Jump to content

All about Audi


kostakis_7
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 541
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Με νέο κινητήρα TFSI 1,2 λτ. απόδοσης 105 ίππων

 

Στην τρίτη κατά σειρά γενιά του A3, η Audi είναι αποφασισμένη να ακολουθήσει μια πιο επιθετική τακτική, τόσο σε επίπεδο εμφάνισης, όσο και σε κινητήρες. Μένει μόνο να το δούμε σε πράξη σε δύο περίπου χρόνια από σήμερα…

 

http://img12.imagehosting.gr/out.php/i431432_4scoop1.jpg

αν θα ειναι ετσι περιπου η τελικη του μορφη με βλεπω να δινω το mini και να το χτυπαω,πολυ extreme look με πανεμορφα νευρα και αγρια μουτρα.

φυσικα με κανενα σοβαρο μοτερ,οχι 1,2 η 1,4.

οσο για το αν θα καταργηθει το 1,8 το βλεπω χλωμο.

και να το ανακοινωσουν αυτο πολυ απλα βλεπω να το ξαναεπαναφερουν συντομα.

ενα μεσο κυβισμου μοτερ με αλογα ειναι απαραιτητο περα απο το διλητρο.

με 1,2 1,4 και 2,0 δεν γινεται δουλεια,χρειαζεται και κατι στο ενδιαμεσο.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

απο τη στιγμη που το 1,4 φτανει τα 160 αλογα και υπαρχει και ο διλιτρος,δε βρισκω λογο για τον 1,8..το μοαδικο του ατου σε σχεση με τον αντιστοιχης ιπποδυναμης 1,4 ειναι το μεγαλυτερο tuning potential που εχει...
Link to comment
Share on other sites

απο τη στιγμη που το 1,4 φτανει τα 160 αλογα και υπαρχει και ο διλιτρος,δε βρισκω λογο για τον 1,8..το μοαδικο του ατου σε σχεση με τον αντιστοιχης ιπποδυναμης 1,4 ειναι το μεγαλυτερο tuning potential που εχει...

 

βασικο ατου του 1.8 , ανεβαινει με προγραμμα στα 210 αλογα και με εξατμιση και εισαγωγη στα 240.

Link to comment
Share on other sites

απο τη στιγμη που το 1,4 φτανει τα 160 αλογα και υπαρχει και ο διλιτρος,δε βρισκω λογο για τον 1,8..το μοαδικο του ατου σε σχεση με τον αντιστοιχης ιπποδυναμης 1,4 ειναι το μεγαλυτερο tuning potential που εχει...

 

O 1.4 αυτη τη στιγμη φτανει τα 125 αλογα απο μαμα παντα,δε ξερω αν λες φτανει τα 160 με προγραμμα.160 μαμα εχει ο 1.8

Link to comment
Share on other sites

το VAG δεν εχει 1,4 160 αλογα?

τωρα που περασαν οι οποιες παιδικες ασθενειες υπηρξαν,διαβασα οτι θα μπει και στα μελλοντικα αουντι..

αλλη μια απορια...το start-stop σε ποια μοντελα θα μπει?φανταζομαι στα πολυ downgrade τουρμπατα του ομιλου γιατι το καλοκαιρι θα ειναι ουσιαστικα αχρηστο...

Link to comment
Share on other sites

το VAG δεν εχει 1,4 160 αλογα?

τωρα που περασαν οι οποιες παιδικες ασθενειες υπηρξαν,διαβασα οτι θα μπει και στα μελλοντικα αουντι..

αλλη μια απορια...το start-stop σε ποια μοντελα θα μπει?φανταζομαι στα πολυ downgrade τουρμπατα του ομιλου γιατι το καλοκαιρι θα ειναι ουσιαστικα αχρηστο...

 

το Α3 για το οποιο μιλατε,αυτη τη στιγμη εχει κατω απο το καπο κινητηρα 1.4 με 125 αλογα,για τα γκολφακια ξερω οτι εχουν κινητηρα 1.4 tsi 140 αλογα και 1.4 GT 170 αλογα.

Link to comment
Share on other sites

το start-stop σε ποια μοντελα θα μπει;

 

Για αρχή στα Α3, Golf & Polo αλλά στην συνέχεια θα μπει σε παρά πολλά ακόμα μοντέλα του ομίλου. Πολύ σύντομα πιστεύω θα κάνει την εμφάνιση του και στο Α4.

Link to comment
Share on other sites

Για αρχή στα Α3, Golf & Polo αλλά στην συνέχεια θα μπει σε παρά πολλά ακόμα μοντέλα του ομίλου. Πολύ σύντομα πιστεύω θα κάνει την εμφάνιση του και στο Α4.

 

αυτο ακριβως ενοοω:)

Link to comment
Share on other sites

το Α3 για το οποιο μιλατε,αυτη τη στιγμη εχει κατω απο το καπο κινητηρα 1.4 με 125 αλογα,για τα γκολφακια ξερω οτι εχουν κινητηρα 1.4 tsi 140 αλογα και 1.4 GT 170 αλογα.

122 και 160 για την ακρίβεια...

