Jump to content

MLS NAVIGATOR or DESTINATOR3


petrakish
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γειά χαρά σε όλους σας

Από καιρό παρακολουθώ με ενδιαφέρον την εξέλιξη της συζήτησης στο thread για τα GPS σε PDA , και ομολογουμένως εκφράζω τον θαυμασμό μου για το υψηλό επίπεδο ανταλαγής απόψεων , αλλά και γνώσεων όλων ανεξαιρέτως των συμμετασχόντων σε αυτήν.

Το ενδιαφέρον μου για ένα GPS που να αφορά τον Ελλαδικό χώρο είναι παλιό και ήδη εδώ και 1 χρόνο είμαι κάτοχος ενός iPAQ 2210 , το οποίο αγοράστηκε και για άλλες χρήσεις, αλλα βασικά για την σύνδεση του μέσω ΒΤ , κάποια στιγμή που θα υπήρχαν αρκετές και καλές εφαρμογές GPS με χάρτες ελληνικών πόλεων.

Υστερα από αρκετό ψάξιμο και σκέψη για το τι ακριβώς χρειάζομαι , κατέληξα στο DESTINATOR3 , αλλά δυστυχώς όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε , πωλείται μέσω του ΓΕΡΜΑΝΟΥ μαζί με το Μio. Κάποιοι φίλοι είχαν γράψει στο thread ότι από τον Σεπτέμβριο θα το διέθεται η Telematix και μόνο ως S/W , στην τιμη των 180 Euro + ΦΠΑ. Δυστυχώς σε τηλ. επικοινωνία που είχα μαζί τους μόλις χθές 13 Σεπτ. μου είπανε ότι ΔΕΝ το διαθέτουν χωριστά ( αλήθεια γιατί ;), και με προέτρεψαν να το αγοράσω μέσω Internet. :(

Αυτό που ήθελα να ρωτήσω (γιατί σας κούρασα και sorry γι'αυτο) , όλους όσους το έχουν αγοράσει απο το γνωστο site είναι το εξής : Είναι το ίδιο που κυκλοφορεί και απο την Telematix ; Έχει όλους τους Ελληνικούς χάρτες και τα σημεία ενδιαφέροντος ; και τελικά.......τι πρόκειται να συμβεί με μελλοντικά Updates που όπως μου είπανε θα κυκλοφορήσουν απο την Telematix ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων....

"Πολιτική ανυπακοή και....Αλληλοβοήθεια"
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

File moy oi xartes toy Destinator tha elega oti ine oi kaliteroi poy exo dokimasi afoy ime katoxos toy Teletype ke toy Route66.To kathe proin exi ta dika toy proterimata ke mionektimata.Tha sto sinistoysa na to agorasis.Tora sxetika me tis anavathmisis ine ena thema poy apasxoli oloys mas dioti kanis den kseri ti tha gini
Η συζήτηση έχει υπερεκτιμηθεί ως μέσο επίλυσης διαφορών
Link to comment
Share on other sites

Stratus , ευχαριστώ για την απάντηση και μάλλον στο DESTINATOR θα καταλήξω. Με ανησυχεί όμως και το ότι πολλές αποστολές χόνονται στο δρόμο (!!!!!), όπως ανέφεραν πολλόι φίλοι στο forum , και αυτό είναι κάτι που μόνο καλή αρχή δεν σηματοδοτεί . Επίσης το ίδιο συμβαίνει και με την προμήθεια GPS/BT και των υπολοίπων accesories (βλέπε ταλαιπωρία με την Expansys).

Δεν καταλαβαίνω επίσης την νοοτροποία των εταιρειών αυτων. Αφού υπάρχει τόση ζήτηση (μετρησα καμμιά 10αρια στο forum) γιατί δεν το διαθέτουν και ως SW , μόνο του. Ακόμη και αν υπάρχει συμφωνία με τον ΓΕΡΜΑΝΟ , ίσως θα τους συνέφερε να το διαθέτουν και σκέτο.

