Jump to content

Απίστευτη υποστηριξη πελατων


geoal1973
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ισως καποιοι καταλαβουν λαθος απο τον τιτλο αλλα αυτο που γραφω το εννοω με την κυριολεκτικη σημασια των λεξεων. Ας εξηγησω ομως την εμπειρια μου, πριν 2 μηνες περιπου (τον Φεβρουαριο) αγορασα απο το Amazon ενα touch ultrabook το ASUS S400CA το οποιο πληρωσα 602 ευρω μαζι με δωρεαν μεταφορικα απο Αγγλια την στιγμη που στην Ελλαδα το ειχε ενα καταστημα στα 900 ευρω!!! Τελος παντων ολα καλα μεχρι και την Παρασκευη το βραδυ οπου ενω το ειχα με τον φορτιστη του στην πριζα αυτο δεν φορτιζε μεχρι που εξαντληθηκε η μπαταρια και πλεον δεν αναβει καθολου. Ελενξα μηπως φταιει ο φορτιστης αλλα τελικα φαινετε οτι το προβλημα ειναι στο κυκλωμα τροφοδοσιας στην μητρικη του φορητού. Εχουντας πολυ κακη εμπειρια απο ASUS RMA στο παρελθον με εζωσαν τα φιδια για το οτι υπαρχει πιθανοτητα να μεινω χωρις φορητο για πολυ καιρο καθως επισης και οτι υπηρχει πιθανοτητα το service της ASUS που θα το εστελνα (στο εξωτερικο μια και Ελλαδα δεν εχουμε) να μου το εβγαζε εκτος εγγυησης επειδη ειχα ανοιξει (ξεβιδωσει) το λαπτοπ ωστε να αναβαθμισω την RAM απο 4 σε 8Gb και να προσθεσω εναν msata SSD στην σχετικη υποδοχη που ηταν ελευθερη. Εχοντας ακουσει και διαβασει για την πολυ καλη εξυπηρέτηση πελατων του Amazon ειπα να τηλεφωνισω και να δω τι θα μου πουν. Χθες το μεσημερι λοιπον καλεσα το support του Amazon στην Αγγλια και η πολυ ευγενικη κοπελα αφου ακουσε το ιστορικο εκανε εναν ελεγχο και βρηκε την αγορα που ειχα κανει απο το e-mail και την διεύθυνση αποστολης. Επειτα μου ζητησε συγγνωμη για την ταλαιπωρια (!!!) και μου προτεινε να διαλεξω τι θελω ωστε να μεινω ικανοποιημενους μεσα απο 3 επιλογες. Η πρωτη επιλογη ηταν να μου δωσουν πιστωτικο τα χρηματα που ειχα πληρωσει για την αγορα ωστε να παρω καποιο αλλο προιον της αρεσκειας μου, η δευτερη ηταν να μου στειλουν αμεσα ενα καινουριο ιδιο λαπτοπ και εγω να στειλω το χαλασμενο μεσα σε ενα μηνα με την ησυχία μου, και τελος να στειλω το λαπτοπ σε αυτους ωστε να το δωσουν για επισκευη αλλα τοτε θα επρεπε να περιμενω. Τελικα επελεξα την δευτερη επιλογη και η κοπελα μου εστειλε ενα e-mail στο οποιο αναφερει τον αριθμο αποστολης του νεου λαπτοπ που θα μου στειλουν το οποιο θα παραλαβω απο 2-8 Μαιου καθως επισης και οδηγιες για την επιστροφη του χαλασμενου σε αυτους μεσα σε χρονικο διαστημα ενος μηνος.

Πραγματικα δεν ξερω ποσοι εχετε εμπειρια απο laptop rma και τι εχετε τραβηξει αλλα επειδη ειμαι στον χωρο των υπολογιστων σχεδον 30 χρονια και αλλαζω πολυ συχνα μηχανηματα οι μεχρι τωρα εμπειριες μου με Laptop RMA ηταν τις περισσοτερες φορες κακες και στην καλυτερη περιπτωση εξυπηρετηθηκα μετα απο 1 μηνα... Μπραβο λοιπον στο Amazon για την αμεση και αψογη εξυπηρετηση καθως και την προσήλωση στο συμφερον του πελατη.

