RAVER Δημ. September 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2009 Καλοριζικο και καλοταξιδο:::!!!!:D Να το πηγαινεις με τοσα χιλιομετρα ωστε να μη ζοριζεται το μοτερ, να πηγαινει αερατα που λεμε..ουτε αργα να μπογκαρει ουτε σπαστο... στα 500 ενα σερβις και μετα παλι στα 1000...αν και μετα τα 500 μπορεις να του κανεις ανοιγματα. Aυτα που του λες ειναι παραπληροφορηση.ακου εδω να κανει service στα 500χλμ και μετα παλι στα 1000χλμ :wacko:..τι ειναι βρε??? κανα καθαρο?? θα ακολουθησει το μανουαλ. με βαση το μανουαλ..ισχυει και η εγγυηση. καλο ζεσταμα θελει..και οχι αποτομα ανοιγματα.αμα το παει "κοτα" το μοτερ θα ανοιξει μετα απο 15-20000 χλμ. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimarasss Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Συμφωνω με τον raver. Στο δικό μου το πρώτο σερβις ήταν στα 1000χμ (περισσότερο έλεγχος, παρα σέρβις είναι. Ισα ισα για να δουνε αν ολα ειναι ΟΚ) και μετά στα 5.000χμ και καθε πέντε (10, 15,20κτλ). Φυσικά για εσένα μπορεί να ισχύει κάτι διαφορετικό, γι αυτό το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις τον αντιπρόσωπο! Για το στρώσιμο....φυσικά καλό ζέσταμα (το οποίο ισχύει και για όλη τη ζωή του μηχανακίου. ΠΑΝΤΑ καλό ζέσταμα) και αρκεί να το πηγαίνεις σε λογικά πλαίσια. Ουτε τέρμα ούτε σαν χελόνα, και προσπάθησε να αποφέυγεις τις μεγάλες ανηφόρες ή να φορτώνεις 2ο άτομο στην αρχή. Όχι οτι θα πάθει κάτι.... Αυτοί που λένε ''θα χαλάσει'' κτλ λενε απλά μλκίες... Το στρώσιμο στις σημερινές πλεον μηχανές γίνεται καθαρά για προληπτικούς λόγους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
THEO_LEGEND Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Δεν λεμε κατι διαφορετικο, ελεγχος μπορει να ειναι και απλα ενας ελεγχος;) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] ΤΗΕΟ in normal mode Με εκνευρίζουν οι "στόκοι" Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilera_46 Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Γεια σας παιδια εχω το gilera runner 50cc του 07 ειμαι πολυ ευχαριστημενος παει πολυ καλα και δεν εχει βγαλει προβλημα.Δεν το εχω πειραξει καθολου ειναι μαμα αλλα ακουω πολλους που πανε και βαζουν μπιλιες mallosi και θελω να μου πειτε αν αξιζει να βαλω,την τιμη, αν ειναι ευκολο και δεν θελει λυσιμο το μισο μηχανακι, και αν θα καταλαβω διαφορα με πριν.:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimarasss Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Τιμή: 10-15 ευρώ Αξίζει? Σε απείραχτο μηχανάκι ΟΧΙ δεν αξίζει, και συνήθως η διαφορά ειναι προς το χειρότερο Ευκολία: Στο δικό μου μοντέλο (2002) χρειάζεται να βγεί το φίλτρο αέρα και το καπάκι του ιμάντα (όλο το πλαινό στο οποίο είναι η μανιβέλα δηλαδή). Έπειτα ξεβιδώνεις το μπουλόνι του μούλτιβαρ και βγαίνει όλο μαζί απο τον άξονα του στροφάλου στον οποίο κρατιέται. Βγάζεις τις μπίλιες, βάζεις τις άλλες, 'μαζεύεις' το μουλτιβαρ και τέλος. Με βαθμό δυσκολίας δηλαδή, αν το πολύ δύσκολο είναι το 10 και το εντελώς απλό το 1 του βάζω ένα 3 Θα καταλάβεις διαφορά: Ναι, αλλα όπως προείπα σε απείραχτο μηχανάκι συνήθως προς το χειρότερο, άρα δεν αξίζει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gazofonias16 Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Ευχαριστω πολυ ρε παιδια...εχω ακουσει κατι μλκιες...