Jump to content

Ειδήσεις


Avior
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Συνωμοσίες πάλι;

 

Κωνσταντίνος Ηλιάκης

Το όνομα του άτυχου πιλότου.

 

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=708819

Αναφέρθηκα στο όνομα του δεύτερου πιλότου μας, του ζωντανού, που επέστρεψε σώος. Αυτό το ξέρουμε; Ούτε θα το μάθουμε ποτέ...

Το ελικοπτερο που επεσε στα Ιμια τοτε,επεσε λογω καιρικων συνθηκων;

Σίγουρα έχει πολλά ερωτηματικά και εκείνη η περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αναφέρθηκα στο όνομα του δεύτερου πιλότου μας, του ζωντανού, που επέστρεψε σώος. Αυτό το ξέρουμε; Ούτε θα το μάθουμε ποτέ...

 

 

Αν δωθεί το όνομα του πιλότου στη δημοσιότητα, το μόνο που θα κερδίσουμε είναι να του την πέσουν όλα τα τηλεοπτικά συνεργεία και οι δημοσιογράφοι. Και σε ένα θέμα που άπτεται της εθνικής ασφάλειας αυτό θα ήταν κάτι παραπάνω από απλώς γραφικό...

Link to comment
Share on other sites

Αν δωθεί το όνομα του πιλότου στη δημοσιότητα, το μόνο που θα κερδίσουμε είναι να του την πέσουν όλα τα τηλεοπτικά συνεργεία και οι δημοσιογράφοι. Και σε ένα θέμα που άπτεται της εθνικής ασφάλειας αυτό θα ήταν κάτι παραπάνω από απλώς γραφικό...

Στην αντίπερα όχθη φυσικά, οι εικόνες με τον Τούρκο κάνουν το γύρο του κόσμου. Εκεί δε λογάριασαν φαίνεται την δημοσιότητά του; Εκεί δε θα τον κυνηγάνε τα ΜΜΕ; Εκεί δεν τίθεται θέμα εθνικής ασφαλείας;

Link to comment
Share on other sites

Αν δωθεί το όνομα του πιλότου στη δημοσιότητα, το μόνο που θα κερδίσουμε είναι να του την πέσουν όλα τα τηλεοπτικά συνεργεία και οι δημοσιογράφοι. Και σε ένα θέμα που άπτεται της εθνικής ασφάλειας αυτό θα ήταν κάτι παραπάνω από απλώς γραφικό...

Θα το μάθουμε και το όνομα του δεύτερου πιλότου αλλά όχι τώρα, για τους λόγους που αναφέρει ο gmac.

Link to comment
Share on other sites

Στην αντίπερα όχθη φυσικά, οι εικόνες με τον Τούρκο κάνουν το γύρο του κόσμου. Εκεί δε λογάριασαν φαίνεται την δημοσιότητά του; Εκεί δε θα τον κυνηγάνε τα ΜΜΕ; Εκεί δεν τίθεται θέμα εθνικής ασφαλείας;

 

Ωραία, ας το θέσω αλλιώς. Τι ακριβώς έχουμε να κερδίσουμε και πως ακριβώς θα φωτιστεί η αλήθεια αν δώσουν στη δημοσιότητα το όνομα του πιλότου; Θα τον βγάλει ο Ευαγγελάτος/Χατζηνικολάου/κτλ κτλ να τον ρωτήσει τι έγινε για να μάθουμε από πρώτο χέρι; Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;

 

Ειδάλλως, πως ένα όνομα θα φωτίσει την αλήθεια;

Link to comment
Share on other sites

Ωραία, ας το θέσω αλλιώς. Τι ακριβώς έχουμε να κερδίσουμε και πως ακριβώς θα φωτιστεί η αλήθεια αν δώσουν στη δημοσιότητα το όνομα του πιλότου; Θα τον βγάλει ο Ευαγγελάτος/Χατζηνικολάου/κτλ κτλ να τον ρωτήσει τι έγινε για να μάθουμε από πρώτο χέρι; Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;

 

Ειδάλλως, πως ένα όνομα θα φωτίσει την αλήθεια;

Ας μη συνεχιστεί η συζήτηση αυτή, δε νομίζω να βγάλει πουθενά. Εγώ απλά είπα ότι μπορεί να υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο (του επίτηδες δηλαδή περιστατικού). Ο δεύτερος πιλότος ήταν αυτόπτης μάρτυς και ξέρει την όλη αλήθεια, η οποία θα παραμείνει επτασφράγιστο μυστικό. Αυτό είναι πολύ περίεργο, αυτό λέω.

Link to comment
Share on other sites

Εσύ το λες σύγκρουση, εγώ το λέω κατάρριψη. [highlight]Αφήστε τις σαχλαμάρες ότι ήταν ατύχημα. Επίτηδες το έκανε ο Τούρκος, ήταν όλα προσχεδιασμένα.[/highlight] Όπως και προσχεδιασμένο να πέσει σε διεθνή ύδατα. Από πότε η απώλεια δικού μας πιλότου δεν είναι αιτία - δε θα το πω πολέμου - θερμού επεισοδίου;

 

Και οι μεν και οι δε (για τους δικούς μας λέω) ΔΕΝ θέλουν θερμό επεισόδιο. Ύφεση θέλουν με οποιοδήποτε τίμημα. Τότε ήταν η σημαία, τώρα είναι ο νεκρός πιλότος μας...

