Jump to content

Ειδήσεις


Avior
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 5,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ένα σκίτσο που είχε χτες μια εφημερίδα ήταν πάντως όλα τα λεφτά. Ήταν μια γελοιογραφία που έδειχνε τον πρωθυπουργό να λέει απευθυνόμενος προς τους Ευρωπαίους: "Δεν εγκρίνατε τον βασικό μου μέτοχο, ε; Δεν εγκρίνω και εγώ τα αεροπλάνα σας!"

 

Ο ορισμός της παράγκας... (ερμηνεύστε το όπως θέλετε) :rolleyes:

Αναφέρεσαι στο παρακάτω σκίτσο προφανώς των χθεσινών ΝΕΩΝ.

http://ta-nea.dolnet.gr/data/D2005/D0721/fpb.gif

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι η επόμενη αγορά αεροσκαφών που θα είναι πάλι 30+10 θα είναι από την ευρωπαϊκή αγορά και ο λόγος είναι ότι πρέπει να κρατάμε της ισορροπίες. Εγώ σκέφτομαι και τους αντιπροσώπους των οπλικών συστημάτων στην Ελλάδα, θα βγάλουν τρελά λεφτά από τις προμήθειες.
ΦΤΑΙΕΙ, που είμαστε αυτοί που είμαστε. Και που δεν θ' αλλάξουμε ποτέ.
Link to comment
Share on other sites

Γέννηση σιαμαίων στην Ελλάδα

 

Σταθεροποιημένη είναι η κατάσταση των σιαμαίων κοριτσιών που γεννήθηκαν χθες στην Αθήνα ενωμένα στην κοιλιά και στη συνέχεια μεταφέρθηκαν στο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» για εξετάσεις και νοσηλεία.

 

Τελευταία φορά που γεννήθηκαν στη χώρα μας σιαμαία ήταν τον Ιούνιο του 2003 στη Θεσσαλονίκη. Τα κοριτσάκια ήταν ενωμένα μετωπικά στην κόγχη του ματιού και σε ηλικία τεσσάρων μηνών υποβλήθηκαν σε επιτυχή επέμβαση διαχωρισμού σε νοσοκομείο της Ρώμης.

 

Τα σιαμαία που γεννήθηκαν στην Αθήνα, βάρους 2,5 κιλών το καθένα, έφερε στον κόσμο μία 30χρονη γυναίκα από τη Νιγηρία, ενώ όπως έγινε γνωστό σαφή εικόνα για την κατάσταση των νεογέννητων θα υπάρχει σε 2-3 24ωρα, καθώς στη Μονάδα Νεογνών του Παίδων υποβάλλονται συνεχώς σε εξειδικευμένες εξετάσεις.

 

Το αν θα χειρουργηθούν στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, προκειμένου να διαχωριστούν, θα αποφασιστεί όταν δουν οι γιατροί ποια ζωτικά όργανα είναι χωριστά και σε τι είδους χειρουργικές επεμβάσεις θα πρέπει να υποβληθούν.

 

Η εγκυμοσύνη σιαμαίων είναι σπάνιο γεγονός, καθώς συμβαίνει σε περίπου 1 προς 50.000 κυήσεις. Τα σιαμαία, που είναι μονοχοριακά και μονογενή δίδυμα, διαχωρίζονται μετά τη 14η ημέρα από τη σύλληψη, ανέφερε στην «Ε» ο χειρουργός-γυναικολόγος Χάρης Χηνιάδης.

 

Ο διαχωρισμός είναι ατελής, επειδή γίνεται αργότερα απ' ό,τι θα συνέβαινε στο διαχωρισμό φυσιολογικών όμοιων διδύμων. Εφ' όσον γίνεται ο τακτικός υπερηχογραφικός έλεγχος της εγκύου, η υποψία ή και η διάγνωση γίνεται από το πρώτο υπερηχογράφημα (6η-7η εβδομάδα).

 

Ο πλήρης έλεγχος μπορεί να γίνει μετά τη 10η εβδομάδα, όπου γίνεται η σύγκλιση των κοιλιακών τοιχωμάτων. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον διαπιστωθεί ότι τα δίδυμα είναι ενωμένα, το ζευγάρι καλείται να πάρει την απόφαση για το αν θα διακόψει ή όχι την κύηση.

Ελευθεροτυπία

Link to comment
Share on other sites

Βαριές ποινές για την τραγωδία

Δεκαεννέα χρόνια κάθειρξη στον οδηγό της μοιραίας νταλίκας στα Τέμπη το 2003

 

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/639615_b.jpg

 

Βαριές ποινές επέβαλε την Παρασκευή το Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο του Βόλου στους πέντε από τους έξι κατηγορούμενους για την υπόθεση του τροχαίου δυστυχήματος των Τεμπών, που σημειώθηκε τον Απρίλιο του 2003 και στο οποίο βρήκαν τραγικό θάνατο 21 μαθητές και μαθήτριες από το Μακροχώρι Ημαθίας.

 

Το δικαστήριο επέβαλε 19 χρόνια κάθειρξης στον οδηγό της νταλίκας Δημήτρη Ντόλα και 18 χρόνια στον ιδιοκτήτη της νταλίκας και υπεύθυνο του τμήματος φόρτωσης και μεταφοράς της εταιρείας «Ακρίτας ΑΕ» Φώτη Καβελίδη.

 

Επίσης, επέβαλε 14 χρόνια κάθειρξης στον συνδιοκτήτη της νταλίκας Αναστάσιο Καμέα, 13 χρόνια στον γενικό διευθυντή της εταιρείας «Ακρίτας ΑΕ» Πολυχρόνη Δαδαβούνη και 13 χρόνια στον διευθυντή του εργοστασίου Δημήτρη Χαμπούρη.

