Jump to content

[MOTO] Gilera Runner: Βελτιώσεις, εμπειρίες κ.α


nikos the great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πρεπει να πω οτι απο αποψη αξιοπιστιας δεν ειναι οτι καλυτερο το αλουμινιο. Εγω εχω μαντεμενιο κυλινδροπιστονο malossi με κωδικο 317353

http://www.malossi.com/Catalogo/Cata_Main.asp?Marca=250&Modello=MO/PIM2850&Famiglia=0&CodArt=31%207353

εχω το ελευθερο φιλτρο το κοκκινο. Καρμπυρατερ 17αρι delorto, εξατμιση χειροποιητη tecnigas μια πορτοκαλοκιτρινη που φαινεται σαν να εχει ανθρακονηματα ασημενια, (ειναι για δευτερο σταδιο αλλα παει τελεια το μηχανακι μου). Φυγοκεντρικα, συμπλεκτης. Εχω κανει 6000 χλμ απο οταν το πηρα(το ειχα αγορασει και ηταν ηδη μαλοσι αρα εχει αρκετα χλμ με μαλοσι) και μονο λαστιχο εχω αλλαξει. Ιμαντα δεν αλλαζω γιατι ο μηχανικος μου ειπε οτι ο μαλοσι κρεμαει στις μεσσαιες στροφες. Α και κατι ακομα. Ολα αυτα εχουν τοσο τελεια προσαρμογη...Παει αρκετα καλα και δεν καιει τιποτα. Μαντεμι=ποιοτητα.

 

http://www.mhr-usa.com/racing/exhaust.html

 

Οριστε και η εξατμιση μου. Πειτε μου αν σας αρεσει. ΕΙναι η πρωτη με την χοντρη φουσκα απλως δεν ειναι νικελομενη και φαινεται πιο αγωνιστικη

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ΕΙμαι 75 κιλα και κοντερισια βγαζω 120 χλμ αλλα απο οτι ειδα το κοντερ κλεβει περιπου 5 χλμ. ΑΛλα επειδη ολες οι μετρησεις γινονται με τα κοντερ θεωρησε αυτην την ταχυτητα. Για να σου πω την αληθεια το μηχανακι οταν το πηρα ο αλλος δεν μου ειπε τι εχει βαλει. Μονος μου το ανοιξα λιγο λιγο. Για reed δεν το εχω ψαξει αν φοραει. Γιατι ρωτας?

 

Για την εξατμιση δεν μου ειπατε? σας αρεσει? Η καινουρια η RS δεν ειναι και τοσο ωραια. ΕΙναι πιο απλη. Ο ηχος της δικιας μου μοιαζει λιγο με του yamaha Z. Πιο κρυσταλλινος πιο καθαρος. Προσωπικα μαρεσει παρα πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί φοράνε οι πιό πολλοί όπως και γώ...

 

Το δικό μου φοράει

Reed Malossi

Carb 17.5 zigleromeno

Ιμάντα Μalossi Kevlar

Φυγοκεντρικά Malossi 4.3

Εξάτμιση Gianelli

Φούσκα Επιταχυντή Malossi

Τελική βγάζει 95 km/h στα 200 m

Είμαι αρκετά ευχαριστημένος.Σκέφτομαι για κύλινδρο να βάλω το καλοκαιρι.

Το δικό σου πόσο έχει??

Α..πόσα γραμμάρια φυγοκεντρικά φαράς??

Link to comment
Share on other sites

Να υποθεσω πως οι ρυθμισεις που του χεις κανει ειναι για επιταχυνσεις και οχι για τελικες? Δεν τα εχω βγαλει να δω τι γραφουν. Αλλα πιστευω πως εχει λιγο πιο βαρια. Δεν θυμαμαι. Θα το μετρησω και θα σου πω αυριο ποσο επιταχυνση εχει. Ποσο σου καιει? Ας πουμε με 5 ευρω ποσα χλμ κανεις? Δεν μου ειπες τι μηχανακι εχεις
Link to comment
Share on other sites

Ναι ..πιο πολύ για επιτάχυνση είναι πιο πολύ μ'αρέσει..Φεύγει σφαίρα..έχω αρκετά καλή ροπή..Μου καίει με 5 ευρώ κάνω 110-120 χιλ...Το reed αν δεν είχα θα έκαιγε πιό λίγο.. αλλα δεν θα είχα καλό άνοιγμα...τα reed κάνουν καλή δουλειά..

 

Το μοτο μου φυσικά και είναι το καινούριο Piaggio N-R-G .. :P

 

Το δικό σου?