"Πολιτική ανυπακοή και....Αλληλοβοήθεια"
Link to comment
Share on other sites

Ke ego ixa provlima me tin apostoli.Xathike to proto paketo ke istera moy estila allo.Ekane 3 imeres apo Kanada ke stin Ellada perasan 3 imeres ke den moy to ixan feri opote anagastika na pao na to paro monos moy.Telika taleporithika alla aksizi ine oreo programma
Η συζήτηση έχει υπερεκτιμηθεί ως μέσο επίλυσης διαφορών
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος stratus (14 Σεπ. 2004 , 19:05)

 

Ke ego ixa provlima me tin apostoli.Xathike to proto paketo ke istera moy estila allo.Ekane 3 imeres apo Kanada ke stin Ellada perasan 3 imeres ke den moy to ixan feri opote anagastika na pao na to paro monos moy.Telika taleporithika alla aksizi ine oreo programma

 

Φίλε Stratus μια και το έχεις δοκιμάσει και το βρίσκεις ωραίο , μπορείς να μου πεις αν σε ικανοποιεί η ακρίβεια με την οποία παρουσιάζει το στίγμα σου , καθώς ακι αν ειναι ικανοποιητικό το rerouting που κάνει ;

Με τι GPS/BT το χρησιμοποιείς ; Κρίνεις απαραίτητη μια εξωτερική κεραία ;

"Πολιτική ανυπακοή και....Αλληλοβοήθεια"
Link to comment
Share on other sites

To stigma ine kalo ke to rerouting ine ligo argo alla arketa kalo.Tora ego to xrisimopio me ena CF GPS tis Teletype ke ime poli efxaristimenos apo to sima
Η συζήτηση έχει υπερεκτιμηθεί ως μέσο επίλυσης διαφορών
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος stratus (14 Σεπ. 2004 , 19:23)

 

To stigma ine kalo ke to rerouting ine ligo argo alla arketa kalo.Tora ego to xrisimopio me ena CF GPS tis Teletype ke ime poli efxaristimenos apo to sima

 

thanks Stratus , θα τολμήσω να το παραγγείλω απο το site , και ο Θεός βοηθός :) Για το αυτοκίνητο ειναι καλύτερο το ΒΤ ή το CF ;

"Πολιτική ανυπακοή και....Αλληλοβοήθεια"
Link to comment
Share on other sites

Ego theoro oti to CF ine kalitero me tin apopsi oti an den to exis stao amaksi ke thelis na vris ena dromo perpatontas tha psaxnis na vris poy tha stereosis to BT
Η συζήτηση έχει υπερεκτιμηθεί ως μέσο επίλυσης διαφορών
Link to comment
Share on other sites

Το destinator κατά την διαδικασία του routing φορτώνει ταυτόχρονα

και τα voices που είναι σε μέγεθος συνολικά 4.60MB και για αυτό

καθυστερεί αρκετά, ενώ το rerouting το κάνει σχετικά πιο γρήγορα γιατί

το voices είνα ήδη φορτωμένα.

 

Η λύση προς το παρόν για πιο γρήγορο routing kai rerouting για

το destinator είναι να κάνουμε (με ένα καλό sound editor) resample

όλα τα voices σε 16.000ΚΗΖ 16bit mono που είναι πολύ καλά

ακουστικά από το ηχείο του ppc ή ακόμα και από βάση αυτοκινήτου

με ενσωματωμένο ηχείο και θα δείτε ότι το folder με τα voices από

4.60MB θα γίνουν περίπου 1.45ΜΒ.( Με μία πολύ καλή βάση με πολύ

καλό ηχείο μπρούμε να πάμε και σε 11.025ΚΗz 8bit mono και τα voices

γίνονται 365ΚΒ μόνο)

 

Αυτό και σε συνδυασμό με το XCPUScalar με overclock στα 530ΜΗz

συχνότητα που είναι απόλυτα ασφαλής για τους 400ρηδες xscale

επεξεργαστές μέιώνει σημαντικά τον χρόνο του αρχικού routing (με resample στα 16000ΚΗz και δραματικά με resample στα 11025ΜΗz)

και το rerouting το κάνει πλέον παρα πολύ γρήγορα και στις δύο

περιπτώσεις.

 

Οσον αφορά την μεγαλύτερη κατανάλωση στην μπαταρία λόγω

overclocking δεν νοείται gps navigation στο αυτοκίνητο χωρίς

φορτιστή φυσικά.

