Jump to content

All about Audi


kostakis_7
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Όλα αυτά που γράφετε είναι παρατυπίες.

Κανονικά αν μπει πρόγραμμα της revo (και της κάθε revo) είστε εκτός εγγύησης.

Και αντε ο αντιπρόσωπος που παρατύπει στα τρίκαλα το δέχεται. Αν χρειαστεί να πάω στην Αθήνα το αυτοκίνητο; Δηλαδή θα έχω μια εγγύηση που θα έχει ισχύ μόνο στον αντιπρόσωπο που το αγορασα;

 

E ναι νομιζω πως αυτο ξεκαθαριστηκε απο την αρχη.Και τυπικα ειναι σωστο αφου υπαρχει παρεμβαση στ'αμαξι.Τωρα οποιος επιθυμει κατι παραπανω απο τ'αμαξι του παιρνει το ρισκο και πληρωνει το τιμημα...Κανεις δε σε πιανει απο το λαιμο για να πειραξεις τ'αμαξι σου.

 

αυτη τη στιγμη δεν δινει η σεατ εγγυηση σε προγραμμα . πριν στο 20vt εδινε με την ρεβο.

μονο η σκοντα εχει και δινει στο 2.0λιτρο το ρσ το προγραμμα και ονομαζει την εκδοση μοτορσπορτ με 240 αλογα .

 

Για τα Ibiza SC 1.6 Sport Up 120hp και 1.4/101hp που ρωτησα τις προαλλες ισχυει κανονικα και η επεκταση της εγγυησης.Κι αν δεν κανω λαθος το χει περιποιηθει η Seat Force στο προγραμμα του εγκεφαλου και στην εισαγωγη

 

http://www.autocar.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=665&Itemid=43

 

Εκτος κι αν εννοεις για after market επεμβασεις

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 541
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Το WAG-GROUP εχει ως βελτιοτικο οικο την ABT.

παλια ειχε συνεργασια η σκοντα μονο, τωρα οχι.

για ελλαδα μιλαμε.

Link to comment
Share on other sites

παλια ειχε συνεργασια η σκοντα μονο, τωρα οχι.

για ελλαδα μιλαμε.

οκ!:)απλος βλεπω πολλες διαφιμησης που εχουν AUDI SKODA και WV γιαυτο και το ειπα!

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά που γράφετε είναι παρατυπίες.

Κανονικά αν μπει πρόγραμμα της revo (και της κάθε revo) είστε εκτός εγγύησης.

Και αντε ο αντιπρόσωπος που παρατύπει στα τρίκαλα το δέχεται. Αν χρειαστεί να πάω στην Αθήνα το αυτοκίνητο; Δηλαδή θα έχω μια εγγύηση που θα έχει ισχύ μόνο στον αντιπρόσωπο που το αγορασα;

αυτο που λες στεκει απολυτα,ειχα προγραμμα απο revo και ξερω αλλα και περα απο κει γνωριζω και εναν τεχνικο που εργαζεται εκει μεσα κι εννοεται πως ενω αυτοι δινουν εγγυηση 1 ετους για το προγραμμα η αντιπροσωπεια δεν το αναγνωριζει και ειναι στο χερι του υπευθηνου συνεργειου για το αν θα περασει μια βλαβη στην εγγυηση η οχι αν διαπιστωθει οτι καποιο δευτερο χερι εχει μπει εστω κι απλα με ενα προγραμμμα,που μονο απλο που δεν ειναι οταν απο κει και περα μπορει να δημιουργηθει μεγαλο προβλημα αν τυχων και δεν ειναι αξιοπιστο το προγραμμα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

αυτο που λες στεκει απολυτα,ειχα προγραμμα απο revo και ξερω αλλα και περα απο κει γνωριζω και εναν τεχνικο που εργαζεται εκει μεσα κι εννοεται πως ενω αυτοι δινουν εγγυηση 1 ετους για το προγραμμα η αντιπροσωπεια δεν το αναγνωριζει και ειναι στο χερι του υπευθηνου συνεργειου για το αν θα περασει μια βλαβη στην εγγυηση η οχι αν διαπιστωθει οτι καποιο δευτερο χερι εχει μπει εστω κι απλα με ενα προγραμμμα,που μονο απλο που δεν ειναι οταν απο κει και περα μπορει να δημιουργηθει μεγαλο προβλημα αν τυχων και δεν ειναι αξιοπιστο το προγραμμα.

 

το ξαναλεω δε δινουν 1 χρονο για το προγραμμα αλλα για το μοτερ.για τα προγραμμα δινουν πολυ περισσοτερα χρονια εγγυηση.τουλαχιστον ειναι προτιμοτερο να βαλεις προγραμμα στην αντιπροσωπεια εστω και αν δωσεις 300 ευρω παραπανω παρα εξω γιατι αν τυχον σου παθει κατι το μοτερ και φταιει το προγραμμα γλυτωνεις πολλα γ......κα

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μιας και το A4 έπιασε τις 200.000 χμ. σκέφτομαι να φέρω από Γερμανία ένα A6 3.0 TDI Quattro αφού το βρίσκω σε αρκετά δελεαστική τιμή (μοντ. 2006, 80.000 χμ.)...

