Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα tablets


Vinzenzo
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημερα, αξιζει τον κοπο πιστυετε να παραγγειλω το Pipo M6 3G απο pipomall οι οποιοι ειναι οι μοναδικοι που υποστηριζουν οτι το εχουν ακομα ή θα μπλεξω; Εναλλακτικη η αγορα Pipo M9 3G απο geekbuying απο οπου μ λενε οτι λογω Χριστουγενων μπορει να καθυστερησει πολυ η αποστολη (εως κ 2 μηνες)

 

Ψαχνωντας και εγω τελικα κατελιξα στο m9 pro στα 191ε και ταχυδρομειο σιγκαπουρης στα 196 περιπου απο εδω http://m.aliexpress.com/item/844210030.html?tracelog=wwwdetail2mobilesitedetail

Ακομα δεν εχω παραλαβει απο 7/10 ,απο Δευ, 21 Οκτ 2013 - Despatched to overseas (Country code: GR), αλλα δεν βιαζομαι οταν κανω αγορες απο την αλλη ακρη του κοσμου.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

πολυ πιθανο να σου στειλουν το νεότερο, ή refurbished, καλύτερα απέφυγέ το

Μια χαρά είναι το ταμπλετ, καλή αυτονομία, όχι κάτι ιδαίτερο. Το aliexpress ειναι ο πιο ασφαλής τρόπος αγοράς, και ο έμπορος αυτός καλός. Όσα λέει ο vgiozo απλά δεν ισχύουν, εκτός αν μπλέξεις με πωλητές με λιγες αξιολογήσεις, έχω κάνει 100άδες αγορές από κει κι έχω λάβει και εγγύηση μήνες μετά την αγορά από σωστούς εμπόρους

δεν το ξέρω καθόλου To aliexpress. εχεις να προτείνεις κάποιον έμπορο για το συγκεκριμένο tablet?

Link to comment
Share on other sites

Βρηκα το Pipo m9 pro εδω http://www.focalprice.com/CE0577B/PiPo_M9PRO_10.1_Capacitive_Retina_Display_Android_4.2.2_Quad_Core_RK3188_1.8GHz_Tablet_PC_with_Bluetooth_Auto_Screenshot_PIP_Auto_Focus_Camera_32GB__Black_.html Απ'οτι ξερω το καταστημα ειναι καλο, με προβληματιζει ομως η πολυ χαμιλη τιμη.Βλεπετε εσεις καποια παγιδα που εγω δεν μπορω να καταλαβω ή ειναι ολα καλα και αξιζει η αγορα; :worry:

 

Ρε παιδια ειμαι και εγω εδω...... καμια βοηθεια!!

Link to comment
Share on other sites

δεν το ξέρω καθόλου To aliexpress. εχεις να προτείνεις κάποιον έμπορο για το συγκεκριμένο tablet?

 

http://www.focalprice.com/CE0277W/AMPE_A78_Dual_Core_7_Android_4.1.1_RK3066_1.6GHz_Tablet_PC_with_External_3G_2160P_Playback_G_G_Capacitive_Touch_8G__White_.html

 

 

ψήνομαι και εγώ για την κόρη μου που είναι 11, απλά είμαι ανάμεσα σε αυτό και στο κινητό dooge 100

Link to comment
Share on other sites

πολυ πιθανο να σου στειλουν το νεότερο, ή refurbished, καλύτερα απέφυγέ το

Μια χαρά είναι το ταμπλετ, καλή αυτονομία, όχι κάτι ιδαίτερο. Το aliexpress ειναι ο πιο ασφαλής τρόπος αγοράς, και ο έμπορος αυτός καλός. Όσα λέει ο vgiozo απλά δεν ισχύουν, εκτός αν μπλέξεις με πωλητές με λιγες αξιολογήσεις, έχω κάνει 100άδες αγορές από κει κι έχω λάβει και εγγύηση μήνες μετά την αγορά από σωστούς εμπόρους

Κι υπάρχουν κι άλλοι που έχουν εξυπηρετηθεί σωστά από merimobiles, αλλά εσύ το αφορίζεις όπου σταθείς κι όπου βρεθείς...

 

Αλλά τί είπα εγώ που δεν στέκει;

 

Είπα να μην αγοράσει εκτός κι αν βρει κάποιον αξιόπιστο και πολλάκις δοκιμασμένο έμπορο...διαφορετικά να απομακρυνθεί και να μην υποκύψει είτε στην ευκολία είτε σε τιμές...

Αν εσύ γνωρίζεις κάποιους αξιόπιστους, παράθεσέ τους...

 

Έχεις μπλεχτεί ποτέ σε διαδικασία υποβολής complaint στο Aliexpress; Αν όχι τότε σαφώς δεν γνωρίζεις τί ισχύει και τί δεν ισχύει για το aliexpress επειδή ήσουν τυχερός και έπεσες σε αξιόπιστο πωλητή...

Ότι είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος αγοράς, καλά είναι από άλλο ανέκδοτο, αλλά περί γούστου...

 

Στο Paypal μπορείς να πάρεις τηλέφωνο να συνεννοηθείς για οποιαδήποτε εκκρεμουσα υπόθεσή σου...δείξε μου εσύ ένα τηλέφωνο που μπορείς να πάρεις στο aliexpress...

Κι από εκεί που προσφερόταν πριν, τώρα επιτρέπουν μόνο την αποστολή email.

