CtR Δημ. November 16, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2005 ksereis mhpos pos mporo na kano etairiko account opos nomatica kai expansys gia na mhn plhrono VAT (fpa) h esto na mou er8ei timologio na na to peraso sta eksoda ths etaireias........... euxaristo polu Δυστυχώς όχι... Δοκίμασε να τους στείλεις email. Σε μένα η ανταπόκριση ήταν αμεσότατη ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TheGuru Δημ. November 17, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2005 Παιδιά ψαχούλευα στο ebay και διαπίστωσα ότι έχει φθηνά κινητά (θέλει ψάξιμο ξέρω για αξιοπιστία, να μην είναι με συμβόλαιο κλπ). Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής: 1. Γενικά τι ισχύει με τις εγγυήσεις για κινητά που αγοράζονται απο ευρώπη, ισχύουν για Ελλάδα ή τσινάνε τα service? Ζητάμε απόδειξη αγοράς από το εξωτερικό αν υπάρχει (έχει νόημα κάτι τέτοιο)? 2. Αν είναι locked ξεκλειδώνουν? Και αν ξεκλειδώνουν χάνουν την εγγύηση? Παράθεση Sent neither from iphone nor android phone Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. November 17, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2005 Παιδιά ψαχούλευα στο ebay και διαπίστωσα ότι έχει φθηνά κινητά (θέλει ψάξιμο ξέρω για αξιοπιστία, να μην είναι με συμβόλαιο κλπ). Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής: 1. Γενικά τι ισχύει με τις εγγυήσεις για κινητά που αγοράζονται απο ευρώπη, ισχύουν για Ελλάδα ή τσινάνε τα service? Ζητάμε απόδειξη αγοράς από το εξωτερικό αν υπάρχει (έχει νόημα κάτι τέτοιο)? 2. Αν είναι locked ξεκλειδώνουν? Και αν ξεκλειδώνουν χάνουν την εγγύηση? 1) Μερικα service κανουν καραγκιοζιλικια, αν τυχεις σε τετοιο καλεστε μαζι τα κεντρικα για να δεις πως αλλαζουν γνωμη αμεσως :rolleyes: Ναι φυσικα ζητας αποδειξη αγορας αλλιως δεν εχεις εγγυηση. 2) Ξεκλειδωνουν και μαλιστα πολλα δωρεαν (κυριως nokia). Οχι δεν χανουν την εγγυηση αν τα ξεκλειδωσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. November 18, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2005 Σκέφτομαι να αγοράσω μια κάμερα (JVC) απο το pixmania, και έχω δύο απορίες. Η παραγγελία θα γίνει με πιστωτική κάρτα, είναι αξιόπιστο το μαγαζί? (Που απ' οτι έχω διαβάσει πρέπει να είναι...). Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να με "ρίξουν", να φάνε λεφτά κλπ? Υπάρχει κάποια -ακραία- περίπτωση τα μενού να μην είναι στα αγγλικά? Ευχαριστώ...:) Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. November 18, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2005 Το Pixmania είναι από τα πιο οργανωμένα και αξιόπιστα eshops στο εξωτερικό (Γαλλία). Δεν θα έχεις πρόβλημα, έχω αγοράσει 2 φορές με κάρτα και δεν είχα πρόβλημα. Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. November 18, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2005 Σκέφτομαι να αγοράσω μια κάμερα (JVC) απο το pixmania, και έχω δύο απορίες. Η παραγγελία θα γίνει με πιστωτική κάρτα, είναι αξιόπιστο το μαγαζί? (Που απ' οτι έχω διαβάσει πρέπει να είναι...). Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να με "ρίξουν", να φάνε λεφτά κλπ? Υπάρχει κάποια -ακραία- περίπτωση τα μενού να μην είναι στα αγγλικά? Ευχαριστώ...:) Για το 1ο σου απαντησαν, για το 2ο υπαρχει πιθανοτητα αλλα ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολυ μικρη. Μου εχει τυχει,αλλα το γνωριζα αυτο! Οποτε στειλτους ενα email και ρωτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. November 18, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2005 ok σας ευχαριστώ...! Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gregory_harmanis Δημ. November 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2005 παιδια,θα ηθελα την βοηθεια σας.θελω να αγορασω μερικα dvd απο τις εξης σελιδες: amazon.com,play.com,hmv.co.uk...