Jump to content

Εντυπώσεις από Εξυπηρέτηση Πελατών


kou_klaki
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ανοιγω αυτο το θεμα προκειμενου να καταγραφουν τα αρνητικα και θετικα σχολεια για την εξυπηρετηση πελατων της cosmote....
Link to comment
Share on other sites

Ανοιγω αυτο το θεμα προκειμενου να καταγραφουν τα αρνητικα και θετικα σχολεια για την εξυπηρετηση πελατων της cosmote....

 

εγώ εχω την χειρότερη γνώμη, διότι έχει την περισσότερη αναμονή μέχρι να απαντήσουνε, και επίσης πολλές φορές δεν ξέρουνε διότι δεν ενημερώνονται σύντομα, επίσης το σπαστικο είναι ότι εάν θέλεις να πάρεις τηλ την εξυπηρέτηση πελατών μπορείς μόνο από σταθερό τηλέφωνο αποκλειστικά και μόνο από κινητό κοσμοτε. Δεν υπάρχει κάποιος αριθμός που να μπορείς να το καλέσεις και από κινητό άλλης εταιρείας στην περίπτωση που χάσεις το κινητό σου και δεν έχει κανένας άλλος κινητό κοσμοτε στην παρέα σου ή θέλεις να ρωτήσεις κάτι .

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

εγω απορω γιατι αφαιρεσαν την επικοινωνια με την εξυπηρετηση πελατων μεσω email απο το cosmote.gr.

Τοσο πολυ τους κοστιζε; Και οσοι εχουν προβληματα ακοης ή/και ομιλιας πως θα επικοινωνησουν με την εξυπηρετηση πελατων. Ολο βηματα προς τα πισω...

Link to comment
Share on other sites

επίσης το σπαστικο είναι ότι εάν θέλεις να πάρεις τηλ την εξυπηρέτηση πελατών μπορείς μόνο από σταθερό τηλέφωνο αποκλειστικά και μόνο από κινητό κοσμοτε. Δεν υπάρχει κάποιος αριθμός που να μπορείς να το καλέσεις και από κινητό άλλης εταιρείας στην περίπτωση που χάσεις το κινητό σου και δεν έχει κανένας άλλος κινητό κοσμοτε στην παρέα σου ή θέλεις να ρωτήσεις κάτι .

 

Και αναγκάζεσαι να καλέσεις την υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου της άλλης εταιρίας, να σε χρεώσει και να σε συνδέσει και με λάθος τμήμα στο τέλος. Η Cosmote δίνει και τον τρόπο κλήσης 6971001ΧΧΧ, αλλά αν οι άλλες εταιρίες έχουν βάλει φραγή σε αυτό τον αριθμό, δεν είναι θέμα της Cosmote.

 

εγω απορω γιατι αφαιρεσαν την επικοινωνια με την εξυπηρετηση πελατων μεσω email απο το cosmote.gr.

Τοσο πολυ τους κοστιζε; Και οσοι εχουν προβληματα ακοης ή/και ομιλιας πως θα επικοινωνησουν με την εξυπηρετηση πελατων. Ολο βηματα προς τα πισω...

 

Το customercare@cosmote.gr?

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Πολλαπλή Παράθεση!
Link to comment
Share on other sites

Με την αναμονή μισής ώρας και την πολύ σοβαρή πιθανότητα να πέσει η γραμμή, έχει ήδη χάσει πριν καν σου απαντήσουν! Άσε που πληρώνεις για να ακούς ηχογραφημένα και πρέπει να περιμένεις να ακούσεις το σωστό νούμερο για να μιλήσεις με άνθρωπο... Οι ηχογραφημένες πληροφορίες έπρεπε να είναι 1)δωρεάν 2)προσβάσιμες σε άλλο αριθμό. Όταν καλείς εξυπηρέτηση πελατών συνήθως θέλεις να μιλήσει με άνθρωπο γιατί δεν έχεις βρει άκρη με όσα έχεις ήδη δοκιμάσει...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Έχω μιλήσει με το 1313 πάνω από 200 φορές (συνολικά) κατά καιρούς - κυρίως για μεταφορές χρημάτων μεταξύ καρτοκινητών.