Link to comment
Share on other sites

Πιο κυλινδροπιστονο φορας? Θυμασαι μηπως τον κωδικο του? και εμενα τοσο καιει. Μου κανει εντυπωση ομως η τελικη. Θα επρεπε να πιανει καμια 100 τουλαχιστον. Πες μου λιγο πιο φορας. Εγω εχω το παλιο NRG και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
Link to comment
Share on other sites

Δέν ξέρω..το μανήσιο φοράω..οσο για την τελική επιδη έχω ελαφριά φυγοκεντρικά πιάνει 95...αμα βάλω 5.5 η 6. καμια 100 θα βγάλει σίγουρα
Link to comment
Share on other sites

Το δικο μου ειναι αυτο με τον κωδικο 307353. Δεν τα εβαλα εγω. Το αγορασα ετοιμο ετσι μεταχειρισμενο. Φαντασου μονο εγω εχω κανει 7000χλμ περιπου και το ειχε κανει κι ο αλλος ποσα. Ρωτησα σε μαγαζι και μου ειπαν οτι το μαντεμενιο κυλινδροπιστονο εχει 180 ευρο το συγκεκριμενο. Νομιζα οτι ειχες και κυλινδροπιστονο. Αμα ειναι το μανησιο τοτε παει πολυ καλα. Αν και καλα ειναι να μην ζοριζεις το μανισιο.ΤΙ ακριβως κανει η φουσκα επιταχυντη? Και επισης οι ιμαντες piaggio-gilera ειναι καλυτεροι απο τους μαλοσι. Εχω ρωτησει μηχανικο και μου ειπε οτι κρεμανε σε σχεση με τους μανισιους στις μεσσαιες στροφες και οταν ρωτησα για πιο λογο υπαρχουν λεει για να τους αγοραζουν αυτοι που δεν ξερουν.

 

Σκεφτομαι να το κανω διταχιντο. Μπηκα τωρα στην μαλοσι και βρηκα ενα ωραιο συστηματακι. Ριξτο μια ματια

http://www.malossi.com/Catalogo/Cata_Main.asp?Marca=250&Modello=MO/PIM2850&Famiglia=0&CodArt=67%209966

Παντως για μανισιο κυλινδροπιστονο καιει παρα πολλα. Καιμε τα ιδια και εισαι μανισιος απο κυλινδροπιστονο. Γνωμη μου να κοιταξεις κατι σε μαντεμι.

Link to comment
Share on other sites

Και επισης οι ιμαντες piaggio-gilera ειναι καλυτεροι απο τους μαλοσι. Εχω ρωτησει μηχανικο και μου ειπε οτι κρεμανε σε σχεση με τους μανισιους στις μεσσαιες στροφες και οταν ρωτησα για πιο λογο υπαρχουν λεει για να τους αγοραζουν αυτοι που δεν ξερουν.

 

 

Δυστυχως θα διαφωνησω.Ειχες ποτε φορεσει ιμαντα malossi ωστε να παρατηρησεις την διαφορα?Επειδη εγω εχω εδω και ενα χρονο να σημειωσω δυο πραγματα.

1) Κανεις δεν ειπε οτι βαζοντας ιμαντα malossi θα δει την τεραστια διαφορα.Μαλιστα οπως ακουγεται απο πολλους, συνισταται σε μηχανακια με αλλαγμενο συμπλεκτη/βαριατορ ωστε να αντεχει λογω σκληροτητας τις μεγαλυτερες πιεσεις.

2)Δεν κρεμαει καθολου σε οποιεσδηποτε στροφες.Τουλαχιστον αυτο εχω παρατηρησει εγω.

 

Οσο για το μαντεμενιο κυλ/ονο δεν ξερω τι παιζει.Παλιοτερα οταν ηταν να επιλεξω μαντεμι η αλουμινιο ,περα απο την αποδοση μου παρουσιασαν αρκετα ατομα ως ουσιαστικη διαφορα περαν της ποιοτητας, την χαμηλοτερη θερμοκρασια λειτουργιας λογω καλυτερης απαγωγης του υλικου (αλουμινιου).

