runner70 Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 επειδη το διαβασα, και επειδη εχω τον νομο που αναφερεται ο φιλος στην 1η σελιδα, και σε αυτον αναφερθηκα, απλα χθες διαβαζα κατι για τη δουλεια και δεν τον εψαξα πολυ, οντως το αρθρο 554 σε συνδυασμο με το 540 ειναι αυτο που με καλυψε. Χωρις παρεξηγηση, αν ειχες διαβασει ολο το thread δεν θα εγραφες τα πραπανω. Δεν εννοουσα να διαβασεις μονο τη πρωτη σελιδα οπου αναφερεται ο νομος αλλα και ολες τις επομενες οπου αναλυονται καποια πραγματα. Εσυ δηλαδη γιατι πιστευεις οτι ενω μου το εβγαλαν το λαπτοπ εκτος εγγυησης, μολις τους εστειλα τον συγκεκριμενο νομο μου το αντικατεστησαν?? το οτι δεν αναφερει την λεξη εγγυηση δε σημαινει τιποτα! λεει ρητα οτι οφειλει να το αντικαταστησει. και αυτο μου αρκει. Αρνητικη δημοσιοτητα; Δυσφημιση; Δεν το γνωριζω. Το σιγουρο ειναι οτι νομικα δεν ειχαν προβλημα. Αν θελετε εγγυηση να αγοραζετε προιοντα τα οποια να γραφουν οτι εχουν 2 ή και περισσοτερα χρονια εγγυηση (αν δεν μιλαμε για smartphones). Μην αυταπαταστε σε αυτα που δινουν 1 χρονο εγγυηση οτι εχετε δυο λογω ΕΕ. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_Mpl Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 Χωρις παρεξηγηση, αν ειχες διαβασει ολο το thread δεν θα εγραφες τα πραπανω. Δεν εννοουσα να διαβασεις μονο τη πρωτη σελιδα οπου αναφερεται ο νομος αλλα και ολες τις επομενες οπου αναλυονται καποια πραγματα. Αρνητικη δημοσιοτητα; Δυσφημιση; Δεν το γνωριζω. Το σιγουρο ειναι οτι νομικα δεν ειχαν προβλημα. Αν θελετε εγγυηση να αγοραζετε προιοντα τα οποια να γραφουν οτι εχουν 2 ή και περισσοτερα χρονια εγγυηση (αν δεν μιλαμε για smartphones). Μην αυταπαταστε σε αυτα που δινουν 1 χρονο εγγυηση οτι εχετε δυο λογω ΕΕ. Δεν το διαβαζα ολο γιατι καταλαβα απο την 1η σελιδα τι θες να πεις, αλλα πες μου εσυ γιατι αναγκαστηκαν να μου αντικαταστησουν ΜΒ σε ενα λαπτοπ 20 μηνων, χωρις να εχω απειλησει, απλα στελνοντας τους τον νομο, και χωρις να λεω τιποτα αλλο? Στο τηλεφωνο μου ειχαν πει οτι εχω 1 χρονο εγγυηση οπως γραφει πανω το λαπτοπ καθως και η αποδειξη, τους ειχα πει οτι βαση νομου εχω 2 χρονια, μου λενε οχι δεν ισχυει, ηταν απλα μια ευρωπαικη οδηγια, και μολις τους εστειλα τον νομο με αυτα τα αρθρα, μου ανακοινωσαν οτι εχω ακομα 4 μηνες και οτι θα το αντικαταστησουν αμεσα. Ποσο πιο απλα να το πω, οι νομοι ολοι σηκωνουν ερμηνιες. αν εσυ θες να το ερμηνευεις οτι δεν εχεις εγγυηση, οκ. εγω θεωρω οτι εχω. α! και για να ξερουμε τι λεμε, ξαδερφος μου με iphone 15 μηνων, το πηγε για προβλημα στην οθονη και του εδωσαν αλλο, αφου τον απεριψαν αρχικα. απλα ετυχε να ειναι δικηγορος.. Παράθεση Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 (edited) Ok συνεχιζεις να υπερασπιζεσαι την αποψη σου ενω αρνεισαι να διαβασεις το thread. Κανενα προβλημα απο την πλευρα μου. Ο καθενας ας ερμηνευει το νομο οπως τον βολευει. Edited January 14, 2014 by runner70 Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 Δεν το διαβαζα ολο γιατι καταλαβα απο την 1η σελιδα τι θες να πεις, αλλα πες μου εσυ γιατι αναγκαστηκαν να μου αντικαταστησουν ΜΒ σε ενα λαπτοπ 20 μηνων, χωρις να εχω απειλησει, απλα στελνοντας τους τον νομο, και χωρις να λεω τιποτα αλλο? Στο τηλεφωνο μου ειχαν πει οτι εχω 1 χρονο εγγυηση οπως γραφει πανω το λαπτοπ καθως και η αποδειξη, τους ειχα πει οτι βαση νομου εχω 2 χρονια, μου λενε οχι δεν ισχυει, ηταν απλα μια ευρωπαικη οδηγια, και μολις τους εστειλα τον νομο με αυτα τα αρθρα, μου ανακοινωσαν οτι εχω ακομα 4 μηνες και οτι θα το αντικαταστησουν αμεσα. Ποσο πιο απλα να το πω, οι νομοι ολοι σηκωνουν ερμηνιες. αν εσυ θες να το ερμηνευεις οτι δεν εχεις εγγυηση, οκ. εγω θεωρω οτι εχω. α! και για να ξερουμε τι λεμε, ξαδερφος μου με iphone 15 μηνων, το πηγε για προβλημα στην οθονη και του εδωσαν αλλο, αφου τον απεριψαν αρχικα. απλα ετυχε να ειναι δικηγορος.. Ο νόμος αναφέρει για ευθύνη του πωλητή εντός 2 ετών, όταν πρόκειται για πραγματικό ελάττωμα. Είναι διαφορετικό από την εγγύηση που παρέχουν οι αντιπροσωπείες ή τα λοιπά καταστήματα. Διαφέρουν δηλαδή ο όρος "εγγύηση" από την εν λόγω νομοθεσία! Όμως!!: Το να χαλάσει η οθόνη του κινητού στο 15μηνο, όπως και η μητρική στο 20μηνο, σαφώς και κατανοούμε ότι τα συγκεκριμένα εξαρτήματα που χάλασαν παρουσιάζουν ελάττωμα, αφού η πλειοψηφία των κινητών και τον υπολογιστών δεν παρουσιάζουν όμοια προβλήματα σε ίδια χρονικά διαστήματα. Άρα, έχει ευθύνη ο πωλητής, δηλαδή το κατάστημα απ' όπου έγινε η αγορά, για επισκευή ή αντικατάσταση. Το πρόβλημα υπάρχει όταν δε δεχθεί ο πωλητής να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το αντικείμενο. Τότε ακολουθούμε τη νομική οδό. Όπως ακριβώς θα κάναμε στην περίπτωση που είχαμε εγγύηση και δε δεχόταν ο πωλητής να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το αντικείμενο. Όπως ακριβώς έκαναν συμπολίτες μας (μπορείτε να δείτε σχετικές αναρτήσεις μου σε προηγούμενες σελίδες, πχ υπόθεση με υφάσματα, καθαρή περίπτωση εφαρμογής της 2ετίας από εφετείο) και φυσικά κέρδισαν τις υποθέσεις τους. Είναι χρονοβόρο, το γνωρίζω, πλην όμως στο 99% των περιπτώσεων δε θα χρειαστεί να φτάσετε στις αίθουσες των δικαστηρίων. Όπως έχω γράψει πολλές φορές, η νομοθεσία δεν υποχρεώνει κανένα να την ακολουθήσει. Τιμωρεί όμως τους παραβάτες της... Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_Mpl Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 (edited) Ο νόμος αναφέρει για ευθύνη του πωλητή εντός 2 ετών, όταν πρόκειται για πραγματικό ελάττωμα. Είναι διαφορετικό από την εγγύηση που παρέχουν οι αντιπροσωπείες ή τα λοιπά καταστήματα. Διαφέρουν δηλαδή ο όρος "εγγύηση" από την εν λόγω νομοθεσία! Όμως!!: Το να χαλάσει η οθόνη του κινητού στο 15μηνο, όπως και η μητρική στο 20μηνο, σαφώς και κατανοούμε ότι τα συγκεκριμένα εξαρτήματα που χάλασαν παρουσιάζουν ελάττωμα, αφού η πλειοψηφία των κινητών και τον υπολογιστών δεν παρουσιάζουν όμοια προβλήματα σε ίδια χρονικά διαστήματα. Άρα, έχει ευθύνη ο πωλητής, δηλαδή το κατάστημα απ' όπου έγινε η αγορά, για επισκευή ή αντικατάσταση. Το πρόβλημα υπάρχει όταν δε δεχθεί ο πωλητής να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το αντικείμενο. Τότε ακολουθούμε τη νομική οδό. Όπως ακριβώς θα κάναμε στην περίπτωση που είχαμε εγγύηση και δε δεχόταν ο πωλητής να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το αντικείμενο. Όπως ακριβώς έκαναν συμπολίτες μας (μπορείτε να δείτε σχετικές αναρτήσεις μου σε προηγούμενες σελίδες, πχ υπόθεση με υφάσματα, καθαρή περίπτωση εφαρμογής της 2ετίας από εφετείο) και φυσικά κέρδισαν τις υποθέσεις τους. Είναι χρονοβόρο, το γνωρίζω, πλην όμως στο 99% των περιπτώσεων δε θα χρειαστεί να φτάσετε στις αίθουσες των δικαστηρίων. Όπως έχω γράψει πολλές φορές, η νομοθεσία δεν υποχρεώνει κανένα να την ακολουθήσει. Τιμωρεί όμως τους παραβάτες της... στο παραδειγμα με το HP, ο πωλητης δεν εχει σχεση με το σερβις. το λαπτοπ το πηγα στο επισημο σερβις και εισαγωγεα, ενω το ειχα παρει απο πλαισιο. αντιστοιχα το κινητο ο ξαδερφος μου το πηγε istorm ενω το αγορασε απο ενα καταστημα στην αγγλια. Γιατι ενω ημαστε εκτος εγγυησης μας καλυψαν, με την δευτερη και αφου επικαλεστηκαμε τον νομο αυτο? Ok συνεχιζεις να υπερασπιζεσαι την αποψη σου ενω αρνεισαι να διαβασεις το thread. Κανενα προβλημα απο την πλευρα μου. Ο καθενας ας ερμηνευει το νομο οπως τον βολευει. Φιλε μου, το διαβασα, και ξερεις τι καταλαβα? Ακριβως ο,τι και στην πρωτη σελιδα. Πες μου, εισαι δικηγορος? θελω να το απαντησεις γιατι ή ολοι ειμαστε βλακες ή εσυ εχεις παραπανω κατανοηση στο νομο που δεν μπορουμε εμεις οι των αλλων επαγγελματων. καπου λες οτι τοσο η canon, οσο και η sony κτλ κτλ δε δινουν εγγυηση 2 χρονια αλλα 1. τοτε γιατι εμενα η HP με καλυψε με τοση ευκολια ενω με ειχε αποριψει και χωρις καμια απειλη, αλλα με απλη επισυναψη του νομου... γιατι η apple αντικατεστησε iphone στον ξαδερφο μου, αγορασμενο απο UK, οχι απο μαγαζι ελληνικο, αλλα απο τον ιδιο οταν εκανε το μεταπτυχιακο του εκει, και τελος, γιατι κολλας στις λεξεις? η ουσια μας ενδιαφερει, και η ουσια ειναι οτι ο νομος σε προστατευει αρκετα. Απλα δεν μπορει να πει ενα ενα για ολα τα αντικειμενα που κυκλοφορουν ποση εγγυηση θα εχουν, ομως ολα τα αρθρα που αναφεραμε δινουν στον καταναλωτη αρκετη δυναμη και γιαυτο οι εταιρειες εχουν προσαρμοστει. Τελος, ακομα δεν μου ειπες γιατι με καλυψε με αντικατασταση (δεν αναφερω τη λεξη εγγυηση, για να μην νιωθεις αβολα) αφου δεν ειχα εγγυηση? επειδη ηταν υποχρεωμενη ή επειδη ειμαι ωραιος? Εαν λοιπον απλα κολλας στην λεξη εγγυηση, πες το ετσι. μην λετε ρε παιδια εγγυηση, λεγεται δικαιωμα επισκευης ή αντικαταστασης. Εαν δεν κολλας σε αυτη τη λεξη, τοτε αυτο το δικαιωμα με τα αρθρα που αναφεραμε γιατι δεν υπαρχει παρολο οτι με τα παραδειγματα εχει εφαρμοστει? Edited January 14, 2014 by Nikos_Mpl Παράθεση Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 στο παραδειγμα με το HP, ο πωλητης δεν εχει σχεση με το σερβις. το λαπτοπ το πηγα στο επισημο σερβις και εισαγωγεα, ενω το ειχα παρει απο πλαισιο. αντιστοιχα το κινητο ο ξαδερφος μου το πηγε istorm ενω το αγορασε απο ενα καταστημα στην αγγλια. Γιατι ενω ημαστε εκτος εγγυησης μας καλυψαν, με την δευτερη και αφου επικαλεστηκαμε τον νομο αυτο? Φιλε μου, το διαβασα, και ξερεις τι καταλαβα? Ακριβως ο,τι και στην πρωτη σελιδα. Πες μου, εισαι δικηγορος? θελω να το απαντησεις γιατι ή ολοι ειμαστε βλακες ή εσυ εχεις παραπανω κατανοηση στο νομο που δεν μπορουμε εμεις οι των αλλων επαγγελματων. καπου λες οτι τοσο η canon, οσο και η sony κτλ κτλ δε δινουν εγγυηση 2 χρονια αλλα 1. τοτε γιατι εμενα η HP με καλυψε με τοση ευκολια ενω με ειχε αποριψει και χωρις καμια απειλη, αλλα με απλη επισυναψη του νομου... γιατι η apple αντικατεστησε iphone στον ξαδερφο μου, αγορασμενο απο UK, οχι απο μαγαζι ελληνικο, αλλα απο τον ιδιο οταν εκανε το μεταπτυχιακο του εκει, και τελος, γιατι