Jump to content

E-Shops και Ηλεκτρονικές Αγορές


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 2,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Να ξανακάνω την ερώτηση μήπως βρεθεί κάποιος

 

Έχετε άποψη για το http://www.extremeaudio.de

Αν έχει κάποιος αγοράσει από εκεί ας μου πει.

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

tha ithela mia protasi gia kapio site gia na parw tilewrasi pio einai to kalitero e-shop???

 

thnx

 

Δεν υπαρχει καλυτερο e-shop, το καθενα εχει τα πλεονεκτηματα του και τα μειονεκτηματα του. Αν θες για τιμές και για να δεις ποια μαγαζια εχουν το προϊον που θες δες στο skroutz.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

makria apo e-shop oute diskakia den perno apo autous

exoun to pio aparadekto servis poy exo dei

milame gia kompogianites

mono plaisio giati pisteuo oti exei to kalytero servis

Link to comment
Share on other sites

makria apo e-shop oute diskakia den perno apo autous

exoun to pio aparadekto servis poy exo dei

milame gia kompogianites

mono plaisio giati pisteuo oti exei to kalytero servis

 

Εγώ έχω πάρει αρκετές φορές από e-shop,και δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω πάρει αρκετές φορές από e-shop,και δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα...

 

Μην σου πω ότι θα καταργήσουμε τελείως τα κανονικά καταστήματα :lol::lol:

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

kostakiss> εδωσα κατι απο emarket..και μου ρθε ενα μειλ να πληρωσω..το 2% του ποσου..κατι τετοιο..ειναι δυνατον?απλα το χουν ετσι να υπαρχει η οντως πρεπει να πληρωσω?αν δε το κανω τι γινεται?κ πω δλδ οτι δεν ολοκληρωθηκε η διαδικασια..

 

Πρέπει να τα πληρώσεις.

Εγώ γι' αυτό προτιμάω σταθερά το bigmarket.gr.

Γρήγορη μηχανή, πολλές επισκέψεις, κόστος μηδέν.:shifty:

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια

 

Στις 3/3/2009 πραγματοποιησα παραγγελια ενος κινητου τηλ nokia

Σημερα ελαβα το τηλ κανονικα απο το e-shop Στουρναρη κ παραλληλα ορθως ο υπαλληλος του καταστηματος με ενημερωσε οτι εχω κανει παραγγελια 2 φορες το προιον.Αντιλαμβανοντας οτι εχω κανει λαθος εδωσα εντολη να ακυρωθει η 1 παραγγελια κ να παρω μια ποσοτητα του κινητου.Πραγματι ετσι εγινε

Δεδομενου οτι κ οι 2 παραγγελιες εγιναν με πιστωτικη καρτα (κ η λανθασμενη δλδ) κ παρολο την ακυρωση εγω με τον επομενο λογαριασμο της πιστωτικης μου θα ειμαι ενταξει??

Στο webbanking που τηρω βλεπω τωρα στις εγκρισεις της πιστωτικης μου σωστα 01/12 δοση στα 29.04 euro κ μια 01/03 δοση στα 116.18 euro(η λανθασμενη χρεωση)

Θα εχω καποιο προβλημα στον λογαριασμο μου ή δεν χρειαζετε να προβληματιζομαι δεδομενου της ακυρωσης της μιας παραγγελιας??

 

*Εστειλα ενα mail στο λογιστηριο τους αλλα μιας κ δεν μου εχουν απαντησει ακομα κ για να μην με δερνει η αγωνια ειπα να ρωτησω μηπως σας εχει τυχει τπτ παρομοιο....

 

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα προβλήματα λύνονται με τηλεφώνημα, ούτε με mail, ούτε με ερώτηση σε forum. Έχε υπόψη σου πάντως ότι όταν γίνεται χρέωση σε μια πιστωτική κάρτα και μετά ο πελάτης ζητήσει ακύρωση ή δεν αγοράσει τελικά το προϊόν, γίνεται αντιλογισμός, ο οποίος μπορεί να μη φανεί άμεσα στην κίνηση της κάρτας, ίσως δηλαδή χρειαστεί κάποιος χρόνος για να γίνει αυτό.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω πάρει αρκετές φορές από e-shop,και δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα...

