Jump to content

[S II] Πρόβλημα οθόνης και κάμερας


ackel
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημερα παιδια!Εγω χθες πηρα το κινητο απο το Multirama στην Βουλιαγμενης και Αλιμου, μου ειπε ο πωλητης που με εξυπηρετησε οτι εχω δικαιωμα αλλαγης μια εβδομαδα σε περιπτωση που η συσκευη εχει προβλημα.Το σημαντικο ειναι, γιαυτο και σας το αναφερω οτι μου το ειπε μονος του χωρις να τον ρωτησω εγω!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλημερα παιδια!Εγω χθες πηρα το κινητο απο το Multirama στην Βουλιαγμενης και Αλιμου, μου ειπε ο πωλητης που με εξυπηρετησε οτι εχω δικαιωμα αλλαγης μια εβδομαδα σε περιπτωση που η συσκευη εχει προβλημα.Το σημαντικο ειναι, γιαυτο και σας το αναφερω οτι μου το ειπε μονος του χωρις να τον ρωτησω εγω!

 

Διάβασε αυτό http://www.multirama.gr/legal/sales και θα δείς ότι το multirama δεν προσφέρει κάτι τέτοιο.

 

V@ngeli ξέρεις αν η samsung hellas υποστηρίζει DOA 7 ημερών αφού δεν προσφέρει το multirama?

Απ'οτι διαβάζω απο παιδιά του εξωτερικού τους τα άλλαζουν με καινουρια τα κινητά που έχουν αυτό το πρόβλημα (βέβαια τα πιο πολλά από τα καινούρια κινητά που τους δίνονται έχουν το ίδιο πρόβλημα πάλι:wacko: )

Link to comment
Share on other sites

Διάβασε αυτό http://www.multirama.gr/legal/sales και θα δείς ότι το multirama δεν προσφέρει κάτι τέτοιο.

 

V@ngeli ξέρεις αν η samsung hellas υποστηρίζει DOA 7 ημερών αφού δεν προσφέρει το multirama?

Απ'οτι διαβάζω απο παιδιά του εξωτερικού τους τα άλλαζουν με καινουρια τα κινητά που έχουν αυτό το πρόβλημα (βέβαια τα πιο πολλά από τα καινούρια κινητά που τους δίνονται έχουν το ίδιο πρόβλημα πάλι:wacko: )

 

Και τα multirama, ατυπα, προσφερουν DOA κανονικα (οπως και καθε μεγαλο καταστημα, αφου εχουν καλες συμφωνιες με τη samsung).

Αυτο που "εκοψαν" σε σχεση με το παρελθον, ειναι η επιστροφη χρηματων/πιστωτικο στα κινητα τηλεφωνα.

Αλλα φυσικα κι η samsung θα σε καλυψει σε καθε ενδεχομενο για DOA 7 ημερων, αν δε βγαλεις ακρη με καποιο καταστημα, αλλα για καποιο προφανες προβλημα. Αν, δηλαδη, επιστρεψεις μια συσκευη για το -περιφημο- προβλημα της οθονης (που στις περισσοτερες περιπτωσεις για να εντοπισεις οτι υφισταται πρεπει να κανεις... διαλογισμο), τοτε το πιθανοτερο ειναι πως θα στο στειλουν πισω ανεπισκευαστο...

Link to comment
Share on other sites

Στο τμήμα service του multirama που πήγα χθες πάντως (πριν δει καν το κινητό τι πρόβλημα έχει) μου είπε το παιδί εκεί οτι προσφέρουν την υπηρεσία αυτή μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία. Το ίδιο δηλαδή που λέει και στους όρους & προυποθέσεις στο site του multirama. Μάλλον είναι ψεματάκι για να πουλήσουν αυτό που είπαν στον harley 5 φοβάμαι.

 

Να πάω σε ένα οποιδήποτε εξουσιοδοτημένο κατάστημα service της samsung να ζητήσω για DOA ή κάπου συγκεκριμένα (π.χ. smartec όπως μου είπαν από το multirama να το πάω - παράτυπα όπως έγραψα και πιο πριν) ? Αν μου το αλλάξουν εκεί με καινούριο χάνω το δικαίωμα σύμβασης αγοράς με το multirama ?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θα το πάω πίσω και βλέπουμε.