 

Για τον αποθηκάριο του εργοστασίου της εταιρείας, Μωυσή Αλεξάκη, το δικαστήριο έκρινε ότι οι ευθύνες του είναι σε βαθμό πλημμελήματος και η ποινή φυλάκισης που του επιβλήθηκε είναι τεσσάρων χρόνων και 8 μηνών.

 

Για τους κατηγορούμενους υπάρχει και στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων, τέσσερα χρόνια το ανώτατο και δύο το ελάχιστο.

 

Επίσης, το δικαστήριο αναγνωρίζει ότι υπάρχουν ποινικές ευθύνες για τον πρόεδρο της «Ακρίτας ΑΕ» Αθανάσιο Σαράντη, αλλά και την τότε διευθύνουσα σύμβουλο Λουκία Σαράντη, και νυν αντιπρόεδρο της εταιρείας.

 

Στο μεταξύ, ένταση σημειώθηκε στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα του δημαρχείου του Βόλου -πριν την έναρξη της δίκης- όταν οι γονείς των θυμάτων θέλησαν να αναρτήσουν το πανό με τις φωτογραφίες των 21 παιδιών που χάθηκαν στο τροχαίο δυστύχημα. Η αστυνομία δεν το επέτρεψε, με αποτέλεσμα να προκληθεί αναστάτωση.

 

Πηγη: in.gr

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/2061asymvivastos5.gif

Πριν ανοίξετε ένα νέο thread στα Series 60 ρίξτε μια ματιά στον ..::Πίνακα Περιεχομένων::..

Χρήστης : Nokia N90, Nokia 9300, Mitac MIO A701, Nokia 770 & iPAQ hx 4700

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπηκα στον κοπο να το διαβασω ολο,αλλα η ειδηση κανει μπαμ οτι ειναι τελειως fake :p

 

Παραθετω:

 

 

Ηταν τελειως αηδία, λεει η Tiffany Bonner (<-ποιος ηρθε?),16, κοπελα του Gerry(αυτουνου που ανατιναχθηκε το κεφαλι ντε!). "Η μουσικη ηταν πολυ δυνατα κατα την διαρκεια του "In the Dark Hole" και ο Gerry φαινοταν λιγο τρομακτικος. Τοτε, κατα την διαρκεια του επομενου τραγουδιου το κεφαλι του ξαφνικα εξερραγη" Προσθετει,"Και μην πειτε οτι ειμαι η "πρωην" φιλεναδα του γιατι αν και το κρανιο του Jerry (με J τωρα) εγινε κομματια, και ειναι νεκρος, θα τον αγαπαω για παντα. Φυλαξα ενα κομματι του -πως το λενε? ?cranieminem του? Η καπως ετσι? :P

 

Είδηση από το ίδιο site: http://www.weeklyworldnews.com/features/chamber/61605

:p :p :p

Link to comment
Share on other sites

Βαριές ποινές για την τραγωδία

Δεκαεννέα χρόνια κάθειρξη στον οδηγό της μοιραίας νταλίκας στα Τέμπη το 2003

 

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/639615_b.jpg

 

Βαριές ποινές επέβαλε την Παρασκευή το Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο του Βόλου στους πέντε από τους έξι κατηγορούμενους για την υπόθεση του τροχαίου δυστυχήματος των Τεμπών, που σημειώθηκε τον Απρίλιο του 2003 και στο οποίο βρήκαν τραγικό θάνατο 21 μαθητές και μαθήτριες από το Μακροχώρι Ημαθίας.

 

Το δικαστήριο επέβαλε 19 χρόνια κάθειρξης στον οδηγό της νταλίκας Δημήτρη Ντόλα και 18 χρόνια στον ιδιοκτήτη της νταλίκας και υπεύθυνο του τμήματος φόρτωσης και μεταφοράς της εταιρείας «Ακρίτας ΑΕ» Φώτη Καβελίδη.

 

Επίσης, επέβαλε 14 χρόνια κάθειρξης στον συνδιοκτήτη της νταλίκας Αναστάσιο Καμέα, 13 χρόνια στον γενικό διευθυντή της εταιρείας «Ακρίτας ΑΕ» Πολυχρόνη Δαδαβούνη και 13 χρόνια στον διευθυντή του εργοστασίου Δημήτρη Χαμπούρη.

 

Για τον αποθηκάριο του εργοστασίου της εταιρείας, Μωυσή Αλεξάκη, το δικαστήριο έκρινε ότι οι ευθύνες του είναι σε βαθμό πλημμελήματος και η ποινή φυλάκισης που του επιβλήθηκε είναι τεσσάρων χρόνων και 8 μηνών.

 

Για τους κατηγορούμενους υπάρχει και στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων, τέσσερα χρόνια το ανώτατο και δύο το ελάχιστο.

 

Επίσης, το δικαστήριο αναγνωρίζει ότι υπάρχουν ποινικές ευθύνες για τον πρόεδρο της «Ακρίτας ΑΕ» Αθανάσιο Σαράντη, αλλά και την τότε διευθύνουσα σύμβουλο Λουκία Σαράντη, και νυν αντιπρόεδρο της εταιρείας.

 

Στο μεταξύ, ένταση σημειώθηκε στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα του δημαρχείου του Βόλου -πριν την έναρξη της δίκης- όταν οι γονείς των θυμάτων θέλησαν να αναρτήσουν το πανό με τις φωτογραφίες των 21 παιδιών που χάθηκαν στο τροχαίο δυστύχημα. Η αστυνομία δεν το επέτρεψε, με αποτέλεσμα να προκληθεί αναστάτωση.

