Jump to content

Google Nexus 4 (by LG)


Superuser
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Clear cache, data, force stop εχεις κανει να υποθεσω?

Απο τις πρωτες ενεργειες που εκανα ,αυτες ηταν..

 

----- προσθήκη μηνύματος 54 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Γιατί δε βαζετε κάποια αλλη εφαρμογή για κάμερα;;

Εγω χρησιμοποιώ τη 360 camera και δεν μου έχει κολλήσει ποτε

 

Την εβαλα , καλη δειχνει κ δεν κολλαει !

Βιντεο δεν τραβαει , ε?:(

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Στο apps σου εχει καποι uninstall updates?

Το να βαλεις αλλη εφαρμογη δεν ειναι λυση, απλα αποφυγη του προβληματος.

Post may contain irony.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους... μετά από 1,5 χρόνο συμβίωσης με τη συσκευή, σήμερα μου παρουσίασε ένα σοβαρό πρόβλημα. Ξαφνικά τα navigation buttons δε λειτουργούν. Έκανα factory reset, πέρασα factory image αλλά τίποτα...το πρόβλημα παραμένει. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την Lg και μόλις του ανέφερα ότι είναι αγορασμένη από play store, μου είπε να επικοινωνήσω με την google απ' ευθείας γιατί έχουν τέτοια εντολή από τη google. Είχε κανείς σας αντίστοιχο ή παρόμοιο πρόβλημα? Με τη google πως μπορώ να έρθω σε επαφή? Στο playstore δε βρίσκω κάποιο link για σερβις. Μόνο τηλεφωνική υποστήριξη για αρκετές χώρες εκτός Ελλάδας...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Γνωρίζει κανείς πως μπορώ να απαλλαγώ από κάποιες επιφανειακές γρατζουνιές που παρατήρησα στην οθόνη του Nexus? Είναι κρίμα καθώς το έχω λίγους μήνες και θέλω να το διατηρήσω λίγο ακόμα σε καλή κατάσταση.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Εδώ και λίγες ώρες, στο Nexus 4 του αδερφού μου δε λειτουργούν τα 3 βασικά πλήκτρα αφής (back, home, menu). Φαίνεται πως είναι hardware πρόβλημα, αφού η επαναφορά της συσκευής δεν άλλαξε κάτι. Η συσκευή είναι αγορασμένη από Google Play UK και είναι εντός εγγύησης. Πού πρέπει να απευθυνθούμε για το service;

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/buddyiconsconavatars/v_franklin_chop2_80x80.jpg

Automagic * Automation @ Google Play

Link to comment
Share on other sites

Τι έγινε βρε παιδιά?καταρρέουν τα navigation buttons των nexus? Να πάτε στην procordia να τα δουν.Μόνο αντικατάσταση συσκευής δεν κάνουν.Και δεν χρειάζεται να πείτε ότι είναι από playstore.
Link to comment
Share on other sites

Σχεδόν 5 ώρες SOT χωρίς Greenify ή πειράγματα φωτεινότητας στην οθόνη.

 

Στοκ ρομ 4.4.4

Hell b56

 

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/23/3e7b4a16fe9c8f79d7ea320747e5abd5.jpg

 

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/23/2bd29c2bad8be92bded5192a787fbc67.jpg

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους... μετά από 1,5 χρόνο συμβίωσης με τη συσκευή, σήμερα μου παρουσίασε ένα σοβαρό πρόβλημα. Ξαφνικά τα navigation buttons δε λειτουργούν. Έκανα factory reset, πέρασα factory image αλλά τίποτα...το πρόβλημα παραμένει. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την Lg και μόλις του ανέφερα ότι είναι αγορασμένη από play store, μου είπε να επικοινωνήσω με την google απ' ευθείας γιατί έχουν τέτοια εντολή από τη google. Είχε κανείς σας αντίστοιχο ή παρόμοιο πρόβλημα? Με τη google πως μπορώ να έρθω σε επαφή? Στο playstore δε βρίσκω κάποιο link για σερβις. Μόνο τηλεφωνική υποστήριξη για αρκετές χώρες εκτός Ελλάδας...