κολλας στις λεξεις? η ουσια μας ενδιαφερει, και η ουσια ειναι οτι ο νομος σε προστατευει αρκετα. Απλα δεν μπορει να πει ενα ενα για ολα τα αντικειμενα που κυκλοφορουν ποση εγγυηση θα εχουν, ομως ολα τα αρθρα που αναφεραμε δινουν στον καταναλωτη αρκετη δυναμη και γιαυτο οι εταιρειες εχουν προσαρμοστει. Τελος, ακομα δεν μου ειπες γιατι με καλυψε με αντικατασταση (δεν αναφερω τη λεξη εγγυηση, για να μην νιωθεις αβολα) αφου δεν ειχα εγγυηση? επειδη ηταν υποχρεωμενη ή επειδη ειμαι ωραιος? Εαν λοιπον απλα κολλας στην λεξη εγγυηση, πες το ετσι. μην λετε ρε παιδια εγγυηση, λεγεται δικαιωμα επισκευης ή αντικαταστασης. Εαν δεν κολλας σε αυτη τη λεξη, τοτε αυτο το δικαιωμα με τα αρθρα που αναφεραμε γιατι δεν υπαρχει παρολο οτι με τα παραδειγματα εχει εφαρμοστει? Μάλλον με μπέρδεψες με τον runner70, εγώ που απάντησα παραπάνω είμαι ο rioener. Εγώ συμφωνώ με τα λεγόμενά σου. Και μάλιστα υποστηρίζω ότι όλοι θα πρέπει να διεκδικούν τη 2ετία. Νομικά μόνο σου επισήμανα ότι διαφέρουν οι έννοιες "εγγύηση" και "2ετής ευθύνη πωλητή". Αν η αρχική ερώτηση πήγαινε σε εμένα, σου γνωρίζω ότι είμαι Υ/Α΄ της ΕΛ.ΑΣ., και πτυχιούχος Νομικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου της Κομοτηνής. Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_Mpl Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 Μάλλον με μπέρδεψες με τον runner70, εγώ που απάντησα παραπάνω είμαι ο rioener. Εγώ συμφωνώ με τα λεγόμενά σου. Και μάλιστα υποστηρίζω ότι όλοι θα πρέπει να διεκδικούν τη 2ετία. Νομικά μόνο σου επισήμανα ότι διαφέρουν οι έννοιες "εγγύηση" και "2ετής ευθύνη πωλητή". Αν η αρχική ερώτηση πήγαινε σε εμένα, σου γνωρίζω ότι είμαι Υ/Α΄ της ΕΛ.ΑΣ., και πτυχιούχος Νομικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου της Κομοτηνής. φιλε μου δε σε μπερδεψα αλλα ετσι οπως το εγραφες δεν καταλαβαινα με τι συμφωνεις. λες το ιδιο απλα υποστηριζεις οτι κανεις δεν ξερει τα δικαιωματα του και την παταει. σωστα? Τελος παντων ,εγω οικονομολογος-λογιστης ειμαι και εχω μαθει να ερμηνευω νομους με τη λογικη, και κοντρα στη λογικη δε μπορει να παει καμια εταιρεια, πολυεθνικη, νομικοι συμβουλοι κτλ. Ξερω γραμματα και οταν διαβαζω τον συγκεκριμενο νομο, καταλαβαινω αν πρεπει να με καλυψει η σονυ και η καθε σονυ. Το θεμα ειναι πως θα τους το πεις και πως θα τους πεισεις για να μην μπλεκεις. Παράθεση Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 (edited) Φιλε μου, το διαβασα, και ξερεις τι καταλαβα? Ακριβως ο,τι και στην πρωτη σελιδα. Πες μου, εισαι δικηγορος? θελω να το απαντησεις γιατι ή ολοι ειμαστε βλακες ή εσυ εχεις παραπανω κατανοηση στο νομο που δεν μπορουμε εμεις οι των αλλων επαγγελματων. καπου λες οτι τοσο η canon, οσο και η sony κτλ κτλ δε δινουν εγγυηση 2 χρονια αλλα 1. τοτε γιατι εμενα η HP με καλυψε με τοση ευκολια ενω με ειχε αποριψει και χωρις καμια απειλη, αλλα με απλη επισυναψη του νομου... γιατι η apple αντικατεστησε iphone στον ξαδερφο μου, αγορασμενο απο UK, οχι απο μαγαζι ελληνικο, αλλα απο τον ιδιο οταν εκανε το μεταπτυχιακο του εκει, και τελος, γιατι κολλας στις λεξεις? η ουσια μας ενδιαφερει, και η ουσια ειναι οτι ο νομος σε προστατευει αρκετα. Απλα δεν μπορει να πει ενα ενα για ολα τα αντικειμενα που κυκλοφορουν ποση εγγυηση θα εχουν, ομως ολα τα αρθρα που αναφεραμε δινουν στον καταναλωτη αρκετη δυναμη και γιαυτο οι εταιρειες εχουν προσαρμοστει. Αν οντως εχεις διαβασει ολοκληρο το thread, τοτε εχεις κανει πολυ επιφανειακο διαβασμα. Θα σου πω τι δεν ειμαι. Δεν ειμαι μαντης να γνωριζω σε τι ψυχικη διαθεση βρισκοταν αυτος που επαιρνε την αποφαση να σου επισκευασει/αντικαταστησει ενα προιον εκτος εγγυησης. Δεν ημουν εγω που πηρα την αποφαση και αρα δεν μπορω να γνωριζω γιατι το δεχτηκαν. Τελος, ακομα δεν μου ειπες γιατι με καλυψε με αντικατασταση (δεν αναφερω τη λεξη εγγυηση, για να μην νιωθεις αβολα) αφου δεν ειχα εγγυηση? επειδη ηταν υποχρεωμενη ή επειδη ειμαι ωραιος? Εαν λοιπον απλα κολλας στην λεξη εγγυηση, πες το ετσι. μην λετε ρε παιδια εγγυηση, λεγεται δικαιωμα επισκευης ή αντικαταστασης. Εαν δεν κολλας σε αυτη τη λεξη, τοτε αυτο το δικαιωμα με τα αρθρα που αναφεραμε γιατι δεν υπαρχει παρολο οτι με τα παραδειγματα εχει εφαρμοστει? Σου εδωσα ομως καποιες πιθανες εξηγησεις γιατι σε καλυψαν σε προηγουμενο post μου αλλα με επιβεβαιωνεις οτι τα διαβαζεις προχειρα. Σου ειπα λοιπον "Αρνητικη δημοσιοτητα; Δυσφημιση; Δεν το γνωριζω. Το σιγουρο ειναι οτι νομικα δεν ειχαν προβλημα." Και αν παλι δεν το κατανοησες, να το κανω ταλιρακια. Ποια εταιρια της αρεσει να παιρνουν εκταση και δημοσιοτητα υποθεσεις προιοντων που χαλανε πχ σε 1+ χρονο απο την αγορα και οι αγοραστες μενουν ξεκρεμαστοι; Θεωρεις οτι θα ειναι καλο για το image της; Δεν θα εχει αρνητικο αντικτυπο στις μελλοντικες πωλησεις; Edited January 14, 2014 by runner70 Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 φιλε μου δε σε μπερδεψα αλλα ετσι οπως το εγραφες δεν καταλαβαινα με τι