g_kor Δημ. February 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2009 Καλημέρα , Εχεις ψωνίσει κανεις απο το συγκεκριμένο e-shop ??? http://www.totobay.com Παράθεση G_KOR Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. February 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2009 Να ξανακάνω την ερώτηση μήπως βρεθεί κάποιος Έχετε άποψη για το http://www.extremeaudio.de Αν έχει κάποιος αγοράσει από εκεί ας μου πει. . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis15 Δημ. February 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 14, 2009 tha ithela mia protasi gia kapio site gia na parw tilewrasi pio einai to kalitero e-shop??? thnx Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GaleaNatur Δημ. February 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 14, 2009 ama exeis stin poli sou plaisio tha sou proteina plaisio...enalaktika klasika eshop... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
teorid Δημ. February 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2009 tha ithela mia protasi gia kapio site gia na parw tilewrasi pio einai to kalitero e-shop??? thnx Δεν υπαρχει καλυτερο e-shop, το καθενα εχει τα πλεονεκτηματα του και τα μειονεκτηματα του. Αν θες για τιμές και για να δεις ποια μαγαζια εχουν το προϊον που θες δες στο skroutz.gr Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
africana750 Δημ. February 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 28, 2009 makria apo e-shop oute diskakia den perno apo autous exoun to pio aparadekto servis poy exo dei milame gia kompogianites mono plaisio giati pisteuo oti exei to kalytero servis Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
petros_dl Δημ. March 1, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 1, 2009 makria apo e-shop oute diskakia den perno apo autous exoun to pio aparadekto servis poy exo dei milame gia kompogianites mono plaisio giati pisteuo oti exei to kalytero servis Εγώ έχω πάρει αρκετές φορές από e-shop,και δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. March 1, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 1, 2009 Εγώ έχω πάρει αρκετές φορές από e-shop,και δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα... Μην σου πω ότι θα καταργήσουμε τελείως τα κανονικά καταστήματα :lol::lol: . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimiko Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 kostakiss> εδωσα κατι απο emarket..και μου ρθε ενα μειλ να πληρωσω..το 2% του ποσου..κατι τετοιο..ειναι δυνατον?απλα το χουν ετσι να υπαρχει η οντως πρεπει να πληρωσω?αν δε το κανω τι γινεται?κ πω δλδ οτι δεν ολοκληρωθηκε η διαδικασια.. Πρέπει να τα πληρώσεις. Εγώ γι' αυτό προτιμάω σταθερά το bigmarket.gr. Γρήγορη μηχανή, πολλές επισκέψεις, κόστος μηδέν.:shifty: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos23 Δημ. March 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 5, 2009 γεια σας παιδια Στις 3/3/2009 πραγματοποιησα παραγγελια ενος κινητου τηλ nokia Σημερα ελαβα το τηλ κανονικα απο το e-shop Στουρναρη κ παραλληλα ορθως ο υπαλληλος του καταστηματος με ενημερωσε οτι εχω κανει παραγγελια 2 φορες το προιον.Αντιλαμβανοντας οτι εχω κανει λαθος εδωσα εντολη να ακυρωθει η 1 παραγγελια κ να παρω μια ποσοτητα του κινητου.