Jump to content

All about Audi


kostakis_7
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν καταλαβαινω που κολλατε...

Το αυτοκινητο εργοστασιακα ειναι ατμοσφαιρικο και η MTM το μετατρεπει σε υπερτροφοδοτουμενο!!

Απο εκει και περα το ΜΤΜ R8 ειναι υπετροφοδοτουμενο! Τοσο απλα...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 541
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ρε παιδια οταν υπαρχει o ιστοτοπος της ιδιας της mtm για να αντλησετε ακριβεις κι αξιοπιστες πληροφοριες γιατι ασχολειστε με το καθε ανθυποπορταλ και διαφωνειτε και χαλατε τη διαθεση σας?

 

οριστε παλι

 

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=2&id=110

 

και απο μηχανολογικης αποψης θα συμφωνησω με τον amelidi για τον V8,ενω ο V10 παραμενει ατμοσφαιρικος

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαινω που κολλατε...

Το αυτοκινητο εργοστασιακα ειναι ατμοσφαιρικο και η MTM το μετατρεπει σε υπερτροφοδοτουμενο!!

Απο εκει και περα το ΜΤΜ R8 ειναι υπετροφοδοτουμενο! Τοσο απλα...

 

δε κολλαμε βρε απλα οταν ειπα οτι ειναι ατμοσφαιρικος ο κινητηρας καποιοι νομισατε οτι κανω λαθος :)

Link to comment
Share on other sites

Audi R8 από την ΜΤΜ και… άντε γεια!

 

Το νέο βελτιωτικό πακέτο της ΜΤΜ απευθύνεται σε αυτούς που δεν θέλουν ένα ωραίο πρωί να αντιληφθούν ότι ο μισητός γείτονας κυκλοφορεί με το ίδιο αυτοκίνητο με το δικό τους. Έστω και αν αυτό το αυτοκίνητο είναι ένα Audi R8.

 

Εδώ ακριβώς υπεισέρχεται η θρυλική ΜΤΜ, η οποία έχει κατασκευάσει ένα μοναδικό βελτιωτικό πακέτο για αυτό το μοναδικό αυτοκίνητο. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι το εκπληκτικό πράσινο χρώμα με το οποίο είναι βαμμένο το MTM R8. Ο κωδικός του είναι Porsche 2D8 και είναι αυτό που έγινε διάσημο από την Porsche GT3. To exterior έχει αγριέψει αισθητά, μιας και έχει φορεθεί ένα νέο αεροδυναμικό kit. Αυτό περιλαμβάνει ένα πρόσθετο spoiler από ανθρακονήματα, το οποίο τοποθετείται στον εμπρός προφυλακτήρα. Σαφώς και υπάρχουν τα απαραίτητα sideskirts, καθώς και ένας νέος πίσω διαχύτης που φροντίζει να μένουν στο δρόμο τα γερμανικά οπίσθια. Αυτό όμως που πραγματικά κάνει την διαφορά είναι το Lift-up-System, με το οποίο υπάρχει η δυνατότητα να ανυψώνεται το εμπρός ή το πίσω μέρος κατά 40mm, κάτι που επιτρέπει στον οδηγό να κινείται με άνεση σε κάθε είδους οδόστρωμα.

 

The best of all όμως είναι η μηχανική μετατροπή που έχει επιτελεστεί στον 8κυλινδρο κινητήρα των 4.200 κ.εκ. Ο εργοστασιακός κομπρέσσορας αντικαταστάθηκε από έναν υψηλής τεχνολογίας, που έχει εξελίξει αποκλειστικά η ΜΤΜ και αυξάνει την ιπποδύναμη κατά 140 ίππους, φτάνοντας έτσι τα 560 άλογα από τα 420 εργοστασιακά. Αύξηση όμως υπάρχει και στην ροπή κατά 34%, με την νέα ροπή να ανέρχεται στα 59 kgm από τα 43,8 που απέδιδε από το εργοστάσιο ο κινητήρας. Αλλαγμένη είναι και η εξάτμιση, που πλέον διαθέτει valve control. Στο άκρο της, τέσσερις κεραμικές απολήξεις που πραγματικά παράγουν έναν μοναδικό ήχο.

