Jump to content

Εκτελωνισμός αυτοκινήτων / μηχανών: Πως,πόσο,κόλπα κ.α.


vg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Άσχημα τα νέα. Με βάση τον νέο τελωνικό κώδικα που συζητάνε στην βουλή τα αμάξια απο 2000-2005( Euro III) θα θεωρούνται πλέων ως ξεπερασμένα στις προδιαγραφές καυσαερίων με αποτέλεσμα ο φόρος να είναι απο 14% - 152% αντι για 5% - 50% που ήταν μέχρι σήμερα. Αντιθέτος τα αμάξια απο το 2005 και ύστερα θα έχουν τους μειωμένους συντελεστές

 

Και μετά θέλουμε μας μιλάνε για σταδιακή μείωση των τελών ταξινόμησης.:blink:

euro IIII δεν υπαρχει μεσα σε αυτην την 5ετια? το συζητουν η εχει πιστοποιηθει? δηλαδη η 116i που θελω απο γερμανια τι ειναι? 4/2005 μοντελο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως παιδιά που το ψάχνω τις τελευταίες μέρες έχω βρει και 2004 με Euro 4 τουλάχιστον έτσι γράφουν οι Γερμανοί μαντράδες.
η bmw 116i που θελω εχει προδιαγραφες euro 4. τα παιδια μου λενε 2000-2500ευρω θελει για εκτελωνισμο. λετε να γινει καμμια λαλακια τωρα τελευταια και να αυξηθει?:X
Link to comment
Share on other sites

EPEIDI EIMAI STO TSAF GIA METOIKESIA APO AMERIKI (THA YPOVALW TA XARTIA STO PROKSENEIO TON IOULIO), MIPWS PREPEI NA PERIMENW LIGAKI NA DW POTE THA ISXYSEI O NOMOS PERI OLIKIS APALAGIS APO FORO TAKSINOMISIS? DIAVAZA TA KATASTIKA TIS VOULIS KAI DEN EIMAI SIGOUROS AN THA ISXYSEI AMESWS H META TIN 1-1-2008. MIPWS KSEREI KANENAS TI GINETAI?

 

SE PERIPTWSI POU PREPEI NA PLIRWSW, MIPWS KAPOIOS MPOREI NA MOU PEI PERIPOU POSO? PORSCHE CAYENNE 2006 SXEDON ME OLA MESA, 3200 KYVIKA, 6000 KLM. KAI KATOXI PANW APO 6 MINES.

 

EUXARISTW.....

Link to comment
Share on other sites

Geia sas,

 

Arxisa na diavazw apo tin arxi, alla einai para polles oi selides. Opote me sygxorite an grapsw kati paromoio pou exei eidi grafti. Thelw tin gnwmi/voitheia sas.

 

Thelw na ferw kainourgio Honda CR-V 2.4 lt apo tin ameriki me xarti metoikisias, alla mou eipan sto proksenio oti prepei na to exw sti katoxi mou gia 6 mines gia na pliroso 20% otan tha to ektelonisw stin Ellada.

 

Mporw na to fortosw sto karavi tin idia mera pou to agorasw omws, alla otan to ferw stin Ellada tha pliroso 50%

 

Sti Germania vrika to Honda CR-V 2.0 lt, me full extra polu fthinotera kai apo tin ameriki kai apo tin Ellada. Einai ligo metaxirismeno, alla den mou to epitrepei o nomos na to ferw edw me xarti metoikisias!

 

I erwtisi mou einai ws eksis...auto pou tha estelna apo tin ameriki an kai kainourgio otan to agorasw, meta apo 6 mines tha einai metaxirismeno, alla mou epitrepei o nomos na to ferw stin ellada.

 

Apo tin alli, den mou epitrepei na to ferw apo tin germania kai na glitoso ti foroapalagi, alla mono ean plirosw 40% epipleon, pou stin ousia toso kostizi kai stin ellada.

 

Mipws exei kapoios kamia idea? Ti mporw na kanw?