Πραγματι ετσι εγινε Δεδομενου οτι κ οι 2 παραγγελιες εγιναν με πιστωτικη καρτα (κ η λανθασμενη δλδ) κ παρολο την ακυρωση εγω με τον επομενο λογαριασμο της πιστωτικης μου θα ειμαι ενταξει?? Στο webbanking που τηρω βλεπω τωρα στις εγκρισεις της πιστωτικης μου σωστα 01/12 δοση στα 29.04 euro κ μια 01/03 δοση στα 116.18 euro(η λανθασμενη χρεωση) Θα εχω καποιο προβλημα στον λογαριασμο μου ή δεν χρειαζετε να προβληματιζομαι δεδομενου της ακυρωσης της μιας παραγγελιας?? *Εστειλα ενα mail στο λογιστηριο τους αλλα μιας κ δεν μου εχουν απαντησει ακομα κ για να μην με δερνει η αγωνια ειπα να ρωτησω μηπως σας εχει τυχει τπτ παρομοιο.... Ευχαριστω Παράθεση Η Λυδία όλων μας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mcde Δημ. March 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 5, 2009 Αυτά τα προβλήματα λύνονται με τηλεφώνημα, ούτε με mail, ούτε με ερώτηση σε forum. Έχε υπόψη σου πάντως ότι όταν γίνεται χρέωση σε μια πιστωτική κάρτα και μετά ο πελάτης ζητήσει ακύρωση ή δεν αγοράσει τελικά το προϊόν, γίνεται αντιλογισμός, ο οποίος μπορεί να μη φανεί άμεσα στην κίνηση της κάρτας, ίσως δηλαδή χρειαστεί κάποιος χρόνος για να γίνει αυτό. Παράθεση http://mcde.gr/tw/twitter-bird-light-bgs.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
katsi1 Δημ. March 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2009 Εγώ έχω πάρει αρκετές φορές από e-shop,και δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα... Ετσι έλεγα κι εγώ μέχρι που αγόρασα από το e-shop.gr ενα Jabra B/T το οποίο χάλασε μέσα σ' ένα μήνα. Οι κύριοι αρνήθηκαν να αναγνωρίσουν την εγγύηση που συνόδευε το προιόν που μου είχαν πουλήσει. Απευθύνθηκα στην Jabra Δανίας και που αντικατέστησαν το ακουστικό. Μακρυά από αυτούς τους μπαταχτσήδες... Πλαίσιο και πάλι Πλαίσιο... Παράθεση PIN: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ion83 Δημ. March 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2009 Ετσι έλεγα κι εγώ μέχρι που αγόρασα από το e-shop.gr ενα Jabra B/T το οποίο χάλασε μέσα σ' ένα μήνα. Οι κύριοι αρνήθηκαν να αναγνωρίσουν την εγγύηση που συνόδευε το προιόν που μου είχαν πουλήσει. Απευθύνθηκα στην Jabra Δανίας και που αντικατέστησαν το ακουστικό. Μακρυά από αυτούς τους μπαταχτσήδες... Πλαίσιο και πάλι Πλαίσιο... Μην λέμε ό,τι μας έρχεται...Ένα προϊόν από την πρώτη στιγμή που το αγοράζουμε μπαίνει στην εγγύηση...που σημαίνει ότι η κάθε εταιρεία που κατασκευάζει το προϊόν έχει υποχρέωση επισκευής και τίποτε άλλο...Πόσο περισσότερο ένα κατάστημα, και πραγματικά δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο που απευθύνθηκες σ' αυτό...Μην γινόμαστε κυνικοί νεκροθάφτες....:confused: Παράθεση http://banners.wunderground.com/banner/gizmotemp/global/stations/16716.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ginalovu Δημ. March 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2009 θες να πεις οτι κακως το πηγε στο e-shop? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ion83 Δημ. March 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2009 θες να πεις οτι κακως το πηγε στο e-shop? Σαφώς, το σοφότερον....σαφές!!!:cool: Πάντα η ευθύνη δεν βαρύνει το κατάστημα πώλησης, αλλά τον κατασκευαστή του προϊόντος, εκτός αν υπάρχει κάποιος άλλος γραπτός όρος....(π.χ. το πλάισιο σου έλεγε κάποτε πως σου καλύπτει την αποδεδειγμένη κατασκευαστική βλάβη για μια βδομάδα με καινούργιο προϊόν - αυτό όμως δεν ισωπεδώνει τους πάντες και τα πάντα, ούτε δημιουργεί λόγους διεκδίκησης σε εκτός του πλαισίου καταστήματα κατά το συμφερότερο!!!) .:confused: Οι νεκροθάφτες μόνο στα νεκροταφεία!!!:p Το e-shop ήταν και θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα e-shop, όσο και αν αυτό ενοχλεί κάποιους....Φυσικά ελεύθερη αγορά έχουμε, ο καθένας πάει όπου επιθυμεί.... Παράθεση http://banners.wunderground.com/banner/gizmotemp/global/stations/16716.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
