Jump to content

All about Audi


kostakis_7
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 541
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

κοστακη τωρα που ηρθε φλασια τι εγινε που χαθηκε ο φαρμακοποιος που υπoσχεθηκε φωτο απο το a5?τοση αγωνια λες και ανακαλυψατε την πυριτιδα πηγε χαμενη?
Link to comment
Share on other sites

κοστακη τωρα που ηρθε φλασια τι εγινε που χαθηκε ο φαρμακοποιος που υπoσχεθηκε φωτο απο το a5?τοση αγωνια λες και ανακαλυψατε την πυριτιδα πηγε χαμενη?

 

ετσι ειναι τα φαρμακεια,πολυ δουλεια :p εγω παντως καθε μερα βλεπω στο δρομο προς τη δουλεια ενα μαυρο S5 :respect: ετσι για να χαμε να λεγαμε ο ιδιοκτητης του ειναι 60-70 χρονων

Link to comment
Share on other sites

Kostakis_7 δεν θα μας χαλουσε φωτο και απο το S5 που βλεπεις..

 

γιατι νομιζεις θα χαλουσε εμενα;:lol::lol: δυστυχως "περπαταει" οταν το βλεπω και δε προλαβαινω :p

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα αλλο να στις δειχνει καποιες ενω το αμαξι το ειδε στον δρομο και αλλο να το βλεπεις στο showroom η σε φωτογραφησεις.
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα αλλο να στις δειχνει καποιες ενω το αμαξι το ειδε στον δρομο και αλλο να το βλεπεις στο showroom η σε φωτογραφησεις.

 

Δεν είναι από showrooms αυτές που σου έδειξα (όχι όλες τουλάχιστον).

Δες και εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Έρχονται τα Audi Α5 και S5 Cabriolet

 

Το λέγαμε πριν λίγο καιρό και σε προηγούμενο άρθρο, ότι η εταιρεία από το Ingolstadt θα λανσάρει τις cabrio εκδόσεις των Α5 και S5. Και αρκετά σύντομα μάλιστα, μιας και οι πρώτες παραδόσεις αυτοκινήτων θα γίνουν μέσα στο δεύτερο τέταρτο του τρέχοντος έτους. Η τιμή μάλιστα για την βασική έκδοση, που θα εξοπλίζεται με τον 1.8 TFSI, αναμένεται να είναι € 37.300.

 

Τα νέα αυτά μοντέλα θα διαθέτουν μαλακή οροφή, η οποία θα ανοίγει σε 15 sec και θα κλείνει σε 17. Το Α5 θα διατίθεται με 5 μηχανικά σύνολα τα οποία θα αποδίδουν από 180 έως 265 ίππους, ενώ η κορυφαία σειρά S5 θα εξοπλίζεται με έναν 3λιτρο κινητήρα 333 ίππων. Όλοι οι κινητήρες θα διαθέτουν άμεσο ψεκασμό για καλύτερες επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

 

Το κιβώτιο ταχυτήτων, αναλόγως και με το μηχανικό σύνολο που θα επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής, θα είναι είτε χειροκίνητο, είτε multitronic, είτε το 7ταχυτο και κορυφαίο S tronic, ενώ οι πολύ δυνατές εκδόσεις θα διαθέτουν τετρακίνηση και στο προαιρετικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Εσωτερικά δεν θα υπάρχουν τρομακτικές αλλαγές σε σχέση με τις κλειστές εκδόσεις. Η πολυτέλεια και το σπορ ύφος θα συνδυάζονται αρμονικά, ενώ θα υπάρχει διαθέσιμο και το νέας γενιάς ΜΜΙ με πρωτοποριακό σύστημα πλοήγησης.

 

http://www.imageshack.gr/files/0a6bi08i71hy92goje0o.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/cn0ft9wasc09ht0pmupt.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/i4tbm7pjkvst7yil9yvl.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/bnj38i67l3cxjznt2eco.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/6ptw82gknwudp9sfytp0.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/e9dx52jgvtfc4exe5j6h.jpg

 

http://www.sportdrive.gr/2009/2/23/audi-a5-and-s5-cabriolet-ready-to-go

 

:respect::up:

Link to comment
Share on other sites

πςςςςςςςςςςςςς αυτα ειναι!!!!