 

Sas parakalw, apantiste mou sto kampisios@hotmail.com

 

euxaristw

Link to comment
Share on other sites

Άσχημα τα νέα. Με βάση τον νέο τελωνικό κώδικα που συζητάνε στην βουλή τα αμάξια απο 2000-2005( Euro III) θα θεωρούνται πλέων ως ξεπερασμένα στις προδιαγραφές καυσαερίων με αποτέλεσμα ο φόρος να είναι απο 14% - 152% αντι για 5% - 50% που ήταν μέχρι σήμερα. Αντιθέτος τα αμάξια απο το 2005 και ύστερα θα έχουν τους μειωμένους συντελεστές

 

Και μετά θέλουμε μας μιλάνε για σταδιακή μείωση των τελών ταξινόμησης.:blink:

Mporeis se parakalo na mou peis pou to eides grameno auto?

Eida to nomosxedio kai den anaferei pouthena allages stis klimakes, oute exei kanena pinaka me xronologies / ripous / kibika ktl...

Malon den allazei tipota gia ta palia autokinita (dekaetias 80 kai 90)!?

Euxaristo

Lefteris

Link to comment
Share on other sites

Geia sas paides....

tha ithela na mou pei opoios apo esas kserei poso tha mou kostisei ena Honda S2000 pou thelo apo germania... einai modelo 08/2004..

Thx:)

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

My Aprilia SXV 450

Link to comment
Share on other sites

Geia sas paides....

tha ithela na mou pei opoios apo esas kserei poso tha mou kostisei ena Honda S2000 pou thelo apo germania... einai modelo 08/2004..

Thx:)

 

analoga me tin timh agoras .koita tis times kai anloga mporoume na bgaloume pano kato ti timh tha pliroseis..endeiktika an to agoraseis 20000 euro exeis ena 40% teloneio stin ellada kai meion 25% peripou palaiotita..gyro stis 23 xiliades ektos metafores,asfaleies kai pinakides

Link to comment
Share on other sites

analoga me tin timh agoras

 

Συγνωμη ρε bigionder αλλα τι του λες του ανθρωπου???:blink:

Εδω και 42 σελιδες λεμε οτι ο φορος υπολογιζεται βασει της εργοστασιακης τιμης του μοντελου. Τιμη που δυσκολα την πληροφορουμαστε γι'αυτο και δεν μπορουμε να κανουμε τους υπολογισμους. (οι τελωνιακοι την ξερουν)

 

Με απλα λογια η τιμη πωλησης ως μεταχειρισμενο και η λιανικη του τιμη οταν κυκλοφορουσε το μοντελο δεν παιζουν ΚΑΝΕΝΑ ρολο στον υπολογισμο του φορου!:)

Link to comment
Share on other sites

O φόρος υπολογίζεται με βάση την τιμή που είναι μεγαλύτερη.

Αν η εργοστασιακή αξία (μείον απαξίωση παλαιότητας) είναι μεγαλύτερη υπολογίζεται με βάση αυτήν.

Αν η τιμή αγοράς είναι μεγαλύτερη, με την τιμή αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

Geia sas,

 

Arxisa na diavazw apo tin arxi, alla einai para polles oi selides. Opote me sygxorite an grapsw kati paromoio pou exei eidi grafti. Thelw tin gnwmi/voitheia sas.

 

Thelw na ferw kainourgio Honda CR-V 2.4 lt apo tin ameriki me xarti metoikisias, alla mou eipan sto proksenio oti prepei na to exw sti katoxi mou gia 6 mines gia na pliroso 20% otan tha to ektelonisw stin Ellada.

 

Mporw na to fortosw sto karavi tin idia mera pou to agorasw omws, alla otan to ferw stin Ellada tha pliroso 50%

 

Sti Germania vrika to Honda CR-V 2.0 lt, me full extra polu fthinotera kai apo tin ameriki kai apo tin Ellada. Einai ligo metaxirismeno, alla den mou to epitrepei o nomos na to ferw edw me xarti metoikisias!