djuan1988 Δημ. March 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2009 Έχεις δοκιμάσει να γυρίσεις σκληρό που έχει χτυπήσει μετά από 1,5 χρόνο στο πλαίσιο και στο e-shop. Πίστεψέ με θα καταλάβεις την διαφορά. Όλα αυτά που ακούγονται δεν μπορεί και δεν είναι ψέματα. Αυτό που συντηρεί το e-shop είναι η μεγάλη ποικιλία που έχει γιατί από εξυπηρέτηση είναι απλά άθλιο. Παράθεση مفاجأة Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trelariano Δημ. March 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2009 εγω παντως σε τροφοδοτικο που καηκε υστερα απο 1 χρονο, εννοειται εντος εγγυησης, δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα με το e-shop. απλως τους πηγα το μηχανημα, το αντικατεστησαν, με ενα νεοτερο μοντελο μαλιστα γιατι προφανως δεν εβρισκαν πια το παλιο και δεν πληρωσα ουτε cent. Παράθεση ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΑΡΗΣ... Γιώργος iPhone 3G S, 32GB, White, non JB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
katsi1 Δημ. March 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2009 Έχεις δοκιμάσει να γυρίσεις σκληρό που έχει χτυπήσει μετά από 1,5 χρόνο στο πλαίσιο και στο e-shop. Πίστεψέ με θα καταλάβεις την διαφορά. Όλα αυτά που ακούγονται δεν μπορεί και δεν είναι ψέματα. Αυτό που συντηρεί το e-shop είναι η μεγάλη ποικιλία που έχει γιατί από εξυπηρέτηση είναι απλά άθλιο. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.... Μην λέμε ό,τι μας έρχεται...Ένα προϊόν από την πρώτη στιγμή που το αγοράζουμε μπαίνει στην εγγύηση...που σημαίνει ότι η κάθε εταιρεία που κατασκευάζει το προϊόν έχει υποχρέωση επισκευής και τίποτε άλλο...Πόσο περισσότερο ένα κατάστημα, και πραγματικά δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο που απευθύνθηκες σ' αυτό...Μην γινόμαστε κυνικοί νεκροθάφτες....:confused: Ισως να μην είπα τις λεπτομέρειες και να βγήκαν λάθος συμπεράσματα. Μετά από μερικές εβδομάδες χρήσης, το ακουστικό του Β/Τ άνοιξε. Το πήγα στο e-shop και ανέφερα το πρόβλημα. Αυτοί δεν μου είπαν αν απευθυνθώ στη Jabra, αν μου έλεγαν θα το έκανα. Αντ' αυτού το κράτησαν για εξέταση από το τεχνικό τους τμήμα το οποίο αποφάνθηκε ότι η βλάβη ωφείλετο σε κακό χειρισμό και δεν "καλύπτεται από την εγγύηση". Οταν το έστειλα στον κατασκευαστή, η συσκευή αντικαταστάθηκε πάραυτα!!! Υποθέτω ότι το e-shop είχε αγοράσει τις συσκευές Jabra από κάποιο ύποπτη πηγή και όχι από τον ΟΕΜ και γι' αυτό έκανε την... πάπια. Τι άλλο να υποθέσω. Πάντως αυτοί έχασαν γιατί έχουν μπεί στην μαύρη λίστα μου και μπορώ να πω ότι ξοδεύω αρκετά... Παράθεση PIN: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ion83 Δημ. March 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2009 Ισως να μην είπα τις λεπτομέρειες και να βγήκαν λάθος συμπεράσματα. Μετά από μερικές εβδομάδες χρήσης, το ακουστικό του Β/Τ άνοιξε. Το πήγα στο e-shop και ανέφερα το πρόβλημα. Αυτοί δεν μου είπαν αν απευθυνθώ στη Jabra, αν μου έλεγαν θα το έκανα. Αντ' αυτού το κράτησαν για εξέταση από το τεχνικό τους τμήμα το οποίο αποφάνθηκε ότι η βλάβη ωφείλετο σε κακό χειρισμό και δεν "καλύπτεται από την εγγύηση". Οταν το έστειλα στον κατασκευαστή, η συσκευή αντικαταστάθηκε πάραυτα!!! Υποθέτω ότι το e-shop είχε αγοράσει τις συσκευές Jabra από κάποιο ύποπτη πηγή και όχι από τον ΟΕΜ και γι' αυτό έκανε την... πάπια. Τι άλλο να υποθέσω. Πάντως αυτοί έχασαν γιατί έχουν μπεί στην μαύρη λίστα μου και μπορώ να πω ότι ξοδεύω αρκετά...Σαφώς κακή συνεννόηση, αλλά μερικές φορές τα όρια ανάμεσα στο "μου άνοιξε" και "μου (έπεσε ή το είχα στην κωλότσεπη και) έσπασε" (= "το έσπασα") είναι αδιόρατα και στη κρίση του καθενός.....;) Παράθεση http://banners.wunderground.com/banner/gizmotemp/global/stations/16716.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
