geo_xar Δημ. November 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 24, 2013 Καλησπέρα το ΑΤΟ είναι Αυστραλία η Αυστρία? από μια αναζήτηση που έκανα είδα ότι είναι από αυστρία. το δικό μου ativ έχει ΑΤΟ και έχει πάρει τη GDR3 Λάθος δικό μου παιδιά! ΑΤΟ-->Αυστρία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Offroader Δημ. November 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 24, 2013 Ο φορτιστης του βγαζει 1Α απο οτι ειδα.Αν το φορτιζω με το πολυφορτιστη του αυτοκινητου που βγαζει 2Α θα εχει προβλημα?(Αν εξαιρεσεις οτι δεν κανει καλο στη μπαταρια) Δε θα έχεις κανένα πρόβλημα, το τηλέφωνο θα τραβήξει όσο ρεύμα θέλει. Ίσα ίσα που θα ναι πιο άνετος και ο φορτιστής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VXR_ZAP Δημ. November 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 24, 2013 Παιδια εδω και μερικες μερες μου τραβαει πολυ ρευμα το κινητο η μπαταρια κατεβαινει αερα πατερα.... Δεν κατεβασα καμια εφαρμογη,παρασκηνιο ειναι σχεδον ολα κλειστα...τι να κανω δεν ξερω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgosmc Δημ. November 25, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2013 (edited) Χαιρετω ολη τη παρεα, ειμαι νεος χρηστης του φορουμ και θα σας παρακαλουσα θερμα να μου απαντησετε 4 ερωτησεις που εχω, επειδη μετα απο πολυ σκεψη αποφασισα να αγορασω Ativ θελω να μου λυσετε καποιες αποριες 1)Εχει αγορασει κανεις απο Mr.mobi και αν ναι πιες ηταν οι εντυπωσεις του? Πιστευετε πως θα εχω προβλημα αν το αγορασω απο 'κει? (ειναι το πιο κοντινο μου γι αυτο ενδιαφερομε για το συγκεκριμενο) 2)ισχυει οτι το κινητο δεν εχει καμια σημασια απο πια χωρα προελευσης ειναι αρκει να ειναι ευρωπαικη? (για να υπαρχει εγγυηση απο την αντιπροσωπεια σε πιθανη βλαβη ή ελλατωματικη συσκευη) 3)συνεχιζετε να εχετε το προβλημα με τις επανεκινησεις η λυθηκε με τη καινουρια αναβαθμιση? αυτο το προβλημα καπου ακουσα πως συμβαινει σε ολα τα windows phone, ισχυει κατι τετοιο? 4)θα μπορουσατε να μου εξηγησετε πως μπορω να κανω την καινουρια αναβαθμιση (αν εχει κυκλοφορησει επισημα) και σε πιο site υπαρχει? (μεχρι σημερα εκανα ενα click στο κινητο και ειχα το update ''στο πιατο'' ως χρηστης android αλλα απο wp ειμαι τελειως ασχετος Ευχαριστω προκαταβολικα. Edited November 25, 2013 by giorgosmc Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
x700 Δημ. November 25, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2013 Καλησπέρα 1.Δεν εχω αγορασει ποτε απο εκει 2.Ετσι ακριβως είναι. Αν είναι ευρωπαικό έχει 2 χρόνια 3.Το δικό μου έχει το τελευταίο update αλλά κάνει επανεκκινήσεις και μάλλον κάτι γίνεται όταν δεν έχει καλό σήμα. 4.Έχει κυκλοφορήσει επίσημα και η αναβάθμιση γίνεται πολύ απλά. Απο το μενού πας στην ''ενημέρωση τηλεφώνου'' και απλά κάνει την αναβάθμιση. Άποψή μου πάρτο με τα μάτια κλειστά Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Offroader Δημ. November 25, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2013 (edited) Χαιρετω ολη τη παρεα, ειμαι νεος χρηστης του φορουμ και θα σας παρακαλουσα θερμα να μου απαντησετε 4 ερωτησεις που εχω, επειδη μετα απο πολυ σκεψη αποφασισα να αγορασω Ativ θελω να μου λυσετε καποιες αποριες 1)Εχει αγορασει κανεις απο Mr.mobi και αν ναι πιες ηταν οι εντυπωσεις του? Πιστευετε πως θα εχω προβλημα αν το αγορασω απο 'κει? (ειναι το πιο κοντινο μου γι αυτο ενδιαφερομε για το συγκεκριμενο) 2)ισχυει οτι το κινητο δεν εχει καμια σημασια απο πια χωρα προελευσης ειναι αρκει να ειναι ευρωπαικη? (για να υπαρχει εγγυηση απο την αντιπροσωπεια σε πιθανη βλαβη ή ελλατωματικη συσκευη) 3)συνεχιζετε να εχετε το προβλημα με τις επανεκινησεις η λυθηκε με τη καινουρια αναβαθμιση? αυτο το προβλημα καπου ακουσα πως συμβαινει σε ολα τα windows phone, ισχυει κατι τετοιο? 