Εδω και 7.000χλμ τετοιον φοραω και ποτε δεν ειχα κανενα προβλημα και δεν κανω και την πιο συνετη οδηγηση....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Οσο για τον ιμαντα ειχα οδηγησει runner 180. Στις τελικες πηγαινε καλυτερα αλλα μεσα στην πολη δεν πηγαινε καλα. Ο μηχανικος που ειχα παει μου ειχε πει οτι το απλο κυλινδροπιστονο αλουμινιο δεν ειναι καλο. Το καλυτερο ειναι το νικασιλ. Το μαντεμι μου ειπε ειναι αριστης ποιοτητας με μεγαλη διαρκεια ζωης. Οσοι γνωστοι μου ειχαν βαλει αλουμινιο καθε 1000-2000 αλλαζαν κυλινδρο τον επαιρναν στο χερι. Και η καταναλωση του ηταν τεραστιαμιλαμε οτι με 2 ευρω εβγαζαν περιπου 20-25 χλμ ενω εγω κανω 45. Τωρα για την λιγο μεγαλυτερη τελικη και επιταχυνση που δινει δεν νομιζω οτι αξιζει
Link to comment
Share on other sites

Για τον ιμάντα και γω δε θα συμφωνήσω μαζί σου...Φοράω εδώ και 5 μήνες τον Malossi και έχει διαφορά...δεν κρεμάει
Link to comment
Share on other sites

Οσο για τον ιμαντα ειχα οδηγησει runner 180. Στις τελικες πηγαινε καλυτερα αλλα μεσα στην πολη δεν πηγαινε καλα. Ο μηχανικος που ειχα παει μου ειχε πει οτι το απλο κυλινδροπιστονο αλουμινιο δεν ειναι καλο. Το καλυτερο ειναι το νικασιλ. Το μαντεμι μου ειπε ειναι αριστης ποιοτητας με μεγαλη διαρκεια ζωης. Οσοι γνωστοι μου ειχαν βαλει αλουμινιο καθε 1000-2000 αλλαζαν κυλινδρο τον επαιρναν στο χερι. Και η καταναλωση του ηταν τεραστιαμιλαμε οτι με 2 ευρω εβγαζαν περιπου 20-25 χλμ ενω εγω κανω 45. Τωρα για την λιγο μεγαλυτερη τελικη και επιταχυνση που δινει δεν νομιζω οτι αξιζει

 

Αφου ειναι καλυτερο το μαντεμι γιατι οι περισοοτεροι προτιμουν αλουμινιο, προτεινουν αλουμινιο και ειναι ακριβοτερο?Πως καταφεραν και εκαναν οι γνωστοι σου μονο 2000χλμ δεν μπορω να φανταστω.Την ιδια ωρα που η malossi λεει οτι το αλουμινενιο κιτ της με τα δυο ελατηρια θελει αλλαγη πιστονιου μονο, μετα απο 7-8 χιλιαδες χλμ?Οσο για καταναλωση, εμενα με 21 καρμπ. και αλουμινενιο κιτ μου βγαζει 45-50 χλμ στα 3€.

Link to comment
Share on other sites

Πρωτον ειμαι απο θεσσαλονικη. Δευτερον δεν λεω μπουρδες. Η συναρμογη των εξαρτηματων δεν ειναι ιδια σε καθε μηχανακι απο ολους τους μηχανικους. Καθε συνδιασμος δινει διαφορετικα αποτελεσματα. Εγω δεν μιλησα για αλλαγη κυλινδρου. Μονο για πιστονι. Σε αρκετους γνωστους μου εχει τυχει να κολλησει το πιστονι απο νωρις. Τριτον δεν ειπα οτι ειναι καλυτερο το μαντεμι. Ειπα οτι ειναι καλυτερης ποιοτητας απο αποψη αξιοπιστοιας. Αυτο αλλωστε το αναφερει και η μαλοσι μεσα στην σελιδα της(μπορεις να το δεις κι εσυ). Ο καθενας που δινει παραπανω λεφτα δεν σημαινει οτι αγοραζωντας ακριβοτερο θα ειναι και πιο ποιοτικο. Ειναι ακριβοτερο γιατι ειναι πιο βελτιωτικο και πιο γρηγορο. Το ιδιο γινεται και στα αυτοκινητα αν γνωριζεται. Το ιδιο θα κρατησει ενας ατμοσφαιρικα φτιαγμενος κινητηρας με εναν στον οποιο εχει πεσει πολυ χρημα για βελτιωση? Ποιος θα κανει περισσοτερα χιλιομετρα χωρις να βγαλει προβληματα? Δεν μιλαω για επιδοσεις αλλα για διαρκεια ζωης. Πιστευω να συμφωνειτε σε αυτο. Προσωπικα εγω με το δικο μου το οποιο το παω συνεχεια γ@μιωντ@ς στους περιφερειακους και στον δρομο της χαλκιδικης, εχω κανει 7000χλμ χωρις κανενα προβλημα....... Και μην διαστρεβλωνεται τα λογια μου. Προς θεου ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΤΟ ΜΑΝΤΕΜΙ. Το αλουμινιο ειναι πιο ακριβο γιατι ειναι πιο γρηγορο, με τις αντιστοιχες συνεπειες στην αξιοποιστια οπως ειναι λογικο. Για ρωτηστε ποση διαρκεια ζωης εχει ο μαλοσι που τρεχει στα 70cc trophy race με τα 21 αλογα....
Link to comment
Share on other sites