 

Με την παραπάνω μέθοδο χρησιμοποιώ το destinator από τα μέσα

Ιουνίου με Qtek2020 και ΒΤ GPS Jmcom 1000 (αυτό της Teletype)

με την εξωτερική κεραία με baud rate 4800 ή 38400 και όχι 57600 που βάζει μόνο του το destinator στην αυτόματη εύρεση και το στίγμα είναι συνεχές και απόλυτα ακριβές και ακόμα και στις σήραγγες της περιφ.Υμηττού (λόγω ΝΜΕΑ 3.0 που μόνο αυτό το GPS έχει μέχρι σήμερα)

Συνεχές fix σε 7 έως 10 δορυφόρους. Το μόνο αρνητικό του είναι ότι δεν έχει Χtrak. επίσης το GPS έχει ένα flash memory 24ΚΒ στο οποίο

και καταγράφει τις θέσεις fixing των δορυφόρων που κάνει και ύστερα

από μεγάλη συνεχή χρήση (30+ ημέρες) γεμίζει και κατά την διαδικασία της cool εκκίνησης συγκρίνει το σήμα που παίρνει από τον δορυφόρο

με το καταγεγραμμένο και καθστερί μέχρι να το εντοπίσει, γιαυτό καλό είναι σε τακτά διαστήματα να του κάνουμε reset πιέζοντας στην εγκοπή

στην πίσω πλευρά πάνω δεξιά

Link to comment
Share on other sites

PPP12 οι πληροφορίες σου ήταν εξαιρετικά χρήσιμες και κατατοπιστικές. Είμαι πολυ ευχαριστημένος με το επίπεδο ενημέρωσης των φίλων που συμμετέχουν στο forum , και που με την συμβολή τους δίνουν λύσεις και ιδέες σε όλους μας , για να προχωρήσουμε περισσότερο στη λύση των προβλημάτων που μας απασχολούν και που συμβάλλουν αποφασισστικά στην καλλύτερη ενημέρωσή μας. Ελπίζω το επίπεδο να ανέβει και άλλο.Συγχαρητήρια σε όλους σας !!!!! :D
"Πολιτική ανυπακοή και....Αλληλοβοήθεια"
Link to comment
Share on other sites

Επίσης πρέπει να έχετε προσέξει ότι στο destinator εάν έχουμε

επιλέξει την ταχύτερη διαδρομή από το "Ρυθμίσεις Διαδρομής"

επειδή έχει εξ ορισμού το πρόγραμμα συγκεκριμένη εκτιμ.ώρα άφιξης

και πέσουμε σε μποτιλιάρισμα ή κινούμαστε με μικρότερη ταχύτητα

από την εξ ορισμού πάλι ορισμένη από το πρόγραμμα τότε ξεκινάει

την διαδικασία reroutingγαι να συμπέσει κατά το δύνατόν η ΕΩΑ στον προορισμό μας. Για να το αποφύγουμε αυτό πρέπει να επιλέγουμε την διαδικασία συντομώτερη διαδρομή και στην συνέχεια την "Οργάνωση διαδρομής" και να βάζουμε διάφορα waypoints ώστε να μην χρειάζεται να γίνεται άσκοπο rerouting.

 

Βέβαια από διάφορες φήμες στο destinator 4 θα υπάρχει η δυνατότητα

επιλογής του προσωικού ορίου ταχύτητας, όπως στο route66 και το

παραπάνω δεν θα δημιουργείται

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος PPP12 (14 Σεπ. 2004 , 20:41)

 

Η λύση προς το παρόν για πιο γρήγορο routing kai rerouting για

το destinator είναι να κάνουμε (με ένα καλό sound editor) resample

όλα τα voices σε 16.000ΚΗΖ 16bit mono που είναι πολύ καλά

ακουστικά από το ηχείο του ppc ή ακόμα και από βάση αυτοκινήτου

με ενσωματωμένο ηχείο και θα δείτε ότι το folder με τα voices από

4.60MB θα γίνουν περίπου 1.45ΜΒ.( Με μία πολύ καλή βάση με πολύ

καλό ηχείο μπρούμε να πάμε και σε 11.025ΚΗz 8bit mono και τα voices

γίνονται 365ΚΒ μόνο)

 

Φίλε PPP12 αφού έχεις έτοιμους τους ήχους, εάν σου είναι εύκολο μπορείς να μου τους στείλεις με e-mail για να μην κάθομαι να τους κάνω resample; ;)

 

lakis@primesoft.gr

 

Σ' ευχαριστώ!!!