 

Με τις αξιολογήσεις δύσκολα θα βγάλεις άκρη επίσης...πρέπει να τις σκανάρεις με ευλάβεια...πχ υπάρχουν πωλητές με μειωμένη αξιολόγηση, αλλά αυτή μπορεί να προέρχεται από ένα συγκεκριμένο προϊόν που σε κάποιες παρτίδες μπορεί να μην έπαιζε καλά...κι άλλοι να έχουν δεκάδες χιλιάδες πωλησεις και θετικές αξιολογήσεις, αλλά να είναι απο μπιχλιμπίδια.

 

Επίσης οι αξιολογήσεις λήγουν 30 μερες μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, οπότε αν δεν προκύψει ένα πρόβλημα με το καλημε΄ρα, τα προβλήματα με το after sales δύσκολα θα τα δεις να εμφανίζονται στα σχόλια των αγοραστών.

Για παραγγελίες που ακυρώθηκαν ύστερα από προσπάθεια εξαπάτησης, επίσης δεν θα δεις αξιολογήσεις.

 

Όσο για την διαιτησία του Aliexpress, να παρακαλάς να μην την χρειαστείς, γιατί είναι πολύ απασχολημένοι εκεί...

 

Ένα δείγμα του πόσο μπάχαλο είναι εκεί θα δεις αν πας να αναφέρεις κάποιον πωλητή για δημοσίευση πολλαπλών αγγελιών για το ίδιο προϊόν, που είναι κατά των κανονισμών...αν πατήσεις "αναφορα" λοιπόν θα οδηγηθείς να επιλεξεις είδος αναφοράς...στη προκείμενη περίπτωση θα σε ενδιέφερε το search exposure cheating .

Κι ενώ αυτή η περίπτωση περιλαβμάνεται στην επεξήγηση της κατηγορίας αναφοράς, αν την επιλέγεις, θα σου ζητήσει να επιλέξεις υπο-κατηγορία αναφοράς, αλλά καμία υποκατηγορία δεν αντιστοιχεί στην περίπτωση των πολλαπλών αγγελιών που περιλαμβάνεται και στον ορισμό της κατηγορίας...

Κι αν διαλέξεις αναγκαστικά άλλο τίτλο/υποκατηγορία, η αναφορά σου θα πάει στα αρχεία, γιατί θα θεωρηθεί "παρατοποθετημένη"

Το μόνο email που έχω λάβει από Aliexpress ήταν για να μουν πουν ακριβώς, αυτό...πως η αναφορά μου δεν μπορεί να γίνει δεκτή, γιατί δεν ανταποκρίνεται ακριβώς στην υποκατηγορία που πρέπει...

 

Άντε να βρεις το δίκιο σου μετά...

 

Αγόρασε λοιπόν κι ένα σταυρουδάκι κανά φυλαχτό με το άγιο ξύλο όταν κάνεις τις αγορές σου από aliexpress, να μην πέσεις σε αναξιόπιστο πωλητή ή να μην στραβώσει ο πρώην αξιόπιστος...γιατί τον ρούφηξες...

Edited by vgiozo
Link to comment
Share on other sites

Εχω καταληξει σε αυτο: http://www.pandawill.com/hi724-quad-core-tablet-pc-101-inch-android-41-1gb-ram-16gb-white-p80888.html στα 89 ευρω.

 

Μου γραφει για αποστολη με Reg Airmail By China Post. Να το εμπιστευτω ή θα εχω τιποτε περιεργα θεματα;

 

υ.γ: τελικα δεν μου επιτρεπει να επιλεξω τον παραπανω τροπο. Μου προτεινει singapore post με 6 ευρω γιατι λεει οτι δεν επιτρεπει πλεον η china post αποστολη προιοντων με μπαταρια.

Με SINGAPORE POST δεν εχουμε καποιο θεμα ε;

 

Ακομα μια παραθεση του εαυτου μου για ακομη μια αλλαγη στα δεδομενα.

Επιλεγω να παρω το παραπανω ταμπλετ και ενω χθες δεν μου επετρεπε να επιλεξω το china post σημερα μου το επιτρεπει.

Πως γινεται αυτο ενω μεσα σε παρενθεση στην επιλογη China Post γραφει ''( According to the notice of China post, Any item(s) Built-in battery are not allowed to Ship ,please kindly choose other shipping method,thanks.)'' ;;;;

 

Καποια βοηθεια απο καποιον εμπειρο;

Να επιλεξω China Post, εχει λυθει το προβλημα με τις μπαταριες ή να παω με Singapore Post me 6 ευρω χρεωση;

Link to comment
Share on other sites

http://www.focalprice.com/CE0277W/AMPE_A78_Dual_Core_7_Android_4.1.1_RK3066_1.6GHz_Tablet_PC_with_External_3G_2160P_Playback_G_G_Capacitive_Touch_8G__White_.html

 

 

ψήνομαι και εγώ για την κόρη μου που είναι 11, απλά είμαι ανάμεσα σε αυτό και στο κινητό dooge 100

 

είναι out of stock!!!

 

το βρήκα και στο ebay.com, σε πωλητές με δεκάδες χιλιάδες αξιολογήσεις.

λοιπόν, πριν να τα παραγγείλω, μια που λέω να μην το ψειρίσω πολύ ακόμα...

Ελληνικούς χαρακτηρές θα αναγνωρίσει αν κατεβάσουμε εφαρμογή πληκτρολογίου έτσι, χωρίς πρόβλημα?

το setup του ειναι αγγλικό απο τη μαμα του?

επίσης, wifi, τι λέει?

μπαταρία είπαμε μέτρια?

κατι αλλο που να μου διαφευγει για χρήσιμη πληροφορία/?

 

και συγκρίσιμο με αυτό, τι λέτε?

Edited by antreaslam
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν ξέρει κάποιος κάτι που έχει να κάνει με όλα τα μαγαζιά και όχι με κάποιο συγκεκριμένο. Σε περίπτωση που στο site δηλώνεται ένα προιόν OEM (original) και ο κινέζος στείλει απομίμηση, υπάρχουν πιθανότητες να πάρουμε όλα τα λεφτά πίσω χωρίς να στείλουμε το προιόν στην Κίνα;

Ο τύπος ισχυρίζεται ότι γράφει στο site πως ο αγοραστής επιβαρύνεται το ταχυδρομείο αλλά επίσης γράφει ότι πουλάει original προιόντα και αυτός στέλνει παιδικά παιχνιδάκια. Τώρα μετά από επικοινωνία μέσω ebay (και όχι ακόμα μέσω paypal) θέλει να μοιραστούμε τη διαφορά στα ταχυδρομικά.

Είναι θέμα αρχής όπως καταλαβαίνετε το ότι δεν θέλω να δώσω επιπλέον χρήματα για ένα "γενόσημο" που μου πούλησε ένας απατεώνας. Τι προτείνετε να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Hello there.

I see that you are selling Android Tv box CS968 {although a bit more expensive than competition} and I have a few questions about this.

1) Does it come prerooted?

2) can it play 1080p movies normally from external hard drive?

3) does it support 5:1 Dts audio surround when connected with optical? Is this plug the standard coaxial plug?

4) can I connect a wireless Logitech mouse +keyboard? Will they work normally?

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

είναι out of stock!!!

 

το βρήκα και στο ebay.com, σε πωλητές με δεκάδες χιλιάδες αξιολογήσεις.

λοιπόν, πριν να τα παραγγείλω, μια που λέω να μην το ψειρίσω πολύ ακόμα...

Ελληνικούς χαρακτηρές θα αναγνωρίσει αν κατεβάσουμε εφαρμογή πληκτρολογίου έτσι, χωρίς πρόβλημα?

το setup του ειναι αγγλικό απο τη μαμα του?

επίσης, wifi, τι λέει?

μπαταρία είπαμε μέτρια?

κατι αλλο που να μου διαφευγει για χρήσιμη πληροφορία/?

 

και συγκρίσιμο με αυτό, τι λέτε?

 

 

καμία σχέση!!!;););)

Link to comment
Share on other sites

εγώ σκέφτομαι να πάρω αυτό γιατί είναι πολύ πιο οικονομικό και αν εξαιρέσουμε την ram με καλύπτει......

 

http://www.geekbuying.com/item/7-Inch-Android-4-0-Tablet-PC-Capacitive-4GB-AllWinner-A13-Q88-1-2GHz-WIFI-Camera-Black-305216.html

Link to comment
Share on other sites

Tracking number απο την Τεταρτη το πρωι και ακομη να φανει στο site. Αγορα απο banggood. Απο mini deal & pandawill παλιοτερα, την επομενη μερα το εδειχνε.
Το μεγαλύτερο online football manager --> εδώ
Link to comment
Share on other sites

δεν το ξέρω καθόλου To aliexpress. εχεις να προτείνεις κάποιον έμπορο για το συγκεκριμένο tablet?
Από δω εισαι οκ http://www.aliexpress.com/item/Ampe-A78-Tablet-PC-7-1024-600-IPS-Screen-A20-Dual-Core1-6GHz-1GB-8GB-Rom/1053476251.html με 60 μέρες περιθώριο dispute αντί 45 του paypal

Ρε παιδια ειμαι και εγω εδω...... καμια βοηθεια!!

τι παράξενο έχει η τιμή του; κανονικά είναι

εγώ σκέφτομαι να πάρω αυτό γιατί είναι πολύ πιο οικονομικό και αν εξαιρέσουμε την ram με καλύπτει......

 

http://www.geekbuying.com/item/7-Inch-Android-4-0-Tablet-PC-Capacitive-4GB-AllWinner-A13-Q88-1-2GHz-WIFI-Camera-Black-305216.html

μονοπύρηνο Cortex Α8 κι android 4, και 512MB RAM, να χεις υπόψιν σου πως θα σέρνεται εκνευριστικά
Link to comment
Share on other sites

Από δω εισαι οκ http://www.aliexpress.com/item/Ampe-A78-Tablet-PC-7-1024-600-IPS-Screen-A20-Dual-Core1-6GHz-1GB-8GB-Rom/1053476251.html με 60 μέρες περιθώριο dispute αντί 45 του paypal

Παραπληροφορείς ηθελημένα ή από άγνοια; Και τα δύο κακά είναι...

 

Το περιθώριο για το άνοιγμα διένεξης εξαρτάται από τον τρόπο αποστολής του προϊόντος...αν παραγγείλεις με EMS πχ, έχεις μόνο 27 μέρες περιθώριο να το κάνεις...

Το μέγιστο είναι τυπικά 39 μέρες για αποστολή με China Post, HKPost κοκ, 27 μέρες για αποστολή με EMS και 23 για DHL κτλ, αλλά εξαρτάται κι από το περιθώριο παραλαβής που έχει ορίσει ο πωλητής...συνήθως για απλή αποστολή είναι 60 μέρες με απλή αποστολή, αλλά όχι πάντα...

...στον σύνδεσμο για το προϊόν που παρέθεσες είναι 50 μέρες, μετά το πέρασμα των οποίων θεωρείται ότι παρέλαβε ο αγοραστής το προϊόν και ενέκρινε πως είναι σε καλή κατάσταση.

