Jump to content

[MOTO] Gilera Runner: Βελτιώσεις, εμπειρίες κ.α


nikos the great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλοριζικο και καλοταξιδο:::!!!!:D

Να το πηγαινεις με τοσα χιλιομετρα ωστε να μη ζοριζεται το μοτερ, να πηγαινει αερατα που λεμε..ουτε αργα να μπογκαρει ουτε σπαστο...

στα 500 ενα σερβις και μετα παλι στα 1000...αν και μετα τα 500 μπορεις να του κανεις ανοιγματα.

Aυτα που του λες ειναι παραπληροφορηση.ακου εδω να κανει service στα 500χλμ και μετα παλι στα 1000χλμ :wacko:..τι ειναι βρε??? κανα καθαρο??

θα ακολουθησει το μανουαλ.

 

με βαση το μανουαλ..ισχυει και η εγγυηση.

 

 

καλο ζεσταμα θελει..και οχι αποτομα ανοιγματα.αμα το παει "κοτα" το μοτερ θα ανοιξει μετα απο 15-20000 χλμ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Συμφωνω με τον raver. Στο δικό μου το πρώτο σερβις ήταν στα 1000χμ (περισσότερο έλεγχος, παρα σέρβις είναι. Ισα ισα για να δουνε αν ολα ειναι ΟΚ) και μετά στα 5.000χμ και καθε πέντε (10, 15,20κτλ).

 

Φυσικά για εσένα μπορεί να ισχύει κάτι διαφορετικό, γι αυτό το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις τον αντιπρόσωπο!

 

Για το στρώσιμο....φυσικά καλό ζέσταμα (το οποίο ισχύει και για όλη τη ζωή του μηχανακίου. ΠΑΝΤΑ καλό ζέσταμα) και αρκεί να το πηγαίνεις σε λογικά πλαίσια. Ουτε τέρμα ούτε σαν χελόνα, και προσπάθησε να αποφέυγεις τις μεγάλες ανηφόρες ή να φορτώνεις 2ο άτομο στην αρχή. Όχι οτι θα πάθει κάτι.... Αυτοί που λένε ''θα χαλάσει'' κτλ λενε απλά μλκίες... Το στρώσιμο στις σημερινές πλεον μηχανές γίνεται καθαρά για προληπτικούς λόγους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν λεμε κατι διαφορετικο, ελεγχος μπορει να ειναι και απλα ενας ελεγχος;)

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια εχω το gilera runner 50cc του 07 ειμαι πολυ ευχαριστημενος παει πολυ καλα και δεν εχει βγαλει προβλημα.Δεν το εχω πειραξει καθολου ειναι μαμα αλλα ακουω πολλους που πανε και βαζουν μπιλιες mallosi και θελω να μου πειτε αν αξιζει να βαλω,την τιμη, αν ειναι ευκολο και δεν θελει λυσιμο το μισο μηχανακι, και αν θα καταλαβω διαφορα με πριν.:)
Link to comment
Share on other sites

Τιμή: 10-15 ευρώ

Αξίζει? Σε απείραχτο μηχανάκι ΟΧΙ δεν αξίζει, και συνήθως η διαφορά ειναι προς το χειρότερο

Ευκολία: Στο δικό μου μοντέλο (2002) χρειάζεται να βγεί το φίλτρο αέρα και το καπάκι του ιμάντα (όλο το πλαινό στο οποίο είναι η μανιβέλα δηλαδή). Έπειτα ξεβιδώνεις το μπουλόνι του μούλτιβαρ και βγαίνει όλο μαζί απο τον άξονα του στροφάλου στον οποίο κρατιέται. Βγάζεις τις μπίλιες, βάζεις τις άλλες, 'μαζεύεις' το μουλτιβαρ και τέλος. Με βαθμό δυσκολίας δηλαδή, αν το πολύ δύσκολο είναι το 10 και το εντελώς απλό το 1 του βάζω ένα 3

Θα καταλάβεις διαφορά: Ναι, αλλα όπως προείπα σε απείραχτο μηχανάκι συνήθως προς το χειρότερο, άρα δεν αξίζει

