aris1417 Δημ. April 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 9, 2009 Είχα ενεργοποιήσει την υπηρεσία Full tracks non-stop πριν ακριβώς έναν μήνα (με χρέωση 5.99€). Είχα την εντύπωση ότι θα ίσχυε μόνο για τον έναν μήνα. Σημέρα διαπίστωσα ότι ανανεώθηκε ξανά (με την ίδια χρέωση φυσικά) χωρίς να το έχω ζητήσει. Μπορεί να μου πει κάποιος πως να την απενεργοποιήσω γιατί ψάχνω στο μενού του Wind Plus και δε βρίσκω κάτι. Τουλάχιστον να μην ξαναχρεωθώ τον επόμενο μήνα αφού την πάτησα τώρα. Ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest giannios Δημ. April 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 9, 2009 Απαράδεκτη η Wind που αναθέτει τη "βρώμικη" αυτή δουλειά σε τρίτους. Συνηθισμένη πρακτική όμως, την ακολουθούν και οι τράπεζες, και είναι και νόμιμη. Άσε που την δέχθηκες όταν υπέγραψες το συμβόλαιό σου. Παρακάτω τώρα, το λογαριασμό η κάθε εταιρεία δεν στον στέλνει τελευταία στιγμή και σου λέει πλήρωσέ τον αύριο. Σου τον στέλνει τουλάχιστον δύο εβδομάδες πριν. Επομένως έχεις όλο τον χρόνο να βρεις τα χρήματα για να τον εξοφλήσεις. Άσε που ούτως ή άλλως μπορείς να έχει κάνει τον προγραμματισμό σου και πριν από αυτό, εφ' όσον ξέρεις περίπου πόσο θα σου έρθει ο λογαριασμός κάθε μήνα. Επομένως για μένα ναι, δε θά 'πρεπε να σε παίρνουν τηλέφωνο και να σε ζαλίζουν, αλλά όχι, θά 'πρεπε να σου κόβουν απευθείας τη γραμμή για εισερχόμενες μετά την ημερομηνία λήξης. Και μετά την πληρωμή του λογαριασμού να σου την ξαναανοίγουν αμέσως (χωρίς χρέωση φυσικά). Σε κάποια πράγματα πρέπει να είμαστε τυπικοί, θέλοντας και μη. Διακρίνω μια ειρωνία ή λάθος κατάλαβα??????? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tazio Δημ. April 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 9, 2009 ... λογαριασμος σπιτι? Παντα, απο οτι θυμαμαι 11 χρονια που εχω συμβολαιο (10 Cosmote και σχεδον 1 στην Wind), οταν εληγε ο λογαριασμος ερχοταν ενα πρωτο μηνυμα και εφοσον η εξοφληση δεν γινοταν αμεσα ερχοταν και ενα δευτερο και μετα απο 2-3 μερες στο κοβανε. ... Αν καταλαβαίνω καλά έχεις ξανά καθυστερήσεις λογαριασμούς σου και στην άλλη εταιρεία. Δε γνωρίζω το λόγο που καθυστέρησες τώρα (και φυσικά δε θέλω να τον μάθω :) ) αλλά επειδή τέτοιες συζητήσεις έχουν ξαναγίνει στο φόρουμ, θεωρώ ότι για να έχουμε δικαίωμα να μιλάμε στις εταιρείες (και με έντονο ύφος εάν χρειαστεί) δε πρέπει να δίνουμε δικαίωμα με κινήσεις όπως η μη έγκαιρη πληρωμή του λογαρισμού μας. Καλώς ή κακώς (κάκιστα αν θες την γνώμη μου) οι εταιρείες βάζουν τρίτους να αναλαμβάνουν την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών των πελατών τους. Αλλά αν δε δώσουμε εμείς δικαίωμα δε θα μας ενοχλήσει κανείς και για τίποτα. Ότι και αν αποφασίσεις (φορητότητα σε άλλη εταιρεία ή όχι) καλό θα είναι να μη δώσεις άλλα δικαιώματα με μη έγκαιρη εξόφληση των λογαριασμών σου, για να μπορείς, όπως έγραψα και πριν, να μιλάς από θέση ισχύος. Όλα αυτά πάντα με φιλική διάθεση. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
