Jump to content

Φωτογραφίες από τα παλιά μπλε λεωφορεία


dimangelid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Giorgos Kollias ( 5 Ιούλ. 2004 , 18:50)

 

Ναι. Είναι σίγουρο ότι θα αποσυρθούν όλα τα παλιά (και τα 100 Volvo του 1981-1982, και τα τελευταία 50 Ikarus (παρτίδες 1982 και 1984)). Πάντως, όσοι ενδιαφέρεστε για τα παλιά αστικά, τρέξτε στον Πειραιά χωρίς καθυστέρηση. Είναι οι τελευταίες τους μέρες...

Κρίμα που δεν έχω βιντεοκάμερα να πάρω κανένα πλάνο.

 

 

Δε χρειάζεται ουτε στο Πειραιά να πάνε ούτε πουθενά. Μια βόλτα στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες επαρχιακές πόλεις μόλις αποσυρθούν και θα τα δείτε εκεί σε πλήρη χρήση. :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 211
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Hράκλειο πάντως γίνεται χαμός. Εδώ κι ένα χρόνο έχει αρχίσει η αλλαγή. Έφυγαν όλα σχεδόν τα παλία (έχουν μείνει ελάχιστα) και στη θέση τους έχουν έρθει κάτι Mercedes και DAF. Εδώ κι ένα μήνα έχουν κάνει την εμφάνισή τους και λίγα MAN, τα οποία πρέπει να είναι τελείως καινούργια. :up:
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Giorgos Kollias ( 5 Ιούλ. 2004 , 18:50)

 

Ναι. Είναι σίγουρο ότι θα αποσυρθούν όλα τα παλιά (και τα 100 Volvo του 1981-1982, και τα τελευταία 50 Ikarus (παρτίδες 1982 και 1984)). Στις 30 Ιουνίου πήγα στον Πειραιά και έμαθα από τους οδηγούς ότι κάποια από τα νέα λεωφορεία έχουν ήδη φτάσει (είναι στο αμαξοστάσιο και τοποθετούνται πινακίδες, ακυρωτικά κ.λ.π.). Οι οδηγοί είχανε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά!!! Βλαστημάγανε τα Ikarus (λόγω παλαιότητας, μηχανικού κιβώτιου και -το σημαντικότερο- έλλειψης κλιματισμού τώρα με τις ζέστες...). Το site της ΕΘΕΛ έχει πραγματικά ωραίες φωτογραφίες!

 

Τα καινούρια της Irisbus έχουν ωραία εμφάνιση. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως γιατί η εταιρία αυτή παίρνει όλες τις δουλειές τα τελευταία χρόνια. Η ΕΛΒΟ ξέπεσε. Ο Σαρακάκης το ίδιο. Τι γίνεται;;;

Πάντως, όσοι ενδιαφέρεστε για τα παλιά αστικά, τρέξτε στον Πειραιά χωρίς καθυστέρηση. Είναι οι τελευταίες τους μέρες...

Κρίμα που δεν έχω βιντεοκάμερα να πάρω κανένα πλάνο.

 

 

Παλιά Volvo έχω πετύχει αρκετά τις τελευταίες 2 εβδομάδες στην διαδρομή του Α1! Μάλιστα έχω μπει και έχω βγάλει αρκετές φωτογραφίες από το εσωτερικό τους. Είναι βέβαια με κινητό... Ikarus έχουν να έρθουν στην Βούλα πολλά χρόνια ( εκτός αν πέρασε κανένα και μου ξέφυγε :p ) . Αφού λες ότι είναι οι τελευταίες τους μέρες θα πάω στον Πειραιά μάλλον την Τετάρτη για να κάνω μια διαδρομή με Ikarus και να βγάλω φωτογραφίες! Τώρα ειδικά που έχω και κάρτα απεριορίστων διαδρομών είμαι μια χαρά :p Όποιος θέλει τις φωτογραφίες από τα Volvo να μου πει για να του τις στείλω :) Α κάτι που ξέχασα να ρωτήσω! Όσα Volvo έχουν αποσυρθεί, τι τα έχουν κάνει τώρα; Τα χρησιμοποιούν τίποτα δημοτικές συγκοινωνίες ή τα έχουν στείλει σε άλλες περιοχές της Ελλάδας; Και εγώ πάντως έχω την ίδια απορία με εσένα για ΕΛΒΟ και Σαρακάκη... Θα δω μπας και ξέρει τίποτα κανένας οδηγός.

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Τα ΜΑΝ που έλεγα πριν

http://www.mzk.bydgoszcz.pl/tabor/autobusy/ManNL223/s1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sorry παιδιά. Λάθος με το αμέσως προηγούμενο μήνυμα. Είχα σκοπό να απαντήσω στον dimangelid, άλλα έκανα βλακεία.

 

Δε νομίζω να έφτασε στη Βούλα κανένα Ikarus τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Μερικές φορές δρομολογούνται στη γραμμή 101.

 

Κανένα Volvo δεν έχει αποσυρθεί, απ'οτι νομίζω. Κάποτε είχα ακούσει ότι δυο-τρία αρθρωτά Volvo της Θεσσαλονίκης, όταν αποσύρθηκαν πριν 5-6 χρόνια, τα έστειλαν στην Πάτρα. Ξέρει κανείς αν αυτό αληθεύει;

 

Αν μπορείς, να ρίξουμε καμιά ματιά στις φωτο που έβγαλες. Σίγουρα θα αξίζει τον κόπο!

 

Το ΜΑΝ του Ηρακλείου μοιάζει πολύ με τα IRISBUS που περιμένουμε στην Αθήνα (ειδικά τα φώτα).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Bayern 7, τα κόκκινα Volvo της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν ακόμα; Ο ΟΑΣΘ είχε πει ότι θα τα απέσυρε από το 2002!!!! Το χειμώνα, υπήρχαν.
Link to comment
Share on other sites

Aκόμα κυκλοφορούν. Λίγα έχουν μείνει πάντως. Έχουν βάλει κάτι καινούρια λευκά που δεν θυμάμαι τι μάρκα είναι...

Που οι πινακίδες που λένε τη γραμμή είναι με πορτο καλί γράμματα..

 

Edit:

 

Βρήκα κάτι φωτό στο site του ΟΑΣΘ.

 

Τα καινούρια είναι αυτά τα άσπρα αλλά ακόμα η πλειοψηφία είναι τα κόκκινα... Φυσικά τα μεγάλα τα διπλά είναι όλα τα μπλε τα κλασσικά τα σαρακακης, που φαίνονται στη δεξιά φωτό.

http://www.oasth.gr/images/testpic2.jpghttp://www.oasth.gr/images/book_cover.gif

Link to comment
Share on other sites

Το μεσαίο πρέπει να είναι Volvo B7. Το κάτω φαίνεται πολύ μικρό, αλλά δεν ξέρω τι είναι.

Αν βρούμε καμιά φωτο με Volvo κόκκινο αρθρωτό της δεκαετίας του '80 στη Θεσσαλονίκη, θα είμαστε πολύ τυχεροί. Αλλά, χλωμό το νομίζω...