Δηλαδή πως μπορώ να καταλάβω αν έχει πρόβλημα η οθόνη χωρίς να ανοίξω την συσκευασία..... Λίγο κουλό μου φαίνεται.

Το πρόβλημα βεβαία δεν είναι τόσο τραγικό και παρατηρείτε μόνο στο γκρι χρώμα.

Αλλά εφόσον υπάρχει γιατί να το αφήσω έτσι...

Πιστεύω πως δεν θα φέρουν αντίρρηση.

Edited by makis21
Link to comment
Share on other sites

Στο τμήμα service του multirama που πήγα χθες πάντως (πριν δει καν το κινητό τι πρόβλημα έχει) μου είπε το παιδί εκεί οτι προσφέρουν την υπηρεσία αυτή μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία. Το ίδιο δηλαδή που λέει και στους όρους & προυποθέσεις στο site του multirama. Μάλλον είναι ψεματάκι για να πουλήσουν αυτό που είπαν στον harley 5 φοβάμαι.

 

Να πάω σε ένα οποιδήποτε εξουσιοδοτημένο κατάστημα service της samsung να ζητήσω για DOA ή κάπου συγκεκριμένα (π.χ. smartec όπως μου είπαν από το multirama να το πάω - παράτυπα όπως έγραψα και πιο πριν) ? Αν μου το αλλάξουν εκεί με καινούριο χάνω το δικαίωμα σύμβασης αγοράς με το multirama ?

 

Παιδια, DOA σημαινει Dead On Arrival. Δηλαδη, το ανοιγω, διαπιστωνω καποιο λειτουργικο η μη προβλημα και το επιστρεφω εντος της χρονικης περιοδου (7 ημερες για το συγκεκριμενο) για να μου δοθει καινουρια συσκευη. Για να "ενεργοποιηθει" το DOA πρεπει να υπαρχει "διαπιστωμενο" προβλημα. Αλλιως ελεγχος απο Samsung Ελλας κι αυτοι πραττουν κατα το δοκουν.

Ετσι λειτουργει και το multirama και ας ειπαν το αντιθετο. Παρε τηλ στη samsung Ελλας, να σου προτεινουν αυτοι τι ειναι καλυτερο να κανεις για το θεμα σου...

Edited by v@gelis
Link to comment
Share on other sites

Μου κανει εντυπωση οσοι παρατηρουν αυτη τη κιτρινη γραμμη η οποια.φαινεται μαλλον μονο υπο συγκεκριμενες συνθηκες και δεν βλεπουν κατι αλλο που κανει μπαμ αμεσως . Και ενοοω την ροζ αποχρωση που παιρνει η οθονη οταν κατεβαζουμε την φωτεινοτητα στο χαμηλοτερο level. Το κανει σε 3 galaxy s II που ειδα μεχρι τωρα.

Παρατηρηστε ολοι ειδικα στο προτελευταιο σκαλι φωτεινοτητας ποσο αλλαζει η θερμοκρασια του λευκου

Edited by AudiTT
Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο, είναι τελείως διαφορετικό να αλλάζει το χρώμα σε όλη την οθόνη.

Θα ήταν πρόβλημα αν η μισή οθόνη γινόταν ροζ και άλλη μισή άσπρη..

Link to comment
Share on other sites

Μου κανει εντυπωση οσοι παρατηρουν αυτη τη κιτρινη γραμμη η οποια.φαινεται μαλλον μονο υπο συγκεκριμενες συνθηκες και δεν βλεπουν κατι αλλο που κανει μπαμ αμεσως . Και ενοοω την ροζ αποχρωση που παιρνει η οθονη οταν κατεβαζουμε την φωτεινοτητα στο χαμηλοτερο level. Το κανει σε 3 galaxy s II που ειδα μεχρι τωρα.