 

Πηγη: in.gr

 

 

Αυτές οι ποινές ουσιαστικά θα εκτελεστούν ή απλώς ανακοινώσαν τα νούμερα για τα μάτια του κόσμου ;

Θέλω να πώ, υπάρχει αναστολή, εγγύηση...Θα κάνουνε στενή οι τυπάδες ή θα μπούνε 6 μήνες και μετά θα τριγυρνάνε σαν τον Κοσκοτά ;

Γνωρίζει κανείς από τέτοια θέματα ;

iPhone XS-Max 256GB | iPhone 7 128GB | Xiaomi Redmi Note 3 32GB
Link to comment
Share on other sites

MEΣA ΣE 1 XPONO

Σήκωσαν 35 IX από πάρκινγκ του μετρό

http://www.e-go.gr/filesystem/images/20050722/engine/pegasus_LARGE_t_5642_parking_type11129.jpg

Πονοκέφαλο στην EΛ.AΣ. έχει προκαλέσει η συμμορία που κλέβει αυτοκίνητα, κυρίως γαλλικά, από τα πάρκινγκ γύρω από τους σταθμούς του μετρό. Παρακολουθούν τους ιδιοκτήτες και όταν αυτοί μπουν στο τρένο, κλέβουν το IX, εκτιμά θύμα της

 

Παράδεισος για τη συμμορία που χτυπά γαλλικά αυτοκίνητα, κυρίως Σιτροέν και Πεζό, έχουν γίνει τα πάρκινγκ που εξυπηρετούν τους σταθμούς του μετρό Xαλάνδρι και Δουκίσσης Πλακεντίας.

Aπό πέρυσι τον Iούλιο που εγκαινιάστηκε η λειτουργία τους, έχουν κλαπεί περισσότερα από 35 αυτοκίνητα, γεγονός που έχει δημιουργήσει πονοκέφαλο στις αρχές ασφαλείας.

Oι κλοπές αυτές έχουν γίνει κυρίως από τις αλάνες και τους δρόμους γύρω από τα πάρκινγκ, πολλά όμως από τα αυτοκίνητα έχουν κάνει... φτερά και μέσα από τους οριοθετημένους χώρους στάθμευσης, οι οποίοι δεν φυλάσσονται. Tο φαινόμενο αναδεικνύει, εκτός από το γεγονός ότι κάποιοι χάνουν τις περιουσίες τους, και μια σειρά άλλων προβλημάτων.

 

Κλοπή

Tελευταίο θύμα της σπείρας των κλεφτών αυτοκινήτων ήταν ο φαρμακοποιός Aποστόλης Eυθυμιόπουλος. Tου έκλεψαν την περασμένη Tρίτη από τον σταθμό του μετρό στο Xαλάνδρι το αυτοκίνητό του μάρκας Σιτροέν. Tο στάθμευσα σε χωμάτινο δρόμο έξω από το πάρκινγκ λίγο πριν τις οκτώ το πρωί και πήγα με το μετρό στο κέντρο της Aθήνας για να κάνω διάφορες δουλειές. Oταν επέστρεψα, λίγο πριν από τη 1.00 το μεσημέρι, το αυτοκίνητό μου δεν ήταν εκεί. Kατήγγειλα το γεγονός στην αστυνομία, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί, είπε. O ίδιος εκτιμά ότι η σπείρα που κλέβει αυτοκίνητα από τους δύο σταθμούς του μετρό είναι πολυμελής και πολύ καλά οργανωμένη.

Eίμαι πεπεισμένος ότι τα μέλη της παρακολουθούν τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων όταν σταθμεύουν γύρω από τους σταθμούς του μετρό και μόλις δουν ότι μπαίνουν στο τρένο, τότε κλέβουν τα οχήματα, ανέφερε.

 

 

Ολόκληρο το άρθρο του Έθνους εδώ

Link to comment
Share on other sites

MEΣA ΣE 1 XPONO

Σήκωσαν 35 IX από πάρκινγκ του μετρό

http://www.e-go.gr/filesystem/images/20050722/engine/pegasus_LARGE_t_5642_parking_type11129.jpg

Πονοκέφαλο στην EΛ.AΣ. έχει προκαλέσει η συμμορία που κλέβει αυτοκίνητα, κυρίως γαλλικά, από τα πάρκινγκ γύρω από τους σταθμούς του μετρό. Παρακολουθούν τους ιδιοκτήτες και όταν αυτοί μπουν στο τρένο, κλέβουν το IX, εκτιμά θύμα της

 

Παράδεισος για τη συμμορία που χτυπά γαλλικά αυτοκίνητα, κυρίως Σιτροέν και Πεζό, έχουν γίνει τα πάρκινγκ που εξυπηρετούν τους σταθμούς του μετρό Xαλάνδρι και Δουκίσσης Πλακεντίας.

Aπό πέρυσι τον Iούλιο που εγκαινιάστηκε η λειτουργία τους, έχουν κλαπεί περισσότερα από 35 αυτοκίνητα, γεγονός που έχει δημιουργήσει πονοκέφαλο στις αρχές ασφαλείας.

Oι κλοπές αυτές έχουν γίνει κυρίως από τις αλάνες και τους δρόμους γύρω από τα πάρκινγκ, πολλά όμως από τα αυτοκίνητα έχουν κάνει... φτερά και μέσα από τους οριοθετημένους χώρους στάθμευσης, οι οποίοι δεν φυλάσσονται. Tο φαινόμενο αναδεικνύει, εκτός από το γεγονός ότι κάποιοι χάνουν τις περιουσίες τους, και μια σειρά άλλων προβλημάτων.