 

Ετσι έλεγα κι εγώ μέχρι που αγόρασα από το e-shop.gr ενα Jabra B/T το οποίο χάλασε μέσα σ' ένα μήνα. Οι κύριοι αρνήθηκαν να αναγνωρίσουν την εγγύηση που συνόδευε το προιόν που μου είχαν πουλήσει. Απευθύνθηκα στην Jabra Δανίας και που αντικατέστησαν το ακουστικό. Μακρυά από αυτούς τους μπαταχτσήδες...

Πλαίσιο και πάλι Πλαίσιο...

PIN:
Link to comment
Share on other sites

Ετσι έλεγα κι εγώ μέχρι που αγόρασα από το e-shop.gr ενα Jabra B/T το οποίο χάλασε μέσα σ' ένα μήνα. Οι κύριοι αρνήθηκαν να αναγνωρίσουν την εγγύηση που συνόδευε το προιόν που μου είχαν πουλήσει. Απευθύνθηκα στην Jabra Δανίας και που αντικατέστησαν το ακουστικό. Μακρυά από αυτούς τους μπαταχτσήδες...

Πλαίσιο και πάλι Πλαίσιο...

Μην λέμε ό,τι μας έρχεται...Ένα προϊόν από την πρώτη στιγμή που το αγοράζουμε μπαίνει στην εγγύηση...που σημαίνει ότι η κάθε εταιρεία που κατασκευάζει το προϊόν έχει υποχρέωση επισκευής και τίποτε άλλο...Πόσο περισσότερο ένα κατάστημα, και πραγματικά δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο που απευθύνθηκες σ' αυτό...Μην γινόμαστε κυνικοί νεκροθάφτες....:confused:

http://banners.wunderground.com/banner/gizmotemp/global/stations/16716.gif
Link to comment
Share on other sites

θες να πεις οτι κακως το πηγε στο e-shop?

Σαφώς, το σοφότερον....σαφές!!!:cool:

 

Πάντα η ευθύνη δεν βαρύνει το κατάστημα πώλησης, αλλά τον κατασκευαστή του προϊόντος, εκτός αν υπάρχει κάποιος άλλος γραπτός όρος....(π.χ. το πλάισιο σου έλεγε κάποτε πως σου καλύπτει την αποδεδειγμένη κατασκευαστική βλάβη για μια βδομάδα με καινούργιο προϊόν - αυτό όμως δεν ισωπεδώνει τους πάντες και τα πάντα, ούτε δημιουργεί λόγους διεκδίκησης σε εκτός του πλαισίου καταστήματα κατά το συμφερότερο!!!) .:confused:

 

Οι νεκροθάφτες μόνο στα νεκροταφεία!!!:p

 

Το e-shop ήταν και θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα e-shop, όσο και αν αυτό ενοχλεί κάποιους....Φυσικά ελεύθερη αγορά έχουμε, ο καθένας πάει όπου επιθυμεί....

http://banners.wunderground.com/banner/gizmotemp/global/stations/16716.gif
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δοκιμάσει να γυρίσεις σκληρό που έχει χτυπήσει μετά από 1,5 χρόνο στο πλαίσιο και στο e-shop. Πίστεψέ με θα καταλάβεις την διαφορά. Όλα αυτά που ακούγονται δεν μπορεί και δεν είναι ψέματα.

 

Αυτό που συντηρεί το e-shop είναι η μεγάλη ποικιλία που έχει γιατί από εξυπηρέτηση είναι απλά άθλιο.

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

εγω παντως σε τροφοδοτικο που καηκε υστερα απο 1 χρονο, εννοειται εντος εγγυησης, δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα με το e-shop.

απλως τους πηγα το μηχανημα, το αντικατεστησαν, με ενα νεοτερο μοντελο μαλιστα γιατι προφανως δεν εβρισκαν πια το παλιο και δεν πληρωσα ουτε cent.

ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΑΡΗΣ...

