Jump to content

Είναι σωστή λύση η εφαρμογή τηλεπικοινωνιακού «Τειρεσία»;


energetic
 Κοινοποίηση

Είναι σωστή η λύση συγκρότησης τηλεπικοινωνιακού «Τειρεσία»;  

397 members have voted

  1. 1. Είναι σωστή η λύση συγκρότησης τηλεπικοινωνιακού «Τειρεσία»;

    • Ναί
      176
    • Όχι
      182
    • Δεν ξέρω / Δεν απαντώ
      39


Recommended Posts

μα αφου χρωστας ρε φιλε, γιατι να κανεις νεα συνδεση?

Πληρωσε τα χρωστουμενα και μετα...

αυτη ακριβως ειναι η εννοια του τζαμπατζη. Τι κι αν χρωσταω, θα κανω αυτο που με βολευει..

Και πιστεψε με, αν δεν υπηρχε ο τειρεσιας, αυτην την στιγμη οι τραπεζες θα ηταν γονατισμενες απο τους τζαμπατζηδες.

Δεν γινεται ρε φιλε να χρωστας, αλλα να κοιτας την παρτη σου κι οχι τα χρωστουμενα σου.

Αυτες οι λογικες, σε ολη την διασταση τους μας φτασανε εδω.

Τι κι αν δεν βγαινει το ταμειο... παρε δανεικα

Marketing δεν σημαινει διαφημιση :!:
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 137
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μα και πληρωνοντας δεν βγαινεις απο τον Τειρεσια αμεσως. Θελει καποια χρονια.

Παιδια, σας εξηγουμαι, εγω δεν χρωσταω, γενικα μιλαω. Οκ??:p:p

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Φιλε, λαθος μεγαλο σε αυτο που λες. Απλα θελει μια γραφεικρατικη διαδικασια που πολλοι αμελουν. Αν στειλεις τα απαραιτητα δικαιολογητικα, βγαινεις μεσα σε μια βδομαδα.
Marketing δεν σημαινει διαφημιση :!:
Link to comment
Share on other sites

Ψηφίζω ΝΑΙ και εξηγούμαι

 

όταν κάποιος έχει χρέος σε μια εταιρεία πρέπει να είναι συνεπής σε αυτήν και πρώτα να το πληρώνει και μετά να κάνει "νέα ανοίγματα".

 

Δεν έχω υπάρξει ποτέ υπερήμερος στις πληρωμές μου και αυτό δεν είναι διότι "τα λεφτά μου περισσεύουν" , είναι θέμα παιδείας - θέμα ηθικής.

 

Κάνω μια συμφωνία με μια εταιρεία και όσο αυτή μου δίνει παροχές εγώ οφείλω να είμαι σωστός απέναντι σε αυτές.

Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε οι τιμές είναι υψηλές λόγω των ατελείωτων κανονιών που υπάρχουν.

Σίγουρα οι κολοσσοί αυτοί δεν θα πέσουν έξω από τα € 30-40 που ενδεχομένως χρωστάω , αλλά αν αυτό το κάναμε όλοι μας , αυτό θα ήταν σαφώς πρόβλημα.

Μην λέμε από τη μία "καλά κάνουμε και δεν πληρώνουμε τους αλήτες" αλλά από την άλλη , εαν κάποια εταιρεία τηλεφωνίας μας έδινε μισθό € 10.000 το μήνα , να τους αποκαλούσαμε "αγίους" και να τρέχαμε με τη γλώσσα έξω.

 

ΝΑΙ στο να πληρώνουν Ο-Λ-Ο-Ι το λογαριασμό τους και τότε θα πεσουν οι τιμές.

 

Η μόνη απορία που έχω είναι στο γιατί οι εταιρείες , ενώ υπάρχουν τόσα φέσια στην αγορά , παρ'όλα αυτά είναι τόσο "λυσσασμένες" για συμβόλαια...αυτό είναι πραγματικά παράδοξο...το καρτοκινητό είναι το μόνο "ζεστό χρήμα" αυτή τη στιγμή που υπάρχει..