οτι δεν κανει να πηγαινεις τα 50αρια πανω απο 40 στο στρωσιμο....εγω παντως πιστευω οτι ειναι μλκιες αυτα!!!:/ Εσεις τι λετε?Ααα και κατι αλλο... τους κοφτες να τους βγαλω απο την αρχη? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilera_46 Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 ok ευχαριστω πολυ :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimarasss Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Ευχαριστω πολυ ρε παιδια...εχω ακουσει κατι μλκιες...οτι δεν κανει να πηγαινεις τα 50αρια πανω απο 40 στο στρωσιμο....εγω παντως πιστευω οτι ειναι μλκιες αυτα!!!:/ Εσεις τι λετε?Ααα και κατι αλλο... τους κοφτες να τους βγαλω απο την αρχη? Είπαμε, το πας σε λογικά πλαίσια. νορμαλ γκάζι, νορμάλ στροφές, νορμάλ ταχύτητα. Όχι ακραία πράγματα Για τους κόφτες, αστους μεχρι τα 1000 και μετά....δρόμο. Περισσότερο για το λόγο του ότι χωρίς αυτούς είναι καπως.....δύσκολο να συγκρατηθείς και να μην το ανοίξεις τέρμα...:lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilera_46 Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 A να ρωτησω και κατι αλλο σκεφτομαι να αλλαξω λαστιχο μπροστα γιατι μου εχει γλυστρισει 1,2 φορες λιγο οχι τιποτα το τρελο και τωρα που ερχετε και ο χειμωνας το φοβαμαι λιγο με τις βροχες, εχετε να μου πρωτεινετε τιποτα? Αν ξερετε και τιμη πητε μου:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimarasss Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Κοίτα,μετα απο δοκιμή 3 ελαστικών (maxxis, kenda) το 4o και τελευταιο που έβαλα είναι το Pilot Sport SC της Μichelin. Δεν έχω δοκιμάσει το αντίστοιχο της pirelli, αλλα το συγκεκριμένο της Michelin απλά τα σπάει! Όχι οτι είχαν κάτι ιδιάιτερα κακό τα υπόλοιπα, απλα δεν ήταν και τα καλύτερα... Απίστευτο κράτημα στο πλάγιασμα κι ακόμη ποιο απίστευτο σε βρεγμένο δρόμο!! Δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ παράπονο. ΟΜΩΣ απο εκεί και πέρα να ξέρεις...οτι έχεις μηχανάκι, κι αυτό συνεπάγεται με το οτι....το φρένο θέλει προσοχή στη βροχή,ακόμη κι αν έχεις το λάστιχο απο τα MotoGP... ;) Το λάστιχο: Pilot Sport SC Τιμή: πάνω κάτω στα 70 ευρώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilera_46 Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 ok jimaraaa και παλυ εθχαριστω και οτι αλλο χρειαστω 8α σε ρωτησω γιατι βλεπω οτι ξερεις, εγω το εχω λιγο καιρο το gilera και δεν τα εχω ψακσει τοσο ακομα;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimarasss Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Ότι κι αν θελήσεις και μπορούμε να σε βοηθήσουμε μπορείς να το ρωτήσεις. Μην ξεχνάς οτι κι εμείς κάποια στιγμή ήμασταν στη θέση σου και χρειαζόμασταν πληροφορίες. Αρκετές απο αυτές τις μάθαμε απο κάποιους που ήξεραν, άλλες πάλι με τον γνωστό τρόπο του''έπαθα και έμαθα...''...:lol::p Εγώ το μηχανάκι το έχω 7 χρόνια (2002-σήμερα) και έχω αισίως 34+ χιλιαδες χιλιόμετρα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilera_46 Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 xaxa ε το εχουν αυτο τα μηχανακια και οχι μονο τα μηχανακια αυτο ισχυει και στα αυτοκινητα ασ πουμε το παθημα γινεται μαθημα . Σκυλι ομως το gilera ε? Το εχεισ πειραξει η οχι εγω το πηρα μεταχειρισμενο αλλα ηταν τρελη ευκαιρια το πηρα 1000 euro και ειχε 1000χλμ και τωρα εχει περιπου 3000χλμ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimarasss Δημ. September 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2009 Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις...χαχα Κοίτα, το μηχανάκι μου (και γενικά των περισότερων απο εδώ μέσα) έχουν περάσει τα χίλια μύρια απο μηχανικες μετατροπές. Η δική μου γνώμη είναι πως οι λέξεις 'πέιραγμα' και 'αξιοπιστία' είναι αντιστρόφως ανάλογες. Φυσικά υπάρχουν και οι αντίθετες γνώμες. Όταν φυσικά λέμε πείραγαμα, δεν ενοούμε τις μπίλιες του βαριατόρ ή τον ιμάντα. Μιλάμε για κυλινδροπίστονα κτλ... Όπως προείπα λοιπόν, μετά απο πολλά πειράματα, πειράγματα και ανταλακτικά τα οποία τζάμπα αγόρασα, κατέληξα στο εξής σέτ απο πράγματα τα οποία άλλαξα, και το οποίο και φοράω εδώ και 20 χιλιάδες χιλιόμετρα και έχω το κεφάλι μου ησυχο: Εξάτμιση: Polini Funky Καρμπ: Dellorto 17,5 (απο 12 που είχαν τα δικά μας απειραχτα.) Multivar-variator Δεν είναι και το σούπερ-σετ, απλά μου δίνει την απαραίτητη ευελιξία και 'σβελτάδα' που θελω απο το μηχανάκι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilera_46 Δημ. September 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2009 εγω οπως σου ειπα και πριν ειμαι γενικα πολυ ευχαριστημενος απο το μηχανακι αλλα δεν 8α με χαλαγε να πηγενε και λιγο καλυτερα κι ετσι τωρα τελεφταια μου εχει μπει στο μυαλο να το πηραξω λιγο 1 2 πραματακια αλλα δεν νομιζω να με αφησουν να το πειραξω οποτε δεν νομιζω να κανω κατι μια χαρα ειναι κι ετσι, εντακσει αφου μου πηραν και το μηχανακι καλα ειναι γιατι εμεις στην οικογενεια( μπαμπας, αδερφος, θειος) ασχολουμαστε πιο πολυ με τα αυτοκινητα και τα φοβοντουσταν λιγο τα μηχανακια αλλα τελικα μου το πηραν γιατι το χρειαζομαι. Ενταξει εμενα και του αδερφου μου μας αρεσουν και τα μηχανακια εγω απο μικρος ηθελα και μηχανακι και τα gilera απο τοτε που βγηκαν ηταν τα αγαπημενα μου.Τελος παντων σε επριξα με αυτα παντως εσυ με το καρμπ που αλλαξες θα καταλαβες μεγαλη διαφορα ε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimarasss Δημ. September 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2009 χαχαχ μη μασάς, όλοι τα ίδια προβλήματα είχαμε στην ηλικία σου! Το gilera όταν είχε πρωτοβγεί (αλλα και σήμερα ακόμη) ήταν μια επανάσταση στην κατηγορία των scooter 50cc σε όλους τους τομείς του, αλλα κυρίως στο θέμα της απόδωσης κινητήρα και της τεχνολογίας του (δισκόφρενα εμπρος-πισω, υδρόψυκτα κτλ) κάτι το οποίο εκείνη την εποχή είχαν ελάχιστα scooter (suzuki katana και yamaha aerox). Φυσικά το runner το θεωρώ έτη φωτός ομορφότερο απο τα υπόλοιπα....... Κατα τ άλλα....μπά...όχι κάτι ιδιαίτερο απο το καρμπ....εκτώς απο την αυξημένη κατανάλωση...:lol: Η εξάτμιση κάνει τη μεγάλη διαφορά Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilera_46 Δημ. September 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2009 Καλα εννοειτε οτι ειναι πολυ πιο ομορφο απ ολλα τα αλλα γιατι ειναι ιταλικο και οι ιταλοι σε αυτα δεν πιανονται και ασε που γενικα εμενα μου αρεσουν τα ιταλικα οχι μονο για την ομορφια αλλα και αλλα και στα μηχανακια και στα αυτοκινητα. Οταν μου ειπαν να παρω μηχανακι δεν περασε καν απο το μυαλο μου για αλλο μηχανακι και λογο ομορφιας αλλα και γι αυτα που ειπες δυσκοφρενα επιδοσεις και αλλα.Αφου οσοι φιλοι μου 8ελουν να παρουν μηχανακοι ολοι gilera θελουν γιατι ειναι τρομερο.