 

Γιώργος

iPhone 3G S, 32GB, White, non JB

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δοκιμάσει να γυρίσεις σκληρό που έχει χτυπήσει μετά από 1,5 χρόνο στο πλαίσιο και στο e-shop. Πίστεψέ με θα καταλάβεις την διαφορά. Όλα αυτά που ακούγονται δεν μπορεί και δεν είναι ψέματα.

 

Αυτό που συντηρεί το e-shop είναι η μεγάλη ποικιλία που έχει γιατί από εξυπηρέτηση είναι απλά άθλιο.

 

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου....

 

Μην λέμε ό,τι μας έρχεται...Ένα προϊόν από την πρώτη στιγμή που το αγοράζουμε μπαίνει στην εγγύηση...που σημαίνει ότι η κάθε εταιρεία που κατασκευάζει το προϊόν έχει υποχρέωση επισκευής και τίποτε άλλο...Πόσο περισσότερο ένα κατάστημα, και πραγματικά δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο που απευθύνθηκες σ' αυτό...Μην γινόμαστε κυνικοί νεκροθάφτες....:confused:

 

Ισως να μην είπα τις λεπτομέρειες και να βγήκαν λάθος συμπεράσματα. Μετά από μερικές εβδομάδες χρήσης, το ακουστικό του Β/Τ άνοιξε. Το πήγα στο e-shop και ανέφερα το πρόβλημα. Αυτοί δεν μου είπαν αν απευθυνθώ στη Jabra, αν μου έλεγαν θα το έκανα. Αντ' αυτού το κράτησαν για εξέταση από το τεχνικό τους τμήμα το οποίο αποφάνθηκε ότι η βλάβη ωφείλετο σε κακό χειρισμό και δεν "καλύπτεται από την εγγύηση". Οταν το έστειλα στον κατασκευαστή, η συσκευή αντικαταστάθηκε πάραυτα!!!

Υποθέτω ότι το e-shop είχε αγοράσει τις συσκευές Jabra από κάποιο ύποπτη πηγή και όχι από τον ΟΕΜ και γι' αυτό έκανε την... πάπια. Τι άλλο να υποθέσω. Πάντως αυτοί έχασαν γιατί έχουν μπεί στην μαύρη λίστα μου και μπορώ να πω ότι ξοδεύω αρκετά...

PIN:
Link to comment
Share on other sites

Ισως να μην είπα τις λεπτομέρειες και να βγήκαν λάθος συμπεράσματα. Μετά από μερικές εβδομάδες χρήσης, το ακουστικό του Β/Τ άνοιξε. Το πήγα στο e-shop και ανέφερα το πρόβλημα. Αυτοί δεν μου είπαν αν απευθυνθώ στη Jabra, αν μου έλεγαν θα το έκανα. Αντ' αυτού το κράτησαν για εξέταση από το τεχνικό τους τμήμα το οποίο αποφάνθηκε ότι η βλάβη ωφείλετο σε κακό χειρισμό και δεν "καλύπτεται από την εγγύηση". Οταν το έστειλα στον κατασκευαστή, η συσκευή αντικαταστάθηκε πάραυτα!!!

Υποθέτω ότι το e-shop είχε αγοράσει τις συσκευές Jabra από κάποιο ύποπτη πηγή και όχι από τον ΟΕΜ και γι' αυτό έκανε την... πάπια. Τι άλλο να υποθέσω. Πάντως αυτοί έχασαν γιατί έχουν μπεί στην μαύρη λίστα μου και μπορώ να πω ότι ξοδεύω αρκετά...

Σαφώς κακή συνεννόηση, αλλά μερικές φορές τα όρια ανάμεσα στο "μου άνοιξε" και "μου (έπεσε ή το είχα στην κωλότσεπη και) έσπασε" (= "το έσπασα") είναι αδιόρατα και στη κρίση του καθενός.....;)
http://banners.wunderground.com/banner/gizmotemp/global/stations/16716.gif
Link to comment
Share on other sites

Σαφώς, το σοφότερον....σαφές!!!:cool:

 