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ ρε παιδια...εχω ακουσει κατι μλκιες...οτι δεν κανει να πηγαινεις τα 50αρια πανω απο 40 στο στρωσιμο....εγω παντως πιστευω οτι ειναι μλκιες αυτα!!!:/ Εσεις τι λετε?Ααα και κατι αλλο... τους κοφτες να τους βγαλω απο την αρχη?
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ ρε παιδια...εχω ακουσει κατι μλκιες...οτι δεν κανει να πηγαινεις τα 50αρια πανω απο 40 στο στρωσιμο....εγω παντως πιστευω οτι ειναι μλκιες αυτα!!!:/ Εσεις τι λετε?Ααα και κατι αλλο... τους κοφτες να τους βγαλω απο την αρχη?

 

Είπαμε, το πας σε λογικά πλαίσια. νορμαλ γκάζι, νορμάλ στροφές, νορμάλ ταχύτητα. Όχι ακραία πράγματα

Για τους κόφτες, αστους μεχρι τα 1000 και μετά....δρόμο. Περισσότερο για το λόγο του ότι χωρίς αυτούς είναι καπως.....δύσκολο να συγκρατηθείς και να μην το ανοίξεις τέρμα...:lol:

Link to comment
Share on other sites

A να ρωτησω και κατι αλλο σκεφτομαι να αλλαξω λαστιχο μπροστα γιατι μου εχει γλυστρισει 1,2 φορες λιγο οχι τιποτα το τρελο και τωρα που ερχετε και ο χειμωνας το φοβαμαι λιγο με τις βροχες, εχετε να μου πρωτεινετε τιποτα? Αν ξερετε και τιμη πητε μου:)
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα,μετα απο δοκιμή 3 ελαστικών (maxxis, kenda) το 4o και τελευταιο που έβαλα είναι το Pilot Sport SC της Μichelin. Δεν έχω δοκιμάσει το αντίστοιχο της pirelli, αλλα το συγκεκριμένο της Michelin απλά τα σπάει! Όχι οτι είχαν κάτι ιδιάιτερα κακό τα υπόλοιπα, απλα δεν ήταν και τα καλύτερα...

Απίστευτο κράτημα στο πλάγιασμα κι ακόμη ποιο απίστευτο σε βρεγμένο δρόμο!! Δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ παράπονο.

 

ΟΜΩΣ απο εκεί και πέρα να ξέρεις...οτι έχεις μηχανάκι, κι αυτό συνεπάγεται με το οτι....το φρένο θέλει προσοχή στη βροχή,ακόμη κι αν έχεις το λάστιχο απο τα MotoGP... ;)

 

Το λάστιχο: Pilot Sport SC

Τιμή: πάνω κάτω στα 70 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

ok jimaraaa και παλυ εθχαριστω και οτι αλλο χρειαστω 8α σε ρωτησω γιατι βλεπω οτι ξερεις, εγω το εχω λιγο καιρο το gilera και δεν τα εχω ψακσει τοσο ακομα;)
Link to comment
Share on other sites

Ότι κι αν θελήσεις και μπορούμε να σε βοηθήσουμε μπορείς να το ρωτήσεις. Μην ξεχνάς οτι κι εμείς κάποια στιγμή ήμασταν στη θέση σου και χρειαζόμασταν πληροφορίες. Αρκετές απο αυτές τις μάθαμε απο κάποιους που ήξεραν, άλλες πάλι με τον γνωστό τρόπο του''έπαθα και έμαθα...''...:lol::p

Εγώ το μηχανάκι το έχω 7 χρόνια (2002-σήμερα) και έχω αισίως 34+ χιλιαδες χιλιόμετρα

Link to comment
Share on other sites

xaxa ε το εχουν αυτο τα μηχανακια και οχι μονο τα μηχανακια αυτο ισχυει και στα αυτοκινητα ασ πουμε το παθημα γινεται μαθημα . Σκυλι ομως το gilera ε? Το εχεισ πειραξει η οχι

 