Με χαλαει ομως το νικελ στους καθρεπτες και το Π του S5,δεν πιστευω να ειναι στανταρ στον εξοπλισμο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Λευκό με μπορντώ καθίσματα!:love: Το αγαπημένο μου. (αν και θα προτιμούσα το αυτοκίνητο να είναι μια Ε92:p)

Άσχετο, αλλά είδα τα led του Α5 σε astra προηγούμενης γενιάς. Φρίκη -και ακόμη είναι η αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές για το νέο Audi A6

 

Το Α6, το πολυτελές σεντάν της Audi, ανανεώθηκε και πλέον είναι διαθέσιμο στην αγορά. Το νέο Α6 συνδυάζει με άνεση τον sport χαρακτήρα που αποπνέει ο δυναμικός σχεδιασμός του με την πολυτέλεια. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει σχεδιαστεί εξ’ αρχής, όπως και ο πίσω. Νέα είναι τα φωτιστικά σώματα, με τα εμπρός να ενσωματώνουν και LED ημέρας. Η δυναμική εμφάνιση συμπληρώνεται άρτια και από τις νέες ζάντες αλουμινίου, οι οποίες τονίζουν το sport look. Εκτεταμένες αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στον εσωτερικό χώρο του πολυτελούς σεντάν της Audi.

 

Ο πίνακας οργάνων διαθέτει νέα σχεδίαση με το περίγραμμα να είναι από χρώμιο, κάτι που συνεχίζεται και στους διακόπτες. Το γνωστό σύστημα ΜΜΙ είναι τελευταίας γενιάς και ενσωματώνει και οθόνη 6,5 ιντσών, ενώ υπάρχει και θύρα σύνδεσης εξωτερικών συσκευών, όπως το iPod σας.

 

Γνωρίζετε ήδη ότι κάθε μοντέλο της Audi διατίθεται με ευρεία γκάμα και μάλιστα ισχυρών βενζινοκινητήρων. Βασικός κινητήρας λοιπόν θα είναι ο 2λιτρος των 170 ίππων και θα συμπληρώνεται από το 6ταχυτητο μηχανικό κιβώτιο, ή αν το επιθυμεί ο πελάτης με αυτόματο multitronic. Το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας όμως θα είναι το εντυπωσιακό και θηριώδες S6. Αυτό θα κινείται από έναν κινητήρα 5,2 λίτρων V10, ο οποίος διαθέτει 435 ετοιμοπόλεμα άλογα, ικανά για να βάλουν φωτιά στην άσφαλτο αλλά και στα όνειρα μας.

 

Σημαντική προσθήκη και ταυτόχρονα άκρως εμπορική κίνηση είναι η προσάρτηση ενός νέου μηχανικού συνόλου στην ήδη υπάρχουσα γκάμα. Αυτό δεν είναι άλλο από τον 3λιτρο κινητήρα με τα 290 άλογα που συνδυάζεται με τετρακίνηση Quattro.

 

Η βασική έκδοση με τον δίλιτρο κινητήρα τιμάται € 44.300, ενώ αυτή με τον 3λιτρο TFSI κοστίζει € 69.900. Για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν την κορυφαία σειρά S6, θα πρέπει να εκταμιεύσουν € 111.600.

 

http://www.sportdrive.gr/2009/2/24/new-audi-a6-available-in-greece

Link to comment
Share on other sites

Καλώς το Audi TT RS

 

Ένα ακόμα μοντέλο που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον όλων ανεξαιρέτως στην έκθεση της Γενεύης είναι το Audi TT RS. Το νέο μοντέλο της Audi θα είναι διαθέσιμο σε κουπέ, αλλά και cabrio αμάξωμα και θα κινείται από έναν κινητήρα 2.500 κ.εκ., του οποίου η δύναμη θα είναι πάνω από 300 άλογα.

 

Το ΤΤ RS θα επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 km/h σε περίπου 5 sec, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. H κίνηση θα γίνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 6ταχυτου κιβωτίου.