Οι έμποροι δίνουν υψηλές τιμές χρόνου παράδοσης για να είναι καλυμμένοι (να μην επιστραφουν τα χρήματα στον αγοραστή μετά το πέρας της προθεσμίας), αλλά αυτό δεν συνιστά σταθερό χαρακτηριστικό των προβλέψεων για άνοιγμα διένεξης.

 

Αντί να μοιράζεις γενναιόδωρα τις γνώσεις σου λοιπόν, δώσε στον ενδιαφερόμενο (που θά'πρεπε να ψάξει να βρει μόνος του) τις πηγές να πληροφορηθεί για τις διαδικασίες, αν θες να βοηθήσεις.

http://escrow.aliexpress.com/escrow-faq/dispute/how-do-i-make-a-refund-request.html

και ακόμη καλύτερα εδώ

http://help.aliexpress.com/Disputes_Refunds.html

 

Να πω την αλήθεια δεν ξέρω τί γίνεται αν περάσει η 39η μέρα χωρίς να παραδοθεί το προϊόν (ή η 23 για αποστολή με DHL, UPS κτλ ή η 27η για αποστολή με EMS), αν μετά θα είναι διαθέσιμο το κουμπί για άνοιγμα διένεξης ή όχι...είναι ένα ακόμη δείγμα του μπάχαλου στο Aliexpress...

...γιατί να ορίσουν ρητά ως ανώτατο χρονικό όριο ανοίγματος διαμάχης την 39η μέρα (αν εστάλη η παραγγελία με απλό ταχυδρομείο), εφόσον το περιθώριο παράδοσης μπορεί να είναι μέχρι 60 μέρες;

Αντιφάσεις και στα στοιχειώδη διαδικαστικά λοιπόν...

Εμπρός περιπετειώδεις άνδρες, λοιπόν, ρίξτε τα λεφτά σας στο Aliexpress (και προσευχηθείτε)...

Edited by vgiozo
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν ξέρει κάποιος κάτι που έχει να κάνει με όλα τα μαγαζιά και όχι με κάποιο συγκεκριμένο. Σε περίπτωση που στο site δηλώνεται ένα προιόν OEM (original) και ο κινέζος στείλει απομίμηση, υπάρχουν πιθανότητες να πάρουμε όλα τα λεφτά πίσω χωρίς να στείλουμε το προιόν στην Κίνα;

Ο τύπος ισχυρίζεται ότι γράφει στο site πως ο αγοραστής επιβαρύνεται το ταχυδρομείο αλλά επίσης γράφει ότι πουλάει original προιόντα και αυτός στέλνει παιδικά παιχνιδάκια. Τώρα μετά από επικοινωνία μέσω ebay (και όχι ακόμα μέσω paypal) θέλει να μοιραστούμε τη διαφορά στα ταχυδρομικά.

Είναι θέμα αρχής όπως καταλαβαίνετε το ότι δεν θέλω να δώσω επιπλέον χρήματα για ένα "γενόσημο" που μου πούλησε ένας απατεώνας. Τι προτείνετε να κάνω;

 

OEM δεν σημαινει original σημαινει ακριβως το αντιθετο ,τουλαχιστον αυτο σημαινει τωρα ασχετα με την εννοια του ΟΕΜ.

Link to comment
Share on other sites

Παραπληροφορείς ηθελημένα ή από άγνοια; Και τα δύο κακά είναι...

 

Το περιθώριο για το άνοιγμα διένεξης εξαρτάται από τον τρόπο αποστολής του προϊόντος...αν παραγγείλεις με EMS πχ, έχεις μόνο 27 μέρες περιθώριο να το κάνεις...

Το μέγιστο είναι τυπικά 39 μέρες για αποστολή με China Post, HKPost κοκ, 27 μέρες για αποστολή με EMS και 23 για DHL κτλ, αλλά εξαρτάται κι από το περιθώριο παραλαβής που έχει ορίσει ο πωλητής...συνήθως για απλή αποστολή είναι 60 μέρες με απλή αποστολή, αλλά όχι πάντα...

...στον σύνδεσμο για το προϊόν που παρέθεσες είναι 50 μέρες, μετά το πέρασμα των οποίων θεωρείται ότι παρέλαβε ο αγοραστής το προϊόν και ενέκρινε πως είναι σε καλή κατάσταση.

Οι έμποροι δίνουν υψηλές τιμές χρόνου παράδοσης για να είναι καλυμμένοι (να μην επιστραφουν τα χρήματα στον αγοραστή μετά το πέρας της προθεσμίας), αλλά αυτό δεν συνιστά σταθερό χαρακτηριστικό των προβλέψεων για άνοιγμα διένεξης.

 

Αντί να μοιράζεις γενναιόδωρα τις γνώσεις σου λοιπόν, δώσε στον ενδιαφερόμενο (που θά'πρεπε να ψάξει να βρει μόνος του) τις πηγές να πληροφορηθεί για τις διαδικασίες, αν θες να βοηθήσεις.

http://escrow.aliexpress.com/escrow-faq/dispute/how-do-i-make-a-refund-request.html

και ακόμη καλύτερα εδώ

http://help.aliexpress.com/Disputes_Refunds.html

 

Να πω την αλήθεια δεν ξέρω τί γίνεται αν περάσει η 39η μέρα χωρίς να παραδοθεί το προϊόν (ή η 23 για αποστολή με DHL, UPS κτλ ή η 27η για αποστολή με EMS), αν μετά θα είναι διαθέσιμο το κουμπί για άνοιγμα διένεξης ή όχι...είναι ένα ακόμη δείγμα του μπάχαλου στο Aliexpress...