:)

Samsung Galaxy SII

HTC Desire

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος lakis21 (14 Σεπ. 2004 , 23:02)

 

Φίλε PPP12 αφού έχεις έτοιμους τους ήχους, εάν σου είναι εύκολο μπορείς να μου τους στείλεις με e-mail για να μην κάθομαι να τους κάνω resample; ;)

 

lakis@primesoft.gr

 

Σ' ευχαριστώ!!!

:)

 

 

Μήπως γίνεται και σε μένα το ίδιο?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

george@neris.gr

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος PPP12 (14 Σεπ. 2004 , 20:41)

 

Με την παραπάνω μέθοδο χρησιμοποιώ το destinator από τα μέσα

Ιουνίου με Qtek2020 και ΒΤ GPS Jmcom 1000 (αυτό της Teletype)

με την εξωτερική κεραία με baud rate 4800 ή 38400 και όχι 57600 που βάζει μόνο του το destinator στην αυτόματη εύρεση και το στίγμα είναι συνεχές και απόλυτα ακριβές και ακόμα και στις σήραγγες της περιφ.Υμηττού...

 

Με 57600 δηλαδη ειχες προβλημα ?

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος geovass (15 Σεπ. 2004 , 00:43)

 

Με 57600 δηλαδη ειχες προβλημα ?

 

 

Εγώ πάντως με 57600 δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Το ότι χάνω το σήμα από το δορυφόρο στα tunnel είναι αν μη τι άλλο λογικό αν δεν έχεις εξωτερική κεραία. Πάντως το NMEA 0183 v3 δεν έχει να κάνει με το πόσο καλός είναι ο δέκτης. Το NMEA είναι πρωτόκολλο. (Είναι σαν να λες ότι ένας εκτυπωτής παράλληλος τυπώνει χειρότερα από έναν USB. Μπορεί να είναι πιο αργός αλλά δεν έχει σχέση με την ποιότητα εκτύπωσης.)

Η βασικές διαφορές του NMEA 0183 v3 από τις προηγούμενες εκδόσεις είναι:

 

1. Ότι επιτρέπει μια GPS πηγή να συνδεθεί με πολλούς αποδέκτες (RS-422 multidrop serial port)

2. Η μέγιστη ταχύτητα με την οποία μιλάει στη σειριακή (38400 σε σχέση με τα 4800) για τη H(igh) S(peed) παραλλαγή του.

3. Η εισαγωγή νέων λειτουργιών που έχουν να κάνουν με τη ναυσιπλοϊα.

 

Εκείνο που κάνει μεγάλη διαφορά στη λήψη είναι η χρήση της εξωτερικής κεραίας.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδια αγόρασα οταν πρωτοβγήκε το MLS NAVIGATOR και πραγματικα λυπήθηκα τα χρηματα που εδωσα. Επειεικώς ηταν απαράδεκτο. και οσον αφορα την ταχύτητα ανταποκρισης του προγράμματος αλλα και στους χάρτες του.

Προχθες ομως εκανα δωρεάν αναβαθμιση του προγραμματος- αλλαξαν τον αλγοριθμο- ενω προσθεσαν και νεους χαρτες και η διαφορά ηταν αισθητη. Αρχισε να κάνει την δουλειά του. Βέβαια οχι τελεια, αλλα ικανοποιητικα.

Το εν λογω πρόγραμμα θα αναβαθμιστει εκ νεου και πιθανότατα θα γινει καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος salinas (15 Σεπ. 2004 , 09:31)

 

Εγω παιδια αγόρασα οταν πρωτοβγήκε το MLS NAVIGATOR και πραγματικα λυπήθηκα τα χρηματα που εδωσα. Επειεικώς ηταν απαράδεκτο. και οσον αφορα την ταχύτητα ανταποκρισης του προγράμματος αλλα και στους χάρτες του.