 

Σημειωτέον η ΜΤΜ έχει εξελίξει κι ένα βελτιωτικό πακέτο και για το νέο 10κυλινδρο κινητήρα, που με μια απλή αλλαγή στα ηλεκτρονικά του αποδίδει την ίδια δύναμη με τον βελτιωμένο 8κυλινδρο.

 

http://www.imageshack.gr/files/ef63eks57m861sorrvhj.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/o4tu7nr5m1fjxocic8bi.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/kv0mwrfnfnrvpb5ch9j7.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/62g6pdyqfwl3s3c1ceqg.jpg

 

http://www.sportdrive.gr/2009/4/15/mtm-presents-new-audi-r8-programm

σαν επιλογη χρωματος ειναι απλα αθλιο,δε μπορω να καταλαβω ποιος σκεφτηκε ενα τετοιο χρωμα σε ενα τετοιο αμαξι,οι ζαντες επισης δεν μου αρεσουν.το τιμονι επισης,αραγε ειναι ετσι για να μην ιδρωνου τα χερια???ελεος.

Τις συναγωνίζεται επάξια.

Και νόμιζα μόνο τα opel βγαίνουν καγκούρικα από το εργοστάσιο.

 

http://img149.imageshack.us/img149/3685/q70900401280.jpg

η αληθεια ειναι οτι αυτο με τα led μαλλον θα καταντησει λιγο μπλιαχ,αν βαλουν κι ενα κοκκινο led στην μεση θα θυμισει πολυ και τον ιπποτη της ασφαλτου.ολα ειναι καλα αλλα μεχρι ενα σημειο,αμα παραφορτωνεται ενα αυτοκινητο γινεται λιγο ασχημο κατα την γνωμη μου.

http://www.imageshack.gr/files/kdy33zwgfkdl52gtx5py.jpg

 

πωπωπω αυτο πρωτη φορα το βλεπω :O οσο τουμπανο ειναι αλλο τοσο ειναι και πανεμορφο :heat:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Audi_lemans-studie_cropped.jpg

δε μπορω να θυμηθω αν εχω δει πιο αθλια σε εμφανιση φωτα σε αυτοκινητο.καθολου δεν μου αρεσουν.δεν ξερω αλλα νομιζω πρωτη φορα γραφψ κατι ασχημο για audi αυτοκινητα που μου αρεσουν πολυ μαλιστα.βεβαια γουστα ειναι αυτα ετσι?

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Από χθές το βράδυ έχω δανεικό ένα Audi Q7 και πραγματικά παιδιά είναι πολύ ωραίο suv.Ικανοποιητικό τόσο στην οδήγηση όσο και στον εξοπλισμό του.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το Audi R8 Le Mans δεν ειναι η Diesel εκδοση του R8?

 

οχι..το συγκεκριμενο ειναι το R8 σε πρωτοτυπη μορφη,πριν καν βγει στην παραγωγη:)!

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Audi Q3 Small SUV Coming in 2011, to be Built by SEAT in Spain

 

http://carscoop.blogspot.com/2009/04/audi-q3-small-suv-coming-in-2011-to-be.html

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

V8,4200 κυβικα και ατμοσφαιρα το RS5....

μπορει να υποθεσει κανεις γιατι δεν χρησιμοποιησαν υπερτροφοδοτηση?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα έλεγα θέμα image. Άλλο να λες V8 4.200 κυβικά και άλλο V6 3.600 πχ τoυρμπάτο. ;)

 

Δεν μας είπες την δική σου άποψη. :)

Link to comment
Share on other sites

Νέα διάκριση για το Audi R8

 

Το supercar της Audi έχει τρελάνει όλους τους φίλους της αυτοκίνησης, κάτι απόλυτα λογικό, λόγω τόσο της εμφάνισης, όσο και των επιδόσεών του. Η νέα διάκριση όμως ήρθε από το γερμανικό περιοδικό Motor Klassik, οι αναγνώστες του οποίου το ανακήρυξαν ως το μελλοντικό Κλασικό Αυτοκίνητο για το 2009.