 

I erwtisi mou einai ws eksis...auto pou tha estelna apo tin ameriki an kai kainourgio otan to agorasw, meta apo 6 mines tha einai metaxirismeno, alla mou epitrepei o nomos na to ferw stin ellada.

 

Apo tin alli, den mou epitrepei na to ferw apo tin germania kai na glitoso ti foroapalagi, alla mono ean plirosw 40% epipleon, pou stin ousia toso kostizi kai stin ellada.

 

Mipws exei kapoios kamia idea? Ti mporw na kanw?

 

Sas parakalw, apantiste mou sto kampisios@hotmail.com

 

euxaristw

 

Για να καταλάβεις τι ακριβός ισχύει. Έχεις 4 περιπτώσεις

 

1. Φέρνεις το αμάξι το οποίο είναι καινούργιο και κατέχεις για λιγότερο απο 6 μήνες και πληρώνεις 50% φόρο και 20% επιπλέων ΦΠΑ.

 

2. Φέρνεις το αμάξι το οποίο είναι καινούργιο και κατέχεις για περισσότερο απο 6 μήνες και πληρώνεις το 20% του οφειλώμενο φόρου(δηλαδή του 50%) και δεν πληρώνεις ΦΠΑ. Πχ αγοράζεις το CRV έχει εργοστασιακή αξία 20.000 και ο οφειλώμενο φόρος είναι 10.000. Απο αυτά θα πληρώσεις 2.000.

 

3. Περιμένεις μέχρι τις αρχές του 2008 και δεν πληρώνεις τίποτα βάση του καινούργιο νομοσχεδίου

 

4. Σου δίνουν την δυνατότητα να αγοράσεις καινούργιο απο ευρώπη(του κουτιού), προσοχή ΟΧΙ μεταχειρισμένο και πληρώνεις μόνο τον ΦΠΑ 20%. Αμα ομως είναι πάνω απο 2,000 κε τότε θα πρέπει να πληρώσεις και 50% του οφειλώμενο φόρου.

Link to comment
Share on other sites

Mporeis se parakalo na mou peis pou to eides grameno auto?

Eida to nomosxedio kai den anaferei pouthena allages stis klimakes, oute exei kanena pinaka me xronologies / ripous / kibika ktl...

Malon den allazei tipota gia ta palia autokinita (dekaetias 80 kai 90)!?

Euxaristo

Lefteris

 

Δες σελίδα 7 παράγραφος 35 β)

 

http://www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/ValidNomosxedio/535/A-TELON-pap.pdf

 

Αναφέρει οτι μόνο αυτοκίνητα με τις νεώτερες προδιαγραφές ρύπων μπορούνε να έχουν τον κανονικό φόρο(περίπτωση α). Η νεώτερες προδιαγραφές σήμερα είναι EURO IV(Ιαν 2005). Την τελευταία φορά που είχε γίνει αλλαγή του Τελωνικού κώδικα ήταν το 2001 όπου τότε ίσχυε(μεχρι και σήμερα) το EURO III(Ιαν 2001).

 

Καλό είναι να περιμένουμε την τελική κοινοποίηση του νόμου απο την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως οπού θα έχει όλες τις διατάξεις.

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβεις τι ακριβός ισχύει. Έχεις 4 περιπτώσεις

 

1. Φέρνεις το αμάξι το οποίο είναι καινούργιο και κατέχεις για λιγότερο απο 6 μήνες και πληρώνεις 50% φόρο και 20% επιπλέων ΦΠΑ.

 

2. Φέρνεις το αμάξι το οποίο είναι καινούργιο και κατέχεις για περισσότερο απο 6 μήνες και πληρώνεις το 20% του οφειλώμενο φόρου(δηλαδή του 50%) και δεν πληρώνεις ΦΠΑ. Πχ αγοράζεις το CRV έχει εργοστασιακή αξία 20.000 και ο οφειλώμενο φόρος είναι 10.000. Απο αυτά θα πληρώσεις 2.000.