Η εμπειρεία μου λέει ότι με άριστα το 10 η Cosmote παίρνει 3 το πολύ 4.

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

 

επισημως δεν υπαρχει στην σελιδα τους. Οποτε αν θελουν απαντανε αν οχι... για οποιον γνωριζει το email τους. Αν επιλεξει κανεις "επικοινωνια" στο cosmote.gr του ανοιγει ενα παραθυρο με τις συχνες ερωτησεις...

Link to comment
Share on other sites

Τωρα πηρα στο 1313 τρεις φορες. Μετα απο καποιο διαστημα στο κλεινουν τελειως! Μαλ*κες!!!
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω την καλύτερη γνώμη, όσες φορές τους έχω πάρει απαντάνε σε λιγότερο από ένα λεπτό.

 

Θα σας πω ένα περιστατικό που μου έτυχε και μου έκανε πολύ θετική εντύπωση!!!

Πριν μια εβδομάδα πήρα τηλ να ρωτήσω για ένα πρόβλημα που είχα για μια υπηρεσία, που είπαν τι να κάνω και κλείσαμε. Μετά από 10 λεπτά με παίρνει ο ίδιος τηλ που είχα μιλήσει πριν για να με ρωτήσει αν λύθηκε το πρόβλημα που αντιμετώπιζα και να μου ζητήσει συγνώμη που δεν μου είπε την χρέωση της υπηρεσίας.

 

Υ.Γ Έχω συμβόλαιο.

Edited by fotisk13
Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7 και τώρα Samsung Galaxy Νοte10 Plus + Samsung galaxy tab s2 8" 4G 2016
Link to comment
Share on other sites

Έχω μιλήσει με το 1313 πάνω από 200 φορές (συνολικά) κατά καιρούς - κυρίως για μεταφορές χρημάτων μεταξύ καρτοκινητών.

Η εμπειρεία μου λέει ότι με άριστα το 10 η Cosmote παίρνει 3 το πολύ 4.

 

Συμφωνώ απόλυτα, δεν μπορεί να περιμένεις μισή ώρα και να πέφτει η γραμμή ή να ξυπνάς μέσα στη νύχτα για να βρεις ελεύθερη γραμμή! Ενώ άλλα δίκτυα έχουν χρόνο αναμονής 30 δευτερόλεπτα ως 3 λεπτά στην χειρότερη...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Απλά είναι κάποιες ώρες που σκάνε μαζεμένες οι κλήσεις ( αναπόφευκτα ). Σε γενικές γραμμές, τουλάχιστον το 1212 και το 1200 έχουν μηδενικές αναμονές ( με κάποιες εξαιρέσεις ). Λογικά, σε λίγο καιρό θα έρθει σε αυτά τα επίπεδα και το 1313, υπομονή.

( Αφήστε που στο 1313 παίρνει και η κουτσή Μαρία επειδή δεν πήρε το μήνυμα για τα 1500 λεπτά και το μόνο που της λένε είναι να περιμένει το μήνυμα ( κάτι που ανεβάζει τον όγκο των κλήσεων και την αναμονή κατ'επέκταση ) και για χίλια δυο άκυρα θέματα, άρα η αναμονή ανεβαίνει κατακόρυφα. )

Link to comment
Share on other sites

Απλά είναι κάποιες ώρες που σκάνε μαζεμένες οι κλήσεις ( αναπόφευκτα ). Σε γενικές γραμμές, τουλάχιστον το 1212 και το 1200 έχουν μηδενικές αναμονές ( με κάποιες εξαιρέσεις ). Λογικά, σε λίγο καιρό θα έρθει σε αυτά τα επίπεδα και το 1313, υπομονή.