 

Οι 16.000 αναγνώστες του περιοδικού που συμμετείχαν στην ψηφοφορία, διέκριναν πολλά στοιχεία τα οποία δίνουν αυξημένες πιθανότητες στο κεντρομήχανο αυτοκίνητο επιδόσεων, τα επόμενα χρόνια να χαρακτηριστεί ως ένα από τα καλύτερα classic cars που θα έχουν κατασκευαστεί.

 

Οι ψηφοφόροι είχαν να επιλέξουν ανάμεσα από 168 μοντέλα, 7 διαφορετικών κατηγοριών, κάτι που κάνει ακόμα σημαντικότερη αυτή τη διάκριση.

Πλέον το R8 εφοδιάζεται και με έναν δυνατότερο 10κυλινδρο κινητήρα. Το βραβείο παρέλαβε ο Michael-Julius Renz, πρόεδρος πωλήσεων της Audi, στην τελετή που έγινε σε ιστορικό χώρο της Στουτγάρδης.

 

http://www.sportdrive.gr/2009/4/23/audi-r8-is-classic-car-of-the-year

Link to comment
Share on other sites

Καμμια εκπληξη για τις διακρισεις
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά κι'απο εμένα, ενδιαφέρομαι να αγοράσω Audi Q5 2.0 TFSI 6-ταχ 211 HP.

Έχω πάρει δύο προσφορές, όμως θέλω την γνώμη σας όσον αφορά σε ποια αντιπροσωπεία μπορώ να πετύχω καλύτερη τιμή - δώρα.

Αν δεν σας κάνει κόπο γράψτε τις προσφορές και τα δώρα που πήρατε και φυσικά από ποιον αντιπρόσωπο.

Επίσης, έχει διαφορά αν το αυτοκίνητο το πάρω από Karenta ή Kosmocar ?

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων, περιμένω τις εμπειρίες σας, απλά λίγο σύντομα γιατί μέχρι το Σάββατο πρέπει να το παραγγείλω.....

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά κι'απο εμένα, ενδιαφέρομαι να αγοράσω Audi Q5 2.0 TFSI 6-ταχ 211 HP.

Έχω πάρει δύο προσφορές, όμως θέλω την γνώμη σας όσον αφορά σε ποια αντιπροσωπεία μπορώ να πετύχω καλύτερη τιμή - δώρα.

Αν δεν σας κάνει κόπο γράψτε τις προσφορές και τα δώρα που πήρατε και φυσικά από ποιον αντιπρόσωπο.

Επίσης, έχει διαφορά αν το αυτοκίνητο το πάρω από Karenta ή Kosmocar ?

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων, περιμένω τις εμπειρίες σας, απλά λίγο σύντομα γιατί μέχρι το Σάββατο πρέπει να το παραγγείλω.....

 

Προφανως εισαι απο αθηνα,γνωμη μου να πας σε ολες τις αντιπροσωπειες να παρεις αρκετες προσφορες.κανε παζαρια τωρα που παιζει κριση και παρακαλανε οι εταιρειες ;) υπαρχει και καποιος ρελλος νομιζω δε θυμαμαι αν οντως ειναι αυτο το ονομα.αν μπορεις να δωσεις παραπανω χρημα για μενα παρτο με το πακετο s-line τουλαχιστον το εξωτερικο πακετο.

Link to comment
Share on other sites

Έχω επισκευθεί τις εξής αντιπροσωπείες : Ιωάννινα, Χανιά, Ρέθυμνο, Αιγάλεω, αύριο επισκέπτομαι Ηράκλειο και Σάββατο τελική επίσκεψη Αθήνα - Πειραιάς.

Δεν ξέρω τί μπορώ να πετύχω γιατί θα πληρώσω μετρητά και μάλλον δεν τους συμφέρει....