Πάντα η ευθύνη δεν βαρύνει το κατάστημα πώλησης, αλλά τον κατασκευαστή του προϊόντος, εκτός αν υπάρχει κάποιος άλλος γραπτός όρος....(π.χ. το πλάισιο σου έλεγε κάποτε πως σου καλύπτει την αποδεδειγμένη κατασκευαστική βλάβη για μια βδομάδα με καινούργιο προϊόν - αυτό όμως δεν ισωπεδώνει τους πάντες και τα πάντα, ούτε δημιουργεί λόγους διεκδίκησης σε εκτός του πλαισίου καταστήματα κατά το συμφερότερο!!!) .:confused:

 

Οι νεκροθάφτες μόνο στα νεκροταφεία!!!:p

 

Το e-shop ήταν και θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα e-shop, όσο και αν αυτό ενοχλεί κάποιους....Φυσικά ελεύθερη αγορά έχουμε, ο καθένας πάει όπου επιθυμεί....

 

Πρέπει να καταλάβουμε, εμείς οι καταναλωτές, ότι είμαστε οι κυρίαρχοι του παιχνιδιού. Εδώ δεν χωράνε δογματισμοί! Οποιος ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του επιβραβέβεται και του αφήνουμε τα ευρωπουλάκια μας. Οποιος δεν ανταποκρίνεται, ωφείλουμε να τον ξεμπροστιάσουμε και να τον βάλουμε στην μαύρη λίστα. Αυτή είναι η δύναμή μας και έχουμε αυτό το φόρουμ για να επικοινωνούμε... Αν διαβάσετε παρακάτω, εξηγώ τα γεγονότα και αποδεικνύω την απρεπή συμπεριφορά του e-shop.

Ομως το θέμα δεν είναι ποιά ομάδα υποστηρίζουμε αλλά να ξεμπροστιάζουμε τα λαμόγια και να τα τιμωρούμε με τον τρόπο μας... Ειδικά στους δύσκολους καιρούς που περνάμε, τσούζει!!!!

 

Σαφώς κακή συνεννόηση, αλλά μερικές φορές τα όρια ανάμεσα στο "μου άνοιξε" και "μου (έπεσε ή το είχα στην κωλότσεπη και) έσπασε" (= "το έσπασα") είναι αδιόρατα και στη κρίση του καθενός.....;)

 

Δεν είναι καθόλου έτσι. Ηταν 100% αστοχία υλικού. Αποδεδειγμένα. Το θέμα δεν ήταν υποκειμενικό... Ηταν αντικειμενικά αστοχία υλικού. Αδιαμφισβήτητα. Πως το ξέρω? Το ξέρω!!!

 

Μπας και δουλευεις για το e-shop????

 

Εχεις δίκαιο. Ομως αυτό είναι που κάνει την μία εταιρεία να ξεχωρίζει από την άλλη... Η εξυπηρέτηση μετά την πώληση... Το service.

PIN:
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δοκιμάσει να γυρίσεις σκληρό που έχει χτυπήσει μετά από 1,5 χρόνο στο πλαίσιο και στο e-shop. Πίστεψέ με θα καταλάβεις την διαφορά. Όλα αυτά που ακούγονται δεν μπορεί και δεν είναι ψέματα.

 

Αυτό που συντηρεί το e-shop είναι η μεγάλη ποικιλία που έχει γιατί από εξυπηρέτηση είναι απλά άθλιο.

 

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου....

 

αυτη ειναι και η πραγματικοτητα

 

δυστυχως πονταρουν σε ελαφρως χαμηλοτερες τιμες για να πουλησουν με ανεπαρκη υποστηριξη για μετεπειτα

 

Συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση

 

Εχει αναφερθει σε διαφορα προιοντα η ελλειπης υποστηριξη του κατα καιρους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να επεκταθώ, αλλά ποτέ στις εταιρείες ο "καλός" δεν ταυτίζεται με τον "καλό Σαμαρείτη" και ποτέ ο "κακός" με τους "κακούς λύκους" του Ντίσνεϋ....Το ότι μια εταιρεία αναλαμβάνει να επιστρέψει μετά από ενάμιση χρόνο σκληρό δίσκο ή οτιδήποτε άλλο, μπορεί να σημαίνει πως το συγκεκριμένο πράγμα θα επισκευαστεί προχείρως και θα ξαναπωληθεί....Και τότε μήπως μιλάμε για ένα mega stock μεταχειρισμένων με εικόνα καινούργιου σε μιά από τις μεγαλύτερες αλυσίδες hardware;;;;