 

Κλοπή

Tελευταίο θύμα της σπείρας των κλεφτών αυτοκινήτων ήταν ο φαρμακοποιός Aποστόλης Eυθυμιόπουλος. Tου έκλεψαν την περασμένη Tρίτη από τον σταθμό του μετρό στο Xαλάνδρι το αυτοκίνητό του μάρκας Σιτροέν. Tο στάθμευσα σε χωμάτινο δρόμο έξω από το πάρκινγκ λίγο πριν τις οκτώ το πρωί και πήγα με το μετρό στο κέντρο της Aθήνας για να κάνω διάφορες δουλειές. Oταν επέστρεψα, λίγο πριν από τη 1.00 το μεσημέρι, το αυτοκίνητό μου δεν ήταν εκεί. Kατήγγειλα το γεγονός στην αστυνομία, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί, είπε. O ίδιος εκτιμά ότι η σπείρα που κλέβει αυτοκίνητα από τους δύο σταθμούς του μετρό είναι πολυμελής και πολύ καλά οργανωμένη.

Eίμαι πεπεισμένος ότι τα μέλη της παρακολουθούν τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων όταν σταθμεύουν γύρω από τους σταθμούς του μετρό και μόλις δουν ότι μπαίνουν στο τρένο, τότε κλέβουν τα οχήματα, ανέφερε.

 

 

Ολόκληρο το άρθρο του Έθνους εδώ

Αυτή την είδηση την βλέπω 3 φορές την εβδομάδα στον Αντ1,εργολαβία την έχει πάρει ή έχει συμφέροντα;Τέσπα... καλά δεν μπορούν να βάλουν 2 security ή καμμιά κάμερα;Τι άλλο περιμένουν πια;Το βλέπετε φυσιολογικό όλο το σκηνικό εσείς;

Link to comment
Share on other sites

Αυτή την είδηση την βλέπω 3 φορές την εβδομάδα στον Αντ1,εργολαβία την έχει πάρει ή έχει συμφέροντα;Τέσπα... καλά δεν μπορούν να βάλουν 2 security ή καμμιά κάμερα;Τι άλλο περιμένουν πια;Το βλέπετε φυσιολογικό όλο το σκηνικό εσείς;

:lol: :lol: Κι εγώ την ακούω συχνά. Έλα ντε. Απότι λέει στο συγκεκριμένο άρθρο το Μετρό λέει δεν αναλαμβάνει την φύλαξη γιατί είναι δωρεάν η στάθμευση. :wacko: Φύλαξη των γκαράζ δεν υπάρχει, γιατί η εταιρεία που διαχειρίζεται το μετρό, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει την πολιτική να μη χρεώνεται το επιβατικό κοινό και για το πάρκινγκ. Aυτός είναι ο λόγος που δεν έχει προσλάβει σεκιούριτι και η είσοδος είναι ελεύθερη. :cry:

 

Ήμαρτον. Με τόσα περιστατικά δεν πρέπει να παρθούν κάποια μέτρα; :confused: Έναν υπαλληλάκο, δεν είναι δα και ΤΑ έξοδα. Αλλά περιμένεις να υπάρχει οργάνωση; :cry:

Link to comment
Share on other sites

Αυτές οι ποινές ουσιαστικά θα εκτελεστούν ή απλώς ανακοινώσαν τα νούμερα για τα μάτια του κόσμου ;

Θέλω να πώ, υπάρχει αναστολή, εγγύηση...Θα κάνουνε στενή οι τυπάδες ή θα μπούνε 6 μήνες και μετά θα τριγυρνάνε σαν τον Κοσκοτά ;

Γνωρίζει κανείς από τέτοια θέματα ;

Αν θυμάμαι καλά, αυτοί μέσα κατευθειαν:

 

Το δικαστήριο επέβαλε 19 χρόνια κάθειρξης στον οδηγό της νταλίκας Δημήτρη Ντόλα και 18 χρόνια στον ιδιοκτήτη της νταλίκας και υπεύθυνο του τμήματος φόρτωσης και μεταφοράς της εταιρείας «Ακρίτας ΑΕ» Φώτη Καβελίδη.

 

Οι υπόλοιποι, αναστολή

 

Μου φαίνεται πάντως πως οι γονείς έχουν αρχίσει και γίνονται υπερβολικοί. Εντάξει, έχασαν τα παιδιά τους, πόνεσαν κτλ, αλλά το πανό κυρίως και οι συνεχείς φωνές, κραυγές, σπαραγμοί και κατάρες στους υπευθύνους μπροστά στις κάμερες που οδηγούν; Μήπως θα ξανάρθουν τα παιδιά πίσω με όλα αυτά;

Link to comment
Share on other sites

Περιήγηση στα αξιοθέατα της Αθήνας με νέα λεωφορειακή γραμμή του ΟΑΣΑ

 

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/639683_b.jpg

 

Από την προσεχή Πέμπτη 28 Ιουλίου θα αρχίσει η λειτουργία της νέας λεωφορειακής γραμμής με την ονομασία «Αξιοθέατα της Αθήνας» με χαρακτηριστικό αριθμό 400, στο πλαίσιο της οποίας θα γίνεται περιήγηση με τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ στο κέντρο της πρωτεύουσας.

 

Η γραμμή, η λειτουργία της οποίας θα τερματιστεί στο τέλος Σεπτεμβρίου, απευθύνεται κυρίως σε ξένους και Έλληνες επισκέπτες της Αθήνας που επιθυμούν να γνωρίσουν την πόλη, καθώς τα λεωφορεία θα διέρχονται από τα σημαντικότερα μουσεία και μνημεία με χρονική διάρκεια περί τα 80' - 90' λεπτά.

 

Στη διάρκεια της διαδρομής θα πραγματοποιούνται 20 στάσεις. Μέσα στο όχημα, μεταξύ των στάσεων, θα ακούγεται ηχογραφημένο μήνυμα στα ελληνικά και αγγλικά, με την αναγγελία της επόμενης στάσης.