christou Δημ. April 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 9, 2009 ωραια ολα αυτα που λετε αλλα εγω θα βαλω μια αλλη διασταση στη συζητηση ... ολοι οσοι καταγγειλαν το φιλο που δεν πληρωσε στην ωρα του δεν ξερω τι δουλεια κανουν αλλα τουλαχιστον στην δικια μου δουλεια ειμαι ευχαριστημενος αν με ξοφλησουν εντος τριμηνου απο το τελος της εργασιας.ειδικα σε μεγαλες δουλειες. και φυσικα ουτε τα κερδη της καθε πολυεθνικης εχω,ουτε κανα νομικο τμημα εχω στην δουλεψη μου για να κυνηγησω τους κακοπληρωτες ουτε βεβαια θα περνουσε απο το μυαλο μου να βαλω νταβατζηδες να βριζουν και να απειλουν οσους καθηστερησαν να με πληρωσουν. γενικως στην πιατσα λιγοι πληρωνουν αμεσως και με μετρητα πολυ περισοτερο. με αλλα λογια αν μου εκανε κατι αντιστοιχο η οποια εταιρια κινητης απλα θα με εχανε απο πελατη την ιδια μερα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. April 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 9, 2009 αναλυεται μια συγκεκριμενη περιπτωση,κακα τα ψεμματα οταν μιλαμε για πολλα λεφτα να μενουν στον αερα λογικο ειναι οι εταιριες αυτες και οχι μονο αλλα και οι τραπεζες να βαζουν τα τηλεφωνικα κεντρα αυτα. δυστηχως ομως δεν γινεται καλο φιλτραρισμα στις λιστες τις οποιες τους δινονται. αυτο εχω καταλαβει. παντως ολες οι εταιριες το εχουν κανει αυτο. τωρα καποιοι τα δινουν και καποιοι φευγουν Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. April 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 10, 2009 Διακρίνω μια ειρωνία ή λάθος κατάλαβα??????? Καμία ειρωνία. Εννοώ αυτό ακριβώς που λέω. ωραια ολα αυτα που λετε αλλα εγω θα βαλω μια αλλη διασταση στη συζητηση ... ολοι οσοι καταγγειλαν το φιλο που δεν πληρωσε στην ωρα του δεν ξερω τι δουλεια κανουν αλλα τουλαχιστον στην δικια μου δουλεια ειμαι ευχαριστημενος αν με ξοφλησουν εντος τριμηνου απο το τελος της εργασιας.ειδικα σε μεγαλες δουλειες. και φυσικα ουτε τα κερδη της καθε πολυεθνικης εχω,ουτε κανα νομικο τμημα εχω στην δουλεψη μου για να κυνηγησω τους κακοπληρωτες ουτε βεβαια θα περνουσε απο το μυαλο μου να βαλω νταβατζηδες να βριζουν και να απειλουν οσους καθηστερησαν να με πληρωσουν. γενικως στην πιατσα λιγοι πληρωνουν αμεσως και με μετρητα πολυ περισοτερο. με αλλα λογια αν μου εκανε κατι αντιστοιχο η οποια εταιρια κινητης απλα θα με εχανε απο πελατη την ιδια μερα. Δεκτή η διάσταση που βάζεις. Το ξέρουμε ότι όλη η αγορά κινείται με δανεικά. Κακώς κατά τη γνώμη μου. Έτσι όμως όπως μου τα λες θα πρέπει να πληρώνεις παντού καθυστερημένα. Το δέχεται κανείς αυτό; Γιατί να το δεχτεί η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. April 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 10, 2009 αναλυεται μια συγκεκριμενη περιπτωση,κακα τα ψεμματα οταν μιλαμε για πολλα λεφτα να μενουν στον αερα λογικο ειναι οι εταιριες αυτες και οχι μονο αλλα και οι τραπεζες να βαζουν τα τηλεφωνικα κεντρα αυτα. δυστηχως ομως δεν γινεται καλο φιλτραρισμα στις λιστες τις οποιες τους δινονται. αυτο εχω καταλαβει. παντως ολες οι εταιριες το εχουν κανει αυτο. τωρα καποιοι τα δινουν και καποιοι φευγουν πολυ σωστο. το φιλτραρισμα ειναι