συμφωνεις. λες το ιδιο απλα υποστηριζεις οτι κανεις δεν ξερει τα δικαιωματα του και την παταει. σωστα? Τελος παντων ,εγω οικονομολογος-λογιστης ειμαι και εχω μαθει να ερμηνευω νομους με τη λογικη, και κοντρα στη λογικη δε μπορει να παει καμια εταιρεια, πολυεθνικη, νομικοι συμβουλοι κτλ. Ξερω γραμματα και οταν διαβαζω τον συγκεκριμενο νομο, καταλαβαινω αν πρεπει να με καλυψει η σονυ και η καθε σονυ. Το θεμα ειναι πως θα τους το πεις και πως θα τους πεισεις για να μην μπλεκεις. Ακριβώς αυτό λέω, ότι όσοι δε γνωρίζουν ακούνε τις κλασσικές ατάκες "Λυπάμαι πολύ, έχει περάσει ένα έτος από την αγορά σας και δεν ισχύει η εγγύηση" και πληρώνουν από την τσέπη τους πλουτίζοντας συνάμα τις επιχειρήσεις... Και γι' αυτό γράφω σε αυτό το νήμα, προσπαθώ να ξυπνήσω τους συμπολίτες μου να μη δέχονται ότι τους πασάρουν, αλλά να απαιτούν τα δικαιώματά τους! Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_Mpl Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 Αν οντως εχεις διαβασει ολοκληρο το thread, τοτε εχεις κανει πολυ επιφανειακο διαβασμα. Θα σου πω τι δεν ειμαι. Δεν ειμαι μαντης να γνωριζω σε τι ψυχικη διαθεση βρισκοταν αυτος που επαιρνε την αποφαση να σου επισκευασει/αντικαταστησει ενα προιον εκτος εγγυησης. Δεν ημουν εγω που πηρα την αποφαση και αρα δεν μπορω να γνωριζω γιατι το δεχτηκαν. Σου εδωσα ομως καποιες πιθανες εξηγησεις γιατι σε καλυψαν σε προηγουμενο post μου αλλα με επιβεβαιωνεις οτι τα διαβαζεις προχειρα. Σου ειπα λοιπον "Αρνητικη δημοσιοτητα; Δυσφημιση; Δεν το γνωριζω. Το σιγουρο ειναι οτι νομικα δεν ειχαν προβλημα." Και αν παλι δεν το κατανοησες, να το κανω ταλιρακια. Ποια εταιρια της αρεσει να παιρνουν εκταση και δημοσιοτητα υποθεσεις προιοντων που χαλανε πχ σε 1+ χρονο απο την αγορα και οι αγοραστες μενουν ξεκρεμαστοι; Θεωρεις οτι θα ειναι καλο για το image της; Δεν θα εχει αρνητικο αντικτυπο στις μελλοντικες πωλησεις; Φιλε μου, επειδη δε με πειθεις γιατι απλα επιμενεις σε μια αποψη σου συνεχως πρεπει να μην εχω διαβασει?ή στην τελικη η μονη μου επιλογη ειναι να συμφωνησω οταν θεωρεις οτι η αποψη σου ισχυει a priori ειτε σου παραθετουμε νομους ειτε οχι? απλα επειδη διαβασα και τον νομο, δεν συμφωνω με την ΕΡΜΗΝΕΙΑ που ΕΣΥ δινεις. διοτι δεν μας αναφερεις κατι διαφορετικο, απλα εχεις τη δικη σου ερμηνεια, εκτος αν εισαι κανας νομικος συμβουλος της HP και τραβας τα μαλια σου τωρα που εμενα μου εφτιαξαν το λαπτοπ, τοση εμμονη δεν εξηγειται αλλιως!! Και σου ξανα λεω, αν οι εταιρειες φοβοντουσαν την δυσφημιση απο εμενα και απο τον καθε "εμενα" τοτε θα το ειχαν κλεισει το μαγαζακι, ειδικα στην ελλαδα που ολοι ειμαστε με την απειλη στη γλωσσα.. Γιαυτο λοιπον πες μου αλλο λογο που τοσο σε εμενα οσο και στον ξαδερφο μου δεχτηκαν την επισκευη και ισως να μπω στην "λογικη" σου Παράθεση Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 (edited) Φιλε μου, επειδη δε με πειθεις γιατι απλα επιμενεις σε μια αποψη σου συνεχως πρεπει να μην εχω διαβασει?ή στην τελικη η μονη μου επιλογη ειναι να συμφωνησω οταν θεωρεις οτι η αποψη σου ισχυει a priori ειτε σου παραθετουμε νομους ειτε οχι? απλα επειδη διαβασα και τον νομο, δεν συμφωνω με την ΕΡΜΗΝΕΙΑ που ΕΣΥ δινεις. διοτι δεν μας αναφερεις κατι διαφορετικο, απλα εχεις τη δικη σου ερμηνεια, εκτος αν εισαι κανας νομικος συμβουλος της HP και τραβας τα μαλια σου τωρα που εμενα μου εφτιαξαν το λαπτοπ, τοση εμμονη δεν εξηγειται αλλιως!! Και σου ξανα λεω, αν οι εταιρειες φοβοντουσαν την δυσφημιση απο εμενα και απο τον καθε "εμενα" τοτε θα το ειχαν κλεισει το μαγαζακι, ειδικα στην ελλαδα που ολοι ειμαστε με την απειλη στη γλωσσα.. Γιαυτο λοιπον πες μου αλλο λογο που τοσο σε εμενα οσο και στον ξαδερφο μου δεχτηκαν την επισκευη και ισως να μπω στην "λογικη" σου Επιμενω στο οτι δεν εχεις διαβασει, τουλαχιστον προσεκτικα, ολο το thread γιατι γραφεις αποψεις που εχουν αναλυθει σε προηγουμενες σελιδες. Η επαναλαμβανομενη ερωτηση σου και το κυριο επιχειρημα σου ειναι: "γιατι εμενα με καλυψαν ενω η εγγυηση του 1 ετους ειχε ληξει;" Αυτο αποτελει γεγονος και ευλογη απορια αλλα οχι επιχειρημα. Τα επιχειρηματα στηριζονται στους νομους. Τεσπα, την τροφη για την αντιθετη αποψη (απο τη δικη σου), στην εδειξα που βρισκεται, απο εκει και μετα ειναι δικαιωμα σου το τι θα κανεις/διαβασεις/πιστεψεις/ερμηνεψεις και δεν με αφορα. ΥΓ. Επιμενεις να γινω μαντης βραδιατικα. :p Θα το δοκιμασω σε μια αλλη ζωη. :D Edited January 14, 2014 by runner70 Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sevast99 Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 Μεταφέρθηκαν τα ποστ μου εδω απο αλλο νήμα,που αφορούσε ,τα σχετικά , με το Sony experia Z1 , Δεν βλεπω ομως να μεταφέρθηκε ολο το Θεμα οπως το εξέθεσα απο την αρχη , η κανω λαθος ένεκα ίωσης ?? μαζι με υπερένταση και νεύρα τσατάλια??? Σημερα μου φέρανε εδω τα Posts μου ,οποτε δεν βρήκα χρόνο να διαβάσω ολες τις σελίδες, Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_Mpl