Jump to content

Εκτελωνισμός αυτοκινήτων / μηχανών: Πως,πόσο,κόλπα κ.α.


vg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πηγαίνεις οδικώς από Γερμανία Ιταλία. Μπαίνεις στο πλοίο πηγαίνεις Πάτρα και ...βγαίνεις από το πλοίο.

 

Είμαστε ΕΕ και δεν υπάρχουν σύνορα. Δεν έχεις κανένα πρόβλημα να φέρεις αυτοκίνητο ειδικά όταν αυτό γίνει χωρίς να βγεις από την ΕΕ.

 

Αν όμως σου γίνει έλεγχος από την τροχαία και δεν το έχεις εκτελωνίσει...τότε θα έχεις πρόβλημα, εφόσον δεν είσαι μόνιμος κάτοικος Γερμανίας και δεν πληρείς και τους άλλους σχετικούς όρους (έως 6μηνο παραμονής στην Ελλάδα/έτος)

Link to comment
Share on other sites

Guys, ειμαι νεο μελος και κυριολεκτικα η δουλεια που γινεται is awsome!!!Φιλε tourna, ενδιαφερομαι και εγω να φερω αυτοκινητο απο αμερικη, γιατι οι τιμες τους ειναι πολυ φθηνοτερες απο οτι στην ελλαδα. Ενδιαφερομαι για μια mercedes GL450 η audi q7 full extra, με τιμη στο περιπου 60000$. Τελικα, τι εγινε με την μεταφορικη και με τον εκτελωνιστη? Συμφερει η οχι να ξεκινησεις την ολη διαδικασια? Απο ο,τι διαβασα παραπανω συμφερει να πληρωσεις φπα στην γερμανια η στο βελγιο
Link to comment
Share on other sites

ok σε ευχαριστω για την απαντηση.αλλα το προβλημα δεν νομιζω οτι ειναι στην ελλαδα και θα στο εξηγησω.φερνεις το αυτοκινητο στην ελλαδα και σε σταματαει η τροχαια πως αποδεικνυεται ποτε μπηκε το αυτοκινητο, δεν υπαρχει κανενα εγγραφο καμια σφραγιδα αφου περνας χωρις διαβατηριο,ετσι λες την τροχαια οτι ηρθες ελλαδα πριν 10 μερες και ας εχεις μηνες.

το προβλημα ειναι στην γερμανια για να παρεις κανονικες πινακιδες,γιατι οσοι αγοπαζουν παιρνουν προσωρινες ερχονται ελλαδα και το εκτελωνιζουν.

Link to comment
Share on other sites

Για το πως αποδεικνύεται το εξάμηνο δε γνωρίζω ακριβώς. Έχει αναφερθεί ότι ζητάνε εισητήρια πλοίων κλπ.

 

Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι δεν είναι σε θέση να το ελέγξουν και πράγματι μπορείς να πεις "ήρθα πριν 10 μέρες". Βεβαίως πρέπει να είσαι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού για να οδηγήσεις αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα έστω και για μια μέρα. (εξαιρούνται πινακίδες Zoll βέβαια)

 

Κατά τα άλλα η ορθή διαδικασία περιλαμβάνει τις προσωρινές Zoll και ό,τι έχει αναφερθεί ήδη στο thread.

Link to comment
Share on other sites

Δουλευω στο εξωτερικο εδω και 4 μηνες(εκτος ΕΕ). Θελω να αγορασω αυτοκινητο με "ντοπιες" πινακιδες. εχω παντρευτει εδω.

Μπορω να επισκεπτομαι την Ελλαδα με αυτο για σαββατοκυριακα ή για το πολυ 7-10 μερες το εξαμηνο?

 

φυσικα εχω ελληνικο διαβατηριο και δεν ειμαι μονιμος κατοικος εξωτερικου ακομα.

αν δεν γινεται αυτο, μπορω να το οδηγω εγω αλλα να το χρεωθει στην εισοδο η γυναικα μου που δεν ειναι ελληνιδα? πρεπει το αυτοκινητο σε αυτη τη περιπτωση να ειναι στο ονομα της?

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους! είμαι καινούργιο μέλος και...

θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:

 

α)για ένα αυτοκίνητο VW BORA 1.9cc TD variant euro3 τo ποσοστό του φόρου ταξινόμησης

είναι 82%; και του euro4 είναι 40%;

είναι σωστό αυτό;

β)τα πολλά χλμ λαμβάνονται υπόψη στη φορολογητέα αξία του αυτοκινήτου;στο τελωνείο γιατί στη Γερμανία παίζουν μεγάλο ρόλο.

π.χ. Ένα αυτοκ. με 80000 χλμ έχει διαφορτική τιμή από ένα άλλο ίδιου τύπου και εξοπλισμού με 150000χλμ.