...γιατί να ορίσουν ρητά ως ανώτατο χρονικό όριο ανοίγματος διαμάχης την 39η μέρα (αν εστάλη η παραγγελία με απλό ταχυδρομείο), εφόσον το περιθώριο παράδοσης μπορεί να είναι μέχρι 60 μέρες;

Αντιφάσεις και στα στοιχειώδη διαδικαστικά λοιπόν...

Εμπρός περιπετειώδεις άνδρες, λοιπόν, ρίξτε τα λεφτά σας στο Aliexpress (και προσευχηθείτε)...

 

Φιλε ξιφουλκεις εναντιων φανταστικων εχθρων.

Χαλαρα.

Το περιθωριο για να φτασει σε εσενα ενα ταμπλετ αγορασμενο απο το αλι ειναι σχεδον παντα 60 μερες (ακομα και αν ειναι λιγοτερο δεν αλλαζει τιποτα) και αν δεν εχει φτασει ως τοτε στα χερια σου ειτε κανεις dispute ειτε ζητας απο τον εμπορο να σου επεκτεινη τον χρονο παραδοσης.

Tο νοημα ειναι οτι αν δεν λαβεις το ταμπλετ/κινητο στα χερια σου (ή αν ειναι χαλασμενο/σπασμενο/διαφορετικο απο αυτο που παραγγειλες) μεχρι το ορισμενο διαστημα τοτε μπορεις να βρεις το δικιο σου με διαδικασια αναλογη του paypal.

Δεν εχω χασει ποτε dispute στο αλι (ουτε στα paypal :D ) και αν εισαι ενταξει δεν εχεις τιποτα να φοβηθεις ,ομολουγουμενος για εναν μεσο χρηστη το συστημα του αλι ειναι πιο "δυστροπο" αλλα γενικα ειναι αξιοπιστο και εντιμο.

Το επαναλαμβανω.

Χαλαρα.

Δεν εχει νοημα να αρπαζεσαι με αλλα μελη του φορουμ.

Link to comment
Share on other sites

Παραπληροφορείς ηθελημένα ή από άγνοια; Και τα δύο κακά είναι...

 

Το περιθώριο για το άνοιγμα διένεξης εξαρτάται από τον τρόπο αποστολής του προϊόντος...αν παραγγείλεις με EMS πχ, έχεις μόνο 27 μέρες περιθώριο να το κάνεις...

Το μέγιστο είναι τυπικά 39 μέρες για αποστολή με China Post, HKPost κοκ, 27 μέρες για αποστολή με EMS και 23 για DHL κτλ, αλλά εξαρτάται κι από το περιθώριο παραλαβής που έχει ορίσει ο πωλητής...συνήθως για απλή αποστολή είναι 60 μέρες με απλή αποστολή, αλλά όχι πάντα...

...στον σύνδεσμο για το προϊόν που παρέθεσες είναι 50 μέρες, μετά το πέρασμα των οποίων θεωρείται ότι παρέλαβε ο αγοραστής το προϊόν και ενέκρινε πως είναι σε καλή κατάσταση.

Οι έμποροι δίνουν υψηλές τιμές χρόνου παράδοσης για να είναι καλυμμένοι (να μην επιστραφουν τα χρήματα στον αγοραστή μετά το πέρας της προθεσμίας), αλλά αυτό δεν συνιστά σταθερό χαρακτηριστικό των προβλέψεων για άνοιγμα διένεξης.

 

Αντί να μοιράζεις γενναιόδωρα τις γνώσεις σου λοιπόν, δώσε στον ενδιαφερόμενο (που θά'πρεπε να ψάξει να βρει μόνος του) τις πηγές να πληροφορηθεί για τις διαδικασίες, αν θες να βοηθήσεις.

http://escrow.aliexpress.com/escrow-faq/dispute/how-do-i-make-a-refund-request.html

και ακόμη καλύτερα εδώ

http://help.aliexpress.com/Disputes_Refunds.html

 

Να πω την αλήθεια δεν ξέρω τί γίνεται αν περάσει η 39η μέρα χωρίς να παραδοθεί το προϊόν (ή η 23 για αποστολή με DHL, UPS κτλ ή η 27η για αποστολή με EMS), αν μετά θα είναι διαθέσιμο το κουμπί για άνοιγμα διένεξης ή όχι...είναι ένα ακόμη δείγμα του μπάχαλου στο Aliexpress...

...γιατί να ορίσουν ρητά ως ανώτατο χρονικό όριο ανοίγματος διαμάχης την 39η μέρα (αν εστάλη η παραγγελία με απλό ταχυδρομείο), εφόσον το περιθώριο παράδοσης μπορεί να είναι μέχρι 60 μέρες;

Αντιφάσεις και στα στοιχειώδη διαδικαστικά λοιπόν...

Εμπρός περιπετειώδεις άνδρες, λοιπόν, ρίξτε τα λεφτά σας στο Aliexpress (και προσευχηθείτε)...

ό,τι να ναι λες. εισαι τελείως ασχετος κι επιμένεις κι ολας, ενώ αμφιβάλω αν έχεις κάνει έστω μια αγορά από aliexpress κι αν έχεις ιδέα τη διαδικασία του dispute εκέι, όταν εγώ έχω κάνει 100άδες, κι έχω κάνει και dispute και claim. και το όριο σε κάθε αγορά για dispute στο paypal ειναι 45 μέρες, και στο aliexpress 60+τη δυνατότητα επέκτασης, που φτάνει τις 75 μέρες, δηλαδή αν δεν δηλώσεις οτι το παρέλαβες εντός 60 ημερών έχεις κι επέκταση αν έχει καθυστερήσει πάνω από 2 μήνες η παράδοση (πράγμα εξαιρετικά σπάνιο, ειδικά αν δεν επιλέξεις china post)

.