( Αφήστε που στο 1313 παίρνει και η κουτσή Μαρία επειδή δεν πήρε το μήνυμα για τα 1500 λεπτά και το μόνο που της λένε είναι να περιμένει το μήνυμα ( κάτι που ανεβάζει τον όγκο των κλήσεων και την αναμονή κατ'επέκταση ) και για χίλια δυο άκυρα θέματα, άρα η αναμονή ανεβαίνει κατακόρυφα. )

 

Φιλικά πάντα, αλλά αυτό πιστεύω πως δεν είναι σωστή λογική... από την στιγμή που αυτή η γραμμή είναι η επίσημη υποστήριξη πελατών καρτοκινητής, και μάλιστα χρεώνεται κιόλας, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο να υπάρχουν τόοοοσο μεγάλοι χρόνοι αναμονής, και τόσο λίγη ενημέρωση των υπαλλήλων τους!

 

Δεν θα ξεχάσω αρκετές φορές που χρειάστηκε να πάρω τηλέφωνο στο 1313, σήκωσε ο τηλεφωνητής και μου είπε το παρακάτω: "Αυτή τη στιγμή, όλοι οι εκπρόσωποί μας είναι απασχολημένοι. Παρακαλώ καλέστε αργότερα", και έπειτα έκλεινε η γραμμή.

Αλλά το 0,12 μου το χρέωνε!

Είναι τουλάχιστον ρεζίλι αυτό το πράγμα!!

 

Η μια άλλη φορά που είχα πάρει να ρωτήσω αν στην περιοχή μου καλύπτομαι από HSPA ή απλό 3G (ήταν τότε που γινόταν αναβάθμιση σε 7,2MBps) και μου είπε η κοπελιά με υφάκι ότι δεν υπάρχει απλό και γρήγορο 3G. Η έχει 3G, ή δεν έχει!

Τι να πείς εκει μετά???:blink:

Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ξεχάσω αρκετές φορές που χρειάστηκε να πάρω τηλέφωνο στο 1313, σήκωσε ο τηλεφωνητής και μου είπε το παρακάτω: "Αυτή τη στιγμή, όλοι οι εκπρόσωποί μας είναι απασχολημένοι. Παρακαλώ καλέστε αργότερα", και έπειτα έκλεινε η γραμμή.

Αλλά το 0,12 μου το χρέωνε!

Είναι τουλάχιστον ρεζίλι αυτό το πράγμα!!

 

Αυτο ακριβως!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Έχω μιλήσει με το 1313 πάνω από 200 φορές (συνολικά) κατά καιρούς - κυρίως για μεταφορές χρημάτων μεταξύ καρτοκινητών.

Η εμπειρεία μου λέει ότι με άριστα το 10 η Cosmote παίρνει 3 το πολύ 4.

 

Διαφωνώ.

Εγώ τους δίνω ΑΡΙΣΤΑ διότι σε μια μεταφορά 14 ευρώ που ζήτησα μεταξύ καρτοκινητών τα 14 ευρώ δεν "έφυγαν" από το ένα καρτοκινητό και πήγαν στο άλλο 28 !!! :lol:

Edited by LYCABETTUS
Link to comment
Share on other sites

Οτι και να λεμε δεν παυει να ειναι μια εταιρεια με πολους συνδρομητες και κατ'επεκατση και αρκετες κλησεις.....

Οσο αφορα το 1313 μπορω να επιβεβαιωσω οτι παιρνει ο καθενας για το πιο ασχετο προβλημα και ανεβαζει αρκετα την αναμονη του τμηματος....