katsi1 Δημ. March 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2009 Σαφώς, το σοφότερον....σαφές!!!:cool: Πάντα η ευθύνη δεν βαρύνει το κατάστημα πώλησης, αλλά τον κατασκευαστή του προϊόντος, εκτός αν υπάρχει κάποιος άλλος γραπτός όρος....(π.χ. το πλάισιο σου έλεγε κάποτε πως σου καλύπτει την αποδεδειγμένη κατασκευαστική βλάβη για μια βδομάδα με καινούργιο προϊόν - αυτό όμως δεν ισωπεδώνει τους πάντες και τα πάντα, ούτε δημιουργεί λόγους διεκδίκησης σε εκτός του πλαισίου καταστήματα κατά το συμφερότερο!!!) .:confused: Οι νεκροθάφτες μόνο στα νεκροταφεία!!!:p Το e-shop ήταν και θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα e-shop, όσο και αν αυτό ενοχλεί κάποιους....Φυσικά ελεύθερη αγορά έχουμε, ο καθένας πάει όπου επιθυμεί.... Πρέπει να καταλάβουμε, εμείς οι καταναλωτές, ότι είμαστε οι κυρίαρχοι του παιχνιδιού. Εδώ δεν χωράνε δογματισμοί! Οποιος ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του επιβραβέβεται και του αφήνουμε τα ευρωπουλάκια μας. Οποιος δεν ανταποκρίνεται, ωφείλουμε να τον ξεμπροστιάσουμε και να τον βάλουμε στην μαύρη λίστα. Αυτή είναι η δύναμή μας και έχουμε αυτό το φόρουμ για να επικοινωνούμε... Αν διαβάσετε παρακάτω, εξηγώ τα γεγονότα και αποδεικνύω την απρεπή συμπεριφορά του e-shop. Ομως το θέμα δεν είναι ποιά ομάδα υποστηρίζουμε αλλά να ξεμπροστιάζουμε τα λαμόγια και να τα τιμωρούμε με τον τρόπο μας... Ειδικά στους δύσκολους καιρούς που περνάμε, τσούζει!!!! Σαφώς κακή συνεννόηση, αλλά μερικές φορές τα όρια ανάμεσα στο "μου άνοιξε" και "μου (έπεσε ή το είχα στην κωλότσεπη και) έσπασε" (= "το έσπασα") είναι αδιόρατα και στη κρίση του καθενός.....;) Δεν είναι καθόλου έτσι. Ηταν 100% αστοχία υλικού. Αποδεδειγμένα. Το θέμα δεν ήταν υποκειμενικό... Ηταν αντικειμενικά αστοχία υλικού. Αδιαμφισβήτητα. Πως το ξέρω? Το ξέρω!!! Μπας και δουλευεις για το e-shop???? Εχεις δίκαιο. Ομως αυτό είναι που κάνει την μία εταιρεία να ξεχωρίζει από την άλλη... Η εξυπηρέτηση μετά την πώληση... Το service. Παράθεση PIN: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisgr Δημ. March 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2009 Έχεις δοκιμάσει να γυρίσεις σκληρό που έχει χτυπήσει μετά από 1,5 χρόνο στο πλαίσιο και στο e-shop. Πίστεψέ με θα καταλάβεις την διαφορά. Όλα αυτά που ακούγονται δεν μπορεί και δεν είναι ψέματα. Αυτό που συντηρεί το e-shop είναι η μεγάλη ποικιλία που έχει γιατί από εξυπηρέτηση είναι απλά άθλιο. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.... αυτη ειναι και η πραγματικοτητα δυστυχως πονταρουν σε ελαφρως χαμηλοτερες τιμες για να πουλησουν με ανεπαρκη υποστηριξη για μετεπειτα Συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση Εχει αναφερθει σε διαφορα προιοντα η ελλειπης υποστηριξη του κατα καιρους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ion83 Δημ. March 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2009 Δεν θέλω να επεκταθώ, αλλά ποτέ στις εταιρείες ο "καλός" δεν ταυτίζεται με τον "καλό Σαμαρείτη" και ποτέ ο "κακός" με τους "κακούς λύκους" του Ντίσνεϋ....