Σταμάτα να παραπληροφορείς, γίνεσαι αστείος και σπαμάρεις το φόρουμ

Link to comment
Share on other sites

ό,τι να ναι λες. εισαι τελείως ασχετος κι επιμένεις κι ολας, ενώ αμφιβάλω αν έχεις κάνει έστω μια αγορά από aliexpress κι αν έχεις ιδέα τη διαδικασία του dispute εκέι, όταν εγώ έχω κάνει 100άδες, κι έχω κάνει και dispute και claim. και το όριο σε κάθε αγορά για dispute στο paypal ειναι 45 μέρες, και στο aliexpress 60+τη δυνατότητα επέκτασης, που φτάνει τις 75 μέρες, δηλαδή αν δεν δηλώσεις οτι το παρέλαβες εντός 60 ημερών έχεις κι επέκταση αν έχει καθυστερήσει πάνω από 2 μήνες η παράδοση (πράγμα εξαιρετικά σπάνιο, ειδικά αν δεν επιλέξεις china post)

.

Σταμάτα να παραπληροφορείς, γίνεσαι αστείος και σπαμάρεις το φόρουμ

Άκου να δεις τί λέει ο άνθρωπος...

 

Εγώ σου παραθέτω από τις οδηγίες του Aliexpress κι εσύ υποτροπιάζεις παρουσιάζοντας τα όνειρά σου ως γεγονός και την υποπερίπτωση ως κανόνα...

 

Δείξε μου κάτι έστω που να τεκμηριώνει τα λεγόμενά σου...εγώ σου έδωσα τις επίσημες οδηγίες και ορισμούς του Aliexpress...εσύ τί θα σκαρφιστείς για να τεκμηριώσεις τις επινοήσεις σου;

 

Η επιμήκυνση της αρχικής περιόδου "ελέγχου" ας πούμε είναι προαιρετική και καθορίζεται ρητά από κάθε πωλητή...αν δεν υπάρχει η σαφής ένδειξη "Longer Protection +15 Days" από ποιόν θα τη διεκδικήσεις;

Εδώ για περισσότερες πληροφορίες για τις προσφερόμενες εγγυήσεις (μόνο οι πρώτες δύο είναι υποχρεωτικές για τον πωλητή, οι άλλες δύο προαιρετικές)

http://www.aliexpress.com/buyerprotection/index.html

 

Κάθεσαι και ενθαρρύνεις κόσμο να αγοράσει παραπληροφορώντας είτε σκόπιμα είτε από ψώνιο να μην εμφανιστεις άσχετος μετά τις πρώτες μπαρούφες που ξεστόμισες

Δε φτάνει που η αρχική σου δήλωση πως "default" περιθώριο είναι οι 60 μέρες είναι εσφαλμένη, τώρα μιλάς ωσάν και η πρόσθετη επιμήκυνση να είναι κι αυτή διαθέσιμη στον καθένα...

Συγχαρητήρια...έφτασες τις 75 μέρες διαθεσιμότητας του ανοίγματος dispute...ξαναγράφεις τους κανόνες.

 

δεν έχει νόημα η συζήτηση μαζί σου...

...ας ενημερωθούν από μόνοι τους οι υποψήφιοι αγοραστές κι ας αποφασίσουν μόνοι τους, αγνοώντας τις αιθεροβασίες τρίτων...

 

Οι σύνδεσμοι και οι πηγές είναι διαθέσιμες για τον ενδιαφερόμενο...το θέμα δεν θα κριθεί μεταξύ εμού και του gerstavros

 

Φιλε ξιφουλκεις εναντιων φανταστικων εχθρων.

Χαλαρα.

Το περιθωριο για να φτασει σε εσενα ενα ταμπλετ αγορασμενο απο το αλι ειναι σχεδον παντα 60 μερες (ακομα και αν ειναι λιγοτερο δεν αλλαζει τιποτα) και αν δεν εχει φτασει ως τοτε στα χερια σου ειτε κανεις dispute ειτε ζητας απο τον εμπορο να σου επεκτεινη τον χρονο παραδοσης.

Tο νοημα ειναι οτι αν δεν λαβεις το ταμπλετ/κινητο στα χερια σου (ή αν ειναι χαλασμενο/σπασμενο/διαφορετικο απο αυτο που παραγγειλες) μεχρι το ορισμενο διαστημα τοτε μπορεις να βρεις το δικιο σου με διαδικασια αναλογη του paypal.

Δεν εχω χασει ποτε dispute στο αλι (ουτε στα paypal :D ) και αν εισαι ενταξει δεν εχεις τιποτα να φοβηθεις ,ομολουγουμενος για εναν μεσο χρηστη το συστημα του αλι ειναι πιο "δυστροπο" αλλα γενικα ειναι αξιοπιστο και εντιμο.

Το επαναλαμβανω.

Χαλαρα.

Δεν εχει νοημα να αρπαζεσαι με αλλα μελη του φορουμ.

Ο άνθρωπος δίνει σύνδεσμο για προϊόν που ρητά προσδιορίζει το μέγιστο όριο παράδοσης στις 50 μέρες, και λέει πως είναι 60 διαθέσιμες εν γένει από τον κανονισμό...

τί να του πεις; όταν απ' αυτά που λέει παίζονται χρήματα τρίτων;

 

Τί να σου πω κι εσένα όταν δεν αναφέρεις ότι αυτό το διάστημα εξαρτάται από τον τρόπο αποστολής του προϊόντος...

Με άλλα λόγια οι 60 μέρες μπορεί να γίνουν 23.