εγω το πηρα μεταχειρισμενο αλλα ηταν τρελη ευκαιρια το πηρα 1000 euro και ειχε 1000χλμ και τωρα εχει περιπου 3000χλμ

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις...χαχα

Κοίτα, το μηχανάκι μου (και γενικά των περισότερων απο εδώ μέσα) έχουν περάσει τα χίλια μύρια απο μηχανικες μετατροπές. Η δική μου γνώμη είναι πως οι λέξεις 'πέιραγμα' και 'αξιοπιστία' είναι αντιστρόφως ανάλογες. Φυσικά υπάρχουν και οι αντίθετες γνώμες. Όταν φυσικά λέμε πείραγαμα, δεν ενοούμε τις μπίλιες του βαριατόρ ή τον ιμάντα. Μιλάμε για κυλινδροπίστονα κτλ...

Όπως προείπα λοιπόν, μετά απο πολλά πειράματα, πειράγματα και ανταλακτικά τα οποία τζάμπα αγόρασα, κατέληξα στο εξής σέτ απο πράγματα τα οποία άλλαξα, και το οποίο και φοράω εδώ και 20 χιλιάδες χιλιόμετρα και έχω το κεφάλι μου ησυχο:

Εξάτμιση: Polini Funky

Καρμπ: Dellorto 17,5 (απο 12 που είχαν τα δικά μας απειραχτα.)

Multivar-variator

 

Δεν είναι και το σούπερ-σετ, απλά μου δίνει την απαραίτητη ευελιξία και 'σβελτάδα' που θελω απο το μηχανάκι.

Link to comment
Share on other sites

εγω οπως σου ειπα και πριν ειμαι γενικα πολυ ευχαριστημενος απο το μηχανακι αλλα δεν 8α με χαλαγε να πηγενε και λιγο καλυτερα κι ετσι τωρα τελεφταια μου εχει μπει στο μυαλο να το πηραξω λιγο 1 2 πραματακια αλλα δεν νομιζω να με αφησουν να το πειραξω οποτε δεν νομιζω να κανω κατι μια χαρα ειναι κι ετσι, εντακσει αφου μου πηραν και το μηχανακι καλα ειναι γιατι εμεις στην οικογενεια( μπαμπας, αδερφος, θειος) ασχολουμαστε πιο πολυ με τα αυτοκινητα και τα φοβοντουσταν λιγο τα μηχανακια αλλα τελικα μου το πηραν γιατι το χρειαζομαι. Ενταξει εμενα και του αδερφου μου μας αρεσουν και τα μηχανακια εγω απο μικρος ηθελα και μηχανακι και τα gilera απο τοτε που βγηκαν ηταν τα αγαπημενα μου.Τελος παντων σε επριξα με αυτα παντως εσυ με το καρμπ που αλλαξες θα καταλαβες μεγαλη διαφορα ε?
Link to comment
Share on other sites

χαχαχ μη μασάς, όλοι τα ίδια προβλήματα είχαμε στην ηλικία σου! Το gilera όταν είχε πρωτοβγεί (αλλα και σήμερα ακόμη) ήταν μια επανάσταση στην κατηγορία των scooter 50cc σε όλους τους τομείς του, αλλα κυρίως στο θέμα της απόδωσης κινητήρα και της τεχνολογίας του (δισκόφρενα εμπρος-πισω, υδρόψυκτα κτλ) κάτι το οποίο εκείνη την εποχή είχαν ελάχιστα scooter (suzuki katana και yamaha aerox). Φυσικά το runner το θεωρώ έτη φωτός ομορφότερο απο τα υπόλοιπα.......