Τωρα για το 1212 εχω πολυ καλες εντηπωσεις μιας και καθε φορα που καλω για εξυπηρετηση τα παιδια ειναι πολυ ευγενικα και προθημα να σε βοηθησουν

Link to comment
Share on other sites

Και αναγκάζεσαι να καλέσεις την υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου της άλλης εταιρίας, να σε χρεώσει και να σε συνδέσει και με λάθος τμήμα στο τέλος. Η Cosmote δίνει και τον τρόπο κλήσης 6971001ΧΧΧ, αλλά αν οι άλλες εταιρίες έχουν βάλει φραγή σε αυτό τον αριθμό, δεν είναι θέμα της Cosmote.

 

 

 

Το customercare@cosmote.gr?

 

όντως και σε χρεώνει πανάκριβα όταν πάρεις τηλέφωνο το τμήμα καταλόγου. Αλλά αυτό πρέπει να αλλάξει να διορθωθεί και να δίνει την δυνατότητα να πάρεις στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τις κοσμοτε και από κινητό άλλης εταιρείας. Και το 13897 και να ζητήσεις να σε συνδέσουν στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σου λένε να καλέσεις το 6971001313 και άμα τους πεις ότι δεν μπορείς να το καλέσεις από κινητό (vodafone +wind ), σου λένε να πάρεις από κανένα φιλο σου που έχει κοσμοτε και άμα δεν έχεις κανένα άτομο με κοσμοτε; που το ξέρουνε ότι όλοι έχουνε κοσμοτε! Σπαστικο τελείως νομίζουν ότι επειδή οι περισσότεροι έχουνε κοσμοτε το έχουνε σίγουρο ότι και άλλοι θα έχουνε φιλο με κοσμοτε, ή από καρτοτηλεφώνο ή από σταθερό . Αλλά άμα δεν μπορείς να βρεις σταθερό και καρτοτηλεφώνο. Τι κανείς ; Αυτό πρέπει να φτιαχτεί όμως... Διότι δεν παλευεται και όσο γίνεται να εξυπηρετούνε όσο ποιο γρήγορα γίνεται. Επίσης καλό θα ήτανε για μην διαμαρτύρεται ο κόσμος να υπάρχει χρέωση ανά κλήση μόνο όταν το σηκώσει υπάλληλος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και όχι όσο περιμένεις στην αναμονή που τις περισσότερες φορές λέει ότι είναι απασχολημένοι δοκιμάστε αργότερα και πέφτει η κλήση. Θα ήτανε καλύτερα έτσι πιστεύω..

Edited by JOHNMEGARYTHMOS

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Αναλόγως σε ποιον θα πέσεις, μερικοί σε εξηπηρετούν άψογα, κάποιοι άλλοι είναι άσχετοι και απορώ γιατί τους έχουν ακόμα εκεί! Επίσης το εκνευριστικό είναι που παίρνεις τηλ. και χρεώνεσε τα 12λεπτά και το αποτέλεσμα ? "Όλες μας οι γραμμές είναι κατειλημμένες, για την καλύτερη εξυπηρετησή σας παρακαλώ καλέστε αργότερα " :wacko:

Ελπίζω τα τσιράκια να βρουν καμιά καλή δικαιολογία σε αυτό :cool:

Link to comment
Share on other sites

Αναλόγως σε ποιον θα πέσεις, μερικοί σε εξηπηρετούν άψογα, κάποιοι άλλοι είναι άσχετοι και απορώ γιατί τους έχουν ακόμα εκεί! Επίσης το εκνευριστικό είναι που παίρνεις τηλ. και χρεώνεσε τα 12λεπτά και το αποτέλεσμα ? "Όλες μας οι γραμμές είναι κατειλημμένες, για την καλύτερη εξυπηρετησή σας παρακαλώ καλέστε αργότερα " :wacko:

Ελπίζω τα τσιράκια να βρουν καμιά καλή δικαιολογία σε αυτό :cool:

 

Αυτό είναι το... καλό σενάριο, θα σε εκνευρίσει λιγότερο από το να περιμένεις μισή ώρα και να πέσει η γραμμή !!!