για τα κλαματα. ελευθερη αγορα υπαρχει. φευγει κ ησυχαζει Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Don Karlos Δημ. April 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 10, 2009 Προσωπικά, έχοντας πρότερη (πολύ αρνητική) εμπειρία με τις άλλες 2 εταιρείες, μπορώ να πω ότι στον τομέα αυτό η Wind είναι πολύ πιο σωστή. Αρκεί βέβαια γενικά το ιστορικό σου να είναι σωστό (σχετικά έγκαιρες πληρωμές κτλ). Αυτό που με έχει προβληματίσει (και γι' αυτό το σκέφτομαι να αλλάξω εταιρεία) είναι οι απαράδεκτα μικρές επιδοτήσεις που δίνει. Με μέσο όρο 150-200 ευρώ το μήνα μου είχαν δώσει πέρυσι επιδότηση 100 ευρώ περίπου !!! Είναι βέβαια και οι πόντοι avantage, αλλά δεν ανεβαίνει και πολύ το ποσό. Αυτό που έκανα ήταν να κατεβάσω το πάγιο από τα 80+ ευρώ στο χαμηλότερο και φέτος μάλλον θα... μετακομίσω! Παράθεση Device(s): iPhone 7 Plus 128GB JET BLACK Γιάννης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H2SO4 Δημ. April 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 10, 2009 Φιλε μου, αμα κανεις και λογαριασμους 150-200 ευρω, σου λεω εγω εγγυημενα, παρε τηλεφωνο στο 1260 και ζητα να καταχωρηθει αιτημα αυξησης της επιδοτησης. Θα δεις τα ευρω να πολλαπλασιαζονται. Ετσι λειτουργουν αυτα....κακως, αλλα ετσι ειναι. Παντως, εαν το μονο προβλημα σου ειναι το ποσο της επιδοτησης και οχι κατι αλλο, τοτε αυτο φτιαχνεται πολυ ευκολα . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmyss Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 Τελικα ενω ασχολουμαστε με τις συναλλαγες μεσω πιστωτικης καρτας και καποια αλλα θεματα,η wind τσιμπαει λιγουλακι το λογαριασμο της καρτας μας(προς αποφυγη παρεξηγηςεων μιλαω για καρτοκινητο f2g) πιο συγκεκριμενα καπου καπου τσεκαρω το υπολοιπο μου κι ας ειναι υψηλο,κι ενω εχω ενεργοποιηση την προσφορα της χρονιας και οι κλησεις μου για καποιες συγκεκριμενες μερες ειναι μονο προς f2g το υπολοιπο της καρτας πεφτει,καθως δεν υπαρχει καποια ενεργοποιημενη υπηρεσια για να μου τα τρωει,τις τελευταιες μερες μου εχει φαει 2 ευρω,δε τρελαινομαι για τα 2 ευρω ουτε τα 5 ουτε τα 10 αλλα το να γινεται κατα αυτο τον τροπο δε μου αρεσει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 1. δεν χρειαζοταν να ανοιξεις νεο θεμα 2. μηπως εχεις ενεργοποιημενη την υπηρεσια my tones? 3. καλεσε στο 1260 και ανεφερε το προβλημα εμενα μου ειχαν επιστρεψει 3 ευρω απο λαθος χρεωσεις. Παράθεση My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmyss Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 1. δεν χρειαζοταν να ανοιξεις νεο θεμα 2. μηπως εχεις ενεργοποιημενη την υπηρεσια my tones? 3. καλεσε στο 1260 και ανεφερε το προβλημα εμενα μου ειχαν επιστρεψει 3 ευρω απο λαθος χρεωσεις. 1.ισως 2.το διευκρινησα οχι 3.δε νομιζω, το θεμα ειναι αν εχει διαπιστωσει και κανεις αλλος κατι τετοιο,και 2 δε μου αρεσει να εχω υπονοιες μηπως ξανασυμβει ..και να εχω στο μυαλο μου να ελεγχω το υπολοιπο συνεχεια... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H2SO4 Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 Αντε, καλο δρομο λοιπον. Αρχισε λοιπον η νεα μοδα,ο καθενας που εχει παραπονο να κανει και το δικο του "bye bye wind" νημα. Ελεος. Επισης, 99% δεν σε "κλεβει" αλλα απλα δεν ξερεις που οφειλονται οι χρεωσεις. 1% να εχει γινει λαθος συστηματος . Και στις δυο περιπτωσεις με ενα τηλεφωνημα στο 1260 μπορεις να ζητησεις να γινει ελεχος χρεωσεων στο καρτοκινητο σου, και να ταλαιπωρησεις καποια υπαλληλο με το να σου υποδειξει πια χρεωση που ειχες ξεχασει ειναι τα 2 ευρω που "χαθηκαν" και να πεις μετα, α, ναι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 1.ισως 2.το διευκρινησα οχι 3.δε νομιζω, το θεμα ειναι αν εχει διαπιστωσει και κανεις αλλος κατι τετοιο,και 2 δε μου αρεσει να εχω υπονοιες μηπως ξανασυμβει ..και να εχω στο μυαλο μου να ελεγχω το υπολοιπο συνεχεια... αρκετεσ φορεσ μου εχει συμβει κ εμενα με μικροποσα. το υπολοιπο μου ειναι κατι χιλιαδεσ ευρω αλλα το παρακολουθω πολυ στενα. η απαντηση απο το cc ειναι οτι καποιοσ που ξερει οτι εχω πολλεσ μοναδεσ χρησιμοποιει το κινητο μου κ δεν μου το λεει. απο την απαντηση τουσ κ μονο καταλαβαινεισ. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 παιδια τι να πω επεσα σε καλον; οχι ολοι καλοι ειναι. θα το προωθησουν στο αρμοδιο τμημα- και στην περιπτωση μου- μετα απο 2 εβδομαδες πηραν να με ενημερωσουν πως πιστωσαν τον λογαριασμο μου με 3 ευρω. ερχονται μερες δυσκολες που σε λιγο ολοι θα αρχισουν να ελεγχουν το υπολοιπο τους! Παράθεση My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haigoeo Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 Αντε, καλο δρομο λοιπον. Αρχισε λοιπον η νεα μοδα,ο καθενας που εχει παραπονο να κανει και το δικο του "bye bye wind" νημα. Ελεος. Επισης, 99% δεν σε "κλεβει" αλλα απλα δεν ξερεις που οφειλονται οι χρεωσεις. 1% να εχει γινει λαθος συστηματος . Και στις δυο περιπτωσεις με ενα τηλεφωνημα στο 1260 μπορεις να ζητησεις να γινει ελεχος χρεωσεων στο καρτοκινητο σου, και να ταλαιπωρησεις καποια υπαλληλο με το να σου υποδειξει πια χρεωση που ειχες ξεχασει ειναι τα 2 ευρω που "χαθηκαν" και να πεις μετα, α, ναι... +1 Παρε πρωτα τηλεφωνο να δεις τι εγινε και μετα βγαλε συμπερασμα. Αλλα παρτο και αλλιως, πιστευεις αληθεια οτι μια μεγαλη εταιρια θα εβγαζε κατι με το να σου κλεψει 2 ευρω? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmyss Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 +1 Παρε πρωτα τηλεφωνο να δεις τι εγινε και μετα βγαλε συμπερασμα. Αλλα παρτο και αλλιως, πιστευεις αληθεια οτι μια μεγαλη εταιρια θα εβγαζε κατι με το να σου κλεψει 2 ευρω? αποψη σου... και τη σεβομαι ειλικρεινα αν και δεν την αποδεχομαι..τωρα οσο για το οτι ανοιξα νεο θεμα αν υπαρχει προβλημα ας κλειδωθει η ας διαγραφει κλπ κλπ Στη wind ειμαι περιπου 6 ισως και παραπανω χρονια,εκει που εισαι πληρης ικανοποιημενος κατι γινεται και στραβωνει η ολη κατασταση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmyss Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 Α και το ξεχασα τους πηρα τηλεφωνο,μετα απο ενα 6λεπτο σε αναμονη για να το ελεγξουν δε βρηκαν τιποτα ....