 

Οι πωλητές βάζουν υψηλό περιθώριο, όχι για να εξυπηρετήσουν τον πελάτη, αλλά για να μην τύχει και επιστραφούν στον πελάτη τα χρήματα επειδή δεν παρέλαβε σε πχ 25 μέρες.

 

ΑΠό κει και πέρα επεσήμανα και μια αντίφαση στους κανονισμούς:

- Για αποστολή με ταχυδρομείο λέει 39 μέρες διαθέσιμες για άνοιγμα διένεξης

- Εφόσον αυτό το διάστημα εξαρτάται από το χρόνο παραλαβής, προς τί αυτός ο προσδιορισμός;

Γι αυτό δήλωσα ρητά πως δεν ξέρω τί γίνεται αν περάσουν οι 39 μέρες χωρίς να παραλάβει ο αγοραστής και προκύψει πρόβλημα με τη παραγγελία...

Από σας γνωρίζει κανείς; Του έχει τύχει;

 

Αντιθέτως, στο Paypal οι 45 μέρες είναι καθολικά διαθέσιμες...

Ακόμη κι αν παρέλαβες στις 15 μέρες, δοκίμασες το προϊόν δύο μέρες και επιβεβαίωσες επίσημα πως το έλαβες και λειτουργεί σωστά (αφήνοντας αξιολόγηση πχ) αυτό το διάστημα θα είναι πάντα διαθέσιμο...

 

Στο Aliexpress

1) δεν υπάρχει καθολικό σταθερό όριο για άνοιγμα dispute...Εξαρταται

- από τον τρόπο αποστολής

- από το περιθώριο παράδοσης που επιλέγει ο πωλητής.

2) από τη στιγμή που θα επιβεβαιώσεις τη παραλαβή, η διαθεσιμότητα του dispute αίρεται...

 

60 μερες λέει ο άλλος και κουραφέξαλα...θα πάρει στον λαιμό του κανέναν κακομοίρη που θα επαναπαυθεί σε ό,τι διάβασε από τους "έμπειρους" με τις 100άδες παραγγελίες, και θα χάσει τα λεφτά του.

 

Είναι να μην θυμώνεις; Για να το παίζει αυτός ξερόλας που δεν δέχεται καμία αμφισβήτηση στην αυθεντία του, να τη πληρώσει κάποιος άλλος;

Edited by navi55
συνεχόμενα posts
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους παιδιά. Αγόρασα ένα tablet στις 01/10/2013 και ακόμα να έρθει. το παρακολουθώ από το track του ελτα και σημερα αναναιώθηκε και αναγράφει τα παρακάτω...

Μηπως ξέρει κανέις τη μελλοντική του πορεία και πότε λέτε να το παραλάβω;

 

Κατασταση Ημερομηνια Ωρα Περιοχη

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ Κ.Δ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ 28-10-2013 10:41 Κ.Δ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ

ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ 28-10-2013 08:26 IPS

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ IPS 19-10-2013 20:58 IPS

Link to comment
Share on other sites

- Για αποστολή με ταχυδρομείο λέει 39 μέρες διαθέσιμες για άνοιγμα διένεξης

- Εφόσον αυτό το διάστημα εξαρτάται από το χρόνο παραλαβής, προς τί αυτός ο προσδιορισμός;

Γι αυτό δήλωσα ρητά πως δεν ξέρω τί γίνεται αν περάσουν οι 39 μέρες χωρίς να παραλάβει ο αγοραστής και προκύψει πρόβλημα με τη παραγγελία...

Από σας γνωρίζει κανείς; Του έχει τύχει;

 

Αυτές οι 39, 27, 17 whatever ημέρες δεν έχουν καμία υπόσταση.

Ισχύει το χρονικό περιθώριο που γράφει στη σελίδα του προϊόντος αφού έχεις επιλέξει shipping method.

Το ξαναβλέπεις μετά στις πληροφορίες της παραγγελίας με countdown ανα δευτερόλεπτο, πόσο πιο κατανοητά να στο παρουσιάσει.

Στο 90% των περιπτώσεων για αποστολές με ταχυδρομεία ( China Post, HK, SG, Swiss Sweden κλπ ) το default περιθώριο είναι 60 ημέρες, οπότε είναι ένας καλός γενικός μπούσουλας και σωστά το γράφει ο gestavros.

Αν περάσουν οι μέρες και δεν έχεις παραλάβει, χάνεις το δικαίωμα dispute, όπως ακριβώς και εαν κάνεις confirm item received.

Μπορεί το χρονικό περιθώριο να πάρει παράταση όπως αναφέρθηκε. Έχω πάρει και +30days παράταση 2 φορές σε μια παραγγελία (δηλαδή +60 απο την λήξη του αρχικού χρονομέτρου , με δικαίωμα dispute όλο αυτό το διάστημα)

 

Στο Aliexpress

1) δεν υπάρχει καθολικό σταθερό όριο για άνοιγμα dispute...Εξαρταται Σωστό

- από τον τρόπο αποστολής Σωστό

- από το περιθώριο παράδοσης που επιλέγει ο πωλητής. Σωστό

2) από τη στιγμή πως θα επιβεβαιώσεις τη παραλαβή, η διαθεσιμότητα του dispute αίρεται... Σωστό

Edited by IVIetaCreatoR
http://www.danasoft.com/sig/Da_I3oSS.jpg
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω κάποιος να θέλει να πληρωσει τελωνείο εδώ μεσα, επομένως οι αγορές γίνονται με ταχυδρομείο.

Άρα το περιθώριο για dispute ειναι 60 μέρες για ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αγορά με ταχυδρομείο ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ http://oi40.tinypic.com/20kxdhz.jpg.