Τη δικαιολογία την ξέρεις, θες να την δεις πάλι γραμμένη; "είναι η 1η εταιρεία, σούπερ ντούπερ θεϊκή, με τους μισούς σχεδόν συνδρομητές στην Ελλάδα και οι γραμμές μας είναι... φορτωμένες"... Άμα... φορτώσει πραγματικά ο κόσμος με την μη εξυπηρέτηση πελατών τους και το σήμα μπανάνα θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

@JOHNMEGARYTHMOS: Το θέμα είναι ότι τις φραγές δεν τις έχει θέσει η Cosmote, αλλά οι άλλες εταιρίες. Άρα, ευθύνη δεν φέρει η Cosmote.

@Nosferatu: ΟΚ, καλό το λογοπαίγνιο με τη καμπάνα και τη μπανάνα, μπορώ να πω ότι το εμπεδώσαμε.

Link to comment
Share on other sites

@JOHNMEGARYTHMOS: Το θέμα είναι ότι τις φραγές δεν τις έχει θέσει η Cosmote, αλλά οι άλλες εταιρίες. Άρα, ευθύνη δεν φέρει η Cosmote.

@Nosferatu: ΟΚ, καλό το λογοπαίγνιο με τη καμπάνα και τη μπανάνα, μπορώ να πω ότι το εμπεδώσαμε.

 

εγώ νομίζω ότι είναι θέμα τις κοσμοτε που δεν μπορούμε να καλέσουμε τον 6971001313 από κινητό βοντα και γουίντ. Και όχι των άλλων 2 δικτύων. Διότι όταν το καλείς λέει ότι ο αριθμός που καλεσατε δεν χρησιμοποιείται.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Από συμβόλαια Vodafone & Wind έχω δοκιμάσει προσωπικά και καλώντας στο 6971001313 μιλάς ΚΑΝΟΝΙΚΑ και οι 2 εταιρείες το θεωρούν σαν κλήση προς κινητό Cosmote και σου αφαιρούν από τον προαγορασμένο χρόνο του πακέτου σου.

Από καρτοκινητά Vodafone & Wind όντως δεν μπορείς να βγάλεις κλήση , αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιός φταίει για αυτό...

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

τα 12 λεπτα της εξυπηρετησης ειναι ανα κληση τα εχει μονο η cosmote...η wind vogaphone ποσα χρεωνουν???25 λεπτα...τα τσιρακια (της voga και της wind) που ποσταρουν εδω για δημιουργια εντυπωσεων τι εχουν να πουν?

 

Αυτό είναι το... καλό σενάριο, θα σε εκνευρίσει λιγότερο από το να περιμένεις μισή ώρα και να πέσει η γραμμή !!!

Τη δικαιολογία την ξέρεις, θες να την δεις πάλι γραμμένη; "είναι η 1η εταιρεία, σούπερ ντούπερ θεϊκή, με τους μισούς σχεδόν συνδρομητές στην Ελλάδα και οι γραμμές μας είναι... φορτωμένες"... Άμα... φορτώσει πραγματικά ο κόσμος με την μη εξυπηρέτηση πελατών τους και το σήμα μπανάνα θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν!

 

ειμαι συνδρομητης χρονια με καρτα και συνδεση και ΠΟΤΕ δεν εχει πεσει η γραμμη οταν καλεσα εξυπηρετηση...τωρα αν εσενα σου πεφτει να το κοιταξεις....και ειναι οντως η no1 εταιρεια σε συνδρομητες και μετα την ταυτοποιηση των καρτοκινητων (καποιοι υποστηριζαν οτι οι περισοτεροι συνδρομητες ειναι ανενεργοι)και εχει ανεβει στο 49% απο 47% ...αυτο δειχνει προτιμηση και ικανοποιηση συνδρομητων οσο και αν καποιους δε τους αρεσει(λογω επαγγελματος)

 

Τωρα πηρα στο 1313 τρεις φορες. Μετα απο καποιο διαστημα στο κλεινουν τελειως! Μαλ*κες!!!