Ας μη συνεχιστεί η συζήτηση αυτή, δε νομίζω να βγάλει πουθενά. Εγώ απλά είπα ότι [highlight]μπορεί να υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο (του επίτηδες δηλαδή περιστατικού)[/highlight]. Ο δεύτερος πιλότος ήταν αυτόπτης μάρτυς και ξέρει την όλη αλήθεια, η οποία θα παραμείνει επτασφράγιστο μυστικό. Αυτό είναι πολύ περίεργο, αυτό λέω.
Μην μου πείς ότι δεν έχει διαφορά η προηγούμενη διατύπωσή σου (και η σιγουριά σου) από την τελευταία... :rolleyes:

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω στις εφημερίδες ότι τα τουρκικά στρατιωτικά αεροσκάφη υποβάλλουν τα σχέδια πτήσης τους στο ΝΑΤΟ. Δεν ξέρω αν ισχύει, οι ίδιοι το λένε.

 

Γνωρίζουμε όλοι μας οτι τα τουρκικά πολιτικά αεροσκάφη που εισέρχονται στο FIR Αθηνών υποβάλλουν κανονικά τα σχέδια και τηρούν όλους τους κανονισμούς. Από που προκύπτει λοιπόν ότι η Άγκυρα "δεν αναγνωρίζει" το FIR Αθηνών? Το αναγνωρίζει για τις πολιτικές αλλά όχι για τις στρατιωτικές πτήσεις. Αλλά, όπως είπαμε και νωρίτερα, δεν αποτελεί υποχρέωσή της για τις πτήσεις εκείνες που δεν προβλέπεται διέλευση από ελληνικό εναέριο χώρο. (Εννοείται ότι οι παραβιάσεις των 10 ή 6 μιλίων είναι απαράδεκτες).

 

Αυτο που κάνει η Άγκυρα είναι να μην αναγνωρίζει την ελληνική δικαιοδοσία στα δικά της πολεμικά αεροσκάφη όταν αυτά πετούν σε διεθνή εναέριο χώρο. Λογικό μου ακούγεται.

 

Επίσης μου φαίνεται κουλό να κινητοποιείται η μισή ΠΑ για μια παράβαση FIR (που είναι μια απλή παράβαση κανονισμών) λες και πρόκειται για παραβίαση συνόρων. Από τη στιγμή που τα πολεμικά αεροσκάφη δεν έχουν ρητή υποχρέωση να δηλώσουν πορεία, γιατί να το κάνουν?

 

Διαβάζω ότι η Τουρκία θέλει την ευθύνη της έρευνας και διάσωσης στο μισό Αιγαίο. Ευχαρίστως θα συνεργαζόμασταν μαζί της (τι καλύτερο και ανθρωπιστικότερο από το να υπάρχουν περισσότερες δυνάμεις διάσωσης σε ένα χώρο) αρκεί πρώτα να εγκαταλείψει τις αξιώσεις για κυριαρχικά δικαιώματα στην υφαλοκρηπίδα. Γιατί όλοι ξέρουμε πως το SAR είναι πρόσχημα.

 

Τέλος, καλό θα ήταν να μην γράφουμε υπερβολές και μεγαλοστομίες για "επίτηδες" σύγκρουση. Κανείς πιλότος δεν είναι τόσο ανόητος να παραστήσει τον καμικάζι. Πρώτα πρώτα για τη ζωή του και δεύτερον για ένα πανάκριβο αεροσκάφος.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη αλλά επειδή ο άνθρωπος είπε το αυτονόητο και ήταν ο μοναδικός που μίλησε με επιχειρήματα γίνεται κατήγορος των Ελλήνων; Στη συγκεκριμένη περίπτωση το σφάλμα ήταν όλο δικό μας - πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν γίνεται μια ζωή να φταίνε οι άλλοι και ποτέ έμεις. Δεν είναι δυνατόν επειδή κάποιος δεν υπέβαλε σχέδιο πτήσης (και δεν μπήκε στον εναέριο χώρο όπως λένε διάφοροι) να πάει ο έλληνας πιλότος και να εμπλέκεται σε αερομαχία. Η αποστολή του ήταν απλώς να ελέγξει ποιό ήταν το άγνωστο αεροσκάφος που μπήκε στο FIR Αθηνών.

 

Δε μπορώ άλλο (επειδή έχω γνωρίσει τέτοιους εκεί που υπηρετούσα) με τους πιλότους που την έχουν δει Τομ Κρουζ στο Τοπ Γκαν και έχουν λογική καβαλάω το αεροπλάνο και πάω να **** τους Τούρκους.

Με συγχωρείς αλλά όταν δεν ξέρεις το θέμα για το οποίο μιλάμε, καλύτερα να σιωπάς. Διότι δεν είπα μόνο γι'αυτή την συζήτηση αλλά για επανειλημμένη πρακτική του εν λόγο τύπου. Εσύ τι το απομονώνεις τώρα;

Και επιτέλους πιά, φτάνει με τους αυτόκλητους δικηγορίσκους.

Υ.Γ. Εντωμεταξύ παρατήρησα απο την απάντησή σου, ταύτιση απόψεων (απαράδεκτων κατ’εμέ) με το άλλο μέλος. Έτσι εξηγείται λοιπόν και η "ευαισθησία" σου..