Μία μείωση της τάξης των 1000 Ευρώ είναι καλή;;;;

Μείωση + δώρα ειναι εφικτό;;;

Link to comment
Share on other sites

Έχω επισκευθεί τις εξής αντιπροσωπείες : Ιωάννινα, Χανιά, Ρέθυμνο, Αιγάλεω, αύριο επισκέπτομαι Ηράκλειο και Σάββατο τελική επίσκεψη Αθήνα - Πειραιάς.

Δεν ξέρω τί μπορώ να πετύχω γιατί θα πληρώσω μετρητά και μάλλον δεν τους συμφέρει....

Μία μείωση της τάξης των 1000 Ευρώ είναι καλή;;;;

Μείωση + δώρα ειναι εφικτό;;;

 

Αρκετα ακριβα δωρα αν δεν εχει πολυλειτουργικο αν δεν εχει υποβραχιονιο,συναγερμο,αυτοματους καθρεπτες κτλ κτλ

Link to comment
Share on other sites

Audi S5 Cabriolet: Αναλυτική Παρουσίαση

 

Πανέμορφο και γρήγορο! Δυο επίθετα τα οποία σου έρχονται αμέσως στο μυαλό όταν αντικρίζεις το Audi S5 Cabriolet. Οι λιτές σχεδιαστικές αλλά συνάμα δυναμικές γραμμές της coupe έκδοσης έχουν διατηρηθεί και στην ξεσκέπαστη έκδοση.

 

Όπως προαναφέραμε, σχεδιαστικά δεν πρόκειται να εντοπίσετε την παραμικρή διαφορά στο αμάξωμα των 4,63 m. Εκτός του ότι λείπει το κομμάτι της οροφής, το οποίο έχει αντικατασταθεί από ύφασμα. Αυτή η μαλακή αναδιπλούμενη οροφή ανοίγει σε 15 sec χάρη σε έναν ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό, ενώ η διαδικασία του κλεισίματος ολοκληρώνεται σε 17 sec. Κι όλα αυτά απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Παράλληλα το 4θεσιο γερμανικό cabrio διαθέτει κι ένα μεγάλο χώρο αποσκευών που φτάνει στα 320 ή 380 λίτρα, ανάλογα με τη θέση της οροφής.

Το εμπρός μέρος διαθέτει μεγάλα ανοίγματα για επαρκή αερισμό του κινητήρα, στη κεντρική γρίλια φιλοξενείται το λογότυπο S5, ενώ τα μακρόστενα εμπρός φανάρια διαθέτουν LED ημέρας. Ούτε στο πίσω μέρος θα βρείτε κάτι το διαφορετικό συγκριτικά με την coupe έκδοση. Οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στις άκρες του πίσω προφυλακτήρα προκαλούν αυτούς που σας ακολουθούν, αλλά μην ανησυχείτε, δεν θα τα καταφέρουν να σας προσπεράσουν. Όσο και να προσπαθούν.

 

Το καλύτερο σημείο του S5 Cabriolet βρίσκεται κάτω από το καπό, όπου εδράζει ένας 3λιτρος V6 TFSI (με τον ίδιο εξοπλίζεται και το S4), που αποδίδει 334 ίππους και που είναι ο κινητήρας που αντικαθιστά τον 4.2 V8 FSI του S5 Coupe. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται από το νέο 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-tronic, με την δύναμη να περνάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω της τετρακίνησης quattro.

 

Στο δρόμο το S5 τιμά την καταγωγή του και με το παραπάνω. Είναι ιδιαίτερα γρήγορo και ευχάριστο στην οδήγηση, ειδικά αν το εξοπλίσετε με το πίσω διαφορικό που μοιράζει την ροπή ανάμεσα στους δύο τροχούς. Συνδυάζεται υποχρεωτικά είτε με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, είτε με το ενεργό σύστημα διεύθυνσης, αλλά καλύτερα να το προτιμήσετε και με τα δύο.