Δημ. January 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2014 Επιμενω στο οτι δεν εχεις διαβασει, τουλαχιστον προσεκτικα, ολο το thread γιατι γραφεις αποψεις που εχουν αναλυθει σε προηγουμενες σελιδες. Η επαναλαμβανομενη ερωτηση σου και το κυριο επιχειρημα σου ειναι: "γιατι εμενα με καλυψαν ενω η εγγυηση του 1 ετους ειχε ληξει;" Αυτο αποτελει γεγονος και ευλογη απορια αλλα οχι επιχειρημα. Τα επιχειρηματα στηριζονται στους νομους. Τεσπα, την τροφη για την αντιθετη αποψη (απο τη δικη σου), στην εδειξα που βρισκεται, απο εκει και μετα ειναι δικαιωμα σου το τι θα κανεις/διαβασεις/πιστεψεις/ερμηνεψεις και δεν με αφορα. ΥΓ. Επιμενεις να γινω μαντης βραδιατικα. :p Θα το δοκιμασω σε μια αλλη ζωη. :D Εσύ δεν διαβάζεις και δεν απαντάς τίποτα από αυτά που λέω. Όσο για την ερώτηση μου που λες ότι χρησιμοποιώ για επιχειρημα, σου θυμίζω τις αναφορές μου σε νόμο και συγκεκριμένα άρθρα που έκανα πριν τα οποία εσύ παραβλεπεις, αποφασίζεις να τα ερμηνευσεις αλλιώς και δεν μου αιτιολογεις πώς για εμένα αυτά δούλεψαν σε δύο περιπτώσεις. Και θα σου πω και τρίτη. Ο ζερβουδακης έδινε έναν χρόνο εγγύηση, σαν "κατασκευαστής" κινητών. Μετά γιατί το πήγε στα στο ξαφνικά ? Από την καλή του την καρδιά ? Ή επειδή έμπλεξε ? Τέλος, γιατί κρύβεις την ιδιότητα σου? Δεν ζήτησα ταυτότητα. Απλά να ξέρω σε τι άνθρωπο μιλάω. Όσο κρύβεσαι τα επιχειρήματά θεωρίες του λιακοπουλου... ----- προσθήκη μηνύματος 78 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Μεταφέρθηκαν τα ποστ μου εδω απο αλλο νήμα,που αφορούσε ,τα σχετικά , με το Sony experia Z1 , Δεν βλεπω ομως να μεταφέρθηκε ολο το Θεμα οπως το εξέθεσα απο την αρχη , η κανω λαθος ένεκα ίωσης ?? μαζι με υπερένταση και νεύρα τσατάλια??? Σημερα μου φέρανε εδω τα Posts μου ,οποτε δεν βρήκα χρόνο να διαβάσω ολες τις σελίδες, Μάλλον δεν ήρθαν όλα. Ζήτα από τους συντονιστές να τα φέρουν. Γενικά το κείμενο σου ήταν καλό νομίζω.το διάβασα χθες. Παράθεση Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sevast99 Δημ. January 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2014 (edited) ----- προσθήκη μηνύματος 78 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- [/color]Μάλλον δεν ήρθαν όλα. Ζήτα από τους συντονιστές να τα φέρουν. Γενικά το κείμενο σου ήταν καλό νομίζω.το διάβασα χθες. ΕΕ θα γραψω περιλπψη Στης 18/12/13 παρήγγειλα το Sony z1 από το μαγαζί kaizer, στης 19/12/13 παραλαμβάνω , ανοίγω, φορτίζω (όλα οκ ) με βάση φόρτισης (DOCKING STATION) που ήδη είχα προμηθευτεί , ,και πάω Germano (έδρα κοσμοτε ) να πάρω κάρτα micro sim, που δεν είχα , μου κάνουν εκεί μια , μου την βάζουν κιόλας αλλά το κινητό, δεν την αναγνωρίζει , μετά από 2-3 προσπάθειες , μου κάνουν δεύτερη πιστεύοντας σε δική τους αστοχία της sim ,Το κινητό δεν την αναγνωρίζει , όποτε μου λένε, ότι το κινητό είναι προβληματικό από την μαμά του , και να το επιστρέψω, μια που φυσικά είναι εντός εγγύησης , Επικοινωνώ πρώτα με Sony μου δίνει διεύθυνση τοπικού Service (Θεσσαλονίκη), το πηγαίνω το βλέπουν, δοκιμάζουν την sim , τίποτα βάζουν δική τους κάρτα sim , δεν λειτουργεί .Αλλά δεν το παραλαμβάνουν γιατί μου είπαν ότι δεν έχουν πάρει εντολή από Sony , Με προτροπή της Sony , επικοινωνώ με το κατάστημα αγοράς, και το στέλνω πίσω Mετα απο μέρες στις 8/1/2014 ερχεται απάντηση απο στο σερβις ARVATO Οτι τι κινητό τίθεται εκτος εγγύησης γιατι ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΚΟΝΕΚΤΟΡ , φόρτισης , Σπασμένος κονεκτορ για κινητο που ειχα φορτίσει σε Docking , και εχω ποσα άλλα στο σπιτι κινητά με ιδια εισοδο και τις Sony (ARC)Και Ο Τεχνικος κουφάθηκε (μου ειπε ) απο την διάγνωση,(Ο Τεχνικος αυτός, συνεργάζεται με το κατάστημα πώλησης KAIZER) μετά το σοκ, Σε Επομενο μου τηλεφωνο , με προτρέπει να πάρω Sony . και να πω την ιστορια , ειναι θεμα σερβις μου ειπε αλλα αμα θελει η Σονυ..... πια σονυ σε Υπαλλήλους τηλεφωνικής υποστήριξης έπεφτα Το έκανα 2 φορές , 'αλλα λυπούμεθα αυτο, Ειπε το Σερβις' δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα . Ξανά παίρνω τεχνικό και μου λέει να πιέσω παλι , Τοτε μαθαίνει οτι φορτίστηκε σε Docking, γιατι μου τα μασούσε λιγο ,μήπως το έκανα άθελα μου κλπ,οταν όλη η Προσπάθεια επέβη Άκαρπη, του είπα δεν θα μείνει έτσι οτι θα κινηθώ νομικά και του Ζήτησα να μου φέρει απο σερβις Βεβαιωμενη, την βλάβη με την σφραγίδα σαι Ον/Επωνυμο και υπογραφή του Τεχνικού , μου ειπε να στείλω το αίτημα μου με εγγραφο , και μαιλ , το εστειλα , και Τέλος ακόμη περιμενω . Έχουν γίνει και άλλα πράγματα που δεν αναφέρω για να μην μακρηγορώ. Αυτά για να ξέρουμε γιατί μιλάμε.