Έχει κάποιος εμπειρία απο το συγκεκριμένο?? Πως σας φαίνεται?

Το τελωνείο πάνω κάτω πόσο να το υπολογίζω? Γύρω στο 10αρικο λογικά?

AUDI: Vorsprung durch Technik..:D
Link to comment
Share on other sites

Tωρα νομιζω οτι παιζουμε με τις λεξεις ποιος που και γιατι.Την εγγυηση την δινει Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ.Στην ουσια σου λεει αν σου βαλω εγω στις δικες μου εγκαταστασεις και με δικους μου μηχανικους το προγραμμα ναι μεν η εγγυηση της κατασκευαστριας εταιριας παυει να ισχυει για το μοτερ αλλα ΕΓΩ ΣΑΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ δινω δικια μου γραπτη εγγυηση και αναλαμβανω την οποιαδηποτε μηχανικη βλαβη παλι απο δικους μου μηχανικους.Αν ομως εσυ πας σε καποιο οποιοδηποτε συνεργειο και βαλεις το προγραμμα(ακομα και της revo) ναι μεν αυτο εχει δικια του εγγυηση αλλα ο αντιπροσωπος ακυρωνει την εγγυηση του μοτερ.

Αυτο ειναι το τοσο απλο πραγμα που γινεται με την εγγυηση.Οπως ενας μαντρας μπορει να δωσει γραπτη εγγυηση για ενα μεταχειρισμενο ετσι μπορει και ο αντιπροσωπος.Τωρα αν στην πραξη κανει λαμογιες σε περιπτωση βλαβης δεν μπορω να το ξερω αλλα ετσι λειτουργουν οταν γινεται επεμβαση(απο την ιδια την αντιπροσωπια) πανω στο αυτοκινητο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εργοστασιακή εγγύηση δεν έχεις πάντως.

Αν ο αντιπροσωπος κλείσει ή αλλάξει ιδιοκτησία ή whatever μένεις με το... πρόγραμμα στο χέρι.

Link to comment
Share on other sites

Εργοστασιακη υπο την εννοια οτι θα μπορεις να το πας σε οποιοδηποτε εξουσιοδοτημενο,οχι δεν εχεις.Εκει παιζει ρολο και η σχεση εμπιστοσυνης με τον αντιπροσωπο.
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Εργοστασιακή εγγύηση δεν έχεις πάντως.

Αν ο αντιπροσωπος κλείσει ή αλλάξει ιδιοκτησία ή whatever μένεις με το... πρόγραμμα στο χέρι.

 

Oh yes!!!!!!!!

Aν και νομιζω οτι ολοι οι αντιπροσωποι ειναι συννενοημενοι και δινουν την εγγυηση αυτη,δηλαδη ισχυει σε ολες τις αντιπροσωπιες.Πχ το παιρνεις εσυ απο Αθηνα το αυτοκινητο,κλεινει η συγκεκριμενη αντιπροσωπια και το πας Θεσσαλονικη,η εγγυηση ισχυει κανονικα.Βεβαια γι αυτο δεν ειμαι και απολυτος σιγουρος,θα ρωτησω και θα μαθω.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

το ξαναλεω δε δινουν 1 χρονο για το προγραμμα αλλα για το μοτερ.για τα προγραμμα δινουν πολυ περισσοτερα χρονια εγγυηση.τουλαχιστον ειναι προτιμοτερο να βαλεις προγραμμα στην αντιπροσωπεια εστω και αν δωσεις 300 ευρω παραπανω παρα εξω γιατι αν τυχον σου παθει κατι το μοτερ και φταιει το προγραμμα γλυτωνεις πολλα γ......κα

κι αν θυμαμαι και καλα η εγγυηση τους αφορα τον εγκεφαλο του αυτοκινητου.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

κι αν θυμαμαι και καλα η εγγυηση τους αφορα τον εγκεφαλο του αυτοκινητου.

 

ναι σωστα και σε μοτερ και σε εγκεφαλο αλλα ο εγκεφαλος δε προκειται να παθει ποτε κατι απο το προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Oh yes!!!!!!!!

Aν και νομιζω οτι ολοι οι αντιπροσωποι ειναι συννενοημενοι και δινουν την εγγυηση αυτη,δηλαδη ισχυει σε ολες τις αντιπροσωπιες.Πχ το παιρνεις εσυ απο Αθηνα το αυτοκινητο,κλεινει η συγκεκριμενη αντιπροσωπια και το πας Θεσσαλονικη,η εγγυηση ισχυει κανονικα.Βεβαια γι αυτο δεν ειμαι και απολυτος σιγουρος,θα ρωτησω και θα μαθω.