Link to comment
Share on other sites

Panorramix, βλέπω ότι οι τελευταίες απαντήσεις σου αποσκοπούν αποκλειστικά στο να "την πεις" στους άλλους για τις απόψεις τους. Αν έχεις διαβάσει τους Ο.Π.Χ., θα πρέπει να γνωρίζεις πως "κρίνουμε τις ιδέες και όχι τους ανθρώπους".

 

Γι' αυτό το λόγο θα σε παρακαλέσω από εδώ και στο εξής να αποφεύγεις τις προσωπικές διαμάχες. :)

 

Συνέχεια στο θέμα μας! Απορίες και διευκρινίσεις με ΡΜ!

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν επιβεβαιώνεται, αλλά δεν μπορεί και να διαψευσθεί από πουθενά. Το μυστικό είναι καλά κρυμένο στον δεύτερο πιλότο μας και στους Τούρκους συναδέλφους του, του οποίου δικού μας το όνομα ακούσατε να το δώσαν στη δημοσιότητα μήπως; Όχι φυσικά... Όπως επίσης και το βίντεο της αερομαχίας. Γιατί δε το δίνουν στη δημοσιότητα να διαλευκανθούν πλήρως οι συνθήκες;

δηλαδη πιστευεις οτι σε μια αποσταση μικροτερη απο το fox3 μπορει να ριξει εστω με τα πυροβολα και να μην τον παρει η μπαλα? κουνια που σε κουναγε ενα κομματι να πεσει στην καλυπτρα τελειωσε ο πιλοτος.....

δεν εγινει αερομαχια απλως ειπαν οτι μαλλον ο τουρκος η ειδε αργα το ρανταρ και εκανε αδεξιο χειρισμο η πηγε να τον αποφυγει η να τον παρενοχλησει ωστε να μην δει τους κωδικους παντως το να επεσε απο πυραυλο η απο πυροβολο ειναι απιθανο

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω στις εφημερίδες ότι τα τουρκικά στρατιωτικά αεροσκάφη υποβάλλουν τα σχέδια πτήσης τους στο ΝΑΤΟ. Δεν ξέρω αν ισχύει, οι ίδιοι το λένε.

 

Γνωρίζουμε όλοι μας οτι τα τουρκικά πολιτικά αεροσκάφη που εισέρχονται στο FIR Αθηνών υποβάλλουν κανονικά τα σχέδια και τηρούν όλους τους κανονισμούς. Από που προκύπτει λοιπόν ότι η Άγκυρα "δεν αναγνωρίζει" το FIR Αθηνών? Το αναγνωρίζει για τις πολιτικές αλλά όχι για τις στρατιωτικές πτήσεις. Αλλά, όπως είπαμε και νωρίτερα, δεν αποτελεί υποχρέωσή της για τις πτήσεις εκείνες που δεν προβλέπεται διέλευση από ελληνικό εναέριο χώρο. (Εννοείται ότι οι παραβιάσεις των 10 ή 6 μιλίων είναι απαράδεκτες).

 

Αυτο που κάνει η Άγκυρα είναι να μην αναγνωρίζει την ελληνική δικαιοδοσία στα δικά της πολεμικά αεροσκάφη όταν αυτά πετούν σε διεθνή εναέριο χώρο. Λογικό μου ακούγεται.

 

Επίσης μου φαίνεται κουλό να κινητοποιείται η μισή ΠΑ για μια παράβαση FIR (που είναι μια απλή παράβαση κανονισμών) λες και πρόκειται για παραβίαση συνόρων. Από τη στιγμή που τα πολεμικά αεροσκάφη δεν έχουν ρητή υποχρέωση να δηλώσουν πορεία, γιατί να το κάνουν?

 

Διαβάζω ότι η Τουρκία θέλει την ευθύνη της έρευνας και διάσωσης στο μισό Αιγαίο. Ευχαρίστως θα συνεργαζόμασταν μαζί της (τι καλύτερο και ανθρωπιστικότερο από το να υπάρχουν περισσότερες δυνάμεις διάσωσης σε ένα χώρο) αρκεί πρώτα να εγκαταλείψει τις αξιώσεις για κυριαρχικά δικαιώματα στην υφαλοκρηπίδα. Γιατί όλοι ξέρουμε πως το SAR είναι πρόσχημα.

 

Τέλος, καλό θα ήταν να μην γράφουμε υπερβολές και μεγαλοστομίες για "επίτηδες" σύγκρουση. Κανείς πιλότος δεν είναι τόσο ανόητος να παραστήσει τον καμικάζι. Πρώτα πρώτα για τη ζωή του και δεύτερον για ένα πανάκριβο αεροσκάφος.

 

μα το θεμα ειναι οτι σηκωσαν τοσ αεροπλανα για το λογο του οτι η τουρκια μαζι με το δικο τους csar εβγαλε και 10-14 f16 τι να γινει λοιπον? θα κανουν βολτες? επειδειξη δυναμης απο μερια μας ωστε να καταλαβουν οτι δεν παιζαμε με αυτο το θεμα καλα εκανε ο γεα και τα εβγαλε εκεινη την ωρα

 

οπως ειπαν στο νατο τους δινουν μερικες φορες σχεδια πτησης και δεν δινουν σημασια καθως ξερουν οτι τον λογο εχει η ελλαδα ;)

Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρείς αλλά όταν δεν ξέρεις το θέμα για το οποίο μιλάμε, καλύτερα να σιωπάς. Διότι δεν είπα μόνο γι'αυτή την συζήτηση αλλά για επανειλημμένη πρακτική του εν λόγο τύπου. Εσύ τι το απομονώνεις τώρα;

Και επιτέλους πιά, φτάνει με τους αυτόκλητους δικηγορίσκους.

