kostakis_7 Δημ. February 5, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2009 Αχ και βαχ http://www.greektube.org/content/view/52202/2/ :respect: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. February 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2009 Με νέο κινητήρα TFSI 1,2 λτ. απόδοσης 105 ίππων Στην τρίτη κατά σειρά γενιά του A3, η Audi είναι αποφασισμένη να ακολουθήσει μια πιο επιθετική τακτική, τόσο σε επίπεδο εμφάνισης, όσο και σε κινητήρες. Μένει μόνο να το δούμε σε πράξη σε δύο περίπου χρόνια από σήμερα… http://img12.imagehosting.gr/out.php/i431432_4scoop1.jpg αν θα ειναι ετσι περιπου η τελικη του μορφη με βλεπω να δινω το mini και να το χτυπαω,πολυ extreme look με πανεμορφα νευρα και αγρια μουτρα. φυσικα με κανενα σοβαρο μοτερ,οχι 1,2 η 1,4. οσο για το αν θα καταργηθει το 1,8 το βλεπω χλωμο. και να το ανακοινωσουν αυτο πολυ απλα βλεπω να το ξαναεπαναφερουν συντομα. ενα μεσο κυβισμου μοτερ με αλογα ειναι απαραιτητο περα απο το διλητρο. με 1,2 1,4 και 2,0 δεν γινεται δουλεια,χρειαζεται και κατι στο ενδιαμεσο. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. February 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2009 απο τη στιγμη που το 1,4 φτανει τα 160 αλογα και υπαρχει και ο διλιτρος,δε βρισκω λογο για τον 1,8..το μοαδικο του ατου σε σχεση με τον αντιστοιχης ιπποδυναμης 1,4 ειναι το μεγαλυτερο tuning potential που εχει... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. February 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2009 απο τη στιγμη που το 1,4 φτανει τα 160 αλογα και υπαρχει και ο διλιτρος,δε βρισκω λογο για τον 1,8..το μοαδικο του ατου σε σχεση με τον αντιστοιχης ιπποδυναμης 1,4 ειναι το μεγαλυτερο tuning potential που εχει... βασικο ατου του 1.8 , ανεβαινει με προγραμμα στα 210 αλογα και με εξατμιση και εισαγωγη στα 240. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. February 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2009 Νομίζω λέτε το ίδιο..:rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. February 6, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2009 απο τη στιγμη που το 1,4 φτανει τα 160 αλογα και υπαρχει και ο διλιτρος,δε βρισκω λογο για τον 1,8..το μοαδικο του ατου σε σχεση με τον αντιστοιχης ιπποδυναμης 1,4 ειναι το μεγαλυτερο tuning potential που εχει... O 1.4 αυτη τη στιγμη φτανει τα 125 αλογα απο μαμα παντα,δε ξερω αν λες φτανει τα 160 με προγραμμα.160 μαμα εχει ο 1.8 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. February 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2009 το VAG δεν εχει 1,4 160 αλογα? τωρα που περασαν οι οποιες παιδικες ασθενειες υπηρξαν,διαβασα οτι θα μπει και στα μελλοντικα αουντι.. αλλη μια απορια...το start-stop σε ποια μοντελα θα μπει?φανταζομαι στα πολυ downgrade τουρμπατα του ομιλου γιατι το καλοκαιρι θα ειναι ουσιαστικα αχρηστο... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. February 6, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2009 το VAG δεν εχει 1,4 160 αλογα? τωρα που περασαν οι οποιες παιδικες ασθενειες υπηρξαν,διαβασα οτι θα μπει και στα μελλοντικα αουντι.. αλλη μια απορια...το start-stop σε ποια μοντελα θα μπει?φανταζομαι στα πολυ downgrade τουρμπατα του ομιλου γιατι το καλοκαιρι θα ειναι ουσιαστικα αχρηστο... το Α3 για το οποιο μιλατε,αυτη τη στιγμη εχει κατω απο το καπο κινητηρα 1.4 με 125 αλογα,για τα γκολφακια ξερω οτι εχουν κινητηρα 1.4 tsi 140 αλογα και 1.4 GT 170 αλογα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. February 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2009 το start-stop σε ποια μοντελα θα μπει; Για αρχή στα Α3, Golf & Polo αλλά στην συνέχεια θα μπει σε παρά πολλά ακόμα μοντέλα του ομίλου. Πολύ σύντομα πιστεύω θα κάνει την εμφάνιση του και στο Α4. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. February 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2009 Για αρχή στα Α3, Golf & Polo αλλά στην συνέχεια θα μπει σε παρά πολλά ακόμα μοντέλα του ομίλου. Πολύ σύντομα πιστεύω θα κάνει την εμφάνιση του και στο Α4. αυτο ακριβως ενοοω:) Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. February 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2009 το Α3 για το οποιο μιλατε,αυτη τη στιγμη εχει κατω απο το καπο κινητηρα 1.4 με 125 αλογα,για τα γκολφακια ξερω οτι εχουν κινητηρα 1.4 tsi 140 αλογα και 1.4 GT 170 αλογα. 122 και 160 για την ακρίβεια... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. February 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2009 για τα γκολφακια ξερω οτι εχουν κινητηρα 1.4 tsi 140 αλογα και 1.4 GT 170 αλογα. Αυτό ίσχυε για το Golf 5 (1.4 ΤSΙ με 122, 140 και 170) ενώ στο καινούριο καταργήθηκε ο 140 και υπάρχει μόνο ο 122 και 160. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. February 15, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2009 :up: :up: δινει ρεστα στο χιονι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. February 16, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2009 ελεος..