4)θα μπορουσατε να μου εξηγησετε πως μπορω να κανω την καινουρια αναβαθμιση (αν εχει κυκλοφορησει επισημα) και σε πιο site υπαρχει? (μεχρι σημερα εκανα ενα click στο κινητο και ειχα το update ''στο πιατο'' ως χρηστης android αλλα απο wp ειμαι τελειως ασχετος Ευχαριστω προκαταβολικα. Α) το συγκεκριμένο κατάστημα δε το ξέρω αλλά εαν είναι ευρωπαϊκό το τηλ δε νομίζω να έχεις κανένα θέμα Β)με τη gdr3 προσωπικά εμένα κάνει επανεκκίνηση αλλά πολύ σπανιότερα πλεον Γ) οι αναβαθμίσεις γίνονται όπως και στο αντροιντ, πας ρυθμίσεις -> ενημέρωση λογισμικού και ψάχνει μόνο του. υ.γ. Πριν αλλαξω παροχο και πάω στην wind από Vodafone δεν έκανε κανένα reboot... Edited November 25, 2013 by Offroader προσθήκη Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. November 25, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2013 (edited) Aπό Mr Mobi αγόρασε άφοβα. Είναι από τα παλαιότερα καταστήματα στην περιοχή. Έχω αγοράσει πάρα πολλές φορές από εκεί και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα. Edited November 25, 2013 by thePRODIGY Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgosmc Δημ. November 25, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2013 Αυτο ειναι ευχαριστο γιατι ειναι και κοντα μου, απλα ρωτησα επειδη μου φανηκε παραξενο που στο skroutz ειχε μονο 50 αξιολογησεις αν και οι περισοτερες θετικες ομως λιγες σε σχεση με καποια αλλα οπως birdphone, open365 κλπ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dvamv Δημ. November 25, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2013 Εχω αγοράσει 2 φορές απο το mr Mobi Κανένα πρόβλημα.Ολα καλά Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. November 25, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2013 Αυτο ειναι ευχαριστο γιατι ειναι και κοντα μου, απλα ρωτησα επειδη μου φανηκε παραξενο που στο skroutz ειχε μονο 50 αξιολογησεις αν και οι περισοτερες θετικες ομως λιγες σε σχεση με καποια αλλα οπως birdphone, open365 κλπ Μπήκε πρόσφατα στο skroutz γι' αυτό και οι λίγες αξιολογήσεις. Σαν μαγαζί όμως είναι πολύ παλιό, απλά εδώ και μερικά χρόνια άλλαξε όνομα. Προχώρα ακάθεκτος. (είμαστε off) Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgosmc Δημ. November 25, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2013 οκ παιδια ευχαριστω για τη βοηθεια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
morgan21 Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 (edited) Ρε παιδιά μόνο σε μένα δεν κάνει επανεκκίνηση ποτέ. Όλο για επανεκκινήσεις διαβάζω και επανεκκινήσεις δεν βλέπω. Το μόνο πρόβλημα που μου παρουσίασε είναι ότι χάλασε η δόνηση τον πρώτο μήνα, βέβαια μου έχει ψιλοσπασει και η οθόνη λίγο τώρα αλλά μπορώ να πω ότι για 5 μήνες με πολύ σκληρή χρήση η συγκεκριμένη συσκευή με έβγαλε ασπροπροσωπο :) Edited November 26, 2013 by morgan21 Παράθεση iphone 6 Sony Vaio duo 13 ipod nano 6th Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 Ρε παιδιά μόνο σε μένα δεν κάνει επανεκκίνηση ποτέ. Όλο για επανεκκινήσεις διαβάζω και επανεκκινήσεις δεν βλέπω. Το μόνο πρόβλημα που μου παρουσίασε είναι ότι χάλασε η δόνηση τον πρώτο μήνα, βέβαια μου έχει ψιλοσπασει και η οθόνη λίγο τώρα αλλά μπορώ να πω ότι για 5 μήνες με πολύ σκληρή χρήση η συγκεκριμένη συσκευή με έβγαλε ασπροπροσωπο :) Εμένα μου έκανε μία δύο φορές την βδομάδα. Του έριξα ένα flashαρισμα, ξαναπερασα την GDR3 dev και δεν το έχει ξανακάνει. Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgosmc Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 Νομιζω οτι τα προβληματα της δονησης και τη σπασμενη οθονη πως δε τα παρουσιασε μονο του αλλα ισως δεν του εκανες και τοσο καλη μεταχειριση :p Παρε μια καλη θηκη να μην εχεις τετοια προβληματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 Ο φορτιστης του βγαζει 1Α απο οτι ειδα.Αν το φορτιζω με το πολυφορτιστη του αυτοκινητου που βγαζει 2Α θα εχει προβλημα?(Αν εξαιρεσεις οτι δεν κανει καλο στη μπαταρια) Δεν έχει πρόβλημα με τη μπαταρία. Αν το κινητό σου ζητάει 1Α, τοτε 1Α θα πάρει άσχετα αν εσύ βάλεις 2Α φορτιστή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgosmc Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 Παιδια γενικα σαν πρωιν χρηστης android θα με βολεψει το τηλεφωνο, ειναι γρηγορο, γενικα αξιζει η αγορα του? θελω να ξεφυγω απ το android και σε σχεση με το s3 ειναι 100 ευρω κατω γι αυτο θελω να το αγορασω στο μονο που κολαω ειναι ο δυπιρινος αντι του τετραπυρινου του ''δυδιμου αδελφου'' πια ειναι η γνωμη σας? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Offroader Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 Παιδια γενικα σαν πρωιν χρηστης android θα με βολεψει το τηλεφωνο, ειναι γρηγορο, γενικα αξιζει η αγορα του? θελω να ξεφυγω απ το android και σε σχεση με το s3 ειναι 100 ευρω κατω γι αυτο θελω να το αγορασω στο μονο που κολαω ειναι ο δυπιρινος αντι του τετραπυρινου του ''δυδιμου αδελφου'' πια ειναι η γνωμη σας? Μην φοβάσαι στο ότι η cpu ειναι 2core, δεν λαγκάρει πουθενά το τηλέφωνο. Ειδικά με την τελευταία αναβάθμιση παίζει να είναι πιο γρήγορο από τo S3. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 Παιδια γενικα σαν πρωιν χρηστης android θα με βολεψει το τηλεφωνο, ειναι γρηγορο, γενικα αξιζει η αγορα του? θελω να ξεφυγω απ το android και σε σχεση με το s3 ειναι 100 ευρω κατω γι αυτο θελω να το αγορασω στο μονο που κολαω ειναι ο δυπιρινος αντι του τετραπυρινου του ''δυδιμου αδελφου'' πια ειναι η γνωμη σας? Το τηλέφωνο ειναι σφαίρα. Πολύ πιο γρήγορο από το S3. Δεν υπάρχει σύγκριση. Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SaintPetrouil Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 Παιδια γενικα σαν πρωιν χρηστης android θα με βολεψει το τηλεφωνο, ειναι γρηγορο, γενικα αξιζει η αγορα του? θελω να ξεφυγω απ το android και σε σχεση με το s3 ειναι 100 ευρω κατω γι αυτο θελω να το αγορασω στο μονο που κολαω ειναι ο δυπιρινος αντι του τετραπυρινου του ''δυδιμου αδελφου'' πια ειναι η γνωμη σας? Σε αρκετούς τομείς είναι πολύ πιο γρήγορο από το S3, σε άλλους δεν μπορεί να συγκριθεί γιατί το S3 λόγω λειτουργικού κάνει κάποια πράγματα που το Ativ S δεν κάνει. To έχω συστήσει σε φίλο που δεν είναι power user και είχε το S3. Το έχει κάνει βασικό το Ativ S και είναι απόλυτα ευχαριστημένος. Κλειδί για την αγορά κάθε κινητού είναι να γνωρίζεις εκ των προτέρων τις ανάγκες σου που θέλεις να σου καλύψει το όποιο κινητό διαλέξεις. Παράθεση Τhere is nothing more powerful