 

Πριν κανένα χρόνο είχα βρει μια ιστοσελίδα. Ένας (ολλανδός μάλλον) που είχε έρθει στην Ελλάδα το 1984(!!!!) είχε τραβήξει μερικές πολύ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες, τις οποίες και παρουσιάζει:

 

http://gallery18937.fotopic.net/c47704.html

 

Πέρα από τα παλιά (έως ΠΟΛΥ παλιά) αστικά της Αθήνας, έχει και ΚΤΕΛ από την επαρχία, καθώς και αμαξοστοιχίες. Το πιο εντυπωσιακό είναι οι φωτο της Ομόνοιας (στις καλές της εποχές................).

 

Πώς σας φαίνεται;

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Giorgos Kollias ( 9 Ιούλ. 2004 , 16:46)

 

Το μεσαίο πρέπει να είναι Volvo B7. Το κάτω φαίνεται πολύ μικρό, αλλά δεν ξέρω τι είναι.

Αν βρούμε καμιά φωτο με Volvo κόκκινο αρθρωτό της δεκαετίας του '80 στη Θεσσαλονίκη, θα είμαστε πολύ τυχεροί. Αλλά, χλωμό το νομίζω...

 

Πριν κανένα χρόνο είχα βρει μια ιστοσελίδα. Ένας (ολλανδός μάλλον) που είχε έρθει στην Ελλάδα το 1984(!!!!) είχε τραβήξει μερικές πολύ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες, τις οποίες και παρουσιάζει:

 

http://gallery18937.fotopic.net/c47704.html

 

Πέρα από τα παλιά (έως ΠΟΛΥ παλιά) αστικά της Αθήνας, έχει και ΚΤΕΛ από την επαρχία, καθώς και αμαξοστοιχίες. Το πιο εντυπωσιακό είναι οι φωτο της Ομόνοιας (στις καλές της εποχές................).

 

Πώς σας φαίνεται;

 

 

Ναι όντως, αυτό που είναι κάτω από το κόκκινο είναι Volvo B7LA. Είναι η 12μετρη έκδοση του αρθρωτού Volvo B7LA που έχουμε στην Αθήνα. Το καταλαβαίνω αμέσως από τα φανάρια του καθώς και από το σήμα της Volvo στο μπροστινό του μέρος! Τις φωτογραφίες που έχω βγάλει θα τις στείλω αργότερα γιατί τώρα φεύγω για μπάνιο :p

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Οι φωτο του ολλανδού είναι τραβηγμένες κυρίως στον παράδρομο της Ακαδημίας και εκεί τριγύρω (Ιπποκράτους κ.λ.π.).

 

Από τον Πειραιά έχουμε κανένα νεότερο;

 

Χρήσιμο υλικό υπάρχει και στο αρχείο της ιστοσελίδας της εφημερίδας ''ΤΑ ΝΕΑ''. Μάλλον από εκεί βρήκατε τη φωτο που στάλθηκε στις 4 Απρ. 2004 σe αυτό το forum. Δεν είναι όμως η μόνη που υπάρχει εκεί. Με λίγη προσπάθεια ελπίζω να βρούμε και άλλες. Όλο και κάτι θα υπάρχει...

Τις τελευταίες μέρες είδα στην 421 (Αγ.Ανάργυροι-Αγ.Παρασκευή) αρθρωτά παλιά Volvo! Κάποια από τα βόρεια προάστεια (όπως η Αγ. Παρασκευή) είχαν πολλά χρόνια να δουν παλιά να χρησιμοποιούνται.

 

Πάντως, όπου να'ναι, θα δούμε και τα Irisbus στους δρόμους.

Δεν υπάρχει βιασύνη για τις φωτογραφίες. Μελλοντικά.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Giorgos Kollias (10 Ιούλ. 2004 , 18:43)

 

Οι φωτο του ολλανδού είναι τραβηγμένες κυρίως στον παράδρομο της Ακαδημίας και εκεί τριγύρω (Ιπποκράτους κ.λ.π.).

 

Από τον Πειραιά έχουμε κανένα νεότερο;

 

Χρήσιμο υλικό υπάρχει και στο αρχείο της ιστοσελίδας της εφημερίδας ''ΤΑ ΝΕΑ''. Μάλλον από εκεί βρήκατε τη φωτο που στάλθηκε στις 4 Απρ. 2004 σe αυτό το forum. Δεν είναι όμως η μόνη που υπάρχει εκεί. Με λίγη προσπάθεια ελπίζω να βρούμε και άλλες. Όλο και κάτι θα υπάρχει...

Τις τελευταίες μέρες είδα στην 421 (Αγ.Ανάργυροι-Αγ.Παρασκευή) αρθρωτά παλιά Volvo! Κάποια από τα βόρεια προάστεια (όπως η Αγ. Παρασκευή) είχαν πολλά χρόνια να δουν παλιά να χρησιμοποιούνται.

 

Πάντως, όπου να'ναι, θα δούμε και τα Irisbus στους δρόμους.

Δεν υπάρχει βιασύνη για τις φωτογραφίες. Μελλοντικά.

 

 

Έτοιμες οι φωτογραφίες από τα παλιά αρθρωτά Volvo ! Βρίσκονται στην διεύθυνση http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/volvo_b10m/11_7_2004/ . Πειραιά δεν κατάφερα να πάω για φωτογραφίες... Θα το φροντίσω όμως την εβδομάδα που μας έρχεται :) Από που μαθαίνεις τόσες πληροφορίες για τα λεωφορεία;

 

EDIT

 

Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες με την κάμερα του Nokia 6600 και είναι σε ανάλυση 640x480 .

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Φίλε dimangelid έκανες σπουδαία δουλειά! Δεν ήξερα ότι μπορεί κάποιος να μεταφέρει από το κινητό του φωτο στο διαδίκτυο. Η ανάλυση των εικόνων είναι πολύ καλή.

 

Όταν πας Πειραιά, προσπάθησε αν μπορείς να κάνεις το ίδιο και με τα Ikarus. Η καμπίνα του οδηγού (τιμόνι, ταμπλό, όργανα και διακόπτες) έχει πάντα ενδιαφέρον (από φωτογραφική άποψη). Το ίδιο και οι επιγραφές των λεωφορείων (αριθμός γραμμής, λογότυπα, πινακίδες, προβολείς κ.λ.π.). Το ίδιο ενδιαφέρον έχουν και οι καμπίνες των Volvo.(Ειδικά ο μοχλός του αυτόματου κιβωτίου).

 

Γύρω στα σαράντα νέα Irisbus βρίσκονται προς εκτελωνισμό στη Δραπετσώνα. Μπορεί να τα δει κανείς αν πάρει το 875 (πράγμα που έκανα προχτές). Επίσης, στην 906 (Καλλίπολη) είδα και ένα Ikarus παρτίδας 1980!!!. (Χωρίς αμφιβολία, το αρχαιότερο αστικό του στόλου σήμερα εν ενεργεία...). Χωρίς ρεύμα, στον Πειραιά γινόταν το έλα να δεις!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Giorgos Kollias (14 Ιούλ. 2004 , 12:32)

 

Φίλε dimangelid έκανες σπουδαία δουλειά! Δεν ήξερα ότι μπορεί κάποιος να μεταφέρει από το κινητό του φωτο στο διαδίκτυο. Η ανάλυση των εικόνων είναι πολύ καλή.