Προχθες ομως εκανα δωρεάν αναβαθμιση του προγραμματος- αλλαξαν τον αλγοριθμο- ενω προσθεσαν και νεους χαρτες και η διαφορά ηταν αισθητη. Αρχισε να κάνει την δουλειά του. Βέβαια οχι τελεια, αλλα ικανοποιητικα.

Το εν λογω πρόγραμμα θα αναβαθμιστει εκ νεου και πιθανότατα θα γινει καλυτερο.

 

 

Για Pocket PC λες ? Εχει βγαλει η MLS NAVIGATOR S/W για Pocket PC? Ειχα την εντυπωση οτι θα εβγαινε μεσα στο Σεπτμεβριο. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί forumers

 

Τελείως συμπτωματικά βρέθηκα στο forum αυτό πριν μερικές μέρες και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από το επίπεδο γνώσεων και εμπειρίας σας. Σκόπευα να μην επέμβω αλλά διαβάζοντας τα ερωτήματα και τους προβληματισμούς σας, νιώθω ότι έχω την υποχρέωση να σας απαντήσω σε ορισμένα από αυτά.

 

Με λένε Νίκο Σπανίδη και διευθύνω την εταιρεία NAMA Geoinformatics (NGI) η οποία δημιουργεί και ενημερώνει τους χάρτες που χρησιμοποιεί το Destinator. Για να καταλάβετε καλύτερα το σχήμα διάθεσης του Destinator, σας αναφέρω ότι η Wackenhut Telematix με την οποία έχουμε μια πολύ στενή συνεργασία, έχει την αποκλειστική αντιπροσωπεία του Destinator στην Ελλάδα, η δε εταιρεία μας έχει τα πλήρη εμπορικά και πνευματικά δικαιώματα των Ελληνικών χαρτών.

 

Μερικές απαντήσεις στα ερωτήματα που διάβασα, σχετικά με τους χάρτες:

Η εταιρεία μας εδώ και χρόνια έχει ως αποκλειστική δραστηριότητά της την ανάπτυξη συστημάτων γεωπληροφορικής (GIS). Στα πλαίσια αυτά, με μακρά και εξειδικευμένη εργασία, δημιούργησε από το μηδέν πρωτότυπους χάρτες υψηλής ακρίβειας χρησιμοποιώντας πρωτοποριακές μεθόδους όπως για παράδειγμα την αποτύπωση με laser από αεροπλάνο (μέθοδος LIDAR) Παράλληλα, με εξειδικευμένα συνεργεία, συνέλεξε και εξακολουθεί να συλλέγει όλα τα απαραίτητα στοιχεία πλοήγησης δρόμο-προς-δρόμο. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε τους καλύτερους δυνατόν χάρτες για όλη την Ελλάδα.

 

Και μερικά στοιχεία που σίγουρα σας ενδιαφέρουν:

Σε τρεις εβδομάδες περίπου από σήμερα, θα κυκλοφορήσει νέα βελτιωμένη έκδοση χαρτών, η οποία θα διατίθεται στο εμπόριο και ως αυτόνομο προϊόν μαζί με το Destinator. Μέχρι το τέλος του χρόνου, θα υπάρξει και νέα έκδοση η οποία θα περιέχει εκτός από τις διορθώσεις και επεκτάσεις, βελτιωμένο οδικό δίκτυο της Ελλάδας, καθώς και νέες πόλεις.

Το ευχάριστο νέο για όλους σας είναι ότι όλοι οι μέχρι τότε ενεργοί χρήστες του Destinator θα προμηθευτούν τις δύο αυτές εκδόσεις εντελώς δωρεάν (μέσω του site της Τelematix.)

Περισσότερες πληροφορίες θα μπορείτε να διαβάσετε σε μία-δύο εβδομάδες και στο site της εταιρείας μας ( http://www.ngi.gr )

 

Τελειώνοντας, θα ήθελα να σας πω ότι είναι ευπρόσδεκτη οποιαδήποτε παρατήρηση, υπόδειξη ή κριτική σχετικά με τους χάρτες στο email ngi@namanet.gr .