 

 

κι αυτο ισχυει,αλλα δεν ειναι ο κανονας.Υπαρχουν αρκετες δυσαρεστες ιστοριες

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Και Audi TT, και RS, και καμπριολέ!

 

Πριν λίγες εβδομάδες η Audi, με το ΤΤ-RS φρόντισε να δώσει τροφή στα όνειρά μας, ενώ πολλοί μπορεί να έψαχναν αν έχουν κάποιο συγγενή στην έκδοση δανείων, ώστε να το αποκτήσουν.

 

Το κορυφαίο coupe που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης πλέον θα διαθέτει και cabriolet έκδοση που –τι έκπληξη - θα φέρει το όνομα TT-RS Roadster. Η Audi θα παρουσιάσει το νέο της μοντέλο στην έκθεση αυτοκινήτου της Λειψίας, που διεξάγεται αυτή την εβδομάδα.

 

Και η ανοιχτή εκδοχή του TT θα «φοράει» τον δυνατό turbo κινητήρα των 2.500 κ.εκ., η δύναμη του οποίου φτάνει τα 340 άλογα, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους 4 τροχούς. Η διαδικασία των 0-100 km/h θα ολοκληρώνεται σε 4,7 sec. Και όλες αυτές οι επιδόσεις με κατανάλωση μόλις 9,5 lt/100 km. Θέλετε κάτι άλλο από το μελλοντικό σας αυτοκίνητο

 

http://www.imageshack.gr/files/ajops5y0zcwv9b2k4qe3.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/688f7sush5tgb9p1vm0a.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/huosdtmsgipwmrja5mum.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/yu6ztjsrjplw5pezjvq7.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/m2u2n6k3e5g5y02t83xx.jpg

 

http://www.sportdrive.gr/2009/3/27/audi-presents-tt-rs-roadster

Link to comment
Share on other sites

τωρα δε μπορω να πω τιποτα,οταν μιλαμε για επιδοσεις των 0-100 σε 4,7 τα σχολια περι επιδοσεων θα πρεπει να ειναι περιττα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι αυτοτ ο μοτερ το ονειρευομαι σε αλλοα αμαξι,a5 ας πουμε?

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι αυτοτ ο μοτερ το ονειρευομαι σε αλλοα αμαξι,a5 ας πουμε?

 

To A5 έχει S, περιμένουμε και το RS.

Tι να τον κάνει τον κινητήτα του ΤΤ. Έχει/θα έχει σίγουρα καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Βελτιωμένο και sexy ΑΒΤ Audi Q5

 

Ήρθε η σειρά του νέου Audi Q5 να δεχτεί την περιποίηση του γνωστού βελτιωτικού οίκου ABT. Με επεμβάσεις τόσο μηχανικές, όσο και εξωτερικές, το Q5 αποκτάει μια εντελώς διαφορετική και πιο δυναμική προσωπικότητα.

 

Η εν λόγω εταιρεία λοιπόν από την νότια Γερμανία εξοπλίζει το Q5 με ένα όμορφο βελτιωτικό πακέτο για το look του αυτοκινήτου. Έχουμε και λέμε λοιπόν: εμπρός spoiler, αλλά και μεγαλύτερη γρίλια που επιτρέπει φρέσκο αεράκι να μπαίνει στον turbo κινητήρα. Στο οπίσθιο μέρος του αυτοκινήτου υπάρχει μια όμορφη αεροτομή, αλλά και ένα spoiler που δείχνει τον πίσω προφυλακτήρα να «φλερτάρει» ακόμα περισσότερο με το έδαφος. Το πακέτο ολοκληρώνεται με τις ζάντες των 22 ιντσών.

 

Μηχανικά όμως υπάρχουν βελτιωτικά καλούδια ακόμα και για τους diesel κινητήρες. Έτσι λοιπόν ο 2λιτρος TDI αποκτά δύναμη 190 ίππων (170 εργοστασιακή ιπποδύναμη), ενώ ο 3λιτρος TDI φτάνει τα 310 άλογα. Όμως δυνατότερος γίνεται και ο 2.000 κ.εκ κινητήρας, ο οποίος από την αρχική ιπποδύναμη των 211 ίππων σκαρφαλώνει στους διόλου ευκαταφρόνητους 240. Και επειδή τα έξτρα άλογα χωρίς τα κατάλληλα φρένα είναι δώρο άδωρο, η ΑΒΤ τοποθετεί δυνατότερα φρένα. Έτσι υπάρχουν δίσκοι 380 mm με σωληνάκια αεροπορικού τύπου που φροντίζουν να σταματούν το θηριώδες SUV σε χρόνο ρεκόρ.

 

http://www.imageshack.gr/files/7ess44lpxens7mz0kf0t.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/kc7l3tbswhb6vzmzxdsi.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/3byuh5l5lf9tok1z3b1b.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/6auq3pqppygilwo6zgl8.jpg

 

http://www.sportdrive.gr/2009/3/30/abt-presents-audi-q5-tuned

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...