 

Όταν πας Πειραιά, προσπάθησε αν μπορείς να κάνεις το ίδιο και με τα Ikarus. Η καμπίνα του οδηγού (τιμόνι, ταμπλό, όργανα και διακόπτες) έχει πάντα ενδιαφέρον (από φωτογραφική άποψη). Το ίδιο και οι επιγραφές των λεωφορείων (αριθμός γραμμής, λογότυπα, πινακίδες, προβολείς κ.λ.π.). Το ίδιο ενδιαφέρον έχουν και οι καμπίνες των Volvo.(Ειδικά ο μοχλός του αυτόματου κιβωτίου).

 

Γύρω στα σαράντα νέα Irisbus βρίσκονται προς εκτελωνισμό στη Δραπετσώνα. Μπορεί να τα δει κανείς αν πάρει το 875 (πράγμα που έκανα προχτές). Επίσης, στην 906 (Καλλίπολη) είδα και ένα Ikarus παρτίδας 1980!!!. (Χωρίς αμφιβολία, το αρχαιότερο αστικό του στόλου σήμερα εν ενεργεία...). Χωρίς ρεύμα, στον Πειραιά γινόταν το έλα να δεις!!

 

 

Εννοείται ότι θα κάνω το ίδιο με το Ikarus! Μάλιστα θα το πάρω μέχρι εκεί που κάνει τέρμα ώστε να βγάλω όσες ποιο πολλές φωτογραφίες μπορώ! Για να βγάλω την θέση του οδηγού είναι λίγο δύσκολο... Προσπάθησε να σκεφτείς κάτι ώστε να το πω στον οδηγό και να με αφήσει να βγάλω φωτογραφίες. Επίσης έβλεπα συνέχεια Volvo B10M ( τα παλιά αρθρωτά ) προχτές που ήμουν στην πλατεία Βάθης. Για τις καμπίνες των Volvo λες για τα παλιά ή τα καινούργια B7LA ;

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα στον Πειραιά αλλά έφτασα αργά ( 21:50 ) γιατί το ρημάδι το Α1 έκανε μια ώρα να περάσει από την στάση που ήμουν στην Βούλα... Σήμερα έβγαλα πάλι από Volvo B10M ( παλιό αρθρωτό ) αλλά είναι ποιο ενδιαφέρουσες οι 2 από τις σημερινές γιατί... είναι από την θέση του οδηγού! Έβγαλα και 2-3 από το εσωτερικό ενός Ikarus αλλά δεν έβγαλα άλλες λόγω της νύχτας επειδή θα ήταν χάλια η ποιότητα ( διαβάστε παρακάτω για την ποιότητα ). Ενημερώνω από τώρα ότι η ποιότητα δεν έιναι τόσο καλή διότι όλες οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν νύχτα και με την επιλογή ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΛΗΨΗ του Nokia 6600 ενεργοποιημένη. Παρακάτω είναι οι σημερινές φωτογραφίες:

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 1: Volvo B10M ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΥ ( 1 ) [ αυτή εκτός της νυχτερινήες λήψης έχει και zoom και είναι ακόμα χειρότερη η ποιότητα... ]

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/volvo_b10m/16_7_2004/Image(536).jpg

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 2: Volvo B10M ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΥ ( 2 )

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/volvo_b10m/16_7_2004/Image(537).jpg

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 3: Volvo B10M Δίπλα από την θέση του οδηγού

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/volvo_b10m/16_7_2004/Image(535).jpg

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 4: Volvo B10M Μπροστινό μέρος

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/volvo_b10m/16_7_2004/Image(538).jpg

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 5: Volvo B10M Την ώρα που ξεκίναγε. Βγήκε θολή για αυτό τον λόγο

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/volvo_b10m/16_7_2004/Image(539).jpg

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 6: Ikarus Πίσω μέρος

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/ikarus/16_7_2004/Image(542).jpg

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 7: Ikarus Πίσω πόρτα ( 1 )

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/ikarus/16_7_2004/Image(543).jpg

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 8: Ikarus Πίσω πόρτα ( 2 )

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/ikarus/16_7_2004/Image(544).jpg

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 9: Ikarus

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/ikarus/16_7_2004/Image(545).jpg

 

 

Θα ξαναπάω από Τρίτη ( πρωί αυτή την φορά για να έχουν καλύτερη ποιότητα οι φωτογραφίες ) για να βγάλω φωτογραφίες από τα Ikarus και θα προσπαθήσω να μπω και σε Volvo B10M για να βγάλω την θέση του οδηγού. Περιμένω σχόλια για τις φωτογραφίες μου :)

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Ψάχνω τώρα στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας Τα Νέα για φωτογραφίες κ.λ.π. για τα παλιά λεωφορεία. Μέχρι τώρα έχω βρει το παρακάτω άρθρο: http://ta-nea.dolnet.gr/neaweb/nsearch.print_unique?entypo=A&f=17628&m=N57&aa=1

 

Αν βρω κάτι άλλο σε αυτή την εφημερίδα ή σε άλλη θα ενημερώσω με edit αυτού του post.

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Φίλε τι να σου πω... Ένα κινητό μπορεί να κάνει θαύματα!

 

Όλες οι φωτογραφίες είναι μία και μία... Στόχευσες ακριβώς στα σημεία που θα στόχευα κι εγώ.

 

Οι δύο πρώτες ειδικά (θέση οδηγού), είναι συλλεκτικά κομμάτια.

Στην πρώτη φαίνεται ξεκάθαρα η κονσόλα με τα κουμπιά και τα λαμπιόνια των τεσσάρων θυρών. Είναι τα κλασικά των Volvo.

Η δεύτερη φωτο δεν περιγράφεται με λόγια. Είναι όλα τα λεφτά.......

Η 3η καλύπτει όλο το χώρο εσωτερικά κάτω από το παρμπρίζ. Συνήθως στην άκρη (κοντά στη μπροστινή πόρτα) είναι αναρτημένη σε κάθε λεωφορείο μία μικρή πλακέτα με τα χαρακτηριστικά του εργοστασίου κατασκευής (φίρμα, αριθμός πλαισίου, τύπος, αριθμός σειράς κατασκευής, κυβισμός, και το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ: ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ). Δυστυχώς, μέχρι σήμερα δε βρήκα κανένα Volvo B10M στην Αθήνα που να έχει τέτοια πλακέτα. Τα ''πράσινα'' Volvo του ΗΣΑΠ στον Πειραιά είχαν όλα. Επίσης, τα περισσότερα Ikarus έχουν. Αξίζει τον κόπο, όταν θα σου ξαναδοθεί η ευκαιρία, να βγάλεις φώτο της πλακέτας.

 

Οι 4 και 5 θα μπορούσαν κάλλιστα να κερδίσουν βραβείο στο διαγωνισμό φωτογραφίας που είχε διοργανώσει ο ΟΑΣΑ πέρυσι την άνοιξη. Κρίμα που δεν τις είχες τότε.