Link to comment
Share on other sites

για τα γκολφακια ξερω οτι εχουν κινητηρα 1.4 tsi 140 αλογα και 1.4 GT 170 αλογα.

 

Αυτό ίσχυε για το Golf 5 (1.4 ΤSΙ με 122, 140 και 170) ενώ στο καινούριο καταργήθηκε ο 140 και υπάρχει μόνο ο 122 και 160.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ελεος..κιτσαρια σε ολο της το μεγαλειο...

on topic-ξερει κανεις ποτε ερχετε το rs-tt?

Link to comment
Share on other sites

ισως παρουσιαστει τωρα τον μαρτη στην γενευη...
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Νέα πακέτα εξοπλισμού «100 χρόνια Audi»

 

Η ιστορία της Audi είναι μία από τις πιο συναρπαστικές ιστορίες που έχουν ειπωθεί για την βιομηχανία αυτοκινήτου. Το σήμα της Audi με τους τέσσερις κύκλους συμβολίζει την συγχώνευση που έγινε το 1932 μεταξύ τεσσάρων, ανεξάρτητων έως τότε, κατασκευαστών οχημάτων: της Audi, της DKW, της Horch και της Wanderer. Οι εταιρείες αυτές αποτέλεσαν την βάση της AUDI AG με την σημερινή της μορφή και δεν είναι καθόλου τυχαίο που από τα πρώτα χρόνια ίδρυσης της Audi τα αυτοκίνητα της θεωρούνταν ως τα κορυφαία τεχνολογικά μοντέλα της κάθε κατηγορίας.

 

100 χρόνια μετά η ποιότητα των αυτοκινήτων Audi παραμένει στα υψηλότερα επίπεδα προσδίδοντας μοναδικά συναισθήματα στους οδηγούς τους και ικανοποιώντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς.

 

H πρόοδος μέσω τεχνολογίας «Vorsprung durch Technic», ήταν, είναι και θα παραμείνει η βασικότερη προτεραιότητα κάθε δραστηριότητας της Audi με στόχο την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών της.

 

Έχοντας ως βάση αυτές τις πολύ σημαντικές αξίες και γιορτάζοντας την επέτειο των 100 χρόνων της, η Audi σας προσφέρει νέα Πακέτα εξοπλισμού «100 years Audi» με ιδιαίτερα υψηλό όφελος. Τα πακέτα αυτά είναι διαθέσιμα για τα μοντέλα Audi A3 & A3 Sportback 1.4 TFSI Ambition, καθώς και για τα Audi A4 & Α4 Avant 1.8 TFSI (120hp) και μόνο για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.

 

http://www.audi.gr/site/cars.asp?catid=849

Link to comment
Share on other sites

Και η ΑΒΤ στη Γενεύη

 

Η γνωστή εταιρεία που ειδικεύεται στις βελτιώσεις του Group Vag, ABT, θα παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης τέσσερα από τα καμάρια της. Το AS5-R, το ΑΒΤ Q5, το ΑΒΤ Scirocco, καθώς και το ξεχωριστό ΑΒΤ R8. Ας πάρουμε κάθε ένα με την σειρά.

 

Το AS5-R θα διαθέτει δύναμη 510 ίππων και ένα bodykit που θα κόβει την ανάσα. Ο 8κυλινδρος κινητήρας έχει υποστεί βελτιώσεις στα σημεία, για να φτάσει στην δύναμη που προαναφέραμε. Βέβαια το πολλά βαρύ AS5-R δεν θα είναι μόνο του στο περίπτερο και θα πλαισιώνεται από το εξίσου δυναμικό ΑΒΤ Q5. Μπορεί το μεσαίο 4x4 να ήρθε σχετικά πρόσφατα, αλλά η ΑΒΤ το έπιασε στα χέρια της και του έδωσε άλλη πνοή. Έτσι, για να το ερωτευτούμε ακόμα περισσότερο.

 

Κι επειδή οι άνθρωποι της ΑΒΤ δεν έχουν ιερό και όσιο, περιέλαβαν και το πολλά βαρύ R8. Πέρα από την αύξηση της ισχύος τοποθετήθηκε κι ένα δυναμικό bodykit, για να έρθει και να δέσει το γλυκό.

 

http://www.imageshack.gr/files/9z0pjxa5cxqey1tfwpb8.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/0p9p6n5kgo6ctdcqdbbh.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/0vu387dnkvohif1q74l9.jpg

 

http://www.sportdrive.gr/2009/2/16/abt-to-present-audi-rs5r-in-geneva-

Link to comment
Share on other sites

υπερβολικα ειναι .

 

εκτως απο το 1ο

 

οντως,προσωπικα ποτε δε μου αρεσε οτι βελτιωνε η ABT

Link to comment
Share on other sites

To R8 ειναι του στυλ του και αρα του παει!Τα αλλα....

 

και το Α5 εχει δικο του στυλ,οπως ειναι μαμα ειναι τουμπανο ;) δε χρειαζεται κατι αλλο εκτος απο ζαντολαστιχο.το κοιτας απο πισω και χαζευεις :happy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...