 

Αν ήμουν εταιρεία κινητής θα έλεγα : € 15 για σύνδεση με "απεριόριστα" προς το ίδιο δίκυτο , αλλά ΚΑΙ η δυνατότητα με € 20 αφαίρεση από το υπόλοιπο τους χρόνου ομιλίας ενος καρτοκινητού για την ίδια παροχή

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που βρίσκονται πραγματικά σε ανάγκη, με εκνευρίζει η νοοτροπία και η πρακτική του "τσαμπατζή" ελληνάρα, ο οποίος αποτελεί ένα τεράστιο μέρος της κοινωνίας μας. Είναι αυτός που ανοίχτηκε παραπάνω απ'όσο έπρεπε με βάση τα έσοδά του και έκανε "μεγάλη ζωή" στο τσάμπα με δάνεια, στην οποία περιλαμβάνονται και τα κινητά. Μην μου πεις ότι έχω άδικο...

Μιλάω για όλους τους τσάμπα μάγκες του "δεν πληρώνω" και όχι για κάποιον ο οποίος βρέθηκε ξαφνικά σε δύσκολη θέση. Όπου βέβαια και αυτός πρέπει να δείξει ότι έχει καλή θέληση και όχι να χρησιμοποιεί υπηρεσίες χωρίς να πληρώνει.

Το τελικό συμπέρασμα όπως είπα και πιο πάνω είναι να μάθει ο απαράδεκτος, ατίθασος ελληνάρας να ζει με όσα βγάζει και ΟΧΙ με δανεικά... :X

 

Nosferatu υποθέτω ότι το η τοποθέτησή σου στο "δεν πληρώνω" ισχύει για αυτούς που υπογράφουν συμβόλαια με τις ιδιωτικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών και όχι γενικά.. Με βάση την πραγματικότητα όπως αποτυπώνεται από φορείς όπως η Eurostat, πόσοι από αυτούς που δεν πληρώνουν τους λογαριασμούς τους πιστεύεις ότι το κάνουν από άποψη; Απόδειξη αυτού είναι και η μεγάλη στροφή στην καρτοκινητή.

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη απορία που έχω είναι στο γιατί οι εταιρείες , ενώ υπάρχουν τόσα φέσια στην αγορά , παρ'όλα αυτά είναι τόσο "λυσσασμένες" για συμβόλαια...αυτό είναι πραγματικά παράδοξο...το καρτοκινητό είναι το μόνο "ζεστό χρήμα" αυτή τη στιγμή που υπάρχει..

 

Σε αρκετές περιπτώσεις, η πληρωμή γίνεται αυτόματα μέσω πιστωτικής ή πάγιας εντολής, οπότε η ροή είναι άμεση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να επιβραβευθούν κάποιοι για την ασυνέπειά τους... Από την άλλη αυτός που είναι συνεπής προφανώς αισθάνεται αδικημένος όταν ακούει τέτοια επιχειρήματα.

 

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Αλλά μήπως πρέπει να αναρωτηθούμε ευρύτερα για το πού δι@ολο πάμε ως κοινωνία, όταν σ' αυτή τη χώρα θεωρείται "ρουφιανιά" να τηλεφωνήσεις στην τροχαία και να καταγγείλεις την αντικοινωνική στάθμευση (π.χ. στις ράμπες των αναπήρων); (Και πολλά άλλα.) Η αντίσταση στην αδικία, πρέπει να έχει ασυμβίβαστη στάση εναντίον της ατιμωρησίας. Σε όλα. Όχι μόνο στο "δεν πληρώνω για υπηρεσίες που απολαμβάνω".

 

Και μια ερώτηση, επειδή δεν ξέρω: όταν, αντί επιδότησης, επιλέγεις έκπτωση στο μηνιαίο πάγιο, τότε γιατί να μη μπορείς να διακόψεις ανά πάσα στιγμή, αφού η έκπτωση επιμερίζεται ανά μήνα ούτως ή άλλως και δεν προκαταβάλλεται στο σύνολό της με το πρώτο πάγιο;

Χρονοροή κινητών (*δευτερεύον): Ericsson GA318, Ericsson GH388, Ericsson GH768, Nokia 6150, Nokia 8210, Siemens C35*, Panasonic GD93*, Ericsson T29*, Nokia 8310, Nokia 5210*, Nokia 7250, NEC N400i, Sony Ericsson S700i, Sony Ericsson K800i, Samsung Omnia, Apple iPhone 3GS, Huawei Ideos X5*, LG Optimus Black*, Apple iPhone 4S*, Apple iPhone 5S, Apple iPhone 6 Plus, Apple iPhone SE*, Apple iPhone 6S Plus, Nokia 5*, Apple iPhone X*, Redmi Note 10*, Apple iPhone 13 Pro Max, Redmi Note 11*...