Τα σχολια δικα σας.

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Μα και στην Ελλάδα έτσι δεν θα έκαναν; :lol:

 

Μα ακριβώς όμως. Ίδια εξυπηρέτηση!

Πότε θα πάει μπροστά αυτή η χώρα δε ξέρω..

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλό!

 

έχω ψωνίσει αρκετές φορές από το Amazon κι έχω μείνει κι εγώ ικανοποιημένος!

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

προσωπικά αγοράζω πολλά από amazon και πάντα είχα την καλύτερη αντιμετώπιση....

μάλιστα τελευταία αγοράζω και εγγύηση ότι και αν συμβεί...ειδικά για φωτογραφικές.....

να έχω το κεφάλι μου στην θέση του!

 

μακάρι να αλλάξουν πολιτικές οι εταιρείες στην Ελλάδα αλλά και εμείς "αντιδράσεις" ως καταναλωτές....

Link to comment
Share on other sites

για την amazon και εγω εχω τις καλυτερες εντυπωσεις..αγορασα μελανια τα οποια δεν δουλευαν και μου εκαναν refund χωρις καν να θελουν να τα επιστρεψω να τα ελεγξουν λογω του κοστους μεταφορας.και ειχα παρει ζελατινες οι οποιες δεν εφτασαν ποτε και μου εδωσαν παλι refund.με τετοια εξυπηρετηση αντε να μην τους εμπιστευτεις
Link to comment
Share on other sites

Απλά έχω μείνει άφωνος σκεπτόμενος την πρόσφατη εμπειρία μου με ένα Asus laptop αγορασμένο και χρυσοπληρωμενο από multirama, για το οποίο η αντιπροσωπεία της Asus μου το έβγαλε εκτός εγγύησης για τον λόγο ότι είχα κόψει τιμολόγιο, μιας και έχω επαγγελματικό αφμ, και δεν δικαιώμουν είπαν την διετή εγγύηση που θα είχα αν είχα πάρει απλή απόδειξη!!! (κουφαθηκατε όπως εγώ??)Και όλο αυτό??Γιατί είχε περάσει ένας χρόνος και 3 μέρες!!!...Ναι όπως το ακούτε!!!..να προτιμάτε λοιπόν από εδώ και στο εξής προϊόντα Asus και αγορασμένα από ελληνικά καταστήματα μάλιστα!!!...Και ύστερα παραπονούνται ότι τους έχουν τσακίσει οι αγορές μέσω internet!!!
Link to comment
Share on other sites

έχουμε φτάσει σε σημειο να λέμε σε κάποιον που κάνει την δουλειά του μπράβο. αυτό δηλώνει πόσο χαμηλά έχουμε ρίξει τον πύχη ως προς τον επαγγελματισμό,την δουλειά αλλά και τις απαιτήσεις-υποχρεώσεις-δικαιώματα.

 

άρα να πούμε μπράβο και σε αυτούς που έχουν φέρει την χώρα μας εδώ..την "δουλειά" τους κάνουνε...

Link to comment
Share on other sites

έχουμε φτάσει σε σημειο να λέμε σε κάποιον που κάνει την δουλειά του μπράβο. αυτό δηλώνει πόσο χαμηλά έχουμε ρίξει τον πύχη ως προς τον επαγγελματισμό,την δουλειά αλλά και τις απαιτήσεις-υποχρεώσεις-δικαιώματα.

 

άρα να πούμε μπράβο και σε αυτούς που έχουν φέρει την χώρα μας εδώ..την "δουλειά" τους κάνουνε...

Να ξερες φιλε μου ποσο,μα ποσο συμφωνο με βρισκεις!!!