ειναι ασφαλες να χρησιμοποιησω πιστωτικη καρτα,ή θα σηκωσουν ολη την καρτα,και θα ερθει ο κουκος,αηδονι;;ειναι η 1η φορα που θα χρησιμοποιησω πιστωτικη για να αγορασω κατι(γιατι συνηθως ψωνιζω απο εσωτερικο με αντικαταβολη),και ψιλοφοβαμαι.. Παράθεση Even though sometimes we have to give up the things we want the most.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. November 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2005 Απο τα συγκεκριμενα καταστηματα μη φοβασαι Τ Ι Π Ο Τ Α. Το amazon ειναι το γνωστοτερο eshop παγκοσμιως, το play.com απο τα πιο γνωστα eshops, και το hmv απο τις μεγαλυτερες αλυσιδες μουσικων καταστηματων στην Αγγλια. Και επειδη ειμαι καλοοοοο παιδι! Και 5 λιρες εκπτωση απο το hmv αν ξοδεψεις πανω απο 30 Λιρες με τον κωδικο GA5149 . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gregory_harmanis Δημ. November 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2005 Απο τα συγκεκριμενα καταστηματα μη φοβασαι Τ Ι Π Ο Τ Α. Το amazon ειναι το γνωστοτερο eshop παγκοσμιως, το play.com απο τα πιο γνωστα eshops, και το hmv απο τις μεγαλυτερες αλυσιδες μουσικων καταστηματων στην Αγγλια. Και επειδη ειμαι καλοοοοο παιδι! Και 5 λιρες εκπτωση απο το hmv αν ξοδεψεις πανω απο 30 Λιρες με τον κωδικο GA5149 . μα,αμα βαλω τον δικο σου κωδικο δεν θα ερθει σε εσένα;; :confused: Παράθεση Even though sometimes we have to give up the things we want the most.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. November 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2005 μα,αμα βαλω τον δικο σου κωδικο δεν θα ερθει σε εσένα;; :confused: Οχι ρε συ :wacko: Ειναι κωδικος εκπτωσης που ισχυει για οποιον τον βαλει! Αφου βαζεις δικια σου διευθυνση πως θα ερθει σε μενα? :D Πρεπει να ξοδεψεις 30 λιρες και πανω ομως! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gregory_harmanis Δημ. November 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2005 Οχι ρε συ :wacko: Ειναι κωδικος εκπτωσης που ισχυει για οποιον τον βαλει! Αφου βαζεις δικια σου διευθυνση πως θα ερθει σε μενα? :D Πρεπει να ξοδεψεις 30 λιρες και πανω ομως! ευχαριστω πολυ.. Παράθεση Even though sometimes we have to give up the things we want the most.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gerontas Δημ. November 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2005 παιδια,θα ηθελα την βοηθεια σας.θελω να αγορασω μερικα dvd απο τις εξης σελιδες: amazon.com,play.com,hmv.co.uk...ειναι ασφαλες να χρησιμοποιησω πιστωτικη καρτα,ή θα σηκωσουν ολη την καρτα,και θα ερθει ο κουκος,αηδονι;;ειναι η 1η φορα που θα χρησιμοποιησω πιστωτικη για να αγορασω κατι(γιατι συνηθως ψωνιζω απο εσωτερικο με αντικαταβολη),και ψιλοφοβαμαι..Δεν έχω ψωνίσει ποτέ από το hmv.co.uk, αλλά όσα σχόλια έχω διαβάσει, συμφωνούν με την άποψη του Nrg. Από amazon και play.com, ψωνίζω τακτικότατα, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Δυό παρατηρήσεις: Υποθέτω ότι αντί του amazon.com, εννοείς κάποιο ευρωπαϊκό του τμήμα, όπως το amazon.co.uk ή το amazon.fr. Τα έξοδα αποστολής ειναι σημαντικά φθηνότερα και ειδικά για τα DVD υπάρχει και ο παράγοντας του Region Code και του PAL/NTSC. Θα πρότεινα να δοκιμάσεις να συνθέσεις την παραγγελία μέχρι το τελευταίο βήμα πριν την ολοκλήρωση. Πολλές φορές το play.com αποδεικνύεται τελικά φθηνότερο, καθώς δεν χρεώνει ταχυδρομικά. Καλή Τύχη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sculper Δημ. November 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2005 exeis kapoio kodiko gia pixmania h nomatika??? Απο τα συγκεκριμενα καταστηματα μη φοβασαι Τ Ι Π Ο Τ Α. Το amazon ειναι το γνωστοτερο eshop παγκοσμιως, το play.com απο τα πιο γνωστα eshops, και το hmv απο τις μεγαλυτερες αλυσιδες μουσικων καταστηματων στην Αγγλια. Και επειδη ειμαι καλοοοοο παιδι! Και 5 λιρες εκπτωση απο το hmv αν ξοδεψεις πανω απο 30 Λιρες με τον κωδικο GA5149 . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. November 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2005 exeis kapoio kodiko gia pixmania h nomatika??? Μπα οχι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minovg Δημ. November 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2005 exeis kapoio kodiko gia pixmania h nomatika??? Δεν είναι δώσε τώρα που γυρίζει. :lol: Έτυχε να είχε (υποθέτω) έναν κωδικό από κάποιο e-shop, δε σημαίνει ότι έχει από όλα. Nrg τον λένε, όχι Άη-Βασίλη... :wacko: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trickybanana Δημ. November 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2005 amazon, play, hmv, cd-wow gurantee xwris kanena apolytws provlhma. :: ACHTUNG: Statement is true, as of date of typing, 21 NOV 05. :-) :: Παράθεση If you can't be strong, then try to be smart... :cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakisg Δημ. November 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2005 Από κάτω προς τα πάνω είναι η συζήτηση που έχει γίνει με την εταιρεία e-shop όταν σαν νέος πελάτης ζήτησα να αγοράσω έναν δίσκο μέσω της Πιστωτικής μου Κάρτας. Το βασικό θέμα αφορά την ζήτηση γνωστοποίησης το πως θα φυλλάγονται τα δεδομένα της Α.Τ μου και το πως θα εξασφαλιστώ πως δεν θα χρησιμοποιηθούν. Σίγουρα αυτό είναι ένα μεγάλο και λεπτό θέμα (ηλεκτρονικές συνναλαγες μέσω διαδυκτίου) Θέλω βασικά την γνώμη σας σε δύο θέματα 1. Τι λέτε για τι ύφος της εταιρείας e-shop ? 2. Είναι σωστό το φακέλωμα της Αστυνομικής Ταυτότητας ? Michael Giannakes wrote: > Αγαπητέ κύριε, > Το παράδειγμα που αναφέρετε είναι πρακτικά αδύνατο να συμβεί. Γιατί ακόμη και αν ο ''συνάδελφος'' του παραδείγματος αντιγράψει τα στοιχεία της κάρτας σας και παραγγείλει με αυτά στο ονομά σας, ΑΦΟΥ εσείς έχετε ήδη στείλει μια φορά τις φωτοτυπίες, είναι πρακτικά αδύνατο να αντιγράψει και το τηλέφωνό σας, και να βάλει διεύθυνση παράδοσης την δική σας, στο ονομά σας. Κάτι από αυτά θα αλλάξει και πρακτικά θα αλλάξει την διεύθυνση παράδοσης για να παραλάβει όπου θέλει αυτός. Αυτόματα τότε το σύστημα μας θα το θεωρήσει ύποπτο και θα σταματήσει την διαδικασία. > > Τώρα αν ο ''συνάδελφος'' έχει τρόπο να παραλάβει στην δική σας διεύθυνση ΚΑΙ να έχει στα χέρια του την ταυτότητά σας ΚΑΙ την κάρτα σας, ΚΑΙ να τα φωτοτυπίσει ΚΑΙ να τα στείλει με fax, ΚΑΙ ο πραγματικός κάτοχος να μην καταλάβει τίποτα , τότε αυτήν την περίπτωση ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ, όντως δεν την ''πιάνει'' η διαδικασία μας. Πιστεύετε όμως ότι θα μπορούσαμε εμείς να φταίμε σε μια τέτοια περίπτωση, τόσο βαριάς αμέλειας του κατόχου να προστατεύσει o ίδιος τα στοιχεία του; Μα προφανώς δεν έχετε καταλάβει ότι το θέμα είναι πως την πρώτη φορά ΜΟΝΟ την πρώτη φορά ζητάτε αυτά τα στοιχεία Την ΔΕΥΤΕΡΗ φορά δεν τα ζητάτε, οπότε το πρόβλημα δεν αλλάζει > > Επομένως , ναι είμαστε ήσυχοι, με την μεθοδό μας, και σε καμία περίπτωση δεν την ανακαλούμε. Είμαστε δε και περήφανοι, που είμαστε από τις λίγες εμπορικές εταιρίες στην ελλάδα , που φροντίζουμε να κάνουμε την σωστή και προβλεπόμενη διαδικασία για να χρεώσουμε μια πιστωτική κάρτα εξ αποστάσεως, και δεν χρεώνουμε αβίαστα ότι νάναι, όποιον νάναι, όποτε νάναι, έτσι χωρίς κανένα έλεγχο. Ήσυχοι και άυπνοι θα ήμασταν αν δεν κάναμε τέτοιον έλεγχο. > > Από την μία μεριά θεωρείτε υπερβολική την διαδικασία μας και αρνείστε να την εκτελέσετε, και από την άλλη με την τελευταία σας ερώτηση την θεωρείτε ανεπαρκή. Τελικά γιατί δεν μας στέλνετε τα χαρτιά, γιατί είναι υπερβολικό για εσάς να τα ζητάμε ή γιατί είναι ανεπαρκής για εσάς η μεθοδός μας. Τι από τα δύο ασυμβίβαστα μεταξύ τους γεγονότα ισχύει για εσάς τελικά; > > Στο