κιτσαρια σε ολο της το μεγαλειο... on topic-ξερει κανεις ποτε ερχετε το rs-tt? Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. February 16, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2009 ισως παρουσιαστει τωρα τον μαρτη στην γενευη... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. February 16, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2009 :up: :up: δινει ρεστα στο χιονι Στη λάρισα αυτό το λένε drift; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. February 17, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2009 Νέα πακέτα εξοπλισμού «100 χρόνια Audi» Η ιστορία της Audi είναι μία από τις πιο συναρπαστικές ιστορίες που έχουν ειπωθεί για την βιομηχανία αυτοκινήτου. Το σήμα της Audi με τους τέσσερις κύκλους συμβολίζει την συγχώνευση που έγινε το 1932 μεταξύ τεσσάρων, ανεξάρτητων έως τότε, κατασκευαστών οχημάτων: της Audi, της DKW, της Horch και της Wanderer. Οι εταιρείες αυτές αποτέλεσαν την βάση της AUDI AG με την σημερινή της μορφή και δεν είναι καθόλου τυχαίο που από τα πρώτα χρόνια ίδρυσης της Audi τα αυτοκίνητα της θεωρούνταν ως τα κορυφαία τεχνολογικά μοντέλα της κάθε κατηγορίας. 100 χρόνια μετά η ποιότητα των αυτοκινήτων Audi παραμένει στα υψηλότερα επίπεδα προσδίδοντας μοναδικά συναισθήματα στους οδηγούς τους και ικανοποιώντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς. H πρόοδος μέσω τεχνολογίας «Vorsprung durch Technic», ήταν, είναι και θα παραμείνει η βασικότερη προτεραιότητα κάθε δραστηριότητας της Audi με στόχο την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών της. Έχοντας ως βάση αυτές τις πολύ σημαντικές αξίες και γιορτάζοντας την επέτειο των 100 χρόνων της, η Audi σας προσφέρει νέα Πακέτα εξοπλισμού «100 years Audi» με ιδιαίτερα υψηλό όφελος. Τα πακέτα αυτά είναι διαθέσιμα για τα μοντέλα Audi A3 & A3 Sportback 1.4 TFSI Ambition, καθώς και για τα Audi A4 & Α4 Avant 1.8 TFSI (120hp) και μόνο για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων. http://www.audi.gr/site/cars.asp?catid=849 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. February 17, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2009 Και η ΑΒΤ στη Γενεύη Η γνωστή εταιρεία που ειδικεύεται στις βελτιώσεις του Group Vag, ABT, θα παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης τέσσερα από τα καμάρια της. Το AS5-R, το ΑΒΤ Q5, το ΑΒΤ Scirocco, καθώς και το ξεχωριστό ΑΒΤ R8. Ας πάρουμε κάθε ένα με την σειρά. Το AS5-R θα διαθέτει δύναμη 510 ίππων και ένα bodykit που θα κόβει την ανάσα. Ο 8κυλινδρος κινητήρας έχει υποστεί βελτιώσεις στα σημεία, για να φτάσει στην δύναμη που προαναφέραμε. Βέβαια το πολλά βαρύ AS5-R δεν θα είναι μόνο του στο περίπτερο και θα πλαισιώνεται από το εξίσου δυναμικό ΑΒΤ Q5. Μπορεί το μεσαίο 4x4 να ήρθε σχετικά πρόσφατα, αλλά η ΑΒΤ το έπιασε στα χέρια της και του έδωσε άλλη πνοή. Έτσι, για να το ερωτευτούμε ακόμα περισσότερο. Κι επειδή οι άνθρωποι της ΑΒΤ δεν έχουν ιερό και όσιο, περιέλαβαν και το πολλά βαρύ R8. Πέρα από την αύξηση της ισχύος τοποθετήθηκε κι ένα δυναμικό bodykit, για να έρθει και να δέσει το γλυκό. http://www.imageshack.gr/files/9z0pjxa5cxqey1tfwpb8.jpg http://www.imageshack.gr/files/0p9p6n5kgo6ctdcqdbbh.jpg http://www.imageshack.gr/files/0vu387dnkvohif1q74l9.jpg http://www.sportdrive.gr/2009/2/16/abt-to-present-audi-rs5r-in-geneva- Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. February 17, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2009 Neon απο κάτω έβαλαν για να "δέσει το γλυκό"; Κρίμα, υπο κανονικές συνθήκες είναι όμορφο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. February 17, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2009 Το R8 δεν καγκουροποιηθηκε τοσο οσο τα αλλα και πιστευω ειναι το πιο ωραιο. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. February 18, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2009 ειναι λιγο xtreme. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. February 18, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2009 υπερβολικα ειναι . εκτως απο το 1ο Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. February 18, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2009 υπερβολικα ειναι . εκτως απο το 1ο οντως,προσωπικα ποτε δε μου αρεσε οτι βελτιωνε η ABT Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. February 18, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2009 To R8 ειναι του στυλ του και αρα του παει!Τα αλλα.... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. February 18, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2009 To R8 ειναι του στυλ του και αρα του παει!Τα αλλα.... και το Α5 εχει δικο του στυλ,οπως ειναι μαμα ειναι τουμπανο ;) δε χρειαζεται κατι αλλο εκτος απο ζαντολαστιχο.το κοιτας απο πισω και χαζευεις :happy: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.