tpal Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Χρησιμοποιεί κανένας για launcher τον Nova Prime; Tον είχα αγοράσει πριν 1 χρόνο για το τότε One (M7), αλλά έκτοτε δεν τον έχω ξαναχρησιμοποιήσει. Έχει θέματα με το G2 μας ελέω double tap και knock code; Δεν θα δουλεύει το knock off. Παρόλα αυτά θα βάλεις το screen off από το play και με feature double tap του nova θα βάλεις να τρέχει την. Εφαρμογή. Αν δεν θες ετσι απλά θα πατάς δύο φορές την status bar. Επιβάλλεται ο nova launcher Παράθεση Θοδωρής Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Grgasteus Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Εγώ πάντως τα έχω πάρει με την LG, το πλήρωσα χρυσό και δεν δουλεύει κανένα voip, Skype, viber, έτσι όπως πρέπει. Ποτέ έρχονται ποτέ δεν έρχονται μνμ, καλά το Skype το μαμησανε και το παραδέχονται και δε κάνουν τίποτα. Μάλλον πάω για άλλη Rom αν δεν δώσουν 20f σε 15 μέρες. Έχω της γυναίκας το SII που είναι 2,5 ετών και πετάει σε όλα. ... Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=55736 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FJ_12 Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Εγώ πάντως τα έχω πάρει με την LG, το πλήρωσα χρυσό και δεν δουλεύει κανένα voip, Skype, viber, έτσι όπως πρέπει. Ποτέ έρχονται ποτέ δεν έρχονται μνμ, καλά το Skype το μαμησανε και το παραδέχονται και δε κάνουν τίποτα. Μάλλον πάω για άλλη Rom αν δεν δώσουν 20f σε 15 μέρες. Έχω της γυναίκας το SII που είναι 2,5 ετών και πετάει σε όλα. ... Mε την 20f λύνονται αυτά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
renesis_87 Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Εγώ πάντως τα έχω πάρει με την LG, το πλήρωσα χρυσό και δεν δουλεύει κανένα voip, Skype, viber, έτσι όπως πρέπει. Ποτέ έρχονται ποτέ δεν έρχονται μνμ, καλά το Skype το μαμησανε και το παραδέχονται και δε κάνουν τίποτα. Μάλλον πάω για άλλη Rom αν δεν δώσουν 20f σε 15 μέρες. Έχω της γυναίκας το SII που είναι 2,5 ετών και πετάει σε όλα. ... Κανε sideload την 20f να ξεμπερδευεις. Εγω ετσι το αναβαθμισα και βρηκα την υγεια μου. :) Παράθεση http://mowned.com/sig/don-fedon-kon.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ernesto1983 Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 εχει παρει κανεις για ελληνικο 6gr την 20f? Παράθεση I Want To Believe Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Polter Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Από τη φωτογραφία τον στοκ launcher και θέμα έχει! Σωστά! CloudyG3 v.1.2. Θέλω να δω πώς θα πάει από κατανάλωση μπαταρίας με τη χρήση που κάνω συνήθως (καθώς δεν έχω ανακαλύψει κανένα ιδιαίτερο bug). Αν δεν φτάνω άνετα τις 2 ημέρες θα επιστρέψω στην Europe Open v20d. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dinozos Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Παιδιά μια ερώτηση λίγο. Είμαι ακόμα στην 20b σε 6ΤΑ G2 και πριν δυο τρεις μέρες πάτησα στο "κέντρο ενημέρωσης" "ενημέρωση λογισμικού" για να δω αν έχει καμιά ενημέρωση και μου έβγαλε μήνυμα για την 20f περίπου 134ΜΒ. Το θέμα είναι ότι δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν θέλω να κάνω την αναβάθμιση γιατί διαβάζω για κάτι θεματάκια και είπα να περιμένω λίγο. Το πρόβλημα είναι όμως ότι το κινητό σε δυο τρεις περιπτώσεις στο άσχετο πήγε να κάνει μόνο του την αναβάθμιση και πρόλαβα και το σταμάτησα. Πώς μπορώ να το σταματήσω αυτό και να κάνω την αναβάθμιση όταν θέλω εγώ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikaki71 Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Παιδιά μια ερώτηση λίγο. Είμαι ακόμα στην 20b σε 6ΤΑ G2 και πριν δυο τρεις μέρες πάτησα στο "κέντρο ενημέρωσης" "ενημέρωση λογισμικού" για να δω αν έχει καμιά ενημέρωση και μου έβγαλε μήνυμα για την 20f περίπου 134ΜΒ. Το θέμα είναι ότι δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν θέλω να κάνω την αναβάθμιση γιατί διαβάζω για κάτι θεματάκια και είπα να περιμένω λίγο. Το πρόβλημα είναι όμως ότι το κινητό σε δυο τρεις περιπτώσεις στο άσχετο πήγε να κάνει μόνο του την αναβάθμιση και πρόλαβα και το σταμάτησα. Πώς μπορώ να το σταματήσω αυτό και να κάνω την αναβάθμιση όταν θέλω εγώ? Στο μενου που πηγες,"κεντρο ενημερωσης",ξετικαρεις το "Ελεξτε αυτοματα" κατω απο τον ελεγχο ενημερωσης λογισμικου Παράθεση Poco X3 nfc 6/128 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