μιλάμε. Εχω δώσει εναν ολόκληρο μισθό, κινητό δεν έχω,, και αντί να μου τα αντικαταστήσουν μου Ζήτησε το Σέρβις U] ARVATO[/u], 490 +ΦΠΑ . = 602 Euro Edited January 15, 2014 by sevast99 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. January 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2014 Εσύ δεν διαβάζεις και δεν απαντάς τίποτα από αυτά που λέω. Όσο για την ερώτηση μου που λες ότι χρησιμοποιώ για επιχειρημα, σου θυμίζω τις αναφορές μου σε νόμο και συγκεκριμένα άρθρα που έκανα πριν τα οποία εσύ παραβλεπεις, αποφασίζεις να τα ερμηνευσεις αλλιώς και δεν μου αιτιολογεις πώς για εμένα αυτά δούλεψαν σε δύο περιπτώσεις. Και θα σου πω και τρίτη. Ο ζερβουδακης έδινε έναν χρόνο εγγύηση, σαν "κατασκευαστής" κινητών. Μετά γιατί το πήγε στα στο ξαφνικά ? Από την καλή του την καρδιά ? Ή επειδή έμπλεξε ? Για να μην το χασουμε, ποιο σοβαρο επιχειρημα εφερες το οποιο δεν εχει ηδη απαντηθει στο thread; Τα αρθρα του αστικου κωδικα που αναφερες, εχουν αναλυθει διεξοδικοτατα στις προηγουμενες σελιδες. Αυτη τη δουλεια θα κανω καθε φορα; Να σχολιαζω και να εξηγω σε καθενα ξεχωριστα τα ιδια και τα ιδια γιατι δεν λεει να διαβασει το ιστορικο; Ευχαριστω δεν θα παρω. Και επανερχεσαι τωρα και μου φερνεις αλλο παραδειγμα, τον "ζερβουδακη" και αναζητας παλι τις μαντικες μου ικανοτητες γιατι οι πιθανες εξηγησεις που εδωσα, δεν σε καλυπτουν. Να δω ποσες φορες θα φερεις τετοια "επιχειρηματα". Τέλος, γιατί κρύβεις την ιδιότητα σου? Δεν ζήτησα ταυτότητα. Απλά να ξέρω σε τι άνθρωπο μιλάω. Όσο κρύβεσαι τα επιχειρήματά θεωρίες του λιακοπουλου... Βρισκεσαι στο ιντερνετ και γραφεις αυτα πραγματα; Θα τα παρω ως χιουμορ. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_Mpl Δημ. January 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2014 Για να μην το χασουμε, ποιο σοβαρο επιχειρημα εφερες το οποιο δεν εχει ηδη απαντηθει στο thread; Τα αρθρα του αστικου κωδικα που αναφερες, εχουν αναλυθει διεξοδικοτατα στις προηγουμενες σελιδες. Αυτη τη δουλεια θα κανω καθε φορα; Να σχολιαζω και να εξηγω σε καθενα ξεχωριστα τα ιδια και τα ιδια γιατι δεν λεει να διαβασει το ιστορικο; Ευχαριστω δεν θα παρω. Και επανερχεσαι τωρα και μου φερνεις αλλο παραδειγμα, τον "ζερβουδακη" και αναζητας παλι τις μαντικες μου ικανοτητες γιατι οι πιθανες εξηγησεις που εδωσα, δεν σε καλυπτουν. Να δω ποσες φορες θα φερεις τετοια "επιχειρηματα". Βρισκεσαι στο ιντερνετ και γραφεις αυτα πραγματα; Θα τα παρω ως χιουμορ. Χιούμορ μάλλον είναι το γεγονός ότι εσύ λες 10 σελίδες το ίδιο πράγμα και θες να συμφωνήσω και εγώ μαζί σου χωρίς να χρησιμοποιείς την κοινή λογική. Κρύβεις την ιδιότητα σου και ειρωνεύεσαι και από πάνω. Λοιπόν φίλε μου αφού το θες τόσο, πετάει ο γάιδαρος.... Παράθεση Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. January 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2014 (edited) ΕΕ θα γραψω περιλπψη Στης 18/12/13 παρήγγειλα το Sony z1 από το μαγαζί kaizer, στης 19/12/13 παραλαμβάνω , ανοίγω, φορτίζω (όλα οκ ) με βάση φόρτισης (DOCKING STATION) που ήδη είχα προμηθευτεί , ,και πάω Germano (έδρα κοσμοτε ) να πάρω κάρτα micro sim, που δεν είχα , μου κάνουν εκεί μια , μου την βάζουν κιόλας αλλά το κινητό, δεν την αναγνωρίζει , μετά από 2-3 προσπάθειες , μου κάνουν δεύτερη πιστεύοντας σε δική τους αστοχία της sim ,Το κινητό δεν την αναγνωρίζει , όποτε μου λένε, ότι το κινητό είναι προβληματικό από την μαμά του , και να το επιστρέψω, μια που φυσικά είναι εντός εγγύησης , Επικοινωνώ πρώτα με Sony μου δίνει διεύθυνση τοπικού Service (Θεσσαλονίκη), το πηγαίνω το βλέπουν, δοκιμάζουν την sim , τίποτα βάζουν δική τους κάρτα sim , δεν λειτουργεί .Αλλά δεν το παραλαμβάνουν γιατί μου είπαν ότι δεν έχουν πάρει εντολή από Sony , Με προτροπή της Sony , επικοινωνώ με το κατάστημα αγοράς, και το στέλνω πίσω Mετα απο μέρες στις 8/1/2014 ερχεται απάντηση απο στο σερβις ARVATO Οτι τι κινητό τίθεται εκτος εγγύησης γιατι ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΚΟΝΕΚΤΟΡ , φόρτισης , Σπασμένος κονεκτορ για κινητο που ειχα φορτίσει σε Docking , και εχω ποσα άλλα στο σπιτι κινητά με ιδια εισοδο και τις Sony (ARC)Και Ο Τεχνικος κουφάθηκε (μου ειπε ) απο την διάγνωση,(Ο Τεχνικος αυτός, συνεργάζεται με το κατάστημα πώλησης KAIZER) μετά το σοκ, Σε Επομενο μου τηλεφωνο , με προτρέπει να πάρω Sony . και να πω την ιστορια , ειναι θεμα σερβις μου ειπε αλλα αμα θελει η Σονυ..... πια σονυ σε Υπαλλήλους τηλεφωνικής υποστήριξης έπεφτα Το έκανα 2 φορές , 'αλλα λυπούμεθα αυτο, Ειπε το Σερβις' δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα . Ξανά παίρνω τεχνικό και μου λέει να πιέσω παλι , Τοτε μαθαίνει οτι φορτίστηκε σε Docking, γιατι μου τα μασούσε λιγο ,μήπως το έκανα άθελα μου κλπ,οταν όλη η Προσπάθεια επέβη Άκαρπη, του είπα δεν θα μείνει έτσι οτι θα κινηθώ νομικά και του Ζήτησα να μου φέρει απο σερβις Βεβαιωμενη, την βλάβη με την σφραγίδα σαι Ον/Επωνυμο και υπογραφή του Τεχνικού , μου ειπε να στείλω το αίτημα μου με εγγραφο , και μαιλ , το εστειλα , και Τέλος ακόμη περιμενω . Έχουν γίνει και άλλα πράγματα που δεν αναφέρω για να μην μακρηγορώ. Αυτά για να ξέρουμε γιατί μιλάμε.