Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ειχα μια εταιρικη προσφορα απο τη wind, εκανα την αιτηση online απο την εταιρια κ μου ηρθε sms οτι εγκριθηκε κ προωθηθηκε στη wind. Το προβλημα ειναι οτι κατα την αιτηση εδινες απλως τα στοιχεια σου κ οχι τις λεπτομερειες του προγραμματος. Για επικοινωνια με wind μου δινει το 2106158800.Προσπαθω 3 μερες να επικοινωνησω κ με κραταει κανα τριλεπτο στην αναμονη κ μετα μου λεει στα αγγλικα enter your mailbox number(omg???). Ξερει κανεις τι παιζει?

 

γιατι δεν παιρνεισ στο cc να τουσ πεισ το προβλημα σου μηπωσ κ βρεισ ακρη απο εκει?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κάλεσε το κεντρικό 2106158000 ή το 210-5100000

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Στειέ μηνυμα στο 54400 και κερδισε καθημερινα δωρεαν χρονο ομιλιας, 11 BMW και αν εισαι ο μεγαλος τυχερος ενα ολοκληρο σπιτι αξιας 150.000 €!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Στειέ μηνυμα στο 54400 και κερδισε καθημερινα δωρεαν χρονο ομιλιας, 11 BMW και αν εισαι ο μεγαλος τυχερος ενα ολοκληρο σπιτι αξιας 150.000 €!

 

κ το κοστοσ του μηνυματοσ?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Στο site αναφέρει οτι είναι 1ευρώ/SMS αλλά απ' ότι κατάλαβα για να λάβεις μέρος πρέπει να στείλεις τουλάχιστον 3 SMS κάθε φορά για την συμμετοχή...

 

Δεν λέω συμπαθητικά τα δώρα αλλά κλασσικά δεν παίζει να τα κερδίσω γι' αυτό και δεν πρόκειται να λάβω μέρος :lol: :p

Link to comment
Share on other sites

Στο site αναφέρει οτι είναι 1ευρώ/SMS αλλά απ' ότι κατάλαβα για να λάβεις μέρος πρέπει να στείλεις τουλάχιστον 3 SMS κάθε φορά για την συμμετοχή...

 

Δεν λέω συμπαθητικά τα δώρα αλλά κλασσικά δεν παίζει να τα κερδίσω γι' αυτό και δεν πρόκειται να λάβω μέρος :lol: :p

 

τρια ευρω για μια συμμετοχη?κ δεν τα σπαταλαω σε χρονο ομιλιασ?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εστειλα ενα sms σημερα

και απο τοτε μου εχουνε στειλει

10sms διαφημιστικα.μηπως ξερει

κανενας πως το σταματαω??

π.χ.στελνεις ΟΧΙ στο 54400??

η κατι παρομοιο για να μην σου

ξαναστειλουνε.

ευχαριστω!!:O

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εστειλα ενα sms σημερα

και απο τοτε μου εχουνε στειλει

10sms διαφημιστικα.μηπως ξερει

κανενας πως το σταματαω??

π.χ.στελνεις ΟΧΙ στο 54400??

η κατι παρομοιο για να μην σου

ξαναστειλουνε.

ευχαριστω!!:O

Κάλεσε στο 1260 για να δούνε τι γίνεται.:)

Link to comment
Share on other sites

εστειλα ενα sms σημερα

και απο τοτε μου εχουνε στειλει

10sms διαφημιστικα.μηπως ξερει

κανενας πως το σταματαω??

π.χ.στελνεις ΟΧΙ στο 54400??

η κατι παρομοιο για να μην σου

ξαναστειλουνε.

ευχαριστω!!:O

 

δεν ειναι μονο οτι χρεωνεσε να στειλεισ το μηνυμα σε τρελαινουν κ με τα διαφημιστικα sms μετα. πρεπει να ειναι πολυ σπαστικο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

καθε μερα σου στελνουν 2-4.!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Ελεος Δηλαδη.

