να κερδίσουν αυτοί. Είναι αδίστακτοι!
Link to comment
Share on other sites

Πήρα τηλέφωνο στο ινστιτούτο καταναλωτή και μου είπαν οτι μονο μετα απο ενα μήνα ( αφού έχω κάνει στην wind εγγρΑφη καταγγελία ) μπορούν να κάνουν κατι.

Επίσης πήγα αμέσως και έκανα αίτηση αλλαγής φορητότητας όπως λέτε, αλλά ... Α) λένε οτί μπορει η wind να μην αφήσει την γραμμή να φύγει β) δεν μου φτάνει σαν "εκδίκηση αυτό, θα ήθελα κατι σε καταγγελία να τους κάνω και γ) αυτά που προσφέρουν οι άλλες εταιρείεςε συμφέρουν λιγότερο.

Παρόλα αυτά έκανα αίτηση φορητότητας και ελπίζω σε τρεις μέρες πίσω μου είπαν να έχω ξεμπερδεψει.

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι καλησπέρα σας .....

σας διαβάζω αρκετό καιρό αλλά έπρεπε - κακώς - να χρειαστώ την συμβουλή -βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω για να κάνω login.

Αν έκανα λάθος επιλογή thread παρακαλώ όπως οι admins το μεταφέρουν στο σωστό.

 

Θα το παραθέσω όσο πιο απλά μπορώ λοιπόν.

 

Εχω ένα πρόβλημα λοιπον με την εταιρεία wind!! ήθελα να αλλάξω την σύνδεση μου σε κάρτα.

Με ενημέρωσαν οτι πρέπει να αιτηθώ ένα μήνα πριν την λήξη του συμβολαίου μου (11/6 έληγε )

Αιτήθηκα λοιπον αρχες μαΪου, και με ενημέρωσαν οτι θα γίνει η αλλαγή στις 11/7 !!!!! (απαράδεκτο να γίνει δύο μήνες μετα)

 

Διαμαρτυρήθηκα μου ειπαν οτι ετσι ειναι οι διαδικασίες....διαμαρτυρηθηκα γιατι θα εβγαιναν "νταβατζιλιδικα" δυο τιμολογια εξτρα....αλλα δεν εβγαλα ακρη σε αυτο..

 

Μην τα πολυλογώ, πάω στις 11/7 γιατι δεν ειχε κοπει ακομα το σήμα....και με ενημερώνουν οτι ΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ της εταιρείας....θα παει στις 18/7 !!!!!

 

Γίνεται ακομα μια φασαρία.....δεν εβγαλα ακρη.

 

Πάω σήμερα, 18/7 να δω γιατι ακομα!!!! δεν ειχε κοπει η συνδεση.....μου λενε ΛΟΓΟ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ θα μεταφερθει για τις 25/7 !!!!!

 

Περιττό να σας πω τι διάλογοι ακολούθησαν , γιατί θα μας κόψει και η λογοκρισία.

 

Προφανώς λοιπόν η εταιρεία με δουλεύει κανονικότατα..

 

Σας ερωτώ.....

 

σας εχει τυχει κατι παρόμοιο???

τι μπορω να κανω?? εχω εκνευριστεί οσο δεν παιρνει!!!!

σας παρακαλώ δώστε μου μια κατεύθυνση να κινηθώ.

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!

 

 

δεν εισαι ο μονος , εδω και μια εβδομαδα βιωνω το ιδιο προβλημα απο συμβολαιο ηθελα φορητοτητα σε Q θα μου την εκαναν τον σεπτεμβρη, οποτε πηγα σε καταστημα vodafone για φορητοτητα σε CU οποτε ειμαι σε αναμονη φορητοτητας σε 3 εργασιμες μερες:lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη σου εκδίκηση είναι να αρνηθείς να πληρώσεις τις ημέρες που σε κράτησαν αντισυμβατικά στην εταιρεία τους.

Καλό είναι να προηγηθεί ένα FAX στο οποίο να αναφέρεις τον λόγο για τον οποίο δεν τους χρωστάς τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

@kalgeorge

 

Από τη στιγμή που έχεις ενεργό αίτημα ακύρωσης στη wind δεν είμαι σίγουρος αν θα ολοκληρωθεί η φορητόητα σε άλλο δίκτυο.

Εγώ στη θέση σου θα τους πλήρωνα μέχρι 11/7 (αρχική ημερομηνία που σου είχαν πει)

Η μετατροπή από συμβόλαιο σε καρτοκινητό θέλει 30 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης.

 

Πιθανολογώ πως έχει ημερομηνία έκοδης κάθε 12 του μήνα. Αν είχες πάει 10/5 -11/5 για ακύρωση θα χρειαζόταν ακριβώς 30 ημέρες!

Link to comment
Share on other sites

Μα είχα Πάει στις 10/5 και έκανα αίτηση όπως μου είχαν πει. Το οτι έκανα αίτηση φορητότητας απλά θα μου πουν αν θελω να ακυρωθεί το πρώτο αίτημα , για να φύγει η γραμμή. Όσο για τα λεφτά , είπαν οι ίδιοι οτι την περίοδο της δυσλειτουργίας Σ πούμε , δεν θα την χρεωθω. ΒεβαΙα δεν τους έχω καμμιά εμπιστοσύνη. Εγω ελπιΖω να μπορει να φύγει η γραμμή.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...