 

3. Περιμένεις μέχρι τις αρχές του 2008 και δεν πληρώνεις τίποτα βάση του καινούργιο νομοσχεδίου

 

4. Σου δίνουν την δυνατότητα να αγοράσεις καινούργιο απο ευρώπη(του κουτιού), προσοχή ΟΧΙ μεταχειρισμένο και πληρώνεις μόνο τον ΦΠΑ 20%. Αμα ομως είναι πάνω απο 2,000 κε τότε θα πρέπει να πληρώσεις και 50% του οφειλώμενο φόρου.

 

 

Einai sigouro pws apo tis arxes tou 2008 (dld 1-1-2008 ?) den plirwneis tipota? An ta xartia tis metoikesias ginoun twra alla apla den fereis to autokinito mexri to 2008 isxyei auto?

Link to comment
Share on other sites

Paidia eixa akousei pws h europaikh enwsh exei dwsei telesigrafo sthn xwra mas mexri kapoia xronologia (den thymamai poia) na katarghthei teleiws to telwneio... gnwrizetai kati peri autou???

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

My Aprilia SXV 450

Link to comment
Share on other sites

Bigionder μπορει να το ειπες ενδεικτικα , αλλα η διαφορα μεταξυ εργοστασιακης τιμης και λιανικης τις περισσοτερες φορες ειναι τεραστια , οποτε και το λαθος στον υπολογισμο του φορου , θα ειναι τεραστιο...

πχ η cayman κανει περιπου 70Κ , ενω η εργοστασιακη της τιμη ειναι κατω απο 50Κ...

 

Σαφως ο φορος υπολογιζεται , συμφωνα με τον νομο , με την υψηλοτερη τιμη αναμεσα στην εργοστασιακη ή την τιμη μεταχειρισμενου , αλλα δεν νομιζω κανεις αν το εχει αγορασει μεταχειρισμενο ακριβωτερα απο την εργοστασιακη να το δηλωσει... (εκτος αν ο πωλητης δεν του δινει αποδειξη με χαμηλωτερη τιμη) Αρα πρακτικα σχεδον παντα η εργοστασιακη ειναι που μετραει!

 

Λοιπον για να μην γινονται παρεξηγησεις η εργοστασιακη δεν ειναι η λιανικη τιμη του μοντελου οταν κυκλοφορουσε , αλλα ενδεικτικα ειναι:

εργοστασιακη=λιανικη - ΦΠΑ - κερδος εμπορα - διαφοροι αλλοι φοροι.

Κοινως την ξερουν μονο οι τελωνιακοι απο τους ειδικους πινακες που εχουν.Εμεις μπορουμε να την μαθουμε μονο τηλεφωνωντας τους. (το τηλεφωνο εχει δωθει σε προηγουμενες σελιδες)

 

Δεν ειμαι τελωνιακος , οτι γραφω το εμαθα διαβάζοντας σ'αυτο το τοπικ τις πληροφοριες που εγραψαν τελωνιακοι και ατομα που εφεραν αμαξια απο Γερμανια.

Link to comment
Share on other sites

Το τέλος ταξινόμησης εισπράττεται από τα κατά τόπους τελωνεία. Η υποχρέωση γεννάται:

 

α) για τα κοινοτικά οχήματα που μεταφέρονται ή αποστέλλονται από άλλα Κράτη-Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά την είσοδό τους στη χώρα και η καταβολή γίνεται μέχρι τη 15 η ημέρα του επόμενου μήνα από αυτόν που γεννήθηκε η υποχρέωση καταβολής του τέλους ταξινόμησης.

 

β) για τα εισαγόμενα οχήματα από τρίτες χώρες κατά την είσοδό τους στη χώρα και η καταβολή είναι μέχρι τη 15 η ημέρα από τη θέση αυτών σε ανάλωση

 

γ) για τα εγχωρίως παραγόμενα , κατά το χρόνο που γεννάται η υποχρέωση καταβολής του τέλους αυτού. Αν τα οχήματα από άλλα Κ-Μ τίθενται σε καθεστώς αναστολής ο φόρος καθίσταται απαιτητός κατά την έξοδο των οχημάτων από τέτοιο καθεστώς(έστω και αντικανονικά).