Ενα μηνυμα εστειλα και μου εχουν σπασει τα νευρα με τα διαφημιστικα.

Καθε μερα με εχουν ζαλισει.

 

Ξερει κανεις πως απανεργοποιειται?

Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

απο μονο του,

μολις εστειλα μου ηρθανε 10sms

την αλλη μερα 2sms και σημερα κανενα.:lol:

αρκει βεβαια να μην στελνεις και εσυ

γιατι τοτε θα στελνουνε συνεχεια.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

απο μονο του,

μολις εστειλα μου ηρθανε 10sms

την αλλη μερα 2sms και σημερα κανενα.:lol:

αρκει βεβαια να μην στελνεις και εσυ

γιατι τοτε θα στελνουνε συνεχεια.

 

Απο την προηγουμενη εβδομαδα εστειλα μονο ενα μηνυμα για την εγγραφη και μεχρι και σημερα ερχονται μηνυματα.

Τελειως ζαλαδα...

Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

Απο την προηγουμενη εβδομαδα εστειλα μονο ενα μηνυμα για την εγγραφη και μεχρι και σημερα ερχονται μηνυματα.

Τελειως ζαλαδα...

 

Κάλεσε στο cc της Wind για να δουν τι γίνεται και να στα απενεργοποιήσουν τα διαφημιστικά μηνύματα.:)

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ WIND ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ>ΔΗΛΑΔΗ:ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!!!

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΑΤΗ ΚΥΡΙΟΙ!!!

ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ,SONY G900,ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ!!!!ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ SERVICE ΓΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!ΜΕΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ SERVICE(ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ) ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΜΑΤΙΑΖΟΥΝ!!!

ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ 5 ΜΗΝΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΙ(ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ-ΕΞΥΠ. ΠΕΛΑΤΩΝ).ΜΕ ΤΟ SERVICE ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ!!

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ?

Link to comment
Share on other sites

Η δέσμευση επισκευής αφορά συγκερκιμένα κινητά, όχι όλα (και δεν αναφέρομαι σε μοντέλα). Επίσης, είναι 7 εργάσιμες μέρες από την ημέρα παραλαβή της συσκευής από το service και όχι μια βδομάδα. Και πριν αρχίσουμε τα περί παραπληροφόρησης, αν υπάρχει μια συσκευή στον Έβρο που έχει αποκλειστεί από τα χιόνια και η συκευή φτάσει στην Αθήνα μετά από κανα 5ήμερο, δε μπορεί το (κανένα) service σε 2 μέρες να τη φτιάξει και να στείλει πάλι πίσω. Πότε αγόρασες το τηλέφωνο?
Link to comment
Share on other sites

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ WIND ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ>ΔΗΛΑΔΗ:ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!!!

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΑΤΗ ΚΥΡΙΟΙ!!!

ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ,SONY G900,ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ!!!!ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ SERVICE ΓΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!ΜΕΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ SERVICE(ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ) ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΜΑΤΙΑΖΟΥΝ!!!

ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ 5 ΜΗΝΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΙ(ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ-ΕΞΥΠ. ΠΕΛΑΤΩΝ).ΜΕ ΤΟ SERVICE ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ!!

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ?

η δεσμευση επισκευης..ειναι για ολα τα κινητα..ανεξαρτητου μαρκας.

μπορεις με ενα μειλ στην εταιρια να αναφερει το προβλημα σου και να λυθει..

μην κανουμε συνεχως τα ιδια πραγματα..δεν εξυπηρετηστει απο ενα καταστημα και κατευθιαν ολα ειναι μια ΑΠΑΤΗ.

και κλεινοντας..για ολα υπαρχει μια λυση..

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Κ για να πω κ εγω τα δικα μου, σημερα με καλεσαν "εκ μερους" της Cosmote, για οφειλη της ταξεως των 25€ για ενα internet on the go που εχω (μαλιστα ηταν 20€ τον προηγουμενο μηνα κ λογω αλλαγης πακετου στο μηδενικο μπηκαν αλλα 5€)...