Το ότι μια εταιρεία αναλαμβάνει να επιστρέψει μετά από ενάμιση χρόνο σκληρό δίσκο ή οτιδήποτε άλλο, μπορεί να σημαίνει πως το συγκεκριμένο πράγμα θα επισκευαστεί προχείρως και θα ξαναπωληθεί....Και τότε μήπως μιλάμε για ένα mega stock μεταχειρισμένων με εικόνα καινούργιου σε μιά από τις μεγαλύτερες αλυσίδες hardware;;;; Ας μην καταδικάζουμε αβασάνιστα τακτικές που κατά βάθος μπορεί να είναι πιό επαγγελματικές από όσο νομίζουμε....Η προσωπική μας βολή δεν είναι πάντα και ο καλύτερος κανόνας και φυσικά ούτε ο ασφαλέστερος....Και αν οι εποχές που ζούμε είναι "δύσκολες" κατά κάποιους, τότε χρειάζεται περισσότερο μυαλό και ευφυία για να τις αντιμετωπίσουμε και όχι συμπεράσματα εύκολα και απλοϊκά.....;);) Και όπως είπα ελεύθερη αγορά έχουμε ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει για τον εαυτό του και ας αφήσει τους άλλους να έχουν μιά δεύτερη άποψη....Αν τελικά η άποψη του ενός βγει λάθος δεν θα πρέπει όλοι να οδηγηθούν στον "όλεθρο" του ενός....Όλα τα υπόλοιπα για ενώσεις κλπ. είναι μύθοι του Αισώπου, με το συμπάθιο....Ο καθένας πράττει με βάση το δικό του συμφέρον και ΜΟΝΟ....Και η ιστορία δείχνει πως τα συμφέροντα των ανθρώπων, ακόμα και μέσα από ομοειδείς ομάδες, είναι πάντα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, καθότι στηρίζονται σε διαφορετικά δεδομένα....Οι ενδείξεις δεν είναι ποτέ αποδείξεις.....Ο νοών νοείτω! Παράθεση http://banners.wunderground.com/banner/gizmotemp/global/stations/16716.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
djuan1988 Δημ. March 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2009 Και όπως είπα ελεύθερη αγορά έχουμε ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει για τον εαυτό του και ας αφήσει τους άλλους να έχουν μιά δεύτερη άποψη....Αν τελικά η άποψη του ενός βγει λάθος δεν θα πρέπει όλοι να οδηγηθούν στον "όλεθρο" του ενός....Όλα τα υπόλοιπα για ενώσεις κλπ. είναι μύθοι του Αισώπου, με το συμπάθιο....Ο καθένας πράττει με βάση το δικό του συμφέρον και ΜΟΝΟ....Και η ιστορία δείχνει πως τα συμφέροντα των ανθρώπων, ακόμα και μέσα από ομοειδείς ομάδες, είναι πάντα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, καθότι στηρίζονται σε διαφορετικά δεδομένα....Οι ενδείξεις δεν είναι ποτέ αποδείξεις.....Ο νοών νοείτω! Κοίτα όλοι εμείς που τα λέμε δεν έχουμε ούτε μετοχές στο πλαίσιο, ούτε έχουμε ορκιστεί αιώνιοι εχθροί με το e-shop, απλά κάτι ξέρουμε.... Ότι και να λες (φυσικά και μπορείς να το λες!) ένα είναι το δεδομένο, η after sale εξυπηρέτηση του e-shop είναι απλά ανύπαρκτη. Και δεν φυσικά δεν αναφερόμαστε μόνο για προϊόντα που επιστρέφονται μετά από 1,5 χρόνο αλλά και για προϊόντα μέσα στην περίοδο DOA, δηλαδή ακόμη και την επόμενη μέρα. Μου αρέσει που στο site τους το αναφέρουν και με bold γραμματοσειρά. Παράθεση مفاجأة Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakiss Δημ. March 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 11, 2009 εγω παντως επειδη σχεδον ολα απο το e-shop τα παιρνω,παντα η εξυπηρετηση με ελλατωματικο προιον ηταν πολυ καλη! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
katsi1 Δημ. March 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 14, 2009 εγω παντως επειδη σχεδον ολα απο το e-shop τα παιρνω,παντα η εξυπηρετηση με ελλατωματικο προιον ηταν πολυ καλη! Ετσι έλεγα κι εγώ, αλλά είναι να μη σου τύχει. Μία φορά θα συμβεί και τότε φαίνεται το επίπεδο του after sales support! Γι αυτό πρέπει να κοινοποιούμε τα προβλήματα που αντιμετωπιζουμε για να προσέχουν οι άλλοι. Παράθεση PIN: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.