 

Δεν πειράζει. Κράτησέ τες για τον επόμενο!!!

 

Η 6η (πίσω τμήμα Ikarus) θα μπορούσε κι αυτή να διεκδικήσει βραβείο.

Οι τρεις τελευταίες έχουν κι αυτές το δικό τους ενδοαφέρον. Οι πόρτες και τα μίνι τζαμάκια των Ikarus είναι κι αυτά εξάρτημα ΚΛΑΣΙΚΟ στο είδος τους...

 

Το μόνο που μένει, είναι να βγάλεις και μια-δυο φωτο από τη θέση του οδηγού στα Ikarus και από την άρθρωση των Volvo.

Επίσης, στην πλ. Καραισκάκη στον Πειραιά, εκεί που κάνουν τέρμα τα 832,833 και 875 είναι μία από τις σπάνιες περιπτώσεις που μπορείς να δεις μέχρι και τρία ή τέσσερα Ikarus το ένα πίσω από το άλλο... Αξίζει τον κόπο μία φωτο.

 

Για τα νέα Volvo B7 δεν υπάρχει πίεση χρόνου. Έχουμε τουλάχιστον άλλα 7-8 χρόνια μπροστά μας (αν εφαρμοστεί το όριο ηλικίας των 12 ετών) μέχρι να τα αποσύρουν........ Πάντως, αισθητικά, είναι ασύγκριτα καλύτερα σε σχέση με τα Ο405GN.

 

Τα "ΝΕΑ" έχουν αρκετό υλικό. Θα προσπαθήσω να ψάξω κι εγώ. Δυστυχώς, ειδικά αυτή τη βδομάδα δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο.

 

Πώς τα κατάφερες και κάθησες στη θέση του οδηγού;; Συνήθως οι οδηγοί, είναι περίεργοι τύποι. Τσατίζονται πολύ εύκολα και το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να βλαστημάνε. Άσε που τώρα, όταν κόβουμε βόλτες στα τέρματα και περιεργαζόμαστε τα οχήματα, κινδυνεύουμε να χαρακτηριστούμε και ύποπτοι για τρομοκρατία...

 

Και κάτι τελευταίο. Κυκλοφόρησε ένα λεύκωμα στα ελληνικά, αφιερωμένο στο ιστορικό της κατασκευής οχημάτων κάθε είδους από ελληνικά εργοστάσια. Έχει ένα κεφάλαιο ειδικά για τα λεωφορεία ελληνικής κατασκευής (Βιαμάξ, Σαρακάκης, Σφακιανάκης, Στάγιερ/ΕΛΒΟ κ.λ.π.). Φαντάζεσαι τι φωτογραφίες έχει μέσα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Giorgos Kollias (19 Ιούλ. 2004 , 22:36)

 

Φίλε τι να σου πω... Ένα κινητό μπορεί να κάνει θαύματα!

 

Όλες οι φωτογραφίες είναι μία και μία... Στόχευσες ακριβώς στα σημεία που θα στόχευα κι εγώ.

 

Οι δύο πρώτες ειδικά (θέση οδηγού), είναι συλλεκτικά κομμάτια.

Στην πρώτη φαίνεται ξεκάθαρα η κονσόλα με τα κουμπιά και τα λαμπιόνια των τεσσάρων θυρών. Είναι τα κλασικά των Volvo.

Η δεύτερη φωτο δεν περιγράφεται με λόγια. Είναι όλα τα λεφτά.......

Η 3η καλύπτει όλο το χώρο εσωτερικά κάτω από το παρμπρίζ. Συνήθως στην άκρη (κοντά στη μπροστινή πόρτα) είναι αναρτημένη σε κάθε λεωφορείο μία μικρή πλακέτα με τα χαρακτηριστικά του εργοστασίου κατασκευής (φίρμα, αριθμός πλαισίου, τύπος, αριθμός σειράς κατασκευής, κυβισμός, και το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ: ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ). Δυστυχώς, μέχρι σήμερα δε βρήκα κανένα Volvo B10M στην Αθήνα που να έχει τέτοια πλακέτα. Τα ''πράσινα'' Volvo του ΗΣΑΠ στον Πειραιά είχαν όλα. Επίσης, τα περισσότερα Ikarus έχουν. Αξίζει τον κόπο, όταν θα σου ξαναδοθεί η ευκαιρία, να βγάλεις φώτο της πλακέτας.

 

Οι 4 και 5 θα μπορούσαν κάλλιστα να κερδίσουν βραβείο στο διαγωνισμό φωτογραφίας που είχε διοργανώσει ο ΟΑΣΑ πέρυσι την άνοιξη. Κρίμα που δεν τις είχες τότε.

 

Δεν πειράζει. Κράτησέ τες για τον επόμενο!!!

 

Η 6η (πίσω τμήμα Ikarus) θα μπορούσε κι αυτή να διεκδικήσει βραβείο.

Οι τρεις τελευταίες έχουν κι αυτές το δικό τους ενδοαφέρον. Οι πόρτες και τα μίνι τζαμάκια των Ikarus είναι κι αυτά εξάρτημα ΚΛΑΣΙΚΟ στο είδος τους...

 

Το μόνο που μένει, είναι να βγάλεις και μια-δυο φωτο από τη θέση του οδηγού στα Ikarus και από την άρθρωση των Volvo.

Επίσης, στην πλ. Καραισκάκη στον Πειραιά, εκεί που κάνουν τέρμα τα 832,833 και 875 είναι μία από τις σπάνιες περιπτώσεις που μπορείς να δεις μέχρι και τρία ή τέσσερα Ikarus το ένα πίσω από το άλλο... Αξίζει τον κόπο μία φωτο.

 

Για τα νέα Volvo B7 δεν υπάρχει πίεση χρόνου. Έχουμε τουλάχιστον άλλα 7-8 χρόνια μπροστά μας (αν εφαρμοστεί το όριο ηλικίας των 12 ετών) μέχρι να τα αποσύρουν........ Πάντως, αισθητικά, είναι ασύγκριτα καλύτερα σε σχέση με τα Ο405GN.

 

Τα "ΝΕΑ" έχουν αρκετό υλικό. Θα προσπαθήσω να ψάξω κι εγώ. Δυστυχώς, ειδικά αυτή τη βδομάδα δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο.

 

Πώς τα κατάφερες και κάθησες στη θέση του οδηγού;; Συνήθως οι οδηγοί, είναι περίεργοι τύποι. Τσατίζονται πολύ εύκολα και το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να βλαστημάνε. Άσε που τώρα, όταν κόβουμε βόλτες στα τέρματα και περιεργαζόμαστε τα οχήματα, κινδυνεύουμε να χαρακτηριστούμε και ύποπτοι για τρομοκρατία...

 

Και κάτι τελευταίο. Κυκλοφόρησε ένα λεύκωμα στα ελληνικά, αφιερωμένο στο ιστορικό της κατασκευής οχημάτων κάθε είδους από ελληνικά εργοστάσια. Έχει ένα κεφάλαιο ειδικά για τα λεωφορεία ελληνικής κατασκευής (Βιαμάξ, Σαρακάκης, Σφακιανάκης, Στάγιερ/ΕΛΒΟ κ.λ.π.). Φαντάζεσαι τι φωτογραφίες έχει μέσα...