Παρατηρηστε ολοι ειδικα στο προτελευταιο σκαλι φωτεινοτητας ποσο αλλαζει η θερμοκρασια του λευκου

 

ειναι προβλημα των amoled οθονων και το κανουν παρα πολλα κινητα σε καποιες συγκεκριμενες αποχρωσεις του γκρι πχ το Ν8 στο ρολοι της προφυλαξης...

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

ειναι προβλημα των amoled οθονων και το κανουν παρα πολλα κινητα σε καποιες συγκεκριμενες αποχρωσεις του γκρι πχ το Ν8 στο ρολοι της προφυλαξης...

 

Επειδη ημουν και κατοχος του πρωτου γαλαξια η οθονη του δεν ειχε τετοιο προβλημα.Δηλαδη όσο και να χαμήλωνα το φωτισμό η θερμοκρασία του λευκού παρεμενε η ιδια.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ημουν και κατοχος του πρωτου γαλαξια η οθονη του δεν ειχε τετοιο προβλημα.Δηλαδη όσο και να χαμήλωνα το φωτισμό η θερμοκρασία του λευκού παρεμενε η ιδια.

 

το κανουν οι πλειοψηφια τους οχι ολες... περνα μια εικονα στο κινητο που διαβαθμιζεται απο το ασπρο εως το μαυρο και δες αν στο γκρι δειχνει μωβ...

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

Το αστείο που προκύπτει αν διαβάσετε τα διάφορα forum του εξωτερικού είναι το πόσο δεδομένο θεωρούν στο εξωτερικό το DOA των 7 ημερών και εδώ το κάθε κατάστημα και εταιρία κάνει ότι θέλει σερβίροντας συνεχώς ψέματα.
Link to comment
Share on other sites

Τσεκάρετε επίσης και το pink spot problem στην camera του galaxy s2 που αναφέρουν πολλοί, το οποίο το έχει και αυτό η δική μου συσκευή ! Τελευταία φορά samsung κινητο πραγματικα.....

 

Link to comment
Share on other sites

Η δικη μου συσκευη (εκανα ολα τα τεστ) ειναι μια χαρα , μαλλον η δικη σου εχει προβλημα

 

Η δική μου και άλλων πόσων χιλιάδων ανθρώπων. Πάντως είναι καλό που υπάρχουν και νορμαλ συσκευές χωρίς προβλήματα , υπάρχει ελπίδα...

Link to comment
Share on other sites

Τσεκάρετε επίσης και το pink spot problem στην camera του galaxy s2 που αναφέρουν πολλοί, το οποίο το έχει και αυτό η δική μου συσκευή ! Τελευταία φορά samsung κινητο πραγματικα.....

 

 

Μην είσαι υπερβολικός. Αγόρασες συσκευή που δεν έχει κυκλοφορήσει 1-2 μήνες, περίμενες να είναι αψεγάδιαστή;

Η μήπως θα βρεις καλύτερη συσκευή σε αυτά τα λεφτά; Μάλλον αδύνατον.

 

Η συμβουλή μου είναι να περιμένεις για fix από την ίδια την samsung, αλλιώς αν πιστεύεις οτι δεν σε εκφράζει ξεφορτώσου το.

Η Samsung σίγουρα φταίει, αλλά ως καταναλωτές έχουμε μερίδιο ευθύνης όταν δεν κάνουμε καλή έρευνα αγοράς.

Contact: a.pap@doeyetea.eu

Αλέξανδρος - [School of Tourism & Hospitality – STEAN College] - [Web Designer]

[Root στο Galaxy S II] - [Ορολογία του Android]

Link to comment
Share on other sites

απο οτι διαβαζω σε αρκετους δεν αναβει καν το λεντ...

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

Μην είσαι υπερβολικός. Αγόρασες συσκευή που δεν έχει κυκλοφορήσει 1-2 μήνες, περίμενες να είναι αψεγάδιαστή;

Η μήπως θα βρεις καλύτερη συσκευή σε αυτά τα λεφτά; Μάλλον αδύνατον.

 

Η συμβουλή μου είναι να περιμένεις για fix από την ίδια την samsung, αλλιώς αν πιστεύεις οτι δεν σε εκφράζει ξεφορτώσου το.