 

Καλησπέρα παιδιά. Εδώ και λίγες ώρες, στο Nexus 4 του αδερφού μου δε λειτουργούν τα 3 βασικά πλήκτρα αφής (back, home, menu). Φαίνεται πως είναι hardware πρόβλημα, αφού η επαναφορά της συσκευής δεν άλλαξε κάτι. Η συσκευή είναι αγορασμένη από Google Play UK και είναι εντός εγγύησης. Πού πρέπει να απευθυνθούμε για το service;

 

κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ και μερικές ημέρες.. έχει χαθεί η αφή στο σημείο που είναι τα navigation buttons

το έχω διαπιστώσει δηλαδή και σε εφαρμογές σε Immersive mode στο σημείο αυτό δεν λειτουργεί η αφή

και στο recovery που έκανα boot, τα κουμπιά εκεί της twrp δεν λειτουργούσαν

και γενικότερα σαν να έχει πρόβλημα η αφή, άλλες φορές κολλάει και ολόκληρη η οθόνη..

κάποιες φορές επανέρχεται η αφή στα navigation buttons, γενικά είναι 50-50 σε τι φάση θα το πετύχεις..

άλλες φορές πατιούνται τα buttons μόνα τους..

 

προσωρινή λύση: αύξηση του μεγέθους των buttons με gravity box ώστε να πιάνουν και λίγο πιο πάνω όπου δουλεύει η αφή

κι επίσης 360 rotation ώστε γυρνώντας το κινητό από την ανάποδη, να λειτουργεί η αφή στο σημείο που είναι πλεόν τα buttons

 

το αξιοσημείωτο πραγματικά είναι ότι το πάθαμε πολλοί ταυτόχρονα

είχαν τόσο συγκεκριμένο χρόνο ζωής αυτά τα buttons;

κι εγώ από το uk play store το είχα πάρει... χμμ..

 

Τι έγινε βρε παιδιά?καταρρέουν τα navigation buttons των nexus? Να πάτε στην procordia να τα δουν.Μόνο αντικατάσταση συσκευής δεν κάνουν.Και δεν χρειάζεται να πείτε ότι είναι από playstore.

στην procordia δεν θα ζητήσουν απόδειξη ή κάτι δηλαδή; αντικατάσταση δεν με ενδιαφέρει τόσο, να δουλεύει κανονικά πάλι με ενδιαφέρει..

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει περιπτωση να ειναι hardware?

Σίγουρα είναι hardware αφού δεν επανήλθε ούτε με factory reset, ούτε με αλλαγή rom, ούτε και με πέρασμα factory image. Εγώ που μίλησα με procordia, μου είπε ότι πρέπει να το στείλω με δικά μου έξοδα, μου έδωσε οδηγίες και μόλις μου είπε ότι θέλει απόδειξη αγοράς και του είπα ότι είναι από playstore uk, μου είπε ότι έχουν εντολή από google να μας παραπέμπουν σε αυτούς. Έστειλα ένα email σε google και περιμένω να δω απάντηση. Απ΄ ότι διαβάζω όμως και από άλλες περιπτώσεις στο εξωτερικό, η απάντηση της εταιρείας είναι ότι έχει περάσει η εγγύηση και ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι. :( Προς το παρόν και ελπίζοντας να μην πάθουμε τίποτα χειρότερο, εγώ χρησιμοποιώ αυτή την εφαρμογή από το playstore https://play.google.com/store/apps/details?id=ca.yesoft.handysoftkeys , που σου δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσεις extra onscreen buttons σε όποιο σημείο της οθόνης θέλεις... Κρίμα γιατί μετά τις ενδείξεις ότι θα πάρουμε και την L, είχα σχεδόν αποφασίσει να μην αλλάξω κινητό...:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα ένα email σε google και περιμένω να δω απάντηση. Απ΄ ότι διαβάζω όμως και από άλλες περιπτώσεις στο εξωτερικό, η απάντηση της εταιρείας είναι ότι έχει περάσει η εγγύηση και ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι.