Link to comment
Share on other sites

Ψήφισα ότι πρέπει να υπάρχει ο Τειρεσίας και στην κινητή & σταθερή τηλεφωνία , για να μπορούν να διελευκάνουν κάποια θέματα οικονομικά , πριν κάνει ο οποιοσδήποτε νέα σύνδεση. Βασικά έπρεπε να γίνει πριν κάτι χρόνια , όταν ξεκίνησαν οι τηλεεπικοινωνιακές εταιρίες αλλά ποτέ δεν είναι αργά.

Η Wind ήδη απο πέρσι έχει βάλει το πρόγραμμα Τειρεσίας.

Link to comment
Share on other sites

Το κινητό ξεκίνησε ως τηλέφωνο ανάγκης και πλέον έχει γίνει το βασικό τηλέφωνο. Ενώ θα παλιά είχαμε την καρτούλα πλέον θέλουμε να μιλάμε με τις ώρες. Από εκεί κ πέρα είναι λάθος να επικροτούμε συμπεριφορές τύπου δεν πληρώνω για υπηρεσίες που χρησιμοποιώ. Αν ΄δεν έχω να πληρώσω δεν θα έχω πάγιο 70 ευρώ, και πέρυσι ειδικά τα καρτοκινητά έδιναν απεριόριστο χρόνο ομιλίας σε σημείο που ο συνδρομητής αισθανόταν ...... Όταν τα κέρδη συμπιέζονται την πληρώνει κ το προσωπικό και ο πελάτης, με υποβάθμιση υπηρεσιών. Και δεν μιλάμε για cosmote, που κακώς αναφέρθηκε ότι είναι μονοπώλιο. Όλες οι εταιρείες αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα.
Link to comment
Share on other sites

Το κινητό ξεκίνησε ως τηλέφωνο ανάγκης και πλέον έχει γίνει το βασικό τηλέφωνο. Ενώ θα παλιά είχαμε την καρτούλα πλέον θέλουμε να μιλάμε με τις ώρες. Από εκεί κ πέρα είναι λάθος να επικροτούμε συμπεριφορές τύπου δεν πληρώνω για υπηρεσίες που χρησιμοποιώ. Αν ΄δεν έχω να πληρώσω δεν θα έχω πάγιο 70 ευρώ, και πέρυσι ειδικά τα καρτοκινητά έδιναν απεριόριστο χρόνο ομιλίας σε σημείο που ο συνδρομητής αισθανόταν ...... Όταν τα κέρδη συμπιέζονται την πληρώνει κ το προσωπικό και ο πελάτης, με υποβάθμιση υπηρεσιών. Και δεν μιλάμε για cosmote, που κακώς αναφέρθηκε ότι είναι μονοπώλιο. Όλες οι εταιρείες αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα.

 

Δεν διαφωνούμε σε αυτά. Όμως η κατάσταση για αρκετό κόσμο άλλαξε πολύ και άλλαζε απότομα. Εκεί εστιάζω.

Δεν μιλάμε για τους συνήθεις τζαμπατζίδες.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντως σε καταστημα βοντα χθες που το συζητησα μου ειπαν οτι ηδη υπαρχει ανταλαγη πληροφοριων για συνδρομητες που χρωστανε πανω απο 300€! Αρα σε τι αποσκοπει ο νεος τειρεσιας?
Link to comment
Share on other sites