Αν φτανεις τις 60 μερες και δεν εχει παραλαβει, πατας το κουμπακι Request To Extend Delivery Date που εμφανίζεται ΠΑΝΤΑ Σ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ανεξάρτητα αν το δηλώνει ο έμπορος, άλλωστε υπήρχε και παλιά που δεν υπήρχε η δυνατότητα να δηλώνει ο έμπορος αν προσφέρει κάτι τέτοιο.

Αν φυσικά δεν το δεχτεί ο έμπορος, κάνεις dispute κι αν χρειαστεί claim, κι αναλαμβάνει το alibaba, όπως γίνεται και με το paypal.

Άρα έχουμε σύνολο 60 μέρες στο aliexpress και 45 μέρες στο paypal-ebay για ακριβώς την ίδια διαδικασία.

 

από το περιθώριο παράδοσης που επιλέγει ο πωλητής
όχι βέβαια. Δεν καθορίζει ο πωλητής το περιθώριο παράδοσης, ειναι στανταρ απ το aliexpress για όλους
Link to comment
Share on other sites

Αυτές οι 39, 27, 17 whatever ημέρες δεν έχουν καμία υπόσταση.

Ισχύει το χρονικό περιθώριο που γράφει στη σελίδα του προϊόντος αφού έχεις επιλέξει shipping method.

Το ξαναβλέπεις μετά στις πληροφορίες της παραγγελίας με countdown ανα δευτερόλεπτο, πόσο πιο κατανοητά να στο παρουσιάσει.

Στο 90% των περιπτώσεων για αποστολές με ταχυδρομεία ( China Post, HK, SG, Swiss Sweden κλπ ) το default περιθώριο είναι 60 ημέρες, οπότε είναι ένας καλός γενικός μπούσουλας και σωστά το γράφει ο gestavros.

Αν περάσουν οι μέρες και δεν έχεις παραλάβει, χάνεις το δικαίωμα dispute, όπως ακριβώς και εαν κάνεις confirm item received.

Μπορεί το χρονικό περιθώριο να πάρει παράταση όπως αναφέρθηκε. Έχω πάρει και +30days παράταση 2 φορές σε μια παραγγελία (δηλαδή +60 απο την λήξη του αρχικού χρονομέτρου , με δικαίωμα dispute όλο αυτό το διάστημα)

 

Καταρχάς ευχαριστώ για την επίλυση της απορίας...πρακτικά δεν είχε λόγο αυτός ο προσδιορισμός στους κανόνες του Aliexpress...

Πάμε παρακάτω

 

Συμφωνούμε λοιπόν πως είναι δύο διαφορετικά πράγματα

1) να λες ότι στο Aliexpress έχεις καθολικά κι εν γένει σύμφωνα με τον κανονισμό 60 με΄ρες να ανοίξεις dispute

(στο παράδειγμα του προϊόντος που πρότεινε ο ίδιος το όριο είναι χαμηλότερο, 50 μέρες)

2) και το να λες ότι για την αποστολή με απλό ταχυδρομείο στο 90% των περιπτώσεων δίνεται χρονικό περιθώριο 60 ημερών...

 

Επίσης είναι δύο διαφορετικά πράγματα

1) να λες ότι μετά το πε΄ρας των 60 ημερών μπορείς να πάρεις (μόνος σου; ) επέκταση για άλλες 15 μέρες

2.α) να προσφέρεται προαιρετικά αυτή η εγγύηση από τον πωλητή

ή

2. β) να συμφωνείται από κοινού μεταξύ πωλητή και αγοραστή να δοθεί επέκταση σε αυτό το διάστημα...

 

Μια διευκρίνιση όμως εδώ στο παράδειγμα που ανέφερες...αυτή την επέκταση τη πήρες

- αναμένοντας παραλαβή

- ή για κάποιο άλλο λόγο, πχ για την επίλυση ενός ζητήματος με τον πωλητή σχετικά με το προϊόν;

 

Ρωτάω γιατί

- στη πρώτη περίπτωση είναι προς το συμφέρον του πωλητή να σου δώσει παράταση για τη παραλαβή, διαφορετικά θα επιστραφούν τα χρήματα στον αγοραστή και θα κρατήσει και το προϊόν

- στη δεύτερη, η παράταση προϋποθέτει τη συμφωνία και των δύο μερών, που σημαίνει ότι πωλητής προσφέρει υποστήριξη και δεν είναι απατεώνας.

Αν με άλλα λόγια ο πωλητής δεν συναινεί σε παράταση, δεν τη παίρνεις...

 

Έπειτα, όπως συμφωνήσαμε και οι δύο, από τη στιγμή που θα πατήσεις "confirm order received" πολύ δύσκολα θα καταφέρεις να ανοίξεις dispute από κει και πέρα (σε περίπτωση δυσλειτουργίας πχ), ακόμη κι αν αυτό γίνει εντός 30 ημερών από την αποστολή...

 

Αν απέναντι σ' αυτά παραθέσει κανείς τις αποφάνσεις του gerstavros ότι

- η περίοδος ανοίγματος dispute ειναι 60 μέρες

- και μπορεί κανείς να πάρει άλλες 15 μέρες

θα βγάλει το σωστό συμπέρασμα;

 

Ας κρίνει ο καθένας...

 

1) Υπάρχει και το EMS ως αξιόπιστος τρόπος αποστολής στην Ελλάδα

 

2) Το περιθώριο παραλαβής αρχίζει να ισχύει από την ημερομηνία αποστολής, όχι από την ημερομηνία αγοράς...μεσολαβεί το "processing time"

Edited by navi55
συνεχόμενα posts
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...