ερώτημά σας για το παράδειγμα του φούρνου που σας ανέφερα, ΒΕΒΑΙΩΣ και κάνει αρχειοθέτηση ο φούρνος. Δεν κρατάει την απόδειξη της χρέωσης της κάρτας σας; Δεν αναγράφει αυτή τα στοιχεία της κάρτας σας; Δεν μπορεί άμα ήθελε ο υπάλληλος του ''φούρνου'' να τα αντιγράψει σε ένα χαρτάκι και να τα χρησιμοποιήσει ο ίδιος αργότερα; Εκεί γιατί δεν ανησυχείτε; > > Εν ολίγοις μας μαλώνετε που σας προστατεύουμε και υπερασπίζεστε μια διαδικασία που δεν θα σας προστάτευε. Μας μαλώνετε δε, προκαταβολικά και χωρίς να σας έχουμε κάνει τίποτα απολύτως, ούτε ηθικά αλλά ούτε και νομικό , κακό. Αναρωτιόμαστε τι θα κάνατε, αν όντως δεν είχαμε καμιά διαδικασία ελέγχου, χρεώναμε άδικα μια κάρτα σας; Τότε τι θα λέγατε; Οι κλέφτες, οι άτιμοι , οι απατεώνες που μου χρέωσαν την κάρτα μου χωρίς να με ρωτήσουν; > Σας μαλώνω γιατί δεν έχω γνώση , ως θα έπρεπε, της διαδικασίας και του υπεύθυνου που φυλάσσονται τα στοιχεία της ταυτότητας μου. Το θεωρώ πολύ σημαντικό όσο και αν εσείς δεν (θέλετε;) το καταλαβαίνεται. Έχω πέσει και θύμα απάτης στο παρελθόν με ποσά χρέωσης από Visa, και θύμα λάθους με γνωστή πολύ μεγάλη εταιρεία παροχής Internet, για τα οποίο έχω περάσει από χρονοβόρες διαδικασίες μέχρι να δικαιωθώ και στις δύο περιπτώσεις, σε όλες όμως τις περιπτώσεις ανέλαβε η VISA και είχα τρόπο άμυνας Είμαι όμως φανερά ενοχλημένος από τον βομβαρδισμό αλληλογραφίας κάθε μορφής (ηλεκτρονικής, τηλεφωνικής, συμβατικής) χωρίς εγώ να έχω εξουσιοδοτήσει κανέναν. Σε αυτή την περιπτωση δεν έχω τρόπο άμυνας. Ο μόνος τρόπος άμυνας μου είναι η συμόρφωση των εταιρειών που ζητάνε να κατέχουν προσωπικά μου δεδομένα (ευαίσθητα και μη) με τις αρχές και οδηγίες Οπότε αυτό είναι όλο το θέμα > Ακόμη και έτσι όμως , με ύφος- χωρίς ύφος , σας δώσαμε στην αρχική μου απάντηση, εναλλακτικές λύσεις αν δεν θέλετε να στείλετε τα έγραφα αυτά. Και αυτές δεν σας ικανοποιούν; > > Τέλος για το ύφος του αρχικού μηνύματος. Σαφώς και μπορούσα να σας γράψω, αν ήθελα ένα τυπικό μήνυμα. Σας πληροφορώ ότι έχω γράψει αμέτρτα τυπικά μηνύματα, οικονομικές προσφορές, αιτήσεις, απαντήσεις σε εταιρίες κ.ο.κ. στα 3 χρόνια που εργάζομαι σε αυτήν την εταιρία και στα 10 περίπου χρόνια που εργάζομαι σε πόστο που εξυπηρετώ ανθρώπους-πελάτες. Αλλά μάλλον παρεξηγήσατε ότι δεν σας απάντησα σαν εκπρόσωπος μιας εταιρία, αλλά σαν ένας άνθρωπος που βλέπει ένα άλλο άνθρωπο να προβληματίζεται και να αναζητεί μια λύση στο προβλημά του, οπότε και σαν άνθρωπος σαν απάντησα, από ανιδιοτελές και φιλικό-ανθρώπινο ενδιαφέρον. > > Λυπούμαι για τον ευατό μου, που δεν ήμουν αρκετά σαφής και προσδιοριστικός της διάθεσής μου με τον λόγο μου προς εσάς. Σχετικά με το ύφος δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά το επισήμανα ως έπρεπε, ας μην του δίνουμε έκταση > > Για ότι θέλετε , μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας > > Με εκτίμηση > Για το http://www.e-shop.gr > Μιχάλης Γιαννάκης > > ----- Original Message ----- > From: sakis > To: mgiannakes@e-shop.gr > Cc: gpsaroudakis@e-shop.gr ; atsoutsouras@e-shop.gr ; vdrakaki@e-shop.gr > Sent: Thursday, November 24, 2005 12:47 PM > Subject: Re: [Fwd: Re: 0511082158086238117136]] > > Michael Giannakes wrote: >> Aγαπητέ κύριε, >> Το ύφος μου το γνωρίζω ότι δεν είναι το σύνηθες μιας εταιρίας. >> >> Απλά προτίμησα να μην σας δώσω μια ξύλινη απάντηση, που θα είχε ένα πιο τυπικό ύφος, αλλά κάτι πιο ουσιαστικό , πιο ανθρώπινο, για εσάς πιο ταιριαστό, και στο κάτω κάτω πιο αληθινό. >> >> Φυσικά η γνώμη σας είναι δικαίωμά σας και από την στιγμή που δεν σας ενδιαφέρει μια πιο ανθρώπινη, ειλικρινής και αυτοαποδεικτική θεώρηση-αντιμετώπιση, μπορείτε να συνεχίσετε την υπόθεσή σας με τον κύριο Ψαρουδάκη. >> >> Οι όροι ''μπράβοι'' , ''χαζοί'' (που σημειωτέον το είπα για εμάς=εμάς μειώνω όχι εσάς!) είναι