μιλάμε. Εχω δώσει εναν ολόκληρο μισθό, κινητό δεν έχω,, και αντί να μου τα αντικαταστήσουν μου Ζήτησε το Σέρβις U] ARVATO[/u], 490 +ΦΠΑ . = 602 Euro Σου απαντάω κι εδώ, εκτός από το προσωπικό μήνυμα. Αναφέρω ότι τα παρακάτω πηγάζουν από προσωπικές γνώσεις και απόψεις, και δεν είναι δεσμευτικά καθ' οποιοδήποτε τρόπο. Δεν έχω εμπειρία σχετικά με την άρνηση εκπλήρωσης εγγύησης. Έχω όμως μικρή εργασιακή εμπειρία σχετικά με άρνηση επισκευής πέραν του χρόνου της παρεχόμενης εγγύησης και εντός 2ετίας από την αγορά. Λοιπόν, κατά την άποψή μου πρέπει να συμβουλευτείς δικηγόρο ειδικευμένο σε θέματα αστικού δικαίου, που να έχει και εμπειρία με υποθέσεις που αφορούν το νομικό πλαίσιο συμβάσεων - εγγύησης. Τα βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις είναι τα εξής: Να σου κάνω αρχικά μια ερώτηση: Η εγγύηση που παρέχεται μαζί με το κινητό, από ποιον προέρχεται? Από το κατάστημα, από την αντιπροσωπεία, από το εξουσιοδοτημένο service? Αυτό είναι και το εναρκτήριο κομμάτι που θα ασχοληθούμε. Και ακόμη μία ερώτηση: Όταν παρέδωσες το κινητό για service, σου έδωσαν κάποιο έγγραφο. Τι αναφέρει? (Μας ενδιαφέρει αν αναφέρει ότι έγινε έλεγχος του κινητού, και να διαπιστώθηκε το πρόβλημα) Δε γνωρίζω ακριβώς σε ποιο στάδιο βρίσκεσαι, οπότε θα σου πω από την αρχή τις γενικές ενέργειες που πρέπει να ακολουθείς. Πρώτα θα ζητήσεις από τον παρέχων την εγγύηση του κινητού να στο επισκευάσει, αναφέροντας το πρόβλημα με την αναγνώριση της κάρτα sim. Αφού αυτός αρνηθεί, προβάλλοντας ως λόγο ακύρωσης της εγγύησης το σπασμένο κονέκτορα, θα του ζητήσεις γραπτώς να σου παραδώσει γραπτώς την αιτιολογία του αυτή εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, αναφέροντας επίσης ότι θα ζητήσεις να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη. Σε καμία περίπτωση δε θα παραλάβεις το κινητό δίχως επισκευή. Ακολούθως, ανάλογα με την απάντηση στο πρώτο ερώτημα (ποιος είναι ο εγγυητής), θα ζητήσεις τα στοιχεία του εγγυητή (αν είναι κατάστημα, τα στοιχεία του υπεύθυνου καταστήματος, αν είναι αντιπροσωπεία την εμπορική ονομασία αυτής και τη διεύθυνση της έδρας της στην Ελλάδα, κλπ...). Με τα στοιχεία στα χέρια, θα προβείς σε καταγγελία στην αστυνομία για την άρνηση επισκευής του κινητού εντός εγγύησης, ζητώντας αντίγραφο του ΒΑΣ. Να ζητήσεις να αναγραφεί επακριβώς ο λόγος που καταχωρείς την καταγγελία, και όχι να γραφθεί μόνο το "για μεταξύ τους διαφορές αστικής φύσεως". Αν πρόκειται για κατάστημα και ο υπεύθυνος αρνηθεί να στα χορηγήσει, τότε θα καλέσεις την αστυνομία και θα προβείς σε καταγγελία επιτόπου. Έπειτα, θα αποστείλεις το αντίγραφο μαζί με μια επιστολή, στην οποία θα αναφέρεις αναλυτικά το χρονικό από τη στιγμή που αγόρασες το κινητό μέχρι τη στιγμή της καταγγελίας, στις ενώσεις καταναλωτών (ΙΝΚΑ, Συνήγορο του Πολίτη κλπ), ζητώντας νομική βοήθεια. Την επιστολή θα την αποστείλεις και στον παρέχων την εγγύηση, από τον οποίο θα ζητάς την επισκευή εντός εγγύησης. Μέχρι εδώ μπορείς να ενεργήσεις μόνος σου. Αν δεν ευδοκιμήσουν αυτές οι ενέργειές σου, και αρνούνται να σου επισκευάσουν το κινητό εντός εγγύησης, το επόμενο βήμα είναι να συνταχθεί εξώδικο προς τον εγγυητή ΚΑΙ τον πωλητή. Αν δε βγει άκρη ούτε με το εξώδικο, τότε θα πρέπει να κατατεθεί έγκληση (να προτιμήσεις ενώπιον του πρωτοδικείου της περιοχής σου για να μη χρονοτριβήσεις περαιτέρω) και να ζητηθεί να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη επί του κινητού από οριζόμενο από το δικαστήριο πραγματογνώμονα. Για το εξώδικο και την κατάθεση της έγκλησης, θα πρέπει να απευθυνθείς σε δικηγόρο, είτε κάποιον από τις Ενώσεις Καταναλωτών, είτε άλλον. Πάντως ρε παιδιά, παράγινε το κακό... Μια ο Γερμανός με τη δικαιολογία της υγρασίας, μια το e-shop με τα στραβωμένα Pin - πτώσεις, μια το Πλαίσιο με τις υπερτάσεις και τις διακοπές... Δηλαδή η φαντασία είναι πλέον το όριο για να τεθεί το προϊόν εκτός.... Πρέπει να βρεθεί μια λύση, πλέον ούτε τα βασικά της εγγύησης δεν τηρούνται, ήμαρτον... Edited January 15, 2014 by rioener Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. January 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2014 Ο Συνήγορος του Πολίτη ειναι ακαταλληλος για τετοια θεματα. Αντι αυτου θα πρεπει να απευθυνθει στον Συνηγορο του Καταναλωτη και εξυπακουεται στην Γενικη γραμματεια καταναλωτη. Χιούμορ μάλλον είναι το γεγονός ότι εσύ λες 10 σελίδες το ίδιο πράγμα και θες να συμφωνήσω και εγώ μαζί σου χωρίς να χρησιμοποιείς την κοινή λογική. Κρύβεις την ιδιότητα σου και ειρωνεύεσαι και από πάνω. Λοιπόν φίλε μου αφού το θες τόσο, πετάει ο γάιδαρος.... Ξεχασα οτι πρεπει να στελνω βιογραφικο με καθε εναν που μιλαω στο ιντερνετ. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sevast99 Δημ. January 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2014 Σημερα επικοινώνησα με τον τεχνικο, που το πηρε απο το μαγαζι και το πηγε Αρβατο ,να δω αν ήρθαν τα χαρτιά που ζήτησα (βεβαιωση βλαβης υπογεγραμμένη με σφραγιδα και Ον/Επωνυμο Τεχνικου που εκανε διαγνωση καθώς και φώτο της βλάβης με το ΙΜΕΙ της συσκευης να φαινετε ευκρινώς) και μου ειπε οτι ο τεχνικος εκανε λεκτικό λάθος στην διαγνωση (λεκτικό λάθος) Και ναι μεν δεν ειχε τα έγγραφα δεν του τα στειλαν Αλλα απο τις φώτο της βλαβης προκύπτει οτι ειναι σπασμενα τα λαμακια , του Simreader Αυτο που όντως ειχε το κινητο, Τώρα Πως Ενω δεν ειχε ακομη τιποτα απο τα έγγραφα στα χερια του ,η είδε τις φωτο θα σας γελασω ΕΕ γελασε και το παρδαλο κατσίκι ,αφου του υπενθημισα οτι Εγω δεν ειχα microsim και μου εκαναν στον Γερμανο οπου οι τεχνικοί απο Γερμανο-Κοσμοτε ,μου εβαλαν την Καρτα και μαλιστα 2 καρτες μου εφτιαξαν , μηπως δεν βγήκε καλη η πρώτη , Που μονο άπειροι δεν ειναι,ολα τα σύγχρονα κινητα ,τετοιες καρτες παιρνουν, καθε μερα φταχνουν παρα πολλες. Μου ειπε οτι θα πάει στο Σερβις Αρβατο, και θα εχω νεα το απογευμα ,Ειπώθηκαν και άλλα απο μενα, οτι το κινητο ηρθε προβληματικό απο το μαγαζι ,και πιθανόν , εις γνώση τους, οτι θελαν να το ξεφορτωθούν, απο καταστημα κλπ, και θα στραφώ εναντιον του καταστήματος με καταγγελία εκ πρώτης σε αυτους και μετα στους αλλους (Σερβις Σονυ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xapos Δημ. January 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2014 Σκίσε τους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. January 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2014 Σημερα επικοινώνησα με τον τεχνικο, που το πηρε απο το μαγαζι και το πηγε Αρβατο ,να δω αν ήρθαν τα χαρτιά που ζήτησα (βεβαιωση βλαβης υπογεγραμμένη με σφραγιδα και Ον/Επωνυμο Τεχνικου που εκανε διαγνωση καθώς και φώτο της βλάβης με το ΙΜΕΙ της συσκευης να φαινετε ευκρινώς) και μου ειπε οτι ο τεχνικος εκανε λεκτικό λάθος στην διαγνωση (λεκτικό λάθος) Και ναι μεν δεν ειχε τα έγγραφα δεν του τα στειλαν Αλλα απο τις φώτο της βλαβης προκύπτει οτι ειναι σπασμενα τα λαμακια , του Simreader Αυτο που όντως ειχε το κινητο, Τώρα Πως Ενω δεν ειχε ακομη τιποτα απο τα έγγραφα στα χερια του ,η είδε τις φωτο θα σας γελασω ΕΕ γελασε και το παρδαλο κατσίκι ,αφου του υπενθημισα οτι Εγω δεν ειχα microsim και μου εκαναν στον Γερμανο οπου οι τεχνικοί απο Γερμανο-Κοσμοτε ,μου εβαλαν την Καρτα και μαλιστα 2 καρτες μου εφτιαξαν , μηπως δεν βγήκε καλη η πρώτη , Που μονο άπειροι δεν ειναι,ολα τα σύγχρονα κινητα ,τετοιες καρτες παιρνουν, καθε μερα φταχνουν παρα πολλες. Μου ειπε οτι θα πάει στο Σερβις Αρβατο, και θα εχω νεα το απογευμα ,Ειπώθηκαν και άλλα απο μενα, οτι το κινητο ηρθε προβληματικό απο το μαγαζι ,και πιθανόν , εις γνώση τους, οτι θελαν να το ξεφορτωθούν, απο καταστημα κλπ, και θα στραφώ εναντιον του καταστήματος με καταγγελία εκ πρώτης σε αυτους και μετα στους αλλους (Σερβις Σονυ) Και αντι να αλλαξουν ενα sim reader φτανουν στο σημειο να ζητανε 600€; Να φανταστω ειναι "παραεισαγωγης" το κινητο;" Τα λεγομενα "ευρωπαικα"; Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sevast99 Δημ. January 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2014 Ωραια και γιατι δεν αλλαζανε ενα sim reader και ελεγε η arvato για ζημια αξιας 600€; Να φανταστω ειναι "παραεισαγωγης" το κινητο;" Τα λεγομενα "ευρωπαικα"; Πάντως στο Site που το αγόρασα ελεγε με ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑΣ 2 χρονια,γιαυτο το πηρα απο εκεί , το ειχα βρει και ποιο φθηνό αλλα ..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xapos Δημ. January 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2014 Δεν έχει καμία σημασία από που είναι, για Ευρώπη αναφέρομαι. Είναι η εξυπηρέτηση που έχουν αντιμετωπίσει πολλοί σε πολλά service. Σχεδόν πάντα φταίει ο χρήστης είναι η απάντηση τους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sevast99 Δημ. January 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2014 Πάντως στο Site που το αγόρασα ελεγε με ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑΣ 2 χρονια,γιαυτο το πηρα απο εκεί , το ειχα βρει και ποιο φθηνό αλλα ..... Και να χαρώ εγω τον τεχνιταρα ,που δεν μπορεί να ξεχωρισει τον simreader απο charging connector .Αφου με χαρτι πήγε η βλαβη για αδυναμία ανάγνωσης κάρτας σιμ , τι λεκτικό λάθος ειναι αυτο που μου κόστισε την ψυχικη μου ηρεμια 8 μερες?? Αλλα ξερετε , ειμαι female, και απο Θεσσνικη, οποτε πίστεψαν οτι θα το έτρωγα και θα καθομουν ,( εεε τι ξερουν οι γυναικες απο αυτα ,απο επαρχια κιολας, ) Πρρ πρρρ θα ειναι ,Ε λα μου ντε που ειμαι πληροφορικός, και ούτε μωρό , . Χασανε σε αυτο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. January 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2014 Δεν έχει καμία σημασία από που είναι, για Ευρώπη αναφέρομαι. Είναι η εξυπηρέτηση που έχουν αντιμετωπίσει πολλοί σε πολλά service. Σχεδόν πάντα φταίει ο χρήστης είναι η απάντηση τους. Εχει σημασια για να δουμε τις συμπεριφορες των αντιπροσωπειων στις περιπτωσεις των "ευρωπαικων" μοντελων τα οποια δεν περασαν προηγουμενως απο αυτους (παραεισαγωγη) ωστε να τους ακουμπησουν την προμηθεια. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.