Υ.Γ. Εντωμεταξύ παρατήρησα απο την απάντησή σου, ταύτιση απόψεων (απαράδεκτων κατ’εμέ) με το άλλο μέλος. Έτσι εξηγείται λοιπόν και η "ευαισθησία" σου..

Ε, τι να κάνουμε, εμείς οι πράκτορες των Τούρκων είμαστε λίγοι στην Ελλάδα και αν δεν στηρίξει ο ένας τον άλλον ποίος θα μας στηρίξει; :p

Ο καθένας μας έχει, όπως σωστά λες πιο κάτω, δικαίωμα να κρίνει τις απόψεις των άλλων - στο θέμα αυτό ο καθένας βλέπει ποιός μιλάει με επιχειρήματα και ποιός με εικασίες και θεωρίες συνομωσίας. Τη συζήτηση τη κάνουμε και για να ακούσουμε καμιά διαφορετική άποψη, μπας και δούμε κάτι που δεν είχαμε σκεφτεί μέχρι τώρα - αν μου παρουσιάσεις με στοιχεία ότι ήταν προμελετημένο το επεισόδιο από τους Τούρκους θα το δεχτώ.

Βέβαια, αν όντως ήταν έτσι, καλύτερα να το κλείσουμε το μαγαζί και να τους το δώσουμε, γιατί αν έχουν πιλότους ικανούς να ρίξουν το αεροπλάνο τους όταν κινείται με τέτοια ταχύτητα πάνω σε άλλο αεροπλάνο και να προλάβουν τη τελευταία στιγμή να κάνουν eject, τι να πω, δεν έχουμε ελπίδα σε περίπτωση πολέμου.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be RUNNING AROUND IN DARKENED ROOMS, MUNCHING MAGIC PILLS and listening to REPETITIVE ELECTRONIC MUSIC." Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω στις εφημερίδες ότι τα τουρκικά στρατιωτικά αεροσκάφη υποβάλλουν τα σχέδια πτήσης τους στο ΝΑΤΟ. Δεν ξέρω αν ισχύει, οι ίδιοι το λένε.

 

Γνωρίζουμε όλοι μας οτι τα τουρκικά πολιτικά αεροσκάφη που εισέρχονται στο FIR Αθηνών υποβάλλουν κανονικά τα σχέδια και τηρούν όλους τους κανονισμούς. Από που προκύπτει λοιπόν ότι η Άγκυρα "δεν αναγνωρίζει" το FIR Αθηνών? Το αναγνωρίζει για τις πολιτικές αλλά όχι για τις στρατιωτικές πτήσεις. Αλλά, όπως είπαμε και νωρίτερα, δεν αποτελεί υποχρέωσή της για τις πτήσεις εκείνες που δεν προβλέπεται διέλευση από ελληνικό εναέριο χώρο. (Εννοείται ότι οι παραβιάσεις των 10 ή 6 μιλίων είναι απαράδεκτες).

 

Αυτο που κάνει η Άγκυρα είναι να μην αναγνωρίζει την ελληνική δικαιοδοσία στα δικά της πολεμικά αεροσκάφη όταν αυτά πετούν σε διεθνή εναέριο χώρο. Λογικό μου ακούγεται.

 

Επίσης μου φαίνεται κουλό να κινητοποιείται η μισή ΠΑ για μια παράβαση FIR (που είναι μια απλή παράβαση κανονισμών) λες και πρόκειται για παραβίαση συνόρων. Από τη στιγμή που τα πολεμικά αεροσκάφη δεν έχουν ρητή υποχρέωση να δηλώσουν πορεία, γιατί να το κάνουν?

Όπως είχες ποστάρει μερικές σελίδες πιο πριν το FIR είναι χώρος οπου μια χώρα έχει την ευθύνη της εναέριας κυκλοφορίας και σωστά είναι υποχρέωση και όχι κυριαρχικό δικαίωμα.Έτσι λοιπόν είναι υποχρέωση της χώρας να προστατεύει και πολιτικά αεροπλάνα απο τουρκικά μαχητικά που ΔΕΝ καταθέτουν σχέδιο πτήσης.Αυτό γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Οι διαδικασίες προβλέπουν ότι ο πιλότος του μαχητικού και ο στρατιωτικός ελεγκτής του έχουν την ευθύνη του διαχωρισμού από την κυκλοφορία και το να μείνει η πορεία του μακριά από τους καθορισμένους αεροδιαδρόμους.

 

Δεν είναι ευθύνη της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας να "προστατεύσει" τα πολιτικά αεροσκάφη, ειναι εκτός της αποστολής της. Στην περίπτωσή μας, την ευθύνη "να προσέχει" (για να το πω απλα) την έχει ο τούρκος πιλότος και ο διοικητής του.

 

Ερώτημα: Τα ελληνικά μαχητικά που απογειώνονται για αναχαίτιση καταθέτουν άραγε σχέδιο πτήσης??? Όχι βέβαια. Πρόκειται για στρατιωτική αποστολή και δεν θα κάτσει να ενημερώσει το Ελ. Βεν. ο διοικητής της Τανάγρας ή της Σκύρου. Απλώς η ΠΑ γνωρίζει ακριβώς τη θέση των πολιτικών αεροσκαφών και φροντίζει να μην πλησιάσει.