Αυτα για σενα φιλε Leolipop. Δεν θελω να φανει επιθετικο το μυνημα αλλα διαστρεβλωνεις αυτα που λεω. Δες καλυτερα τι γραφω. Γραφω οτι καλυτερο ειναι το νικασιλ. ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΝΤΕΜΙ!!!!!!!! και μετα συμπληρωνω οτι το μαντεμι ειναι αριστης ποιοτητας με μεγαλη διαρκεια ζωης.ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ. Και για κανε μια απλη αναγωγη να δεις οτι με 2 ευρω κανεις περιπου 30 με 33 χλμ. Καιει πολυ. Και οσον αφορα ομως την διαφορα στα γκαζια δεν ειναι τεραστια για την διαφορα των επιπλεον χρηματων που δινουν. Προσωπικα πιστευω οτι δεν αξιζει να πεσει τοσο χρημα για τοσο μικρη διαφορα.
Link to comment
Share on other sites

+1

συμφωνω απολυτα με τον dfray87!!! δυστυχως ετσι ειναι τα πραγματα.οσο καλυτερες επιδοσεις,τοσο λιγοτερη αξιοπιστια και το αντιστροφο.

Link to comment
Share on other sites

αλλαζαν κυλινδρο

 

Δεν διαστρεβλωνω τιποτα φιλε!Ειπες κυλινδρο, οχι πιστονι.Αλλο το ενα αλλο το αλλο.Ελπιζω και εσυ να αντιλαμβανεσαι το υφος μου.Δεν εχω καμια επιθετικη διαθεση, απλα αναφερω την μεχρι τωρα εμπειρια μου με το μηχανακι.Ηταν λιγο εκνευριστικο εκει που ειπες πχ οτι ιμαντα μαλοσι βαζουν οι "ασχετοι".

 

Και να σας πω και το αλλο.Καποια στιγμη κατι θα χαλασει σε ολους αναλογα πως το οδηγαει.Εδω μιλαμε για βελτιωση οπου αν θες να δεις διαφορα ,τα ακουμπας και ελπιζεις για το καλυτερο για τον κινητηρα κλπ.

 

Αν ειναι καποιος να κλεγεται (δεν εννοω κανεναν απο εδω φυσικα) για αξιοπιστια, καταναλωση και τετοια ας μην το πειραξει!!Θες γκαζι?Ναι θα εχει μικροτερη ζωη ,περισσοτερη καταναλωση.

 

Δεν γινεται να εχουμε και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο;)

 

Φιλε Dfray87 οι φιλοι σου πως πηγαιναν και καταφεραν να το κολλησουν τοσο γρηγορα?Στρωσιμο εκαναν?Λαδι εβαζαν καλο η τηγανισματος:p

Εγω φιλε προνοησα,ειδα το καλοκαιρι να ανεβαινει η βελονα παραπανω και εβαλα ψυγειο Malossi.Η διαφορα ειναι παραπανω απο εμφανης σε εμενα.

 

Κατι τελευταιο.Το ποσο λιγα προβληματα θα βγαλει ειναι και θεμα μαστορα.Σου λεω οτι εχω κανει 7.000 χλμ.Ο κυλινδρος ανοιχτηκε πριν απο 10 μερες και ηταν πεντακαθαρος, ουτε καρβουνιλα ουτε τιποτα.Για αυτο παντα S.Unleaded + Motul 710.

 

Αυτα απο εμενα για τωρα.