 

πρεπει να πατησεις το 9 για να μιλησεις..αν περιμενεις απλως καποια στιγμη θα κλεισει...

 

λοιπον θα πω κατι...επικοινωνω παρα πολυ συχνα με την εξυπηρετηση καρτοκινητης και συμβολαιων της cosmote και θα πω κατι...αυτα που γραφουν καποιοι ΔΕΝ ισχυουν!! δεν μπορει να συμβαινει σε σας και σε μενα τιποτα....κατι τρεχει...δεν εξηγειται αυτο....κατι παραξενο...μηπως το οτι ΔΕΝ εχετε καλεσει ΠΟΤΕ! και απλως γραφετε ? ανατρεχοντας στα ποστς καποιων εδω μεσα απο αυτους που γραφουν τα γνωστα (σημα μπανανα ,1η εταιρεια και κτλ) βλεπω επιθεση κατεξακολουθηση συντονισμενη σε καθε ευκαιρια λενε κατι...σιγουρα με τετοιο μενος και εμπαθεια που εχουν δε θα ειναι συνδρομητες...διοτι αν ειναι τοσο δυσαρεστημενοι...με ολα αυτα ,σημα, εξυπηρετηση με site θα ειταν μαζοχες να ειναι συνδρομητες...μονο καποιος ανοητος δε θα καταλαβαινε οτι επιτελουν εργο..ειναι ελεεινοι. γραφουν απλως για την δημιουργια εντυπωσεων...δε μπορω να μην κριτηκαρω τις αποψεις καποιων οι οποιοι

γραφουν οτι να ναι..τωρα αν μου κανετε ξανα ban και καλα για επιθεση δε θα καναγραψω στο site..αν και παθιασμενος με την κινητη τηλεφωνια δε μπορω να μου βαζουν φιμωτρο..πρεπει να ακουστουν και καποιες αληθειες...δεν ειναι ολοι αγνοι και ωραιοι υπαρχουν και ρουφιανοι και τσατσοι δυστηχως..παντου...

Edited by moment_v
Χρησιμοποίησε την Τροποποίηση & την Πολλαπλή Παράθεση!!!!
Link to comment
Share on other sites

κανενός δεν είναι η εταιρία εντάξει, να δέχεται ο ένας την γνώμη του άλλου έστω και αν δεν συμφωνεί.
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Φανταστείτε τι τράβηξα πριν δύο χρόνια όταν με κλέψανε και μου πήρανε και το κινητό ανάμεσα στα άλλα . Σταθερό δεν έχω στον ΟΤΕ (δεν είμαι και υποχρεωμένος άλωστε) και προσπαθούσα να βρω τρόπο να μπλοκάρω την κάρτα . Και όταν ποιά βρήκα τρόπο και έκανα και παράπονα ότι από άλλο τηλέφωνο δεν μπορώ να επικοινωνίσω με την cosmote η απάντηση που πήρα ήταν αυτοί είμαστε κύριε και εάν σας αρέσει .Βέβαια σε μένα δεν μου άρεσε τους έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και μετά σαν βρεγμένη γάτα μου απάντησαν γραπτώς ότι υπάρχει ένας πενταψήφιος αριθμός που δεν το θυμάμαι . Μετά από αυτό βέβαια έφυγα για vodafone που είναι πολύ καλλίτερη στην εξυπηρέτηση. Περίμενα όμως να έχει βελτιωθεί από τότε γιατί ήθελα να ξαναγυρίσω .
London for ever
Link to comment
Share on other sites

Όντως πίκρα να χάνεις κινητό. Η εξυπηρέτηση έχω την εντύπωση ότι ελαφρώς έχει βελτιωθεί τελευταία. Πιστέυω το 5 είναι σίγουρα ένας βαθμός που θα της άξιζε!
lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...