komias2 Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Εγω εχω την f και δουλευουν ολα αψογα δεν βλεπω το λογο να μη τη κανεις.:) Παράθεση LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Grgasteus Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Εγω εχω την f και δουλευουν ολα αψογα δεν βλεπω το λογο να μη τη κανεις.:) Πως όμως ; επίσημα δεν έρχεται. ... ----- προσθήκη μηνύματος 46 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- εχει παρει κανεις για ελληνικο 6gr την 20f? Την περιμένουμε πως και πως.... ----- προσθήκη μηνύματος 68 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- εχει παρει κανεις για ελληνικο 6gr την 20f? Την περιμένουμε πως και πως.... Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=55736 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
komias2 Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Πως όμως ; επίσημα δεν έρχεται. ... Δεν ξερω εχω το κινητο 5? μερες περιπου εκανε 2 αναβαθμισεις στο καπακι μονο του οπως εχω τικαρει δεν ξερω αν ειχε αλλη πριν αλλα τωρα που διαβασα παραπανω το τσεκαρα και εχει την f. Παράθεση LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Grgasteus Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Κανε sideload την 20f να ξεμπερδευεις. Εγω ετσι το αναβαθμισα και βρηκα την υγεια μου. :) sideload? ?? Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=55736 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikaki71 Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Κανε sideload την 20f να ξεμπερδευεις. Εγω ετσι το αναβαθμισα και βρηκα την υγεια μου. :) Για πες πως γινεται,μπας και βρουμε κι εμεις την δικια μας.... Παράθεση Poco X3 nfc 6/128 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dinozos Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Εγω εχω την f και δουλευουν ολα αψογα δεν βλεπω το λογο να μη τη κανεις.:) Διάβασα για προβλήματα στο knock code, για αύξηση στην κατανάλωση μπαταρίας, για μαύρη οθόνη όταν το παίρνεις απο το αυτί στην κλήση και κάτι τέτοια. Στο μενου που πηγες,"κεντρο ενημερωσης",ξετικαρεις το "Ελεξτε αυτοματα" κατω απο τον ελεγχο ενημερωσης λογισμικου Το εκανα αυτό από την πρώτη φορά που πήγε να κάνει αναβάθμιση αλλά μάλλον δεν ήταν αρκετό. Αν θυμάμαι καλά στο άνοιγμα του κινητού πρέπει να μου το έκανε μια δυο φορές. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mihalisgggg Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Εγω εχω την f και δουλευουν ολα αψογα δεν βλεπω το λογο να μη τη κανεις.:) Καλησπέρα. Μπορεί να μας πει κάποιος που χρησιμοποίησε το σκαιπ ότι στην 20f του δουλεύει κανονικά χωρίς αποσυνδέσεις και χωρίς να παγώνει τελείως; Το λέω γιατί έφτυσα αίμα να γυρίσω από την 20d stin 20b kai βλέπω ότι μου έβγαλε καινούρια ενημέρωση σήμερα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Grgasteus Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Καλησπέρα. Μπορεί να μας πει κάποιος που χρησιμοποίησε το σκαιπ ότι στην 20f του δουλεύει κανονικά χωρίς αποσυνδέσεις και χωρίς να παγώνει τελείως; Το λέω γιατί έφτυσα αίμα να γυρίσω από την 20d stin 20b kai βλέπω ότι μου έβγαλε καινούρια ενημέρωση σήμερα. Άμα είσαι στην 20b σήμερα, η ενημέρωση που βλέπεις είναι η 20d... Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=55736 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dinozos Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Άμα είσαι στην 20b σήμερα, η ενημέρωση που βλέπεις είναι η 20d... Δεν είναι απαραίτητο. Κι εγώ είμαι στην 20b αλλά η ενημέρωση που μου έβγαλε ήταν για την 20f. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ernesto1983 Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 σας βγαζει την τελευταια που υπαρχει που ειναι η 20f!!! Παράθεση I Want To Believe Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