 

Εσωτερικά τα πράγματα κινούνται στο γνωστό μοτίβο Audi, δηλαδή ποιοτικά και με άψογο φινίρισμα. Αντικρίζοντας τα καθίσματα, ακόμα και αν δεν ξέρετε ότι αυτό το μοντέλο είναι το γρήγορο της γκάμας, θα υποψιαστείτε ότι κάτι διαφορετικό διαθέτει αυτό το Audi. Είναι bucket με ενιαίο προσκέφαλο κι όταν κάτσετε, απλά θα κουμπώσετε στην θέση. Ακόμα περισσότερο θα ενθουσιαστείτε με τα paddles στο τιμόνι, που φροντίζουν να ανεβοκατεβάζουν σχέσεις ακατάπαυστα.

 

Στο δρόμο τα πράγματα είναι εξαιρετικά καλά. Τα χιλιόμετρα στο ταχύμετρο ανεβαίνουν με ρυθμούς γεωμετρικής προόδου και πάντα με ασφάλεια. Συχνά πυκνά θα πιάνετε τον εαυτό σας να χαμηλώνει την ένταση του ραδιοφώνου, ώστε να αφουγκράζεστε καλύτερα τόσο το βαρύ μπάσο ήχο του κινητήρα όσο και τους «πυροβολισμούς» από την εξάτμιση. Οι κάθε είδους στροφές δεν αποτελούν πρόβλημα για το cabrio Audi, μιας και το πλαίσιο είναι εξαιρετικά στιβαρό. Η ανάρτηση σε συνδυασμό με την τετρακίνηση κάνουν εξαιρετική δουλειά, που πολλές φορές θα νομίζετε ότι προσπαθούν να ανατρέψουν τους νόμους της φυσικής.

 

Αν είστε σε φάση αναζήτησης αυτοκινήτου και διαθέτετε τα λεφτά απόκτησης του S5 Cabri,o μην το σκέφτεστε καθόλου. Ικανοποιεί σε όλους τους τομείς και δεν θα αρνηθεί ποτέ να σας κάνει το κέφι. Είτε πρόκειται για μια χαλαρή βόλτα, είτε για μια βόλτα σε ρυθμούς ανάβασης! Το S5 cabriolet δηλώνει παρών σε όλα…

 

http://www.imageshack.gr/files/2le9p0gt1fhex1tqtagq.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/0p6yorc15vey8p0ll6qa.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/auqf5lolw0n79fa1fw6s.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/gqyltxr08zo19gabi5uz.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/7xetd0xjqm06llw6dnx2.jpg

 

http://www.sportdrive.gr/2009/4/24/audi-s5-cabriolet-detailed-review

Link to comment
Share on other sites

Το οικονομικό Audi A4 2.0 TDI e

 

Η Audi ανακοίνωσε ότι το νέο πετρελαιοκίνητο δίλιτρο Α4 TDI e είναι έτοιμο. Θα καταναλώνει μόλις 4,6 lt/100km, θα εκπέμπει μόλις 119gr/km διοξείδιο του άνθρακα και όλα αυτά χωρίς να υπολείπεται σε ισχύ, μιας και θα αποδίδει 138 ίππους!

 

Το εμπορικό λανσάρισμα του συγκεκριμένου μοντέλου θα γίνει στις αρχές Ιουνίου, με την τιμή του να ξεκινάει από τα € 30.800, ενώ την σειρά «e» θα συμπληρώνει και η station wagon έκδοση.

To νέο μοντέλο θα επιταχύνει έως τα 100km/h σε 9,5 sec, ενώ η τελική του θα αγγίζει τα 215 km/h. Η μετάδοση της κίνησης θα πραγματοποιείται από ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, με την τελική σχέση μετάδοσης να είναι μεγαλύτερη κατά 5%, (συγκριτικά με των υπολοίπων Α4), κάτι που συνεισφέρει στην μείωση του θορύβου του κινητήρα.