 

Η γραμμή θα λειτουργεί από τις 7 το πρωί έως τις 9 το βράδυ με συχνότητα δρομολογίων ανά 30' λεπτά. Το εισιτήριο κοστίζει 5 ευρώ, θα πωλείται μόνο μέσα στα οχήματα και θα ισχύει για 24 ώρες από την ώρα έκδοσης, για απεριόριστο αριθμό μετακινήσεων με όλα τα δημόσια μέσα μεταφοράς, εκτός εκείνων που πηγαίνουν στο αεροδρόμιο και τη Σαρωνίδα.

 

news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ

 

Κάλλιο αργά παρά ποτέ... :X

Link to comment
Share on other sites

Το εισιτήριο κοστίζει 5 ευρώ, θα πωλείται μόνο μέσα στα οχήματα και θα ισχύει για 24 ώρες από την ώρα έκδοσης, για απεριόριστο αριθμό μετακινήσεων με όλα τα δημόσια μέσα μεταφοράς, εκτός εκείνων που πηγαίνουν στο αεροδρόμιο και τη Σαρωνίδα.

Καλά τι είναι αυτοί ρε παιδιά; :down: 5 €; Δεν παίρνει ένα ταξί ο άλλος καλύτερα; Πάνε καλά; Για μ@λ@κες τους περνάμε τους τουρίστες; :wacko:

 

Κατά τα άλλα πολύ καλό το μέτρο να υπάρχει λεωφορειακή γραμμή για αξιοθέατα και βόλτα στην Αθήνα αλλά όχι και με τέτοιο τρόπο.

Link to comment
Share on other sites

Καλά τι είναι αυτοί ρε παιδιά; :down: 5 €; Δεν παίρνει ένα ταξί ο άλλος καλύτερα; Πάνε καλά; Για μ@λ@κες τους περνάμε τους τουρίστες; :wacko:

 

Κατά τα άλλα πολύ καλό το μέτρο να υπάρχει λεωφορειακή γραμμή για αξιοθέατα και βόλτα στην Αθήνα αλλά όχι και με τέτοιο τρόπο.

Με € 5 θα κάνεις 90λεπτη περιήγηση στο κέντρο της Αθήνας με ταξί; Ούτε Σύνταγμα-Ομόνοια δε θα φτάσεις με τέτοιο ποσο :p

 

Μια χαρά είναι η τιμή για αυτά που προσφέρει.

Link to comment
Share on other sites

Με € 5 θα κάνεις 90λεπτη περιήγηση στο κέντρο της Αθήνας με ταξί; Ούτε Σύνταγμα-Ομόνοια δε θα φτάσεις με τέτοιο ποσο :p

 

Μια χαρά είναι η τιμή για αυτά που προσφέρει.

Σύνταγμα-Ζωγράφου είναι 3€ με ταξί. Με 5€ ναι γυρίζεις όλο το κέντρο. Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Το βρίσκω υπερβολικό το ταλιράκι για ΟΑΣΑ.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι τα 5€,άσε δε που θα ισχύει για απεριόριστες διαδρομές εντός 24ώρου με όλα τα μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Σύνταγμα-Ζωγράφου είναι 3€ με ταξί.

Μεταφορικά μίλησα

 

Με 5€ ναι γυρίζεις όλο το κέντρο. Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Το βρίσκω υπερβολικό το ταλιράκι για ΟΑΣΑ.

Ζητα ξενάγηση 90 λεπτών από τον ταξιτζή κι έλα μετά να μας πεις πόσα σου πήρε :p

Link to comment
Share on other sites

Τέλειο είναι !! Επιτέλους το σκέφτηκε και το πραγματοποιήσε κάποιος :D

Είμαι περίεργη να δω τι διαδρομή διάλεξαν!

 

(Δεν είναι μέσο μεταφοράς αλλά περιήγησης = χάζεμα)

Μα που ξέρεις, μπορεί,

να ταξιδέψουμε μια μέρα ή μια νύχτα μαζί.

Link to comment
Share on other sites

"Εσπασε" το φράγμα των 5μ. η Ισινμπάγιεβα

 

Τα 4.96μ. δεν ήταν αρκετά για την Ελένα Ισινμπάγιεβα, που στο Λονδίνο έγινε η πρώτη γυναίκα που ξεπερνά τα 5μ. στο επί κοντώ.

Η Ρωσίδα Ολυμπιονίκης, αφού πέτυχε νέο παγκόσμιο ρεκόρ στο γκραν πρι με 4.96μ., έβαλε τον πήχυ στα 5μ., τον πέρασε και επιβεβαίωσε με τον καλύτερο τρόπο το προσωνύμιο του "θηλυκού Μπούμπκα" που τη συνοδεύει.

 

Η 23χρονη πρωταθλήτρια έδειξε από την αρχή τις διαθέσεις της, καθώς έκανε μόνο δύο προσπάθειες (μία στα 4.70μ. και μία στα 4.80μ.), πριν δοκιμάσει για το παγκόσμιο ρεκόρ.

 

Μαζί της επιχείρησε και η Πολωνή Άννα Ρογκόβσκα, η οποία είχε επίσης περάσει τα 4.80μ., όμως απέτυχε τρεις φορές στα 4.96μ.

 

Αντίθετα, η Ισιμπάγιεβα πέρασε με τη δεύτερη προσπάθεια αυτό το ύψος και στη συνέχεια, αντί να σταματήσει όπως συνήθως, αποφάσισε να δοκιμάσει στα 5μ. Δεν χρειάστηκε παρά μόνο μία προσπάθεια για να γράψει ιστορία...