 

Τέλος θα πρέπει να γνωρίζετε ότι όποιο αεροσκάφος καταθέτει σχέδιο πτήσης είναι υποχρεωμένο να ακολουθήσει προκαθορισμένες πορείες, εκείνες που θα του πει ο ελεγκτής. Σε στρατιωτικές αποστολές (εκπαιδευτικές, μυστικές, φωτογραφικές, όλες) το αεροσκάφος πάει όπως έχει καθορίσει ο διοικητής και όχι όπως θα του πει ο ελεγκτής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

 

Ελπίζω να έγινε κατανοητός ο διαχωρισμός.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Οι διαδικασίες προβλέπουν ότι ο πιλότος του μαχητικού και ο στρατιωτικός ελεγκτής του έχουν την ευθύνη του διαχωρισμού από την κυκλοφορία και το να μείνει η πορεία του μακριά από τους καθορισμένους αεροδιαδρόμους.

 

Δεν είναι ευθύνη της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας να "προστατεύσει" τα πολιτικά αεροσκάφη, ειναι εκτός της αποστολής της. Στην περίπτωσή μας, την ευθύνη "να προσέχει" (για να το πω απλα) την έχει ο τούρκος πιλότος και ο διοικητής του.

 

Ερώτημα: Τα ελληνικά μαχητικά που απογειώνονται για αναχαίτιση καταθέτουν άραγε σχέδιο πτήσης??? Όχι βέβαια. Πρόκειται για στρατιωτική αποστολή και δεν θα κάτσει να ενημερώσει το Ελ. Βεν. ο διοικητής της Τανάγρας ή της Σκύρου. Απλώς η ΠΑ γνωρίζει ακριβώς τη θέση των πολιτικών αεροσκαφών και φροντίζει να μην πλησιάσει.

 

Τέλος θα πρέπει να γνωρίζετε ότι όποιο αεροσκάφος καταθέτει σχέδιο πτήσης είναι υποχρεωμένο να ακολουθήσει προκαθορισμένες πορείες, εκείνες που θα του πει ο ελεγκτής. Σε στρατιωτικές αποστολές (εκπαιδευτικές, μυστικές, φωτογραφικές, όλες) το αεροσκάφος πάει όπως έχει καθορίσει ο διοικητής και όχι όπως θα του πει ο ελεγκτής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

 

Ελπίζω να έγινε κατανοητός ο διαχωρισμός.

Kάνεις λάθος Κώστα και μην τα απλοποιείς τόσο τα πράματα. Για κάθε ιπτάμενο αντικείμενο που μπαίνει χωρίς άδεια στο FIR Αθηνών - όπως λένε οι διεθνείς κανόνες - οφείλουμε να ξέρουμε την ταυτότητά του. Έτσι - όπως επίσης λένε οι διεθνείς κανόνες - απογειώνονται τα δικά μας μαχητικά για να κάνουν αναγνώριση των αεροσκαφών αυτών. Εφόσον αυτά δεν υπακούνε στις εντολές μας, τότε εμπλεκόμαστε σε αερομαχίες/αναχαιτήσεις. Είναι το απόλυτα λογικό.

 

Δηλαδή κατά τη γνώμη σου, όταν πετάνε τουρκικά στο ελληνικό FIR και φέρουν βόλτα, πρέπει να τα αφήνουμε ελεύθερα με αποτέλεσμα να θέτουν σε κίνδυνο την αεροναυσιπλοΐα; Είναι απαράδεκτο να πετάνε ελληνικά μαχητικά για αναχαίτηση;

 

Και εδώ μιλάμε μόνο για παραβίαση του FIR... Χώρια που έχουν παραβάσεις και των συνόρων μας, άρα των κυριαρχικών δικαιωμάτων μας.

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, οι Τούρκοι ισχυρίζονται ότι για τις πτήσεις τους ενημερώνουν το στρατηγείο του ΝΑΤΟ το οποίο είναι αρμοδιο για τις στρατιωτικές πτήσεις στην περιοχή. Δεν γνωρίζω αν το κάνουν όμως.

 

Το "άγνωστο" ίχνος χωράει πολλή συζήτηση. Υποτίθεται ότι η Ελλάδα ενημερώνεται από το ΝΑΤΟ για τις πτήσεις αυτές. Όμως πάγια θέση μας είναι ότι οποιος μπαίνει στο FIR πρέπει να ενημερώνει την ΥΠΑ. Αυτό δεν είναι εφαρμόσιμο για το λόγο που εξήγησα: Κάθε πτήση που υποβάλλεται στην ΥΠΑ πρέπει να ακολουθεί συγκεκριμένες πορείες, δεν μπορεί να πάει ο πιλότος όπου θέλει. Έτσι οι στρατιωτικοί πετούν με δική τους ευθύνη. Άλλωστε δεν είναι παιδάκια ούτε αρχάριοι.

 

Οι τούρκοι ισχυρίζονται ότι δεν έχει καμία δουλειά η πολεμική τους αεροπορία να υποβάλλει αιτήσεις στους ελεγκτές του Ελ. Βεν. (και, μεταξύ μας, καλά κάνουν). Για τις παραβιάσεις των συνόρων μας είπαμε, απαράδεκτο.