αυριο θα σας στειλουμε μυνημα για να σας πουμε τι συνεβει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSIT Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 Τελικα ενω ασχολουμαστε με τις συναλλαγες μεσω πιστωτικης καρτας και καποια αλλα θεματα,η wind τσιμπαει λιγουλακι το λογαριασμο της καρτας μας(προς αποφυγη παρεξηγηςεων μιλαω για καρτοκινητο f2g) πιο συγκεκριμενα καπου καπου τσεκαρω το υπολοιπο μου κι ας ειναι υψηλο,κι ενω εχω ενεργοποιηση την προσφορα της χρονιας και οι κλησεις μου για καποιες συγκεκριμενες μερες ειναι μονο προς f2g το υπολοιπο της καρτας πεφτει,καθως δεν υπαρχει καποια ενεργοποιημενη υπηρεσια για να μου τα τρωει,τις τελευταιες μερες μου εχει φαει 2 ευρω,δε τρελαινομαι για τα 2 ευρω ουτε τα 5 ουτε τα 10 αλλα το να γινεται κατα αυτο τον τροπο δε μου αρεσει... Φιλε αυτος ειναι και ο λογος που την εκανα απο την Wind. H μονη απαντηση που επαιρνα απο το cc ηταν οτι το τεχνικο τμημα ελεγξε την γραμμη μου και δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Και μιλαμε για εναν αριθμο που ειναι μονιμος κλειστος (απλα ειναι ευκολος αριθμος και ηθελα να τον κρατησω) Επισης μην ακους ορισμενα παπαγαλακια της εν λογω εταιριας που γραφουν εδω μεσα. Μας παιρνουν κι αυτοι οπως και η εταιρια που υποστηριzουν (οχι με επιτυχια) οτι ειμαστε τιποτα ασχετοι που δηθεν ενργοποιηουμε υπηρεσιες, που καποιος αλλος μας κλεβει το τηλεφωνο και κανει κληαεις και αλλες τετοιες αστειες -για να μην πω τιποτα αλλο- δικαιολογιες. Τι αραγε θα ειχε να κερδισει μια μεγαλη(???!!!) εταιρια αν "εκλεβε" 2 ευρω μηνιαιως απο 1000000 συνδρημητες? Περιμενω απαντηση... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 εγω παντως εχω μονο καλες εμπειριες. πριν μια εβδομαδα το κινητο δεν εστελνε μηνυματα και ειχα σωστο κεντρο μηνυματων πηρα το 1260 και μου ειπαν πως οντως η γραμμη ειχε προβλημα και οτι σε 2 ωρες θα λυνοταν και οντως. τι να πω; τοσο τυχερος ειμαι; (δεν θεωρουμαι παπαγαλος - δεν εχω να κερδισω τιποτα απο την wind - καλυτερο δικτυο εχει η wind - καλυτερα συμβολαια η cosmote - γνωμη μου) Παράθεση My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmyss Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 κι εγω μεχρι προσφατα καλες εμπειριες ειχα μονο... :( τι αλλο να πουμε που παρακαλουσαμε με e-mail να μας πιστωσουν τα 9 eyro που η vodafone το εκανε μονη της ...καλα ισως να υπεθεταν πως δε θα τα θελαμε(μιλαω για τη προσφορα της χρονιας) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSIT Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 εγω παντως εχω μονο καλες εμπειριες. πριν μια εβδομαδα το κινητο δεν εστελνε μηνυματα και ειχα σωστο κεντρο μηνυματων πηρα το 1260 και μου ειπαν πως οντως η γραμμη ειχε προβλημα και οτι σε 2 ωρες θα λυνοταν και οντως. τι να πω; τοσο τυχερος ειμαι; (δεν θεωρουμαι παπαγαλος - δεν εχω να κερδισω τιποτα απο την wind - καλυτερο δικτυο εχει η wind - καλυτερα συμβολαια η cosmote - γνωμη μου) Δεν αναφερθηκα σε εσενα προσωπικα η στον καθε ενα που με επιχειρηματα εχει κατι να πει, αλλα σε καποιους που γραφουν εδω μεσα και οι απαντησεις