 

Διαδικασία

 

Για τα οχήματα αυτά πρέπει κατά την είσοδό τους:

 

α) από άλλα Κράτη-Μέλη της Ε.Ε στη χώρα μας, να υποβάλλεται στην αρμόδια Τελωνειακή Αρχή Δήλωση Άφιξης Οχήματος (Δ.Α.Ο). Υπόχρεοι στη δήλωση αυτή είναι ο ιδιοκτήτης ή ο παραλήπτης των οχημάτων ή ο νόμιμος αντιπρόσωπός τους ή το πρόσωπο στην κατοχή του οποίου τίθενται τα οχήματα. Στο έντυπο της δήλωσης θα πρέπει να αναφέρονται τα στοιχεία ταυτότητας του οχήματος καθώς και στοιχεία του υπόχρεου υποβολής της.

Στη συνέχεια μέχρι τη 15 η μέρα του επόμενου μήνα κατατίθεται από τον ιδιοκτήτη του οχήματος ή τον νόμιμο αντιπρόσωπό του στο Τελωνείο Προορισμού, Ειδική Δήλωση για την καταβολή των φορολογικών επιβαρύνσεων και για την έκδοση πιστοποιητικού ταξινόμησης.

 

β) από Τρίτες Χώρες στη χώρα μας, να καταβάλλεται το τέλος ταξινόμησης είτε ταυτόχρονα με την καταβολή των δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων εισαγωγής και με την κατάθεση της Διασάφησης Εισαγωγής είτε το αργότερο μέχρι την 15 η μέρα από την ημερομηνία της διασάφησης με την υποβολή Ειδικής Δήλωσης .

 

 

Φορολογητέα βάση

 

Η φορολογητέα αξία των οχημάτων για τον υπολογισμό του τέλους ταξινόμησης προσδιορίζεται κατά περίπτωση όπως αναφέρεται παρακάτω.

 

 

Β. ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ

 

 

α. ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Νόμος 2960/01, άρθρο 121,122, 126

Νόμος 3156/03, άρθρο 27

Νόμος 3190/03, άρθρο 21

 

 

Επιβατικά οχήματα ΙΧ της δ.κ. 87.03 που πληρούν τις προδιαγραφές της οδηγίας 98/69/Ε.Κ. ή μεταγενέστερης:

 

ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ

Μέχρι 900 κ.ε. 5%

Από 901-1400 κ.ε. 12%

Από 1401-1600 κ.ε. 20%

Από 1601-1800 κ.ε. 30%

Από 1801-2000 κ.ε. 40%

Από 2001 κ.ε. και πάνω 50%

 

 

 

Επιβατικά οχήματα ΙΧ που πληρούν την οδηγία 94/12/Ε.Κ.

 

ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ

Μέχρι 900 κ.ε. 14%

Από 901-1400 κ.ε. 27%

Από 1401-1600 κ.ε. 45%

Από 1601-1800 κ.ε. 56%

Από 1801-2000 κ.ε. 83%

Από 2001 κ.ε. και πάνω 142%

 

 

Για τα επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα Δ.Χ. που πληρούν τις προδιαγραφές της οδηγίας 94/12/Ε.Κ. ή μεταγενέστερης καταβάλλεται το 13% των ανωτέρω συντελεστών που εφαρμόζονται.