 

Η Ελλάδα από τη στιγμή που έχει διακηρύξει ότι όποιος μπαίνει στο FIR υποβάλλει σχέδιο στην ΥΠΑ, καλώς αναχαιτίζει. Απλώς δεν νομίζω ότι είναι σωστό να συμπεριφερόμαστε στο FIR σαν να ήταν εναέριος χώρος μας.

 

Ας μην ξεχνάμε, τέλος, ότι το FIR είναι ένα μόνο κομμάτι του παζλ που λέγεται ελληνοτουρκικές σχέσεις. Αν το δούμε συνολικότερα θα διαπιστώσουμε ότι καλά κάνουμε και αναχαιτίζουμε, καλά κάνουμε που έχουμε 10 μίλια στον αέρα και 6 στη θάλασσα και (ίσως) να κάνουμε και καλά που τρέχουμε για το FIR. Όταν έχεις μαλ@κα γείτονα χρειάζεται πολλές φορές να γίνεις και συ λίγο κωλόπαιδο.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, οι Τούρκοι ισχυρίζονται ότι για τις πτήσεις τους ενημερώνουν το στρατηγείο του ΝΑΤΟ το οποίο είναι αρμοδιο για τις στρατιωτικές πτήσεις στην περιοχή. Δεν γνωρίζω αν το κάνουν όμως.

 

Το "άγνωστο" ίχνος χωράει πολλή συζήτηση. Υποτίθεται ότι η Ελλάδα ενημερώνεται από το ΝΑΤΟ για τις πτήσεις αυτές. Όμως πάγια θέση μας είναι ότι οποιος μπαίνει στο FIR πρέπει να ενημερώνει την ΥΠΑ.

Επαναλαμβάνω: Aυτά δεν είναι στάνταρ κινήσεις σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο, Δίκαιο του Αέρα και Θαλάσσης; Δε νομίζω να κάνουμε του κεφαλιού μας...

 

Υπάρχει δεδομένη αντίδραση όταν κάποιος εισέρχεται σε FIR χωρίς άδεια/σχέδιο πτήσης. Ίδια περίπτωση με το κυπριακό ΗΛΙΟΣ δεν είναι; Που μπήκε στον ελληνικό εναέριο χώρο χωρίς να έχει επικοινωνία, οπότε θεωρήθηκε (υπάρχει μια έκφραση, μου διαφεύγει :O ) άγνωστο αντικείμενο με αποτέλεσμα να απογειωθούν F16 για αναγνώριση. Όπως ακριβώς γίνεται και όταν μπαίνουν τα τουρκικά «άγνωστα» και χωρίς σχέδιο πτήσης αεροσκάφη. Αδυνατώ να πιστέψω ότι υποβάλλουν οι Τούρκοι σχέδιο πτήσης στο ΝΑΤΟ... Αυτή είναι προπαγάνδα των Τούρκων.

 

Και BTW ακόμα και τα τουρκικά μέσα σήμερα, αναφέρουν ότι απείλησε ο Τούρκος τα ελληνικά μέσα διάσωσης και χαρακτήρισαν απαράδεκτο το γεγονός.

Link to comment
Share on other sites

Ίδια περίπτωση με το κυπριακό ΗΛΙΟΣ δεν είναι;

Ρε Τζιμ, ώρες ώρες έχω την εντύπωση ότι ακούς τα μισά και θυμάσαι τα μισά των μισών. Το Helios δεν ήταν άγνωστο ίχνος, εξέπεμπε κανονικά τα σήματά του και το ραντάρ είχε την απόλυτη βεβαιότητα για το περί τίνος επρόκειτο. Τα F-16 απογείωθηκαν α) επειδή κανείς δεν απαντούσε στο κόκπιτ και β) επειδή δεν υπάρχει άλλος τρόπος να διαπιστωθεί τι γίνεται. Τι να έστελναν; Τσέσνα;

(BTW, renegade λέγεται η κατάσταση)

Επαναλαμβάνω: Aυτά δεν είναι στάνταρ κινήσεις σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο, Δίκαιο του Αέρα και Θαλάσσης; Δε νομίζω να κάνουμε του κεφαλιού μας...

Για να σου απαντήσω θα έπρεπε να τα διαβάσω ολόκληρα τα...Δίκαια. Εκτός αν τα έχεις διαβάσει εσύ. Συνεπώς, για το συγκεκριμένο, θα σε γελάσω.

Αδυνατώ να πιστέψω ότι υποβάλλουν οι Τούρκοι σχέδιο πτήσης στο ΝΑΤΟ... Αυτή είναι προπαγάνδα των Τούρκων.

Καλά, αν είναι να εκφραζόμαστε με βάση ότι υποψιαζόμαστε, την κάτσαμε τη βάρκα. Θα πρέπει να θυμόμαστε πάντα ότι το ΝΑΤΟ είναι μια στρατιωτική οργάνωση με αυστηρούς κανονισμούς. Αν προβλέπεται υποβολή σχεδίου στο Στρατηγείο, η Τουρκία θα το κάνει. Δεν είμαι, ωστόσο, σε θέση να γνωρίζω ούτε αν προβλέπεται ούτε αν το κάνει.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Καλά, αν είναι να εκφραζόμαστε με βάση ότι υποψιαζόμαστε, την κάτσαμε τη βάρκα. Θα πρέπει να θυμόμαστε πάντα ότι το ΝΑΤΟ είναι μια στρατιωτική οργάνωση με αυστηρούς κανονισμούς. Αν προβλέπεται υποβολή σχεδίου στο Στρατηγείο, η Τουρκία θα το κάνει. Δεν είμαι, ωστόσο, σε θέση να γνωρίζω ούτε αν προβλέπεται ούτε αν το κάνει.