Κατα τ άλλα....μπά...όχι κάτι ιδιαίτερο απο το καρμπ....εκτώς απο την αυξημένη κατανάλωση...:lol:

Η εξάτμιση κάνει τη μεγάλη διαφορά

Link to comment
Share on other sites

Καλα εννοειτε οτι ειναι πολυ πιο ομορφο απ ολλα τα αλλα γιατι ειναι ιταλικο και οι ιταλοι σε αυτα δεν πιανονται και ασε που γενικα εμενα μου αρεσουν τα ιταλικα οχι μονο για την ομορφια αλλα και αλλα και στα μηχανακια και στα αυτοκινητα. Οταν μου ειπαν να παρω μηχανακι δεν περασε καν απο το μυαλο μου για αλλο μηχανακι και λογο ομορφιας αλλα και γι αυτα που ειπες δυσκοφρενα επιδοσεις και αλλα.Αφου οσοι φιλοι μου 8ελουν να παρουν μηχανακοι ολοι gilera θελουν γιατι ειναι τρομερο.Και που λες εχει τοση διαφορα με την εξατμηση ε, καλα ηξερα οτι εχει διαφορα αλλα οχι τοσο
Link to comment
Share on other sites

Ε ναι. Τη μεγαλύτερη διαφορά φυσικά την κάνει το κυλινδροπιστονο, αλλα μιλάμε για 50cc μηχανάκια, στα οποία απο το μόνο που βλέπεις 'ξεκάθαρα' διαφορά είναι η εξάτμιση. Ότι άλλο και να βάλεις είναι μικρές οι διαφορές.
Link to comment
Share on other sites

Ε καλα ναι το κυλινδροπιστονο το ξερω αλλα δεν λεω για τοσο φτιαξιμο.Με τη ν εξατμιση κανει πολυ πιο πολυ απο πριν ε.καλα εχω ακουσει αλλα δεν θυμαμαι την διαφορα γιατι του ειπα του πατερα μου για την εξατμιση και μου λεει το ξερει οτι εχει διαφορα αλλα με ρωταγε αν κανει πολυ πιο πολυ απο τωρα με την δικια του
Link to comment
Share on other sites

Για κάποια παιδιά που ρωτούσαν τιμές απο ανταλακτικα για τα gilera μας ή για κόστος μετατροπής σε 180, ανέβασα τον καταλογο της Piaggio με ΟΛΑ τα ανταλακτικά με τις τιμές τους.

 

http://www.piaggio.com/ITEMS_PGV.zip

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!

 

Εχω ενα nrg mc2 του οποιου το μοτερ ειναι ιδιο με το παλιο το ραννερ τελος παντων εχω και ενα κυλινδροπιστονο και τωρα θα παρω και στροφαλομπιελα και θελω να το κανω ανακατασκευη γιατι κολλησε .Θελω να μου προτεινετε μαστορες απο ΘΕΣ/ΝΙΚΗ οπου μεινατε ευχαριστημενοι αντε ρε παιδια μην μας φανε τα λεφτα τσαμπε ...

 

 

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

μονο για σκουτερ αξιζει η μοτοτεχνικη,πολυ καλη δουλεια και καλες τιμες,να αποφυγεις την scootermania και το italy speed:)
Link to comment
Share on other sites

μονο για σκουτερ αξιζει η μοτοτεχνικη,πολυ καλη δουλεια και καλες τιμες,να αποφυγεις την scootermania και το italy speed:)

 

σκουτερμανια ειχα βαλει φυγοκεντρικα(ρολλερς)και ιμαντα και μου τα καναν με τον στανιο και μου πηραν και 20€ για μοτοτεχνικη μου ειπε ενα παλικαρι απο δω απο την περιοχη μου οτι ειναι οκ τιμες .παιδια αν ξερετε κατι βοηθηστε ειναι αναγκη .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
παιδια τα runner sp απο το 2007 και μετα...χωρις κοφτες μεχρι ποσες στροφες πανε σε ευ8εια και ποσο βγαζουν τελικη?(μαμισια παντα:) )
Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω του 06 αλλα νομιζω οτι ειναι το ιδιο.Εμενα παει 8000 στροφες σε ευθεια, σε κατηφορα παει λιγο παραπανω και τελικη περιπου 90

σε ευθεια γιατι σε κατηφορα εχω πιασει με δυκαβαλο 91και αν το αφηνα κι αλλο μπορει να πηγαινε κι αλλο λιγο . Γενικα παντως τα χιλιομετρα ειναι πολλα για 50αρι μηχανακι

:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...