Θα παρακαλούσα επίσης τον PPP12 να επικοινωνήσει μαζί μας, εφόσον φυσικά το επιθυμεί.

 

Θα συνεχίσω να παρακολουθώ το thread αυτό με πολύ ενδιαφέρον

Link to comment
Share on other sites

Νίκο καλώς σε βρήκαμε...

 

Έχω μια απορία στην οποία δεν θέλω να αισθανθείς υποχρεωμένος να απαντήσεις. Ξέρω ότι στο εξωτερικό υπάρχουν ουσιαστικά 2 εταιρίες που ασχολούνται με data αρτών (καλά δεν είναι δυο αλλά λέω για τους δυο κολλωσούς). Η μια είναι η NAVTEQ και η άλλη είναι η Teleatlas.

 

Μέχρι στιγμής έχουμε δει εφαρμογές στην αγορά (και μιλάω κυρίως για εταιρίες του εξωτερικού) που βασίζονται στα data της NAVTEQ. Στην ελληνική αγορά δεν είναι πάνω από 2 ή 3 οι εταιρίες που έχουν σοβαρά χαρτογραφικά data που θα μπορούσαν να προμηθεύσουν στο εξωτερικό. Εσείς είστε μια από αυτές. Μήπως τελικά όλες οι εφαρμογές χρησιμοποιούν δικά σας data?

 

Για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω ότι όλες οι εφαρμογές είναι ίδιες μιας και κάθε software έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά και οι εταιρίες που παράγουν το software επιλέγουν τον δικό τους τρόπο που θα διαχειριστούν τα data αλλά και το ποια ακριβώς από αυτά θα αξιοποιήσουν...

 

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο θα σας πρότεινα να δημιουργήσετε μια σελίδα όπου θα μπορούσε να γίνεται report λαθών (από τους χρήστες) που παρατηρούνται στα χαρτογραφικά δεδομένα ώστε να έχουμε και πιο σύντομα updates...

http://www.jimnyclub.gr/forum/templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος maximi01 (15 Σεπ. 2004 , 12:06)

 

Αγαπητοί forumers

 

Τελείως συμπτωματικά βρέθηκα στο forum αυτό πριν μερικές μέρες και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από το επίπεδο γνώσεων και εμπειρίας σας. Σκόπευα να μην επέμβω αλλά διαβάζοντας τα ερωτήματα και τους προβληματισμούς σας, νιώθω ότι έχω την υποχρέωση να σας απαντήσω σε ορισμένα από αυτά.

 

Με λένε Νίκο Σπανίδη και διευθύνω την εταιρεία NAMA Geoinformatics (NGI) η οποία δημιουργεί και ενημερώνει τους χάρτες που χρησιμοποιεί το Destinator. Για να καταλάβετε καλύτερα το σχήμα διάθεσης του Destinator, σας αναφέρω ότι η Wackenhut Telematix με την οποία έχουμε μια πολύ στενή συνεργασία, έχει την αποκλειστική αντιπροσωπεία του Destinator στην Ελλάδα, η δε εταιρεία μας έχει τα πλήρη εμπορικά και πνευματικά δικαιώματα των Ελληνικών χαρτών.

 

Μερικές απαντήσεις στα ερωτήματα που διάβασα, σχετικά με τους χάρτες:

Η εταιρεία μας εδώ και χρόνια έχει ως αποκλειστική δραστηριότητά της την ανάπτυξη συστημάτων γεωπληροφορικής (GIS). Στα πλαίσια αυτά, με μακρά και εξειδικευμένη εργασία, δημιούργησε από το μηδέν πρωτότυπους χάρτες υψηλής ακρίβειας χρησιμοποιώντας πρωτοποριακές μεθόδους όπως για παράδειγμα την αποτύπωση με laser από αεροπλάνο (μέθοδος LIDAR) Παράλληλα, με εξειδικευμένα συνεργεία, συνέλεξε και εξακολουθεί να συλλέγει όλα τα απαραίτητα στοιχεία πλοήγησης δρόμο-προς-δρόμο. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε τους καλύτερους δυνατόν χάρτες για όλη την Ελλάδα.