 

2 χρόνια δεν έχει εγγύηση το κινητό;

Bγήκε Οκτώβριο του '12 (ή τότε ανακοινώθηκε και βγήκε στην αγορά τον Νοέμβριο? δεν θυμάμαι), άρα ακόμη και αυτοί που το αγόρασαν από τους πρώτους έχουν εγγύηση.

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα είναι hardware αφού δεν επανήλθε ούτε με factory reset, ούτε με αλλαγή rom, ούτε και με πέρασμα factory image. Εγώ που μίλησα με procordia, μου είπε ότι πρέπει να το στείλω με δικά μου έξοδα, μου έδωσε οδηγίες και μόλις μου είπε ότι θέλει απόδειξη αγοράς και του είπα ότι είναι από playstore uk, μου είπε ότι έχουν εντολή από google να μας παραπέμπουν σε αυτούς. Έστειλα ένα email σε google και περιμένω να δω απάντηση. Απ΄ ότι διαβάζω όμως και από άλλες περιπτώσεις στο εξωτερικό, η απάντηση της εταιρείας είναι ότι έχει περάσει η εγγύηση και ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι. :( Προς το παρόν και ελπίζοντας να μην πάθουμε τίποτα χειρότερο, εγώ χρησιμοποιώ αυτή την εφαρμογή από το playstore https://play.google.com/store/apps/details?id=ca.yesoft.handysoftkeys , που σου δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσεις extra onscreen buttons σε όποιο σημείο της οθόνης θέλεις... Κρίμα γιατί μετά τις ενδείξεις ότι θα πάρουμε και την L, είχα σχεδόν αποφασίσει να μην αλλάξω κινητό...:ninja:

 

Έτσι είναι. Δεν υπάρχει κινητό χωρίς εγγύηση ακόμα.Αυτό με την Google μπορεί να το επιβεβαιώσει και άλλος? Τρεις φορές έχω πάει το δικό μου για επισκευή και το μόνο που έκαναν είναι να γράφουν τον σειριακό από το συρτάρι της σιμ. Ούτε χαρτιά ούτε τίποτα..

 

 

 

 

 

2 χρόνια δεν έχει εγγύηση το κινητό;

Bγήκε Οκτώβριο του '12 (ή τότε ανακοινώθηκε και βγήκε στην αγορά τον Νοέμβριο? δεν θυμάμαι), άρα ακόμη και αυτοί που το αγόρασαν από τους πρώτους έχουν εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες επειδη το κουμπι on/off με κανει κολπα λεω να το στειλω για service. εκτος απο unroot και κλειδωμα του bootloader να βαλω και την δικια του recovery?
Link to comment
Share on other sites

Μόλις με πήρανε τηλέφωνο από το Google Play hardware support team και αφού του περιέγραψα το πρόβλημά μου, μου ζήτησε να κάνουμε κάποιες ενέργειες που μπορεί να διορθώσουν την κατάσταση. Όταν του είπα ότι έκανα factory reset, εγκατάσταση factory image και εκκίνηση σε safe mode και τίποτα δε βοήθησε, μου είπε ότι τότε μάλλον είναι hardware problem. Το τηλέφωνο είναι εντός εγγύησης αφού έχει λέει δύο χρόνια, αλλά το πρόβλημα είναι ότι επειδή αγοράστηκε από uk, η διαδικασία επισκευής περιπλέκεται επειδή τώρα μένω στην Ελλάδα. (με ρώτησε πως αγοράστηκε το τηλέφωνο και του είπα ότι σπούδαζα Αγγλία αλλά τώρα μετακόμισα Ελλάδα :) ). Θα επικοινωνούσε αυτός με το αντίστοιχο τμήμα στην Αγγλία (αυτός ήταν US) και θα έχω απάντηση μέσω email από το αντίστοιχο τμήμα στην Αγγλία. Απ' ότι κατάλαβα θα το επιδιορθώσουν αλλά μάλλον θα πληρώσω τα μεταφορικά από και προς Αγγλία...
Link to comment
Share on other sites