 

Το ΤΤ RS θα διαθέτει μεγάλους αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα, ενώ τα οπίσθιά του θα κοσμούνται από την αεροτομή, αλλά και τον διαχύτη. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα πέρα από την Bi-Xenon ιδιότητα τους θα ενσωματώνουν και LED ημέρας, όπως γίνεται σε όλα τα μοντέλα της φίρμας που διαθέτουν φώτα xenon.

 

Όλα αυτά μπορεί να σας άνοιξαν την όρεξη, αλλά θα χρειαστεί να κάνετε λίγο υπομονή μέχρι την έναρξη της εκθέσεως, όπου θα ανακοινωθούν περισσότερες και ζουμερότερες λεπτομέρειες.

 

http://www.imageshack.gr/files/v0ftn6kfy9iq7pwmrm1l.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/g7c84q6h12cl60eg142c.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/tuydprqv2ujuld2clh8n.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/yvxqh0xi5o5notv9js8a.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/wf1sq2u6dwequr840lub.jpg

 

http://www.sportdrive.gr/2009/2/24/audi-presents-tt-rs-in-geneva

 

:w00t::respect::heat:

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση.Η αεροτομη ανεβαινει αυτοματα παντα μετα απο καποια ταχυτητα η ειναι επιλεκτικη η λειτουργια της?
Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση.Η αεροτομη ανεβαινει αυτοματα παντα μετα απο καποια ταχυτητα η ειναι επιλεκτικη η λειτουργια της?

 

Στο απλό γίνεται αυτό που λες. Αυτή φαίνεται για σταθερή.

Link to comment
Share on other sites

2500 κυβικα και 350 αλογα λενε θα ειναι. με 2 τουρμπινες.

τρομερο μοτερ!

 

η τεχνολογια TSI,δηλαδη η γνωστη συνυπαρξη κομπρεσσορα και τουρμπο σε 5 κυλινδρο συνολο...

ενδιαφερον..

Link to comment
Share on other sites

ΠΩΠΩ τρελα ειναι το ατιμο....... Παντως προτιμω το coupe...

Εγω το κοβω για καμια 40ρια κιλα ροπη, ισως και παραπανω......

Το σιγουρο ειναι οτι θα αποκτησει ενδιαφερον ο ανταγωνισμος.....

Για να δουμε.....

Hello !
Link to comment
Share on other sites

ΠΩΠΩ τρελα ειναι το ατιμο....... Παντως προτιμω το coupe...

Εγω το κοβω για καμια 40ρια κιλα ροπη, ισως και παραπανω......

Το σιγουρο ειναι οτι θα αποκτησει ενδιαφερον ο ανταγωνισμος.....

Για να δουμε.....

 

Μαζι σου και γω κουπε προτιμω.

Link to comment
Share on other sites

η τεχνολογια TSI,δηλαδη η γνωστη συνυπαρξη κομπρεσσορα και τουρμπο σε 5 κυλινδρο συνολο...

ενδιαφερον..

 

δεν το παιζω εξυπνακιας απλα επειδη συζητηθηκε προσφατα το θεμα,η τεχνολογια tsi δεν σημαινει κομπρεσορας και τουρμπο... :)

 

Ροπη ξερουμε?Λογικα θα ειναι πανω απο 35 κιλα ανετα.

 

ο νεος 2.0 tsi 211 hp εχει 35 κιλα.αυτο το μοτερ με 2500 cc και >300 hp θα χει αρκετα πανω απο 40 κιλα ροπης....

Link to comment
Share on other sites

Ψάχτε λίγο.

Μην τα περιμένετε όλα έτοιμα.

 

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=9971

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

δεν το παιζω εξυπνακιας απλα επειδη συζητηθηκε προσφατα το θεμα,η τεχνολογια tsi δεν σημαινει κομπρεσορας και τουρμπο... :)

 

 

 

ο νεος 2.0 tsi 211 hp εχει 35 κιλα.αυτο το μοτερ με 2500 cc και >300 hp θα χει αρκετα πανω απο 40 κιλα ροπης....

ροπη 45 κιλα λεει.

δεν αναφερει αν ειναι το μοτερ ειναι με τουρμποκομπρεσορα η με 2 τουρμπο.

ηξερα οτι θα εχει 2 τουρμπο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...