 

http://www.sport24.gr/html/ent/963/ent.76963.asp

only crossfit...
Link to comment
Share on other sites

Ψάχνουν τους υπόπτους

 

Στη δημοσιότητα έδωσε η βρετανική αστυνομία, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, τις εικόνες των τεσσάρων ανδρών, που καταζητούνται ως ύποπτοι για τις επιθέσεις της Πέμπτης σε σταθμούς του μετρό και σε ένα λεωφορείο του Λονδίνου. Όπως σημείωσε ο υπαρχηγός της αστυνομίας Άντι Χέιμαν, οι άνδρες αυτοί ζητώνται κατεπειγόντως για ανάκριση και κάλεσε όποιον έχει πληροφορίες να επικοινωνήσει αμέσως με την αστυνομία. Επίσης, προειδοποίησε τους Λονδρέζους να μην τους πλησιάσουν. Στο μεταξύ, στα χέρια της βρετανικής αστυνομίας βρίσκονται δύο ύποπτοι. Παράλληλα, ο αρχηγός της Σκότλαντ Γιάρντ, Ίαν Μπλερ, γνωστοποίησε, ότι ο άνδρας που σκοτώθηκε σήμερα το πρωί από αστυνομικούς με πολιτικά, επειδή "αρνήθηκε να υπακούσει στις εντολές των αστυνομικών" είχε άμεση σχέση με τις επιθέσεις. Πάντως, εκπρόσωπος της αστυνομίας, είπε, ότι ο άνδρας δεν έχει ακόμα αναγνωριστεί. Μάλιστα, ο επικεφαλής της Σκότλαντ Γιάρντ, τόνισε, πως η έρευνα εξελίσσεται "πάρα πολύ γρήγορα" και πρόκειται για την "μεγαλύτερη επιχειρησιακή πρόκληση που έχει αντιμετωπίσει ποτέ η μητροπολιτική αστυνομία". Στο πλαίσιο της έρευνας η αστυνομία ερεύνησε τρία σπίτια, το ένα από τα οποία στην περιοχή της Χάροου Ρόουντ, στο δυτικό Λονδίνο. Στο μεταξύ, το παρακλάδι της Αλ Κάιντα, Ταξιαρχίες Αμπού Χαφς αλ-Μάσρι, υπεύθυνες για το μακελειό της 7ης Ιουλίου, ανέλαβαν την ευθύνη και για τις χθεσινές επιθέσεις, με επιστολή του στο Διαδίκτυο, η γνησιότητα της οποίας δεν έχει ακόμη εξακριβωθεί.

 

http://www.ert.gr/site/news/photos/2005/7/london-ipoptoi.jpg

 

http://news.ert.gr/

only crossfit...
Link to comment
Share on other sites

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/639756_b.jpg

 

Κάιρο

 

Τουλάχιστον 65 άτομα έχασαν τη ζωή τους και πάνω από 100 τραυματίστηκαν από τέσσερις επιθέσεις αυτοκτονίας που σημειώθηκαν τα ξημερώματα του Σαββάτου στο τουριστικό θέρετρο Σαρμ ελ Σέιχ της Αιγύπτου. Μεταξύ των θυμάτων είναι τουρίστες από χώρες της Δύσης.

 

Οι Αρχές ανακοίνωσαν ότι εξερράγησαν τέσσερα αυτοκίνητα, τα οποία ήταν παδιγευμένα με εκρηκτικά. Ένα από τα οχήματα εξερράγη κοντά στην αγορά του Σαρμ ελ Σέιχ και τρία στο Ναάμα Μπέι.

 

Δύο από τα οχήματα προκάλεσαν μεγάλες ζημιές στα ξενοδοχεία Ghazala Gardens και στα Moevenpick Hotels.

 

Μεταξύ των θυμάτων περιλαμβάνονται τουρίστες από τη Βρετανία, την Ολλανδία, το Κατάρ, τη Σαουδική Αραβία και το Κουβέιτ.

 

Μεταξύ των τραυματιών περιλαμβάνονται 13 Ιταλοί και 15 ακόμα τουρίστες, καθώς και δεκάδες υπάλληλοι των ξενοδοχείων.

 

Συγκλονισμένοι τουρίστες περιέγραψαν σκηνές μαζικού πανικού και υστερίας καθώς ένα πλήθος τουριστών και κατοίκων έτρεχε να σωθεί και οι εκρήξεις σημειώνονταν η μία μετά την άλλη.

 

Σύμφωνα με διασώστη, ανάμεσα στους τραυματίες είναι και πολλοί Αιγύπτιοι εργαζόμενοι που είχαν συγκεντρωθεί σε ένα καφέ στην παλιά αγορά. Ο ίδιος είπε ότι 17 από τους νεκρούς έχουν υποστεί καθολικά εγκαύματα που καθιστά αδύνατη την αναγνώρισή τους.

 

Καταδικάζει η διεθνής κοινότητα

 

Τον αποτροπιασμό της για τις επιθέσεις εξέφρασε η Παλαιστινιακή Αρχή μέσω του επικεφαλής της διαπραγματευτικής ομάδας των Παλαιστινίων Σάεμπ Ερακάτ.

 

«Καταδικάζουμε έντονα τις επιθέσεις και εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας στην κυβέρνηση και στον αιγυπτιακό λαό, καθώς και τις ευχές μας για ταχεία αποκατάσταση των τραυματιών» τόνισε.

 

Την οδύνη και την αγανάκτησή του για τις επιθέσεις εξέφρασε και ο Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ Κόφι Ανάν.

 

Στο Τόκιο, εκπρόσωπος της ιαπωνικής κυβέρνησης εξέφρασε την «βαθιά κατάπληξή» της χώρας από την είδηση των επιθέσεων.