Η Samsung σίγουρα φταίει, αλλά ως καταναλωτές έχουμε μερίδιο ευθύνης όταν δεν κάνουμε καλή έρευνα αγοράς.

 

Σέβομαι αυτά που λες αλλά έχεις άδικο , αγανακτισμένος είμαι όχι υπερβολικός. Το περιμένω από τον Φλεβάρη που ανακοινώθηκε το συγκεκριμένο και έχω κάνει αηδιαστική έρευνα αγοράς. Δεν μπορούσα να περιμένω νομίζω ότι καινούριο -high end - κινητό θα έιχε κίτρινη οθόνη και pink spot στην κάμερα και την φωτογραφική... και όλα αυτά γίνονται χειρότερα όταν πρέπει να αντιμετωπίσεις το after sales service στην ελλάδα .......

Software fix σίγουρα δεν θα φτιάξει και τα δύο αύτα προβλήματα γιατί είναι θέμα hardware.

 

Και όλοι εσείς που είστε επικριτικοί καλό θα ήταν να είστε με τις εταιρίες και όχι με τους καταναλωτές γιατί αυτό είναι προς όφελός μας ...

Link to comment
Share on other sites

παιδια μην κολλατε σε τετοια πραγματα....και το προηγουμενο galaxy ειχε ενα ψιλοπροβλημα χρωματος, οπως και το nexus με κιτριναδα, οπως και το iphone που το προβλημα εκει ηταν μεγαλο....μπορω να βρω τετοια προβληματα 1000: π.χ. σε εναν φιλο μου στο sgII κουνιετε το κεντρικο κουμπι....σε εμενα οχι....προβλημα???
Link to comment
Share on other sites

ackel δυστυχώς έχεις δίκιο.

 

Παρόλο που η Samsung δεν είχε και τόσο άσχημη προϊστορία σε τέτοια ζητήματα, τώρα με το SGS2 φαίνεται ότι βιάστηκε να κυκλοφορήσει τη συσκευή για να καλύψει τη μεγάλη ζήτηση. Και αυτή η βιασύνη όπως πάντα οδηγεί τις εταιρείες να κάνουν διάφορα... με διάφορες συνέπειες... Βέβαια μη λες ποτέ πάλι Samsung. Αυτό δεν το κάνει μόνο η Samsung, το κάνουν ΟΛΟΙ. Ακόμα και η Apple με τα τόσο υψηλά standrads το έχει πάθει αυτό. Υπάρχει ένας κανόνας, όπου υπάρχει η ανάγκη και η ζήτηση για μεγάλη ποσότητα, τότε αναγκαστικά κάποιες φορές πέφτει η ποιότητα.

 

Και κάτι άλλο. Σε σοβαρές αγορές που κάνεις και θες να τις κρατήσεις καιρό, πρέπει να μάθεις να κάνεις υπομονή. Δεν πρέπει να τρέχεις να αγοράζεις συσκευές με το που πρωτοκυκλοφορούν. Έχω αναφερθεί πάλι σε αυτό το ζήτημα σε άσχετο θέμα σε ανύποπτο χρόνο. Στην αρχή κάποια πράγματα είναι ψιλολαχείο. Μετά από κάποιο διάστημα, τα πράγματα αρκετές φορές στρώνουν... και αυτό δε γίνεται τυχαία...

 

Πάντως για το πρόβλημα στο πάνελ που λες έχω δει κάποιες φωτογραφίες που πραγματικά για άλλη μια φορά κάποιοι ψειρίζουν τη μαϊμού. Βέβαια εσύ μπορεί να το έχεις σε μεγαλύτερο βαθμό. Αν πραγματικά σε ενοχλεί στην καθημερινή χρήση, τότε πήγαινέ το χωρίς σκέψη για DOA. Και ζήτα να το βάλεις δίπλα σε μια άλλη συσκευή για να αναπαράγεις το πρόβλημα. Αν η άλλη συσκευή δεν παρουσιάζει το ίδιο φαινόμενο, τότε ζήτα DOA χωρίς πολλά πολλά. Πάντως ειδικά το θέμα του panel είναι λαχείο. Ακόμα και σε συσκευές απεικόνισης πολλών χιλιάδων ευρώ, πολλές φορές το panel είναι λαχείο...