 

Και μερικά στοιχεία που σίγουρα σας ενδιαφέρουν:

Σε τρεις εβδομάδες περίπου από σήμερα, θα κυκλοφορήσει νέα βελτιωμένη έκδοση χαρτών, η οποία θα διατίθεται στο εμπόριο και ως αυτόνομο προϊόν μαζί με το Destinator. Μέχρι το τέλος του χρόνου, θα υπάρξει και νέα έκδοση η οποία θα περιέχει εκτός από τις διορθώσεις και επεκτάσεις, βελτιωμένο οδικό δίκτυο της Ελλάδας, καθώς και νέες πόλεις.

Το ευχάριστο νέο για όλους σας είναι ότι όλοι οι μέχρι τότε ενεργοί χρήστες του Destinator θα προμηθευτούν τις δύο αυτές εκδόσεις εντελώς δωρεάν (μέσω του site της Τelematix.)

Περισσότερες πληροφορίες θα μπορείτε να διαβάσετε σε μία-δύο εβδομάδες και στο site της εταιρείας μας ( http://www.ngi.gr )

 

Τελειώνοντας, θα ήθελα να σας πω ότι είναι ευπρόσδεκτη οποιαδήποτε παρατήρηση, υπόδειξη ή κριτική σχετικά με τους χάρτες στο email ngi@namanet.gr .

Θα παρακαλούσα επίσης τον PPP12 να επικοινωνήσει μαζί μας, εφόσον φυσικά το επιθυμεί.

 

Θα συνεχίσω να παρακολουθώ το thread αυτό με πολύ ενδιαφέρον

 

 

Καλωήρθες στο forum maximi01. Είναι πραγματικά πολύ χρήσιμο να παρακολουθεί το forum και κυρίως αυτό το thread ο επικεφαλής της NGI που φτιάχνει τους χάρτες για το Destinator. Οι χάρτες καθώς και το πρόγραμμα της Powerloc είναι οι καλύτεροι που έχω δει μέχρι στιγμής για Ελλάδα.

Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις που πιστεύω ότι είναι ερωτήσεις και όλων των φίλων του forum:

 

1. Πως θα μπορούν οι κάτοχοι του Destinator να προμηθεύονται ανανεωμένους χάρτες της Ελλάδας;

2. Θα χαρτογραφηθούν και άλλες περιοχές της Ελλάδας; Για παράδειγμα η MLS προσφέρει νέους χάρτες με μεγαλύτερη κάλυψη και λογισμικό δωρεάν για τους αγοραστές του προϊόντος τους.

3. Που μπορούμε να αναφέρουμε λάθη των χαρτών (π.χ. μονοδρομήσεις);

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Θα ηθελα να ρωτησω και εγω αν οι αναβαθμισεις θα παρεχονται στους χρηστες που εχουν αγορασει το Destinator απο το εξωτερικο.Ευχαριστω
Η συζήτηση έχει υπερεκτιμηθεί ως μέσο επίλυσης διαφορών
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος stratus (15 Σεπ. 2004 , 13:37)

 

Θα ηθελα να ρωτησω και εγω αν οι αναβαθμισεις θα παρεχονται στους χρηστες που εχουν αγορασει το Destinator απο το εξωτερικο.Ευχαριστω

 

 

Ακριβως αυτο ! :D

Link to comment
Share on other sites

Μία σύντομη απάντηση στα ερωτήματά σας

 

Σχετικά με τους leader της παγκόσμιας αγοράς σε ψηφιακούς χάρτες (Teleatlas – NavTech) :

Πράγματι έβγαλαν για την Αθήνα από μία έκδοση η κάθε μία, λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων χρησιμοποιώντας αρχικά δεδομένα από Ελληνικές εταιρίες και διορθώνοντάς τα στην συνέχεια. Βλέποντας όμως κανείς τις διαφορές μπορεί να βεβαιωθεί ότι δεν είναι τα δικά μας.

 

Στην νέα έκδοση του site http://www.ngi.gr που θα ενεργοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα θα υπάρχει ειδικός χώρος για αναφορά προβλημάτων και λαθών (ενδεχομένως θα έχει και χάρτη).