Ψήφισα να υπάρχει Τειρεσίας και θα τον ήθελα και συνδεδεμένο με όλες τις άλλες βάσεις για να ξεχωρίσουν οι σωστοί από τους τζαμπατζήδες. Βασικά, γράφω βλακείες... αυτό που θέλω να πετύχω είναι το γρηγορότερο γκελ, μήπως δηλαδή και τα παιδιά μου (εγώ πλέον είναι αργά για να προλάβω) πετύχουν την άνοδο της χώρας, την αλλαγή της νοοτροπίας κτλ. Έχω βαρεθεί τους "νομοταγείς", άσχετους με την πραγματικότητα και φυσικά ανθρώπους που δεν παράγουν απολύτως τίποτε στη ζωή τους. Οι περισσότεροι διαμαρτύρονται για τους τζαμπατζήδες, αλλά το μόνο που προσφέρουν οι ίδιοι είναι υπηρεσίες, που αμέσως θα δηλώσουν ότι είναι παραγωγή... Τρίχες κύριοι. Παραγωγή είναι να σκάψεις και να βγάλεις πετρέλαιο, να ποτίσεις και να φυτρώσει καλαμπόκι, να πάρεις μέταλλο και να φτιάξεις αυτοκίνητο. Παραγωγή ΔΕΝ είναι να διδάσκω τα παιδιά σας 4G και αυτά με τη σειρά τους τα δικά μου 5G κοκ. Ας αφήσουμε τις αυταπάτες και ας αλλάξουμε την κοινωνία προς το παραγωγικότερο και ας μη μείνουμε στην παροχή υπηρεσιών του ενός προς τον άλλο και στις διαμαρτυρίες του στυλ, κάποιοι δεν πληρώνουν κι εγώ πληρώνω στη θέση τους. Οι ίδιοι που τα λένε αυτά, προτιμούν το μοντέλο παροχής υπηρεσίων άχρηστων πρακτικά, παρά την παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών στη διεθνή, ανταγωνιστική, αγορά (μεταξύ αυτών βάζω και τον εαυτό μου). Καλά τα θρανία κύριοι, αλλά ας βγάλουμε και κανέναν ρόζο στα χέρια, δεν είναι τόσο άσχημο, κι ας διαμαρτύρεται η Κωνσταντίνα ότι τα χέρια μας δεν είναι απαλά όπως του Αλέξανδρου, του πρώην της που ήταν java programmer στην Sitting duck corp.

 

Πέρα από αυτά, ας γράψω και ένα φαιδρό, για να καταλάβουν μερικοί πώς δουλεύει το τρελλό σύστημα των τραπεζών και των χρεών.

 

Πληρώνω λογαριασμούς της Vodafone μέσω Citibank, οπότε κάθε μήνα ο λογαριασμός πληρώνεται από εκεί. Τώρα, πώς δουλεύει το πράγμα.

 

Μήνας #1

Λογαριασμός κινητού 50€, αγορές από διαδίκτυο 200€, αγορές από καταστήματα 170€. Σύνολο: 420€ Βάζω στην τράπεζα 450€, όλα εντάξει και μένουν 30€ για τον επόμενο μήνα

 

Μήνας #2

Μεγάλο Service αυτοκινήτου + συμπλέκτης + φλάτζες 1600€ + 50€ λογαριασμός κινητού. Σύνολο 1650€. Βάζω στην τράπεζα 1700€ και μένουν πλέον 50+30=80€

 

Μήνας #3

Κινητό 50€, κάτι ψιλές αγορές από διαδίκτυο 45€. Σύνολο 95€. Δε βάζω τίποτε στην τράπεζα καθώς είχα ήδη μέσα 80€ και ο τόκος υπερημερίας για τα υπόλοιπα 15€ ήταν ελάχιστος μπροστά σε αυτά που θα ξόδευα αν σπαταλούσα 2 ώρες για να πληρώσω 15€.

 

Αποτέλεσμα: 4-5 ημέρες μετά τη λήξη του λογαριασμού με παίρνει τηλέφωνο εισπρακτική εταιρεία γιατί χρωστάω στην τράπεζα 15€ και ήθελαν να κάνω μία κατάθεση...!!!

 

Ρωτάω, αν γνωρίζει τους προηγούμενους 2 λογαριασμούς μου. Απαντάει ναι (ψέματα). Ενημερώνω πως έχω δώσει στην τράπεζα 2000€ τους 2 προηγούμενους μήνες. Μου λέει δεν το γνωρίζω, αλλάζοντας την αρχική δήλωση και πως εξακολουθώ να θέλω μία κατάθεση 15€ που ήταν και η ελάχιστη καταβολή (μπορεί να μου ξεφεύγουν κάποια λεπτά του € στην πραγματική τιμή). Εξηγώ πως, προτιμώ να πληρώσω τον τόκο του 1€, παρά να χάσω 2 ώρες για 15€, τη στιγμή που κακοπληρωτής δεν είμαι με αυτούς τους λογαριασμούς που κάνω. Επιμένει 3η φορά να πάω να κάνω κατάθεση γιατί χρωστάω 15€. Νευριασμένος, και ενώ μου μιλάει, γυρνάω σπίτι. Την ενημερώνω πως, αν με ξαναπάρουν τηλέφωνο για τέτοιο ποσόν, θα τη χρεώσω 200€ τη συνεδρία ψυχανάλυσης γιατί είμαι γιατρός και τόσο κοστίζει η επίσκεψη (ψέματα). Κλείνουμε. Παίρνω την κάρτα, πηγαίνω στην τράπεζα και κάνω την κατάθεση χάνοντας 2 ώρες από τη ζωή μου για να αποκτήσω την ησυχία μου.