 

 

Από περιέργεια για το ροζ σημείο στην κάμερα. Tι ROM έχει η συσκευή σου, και τι firmware η κάμερα σου; Έχεις κάνει firmware update στην κάμερα από το Samsung apps;

Δες εδώ για να τσεκάρεις το firmware της κάμερας και διάβασε και το υπόλοιπο θέμα αν θες, μήπως βελτιωθεί αυτό το φαινόμενο που βλέπεις με κάποιο firmware update. Προσοχή μην εγκαταστήσεις .apk για αναβάθμιση της κάμερας αν δεν είσαι σίγουρος. Κάνε αναβάθμιση μέσω Samsung apps.

 

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=13734552&postcount=39

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1098834&page=8

Edited by karlesg
Link to comment
Share on other sites

Εχουν να δουν τα ματια σου με κινητα αλλων εταιριων.... ;)

 

V@geli να σου πω σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες που έχεις προσφέρει γενικότερα! Δεν στο έχω πει τόσο καιρο !

 

ackel δυστυχώς έχεις δίκιο.

 

Παρόλο που η Samsung δεν είχε και τόσο άσχημη προϊστορία σε τέτοια ζητήματα, τώρα με το SGS2 φαίνεται ότι βιάστηκε να κυκλοφορήσει τη συσκευή για να καλύψει τη μεγάλη ζήτηση. Και αυτή η βιασύνη όπως πάντα οδηγεί τις εταιρείες να κάνουν διάφορα... με διάφορες συνέπειες... Βέβαια μη λες πότε πάλι Samsung. Αυτό δεν το κάνει μόνο η Samsung, το κάνουν ΟΛΟΙ. Ακόμα και η Apple με τα τόσο υψηλά standrads το έχει πάθει αυτό. Υπάρχει ένας κανόνας, όπου υπάρχει η ανάγκη και η ζήτηση για μεγάλη ποσότητα, τότε αναγκαστικά κάποιες φορές πέφτει η ποιότητα.

 

Και κάτι άλλο. Σε σοβαρές αγορές που κάνεις και θες να τις κρατήσεις καιρό, πρέπει να μάθεις να κάνεις υπομονή. Δεν πρέπει να τρέχεις να αγοράζεις συσκευές με το που πρωτοκυκλοφορούν. Έχω αναφερθεί πάλι σε αυτό το ζήτημα σε άσχετο θέμα σε ανύποπτο χρόνο. Στην αρχή κάποια πράγματα είναι ψιλολαχείο. Μετά από κάποιο διάστημα, τα πράγματα αρκετές φορές στρώνουν... και αυτό δε γίνεται τυχαία...

 

Πάντως για το πρόβλημα στο πάνελ που λες έχω δει κάποιες φωτογραφίες που πραγματικά για άλλη μια φορά κάποιοι ψειρίζουν τη μαϊμού. Βέβαια εσύ μπορεί να το έχεις σε μεγαλύτερο βαθμό. Αν πραγματικά σε ενοχλεί στην καθημερινή χρήση, τότε πήγαινέ το χωρίς σκέψη για DOA. Και ζήτα να το βάλεις δίπλα σε μια άλλη συσκευή για να αναπαράγεις το πρόβλημα. Αν η άλλη συσκευή δεν παρουσιάζει το ίδιο φαινόμενο, τότε ζήτα DOA χωρίς πολλά πολλά. Πάντως ειδικά το θέμα του panel είναι λαχείο. Ακόμα και σε συσκευές απεικόνισης πολλών χιλιάδων ευρώ, πολλές φορές το panel είναι λαχείο...