 

Κάθε φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο που σέβεται τον εαυτό του, εννοείται ότι θα πρέπει να εξοπλίζεται με start-stop σύστημα και φυσικά το Audi δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα. Κάθε φορά που ο οδηγός αφήνει το πόδι του από το πεντάλ του συμπλέκτη και υπάρχει η νέκρα στο κιβώτιο, τότε ο κινητήρας σβήνει και ενεργοποιείται μόλις πατηθεί εκ νέου ο συμπλέκτης. Ακόμα και τα ελαστικά είναι μειωμένης τριβής και συνεισφέρουν στην περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης.

 

http://www.sportdrive.gr/2009/4/24/audi-presents-a4-tdie

Link to comment
Share on other sites

Αυτο με την μακρυα 6η ταχυτητα δεν ειναι τοσο πολυ για μειωση του θορυβου του κινητηρα αλλα για μειωση της καταναλωσης και των εκπομπων.
Link to comment
Share on other sites

Άντε να δούμε σιγά σιγά τα συστήματα αυτά για εξοικονόμιση ενέργειας και στα υπόλοιπα Audi.
Link to comment
Share on other sites

Το κολπακι με τις μακρυτερες σχεσεις και λαστιχα μειωμενης τριβης θα μπαινουν σε ολα τα αμαξια απο δω και περα.
Link to comment
Share on other sites

«Περικοπές» κινητήρων από την Audi

 

  • Τέλος ο V6 FSI των 3,2 lt
  • Θα διατίθεται ο 2λιτρος turbo
  • Οικονομικότερος και πιο οικολογικός
  • Υστερεί ελάχιστα σε ιπποδύναμη
  • Τερματίζεται και η παραγωγή του S8

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η Audi θα σταματήσει την παραγωγή των 6κύλινδρων κινητήρων των 3,2 lt, που εξοπλίζουν τα μοντέλα A3, A4, και ΤΤ, όπως και την σπορ ναυαρχίδα της, την S8. Το συγκεκριμένο μοτέρ προέρχεται από την Volkswagen και έχει ιστορία 20 ολόκληρων ετών.

Ο βασικότερος λόγος αυτής της απόφασης των Γερμανών είναι πως έχουν εξαντληθεί η δυνατότητές του, με τους 265 PS να είναι το αποκορύφωμα της απόδοσής του, κάτι που καλύπτεται από το νέο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο που είναι παράλληλα πιο οικονομικός.

Οι «περικοπές» επεκτείνονται και για το S8, αλλά και το A8 W12, καθώς αναμένεται το ολοκαίνουριο μοντέλο μέσα στο 2010. Προς το παρόν λοιπόν, είναι αμφίβολο το εάν και κατά πόσο θα υπάρξουν οι εκδόσεις αυτές στη νέα γενιά του Α8.

«Τσεκούρι» επίσης, θα πέσει και για το προσθιοκίνητο TT με τον 2λίτρο turbo κινητήρα. Οι παραπάνω αλλαγές αφορούν αρχικά την αμερικάνικη αγορά, όμως θεωρείται σχεδόν σίγουρο ότι θα ισχύσει και για τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου.

 

http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=30338

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

«Τσεκούρι» επίσης, θα πέσει και για το προσθιοκίνητο TT με τον 2λίτρο turbo κινητήρα. Οι παραπάνω αλλαγές αφορούν αρχικά την αμερικάνικη αγορά, όμως θεωρείται σχεδόν σίγουρο ότι θα ισχύσει και για τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου.

 

Τι εννοεί;

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεί;

 

Φανταζομαι πως εννοει οτι μονο στο quatro θα τον κρατησουν αυτον τον κινητηρα και στο απλο ΤΤ θα αφησουν τον 1.8Τ!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι πως εννοει οτι μονο στο quatro θα τον κρατησουν αυτον τον κινητηρα και στο απλο ΤΤ θα αφησουν τον 1.8Τ!

 

Σωστή κίνηση, όπως και το τέλος του 3.2 V6.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...