τους ειναι οι ιδιες με αυτες του cc της Wind. Και εγω δεν ειχα πολλα προβληματα για τα 6 χρονια που ημουν συνδρομητης της εν λογω εταιριας οσπου αντεληφθη οτι αυτο που γινοταν εις βαρος μου ηταν απατεωνια. Ουτε εγω υποστηριzω καποια εταιρια ουτε και με ενδιαφερει αλλωστε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmyss Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 οχι φιλε TSIT δε σε κατηγορει κανεις,εξαλλου αυτη τη σημασια εχει το forum και γιαυτο γραφει ο καθενας γιατι θελει τη γνωμη των αλλων σε καποια θεματα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haigoeo Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 Φιλε αυτος ειναι και ο λογος που την εκανα απο την Wind. H μονη απαντηση που επαιρνα απο το cc ηταν οτι το τεχνικο τμημα ελεγξε την γραμμη μου και δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Και μιλαμε για εναν αριθμο που ειναι μονιμος κλειστος (απλα ειναι ευκολος αριθμος και ηθελα να τον κρατησω) Επισης μην ακους ορισμενα παπαγαλακια της εν λογω εταιριας που γραφουν εδω μεσα. Μας παιρνουν κι αυτοι οπως και η εταιρια που υποστηριzουν (οχι με επιτυχια) οτι ειμαστε τιποτα ασχετοι που δηθεν ενργοποιηουμε υπηρεσιες, που καποιος αλλος μας κλεβει το τηλεφωνο και κανει κληαεις και αλλες τετοιες αστειες -για να μην πω τιποτα αλλο- δικαιολογιες. Τι αραγε θα ειχε να κερδισει μια μεγαλη(???!!!) εταιρια αν "εκλεβε" 2 ευρω μηνιαιως απο 1000000 συνδρημητες? Περιμενω απαντηση... Μαλιστα εισαι παπαγαλακι οταν λες κατι λογικο δηλ. να παρει πρωτα τηλεφωνο να μαθει τι εγινε και μετα να βγαλει συμπερασμα. Το ακουσαμε και αυτο..:!: Παντως φιλε jimmy αφου εχεις τετοια προβληματα, μην το σκεφτεσαι. Οπως σου ειχα ξαναπει λιγες μερες πριν το μονο ευκολο ειναι να κανεις φορητοτητα. Και εγω αν μου παρουσιαστει καποιο προβλημα, την αλλη μερα εχω φυγει, οπως και εκανα μετα απο 8 χρονια στην vodafone. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSIT Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 Μαλιστα εισαι παπαγαλακι οταν λες κατι λογικο δηλ. να παρει πρωτα τηλεφωνο να μαθει τι εγινε και μετα να βγαλει συμπερασμα. Το ακουσαμε και αυτο..:!: Παντως φιλε jimmy αφου εχεις τετοια προβληματα, μην το σκεφτεσαι. Οπως σου ειχα ξαναπει λιγες μερες πριν το μονο ευκολο ειναι να κανεις φορητοτητα. Και εγω αν μου παρουσιαστει καποιο προβλημα, την αλλη μερα εχω φυγει, οπως και εκανα μετα απο 8 χρονια στην vodafone. :) Δεν διαφωνω καθολου στο να παρει τηλεφωνο να μαθει τι γινετε αν και οπως ειπα ο καταλογος με τις δικαιολογιες του cc ειναι τεραστια. Εσυ πως εισαι τοσο σιγουρος οτι μια μεγαλη εταιρια -οπως λες- οτι αμεσα η εμμεσα (δηλαδη σε λαθη που οφειλωνται στο συστημα της) δεν παιρνει 2 ευρω (η και περισσοτερα οπως στη δικη μου περιπτωση). Αυτο που επαναλαμβανω ειναι οτι ας μην σπευδουμε αβιαστα να υποστηριξουμε την οποια εταιρια και να μαθουμε να ακουμε και την γνωμη των αλλων που αν μη τι αλλο δεν ειναι ασχετοι να δεχονται ετσι απλα τις οποιες φθηνες δικαιολογιες των εταιριων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.