 

Αφου τελοσπαντων την σκυλοεβρισα (ειχε καλεσει κ κανα δυο μερες νωριτερα κ μιλησε με την κοπελα μου, με την οποια μοιραστηκε ολο μου το ιστορικο -- για 25€ κ*λοευρω, ο υπαλληλος της Cosmote γελαγε στο τηλ. μετα-- ), αρχισα να την ρωταω που βρηκε τα στοιχεια μου, για ποιον λογο εφτασαν στα χερια της, κ τι σοι αρμοδιοτητα εχει απεναντι μου!...

 

Εκει τελοσπαντων ηταν που σκεφτηκα το εξης:

Τετοιου ειδους αποποιηση ευθυνων ("...να διαθεσει σε τριτους τα στοιχεια του συνδρομητη...") δεν ειναι ακυρη/καταχρηστικη στην ελλαδα/εε? Σε ενα θεμα τοσο ευαισθητο οσο τα προσωπικα δεδομενα???

Δηλαδη εγω που πληρωνω αποκρυψη στο σταθερο για να μην εμφανιζομαι στους καταλογους, τι πρεπει να κανω τωρα που τα στοιχεια κατεληξαν στην κυρια αυτη ( με υφος κ τονο χιλιων καρδιναλιων, της ειπα οτι θα αρπαξει κ αυτη μια μηνυση αναμεσα σε καταγγελιες στο υπουργειο αναπτυξης, το ινκα, τον συνηγορο του πολιτη κ δεν ξερω κ γω που αλλου), κ σε οποιες αλλες εταιρειες δεησει να τα μοιρασει αυτη....

 

Κ δεν ειναι για τα λεφτα, ειχα σκοπο να τα πληρωσω στο τελος του μηνα, οποτε θα εκανα διακοπη του πακετου κ θα εβγαινε εκκαθαριστικος, αλλα για το ****το της ολης υποθεσης, κ του νταβα που βρηκαμε στα καλα καθουμενα!

 

Τεσπα, εχουμε μηπως καποιον νομικαριο η δικηγορο, να μας κατατοπισει επι του θεματος? Ισχυει ο παραπανω ορος στο ελληνικο δικαιο?

 

 

----ΠΑΡΑΘΕΣΗ

 

Οι εταιρείες που χρησιμοποιούνται από τράπεζες, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και άλλες επιχειρήσεις προκειμένου να εισπράττουν καθυστερούμενες οφειλές από πελάτες, θα πρέπει να ελέγχονται από τις Εθνικές Αρχές Προστασίας Δεδομένων για το κατά πόσο λειτουργούν νόμιμα.

 

Οπως απάντησε ο αρμόδιος επίτροπος Franco Fini σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Μανώλη Αγγελάκα, οι πολίτες που δέχονται οχλήσεις από τις εταιρείες είσπραξης οφειλών θα πρέπει να απευθύνονται στις Αρχές προστασίας δεδομένων, προκειμένου αυτές με τη σειρά τους να επιληφθούν, κρίνοντας τη νομιμότητα της όλης διαδικασίας.

 

Οπως υπογραμμίζει ο επίτροπος «οι εθνικές Αρχές προστασίας δεδομένων είναι αρμόδιες να αποφασίζουν, εάν η ανακοίνωση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τις τράπεζες σε εταιρείες είσπραξης χρεών συνάδει ή όχι με τις αρχές της οδηγίας 95/46/ΕΚ και να λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για την εφαρμογή της εθνικής νομοθεσίας προστασίας δεδομένων τόσο ως προς τις τράπεζες, όσο και ως προς τις εταιρείες ανάκτησης χρεών. Οι Αρχές προστασίας δεδομένων επιλαμβάνονται επίσης καταγγελιών που υποβάλλονται από φυσικά πρόσωπα ή ενώσεις που αντιπροσωπεύουν φυσικά πρόσωπα, για να αξιολογήσουν τη νομιμότητα της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αναφέρονται σε αυτά».