Link to comment
Share on other sites

ασχετο αλλα εγω βαζω shell V-Power racing 100+ και λαδι Castrol TTS. στους διχρονους κινητηρες μας υπαρχει πραγματι διαφορα σε μια απλη βενζινη και σε μια 100άρα!
Link to comment
Share on other sites

Δεν γινεται να εχουμε και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο;)

 

 

4t 4tw ^_* :p :p :p

Heaven Holds A Sense Of Wonder

And I Wanted To Believe That I'd Get Caught Up

When The Rage In Me Subsides

In This White Wave

I Am Sinking In This Silence

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να ζητησω συγνωμη απο τον φιλο Leolipop.Δεν εννοουσα κυλινδρο. Πιστονι ηθελα να πω και μπερδευτικα!!!!:) καμια φορα μπερδευεται ο ανθρωπινος εγκεφαλος:lol:

 

Εγω δεν επεμεινα ομως για τιποτα. Ειπα οτι για την μικρη διαφορα που εχει το μαντεμι με το αλουμινιο στις επιδοσεις δεν αξιζει να δωσεις τοσα παραπανω λεφτα για τα εξαρτηματα και να εχεις τοσο μεγαλη καταναλωση κτλ κτλ και οτι επακολουθει.

 

Οσον αφορα για τις βενζινες, εκτος απο την καθαροτητα δεν επιρεαζει επιδοσεις( εχω ρωτησει ιδιοκτητη μεγαλου βενζιναδικου) χωρις να επιμενω φυσικα. Λαδια εγω βαζω τα Castrol(δεν θυμαμαι ακριβως πως λεγονται) τα ακριβα για scooter ομως. Εχουν καπου 12 ευρω. Ηθελα να δοκιμασω για διχρονη μοτοσυκλετα ομως ο διχρονος κινητηρας της μοτοσυκλετας με του scooter λειτουργουν διαφορετικα.

 

Θελω να μου δωσεις πληροφοριες για το ψυγειο. Πως που και ποσο. Και εγω ψαχνω να αλλαξω αλλα δεν ξερω μαρκες τιμες κτλ....

 

Η εξατμιση δεν νομιζω να κανει δουλεια απο μονη της. Ξεκινα καλυτερα με την μεταδωση. Αγορασε ενα flyclutch η ακομα καλυτερα deltaclutch της μαλοσι. Επειτα το multivar (να φροντισεις τα σετακια να εχουν καλα ελατηρια αναλογα με το τι θες. Μπες στο site της μαλοσι για να τα δεις ολα ποια ειναι) και ιμαντα αν θες(αν κι εγω δεν το συνιστω. Οι ιμαντες της Piaggio ειναι εξισου καλοι).

Link to comment
Share on other sites

telika an valw giannelli reverse ,multivar 2000 mhr,imanta kevlar,siagwnes 8a dw kapoia diafora ?

gt mexri na to kanw 72cc 8elei xrono kai xrhma:O

 

Φιλε σιγουρα θα δεις διαφορα.Για την εξατμιση και μονο δωσε οσα περισσοτερα μπορεις γιατι παιζει πολυ σημαντικο ρολο.Θα παρεις τελικη και ροπη, που νομιζω οτι ειναι αυτα που θες

 

Θελω να μου δωσεις πληροφοριες για το ψυγειο. Πως που και ποσο. Και εγω ψαχνω να αλλαξω αλλα δεν ξερω μαρκες τιμες κτλ....

 

Εγω φιλε εβαλα της malossi το ειχα πληρωσει τον περσινο Ιουνιο 270€.Αλλα το καλοκαιρι με 40 βαθμους το μεσημερι το μηχανακι δεν ανεβαινε πανω απο το 1/4.Εγω πριν το φερουν στο site που εβαλα Link το πηρα.Το πηρα απο εδω http://www.motoparts.gr που στελνουν οπου θες.

 

Αυτο φιλε http://scooter-center.com/catalog/product_info.php?products_id=10607&cPath=4_15_175_1318 :)

 

Ρε παιδια κανενας απο Αθηνα δεν υπαρχει,ολοι εκει πανω μαζευτηκατε :worry:

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα μου φιλε ειναι οτι δεν ξερω αν θα χωραει αλλο ψυγειο. Στο NRG αν ξερεις το ψυγειο ειναι μεσα πανω. Οχι κατω εξω οπως στα runner. Δεν ξερω αν θα ταιριαζει. Ηθελα κι εγω ψυγειο γιατι μου ανεβαινει στα κοκκινα οταν το παω σταματα ξεκινα και οταν το παω τσιτα. Θα σου ειμαι ευγνωμον αν με βοηθησεις να βρω ενα ψυγειο.
Link to comment
Share on other sites

Α και κατι ακομα. Δεν μου ειπατε σχολια για την εξατμιση μου. εκανε καμια 150 ευρω. Σας αρεσει? την εχω βαλει και σε λινκ φοτο σε προηγουμενη σελιδα
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...