 

 

Χεχεχε, ξέρω τι πρέπει να βγάλω και τι είναι σπάνιο :) Θα το ψάξω με τα Ikarus και θα βγάλω φωτογραφίες ανάλογες των Volvo, να είσαι σίγουρος! Σοβαρά, είχε κάνει ο ΟΑΣΑ διαγωνισμό φωτογραφίας;;; Που τα ανακοινώνουν αυτά; Θα το προσπαθήσω και αυτό που λες στο τέρμα στην Πλατεία Καραϊσκάκη! Δεν κάθησα στην θέση του οδηγού. Τις έβγαλα την ώρα της διαδρομής προς Πειραιά. Αυτές από την θέση του τις έβγαλα την ώρα που είχε σταματήσει στο φανάρι. Τις τράβαγα λίγο ποιο μέσα από την πόρτα του οδηγού. Έχω φωτογραφίες και από τα Volvo B7LA ! Όσο για το ότι είναι καλύτερα από τα O405N, έχεις απόλυτο δίκιο. Καταλαβαίνω την διαφορά όταν περνάει ένα Volvo και ένα Mercedes από τον θόρυβο της μηχανής. Το Mercedes κάνει απαίσιο θόρυβο. Βέβαια τα Volvo είναι κατασκευασμένα το 2000-2001 και τα Mercedes O405GN το 1998... Επίσης, σύμφωνα με το Site της ΕΘΕΛ ( http://www.ethel.gr ) τα O405N ( τα κανονικά 11μετρα ) που έχουν έρθει από την Γερμανία είναι κατασκευασμένα το 1994 ενώ τα Ο405N κατασκευής ΕΛΒΟ είναι του 1998. Και οι χρονολογίες για τα Volvo από το site της ΕΘΕΛ είναι. Επίσης γράψου στο forum του ΟΑΣΑ. Μπορεί βέβαια να είναι κάπως δύσχρηστο αλλά αν κάτσεις και το ξεκοκαλίσεις θα βρεις ένα σωρό πληροφορίες! Τώρα δεν δουλεύει το site του ΟΑΣΑ... Έχεις καθόλου υπόψη σου αν υπάρχουν σε αμαξοστάσια της ΕΘΕΛ λεωφορεία Magirus-Deutz ; Επίσης στο forum του ΟΑΣΑ έχω διαβάσει ότι λεωοφορεία Magirus-Deutz υπάρχουν παρατημένα σε μάντρες στην Δυτική Αττική. Αν έχεις υπόψιν σου κάτι πες μου για να πάω να βγάλω φωτογραφίες με το κινητό! Είμαι πολύ περίεργος να μάθω τι κάνανε τα διώροφα λεωφορεία που κυκλοφορούσαν κάποτε... Βρήκα και άλλες φωτογραφίες από B10M! Βρίσκονται στην διεύθυνση

 

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/volvo_b10m/20_5_2004/ ! Από τα B7LA-Αθηνά στις παρακάτω διευθύνσεις ( ανάλογα με την ημερομηνία που τις έχω βγάλει ) :

 

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/volvo_B7LA-ATHINA/8_5_2004/

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/volvo_B7LA-ATHINA/12_5_2004/

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/volvo_B7LA-ATHINA/19_5_2004/

http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/volvo_B7LA-ATHINA/20_5_2004/

 

Θα βγάλω και άλλες από αυτά και θα τις ανεβάσω. Η διεύθυνση http://www.dimangelid.com/files/leoforeia/ είναι η αρχική που είναι όλοι οι κατάλογοι με τις φωτογραφίες. Ο κάθε κατάλογος έχει ως όνομα το μοντέλο του λεωφορείου. Όταν τονν ανοίξεις, θα δεις τις ημερομηνίες. Πατάς σε κάθε μια και βλέπεις τις φωτογραφίες. Τα έχω βάλει με ημερομηνίες ώστε να είναι τακτοποιημένα και να μην ψάχνουμε 100 χρόνια για μια φωτογραφία :p Αυτό το λεύκωμα που λες ότι βγήκε που το πουλάνε και πόσο κοστίζει; Αν έχεις τίποτα φωτογραφίες κ.λ.π. πες μου για να κανονίσουμε πως θα τις πάρω για να τις ανεβάσω.

 

EDIT

 

Τώρα μόλις θυμήθηκα ένα κουφό από το site του Ο.Α.Σ.Θ. ( Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσαλλονίκης ):

 

6. ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ 62 ΝΕΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού, προχώρησε στην κατακύρωση του διαγωνισμού προμήθεια εξήντα δύο (62) καινουργών κανονικών αστικών λεωφορείων, εκ των οποίων τα δέκα πέντε (15) λεωφορεία θα είναι 11μετρα για να αντικαταστήσουν τα δώδεκα (12) λεωφορεία της γραμμής 23 (Πλατεία Ελευθερίας – Άγιοι Ανάργυροι).

 

Ανάδοχος του διαγωνισμού αναδείχθηκε η εταιρεία ΕΛ.Β.Ο. Α.Β.Ε., για λεωφορεία VOLVO , χαμηλού δαπέδου (χωρίς σκαλοπάτι στις εισόδους), αντιρρυπαντικής τεχνολογίας με κινητήρα EURO III και ράμπα πρόσβασης Α.με.Α.

 

Το κόστος προμήθειας ανέρχεται σε 13.218.265,60 Ευρώ και τα μεν 12μετρα είναι 101 θέσεων (28 καθήμενοι + 72 όρθιοι + 1 οδηγού), τα δε 11μετρα 91 θέσεων (23 καθήμενοι + 67 όρθιοι + 1 οδηγού).

 

Η παράδοση των λεωφορείων θα γίνει από τον Φεβρουάριο έως και τον Νοέμβριο του 2005.

 

Πως κατασκευάζει η ΕΛΒΟ λεωφορεία Volvo;;;; Αυτά δεν τα κατασκεύαζε ο Σαρακάκης; Τι έγινε;

 

Επίσης έμαθα από τον οδηγό του B10M που έβγαλα φωτογραφίες από την θέση του, ότι τώρα φέρνουν μόνο 11μετρα λεωφορεία και καθόλου αρθρωτά... Τον ρώτησα πότε θα αποσυρθούν τα παλιά και μου λέει "3 χρόνια λένε ότι θα τα αποσύρουν. Πρέπει πρώτα να έρθουν τα καινούργια." . Θα προσπαθήσω να μάθω και άλλες πλροφορίες από οδηγό.

 

EDIT 2

 

Επίσης θέλω να μάθω τι απέγιναν και τα λεωφορεία Balkancar... Γενικά, αν έχεις οποιαδήποτε πληροφορία για το που υπάρχει παλιό λεωφορείο οποιουδήποτε τύπου ενημέρωσέ με!