 

Σχετικά με την γεωγραφική κάλυψη, όπως ανέφερα και προηγουμένως, στις επόμενες εκδόσεις θα περιλαμβάνονται και νέες πόλεις με στόχο σύντομα να καλυφθεί όλη η Ελλάδα. Η «καθυστέρηση» που χρεωνόμαστε οφείλεται στο γεγονός ότι εφαρμόζουμε αυστηρές διαδικασίες συλλογής και ποιοτικού ελέγχου οι οποίες απαιτούν σημαντικό χρόνο.

 

Τέλος τις νέες εκδόσεις των χαρτών θα τις προμηθευτούν μέσω internet ( http://www.telematix.gr ενδεχομένως και http://www.ngi.gr ) όλοι ανεξαιρέτως οι νόμιμοι κάτοχοι του Destinator ανεξάρτητα από το από που το αγόρασαν (Ελλάδα ή Εξωτερικό). Πάντως επισημαίνω ότι όσοι δεν θέλουν να μπουν στην ταλαιπωρία της παραγγελίας μέσω internet αρκετά σύντομα ( θέμα μερικών εβδομάδων) θα μπορούν να το προμηθευτούν από την Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος maximi01 (15 Σεπ. 2004 , 15:45)

 

Μία σύντομη απάντηση στα ερωτήματά σας

 

Σχετικά με τους leader της παγκόσμιας αγοράς σε ψηφιακούς χάρτες (Teleatlas – NavTech) :

Πράγματι έβγαλαν για την Αθήνα από μία έκδοση η κάθε μία, λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων χρησιμοποιώντας αρχικά δεδομένα από Ελληνικές εταιρίες και διορθώνοντάς τα στην συνέχεια. Βλέποντας όμως κανείς τις διαφορές μπορεί να βεβαιωθεί ότι δεν είναι τα δικά μας.

 

Στην νέα έκδοση του site http://www.ngi.gr που θα ενεργοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα θα υπάρχει ειδικός χώρος για αναφορά προβλημάτων και λαθών (ενδεχομένως θα έχει και χάρτη).

 

Σχετικά με την γεωγραφική κάλυψη, όπως ανέφερα και προηγουμένως, στις επόμενες εκδόσεις θα περιλαμβάνονται και νέες πόλεις με στόχο σύντομα να καλυφθεί όλη η Ελλάδα. Η «καθυστέρηση» που χρεωνόμαστε οφείλεται στο γεγονός ότι εφαρμόζουμε αυστηρές διαδικασίες συλλογής και ποιοτικού ελέγχου οι οποίες απαιτούν σημαντικό χρόνο.

 

Τέλος τις νέες εκδόσεις των χαρτών θα τις προμηθευτούν μέσω internet ( http://www.telematix.gr ενδεχομένως και http://www.ngi.gr ) όλοι ανεξαιρέτως οι νόμιμοι κάτοχοι του Destinator ανεξάρτητα από το από που το αγόρασαν (Ελλάδα ή Εξωτερικό). Πάντως επισημαίνω ότι όσοι δεν θέλουν να μπουν στην ταλαιπωρία της παραγγελίας μέσω internet αρκετά σύντομα ( θέμα μερικών εβδομάδων) θα μπορούν να το προμηθευτούν από την Ελλάδα.

 

 

:D :D :D :D

Πολύ ευχάριστα νέα... Ένα μπράβο στην NGI

:up: :up: :up: :up: :up:

Link to comment
Share on other sites

Νίκο,

 

Ευχαριστώ για την απάντηση. Ξέρω ήδη ότι η Teleatlas αγοράζει τα data από την Έψιλον. Απλά υπέθεσα ότι εσείς ως ένας από τους δυο μεγάλους της ελληνικής αγοράς είχατε δώσει στην Navteq...

 

To software που έχω ήδη είναι το Route 66 που χρησιμοποιεί τα data της Navteq. Εφ' όσον η δική σας λύση με το Destinator χρησιμοποιεί διαφορετικά data θα αγοράσω και αυτή και θα περιμένω και την TomTom ή την Navigon για να δω τι ψάρια πιάνει και η Έψιλον.

 

Ευχαριστούμε...

http://www.jimnyclub.gr/forum/templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...