Και που λες εχει τοση διαφορα με την εξατμηση ε, καλα ηξερα οτι εχει διαφορα αλλα οχι τοσο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimarasss Δημ. September 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2009 Ε ναι. Τη μεγαλύτερη διαφορά φυσικά την κάνει το κυλινδροπιστονο, αλλα μιλάμε για 50cc μηχανάκια, στα οποία απο το μόνο που βλέπεις 'ξεκάθαρα' διαφορά είναι η εξάτμιση. Ότι άλλο και να βάλεις είναι μικρές οι διαφορές. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilera_46 Δημ. September 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2009 Ε καλα ναι το κυλινδροπιστονο το ξερω αλλα δεν λεω για τοσο φτιαξιμο.Με τη ν εξατμιση κανει πολυ πιο πολυ απο πριν ε.καλα εχω ακουσει αλλα δεν θυμαμαι την διαφορα γιατι του ειπα του πατερα μου για την εξατμιση και μου λεει το ξερει οτι εχει διαφορα αλλα με ρωταγε αν κανει πολυ πιο πολυ απο τωρα με την δικια του Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimarasss Δημ. September 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 28, 2009 Για κάποια παιδιά που ρωτούσαν τιμές απο ανταλακτικα για τα gilera μας ή για κόστος μετατροπής σε 180, ανέβασα τον καταλογο της Piaggio με ΟΛΑ τα ανταλακτικά με τις τιμές τους. http://www.piaggio.com/ITEMS_PGV.zip Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgakos Δημ. September 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 28, 2009 Παιδια ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑ! Εχω ενα nrg mc2 του οποιου το μοτερ ειναι ιδιο με το παλιο το ραννερ τελος παντων εχω και ενα κυλινδροπιστονο και τωρα θα παρω και στροφαλομπιελα και θελω να το κανω ανακατασκευη γιατι κολλησε .Θελω να μου προτεινετε μαστορες απο ΘΕΣ/ΝΙΚΗ οπου μεινατε ευχαριστημενοι αντε ρε παιδια μην μας φανε τα λεφτα τσαμπε ... ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
X135SALONICA Δημ. September 29, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2009 μονο για σκουτερ αξιζει η μοτοτεχνικη,πολυ καλη δουλεια και καλες τιμες,να αποφυγεις την scootermania και το italy speed:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgakos Δημ. September 29, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2009 μονο για σκουτερ αξιζει η μοτοτεχνικη,πολυ καλη δουλεια και καλες τιμες,να αποφυγεις την scootermania και το italy speed:) σκουτερμανια ειχα βαλει φυγοκεντρικα(ρολλερς)και ιμαντα και μου τα καναν με τον στανιο και μου πηραν και 20€ για μοτοτεχνικη μου ειπε ενα παλικαρι απο δω απο την περιοχη μου οτι ειναι οκ τιμες .παιδια αν ξερετε κατι βοηθηστε ειναι αναγκη . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gazofonias16 Δημ. October 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2009 παιδια τα runner sp απο το 2007 και μετα...χωρις κοφτες μεχρι ποσες στροφες πανε σε ευ8εια και ποσο βγαζουν τελικη?(μαμισια παντα:) ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilera_46 Δημ. October 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2009 Εγω εχω του 06 αλλα νομιζω οτι ειναι το ιδιο.Εμενα παει 8000 στροφες σε ευθεια, σε κατηφορα παει λιγο παραπανω και τελικη περιπου 90 σε ευθεια γιατι σε κατηφορα εχω πιασει με δυκαβαλο 91και αν το αφηνα κι αλλο μπορει να πηγαινε κι αλλο λιγο . Γενικα παντως τα χιλιομετρα ειναι πολλα για 50αρι μηχανακι :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.