Δηλάδη πιστεύεις οτί ίσως οι Τουρκοι,λένε στο ΝΑΤΟ,πως αύριο θα περάσουν δυο-τρεις φορές πάνω απο την Ρόδο γιατί έχουν να πάρουν αεροφωτογραφίες της Σουδάς και τους τελειωνει το φιλμ; :)

 

Τι να έστελναν; Τσέσνα;
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

[sIGPIC][/sIGPIC]

...Barcelona,such a beautiful horizon

Barcelona,like a jewel in the sun

Por ti sere gaviota de tu bella mar...

my blog

Link to comment
Share on other sites

Κάτι που πιστεύω ότι θα βοηθήσει:

 

Βρήκα στη σελίδα του Eurocontrol, της υπηρεσίας που ρυθμίζει την εναέρια κυκλοφορία στην Ευρώπη, τους κανονισμούς που αφορούν στα στρατιωτικά αεροσκάφη

Προκύπτει ότι μάλλον/ίσως/πιθανώς/μπορεί οι Τούρκοι να έχουν νομική κάλυψη όταν δεν ανακοινώνουν τις πτήσεις τους στις ελληνικές αρχές. Δείτε και εσείς και πείτε μου αν συμφωνείτε.

 

(Paste)

---------------------------------------

Filing of military flight plans today

 

Military Flight Plans are filed in accordance with national military regulations and procedures as laid down in National Military AIP, where existing. These regulations are either identical to or adapted to ICAO Annex 15 requirements. However, some Military Authorities might have established diverging regulations. These national instructions might not be transparent to European ATM.

(...μεσολαβούν δύο παράγραφοι........)

For pure OAT flights (IFR and/or VFR) specific shortened formats may still be in use. In these cases promulgation of the plans may be limited to military ATS/Air Defence (AD) and Command & Control (C2) units.

 

(Μετάφραση και bold δικά μου):

Τα Στρατιωτικά Σχέδια Πτήσης υποβάλλονται σύμφωνα με τους εθνικούς στρατιωτικούς κανόνες και διαδικασίες οι οποίες περιγράφονται στο Εθνικό Στρατιωτικό AIP (Aeronautical Information Publication), όπου αυτό υπάρχει. Αυτοί οι κανονισμοί είναι είτε πανομοιότυποι είτε προσαρμοσμένοι με βάση τις προδιαγραφές του κανονισμου του ICAO Annex 15. Ωστόσο, κάποιες Στρατιωτικές Αρχές θα μπορούσαν να έχουν ορίσει διαφοροποιημένους κανονισμούς. Αυτές οι εθνικές οδηγίες μπορούν και να μην είναι προσβάσιμες από το Ευρωπαικο Air Traffic Management.

 

Για καθαρά Επιχειρησιακές Πτήσεις (με χρήση οργάνων ή όψεως) μπορεί να γίνει χρήση συγκεκριμένων συνοπτικών εγγράφων. Σε αυτές τις περιπτώσεις η κοινοποίηση (ανακοίνωση) των σχεδίων πτήσης μπορεί να είναι περιορισμένη μόνο σε στρατιωτικούς ελεγκτές αεράμυνας ή σε μονάδες Διοίκησης και Ελέγχου.

-------------------------------

 

Αν κάνω κάπου λάθος, παρακαλώ διορθώστε με.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Το FIR Αθηνών

 

 

Την 7 Δεκεμβρίου 1944 υπογράφηκε στο Σικάγο η Σύμβαση περί Διεθνούς Πολιτικής Αεροπορίας, που προέβλεπε την ίδρυση ενός Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO). O ICAO οριοθέτησε τα όρια των περιοχών ευθύνης για τον έλεγχο του εναερίου χώρου στις χώρες μέλη του (Flight Information Region-FIR). Το FIR Αθηνών οριοθετήθηκε στα πλαίσια των περιοχικών συνδιασκέψεων αεροναυτιλίας Ευρώπης των ετών 1950, 1952 και 1958. Η Τουρκία ήταν παρούσα και αποδέχθηκε τον καθορισμό του εναέριου χώρου για τον οποίο υπεύθυνη ορίστηκε η Ελλάδα. Το FIR Αθηνών καλύπτει ολόκληρο τον ελληνικό εθνικό εναέριο χώρο και επιπλέον διάσπαρτα τμήματα του διεθνούς εναερίου χώρου. Σύμφωνα με τους κανόνες του ICAO και την διεθνή πρακτική η Ελλάδα απαιτεί, για λόγους ασφάλειας των πολιτικών πτήσεων, όπως όλα τα αεροσκάφη, πολιτικά και στρατιωτικά, υποβάλουν σχέδια πτήσεως πριν από την είσοδό τους στο FIR Αθηνών.