 

Πριν μία εβδομάδα και 1 χρόνο μετά το περιστατικό αυτό, με πήραν τηλέφωνο γιατί χρωστούσα 30€ πριν από 2 μήνες, 200+€ από τον προηγούμενο μήνα και ο τελευταίος λογαριασμός που λήγει τέλος Απριλίου είναι 450€ και ήθελαν κατάθεση. Παραξενεμένος, λέω εντάξει. Γυρνάω το βράδυ σπίτι, ψάχνω τους λογαριασμούς μου και βρίσκω ότι, έχω το λογαριασμό των 30€ (σκοπίμως δεν πλήρωσα, για τους ίδιους λόγους) και ότι υπάρχει λογαριασμός που ήρθε εκείνη την ημέρα με τα 450€. Ο ενδιάμεσος λογαριασμός των 200+€ δεν είχε έρθει σπίτι... κλασσική τακτική για να μαζέψουν τόκους.

 

Λοιπόν, μετά από αυτά, είμαι 100% υπερ ενός Τειρεσία παντού, μιας και, όντας ο ίδιος κακοπληρωτής, ίσως το μέτρο αυτό με συμμαζέψει.

 

Ευχαριστώ.

 

ΥΓ. Σε οποιοδήποτε μαγαζί, σε οποιαδήποτε υπηρεσία (εκτός Δημοσίου), αν είχες πληρώσει 2000€ τους αμέσως προηγούμενους μήνες και χρωστούσες ακόμη 15€, δε θα σε ενοχλούσαν καν, και, αν το έκαναν, θα έτρεμαν όταν θα σου έλεγαν να πληρώσεις αυτό το πόσον. Οι κ.κ. των τραπεζών όμως, είναι υπεράνω λογικής. Θα με βάλεις να φύγω ΣΚ από την Ηρακλειά που είμαι Δημ. Υπάλληλος (υποθετικό σενάριο), να πάω στην Αθήνα δίνοντας 100€ εισιτήρια, για να πληρώσω 15€ χρέος, όταν, πριν από 1 μήνα ακριβώς, σου είχα πληρώσει 10 φορές τόσα...;;; Για να το πω χοντρά και αισχρά, έχοντας πληρώσει 2000€, τα 15€ θα τα πλήρωνα μόνο αν η γραμματέας της εταιρείας, η υπάλληλος ή ακόμα και η γυναίκα του αφεντικού, θα με φρόντιζε ιδιαιτέρως... ;)

Edited by pipinos1976
Link to comment
Share on other sites

Όταν κάνεις αρκετές αγορές χρησιμοποιώντας την πιστωτική σου κάρτα, ο μόνος τρόπος να βλέπεις πραγματικά την κίνηση και το υπόλοιπο φίλε μου στην κάρτα σου είναι το web banking μην περιμένεις να σου έρθει λογαριασμός για να δεις όλα τα παραπάνω. με το web banking τα έχεις όλα τα παραπάνω σε πραγματικό χρόνο. (έτσι το κάνω εγώ) μάλιστα στην alpha bank (που έχω την πιστωτική μου εγώ) δεν μου έρχεται λογαριασμός στο σπίτι, έρχεται μεσώ e-mail και μεσώ του web banking. πάντως συμφωνώ με όσα γράφεις παραπάνω.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Λόγω σπουδών και εργασίας, ασχολούμαι με τηλεπικοινωνίες 24/7, σε σημείο που προκαλεί εκνευρισμό στον περισσότερο κόσμο (αν βάλει το nickname στο google θα σου βγάλει ότι είμαι σε καμιά 10αριά forum, μόνο στην Ελλάδα, αν και συνειδητά απέχω από τα τηλεπικοινωνιακά forums). Η λύση, λοιπόν, του web banking είναι η ιδανική για εμένα και δούλευε για αρκετά μεγάλο διάστημα. Ξαφνικά όμως, η citibank αποφάσισε να κολλήσει και να μη με αφήνει να μπω. Αποφασίζω τότε να κάνω αλλαγή pass. Ε, αυτό ήταν και το τελειωτικό χτύπημα. Μετά από μερικές ώρες στο τηλέφωνο με την τηλ. υποστήριξη, επικοινωνία με τους δικτυάδες της citibank και επικλίσεις στα Θεία, καταλάβαμε ότι, η μόνη αξιόπιστη λύση ήταν να μου έρχεται λογαριασμός στο σπίτι καθώς, για κάποιον περίεργο λόγο, το online με απέρριπτε μονίμως, ό,τι και αν έκανα. Βρε password: agfnoih124 να έβαζα που ήταν τελείως τυχαίο δεν το δεχόταν, ενώ, εμφανώς είχε γίνει ήδη μηδενισμός του παλιού password (αυτό το έβλεπαν κεντρικά). Λύση πάντως, δε βρέθηκε, παρά τις προσπάθειες και τα τηλέφωνα που μου έκαναν στη συνέχεια για να ρωτήσουν αν τα κατάφερα. Από τότε, λογαριασμός στο σπίτι και τέλος μέχρι να καταργήσω τελείως την κάρτα να ησυχάσω.