than the human being itself , Οι φωτογραφικές μου στιγμές --> flickr - instagram :!: Oneplus 5 - 128GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgosmc Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 (edited) Εμενα για να με καλυπτει μια συσκευη θελω να εχει καλη μπαταρια, μεγαλη καλη σε αναλυση και χρωματα οθονη, να ειναι γρηγορη, να εχει απλο και λιτο λειτουργικο, καλη καμερα, δε με απασχολει καθολου η ''ομορφια'' που μπορει να σου προσφερει το λειτουργικο 3D κλπ αρκει να ειναι σταθερο, γρηγορο και κυριως απλο, δεν ασχολουμε με εφαρμογες κλπ ουτε με customizations, αντε κανα παιχνιδι να λιωνω σε διακοπες και να ασχοληθω λιγακι παραπανω μια στο τοσο με καμια ενδιαφερον εφαρμογη αλλα μεχρι εκει, ελπιζω να με καλυψει σε αυτα το ativ, Saint σε πιους τομεις ενοεις οτι ειναι καλυτερο λογω λειτουργικου το s3 σε σχεση με το ativ? γινε συγκεκριμενος αν θες ενδιαφερομε να μαθω γιατι μεχρι πριν λιγες μερες πηγαινα για s3 αλλα τελικα αλλαξα σε ativ. Edited November 26, 2013 by giorgosmc Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 (edited) Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε, όμως αν θέλετε να πάρετε την επίσημη GDR3 σήμερα, αλλάξτε του το csc σε ATO (Αυστρίας). Θα την βρει κατευθείαν. Aπλή διαδικασία απο το diagnostics menu. Edited November 26, 2013 by thePRODIGY Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SaintPetrouil Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 Εμενα για να με καλυπτει μια συσκευη θελω να εχει καλη μπαταρια, μεγαλη καλη σε αναλυση και χρωματα οθονη, να ειναι γρηγορη, να εχει απλο και λιτο λειτουργικο, καλη καμερα, δε με απασχολει καθολου η ''ομορφια'' που μπορει να σου προσφερει το λειτουργικο 3D κλπ αρκει να ειναι σταθερο, γρηγορο και κυριως απλο, δεν ασχολουμε με εφαρμογες κλπ ουτε με customizations, αντε κανα παιχνιδι να λιωνω σε διακοπες και να ασχοληθω λιγακι παραπανω μια στο τοσο με καμια ενδιαφερον εφαρμογη αλλα μεχρι εκει, ελπιζω να με καλυψει σε αυτα το ativ, Saint σε πιους τομεις ενοεις οτι ειναι καλυτερο λογω λειτουργικου το s3 σε σχεση με το ativ? γινε συγκεκριμενος αν θες ενδιαφερομε να μαθω γιατι μεχρι πριν λιγες μερες πηγαινα για s3 αλλα τελικα αλλαξα σε ativ. Τότε θα έλεγα πως είναι μια εξαιρετική επιλογή για τις ανάγκες σου το Ativ S :) Παράθεση Τhere is nothing more powerful than the human being itself , Οι φωτογραφικές μου στιγμές --> flickr - instagram :!: Oneplus 5 - 128GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgosmc Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 Αληθεια αυτα που ακουγοντε για υπρθερμανσεις ισχυουν? καπου διαβασα πως ενας το εβαλε να φορτισει το βραδυ μεχρι το πρωι και οταν ξυονησε το βρηκε με λιωμενο βυσμα φορτιστη και θυρα usb, εχει ακουσει κανεις κατι τετοιο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dvamv Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε, όμως αν θέλετε να πάρετε την επίσημη GDR3 σήμερα, αλλάξτε του το csc σε ATO (Αυστρίας). Θα την βρει κατευθείαν. Aπλή διαδικασία απο το diagnostics menu. Εμένα που είναι Ολλανδικό δεν έχει επιλογη ΑΤΟ στα csc.Μόνο ΑUT Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 Εμένα που είναι Ολλανδικό δεν έχει επιλογη ΑΤΟ στα csc.Μόνο ΑUT Μπορεί να κάνει και κάποιο από τα άλλα. Πάντως για το ΑΤΟ είμαι σίγουρος, είναι το πρώτο που πήρε το Update. Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.