 

 

 

Επιβατικά οχήματα ΙΧ που πληρούν τις προδιαγραφές των οδηγιών 91/441/Ε.Ο.Κ, 89/458/ΕΟΚ και 88/76/ΕΟΚ:

 

ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ

Μέχρι 900 κ.ε. 24%

Από 901-1400 κ.ε. 49%

Από 1401-1600 κ.ε. 95%

Από 1601-1800 κ.ε. 129%

Από 1801-2000 κ.ε. 216%

Από 2001 κ.ε. και πάνω 334%

 

 

 

Για τα αυτοκίνητα ΙΧ συμβατικής τεχνολογίας:

 

ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Αυτοκίνητα Συμβατικής τεχνολογίας

Μέχρι 900 κ.ε. 37%

Από 901-1400 κ.ε. 66%

Από 1401-1600 κ.ε. 128%

Από 1601-1800 κ.ε. 148%

Από 1801-2000 κ.ε. 266%

Από 2001 κ.ε. και πάνω 346%

 

Για τα επιβατικά οχήματα ΔΧ που πληρούν τις προδιαγραφές της Οδηγίας 91/441/ΕΟΚ ή παλαιότερης ή είναι συμβατικής τεχνολογίας,50%.

 

pisteyo me ayta an den ta exete ksanadei na sas lythoun oles oi apories

Link to comment
Share on other sites

kai ayto epishs einai katatopistikotato..tha se boithisei file mou na katalabeis ta panta..posa tha pliroseis gia ola

 

Η φορολογητέα αξία για την επιβολή του τέλους ταξινόμησης διαμορφώνεται από την τιμή χονδρικής πώλησης του αυτοκινήτου, όπως αυτή εμφανίζεται στους σχετικούς τιμοκαταλόγους των επισήμων διανομέων, συνυπολογιζόμενων και των εξόδων ασφάλισης και μεταφοράς του αυτοκινήτου στη χώρα. Η τιμή αυτή, δεν μπορεί να είναι μικρότερη από την τιμή αγοράς του αυτοκινήτου.

 

Το συμπιεσμένο αρχείο ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ & ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΕΛΩΝΙΣΘΕΝΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εύρεση τιμών.

 

Προκειμένου για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ή κατά τα παραπάνω τιμή χονδρικής πώλησης που είχαν ως καινούργια, μειώνεται κατά ένα ποσοστό λόγω φθοράς από τη συνήθη χρήση ή άλλη αιτία σύμφωνα με την παρακάτω κλίμακα.

 

Κλίμακα απομείωσης για τα μεταχειρισμένα επιβατικά οχήματα:

Από 6 μέχρι 12 μήνες από την ημερομηνία της πρώτης θέσης σε κυκλοφορία και με την προϋπόθεση ότι έχει διανύσει περισσότερα από 6.000 χιλιόμετρα μείωση της αξίας 7%.

 

 

 

Από 1 χρόνο έως και 2 14%

2 3 21%

3 4 28%

4 5 34%

5 6 40%

6 7 46%

7 8 52%

8 9 57%

9 10 62%

10 11 67%

11 12 70%

12 13 73%

13 14 76%

14 15 79%

15 κ πάνω 80%

 

 

 

Εξαιρέσεις

 

Για ηλεκτροκίνητα ή υβριδικά αυτοκίνητα με κινητήρα του οποίου οι εκπομπές ρύπων είναι σύμφωνες με τις ισχύουσες διατάξεις για τα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας της Οδηγίας 94/12/Ε.Κ. ή μεταγενέστερης δεν υπόκεινται στο προβλεπόμενο από τις διατάξεις του άρθρου αυτού τέλους ταξινόμησης

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά διάβασα όλες τις σελίδες αλλά δεν είδα κάτι ανάλογο,γνωρίζει ή έχει εκτελωνίσει κανείς από Γερμανία mercedes για ταξί,γιατί αυτές οι τιμές που τα βρίσκω δεν συγκρίνονται με τους μαντράδες εδώ.Το μόνο που ξέρω είναι ότι καλύτερα να πληρώσω το Φ.Π.Α στην Γερμανία,αλλά εδώ δεν ξέρω όταν θα έρθει τι γίνεται;

P.S.Παράδειγμα στο mobile.de βρίσκω αυτοκίνητο με τιμή 33.900ε και από δίπλα γράφει VAT reclaimable,αυτό τι σημαίνει στην παραπάνω τιμή;:O