 

Στην Ελλάδα, οι αρμόδιες εθνικές Αρχές για την παραλαβή και την εξέταση ανάλογων καταγγελιών είναι η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και ο Συνήγορος του Καταναλωτή, προς τους οποίους θα πρέπει να απευθύνονται όσοι αντιμετωπίζουν τέτοιας φύσης προβλήματα. Σύμφωνα με καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας και με τις οποίες έχει ασχοληθεί και ο Συνήγορος του Καταναλωτή, οι εν λόγω εταιρείες, αμφιβόλου νομικής φύσεως και με κερδοσκοπικό χαρακτήρα, ασκούν ισχυρή ψυχολογική πίεση σε δανειολήπτες, οι όποιοι δεν είναι συνεπείς στην εξόφληση των υποχρεώσεών τους, προβαίνοντας σε απειλές και εκβιασμούς των οφειλετών, αλλά και των οικείων τους, ενώ τίθεται και θέμα για τη νομιμότητα κατοχής των προσωπικών δεδομένων των δανειοληπτών.

 

Καίριας σημασίας είναι επίσης η επαλήθευση, εκ μέρους του παρενοχλούμενου δανειολήπτη, της ταυτότητας της εισπρακτικής εταιρείας και της νομικής της υπόστασης, δεδομένου ότι μόνο δικηγόροι και δικαστικοί επιμελητές έχουν δικαιοδοσία προσέγγισης των ανωτέρω και απαίτησης των χρεών.

 

 

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 10/01/2008

Link to comment
Share on other sites

Παλι το ασπρο μαυρο θα κανουμε μπιλ; Συμπτωση επαναλαμβανομενη ειναι απατη ;)

δεν μιλαμε για ασπρο μαυρο...μιλαμε για παπαγαλακια φιλε μου!!

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Κ για να πω κ εγω τα δικα μου, σημερα με καλεσαν "εκ μερους" της Cosmote, για οφειλη της ταξεως των 25€ για ενα internet on the go που εχω (μαλιστα ηταν 20€ τον προηγουμενο μηνα κ λογω αλλαγης πακετου στο μηδενικο μπηκαν αλλα 5€)...

 

Αφου τελοσπαντων την σκυλοεβρισα (ειχε καλεσει κ κανα δυο μερες νωριτερα κ μιλησε με την κοπελα μου, με την οποια μοιραστηκε ολο μου το ιστορικο -- για 25€ κ*λοευρω, ο υπαλληλος της Cosmote γελαγε στο τηλ. μετα-- ), αρχισα να την ρωταω που βρηκε τα στοιχεια μου, για ποιον λογο εφτασαν στα χερια της, κ τι σοι αρμοδιοτητα εχει απεναντι μου!...

 

Εκει τελοσπαντων ηταν που σκεφτηκα το εξης:

Τετοιου ειδους αποποιηση ευθυνων ("...να διαθεσει σε τριτους τα στοιχεια του συνδρομητη...") δεν ειναι ακυρη/καταχρηστικη στην ελλαδα/εε? Σε ενα θεμα τοσο ευαισθητο οσο τα προσωπικα δεδομενα???

Δηλαδη εγω που πληρωνω αποκρυψη στο σταθερο για να μην εμφανιζομαι στους καταλογους, τι πρεπει να κανω τωρα που τα στοιχεια κατεληξαν στην κυρια αυτη ( με υφος κ τονο χιλιων καρδιναλιων, της ειπα οτι θα αρπαξει κ αυτη μια μηνυση αναμεσα σε καταγγελιες στο υπουργειο αναπτυξης, το ινκα, τον συνηγορο του πολιτη κ δεν ξερω κ γω που αλλου), κ σε οποιες αλλες εταιρειες δεησει να τα μοιρασει αυτη....

 

Κ δεν ειναι για τα λεφτα, ειχα σκοπο να τα πληρωσω στο τελος του μηνα, οποτε θα εκανα διακοπη του πακετου κ θα εβγαινε εκκαθαριστικος, αλλα για το ****το της ολης υποθεσης, κ του νταβα που βρηκαμε στα καλα καθουμενα!