όροι καθαρά με χιουμοριστικό ύφος, ώστε με την αντίθεση του ακραίου παραδείγματος να καταλάβετε τι ήθελα να σας πώ. Πρόκειται για μια απλή ρητορία. >> >> Από την στιγμή που δεν σας άρεσε το ύφος μου, ούτε αγγίξατε καθόλου την ουσία του μηνυματός μου, παρακαλώ συννενοηθείτε , με τον κύριο Ψαρουδάκη, το ύφος του οποίου σας άρεσε καλύτερα. > Είναι προφανές πως μάλλον αποφεύγετε να απαντήσετε στην ερώτηση > Τελικά: > Δηλαδή αν εγώ στείλω την πρώτη φορά τα έγγραφα που ζητήσατε και δεδομένου ότι την ίδια κάρτα την έχω χρόνια, όπως άλλωστε και ο περισσότερος κόσμος και στην συνέχεια πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να > " > ''δανειστεί'' τα στοιχεία της κάρτας σας, ένας συνάδελφος στο γραφείο που δουλεύετε, και να παραγγέλνει στο ονομά σας , > " > όπου και δεν χρειάζονται τα σχετικά έγγραφα απο εσας > Για εσας είμαι εξασφαλισμένος; Είμαι εντυπωσιασμένος αν εσείς αισθάνεστε ασφαλής με αυτό ? > > Επίσης με τον ίδιο που δανείζεται κάποιος μία κάρτα, μπορεί και να δανειστεί και την ταυτότητα > > Λυπάμαι για την τροπή και την συνέχεια του θέματος > Και δεν περιμένω απάντηση σας > > ΜΦΧ > ΣΓ >> >> Με εκτίμηση >> Για το http://www.e-shop.gr >> Μιχάλης Γιαννάκης >> >> ----- Original Message ----- >> From: sakis >> To: Michael Giannakes >> Cc: gpsaroudakis@e-shop.gr ; atsoutsouras@e-shop.gr ; vdrakaki@e-shop.gr >> Sent: Wednesday, November 23, 2005 6:52 PM >> Subject: Re: [Fwd: Re: 0511082158086238117136]] >> >> >> Προσπερνώντας το ύφος σας, το οποίο (προσωπική μου άποψη) δεν αρμόζει σε εταιρεία κύρους >> (μπορείτε π.χ να δείτε την απάντηση του κου Ψαρουδάκη και να συγκρίνεται και μόνος σας τι θέλω να πω) >> >> >> Θα σταθώ σε κάποια σημεία: >> >> Αρχικά, >> "Το πως φιλάμε τα χαρτιά αυτά, πως τα αρχειοθετούμε, ποιοί έχουν πρόσβαση κ.ο.κ. είναι δική μας υπόθεση..." >> Μάλλον δεν γνωρίζεται καλά την νομοθεσία, αυτό που μόλις απαντήσατε αρκει να σας βάλει σε μεγάλους μπελάδες >> αλλά ας υποθέσουμε πως εννούσατε κάτι άλλο για να συνεχίσουμε >> >> >> Σχετικά με την διαδικασία της "αγοράς μέχρι και από φούρνο", που συμφωνώ απόλυτα, σας διαφεύγει (δεν γνωρίζω αν είναι σκόπιμα) το ότι σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει θέμα αρχειοθέτησης των στοιχείων όπως εσείς ζητάτε (FAX) στην περίπτωση αυτή γίνεται απλή επίδειξη >> >> Επίσης: Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω πως το θέμα της απάτης, το καλύπτει άριστα η VISA, MASTER κλπ μπορειται να ρωτήσετε άμεσα την τράπεζα που συνεργάζεστε >> >> Εξασφάλιση παρέχει ο πίσω αριθμός της κάρτας (security code) που άλλωστε τον ζητάτε >> >> Τελικά: >> Δηλαδή αν εγώ στείλω την πρώτη φορά τα έγγραφα που ζητήσατε και δεδομένου ότι την ίδια κάρτα την έχω χρόνια, όπως άλλωστε και ο περισσότερος κόσμος και στην συνέχεια πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να >> " >> ''δανειστεί'' τα στοιχεία της κάρτας σας, ένας συνάδελφος στο γραφείο που δουλεύετε, και να παραγγέλνει στο ονομά σας , >> " >> όπου και δεν χρειάζονται τα σχετικά έγγραφα απο εσας >> Για εσας είμαι εξασφαλισμένος; Είμαι εντυπωσιασμένος αν εσείς αισθάνεστε ασφαλής με αυτό ? >> >> Επίσης με τον ίδιο που δανείζεται κάποιος μία κάρτα, μπορεί και να δανειστεί και την ταυτότητα >> >> Στην τελική να είστε σίγουρος πως γνωρίζω άριστα τα δικαιώματά μου αλλά και τις υποχρεώσεις σας, >> ερχόμενος από την ίδια αγορά περίπου με εσάς, οπότε πιθανότατα να έχετε καταλάβει πως γνωρίζω >> το δικαίωμα μου να ακυρώσω την παραγγελία , ακόμα και αν βάζατε "μπράβους" όπως ωραία είπατε >> >> >> Το θέμα όμως είναι ότι τελικά αρνείστε να απαντήσετε για τους τρόπους αρχειοθέτησης και επεξεργασίας των στοιχείων που προκύπτουν από τα σχετικά έγγραφα που ζητάτε. >> >> Από την άλλη δεν καταλαβαίνω γιατί θέτετε θέματα εξυπνάδας, μπράβων κλπ >> >> Αναμένω την επανεξέταση του θέματος που προκύπτει >> Στην περίπτωση που εσείς είστε εξασφαλισμένοι για την ασφάλεια των στοιχείων μου, παρακαλώ να με ενημερώσετε όπως είστε υποχρεωμένη από τον νόμο >> οπότε και δεν έχω πρόβλημα να στείλω τα απαιτούμενα έγγραφα >> Σε αντίθετη περίπτωση παρακαλώ να ανακαλέσετε την παρούσα διαδικασία, περισσότερο για το δικό σας κύρος >> >> Αναμένω ειδοοποίηση από εσάς >> Σας ευχαριστώ >> >> Michael Giannakes wrote: >>> Αγαπητέ κύριε, >>> Θα ήθελα να σας απαντήσω επί του θέματος, αν και δεν είναι η δουλειά μου στην εταιρία, να απαντάω σε e-mail που δεν έχουν να κάνουν με ειδικού τύπου πωλήσεις που είναι και η δουλειά μου. Ωστόσο νοιώθω ότι πνίγεστε σε μια κουταλιά νερό και δεν μπορώ παρά να επέμβω για να σας βοηθήσω. >>> >>> Υποθέτω χωρίς να έχω πλήρη εικόνα και διορθώστε με αμέσως και χωρίς να διστάσετε ούτε μία στιγμή, αν κάνω λάθος, ότι αυτό που έχει συμβεί στην περίπτωσή σας , είναι ότι κάνατε κάποια παραγγελία, ζητήσατε χρέωση πιστωτικής κάρτας και στην συνέχεια λάβατε ένα τυποποιημένο μήνυμα που εν ολίγοις έλεγε ότι για να προχωρήσει η χρέωση της καρτας σας και κατά συνέπεια η παραγγελία σας, θα πρέπει να μας στείλετε με FAX φωτοτυπία κάρτας και ταυτότητας, αμφότερες από τις δύο μεριές. >>> >>> Δεν γνωρίζω αν το μήνυμα που λάβατε έλεγε ότι μπορείτε να σκεπάσετε τα τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας έτσι ώστε να μην φτάσει στο μήνυμα η πλήρης κάρτα σας. Στην συνέχεια εσείς εκφράσατε την απροθυμία σας να ανταποκριθείτε, πράγμα που οδήγησε στο παρών μήνυμά σας. >>> >>> Αν κάνω λάθος υπόθεση , παρακαλώ θεωρήστε άκυρο το υπόλοιπό μου μήνυμα. >>> >>> Θα ήθελα λοιπόν να σας απαντήσω και να σας διαβεβαιώσω για αυτο που θα σας πω, ότι δηλαδή δεν χρειάζεται να κάνουμε την ζωή μας δύσκολη, είτε εμείς για εμάς , είτε εσείς για εσάς. Επιτρέψτε μου λοιπόν να προσπεράσω τις πολυπλοκότητες και να σας το εξηγήσω όσο πιο απλά γίνεται. >>> >>> Πέρα λοιπόν από νομικούς όρους, νόμους , αποφάσεις και προστασίες προσωπικών δεδομένων, πράγματα που είναι ΤΕΛΕΙΩΣ τζάμπα πολυπλοκότητα στο μηνυμά σας, η ουσία είναι ότι για να χρεώσουμε την κάρτα σας , και οποιουδήποτε ανθρώπου την κάρτα, πρέπει με κάποιο τρόπο να εξασφαλίσουμε ότι καλώς θα χρεώσουμε την κάρτα. Ότι δλδ η κάρτα δεν ανήκει σε κάποιον άλλο, ότι δεν προσποιείται ο πελάτης τον κάτοχο της κάρτας και όλα αυτά που καθημερινά συμβαίνουν. Πέρα του αν το λεει ο νόμος (που το λέει ότι πρέπει να εξακριβώνεται η ταυτότητα του κατόχου της κάρτας αφού όπως θα γνωρίζετε, ΚΑΝΟΝΙΚΑ και ψωμί να αγοράσετε στον φούρνο, ο υπάλληλος πρέπει να ζητήσει την κάρτα σας και την ταυτότητά σας) είναι αν θέλετε και θέμα ΤΑΞΕΩΣ εκ μέρους μας , να μην είμαστε ξέφραγο αμπέλι στο θέμα αυτό. >>> >>> Ψάξαμε λοιπόν ως εταιρία, να βρούμε ένα τρόπο ώστε να είμαστε σίγουροι, ότι καλώς χρεώνουμε μια πιστωτική κάρτα, που δεν είδαμε ποτέ από κοντά τον κατοχό της. Και βρήκαμε αυτόν τον τρόπο. Μα θα πείτε, ότι ταλαιπωρεί τον πελάτη ο τρόπος αυτός; Μα θα πείτε είναι άκομψος; Μα Τι να κάνουμε , αν έχετε εσείς κάποιον καλύτερο τρόπο, είμαστε όλο αυτιά και να ξέρετε θα χαρούμε ΕΜΕΙΣ πιο πολυ από εσάς να μας τον προτείνετε. >>> >>> Μα θα πείτε ότι και πάλι δεν είναι σίγουρος ο τρόπος αυτός; Μα και πάλι μπορεί κάποιος να ξεπεράσει την δυσκολία και πάλι να μας ξεγελάσει; Το δεχόμαστε και αυτό, αλλά πρώτα κοιτάμε να πιάσουμε τις πολλές περιπτώσεις και βλέπουμε και για τις σπάνιες. Και πάλι αν έχετε κάποιο καλύτερο τρόπο , είμαστε όλο αυτιά , που λέει και η έκφραση. >>> >>> Μα είμαστε χαζοί και δεν μπορούμε να σκεφτούμε ένα καλύτερο τρόπο; Έστω ότι είμαστε. Αυτό είμαστε όμως, τελεία και παύλα, και εσείς θα επιλέξετε. >>> >>> Για να μην τα πολυλογούμε, μια και προθεσή μου είναι να σας βοηθήσω και όχι να σας κουράσω, τα χαρτιά αυτά τα ζητάμε από εσάς και από κάθε σαν εσάς, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για μια πρώτη εξασφάλιση ότι όντως έχουμε να κάνουμε με τον κάτοχο της κάρτας. Το πως φιλάμε τα χαρτιά αυτά, πως τα αρχειοθετούμε, ποιοί έχουν πρόσβαση κ.