komias2 Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Διάβασα για προβλήματα στο knock code, για αύξηση στην κατανάλωση μπαταρίας, για μαύρη οθόνη όταν το παίρνεις απο το αυτί στην κλήση και κάτι τέτοια. Το εκανα αυτό από την πρώτη φορά που πήγε να κάνει αναβάθμιση αλλά μάλλον δεν ήταν αρκετό. Αν θυμάμαι καλά στο άνοιγμα του κινητού πρέπει να μου το έκανε μια δυο φορές. Σε μενα δεν εχει κανει κατι τετοιο προς το παρον. Παράθεση LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TAZ_DEV Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Ρε παιδιά εχω μία απορία για το wifi direct. Για να στείλουμε ενα αρχείο σε μια αλλη συσκευή οχι lgχρειάζεται ειδικη εφαρμογή ; εχω ενα Samsung note 8 kai δεν μπορώ με τίποτα να δει το ενα το αλλο. Παράθεση HTC Diamond --> NOKIA N97 mini --> SAMSUNG Galaxy W --> HTC One S --> LG G2 --> SAMSUNG Galaxy A5 --> Galaxy A7 --> Note 4 --> Lg g4 --> SAMSUNG Galaxy S7 Edge --> LG G6--> OnePlus 5T --> Huawei P20 pro --> Note 9 --> Huawei P30 pro --> Note 10+ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
djkostas20 Δημ. July 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2014 Δεν είναι απαραίτητο. Κι εγώ είμαι στην 20b αλλά η ενημέρωση που μου έβγαλε ήταν για την 20f. σας βγαζει την τελευταια που υπαρχει που ειναι η 20f!!! Δεν συμφωνώ απόλυτα αλλά δεν ξέρω τι παίζει με τις αναβαθμίσεις από kk σε kk! Βγάζει την επόμενη από αυτή που έχεις. Πήρα το κινητό πριν ένα μήνα περίπου. Είχε JB πάνω. Το ανοίγω και τσούπ σκάει αναβάθμιση kit kat. Την κάνω και λέω ωραία πήρα και κιτ κατ τέλεια. Μέχρι τότε δεν είχα διαβάσει για διαορετικές εκδόσεις "b", "c", "d","f" κλπ. Περνάω, στήνω λειτουργώ για λίγες μέρες και διαβάζοντας εδώ βλέπω ότι έχουν βγει διάφορες εκδόσεις. Λέω να τσεκάρω τι έχω. Είχα 20b!!! Κοιτάω να δω ποια είναι η τελευταία για το κινητό μου. 20d τότε! Κάνω clear τα data σε συγκερκιμένες εφαρμογές όπως έχω πεί στο παρελθόν στο θέμα, ψάχνω ανάβάθμιση και wuala!!! 20d μετά!!! Άρα σε μένα δεν έβγαλε την τελευταία αλλά πρώτα με πήγε στην αμέσως επόμενη από αυτή που ήμουν! Δεν ξέρω όμως αν αυτό είχε να κάνει και με το διαφορετικό της έκδοσης android. 4.2.2 σε 4.4.2 Παράθεση Google Pixel 9 Pro XL Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonady Δημ. July 25, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2014 Κάτι σου τρώει τη μπαταρία. Πήγαινε στις ρυθμίσεις και τσεκαρέτο. Κάνε μια επανεκκίνηση και παρακολούθησέ το πάλι. Μήπως εγκατέστησες καμία εφαρμογή τελευταία? Παράθεση 1. Nokia 6600, 2. Nokia N96, 3. Nokia E72, 4. iPhone 3GS, 5. iPhone 4, 6. iPhone 4S, 7. galaxy s2, 8. galaxy s3, 9. galaxy s4, Samsung Note 3, Sony Xperia Z5, Xiaomi mi5s Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mihalisgggg Δημ. July 25, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2014 Η Γαλλική οφισιαλ ρομ που έχω δεν είχε πάρει την d. H αναβάθμιση βγήκε τώρα, οπότε λογικά παίρνει την f tora. Κανείς να τεσταρε βιντεοκλησεις με την f ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
prioxxx Δημ. July 25, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2014 Τρομερή αυτονομία. Στοκ ρομ με τελευταία έκδοση 20f Και root. Ανοιχτοί συγχρονισμοι κ τοποθεσία σε εξοικονόμηση. Παράθεση Δημήτρης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerv_5800 Δημ. July 25, 2014 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2014 Κάνω clear τα data σε συγκερκιμένες εφαρμογές όπως έχω πεί στο παρελθόν στο θέμα, ψάχνω ανάβάθμιση και wuala!!! 20d μετά!!! Σου είναι εύκολο φίλε να μας πεις 1.2.3 ποίες είναι οι εφαρμογές που κάνεις clear data να το δοκιμάσουμε και εμείς?? Παράθεση Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου... Samsung Galaxy S21 Ultra / Galaxy Watch Ultra ;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.