 

news.in.gr, με πληροφορίες από Associated Press

Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη.
Link to comment
Share on other sites

"Εσπασε" το φράγμα των 5μ. η Ισινμπάγιεβα

 

Τα 4.96μ. δεν ήταν αρκετά για την Ελένα Ισινμπάγιεβα, που στο Λονδίνο έγινε η πρώτη γυναίκα που ξεπερνά τα 5μ. στο επί κοντώ.

Η Ρωσίδα Ολυμπιονίκης, αφού πέτυχε νέο παγκόσμιο ρεκόρ στο γκραν πρι με 4.96μ., έβαλε τον πήχυ στα 5μ., τον πέρασε και επιβεβαίωσε με τον καλύτερο τρόπο το προσωνύμιο του "θηλυκού Μπούμπκα" που τη συνοδεύει.

 

Η 23χρονη πρωταθλήτρια έδειξε από την αρχή τις διαθέσεις της, καθώς έκανε μόνο δύο προσπάθειες (μία στα 4.70μ. και μία στα 4.80μ.), πριν δοκιμάσει για το παγκόσμιο ρεκόρ.

 

Μαζί της επιχείρησε και η Πολωνή Άννα Ρογκόβσκα, η οποία είχε επίσης περάσει τα 4.80μ., όμως απέτυχε τρεις φορές στα 4.96μ.

 

Αντίθετα, η Ισιμπάγιεβα πέρασε με τη δεύτερη προσπάθεια αυτό το ύψος και στη συνέχεια, αντί να σταματήσει όπως συνήθως, αποφάσισε να δοκιμάσει στα 5μ. Δεν χρειάστηκε παρά μόνο μία προσπάθεια για να γράψει ιστορία...

 

http://www.sport24.gr/html/ent/963/ent.76963.asp

Ayto malista.

Egrapse istoria h kopela.

Link to comment
Share on other sites

Ayto malista.

Egrapse istoria h kopela.

 

Φαινοτανε οτι ειναι θεμα χρονου να περασει τα 5 μετρα απο περσι στους Ολυμπιακους αγωνες.Αντε να δουμε που θα σταματησει... :w00t:

 

Σκότωσαν αθώο

 

Τραγικό θάνατο γνώρισε ένας άνθρωπος στο Λονδίνο, ο οποίος θεωρήθηκε ύποπτος για τις βομβιστικές επιθέσεις της Πέμπτης.

 

Οι αστυνομία της Scotland Yard είχε θέσει υπό παρακολούθηση τον συγκεκριμένο άνδρα, καθώς είχε φύγει βιαστικά από ένα σπίτι το οποίο βρισκόταν στο μικροσκόπιο της αστυνομίας μετά τις επιθέσεις της Πέμπτης.

 

Ο ύποπτος έφτασε στον σταθμό του μετρό του Stockwell και στην υπόδειξη των αστυνομικών να σταματήσει για έλεγχο άρχισε να τρέχει προς τον συρμό. Οι αστυνομικοί των ακολούθησαν και σύμφωνα με αυτόπτεις μάρτυρες τον έπιασαν μέσα στο βαγόνι και αφού τον ακινητοποίησαν, τον πυροβόλησαν πέντε φορές.

 

Ο θάνατος ήταν ακαριαίος, αν και στην περιοχή κατέφθασε νοσοκομειακό ελικόπτερο για να παραλάβει τον τραυματία.

 

Ο αρχηγός της αστυνομίας του Λονδίνου, σερ Ιαν Μπλερ, τόνισε: «Θέλω να υπογραμμίσω ότι κάθε θάνατος είναι θλιβερός, αλλά ο συγκεκριμένος άντρας προκάλεσε και αρνήθηκε να υπακούσει στις εντολές».

 

Η Scotland Yard εξέδωσε ανακοίνωση το Σάββατο, στην οποία αναφέρει ότι μετά από έλεγχο στην ταυτότητα και τα στοιχεία του νεκρού, επιβεβαιώνεται ότι δεν είχε καμία ανάμιξη με τις βομβιστικές επιθέσεις στους σταθμούς του Λονδίνου.

 

Οταν καποιους τους πιανει πανικος κανουν χοντρες...... :mad:

 

Πηγη: contra.gr

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/2061asymvivastos5.gif

Πριν ανοίξετε ένα νέο thread στα Series 60 ρίξτε μια ματιά στον ..::Πίνακα Περιεχομένων::..

Χρήστης : Nokia N90, Nokia 9300, Mitac MIO A701, Nokia 770 & iPAQ hx 4700

Link to comment
Share on other sites

Σκότωσαν αθώο

 

Τραγικό θάνατο γνώρισε ένας άνθρωπος στο Λονδίνο, ο οποίος θεωρήθηκε ύποπτος για τις βομβιστικές επιθέσεις της Πέμπτης.

Καλά τι είναι αυτά; :cry: Χτυπάμε κάθε έναν που αντιστέκεται; :wacko: Αν γινόταν αυτό στην Ελλάδα θα είχαμε "πανηγύρια" στα ΜΜΕ. Οι Πασοκτσήδες θα λέγαν ότι η δεξιά ξαναχτύπησε, τέτοιες εντολές δίνει κλπ. :p

 

Παραθέτω μία είδηση που πιο πολύ κατά τη γνώμη μου λαϊκίστικη είναι παρά ουσιώδης...

Kι όμως, τα φρούτα... παχαίνουν

 

H κατανάλωσή τους μετά το φαγητό, καθυστερεί την πέψη

 

Το καλοκαίρι - για τους περισσότερους ανθρώπους - συνδυάζεται με τη δίαιτα: «Ας φάμε κάτι ελαφρύ. Κάνα δυο μπανάνες, ένα τσαμπί σταφύλια, ένα μπολ κεράσια...».