 

 

Από περιέργεια για το ροζ σημείο στην κάμερα. Tι ROM έχει η συσκευή σου, και τι firmware η κάμερα σου; Έχεις κάνει firmware update στην κάμερα από το Samsung apps;

Δες εδώ για να τσεκάρεις το firmware της κάμερας και διάβασε και το υπόλοιπο θέμα αν θες, μήπως βελτιωθεί αυτό το φαινόμενο που βλέπεις με κάποιο firmware update. Προσοχή μην εγκαταστήσεις .apk για αναβάθμιση της κάμερας αν δεν είσαι σίγουρος. Κάνε αναβάθμιση μέσω Samsung apps.

 

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=13734552&postcount=39

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1098834&page=8

 

Είμαι στην παρτίδα PDA : XWKE2 και PHONE : XXKDJ . Δεν συμπαθώ την apple αλλά όταν υπήρξαν τα προβλήματα με iphone 4 βγήκε και είπε ότι όποιος θέλει μπορεί να γυρίσει πίσω το κινητό του και να του επιστρέψει τα λεφτά ακόμα και αν είχε περάσει η περίοδος του DOA του.... καλα δεν μιλάω για ελλάδα που ειναι μπανανία, εδώ ποτέ δεν ίσχυσε.

 

Εφόσον δεν έχει βγει επίσημο update για τα ελληνικά SGSII δεν πρόκειται να πειράξω τίποτα βάζοντας ROM με πλάγιους τρόπους και ψάχνοντας επί ώρες. Αυτό που θέλω είναι απλό , το νόμιμο δικαίωμά μου. Έχω πληρώσει 600 ευρώ και δεν ανέχομαι ούτε pink spots ούτε yellow tints. Ζητάω από τον μεταπωλητή να μου επισκευάσει το κινητό ή να μου το αντικαταστήσει. Σε περίπτωση που πάλι έχει βλάβη το κινητό που θα πάρω από το service θα ζητήσω με βάση τον νόμο επιστροφή των χρημάτων μου.

 

Τώρα όσον αφορά το DOA πραγματικά δεν ξέρω τι γίνεται με τα καταστήματα στην Ελλάδα και ειδικότερα το multirama . Απ'όσα μου είπε το παιδί που δουλεύει εκεί δεν ισχύει το DOA, ισχύουν μόνο οι επιστροφές συσκευών που δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία. Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω είναι ευπρόσδεκτα τα σχόλια του..

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον δεν έχει βγει επίσημο update για τα ελληνικά SGSII δεν πρόκειται να πειράξω τίποτα βάζοντας ROM με πλάγιους τρόπους και ψάχνοντας επί ώρες.

 

Δε σου λέω για κάτι ανεπίσημο... διάβασε τα links... απλά πας στο Samsung apps και κάνεις αναβάθμιση στο camera firmware αν σου τη βγάλει. Καμία σχέση με Odin κλπ...

 

 

Όσο γι αυτό που λες για την Apple ναι έχεις δίκιο. Η Apple αλλά και η Nokia πχ είναι πολύ πιο σοβαρές εταιρείες σε τέτοια ζητήματα υποστήριξης. Από τη Samsung μην περιμένεις κάτι τέτοιο.

Edited by karlesg
Link to comment
Share on other sites

V@geli να σου πω σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες που έχεις προσφέρει γενικότερα! Δεν στο έχω πει τόσο καιρο !

 

 

Δεν υπαρχει λογος να με ευχαριστεις. Ελπιζω να βγαλεις μια ακρη με samsung hellas, αν κι ειμαι αισιοδοξος οτι θα γινει...

Link to comment
Share on other sites

Νέα ενημέρωση : Μίλησα με εξυπηρηετηση πελατών της samsung hellas kai multirama .

Η ερώτηση και στους δυο ήταν αν υποστηρίζουν DOA 7 ημερών. Σας γραφω τις ακριβείς απαντήσεις που πήρα.

 

Multirama : "DOA 7 ημερών για τα κινητά υποστηρίζουμε εάν ΔΕΝ έχει ανοιχτεί η συσκευασια " (!!!!!!)

 

Samsung hellas : " Εμείς δεν υποστηρίζουμε DOA , ρωτήστε αν το κάνει το κατάστημά απο όπου το αγοράσατε"

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [S II] Πρόβλημα οθόνης και κάμερας

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...