 

Ας μην καταδικάζουμε αβασάνιστα τακτικές που κατά βάθος μπορεί να είναι πιό επαγγελματικές από όσο νομίζουμε....Η προσωπική μας βολή δεν είναι πάντα και ο καλύτερος κανόνας και φυσικά ούτε ο ασφαλέστερος....Και αν οι εποχές που ζούμε είναι "δύσκολες" κατά κάποιους, τότε χρειάζεται περισσότερο μυαλό και ευφυία για να τις αντιμετωπίσουμε και όχι συμπεράσματα εύκολα και απλοϊκά.....;);)

 

Και όπως είπα ελεύθερη αγορά έχουμε ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει για τον εαυτό του και ας αφήσει τους άλλους να έχουν μιά δεύτερη άποψη....Αν τελικά η άποψη του ενός βγει λάθος δεν θα πρέπει όλοι να οδηγηθούν στον "όλεθρο" του ενός....Όλα τα υπόλοιπα για ενώσεις κλπ. είναι μύθοι του Αισώπου, με το συμπάθιο....Ο καθένας πράττει με βάση το δικό του συμφέρον και ΜΟΝΟ....Και η ιστορία δείχνει πως τα συμφέροντα των ανθρώπων, ακόμα και μέσα από ομοειδείς ομάδες, είναι πάντα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, καθότι στηρίζονται σε διαφορετικά δεδομένα....Οι ενδείξεις δεν είναι ποτέ αποδείξεις.....Ο νοών νοείτω!

http://banners.wunderground.com/banner/gizmotemp/global/stations/16716.gif
Link to comment
Share on other sites

Και όπως είπα ελεύθερη αγορά έχουμε ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει για τον εαυτό του και ας αφήσει τους άλλους να έχουν μιά δεύτερη άποψη....Αν τελικά η άποψη του ενός βγει λάθος δεν θα πρέπει όλοι να οδηγηθούν στον "όλεθρο" του ενός....Όλα τα υπόλοιπα για ενώσεις κλπ. είναι μύθοι του Αισώπου, με το συμπάθιο....Ο καθένας πράττει με βάση το δικό του συμφέρον και ΜΟΝΟ....Και η ιστορία δείχνει πως τα συμφέροντα των ανθρώπων, ακόμα και μέσα από ομοειδείς ομάδες, είναι πάντα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, καθότι στηρίζονται σε διαφορετικά δεδομένα....Οι ενδείξεις δεν είναι ποτέ αποδείξεις.....Ο νοών νοείτω!

 

Κοίτα όλοι εμείς που τα λέμε δεν έχουμε ούτε μετοχές στο πλαίσιο, ούτε έχουμε ορκιστεί αιώνιοι εχθροί με το e-shop, απλά κάτι ξέρουμε....

 

Ότι και να λες (φυσικά και μπορείς να το λες!) ένα είναι το δεδομένο, η after sale εξυπηρέτηση του e-shop είναι απλά ανύπαρκτη.

 

Και δεν φυσικά δεν αναφερόμαστε μόνο για προϊόντα που επιστρέφονται μετά από 1,5 χρόνο αλλά και για προϊόντα μέσα στην περίοδο DOA, δηλαδή ακόμη και την επόμενη μέρα. Μου αρέσει που στο site τους το αναφέρουν και με bold γραμματοσειρά.

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

εγω παντως επειδη σχεδον ολα απο το e-shop τα παιρνω,παντα η εξυπηρετηση με ελλατωματικο προιον ηταν πολυ καλη!
Link to comment
Share on other sites

εγω παντως επειδη σχεδον ολα απο το e-shop τα παιρνω,παντα η εξυπηρετηση με ελλατωματικο προιον ηταν πολυ καλη!

 

Ετσι έλεγα κι εγώ, αλλά είναι να μη σου τύχει. Μία φορά θα συμβεί και τότε φαίνεται το επίπεδο του after sales support! Γι αυτό πρέπει να κοινοποιούμε τα προβλήματα που αντιμετωπιζουμε για να προσέχουν οι άλλοι.

PIN:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...