 

Το νόημα όμως, δεν ήταν τα προβλήματα της κάρτας που στο κάτω κάτω είναι λίγα. Αυτό που σχολίασα ήταν, το παράλογο της τακτικής τραπεζών και άλλων αντίστοιχων εταιρειών. Τους πληρώνεις 2000€ μέσα σε 2 μήνες και τον 3ο μήνα που χρωστάς ένα ποσό που δε συμφέρει καν να πληρώσεις (τα μεταφορικά σε κοντινό ΑΤΜ είναι περισσότερα από το ποσόν) και σε παίρνουν τηλέφωνο με απειλές γιατί τους χρωστάς 15€.

 

Και για να το ολοκληρώσω. Η μητέρα μου, με voda και αυτή, κάνει συνήθως το εξής: καταθέτει 4 λογαριασμούς ταυτόχρονα για να μην σπαταλά χρόνο σε ουρές αναμονής κτλ, κάτι που έκανε και στο σταθερό με την HOL. Σκέψου τώρα, να τους έχεις προπληρώσει 4x25=100€ και τελικά ο λογαριασμός να είναι 100 + κάτι ψιλά€ στους 4 μήνες και να σε πάρουν τηλέφωνο γιατί χρωστάς τη διαφορά...

 

Μιας και φεύγω σε λίγο για διακοπές, εύχομαι καλή ανάσταση σε όλους, καλές διακοπές και ασφαλείς μετακινήσεις.

 

Ευχαριστώ.

 

* Αχ ρε Nokia τι μας έχεις κάνει. Μία έτσι, μία αλλιώς, πελάτες έχασες με αυτά που έκανες.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο φίλε, άλλα εγώ τα γράφω όλα αυτά γιατί έχω πολλούς γνωστούς και φίλους και κατά καιρούς μου λένε ότι τους έκοψαν το τηλέφωνο,η την nova, κτλ και ρωτάω δεν το πλήρωσες; και μου απαντούν ''μα δεν μου ήρθε λογαριασμός'' και λέω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό δεν ξέρουν ότι θα εκδοθεί λογαριασμός; εφόσον είναι δεδομένο ότι κάθε μηνά πρέπει να πληρώσεις πρέπει να έρθει λογαριασμός για να πληρώσει ο κάθε ένας; δηλαδή το νοίκι σου εάν δεν σου το ζητήσει ο σπιτονοικοκύρης σου δεν θα του το πληρώσεις; αφού ξέρει ο κάθε ένας ότι ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ τι νομίζει ότι επειδή δεν έλαβε λογαριασμό θα του χαρίσουν τα χρήματα;
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο φίλε, άλλα εγώ τα γράφω όλα αυτά γιατί έχω πολλούς γνωστούς και φίλους και κατά καιρούς μου λένε ότι τους έκοψαν το τηλέφωνο,η την nova, κτλ και ρωτάω δεν το πλήρωσες; και μου απαντούν ''μα δεν μου ήρθε λογαριασμός'' και λέω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό δεν ξέρουν ότι θα εκδοθεί λογαριασμός; εφόσον είναι δεδομένο ότι κάθε μηνά πρέπει να πληρώσεις πρέπει να έρθει λογαριασμός για να πληρώσει ο κάθε ένας; δηλαδή το νοίκι σου εάν δεν σου το ζητήσει ο σπιτονοικοκύρης σου δεν θα του το πληρώσεις; αφού ξέρει ο κάθε ένας ότι ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ τι νομίζει ότι επειδή δεν έλαβε λογαριασμό θα του χαρίσουν τα χρήματα;

 