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Απ'ότι θυμάμαι ο ΟΑΣΑ είχε κάνει το διαγωνισμό πέρσι την άνοιξη. Τα βραβεία δόθηκαν γύρω στο Μάιο - Ιούνιο 2003. Ο μεγάλος χώρος που υπάρχει στο σταθμό του μετρό ''ΣΥΝΤΑΓΜΑ'', είχε χρησιμοποιηθεί τότε για να εκτεθούν όλες οι φωτογραφίες που είχαν λάβει μέρος. Τις είχα δει τότε εκεί. Πρέπει να ήταν 200-300 περίπου. Ωστόσο, λιγότερες από δέκα είχαν ενδιαφέρον (για παλιά λεωφορεία, όπως διώροφα,Magirus κ.λ.π.). Σχεδόν όλες είχαν οχήματα κατασκευής δεκαετίας '90, συρμούς ΗΣΑΠ και άλλα άσχετα. Έπρεπε ο ΟΑΣΑ να τις ανεβάσει όλες τις φωτο στο site του. Έστω για λίγο καιρό. Δυστυχώς, δεν το έκανε.

Αν γίνει μελλοντικά κάτι παρόμοιο, σίγουρα θα το μάθουμε. Οι ανακοινώσεις αυτού του είδους μαθαίνονται αμέσως...

 

Οι πλακέτες των Volvo έχουν έτη κατασκευής 1999 και 2000. Οι πλακέτες των Ο405GN έχουν έτη 1999. Οι πλακέτες των O405N (π.χ. γραμμές εξπρές αεροδρομίου Ελ.Βενιζέλος) έχουν 1999 και 2000. Τα μίνι NEOPLAN έχουν 1999 και 2001 (ίσως και 2000). Αυτά για την παρτίδα των 750 λεωφορείων.

 

Αν κάνεις κάποιους απλούς υπολογισμούς (προσθέσεις και αφαιρέσεις), διαπιστώνεις ότι μέχρι και το 1999 τα Ikarus κυριαρχούσαν στους αθηναϊκούς δρόμους. Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει (δυστυχώς...).

 

Όπως βλέπεις, το site της ΕΘΕΛ δεν έχει και τόσο ακριβείς πληροφορίες στο ζήτημα των χρονολογιών... Πάντως, αν σκεφτούμε ότι δεν έχει κλείσει ακόμη ούτε εξάμηνο ζωής, η προσπάθεια της εταιρείας είναι αξιόλογη. (Ειδικά το φωτογραφικό υλικό...)

Τα Ο405Ν που ήρθαν κατευθείαν από το εργοστάσιο του Μανχάιμ της Γερμανίας, είναι όντως του 1994. Η ΕΛΒΟ επίσης το 1995 κατασκεύασε 40-50 περίπου τα οποία δρομολογούνται κλασικά στην 140 (ΓΛΥΦΑΔΑ-ΠΟΛΥΓΩΝΟ). Οι προβολείς τους είναι διαφορετικοί από αυτά του Μανχάιμ.

 

Δεν είχα καν ιδέα ότι υπάρχει forum του ΟΑΣΑ! Θα δοκιμάσω να γραφτώ. Για να το λες, κάτι θα ξέρεις...

 

Το Δεκέμβρη του 2002 είχε γίνει μια εκδήλωση για κάποιες μέρες στον υπαίθριο χώρο του Village Park στο Ρέντη (δίπλα στο αμαξοστάσιο της οδού Παρνασσού και δίπλα στο Allou Fan Park που υπάρχει τώρα).

Υπήρχαν κάποιοι υπάλληλοι του ΟΑΣΑ, ένας μηχανικός, καθώς και μέλη ενός συλλόγου που μου είπαν ότι λεγόταν ''ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ''. Είχαν παραχωρήσει για τις ημέρες εκείνες κάποια ενδιαφέροντα εκθέματα. Ήταν ένα SCANIA VABIS του 1968 και ένα MERCEDES ΒΙΑΜΑΞ του 1959(!). Επίσης, υπήρχαν και κάποια ιδιοκτησίας του ΟΑΣΑ: ένα Ikarus (παρτίδας 1984), ένα διώροφο LEYLAND OLYMPIAN (1981 ή 1982, τι να πει κανείς για αυτά τα κομμάτια...), καθώς και μερικά καινούρια δεκαετίας '90.

Κάποιος εκεί μου είχε πει ότι ο ΟΑΣΑ θα κρατήσει ως μουσειακό ένα MAGIRUS DEUTZ, ένα VOLVO B10M (όταν πια θα αποσυρθούν όλα), καθώς και ένα IKARUS. Θυμάμαι ότι τον είχα ρωτήσει και το τι απέγιναν τα BALKANCAR, αλλά χλωμό...

Από την εκδήλωση αυτή είχα πάρει μερικά φυλλάδια και μερικές φωτοτυπίες με τα τεχνικά χαρακτηριστικά κάποιων από τα οχήματα.

Είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν παρατημένα σε μάντρες MAGIRUS DEUTZ, LEYLAND OLYMPIAN και BALKANCAR. Μία φωτο στο διαγωνισμό, θυμάμαι ότι έδειχνε ένα διώροφο παρατημένο σε κάποια μάντρα.

Ο μηχανικός της ΕΘΕΛ μου είχε πει ότι τα παλιά λεωφορεία η εταιρεία τα στέλνει για παλιοσίδερα (SCRAP, κάπως έτσι το είχε πει)!!!!! Ειδικά τα Ikarus είχαν μέχρι τώρα αυτή την τύχη. Κρίμα. Κάποια στιγμή να ψάξουμε να δούμε τι παίζει με αυτό το σύλλογο φίλων του λεωφορείου.

 

Η ταξινόμηση που έκανες είναι πολύ βολική και χρήσιμη. Καλά κάνεις και σημειώνεις ημερομηνίες. Έχουν κι αυτές τη σημασία τους.

Το λεύκωμα το είχα δει στον Ελευθερουδάκη (Πανεπιστημίου). Είχε γύρω στα 50 ευρώ. Ο τίτλος του άρχιζε με τα εξής: ''MADE IN GREECE... ... ...''

Η εκδοτική εταιρεία δεν είναι και πολύ γνωστή. Έχω ξεχάσει τις λεπτομέρειες. Θα ψάξω και θα σου πω.

 

Ο ΟΑΣΘ έχει μεγάλη παράδοση σε λεωφορεία Σαρακάκη. Γι'αυτό, μου φαίνεται απίστευτο να φτιάχνει η ΕΛΒΟ λεωφορεία VOLVO. Τι άλλο θα δούμε...

Θα είμαστε πολύ τυχεροί αν δοθεί παράταση για κανένα χρόνο στα VOLVO. Τα IKARUS τελειώνουν οριστικά.

Για φωτογραφίες, έχω βρει κατά καιρούς σε βιβλία (ακόμη και σε σχολικά), λευκώματα, περιοδικά κ.λ.π. Το πρόβλημα είναι ότι σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις οι διαστάσεις είναι πολύ μικρές και η ποιότητα άθλια.