 

Τεσπα, εχουμε μηπως καποιον νομικαριο η δικηγορο, να μας κατατοπισει επι του θεματος? Ισχυει ο παραπανω ορος στο ελληνικο δικαιο?

 

 

----ΠΑΡΑΘΕΣΗ

 

Οι εταιρείες που χρησιμοποιούνται από τράπεζες, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και άλλες επιχειρήσεις προκειμένου να εισπράττουν καθυστερούμενες οφειλές από πελάτες, θα πρέπει να ελέγχονται από τις Εθνικές Αρχές Προστασίας Δεδομένων για το κατά πόσο λειτουργούν νόμιμα.

 

Οπως απάντησε ο αρμόδιος επίτροπος Franco Fini σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Μανώλη Αγγελάκα, οι πολίτες που δέχονται οχλήσεις από τις εταιρείες είσπραξης οφειλών θα πρέπει να απευθύνονται στις Αρχές προστασίας δεδομένων, προκειμένου αυτές με τη σειρά τους να επιληφθούν, κρίνοντας τη νομιμότητα της όλης διαδικασίας.

 

Οπως υπογραμμίζει ο επίτροπος «οι εθνικές Αρχές προστασίας δεδομένων είναι αρμόδιες να αποφασίζουν, εάν η ανακοίνωση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τις τράπεζες σε εταιρείες είσπραξης χρεών συνάδει ή όχι με τις αρχές της οδηγίας 95/46/ΕΚ και να λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για την εφαρμογή της εθνικής νομοθεσίας προστασίας δεδομένων τόσο ως προς τις τράπεζες, όσο και ως προς τις εταιρείες ανάκτησης χρεών. Οι Αρχές προστασίας δεδομένων επιλαμβάνονται επίσης καταγγελιών που υποβάλλονται από φυσικά πρόσωπα ή ενώσεις που αντιπροσωπεύουν φυσικά πρόσωπα, για να αξιολογήσουν τη νομιμότητα της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αναφέρονται σε αυτά».

 

Στην Ελλάδα, οι αρμόδιες εθνικές Αρχές για την παραλαβή και την εξέταση ανάλογων καταγγελιών είναι η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και ο Συνήγορος του Καταναλωτή, προς τους οποίους θα πρέπει να απευθύνονται όσοι αντιμετωπίζουν τέτοιας φύσης προβλήματα. Σύμφωνα με καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας και με τις οποίες έχει ασχοληθεί και ο Συνήγορος του Καταναλωτή, οι εν λόγω εταιρείες, αμφιβόλου νομικής φύσεως και με κερδοσκοπικό χαρακτήρα, ασκούν ισχυρή ψυχολογική πίεση σε δανειολήπτες, οι όποιοι δεν είναι συνεπείς στην εξόφληση των υποχρεώσεών τους, προβαίνοντας σε απειλές και εκβιασμούς των οφειλετών, αλλά και των οικείων τους, ενώ τίθεται και θέμα για τη νομιμότητα κατοχής των προσωπικών δεδομένων των δανειοληπτών.

 

Καίριας σημασίας είναι επίσης η επαλήθευση, εκ μέρους του παρενοχλούμενου δανειολήπτη, της ταυτότητας της εισπρακτικής εταιρείας και της νομικής της υπόστασης, δεδομένου ότι μόνο δικηγόροι και δικαστικοί επιμελητές έχουν δικαιοδοσία προσέγγισης των ανωτέρω και απαίτησης των χρεών.

 

 

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 10/01/2008

 

Φιλε δεν τους γραφεις καλα καλα,που θα κατσεις να ασχοληθεις κ μαζι τους.το ποσο ειναι αστειο.να πας να πληρωσεις οποτε εχεις κ αν σε ξαναπαρουν να το παιξεις τρελιτσα.σιγα μη στειλουνε κ τα ματ για 25 ευρω.ελεος πια.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...