Welcome to the world of tsampa! Φυσικά, άμα ΔΕΝ πάρουν το λογαριασμό ΔΕΝ θα κάτσουν να ασχοληθούν με την εταιρεία τις υπηρεσίες της οποίας έχουν ΗΔΗ χρησιμοποιήσει !!! Αντίθετα, αν δεν τους βάλει ο εργοδότης τους το μισθό τη σωστή μέρα, θα παίξουν ως πρωταγωνιστές στο "χώμα βάφτηκε κόκκινο" !!! :lol:

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Welcome to the world of tsampa! Φυσικά, άμα ΔΕΝ πάρουν το λογαριασμό ΔΕΝ θα κάτσουν να ασχοληθούν με την εταιρεία τις υπηρεσίες της οποίας έχουν ΗΔΗ χρησιμοποιήσει !!! Αντίθετα, αν δεν τους βάλει ο εργοδότης τους το μισθό τη σωστή μέρα, θα παίξουν ως πρωταγωνιστές στο "χώμα βάφτηκε κόκκινο" !!! :lol:

Ναι αλλά μην υπερασπιζόμαστε και τον τσαμπατζή εργοδότη...;)

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά μην υπερασπιζόμαστε και τον τσαμπατζή εργοδότη...;)

 

Όχι φυσικά... Καταδικάζουμε το συγκεκριμένο τρόπο ζωής και λειτουργίας σε βάρος των υπόλοιπων μελών του κοινωνικού συνόλου...

Στην τελική ας κινείται ο καθένας με βάση τις δυνατότητές του!!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Όχι φυσικά... Καταδικάζουμε το συγκεκριμένο τρόπο ζωής και λειτουργίας σε βάρος των υπόλοιπων μελών του κοινωνικού συνόλου...

Στην τελική ας κινείται ο καθένας με βάση τις δυνατότητές του!!!

 

Ο συγκεκριμένος τρόπος ζωής και λειτουργίας βαραίνει τα υπόλοιπα μέλη με τις ευλογίες πάντα των παρόχων. Ο τιμοκατάλογος αυξάνεται επειδή το θέλουν οι πάροχοι και όχι επειδή είναι αναγκασμένοι (τα κέρδη τους παραμένουν τεράστια προς ικανοποίηση των μετόχων. Επιχειρηματικά είναι σωστό αλλά όχι και ηθικά). Είναι κι αυτός συνεργός στο έγκλημα σωστά;

 

Επομένως καλό θα ήταν μιας και καταδικάζουμε τους τσαμπατζήδες, να καταδικάζουμε και κάθε πολιτική εταιρείας που αυξάνει τις τιμές για να συνεχίσει την κερδοφορία της, αδύναμη όπως φαίνεται να εισπράξει τα κεκτημένα της.

Evolution is the solution... :D
Link to comment
Share on other sites

Όποιος δεν πληρώνει το κινητό του ζει εις βάρος του κοινωνικού συνόλου;
Γράφουμε όσα ζούμε: www.pella24.gr
Link to comment
Share on other sites

Στην τελική ας κινείται ο καθένας με βάση τις δυνατότητές του!!!

 

Και ο τζαμπατζής εργοδότης επίσης. Άντε πες του όμως να απαρνηθεί το Καγιέν για να πληρώσει καμιά ασφαλιστική εισφορά των υπαλλήλων του...

Χρονοροή κινητών (*δευτερεύον): Ericsson GA318, Ericsson GH388, Ericsson GH768, Nokia 6150, Nokia 8210, Siemens C35*, Panasonic GD93*, Ericsson T29*, Nokia 8310, Nokia 5210*, Nokia 7250, NEC N400i, Sony Ericsson S700i, Sony Ericsson K800i, Samsung Omnia, Apple iPhone 3GS, Huawei Ideos X5*, LG Optimus Black*, Apple iPhone 4S*, Apple iPhone 5S, Apple iPhone 6 Plus, Apple iPhone SE*, Apple iPhone 6S Plus, Nokia 5*, Apple iPhone X*, Redmi Note 10*, Apple iPhone 13 Pro Max, Redmi Note 11*...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Την αδυναμία πληρωμής των λογαριασμών λόγω “οικονομικής κρίσης”, ή για οποιονδήποτε λόγο, να τη δεχτώ. Να φεσώνουν τη μία εταιρεία πίσω από την άλλη, και να απαιτούν μείωση των τιμολογίων, ώστε να μπορέσουν ανταποκριθούν, είναι ... :X
Link to comment
Share on other sites