 

Ακούγεται διαιτητικό, αλλά δεν είναι πάντα. H κατανάλωση φρούτων δεν είναι σε όλες τις περιπτώσεις μία... light επιλογή. H μπανάνα, το αχλάδι, το καρπούζι, τα σταφύλια... έχουν μεν υψηλή περιεκτικότητα βιταμινών, είναι όμως επίσης πλούσια και σε υδατάνθρακες, δηλαδή σε... ζάχαρη. Αυτός είναι και ο λόγος που οι ειδικοί επισημαίνουν ότι και τα φρούτα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο...

 

Ένα από τα μυστικά που προτείνουν οι διαιτολόγοι στους ασθενείς τους για να μην τους... παχαίνουν τα φρούτα είναι να τα τρώνε το πρωί ή μέχρι νωρίς το μεσημέρι. H εξήγηση που δίνουν είναι πως μετά το μεσημέρι ο οργανισμός καίει λιγότερη ενέργεια, λόγω μειωμένης δραστηριότητας. «Μια από τις κύριες πηγές υδατανθράκων είναι τα φρούτα. Αυτό σημαίνει πως περιέχουν ζάχαρη. Για παράδειγμα, το καρπούζι ουσιαστικά δεν είναι τίποτα άλλο από νερό και φρουκτόζη. Μάλιστα τα ώριμα φρούτα έχουν πιο πολλή ζάχαρη από όση περιέχουν εκείνα που είναι απλώς γινωμένα. Αυτό άλλωστε φαίνεται και από τη γεύση τους, που είναι πιο γλυκιά», λέει στα «NEA» η διαιτολόγος κ. Μαρία Ριμική.

 

Επιβραδύνει, δεν διευκολύνει. Ωστόσο, είναι σχεδόν αδύνατον, ακόμα και για τους ειδικούς, να υπολογίσουν τη θερμιδική διαφορά μεταξύ δύο ίδιων φρούτων που το ένα είναι πολύ ώριμο και το άλλο απλά γινωμένο - οι θερμίδες διαφέρουν από φρούτο σε φρούτο και εξαρτώνται από τον βαθμό ωριμότητάς του. «Αν κάποιος δεν είναι σε δίαιτα ώστε να ακολουθεί ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα, αλλά κάνει ελεύθερη διατροφή, τότε μπορεί να "φορτώσει" τον οργανισμό του με 400 θερμίδες παραπάνω τρώγοντας μόνο φρούτα, ενώ ο ίδιος νομίζει πως έφαγε ελαφριά» τονίζουν οι ειδικοί.

 

Μάλιστα, οι διαιτολόγοι επισημαίνουν ότι είναι μύθος η αντίληψη ότι το φρούτο μετά το φαγητό λειτουργεί ως χωνευτικό: H κατανάλωση φρούτων μετά το φαγητό επιβραδύνει την πέψη, ενώ την ίδια στιγμή ο οργανισμός δυσκολεύεται να απορροφήσει τις κατά τα άλλα ιδιαίτερα ωφέλιμες βιταμίνες που λαμβάνει μέσω του φρούτου!

 

Προσθέτοντας... θερμίδες. H δε ευρύτατα διαδεδομένη συνήθεια - κυρίως μεταξύ των παιδιών - να πασπαλίζουν τα μήλα με ζάχαρη και κανέλα ή να συνοδεύουν τις φράουλες με σαντιγί για να τις κάνουν ακόμα πιο γευστικές, μετατρέπει το light πιάτο σε ένα... πλούσιο σε θερμίδες γλυκό. Για παράδειγμα, 1 μπολ φράουλες δεν ξεπερνά τις 150 θερμίδες. Στην περίπτωση όμως που προστεθούν δύο κουταλιές σαντιγί οι θερμίδες εκτινάσσονται στις 340-400, όσες περιέχει και ένα κομμάτι μπακλαβά!

 

Το ίδιο ισχύει και για τα φρούτα που είναι σε κονσέρβα με χυμό ή σιρόπι: ένα μέτριο ροδάκινο έχει μόλις 60 θερμίδες, ενώ δύο μικρά κομμάτια ροδάκινου σε κομπόστα ξεπερνούν τις 120!

 

Ιδιαίτερα προσεκτικοί πρέπει να είναι όσοι αρέσκονται στα αποξηραμένα φρούτα: Ενώ περιέχουν - όπως και τα φρέσκα - φυτικές ίνες, βιταμίνες και κάλιο, έχουν περισσότερες θερμίδες. Επιπλέον, σε πολλές περιπτώσεις, τα αποξηραμένα φρούτα είναι... εμπλουτισμένα με πρόσθετη ζάχαρη, γεγονός που αυξάνει κατακόρυφα τη θερμιδική τους αξία. Κι αυτό γιατί τα αποξηραμένα φρούτα δεν περιέχουν σχεδόν καθόλου νερό. Έτσι ένα φλιτζάνι φρέσκα βερίκοκα έχουν 74 θερμίδες, αλλά η ίδια ποσότητα αποξηραμένων βερίκοκων έχει 213!

 

Οι ειδικοί συνιστούν σε όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος να αποφεύγουν ή να καταναλώνουν με μέτρο αποξηραμένα φρούτα. Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να προτιμώνται τα φρούτα χωρίς επιπλέον ζάχαρη. Σημειώνεται δε ότι σε πολλά αποξηραμένα φρούτα χρησιμοποιούνται - ως συντηρητικό - θειικά άλατα τα οποία μπορεί να προκαλέσουν αλλεργικές αντιδράσεις σε όσους έχουν ευαισθησία.

Ολόκληρο το άρθρο στα ΝΕΑ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...