Μια καλή ιδέα θα ήταν να ανεβάσουμε και ένα κατάλογο με τους τύπους που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία '80, συνοδευόμενο από αντίστοιχες φωτογραφίες. Όλα αυτά όμως απαιτούν χρόνο, ο οποίος δεν υπάρχει προς το παρόν. Τα αρχεία των εφημερίδων (ΒΗΜΑ,ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ κ.λ.π.) έχουν απίστευτο υλικό (και από πρώτο χέρι!). Στο φύλλο της 24ης Δεκ. 1980 είχα διαβάσει π.χ. για τη σύμβαση που υπέγραψε το ελληνικό δημόσιο για την απόκτηση 700 λεωφορείων (αν ενδιαφέρεσαι για λεπτομέρειες, πες μου να ψάξω κάποια στιγμή το αρχείο μου να σου πω ή πού μπορείς να βρεις τις εφημερίδες αυτές). Οι φωτογραφίες των νεοπαραληφθέντων τότε οχημάτων είναι ασπρόμαυρες αλλά οπωσδήποτε συγκινούν...

Αυτά προς το παρόν. Σε 5-6 μέρες θα είμαι και πάλι σε επιφυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, απο παλιά λεωφωρεία τα θυμάμαι στα Γιάννενα όταν ήμουν φοιτητής (1996-2001). Δυστυχώς δεν έχω καμμία φωτογραφία. Τουλάχιστον τα αλλάξανε ή τρέχουνε ακομα οι καημένοι οι φοιτητές μες τ'αγιάζι και τον χιονια?!?!?!?

NEC DB2000 (1999), Nokia 3210 (2000), EricssonR320s (2001), Ericsson T65 (2002), Nokia 6600 (2003), Palm Treo650 (2005), iPhone (2007), HTC Hero (2009), Samsung Galaxy Mini (2010), iPad (2010), Samsung Omnia W (2011), Samsung Galaxy Note (2012), iPad Air (2014), Samsung Galaxy Note 3 (2014), OnePlus 2 (2015), Meizu M5 Note (2017), Samsung Note 8 (2017), iPad 6 (2018)...

http://www.everythingaboutebooks.com

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλετε φωτογραφίες απο Ikarus,θα βρείτε κάθε μέρα στην πλατεία Καραισκάκη στον Πειραιά.Εκτελούν όλα τα δρομολόγια για προάστεια του Πειραιά και την Ελευσίνα/Ασπρόπυργο.Μάλιστα πριν μερικές εβδομάδες έγινε θέμα σε κάποιο κάναλι και έδειχνε επιβάτες του 824 Πειραιάς-Αγ.Αντώνιος που διαμαρτύρονταν για την έλλειψη κλιματισμού και τα αρχαία λεωφορεία.Πάντως μετά την Ολυμπιάδα χλώμο το βλέπω να ξανάδουμε Ikarus.Κάποια παλία λεωφορεία ήταν στιβαγμένα σε μιά μάντρα δίπλα στο village park πριν ένα χρόνο περίπου.Τώρα εκεί υπάρχει ένα παρκινκ της ΕΘΕΛ για τα αυτοκίνητα των οδηγών (νομίζω).

[sIGPIC][/sIGPIC]

...Barcelona,such a beautiful horizon

Barcelona,like a jewel in the sun

Por ti sere gaviota de tu bella mar...

my blog

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έχω νεότερα για τα παλιά λεωφορεία... Ένας καλός φίλος ενός φίλου μου δουλεύει στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη. Τον είδα με τον φίλο μου όταν σχόλασε και τον ρώτησα κάποια πράγματα που ήθελα. Τα παλιά διπλά Volvo θα αποσυρθούν μόνιμα πριν από τους Ολυμπιακούς. Θα πάρουν από μέσα ΤΑ ΠΑΝΤΑ ( μηχανή, ακυρωτικά κ.λ.π. ) !!!!!!!!!!! Θα τα βάλουν σε μια μάντρα απέναντι από το αμαξοστάσιο. Τον ρωτήσαμε με τον φίλο μου αν μπορεί να μας βάλει μέσα στο αμαξοστάσιο για να βγάλουμε φωτογραφίες και είπε ότι δεν γίνεται με τίποτα γιατί θα μας γ******ν... Θα μας ειδοποιήσει μόλις πάνε τα λεωφορεία στην μάντρα για να πάω να βγάλω φωτογραφίες. Επίσης όταν πήγαινα στον Ρέντη με τον φίλο μου και είμασταν στην οδό Μακρυγιάννη είδα μια μάντρα που είχε ένα ikarus και κάτι άλλα παλιά λεωφορεία αλλά δεν μπόρεσα να πάω γιατί είμασταν μέσα σε ταξί... Αν μπορεί ας μου πει κάποιος πως να πάω εκεί από το Δημοτικό θέατρο του Πειραιά ώστε να βγάλω φωτογραφίες. Α, όπως πήγαινα με ταξί στο Δημοτικό θέατρο για να πάρω το Α1 να γυρίσω στην Βούλα, είδα στην οδό Ρετσίνα ένα αμαξοστάσιο και μάλλον είχε λεωφορεία!! Ρώτησα και την οδηγό του ταξί αν είναι του ΟΑΣΑ και μου λέει ναι ( βέβαια μπορεί να έκανε λάθος ) . Θα προσπαθήσω κάποια από αυτές τις μέρες να πάω να δω τι παίζει εκεί. Μου είπε επίσης το παιδί που δουλεύει στο αμαξοστάσιο ότι έχουν κρατήσει εκεί και 2 λεωφορεία τύπου Magirus!

 

EDIT

 

Επίσης κάτι άλλο που μόλις μου το είπε κουφάθηκα! Λέει ότι τα νέα λεωφορεία που έχουν έρθει είναι Renault !!!!!!! Το ίδιο μου είχε πει και ένας οδηγός. Μα καλά, δεν είναι Irisbus, όπως λέει και το site της ΕΘΕΛ και όπως ξέραμε όλοι;;;;;;;;;;;

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

BestMan, δυστυχώς δεν έχουμε ιδέα τι παίζει στα Γιάννενα τώρα. Το μόνο που θυμάμαι, όταν είχα πάει το καλοκαίρι του 1998, ήταν ότι τα λεωφορεία ήταν ΠΑΜΠΑΛΑΙΑ! Νομίζω ότι είχα δει τότε κάποια με τον κινητήρα τοποθετημένο σε ειδική θέση να προεξέχει μέσα στο διάδρομο, δίπλα από τον οδηγό!!! Μιλάμε για πρακτικές της δεκαετίας του '50..

 

Tiverius έχεις δίκιο για την πλατεία Καραϊσκάκη. Απ'όσο έχω δει, στις γραμμές 832, 833, 875 και 906 δρομολογούνται αποκλειστικά και μόνο Ikarus. Διορθώστε με αν είδατε κάτι διαφορετικό. Για Ελευσίνα και Ασπρόπυργο δεν έτυχε να δω. Μπορείς να μας κατατοπίσεις; Πόσο συχνά χρησιμοποιούνται; ( Και ποιοι οι αριθμοί των γραμμών που λες; ) Μήπως θυμάσαι και λεπτομέρειες για το ρεπορτάζ (κανάλι, ημερομηνία κ.λ.π.);

Όντως, στην 824 μπορεί να δει κανείς αρκετά Ikarus (και στην 825). Οι κλίσεις στις διαδρομές αυτές είναι μεγάλες και τα Ikarus σου προσφέρουν μία περιπετειώδη δοαδρομή...