Μόλις με πήρανε τηλέφωνο από το Google Play hardware support team και αφού του περιέγραψα το πρόβλημά μου, μου ζήτησε να κάνουμε κάποιες ενέργειες που μπορεί να διορθώσουν την κατάσταση. Όταν του είπα ότι έκανα factory reset, εγκατάσταση factory image και εκκίνηση σε safe mode και τίποτα δε βοήθησε, μου είπε ότι τότε μάλλον είναι hardware problem. Το τηλέφωνο είναι εντός εγγύησης αφού έχει λέει δύο χρόνια, αλλά το πρόβλημα είναι ότι επειδή αγοράστηκε από uk, η διαδικασία επισκευής περιπλέκεται επειδή τώρα μένω στην Ελλάδα. (με ρώτησε πως αγοράστηκε το τηλέφωνο και του είπα ότι σπούδαζα Αγγλία αλλά τώρα μετακόμισα Ελλάδα :) ). Θα επικοινωνούσε αυτός με το αντίστοιχο τμήμα στην Αγγλία (αυτός ήταν US) και θα έχω απάντηση μέσω email από το αντίστοιχο τμήμα στην Αγγλία. Απ' ότι κατάλαβα θα το επιδιορθώσουν αλλά μάλλον θα πληρώσω τα μεταφορικά από και προς Αγγλία...

 

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλη αυτή η διαδικασία!

Το κινητό έχει έρθει και επίσημα στην Ελλάδα, άρα δεν θα έπρεπε κανέναν να απασχολεί το από πού αγοράστηκε η συσκευή (πόσο μάλλον όταν έχει αγοραστεί από χώρα μέλος της ΕΕ) και να εξυπηρετούμαστε από την εδώ αντιπροσωπεία!

 

Ποιος ο λόγος να σε καλέσει κάποιος από USA, να μιλήσει με κάποιον στο UK, γιατί φυσικά δεν έπρεπε να γίνει όλη αυτή η ιστορία του σπασμένου τηλεφώνου, και να επικοινωνήσουν ΚΑΙ αυτοί μαζί σου.

Ό,τι να 'ναι.

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ δεν το καταλαβαίνω αλλά από το να μη γίνει τίποτα, χίλιες φορές έτσι...Δηλαδή αν το πάω στην procordia και πω ότι έχασα την απόδειξη αγοράς, τι θα κάνουν? Δε θα το φτιάξουν?
Link to comment
Share on other sites

Απο τις πρωτες ενεργειες που εκανα ,αυτες ηταν..

 

----- προσθήκη μηνύματος 54 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Την εβαλα , καλη δειχνει κ δεν κολλαει !

Βιντεο δεν τραβαει , ε?:(

Τραβάει βίντεο.

Πατάς το κουμπί κάτω δεξιά και σε παει σε ενα μενού με διάφορα effects.

Εκει υπάρχει και η βιντεοκάμερα.

Την επιλεγεις και είσαι έτοιμος.

Κοιτά λίγο και τις ρυθμίσεις για σε default δε τραβάει στα 8mp. Πρεπει να το επιλέξεις εσύ χειροκίνητα

Gilles smiles!
Link to comment
Share on other sites

Παιδες επειδη το κουμπι on/off με κανει κολπα λεω να το στειλω για service. εκτος απο unroot και κλειδωμα του bootloader να βαλω και την δικια του recovery?