Yποθέτουμε ότι μένω στην επαρχία και έχω μαγαζί με γεωργικά φάρμακα. Μια μέρα έρχεται ένας γεωργός που δεν είναι πελάτης μου και μου ζητάει να προμηθευτεί φάρμακα αξίας 15.000 ευρώ. Η πληρωμή δεν θα γίνει τώρα αλλά στο τέλος του χρόνου. Εγώ ξέρω από του προηγούμενους προμηθευτές του (και είναι δυο -τρεις ) ότι σταμάτησαν να του δίνουν φάρμακα γιατί δεν τους έχει πληρώσει ποτέ. Νομίζετε ότι θα του δώσω;

Μπορεί να φωνάζουμε για τις πολυεθνικές όμως δεν πρέπει πάντα να μας φταίνε οι εταιρείες αλλά να κοιτάξουμε και λίγο το κεφάλι μας. Και στην τελική κάθε επιχείρηση θέλει να προφυλάσσει τα συμφέροντα της, όπως και εμείς θα κάναμε για τη δική μας επιχείρηση.

Τώρα για τα καρτέλ είναι δουλειά του κράτους να τα σπάσει. (Δεν αφορούν μόνο τις τηλεπικοινωνίες, αλλά τα supermarket, βενζινάδικα, γαλακτοβιομηχανίες. Ακόμη και ο μανάβης ή ο φούρναρης (άνθρωπος της διπλανής πόρτας) αν ήταν ένας στην γειτονιά πάλι θα πουλούσε πιο ακριβα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν χρωσταω σε καμια εταιρια αλλα εχω να πω ενα πραγμα.ψηφιζω ενα μεγαλο οχι γιατι αν κανουμε εναν τειρεσια για τα συμφεροντα των ιδιωτικων εταιριων κινητης να κανουμε και εναν αναλογο για τον καθε ελληνα που του χρωστανε οι παντες και δεν εχει πληρωθει για να πληρωσει την καθε εταιρια.οταν θα ριχνετε την ευθυνη στον καθε εναν που του εκατσε μια στραβη και θα υποστηριζετε η καθε εταιρια που απο οσο ξερω η ζημια απο τα κανονια γινεται με καποιον τροπο αποσβεση να σκεφτεστε και τις απατες των εταιριων εις βαρος των καταναλωτων.εμενα προπερσι η μια εταιρια με χρεωσε roamingενω ημουν στην σαμο και η αλλη αυξησε τα τιμολογια της 50% χωρις να ενημερωσει για μεταβολες.γιατι λοιπον να μην χορηγουν τις συνδεσεις με ποιο αυστηρα κριτηρια και να με εχουν φακελομενο???αλλα ξεχασα στην ελλαδα δεν βλεπουμε τι θα κανουμε να διορθωσουμε την κατασταση αλλα γιατι αφου μπορουμε και κανουμε κατι εμεις γιατι οχι και οι αμυαλοι?δεν μπορω να καταλαβω την ενταση πολλων γιατι πηρε ο αλλος 500 ευρω τηλ και δεν το ξεχρεωσε??γιατι πολυ απλα του το δωσαν απλοχερα χωρις να του ζητησουν εγγυησεις αν θα το πληρωσει.κοινως και ο πιο αφραγγος εκανε το ulimited 7000 me dwro to iphone 25 αφου κανεις δεν του ειπε ρε φιλε πως θα μου το ξεχρεωσεις???πςρσι το μονο που ενοιαζε τις εταιριες ηταν να φερουν κοσμο με καθε τιμημα αρκει να κανουν μονοπωλειακη αγορα!ε οι πολεμοι θελουν και θυσιες!!απωλειες.οχι λοιπον στο δικο μου φακελωμα γιατι η καθε εταιρια ειναι ανευθυν να πληρωνεις τηλ και να παιρνεις τηλ.και πανω απο ολα δεν δικαιολογω ανευθυνους τζαμπατζηδες οκ?για να μην με πειτε μονοπλευρο. Edited by liontaris
galaxy note 2,iphone5,ipad3....kai keep walking!
Link to comment
Share on other sites

Αν για ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ λογο ιδιωτικη εταιρία μοιραστεί τα προσωπικα μου στοιχεια χωρις την προηγούμενη συγκατάθεση μου ισοδυναμει με αυτόματη αγωγη απο μερους μου. Αν ειναι ετσι πρεπει να υπαρχει ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ και σε καθε απιχειρηματικο κλαδο. Ειναι ιδιωτικες εταιρίες που μπορουν αν θελουν να πανε στα δικαστηρια για τις διαφορες που εχουν.-

Φιλιππος

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...