Τι να πει κανείς και για την 906 όταν ανεβαίνει το Ikarus στο Λόφο του Βώκου. :cry: Σου κόβεται η ανάσα...

Κι εγώ χλωμό το βλέπω για Ikarus μετά την Ολυμπιάδα.

Για τα στιβαγμένα παλιά λεωφορεία στο village park, μάλλον θα εννοείς για την έκθεση/εκδήλωση που έγινε εκεί το Δεκέμβρη του 2002. Μήπως όμως μιλάς για κάτι άλλο που δεν έχουμε υπόψη μας;

 

Dimangelid ο τύπος αυτός είναι λαχείο! Είσαι πολύ τυχερός που γνώρισες άτομο μέσα από την εταιρία (που ξέρει τα πράγματα και ενημερώνει έγκυρα). Καλά θα ήταν να επιτρεπόταν η πρόσβαση στα αμαξοστάσια από ιδιώτες (για λήψη φωτογραφιών), αλλά ζούμε σε δύσκολους καιρούς... Πάντως είχα βρει αρκετά site ξένων που παρουσίαζαν φωτογραφίες που είχαν τραβήξει οι ίδιοι ΜΕΣΑ στα αμαξοστάσια των ΗΛΠΑΠ (τρόλλεϋ). Εκεί, φαίνεται, τα πράγματα είναι πιο χαλαρά.

Περνώντας έξω από το Α/Σ της Πέτρου Ράλλη στον ομώνυμο δρόμο, μπορείς να δεις παρκαρισμένα τα Volvo το ένα δίπλα στο άλλο να σε ''κοιτάζουν''. Ο μαντρότοιχος δεν είναι πολύ ψηλός. Ευτυχώς που δε θα πάνε για παλιοσίδερα... Θα κοιτάξω να βρω στο χάρτη την οδό Μακρυγιάννη να βρούμε πως πάει κανείς εκεί. Οπωσδήποτε έχει ενδιαφέρον.

Στην οδό ΡΕΤΣΙΝΑ πηγαίνοντας από Πειραιά προς βόρεια (Αιγάλεω, Περιστέρι κ.λ.π.) στο αριστερό σου χέρι υπάρχει το ''αμαξοστάσιο Πειραιά'' του ΟΑΣΑ. Με μια γρήγορη ματιά απ'έξω φαίνονται καινούρια οχήματα (δεκαετίας '90). Λογικά, εκεί πρέπει να σταθμεύουν μετά τη λήξη της βάρδιας όλα τα Ikarus που δρομολογούνται στον Πειραιά. Πάω στοίχημα ότι θα έχει πολύ ενδιαφέρον μέσα...

Μακάρι να αποκτήσουμε σύντομα και φωτογραφίες των δύο Magirus.

 

Στο τελωνείο στη Δραπετσώνα, τα οχήματα που είχα δει απο μακριά μοιάζανε καταπληκτικά με τα ήδη υπάρχοντα RENAULT AGORA! Το μόνο που διέφερε, ήταν ο χρωματισμός. Μάλλον η IRISBUS συνεργάζεται με τη RENAULT. Αλλιώς, μας δουλεύουν...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Giorgos Kollias (28 Ιούλ. 2004 , 19:59)

 

Tiverius έχεις δίκιο για την πλατεία Καραϊσκάκη. Απ'όσο έχω δει, στις γραμμές 832, 833, 875 και 906 δρομολογούνται αποκλειστικά και μόνο Ikarus. Διορθώστε με αν είδατε κάτι διαφορετικό. Για Ελευσίνα και Ασπρόπυργο δεν έτυχε να δω. Μπορείς να μας κατατοπίσεις; Πόσο συχνά χρησιμοποιούνται; ( Και ποιοι οι αριθμοί των γραμμών που λες; ) Μήπως θυμάσαι και λεπτομέρειες για το ρεπορτάζ (κανάλι, ημερομηνία κ.λ.π.);

Όντως, στην 824 μπορεί να δει κανείς αρκετά Ikarus (και στην 825). Οι κλίσεις στις διαδρομές αυτές είναι μεγάλες και τα Ikarus σου προσφέρουν μία περιπετειώδη δοαδρομή...

Τι να πει κανείς και για την 906 όταν ανεβαίνει το Ikarus στο Λόφο του Βώκου. :cry: Σου κόβεται η ανάσα...

Κι εγώ χλωμό το βλέπω για Ikarus μετά την Ολυμπιάδα.

Για τα στιβαγμένα παλιά λεωφορεία στο village park, μάλλον θα εννοείς για την έκθεση/εκδήλωση που έγινε εκεί το Δεκέμβρη του 2002. Μήπως όμως μιλάς για κάτι άλλο που δεν έχουμε υπόψη μας;

 

 

Δεν υπάρχει κάτι σταθερό.Απλά τυχαίνει κάπου κάπου να χρησιμοποιούν ikarus.Οι γραμμές είναι 824 (Αγ.Αντώνιος),825 (Αγ.Μηνας),845 και 871 (Ελευσίνα),846 και 847 (Νεάπολη),809 και 810 (Κορυδαλλός) και 831 (Αιγάλεω) κάθως άλλη μία για Αγ.Βαρβάρα.

Το ρεπορτάς πρέπει να ήταν στον Αντένα και μου έκανε εντύπωση που έδειχνε επιβάτες της γραμμής 824 (κάνει τέρμα ένα στενο απο το σπίτι μου στην Νεάπολη) και πως οδηγός ήταν κάποιος που τον γνωρίζω απο το γήπεδο (Γεία σου,Λάκη!).Μπορώ όταν τον συναντήσω να τον ρωτήσω για περισσότερα.

Μιλάω για μιά μαντρά που υπήρχε στον χώρο που αναφέρεις.Εκεί είχε στοιβαγμένα σε άσχημη κατάσταση (χωρίς λαστιχα,σπασμένα τζάμια κλπ),παλία μπλέ λεωφορεία.Παλιοσίδερα!Μάλλον αυτό έγινε πριν απο τον Δεκέμβρη του 2002.

 

Α, όπως πήγαινα με ταξί στο Δημοτικό θέατρο για να πάρω το Α1 να γυρίσω στην Βούλα, είδα στην οδό Ρετσίνα ένα αμαξοστάσιο και μάλλον είχε λεωφορεία!! Ρώτησα και την οδηγό του ταξί αν είναι του ΟΑΣΑ και μου λέει ναι ( βέβαια μπορεί να έκανε λάθος )

 

Μήπως λες για το σκεπάστο αμαξοστάσιο στην πλάτεια Ιπποδαμείας (εκεί αρχίζει η Ρετσίνα) που παλία αποσύρονταν τα "πράσινα" 040 (Πειραιάς-Σύνταγμα) του ΗΣΑΠ;

[sIGPIC][/sIGPIC]

...Barcelona,such a beautiful horizon

Barcelona,like a jewel in the sun

Por ti sere gaviota de tu bella mar...

my blog

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...