 

Ναι φίλε μου.Έχω και εγώ το πρόβλημα αυτό και θα το στείλω στο service.Όλα στοκ πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά μου φαίνεται πάρα πολυ περίεργο να εχει χαλάσει το digitizer και μονο στην κάτω πλευρά;

 

Κάτι βρωμάει, εσκεμμένη φθορά; Εχετε δει θέμα στα διάφορα ξένα φόρα;

 

Σε εφαρμογή για touch εκει δεν εμφανίζει τα δάκτυλα; :cry:

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά μου φαίνεται πάρα πολυ περίεργο να εχει χαλάσει το digitizer και μονο στην κάτω πλευρά;

 

Κάτι βρωμάει, εσκεμμένη φθορά; Εχετε δει θέμα στα διάφορα ξένα φόρα;

 

Σε εφαρμογή για touch εκει δεν εμφανίζει τα δάκτυλα; :cry:

Ενεργοποιησα απο developer options το show touches και τα πατήματα φτάνουν ελάχιστα πιο πάνω. Δε δουλεύει ουτε το twrp χαμηλά, ουτε και το shortcut της κάμερας απο την οθόνη κλειδώματος. Εσκεμμένη φθορά απο ποιόν;;; θέλουν να μας κανουν να πάρουμε το 5 ή μήπως το 6??? :)

Link to comment
Share on other sites

Μόλις με πήρανε τηλέφωνο από το Google Play hardware support team και αφού του περιέγραψα το πρόβλημά μου, μου ζήτησε να κάνουμε κάποιες ενέργειες που μπορεί να διορθώσουν την κατάσταση. Όταν του είπα ότι έκανα factory reset, εγκατάσταση factory image και εκκίνηση σε safe mode και τίποτα δε βοήθησε, μου είπε ότι τότε μάλλον είναι hardware problem. Το τηλέφωνο είναι εντός εγγύησης αφού έχει λέει δύο χρόνια, αλλά το πρόβλημα είναι ότι επειδή αγοράστηκε από uk, η διαδικασία επισκευής περιπλέκεται επειδή τώρα μένω στην Ελλάδα. (με ρώτησε πως αγοράστηκε το τηλέφωνο και του είπα ότι σπούδαζα Αγγλία αλλά τώρα μετακόμισα Ελλάδα :) ). Θα επικοινωνούσε αυτός με το αντίστοιχο τμήμα στην Αγγλία (αυτός ήταν US) και θα έχω απάντηση μέσω email από το αντίστοιχο τμήμα στην Αγγλία. Απ' ότι κατάλαβα θα το επιδιορθώσουν αλλά μάλλον θα πληρώσω τα μεταφορικά από και προς Αγγλία...

 

 

Το τμημα με το οποιο επικοινωνησες δεν ειναι τεχνικοι.

Ακολουθουν ενα flowchart και δεν εχουν καμια τεχνικη γνωση. Been there done that.

Επικοινωνησε με την LG EΛΛΑΔΑΣ (η procordia κατευεθειαν) και στειλτο για επισκευη.

Δεν χρειαζεται καμια αποδειξη. Το κανουν απλα για να αποφυγουν την επισκευη.

Αν σου κανουν ερωτησεις ριξε καντιλι.

Post may contain irony.
Link to comment
Share on other sites

Το τμημα με το οποιο επικοινωνησες δεν ειναι τεχνικοι.

Ακολουθουν ενα flowchart και δεν εχουν καμια τεχνικη γνωση. Been there done that.

Επικοινωνησε με την LG EΛΛΑΔΑΣ (η procordia κατευεθειαν) και στειλτο για επισκευη.

Δεν χρειαζεται καμια αποδειξη. Το κανουν απλα για να αποφυγουν την επισκευη.

Αν σου κανουν ερωτησεις ριξε καντιλι.