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Ο πατέρας του κολλητού μου θέλει να αγοράσει ένα Mercedes 123. Το είχε μέχρι πριν από μερικά χρόνια αλλά χάλασε και δεν έβρισκαν ανταλλακτικά. Έχω ψάξει στην Γερμανία και βρίσκω αρκετά μοντέλα σε διάφορες τιμές και σε καλή κατάσταση. Ορισμένα μάλιστα είναι λες και έχουν βγει τώρα από το εργοστάσιο (ολοκαίνουργιο χρώμα και ολοκαίνουργιο σαλόνι) . Περισσότερο τον ενδιαφέρει αυτό που έχει και τα δύο φανάρια στρογγυλά και έβγαινε αν θυμάμαι καλά ως το 78 (τουλάχιστον στο mobile.de αυτό το μοντέλο το βλέπω να έχει πρώτη άδεια από το 1976 ως το 1978) . Το άλλο που έχει το ένα φανάρι στρογγυλό το βρίσκω από το 1979 και μετά.

1) Θα μπορέσει να εκτελωνιστεί τόσο παλιό αυτοκίνητο;

2) Αν κοστίζει στην Γερμανία από 2000-3500 ευρώ, πόσα λεφτά επιπλέον θα είναι το τελωνείο;

Θα ψάξω και στην Ελλάδα να βρω αλλά εδώ φοβάμαι ότι θα είναι κανένα χρέπι (μπορεί να γυαλίζει το χρώμα και στην πραγματικότητα να έχει σκουριές, να είναι τρακαρισμένο και να μην φαίνεται κ.λ.π.) . Αν γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βρω στην Αθήνα αυτό το αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση θα βοηθούσε πάρα πολύ. Μιλάμε για το μοντέλο 230Ε, καύσιμο βενζίνη και απαραίτητα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (ο πατέρας του δεν θέλει να βλέπει χειροκίνητο κιβώτιο) . Το χρώμα κατά προτίμηση να είναι μαύρο αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο γιατί είναι το μόνο εύκολο να πάμε να το βάψουν.

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Θα το φέρει ως ιστορικό και δε θα πληρώσει καθόλου φόρο!

 

Αρκεί να διατηρείται σε εργοστασιακή μορφή και να έχει συμπληρώσει το 30ό έτος (ή 25ο δε θυμάμαι).

Link to comment
Share on other sites

Θα το φέρει ως ιστορικό και δε θα πληρώσει καθόλου φόρο!

Αρκεί να διατηρείται σε εργοστασιακή μορφή και να έχει συμπληρώσει το 30ό έτος (ή 25ο δε θυμάμαι).

Το θέλει για να το κυκλοφορεί κανονικά. Αυτό για τα ιστορικά το ήξερα και δεν το ανέφερα επειδή θέλει να το χρησιμοποιεί.

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Το θέλει για να το κυκλοφορεί κανονικά. Αυτό για τα ιστορικά το ήξερα και δεν το ανέφερα επειδή θέλει να το χρησιμοποιεί.

 

Kυκλοφορύν κανονικά τα ιστορικά με έναν περιορισμό κάπου στα 5.000χλμ. νομίζω ανά έτος.

 

Δε γνωρίζω αλλά δε νομίζω να κινδυνεύει από σχετικό έλεγχο (εδώ δεν κόβουν κλήση στα diesel που κυκλοφορούν στην πόλη).

Link to comment
Share on other sites

Kυκλοφορύν κανονικά τα ιστορικά με έναν περιορισμό κάπου στα 5.000χλμ. νομίζω ανά έτος.

 

Δε γνωρίζω αλλά δε νομίζω να κινδυνεύει από σχετικό έλεγχο (εδώ δεν κόβουν κλήση στα diesel που κυκλοφορούν στην πόλη).

 

μπορει να μην κοβουν κληση συχνα οπως λες αλλα ετσι&σου κοψουν την γ******!

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...