ο.κ. είναι δική μας υπόθεση και να ξέρετε ότι κάνουμε ότι χρειάζεται (και αρκεί) για να μην υπάρξει καμία διαρροή. Και φυσικά μια εταιρία με κύκλο εργασιών εκατομυρίων ευρώ το χρόνο, να είστε σίγουρος , δεν θα διακινδύνευε να υποκλέψει τις κάρτες των πελατών της, και να χαλάσει την φήμη της. >>> >>> Από εκεί και πέρα , ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ , δεν σας αναγκάζει, αν έχετε την παραμικρή διαφωνία , να στείλετε τα χαρτιά αυτά. Ούτε με το ζόρι σας τα ζητάμε, ούτε στείλαμε κανά μπράβο να μας τα δώσετε, ούτε σας εκβιάσαμε με κάποιο τρόπο. Δεν θέλετε; Μεγειά σας με χαρά σας και χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε με κάποιο άλλο τρόπο πληρωμής. Δεν σας πίεσε κανείς , για να φτάσουμε να μιλάμε για νόμους, αρχές κ.ο.κ. , δική σας ελεύθερη και αβίαστη επιλογή αν θα τα στείλετε ή όχι. >>> >>> Μπορείτε αντί για αυτό να εμφανιστείτε ο ίδιος με φυσική σας παρουσία σε κάποιο κατάστημά μας , με την κάρτα και την ταυτότητά σας, και να γίνει η ταυτοπροσωπία άμεσα. Μπορείτε να ζητήσετε να πληρωθεί με μετρητά ή άλλο τρόπο η παραγγελία σας. >>> >>> Σε τελική ανάλυση μπορείτε να ζητήσετε να ακυρωθεί η παραγγελία σας. Σε κάθε περίπτωση , εμείς σας δίνουμε (όπως είναι και αυτονόητο άλλωστε) την ευκαιρία αν δεν σας αρέσει κάτι σε εμάς, ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ... >>> >>> Θα είμαι στην διάθεσή σας , για ότι σχόλιο ή απάντηση ή εντολή σας έχετε να μου δώσετε, είτε για αυτά που σας γράφω , είτε για την παραγγελία σας. Να ξέρετε όμως ότι όλο αυτό που σας ζητήθηκε είναι για την δική σας εξασφάλιση >>> >>> Φαντάζεστε για παράδειγμα καθαρά υποθετικό να ''δανειστεί'' τα στοιχεία της κάρτας σας, ένας συνάδελφος στο γραφείο που δουλεύετε, και να παραγγέλνει στο ονομά σας , και εμείς να χρεώναμε έτσι χωρίς κανένα έλεγχο; Ή είναι δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο; Ε, για αυτές τις περιπτώσεις ζητάμε κάρτα - ταυτότητα σε FAX. Τόσο απλό είναι και κανείς δόλος εκ μέρους μας. >>> >>> Με πλήρη εκτίμηση και στην διάθεσή σας για κάθε σχόλιο >>> Για το http://www.e-shop.gr >>> Μιχάλης Γιαννάκης >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> ----- Original Message ----- >>> >>> From: sakis >>> To: vdrakaki@e-shop.gr >>> Cc: sales@e-shop.gr ; feedback@e-shop.gr ; comments@e-shop.gr >>> Sent: Wednesday, November 23, 2005 2:48 PM >>> Subject: [Fwd: [Fwd: Re: 0511082158086238117136]] >>> >>> Τρίτη φορά που προσπαθώ, >>> Τουλάχιστον θα μπορούσατε να μου απαντήσετε κάτι; >>> >>> -------- Original Message -------- >>> Subject: [Fwd: Re: 0511082158086238117136] >>> To: vdrakaki@e-shop.gr >>> >>> >>> Αναμένω απάντηση σας, >>> Ευχαριστώ >>> Σ.Γ. >>> >>> -------- Original Message -------- >>> Subject: Re: 0511082158086238117136 >>> Date: Wed, 09 Nov 2005 17:08:13 +0200 >>> To: Βάσω Δρακάκη <vdrakaki@e-shop.gr> >>> References: <005c01c5e509$8446dc70$0e01010a@tenia> >>> >>> >>> Παρακαλώ >>> Να μου κοινοποιήσετε την σχετική απόφαση της Αρχής προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα σχετικά με την τήρηση παρόμοιων αρχείων από την εταιρεία που εκπροσωπείτε >>> >>> Να μου γίνει σαφές και εγγράφως ο τρόπος και ο τόπος φύλαξης και επεξεργασίας των στοιχείων της ταυτότητας μου. >>> >>> Αυτό που ζητάτε θεωρώ πως βρίσκει αντίθετο τον Νόμο 2472/97 Περί Προστασίας Δεδομένων. >>> Από όσα μπορώ να γνωρίζω τα στοιχεία της Α. Ταυτότητας δεν μπορούν να συνάγουν στην ταυτοπροσωπία μου ειδικά με τον τρόπο αποστολής που ζητάτε να γίνουν >>> (Θα μπορούσε να είχε κλαπεί και η ταυτότητα μου) >>> >>> Στοιχεία Α.