Link to comment
Share on other sites

προσωπικά και εγώ και φίλοι μου έχουμε καμία 20+ εμπειρίες από το rma διαφόρων εταιρειών και σχεδόν σε όλες της περιπτώσει απογοητευτικά αποτελέσματα μια μας έλεγαν μπήκε νερό μια ελεγαν ήταν πολύ ώρα στων ήλιο μια έλεγαν ότι μάλλον βάλαμε σπασμένες εφαρμογές και κάναμε ζημιά κλπ απο της 20 και φορές μόνο δύο φορές δεν ακυρώθηκε εγγύηση κι η μία φορά ήταν doa

εδω και δύο χρόνια συνιστώ σε άλλους και εγώ προσωπικά αγορές μόνο από εξωτερικό είχαμε δύο rma μέχρι τώρα με άριστη αντιμετώπιση

τελικά κατάλαβα ότι το χάος με της εγγυήσεις δεν είναι τόσο θέμα κατασκευαστή αλλά ελληνικής λαμογιας

Link to comment
Share on other sites

έχουμε φτάσει σε σημειο να λέμε σε κάποιον που κάνει την δουλειά του μπράβο. αυτό δηλώνει πόσο χαμηλά έχουμε ρίξει τον πύχη ως προς τον επαγγελματισμό,την δουλειά αλλά και τις απαιτήσεις-υποχρεώσεις-δικαιώματα.

 

άρα να πούμε μπράβο και σε αυτούς που έχουν φέρει την χώρα μας εδώ..την "δουλειά" τους κάνουνε...

Όχι φίλε μου. Κάνεις μεγάλο λάθος σε αυτό. Εννοείται ότι θα πεις μπράβο σε κάποιον που κάνει σωστά τη δουλειά του ασχέτως αν θεωρείται αυτονόητο ή υποχρέωση. Αυτή άλλωστε είναι και η έννοια του ρήματος "επικροτώ".

 

Όταν βλέπεις κάτι σωστό, κάτι ορθό όσο αυτονόητο κι αν είναι θα πρέπει να το επικροτείς και να το βγάζεις στην επιφάνεια τόσο για να δίνεις κουράγιο και ενέργεια όσο και για να βρίσκει μιμητές.

 

Ο πήχης που αναφέρεις έχει πέσει για όλους λόγους κι όχι επειδή λέμε μπράβο.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

Παω το desktop στο πλαισιο περιστεριου με προβλημα ασταθειας.

"θελει σκληρο δισκο, καρτα γραφικων και τροφοδοτικο".

Παω μετα διπλα στο μουλτιραμα

"θελει μητρικη....."

Μετα απο 3 χρονια με μια αλλαγη μητρικης συνεχιζουν να δουλευουνε απροβληματιστα σκληρος καρτα γραφικων και τροφοδοτικο....:lol::lol::lol:

huawei p8,nexus 5x,xiaomi note 4x 4/64

[sIGPIC][/sIGPIC] ΑΕΚ!

Link to comment
Share on other sites

καλο ειναι να ακουγονται και τα θετικα παιδια μπας και τα δουν εδω οι δικοι μας και αναλογιστουν οτι οι ιδιοι με την πολιτικη τιμολογισης και rma που ακολουθουν οδηγουν τον κοσμο σε αγορες απο εξω. Παλαιοτερα που το internet ηταν μονο για τους πορωμενους της τεχνολογιας τα πραγματα για τα εδω μαγαζια ηταν καλυτερα μια και δεν φαινοταν ποσο ακριβοτερα εδιναν τα προιοντα τους και οσον αφορα τα rma εκαναν και ελεγαν οτι γουσταραν για να μην ασχοληθουν περισσοτερο παρα για να μην ζημιωθουν. Για εμενα πρεπει να λεγονται τα πλεονεκτηματα και ο επαγγελματισμος που δειχνουν τα εξω μαγαζια ωστε να ξυπνισει ο κοσμος εδω και να κοιταξει το συμφερον του. Για οσους αναρωτιουνται τι εγινε τελικα απλα να πω οτι συνολικα εμεινα 4 μερες χωρις λαπτοπ και μαλιστα οι 2 ηταν Σαββατοκυριακο (το λαπτοπ σταματησε να φορτιζει Παρασκευη βραδυ και πηρα τηλεφωνο το Amazon Σαββατο πρωι, το λαπτοπ αντικαταστασης ηρθε με UPS courier σπιτι μου την Μ. Τριτη το απογευμα). Τα συμπερασματα παλι δικα σας.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...