Ακολουθώντας τη συμβουλή σου, κάλεσα σήμερα το πρωί την PROCORDIA, τους ανέφερα το πρόβλημα και μου έδωσαν το τηλέφωνο της LG 8011120090 για να κανονίσω παραλαβή της συσκευής. Πήρα τηλέφωνο, τους είπα τα σχετικά και μόλις φτάσαμε στα στοιχεία μου, μου λέει η κοπέλα ότι βλέπει ότι έχω ξανακαλέσει και βλέπει ότι η συσκευή είναι αγορασμένη από playstore. Δυστυχώς δε μπορούμε να κάνουμε κάτι μου λέει, γιατί η πολιτική της google είναι να φτιάχνονται οι συσκευές της απευθείας από αυτήν και όχι από τα service center της lg. Τότε ξεκινάω κι εγώ τα καντήλια, λέγοντας ότι γνωρίζω τα δικαιώματα μου περί ευρωπαικής διετούς εγγύησης και ότι είστε υποχρεωμένοι να μου τη φτιάξετε, αλλά τίποτα. Επέμεινε στην άποψή της. Της ζήτησα το όνομά της για να επικοινωνήσει κατευθείαν ο δικηγόρος μου μαζί της, αλλά δεν ψάρωσε, μου το έδωσε και με αποχαιρέτησε... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όσοι έχουν το πρόβλημα ήσασταν stock rom με stock kernel;

Εμένα από χθες δεν μου έχει κάνει κάποιο κόλλημα, δουλεύουν κανονικά τα κουμπάκια..

δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ (ότι έφτιαξε μόνο του) ή το αντίθετο (ότι θα επανέλθει αργότερα για το μεγάλο μπαμ)..

ίδωμεν...

Link to comment
Share on other sites

Ακολουθώντας τη συμβουλή σου, κάλεσα σήμερα το πρωί την PROCORDIA, τους ανέφερα το πρόβλημα και μου έδωσαν το τηλέφωνο της LG 8011120090 για να κανονίσω παραλαβή της συσκευής. Πήρα τηλέφωνο, τους είπα τα σχετικά και μόλις φτάσαμε στα στοιχεία μου, μου λέει η κοπέλα ότι βλέπει ότι έχω ξανακαλέσει και βλέπει ότι η συσκευή είναι αγορασμένη από playstore. Δυστυχώς δε μπορούμε να κάνουμε κάτι μου λέει, γιατί η πολιτική της google είναι να φτιάχνονται οι συσκευές της απευθείας από αυτήν και όχι από τα service center της lg. Τότε ξεκινάω κι εγώ τα καντήλια, λέγοντας ότι γνωρίζω τα δικαιώματα μου περί ευρωπαικής διετούς εγγύησης και ότι είστε υποχρεωμένοι να μου τη φτιάξετε, αλλά τίποτα. Επέμεινε στην άποψή της. Της ζήτησα το όνομά της για να επικοινωνήσει κατευθείαν ο δικηγόρος μου μαζί της, αλλά δεν ψάρωσε, μου το έδωσε και με αποχαιρέτησε... :lol:

 

Επραξες καλα.

Τα εχω περασει δυστυχως αλλα η καταγγελια τους πηγε συστημενη και το κινητο μου επισκευαστηκε (αρα εχουν αδικο).

Η συσκευη σου εχει πανευρωπαικη εγγυηση LG και οχι google, αλλωστε η τελευταια δεν ειναι ο κατασκευαστης. Αρνηση επισκευης ειναι αδικημα αστικου κωδικα.

Αυτο που αναφερε για τη πολιτικη της google ειναι ΨΕΜΑ και στους ορους εγγυησης δεν υπαρχει αναγραφη αυτου.

Αν εχεις την ορεξη τρεξτους δωρεαν με συνηγορο καταναλωτη.

Επαναλαμβανω, το εχουν κανει σε ολους οσους γνωριζω (εχω αγορασει κανα 6αρι νεξους για φιλους απο Αγγλια οπου μενω) και στο τελος επισκευαστηκαν ολα αλλα μετα απο τρεξιμο.

Kαι ασε εμενα, παιδια απο εδω μεσα με κινητα απο playstore τα εχουν επισκευασει στη procordia εντος εγγυησης, αν ψαξεις σε προηγουμενα μηνυματα κατι θα βρεις.

Δεν το γνωριζω, αλλα δοκιμασες να κανονιστει να το παρει κατευθειαν η procordia?

Edited by niantic
Post may contain irony.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Google Nexus 4 (by LG)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...