Τ. φυλάσσονται και επεξεργάζονται μόνο από υπηρεσίες που τις αναγκάζει ο νόμος >>> >>> >>> >>> Η δικαιολογία που προάγεται ως "Έγγραφα που ζητούνται από τις τράπεζες" θεωρώ πως είναι αβάσιμη. >>> Τρανό παράδειγμα, καμία εταιρεία που συναλλάσσεται εμπορικά μέσω Internet δεν απαιτεί κανένα είδος εγγράφου. >>> Αν βέβαια για εσάς οι τράπεζες αποτελούν εξαίρεση, Παρακαλώ να μου κοινοποιήσετε την σχετική οδηγία >>> περί φωτοαντιγράφων. >>> <!--[if !supportLineBreakNewLine]--> >>> <!--[endif]--> >>> >>> Σε κάθε περίπτωση που αδυνατείτε στην ικανοποίηση των παραπάνω αιτημάτων μου >>> >>> >>> Σας Ευχαριστώ >>> ΣΓ >>> >>> >>> Βάσω Δρακάκη wrote: >>>> Η παραγγελία σας βρίσκεται σε αναμονή προς αποστολή των δικαιολογητικών για την χρέωση της κάρτας σας. >>>> >>>> Τα δικαιολογητικά που χρειαζόμαστε είναι: η φωτοτυπία της κάρτας(με καλυμμένα τα τέσσερα τελευταία νούμερα της κάρτας) και της ταυτότητας του κατόχου (εμπρός πίσω). >>>> Στο φαξ 210 6835837. >>>> Έγραφα που ζητούνται από τις τράπεζες για την δική μας και δική σας κάλυψη σε περίπτωση που η κάρτα είναι κλεμμένη ή υποκλεμμένη. >>>> >>>> Επίσης σας ενημερώνουμε ότι η παραγγελία σας μπορεί να πληρωθεί και με αντικαταβολή (πληρωμή κατα την παράδοση). >>>> >>>> Ευχαριστώ. >>>> Για το λογιστήριο του e-shop.gr ΑΕ >>>> Βάσω Δρακάκη >>>> vdrakaki@e-shop.gr >>> >>> Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TN97 Δημ. November 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2005 Μεταφορά από Διαξιφισμούς. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. November 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2005 φαντασου τι εχουν παθει και το κανουν αυτο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakisg Δημ. November 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2005 φαντασου τι εχουν παθει και το κανουν αυτο... Από ότι λένε ... δεν έχουν πάθει κάτι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
af9pk Δημ. November 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2005 Απαραδεκτη η συμπεριφορα της εταιριας, αναμενομενες οι απαντησεις των εκπροσωπων της που προσπαθουν να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα. Οι πελατες που παραπονιουνται ειναι οι πελατες που θελουν να συνεχισουν να εχουν σχεση με το καταστημα και για αυτο μπαινουν στον κοπο να αναφερουν τις εμπειριες τους για βελτιωση των υπηρεσιων του καταστηματος. Οι δυσαρεστημενοι πελατες απλως δεν ξαναγοραζουν... Στο χερι μας ειναι να αποφευγουμε τετοια καταστηματα ωστε να δημιουργησουμε ενα ειδος πιεσης για το καταστημα που φυσικα αποζητα πελατες για την επιβιωση του. Παράθεση Ceci n'est pas une signature. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stratus Δημ. November 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2005 Φιλε μου και εγω που παρηγγειλα απο expansys αυτο μου ζητησανε.Επισης οταν αλλαξα αριθμο καρτας η TIM, Forthnet, Nova μου ζητησαν ακριβως τα ιδια μεσω φαξ. Παράθεση Η συζήτηση έχει υπερεκτιμηθεί ως μέσο επίλυσης διαφορών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakisg Δημ. November 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2005 Και ταυτότητα ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
halfprice2 Δημ. November 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2005 AN DOSEIS TAYTOTITA KAI ARITHMO PISTOITIKHS KAI EIDIKA TO PISO MEROS TO TRICIFIO ENA ATOMO NA TO PAREI MPOREI NA KANEI KANONIKA AGVRES SAN ESHOP EPREPE NA EIXE SYSTIMA NA MI FAINETAI SE AYTOYS OI PISTVTIKH GIATI AN KAPOIOS PAREI TO ARXEIO TOYS ME TIS PISTVTIKES KAI ME TIS FOTOTYPIES TIS TAYTOTITAS TOTE AGVRAZEI KANONIKA APO OPOIODIPOTE ESHOP Παράθεση http://www.eautoshop.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.