 

Παρά ταύτα τον Αύγουστο του 1974 η Τουρκία αυθαίρετα εξέδωσε την ΝΟΤΑΜ 714 ("Notice to Airmen- Ειδιποίηση προς αεροναυτιλλομένους") με την οποία προσπαθούσε να επεκτείνει τον χώρο της δικαιοδοσίας της μέχρι το μέσο του Αιγαίου εντός του FIR Αθηνών. Η Ελλάδα τότε κήρυξε το Αιγαίο επικίνδυνη περιοχή (NOTAM 1157). Ο ICAO, απηύθυνε έκκληση και στις δύο πλευρές χωρίς επιτυχία. Τέλος η Άγκυρα το 1980 και πάλι μονομερώς ανακάλεσε την ΝΟΤΑΜ 714 όταν διαπίστωσε ότι το μέτρο έβλαπτε τα συμφέροντά της και ιδίως τον τουρισμό της. Ωστόσο η Τουρκία, με το επιχείρημα ότι η Σύμβαση του Σικάγου δεν αφορά τα κρατικά αεροσκάφη, σταθερά αρνείται να υποβάλει σχέδια πτήσεων για τις εισόδους των στρατιωτικών αεροσκαφών της εντός του FIR Αθηνών, διαπράττοντας έτσι πολυάριθμες παραβάσεις των κανόνων Εναέριας Κυκλοφορίας και υποχρεώνοντας, συνακόλουθα, την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (και την ελληνική Πολεμική Αεροπορία) σε έκτακτες ενέργειες και στη δαπάνη σημαντικών κονδυλίων προκειμένου να διασφαλισθεί η ομαλή διεξαγωγή της εναέριας κυκλοφορίας στον εναέριο χώρο του Αιγαίου.

 

Η ελληνική θέση είναι ότι για λόγους αποτελεσματικής εφαρμογής των κανόνων και αποφάσεων του ICAO, ειδικότερα για λόγους ασφαλείας της διεθνούς αεροπορίας εντός του FIR Αθηνών, η Τουρκία οφείλει να υποβάλει σχέδια πτήσεως. Η Τουρκία όμως, στις μόνες περιπτώσεις που υποβάλλει τέτοια σχέδια, πέραν βεβαίως των πτήσεων των πολιτικών αεροσκαφών της, είναι όταν ζητά διπλωματική άδεια υπέρπτησης για κρατικά αεροσκάφη της τα οποία πρόκειται να διασχίσουν την ελληνική επικράτεια προς άλλη χώρα, και ουδέποτε για τις εκπαιδευτικές πτήσεις των στρατιωτικών της αεροσκαφών στο πλαίσιο ασκήσεών της στον διεθνή εναέριο χώρο του Αιγαίου. Η ελληνική Πολεμική Αεροπορία αναχαιτίζει για λόγους αναγνώρισης αγνώστων ιχνών αεροσκαφών, σύμφωνα με τις διατάξεις του ICAO, κάθε αεροσκάφος ξένης εθνικότητος που εισέρχεται στο FIR Αθηνών χωρίς υποβολή σχεδίου πτήσεως.

 

Η θέση του υπουργείου εξωτερικών για το θέμα.

[sIGPIC][/sIGPIC]

...Barcelona,such a beautiful horizon

Barcelona,like a jewel in the sun

Por ti sere gaviota de tu bella mar...

my blog

Link to comment
Share on other sites

μα δεν εχει καμια δουλεια η π.α και η οποιαδηποτε π.α να δινει στοιχεια οταν προκειται για καθαρα στρατιωτικο σκοπο (αναχαιτηση αναγνωριση κτλ) για φαντασου τι θα γινοταν (στην ελλαδα παντα μιλαω)μεχρι να πουν στον ελεκτη"ξερεις μπηκαν τουρκοι στον fir και θελω να παω για αναχαιτηση με αφηνεις ε φανταστικε ελεκτη? "

οσο για το νομικο πατημα που λες δεν νομιζω καθως δεν λεει για παραβασεις fir αλλα για κανονικες πτησεις στρατιωτικων αεροσκαφων (νομιζω)

ποιος ακουσε τον πιλοτο της air france σε συνεντευξη που του πηραν?:p

οι πιο πολλοι πιλοτοι λεει οτι φοβουνται να περασουν πανω απο το αιγαιο μην τυχον και γινει καμια στραβη με κανα μαχητικο:p(γενικα τα λεω οχι ετσι ακριβως οπως τα ειπε) φαντασου για τι κατασταση μιλαμε

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε εδώ (αναρωτιέμαι αν έχει μπει κανείς στον κόπο) τις επίσημες θέσεις της Τουρκίας σε ότι αφορά στις σχέσεις της με την Ελλάδα. Αναλύονται FIR, χωρικά ύδατα, εναέριος χώρος κλπ.

 

By no surprise at all, και εκείνοι μιλούν για τα "δίκαιά" τους με βάση τις διεθνείς συνθήκες, με άρθρα και παραγράφους. Ρίξτε μια ματιά, καλό είναι να ξέρουμε τι λένε και οι απέναντι.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Πάντως θα ήταν ενδιαφέρων να ψάξουμε και να βρούμε σε πια σημεία έχει δίκιο η Ελλάδα και σε ποια η Τουρκία με βάση πάντα το διεθνές δίκαιο, συνθήκες κ.τ.λ.
ΦΤΑΙΕΙ, που είμαστε αυτοί που είμαστε. Και που δεν θ' αλλάξουμε ποτέ.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...