γ)στην περίπτωση που δεν λαμβάνεται υπόψη καταρχήν τα χλμ ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για να αναγνωριστούν και πόσο παράβολλο παραπάνω θα πληρώσω για την "ενσταση"στο τελωνείο;

δ)οι τιμές της φορολογητέας αξίας των αυτοκινήτων μπορούν να βρεθούν από τους καταλόγους του "DAT SPIEGEL";είναι έγκυροι;

δ)πόσο αμοίβονται οι εκτελωνιστές για να διεκπαιρεώσουν τον τελωνισμό ενός τέτοιου αυτοκινήτου;

ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Link to comment
Share on other sites

α)για ένα αυτοκίνητο VW BORA 1.9cc TD variant euro3 τo ποσοστό του φόρου ταξινόμησης

είναι 82%; και του euro4 είναι 40%;

είναι σωστό αυτό;

.

 

 

Η EURO-3 δέν ειναι η 98/69/CE (στην ουσία αυτοκίνητα μετά το 2000/2001) ?

 

και η EURO-4 ή 2001/100/CE (συνήθως αυτοκίνητα μετά το 2004/2005) ?

 

Νομίζω ότι ακόμα λειτουργούμε με την EURO-3 ως αυτήν με τα μικρότερα ποσοστά (καθώς φυσικά και τις μεταγενέστερες) για τον υπολογισμό του φόρου..... ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ?

Link to comment
Share on other sites

Guys, ειμαι νεο μελος και κυριολεκτικα η δουλεια που γινεται is awsome!!!Φιλε tourna, ενδιαφερομαι και εγω να φερω αυτοκινητο απο αμερικη, γιατι οι τιμες τους ειναι πολυ φθηνοτερες απο οτι στην ελλαδα. Ενδιαφερομαι για μια mercedes GL450 η audi q7 full extra, με τιμη στο περιπου 60000$. Τελικα, τι εγινε με την μεταφορικη και με τον εκτελωνιστη? Συμφερει η οχι να ξεκινησεις την ολη διαδικασια? Απο ο,τι διαβασα παραπανω συμφερει να πληρωσεις φπα στην γερμανια η στο βελγιο

 

Φιλε darede με εχουν στο περιμενε μωλις μαθω θα μαθεις και συ.

 

ΑΡΗΣ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ!!

OOOO ΑΡΗ Σ'ΑΓΑΠΩ

ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

ΕΧΩ ΤΟΝ ΘΕΟ

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας. ΤΟ θεμα που ανοιξατε ειναι πολυ ενδιαφερον. Εψαχνα εδω και καιρο πληροφοριες για τον εκτελονισμο αυτοκινητων.

Θελω να κατεβασω αυτοκινητο απο γερμανια μοντελο 2002 και μετα για να μου βγει φθηνοτερα. Ξερετε απο ποια χρονολογια και μετα ειναι μικρος ο εκτελονισμος? Πως καθοριζεται το ποσο αν για παραδειγμα θελω να κατεβασω μια BMW 316 compact μοντελο 2002 και μετα? Μπορειτε να με βοηθησετε?

Link to comment
Share on other sites

Η EURO-3 δέν ειναι η 98/69/CE (στην ουσία αυτοκίνητα μετά το 2000/2001) ?

 

και η EURO-4 ή 2001/100/CE (συνήθως αυτοκίνητα μετά το 2004/2005) ?

 

Νομίζω ότι ακόμα λειτουργούμε με την EURO-3 ως αυτήν με τα μικρότερα ποσοστά (καθώς φυσικά και τις μεταγενέστερες) για τον υπολογισμό του φόρου..... ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ?

 

Ρώτησα σήμερα έναν τελωνειακό και μου είπε τα εξής:

 

ότι η 98/69/CE οδηγία περιλαμβάνει την euro-3 και euro-4 δηλαδή αυτοκίνητα κατασκευασμένα το 2001 και μετά. Μερικές αυτοβιομηχανίες όμως έχουν κατασκευάσει τα αυτοκίνητά τους με την 98/69/CE νωρίτερα 1999-2000.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι λογικά λειτουργούμε ακόμα βάσει της EURO-3, (αυτοκίνητητα 2000 + μετά) ....

 

Γνωριζει κανείς εάν έχει ακουστεί εάν ενδέχεται να αλλάξει σύντομα αυτο? (το οποίο θα έχει και δραματικές επιπτώσεις στα αυτοκόνητα 2000-2004)

Link to comment
Share on other sites

Για σας παίδες! Θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να κάνω μια ερώτηση.

Θα ήθελα να μάθω εάν ξέρεται πόσο περίπου θα μου βγει ένα opel manda GTE που θέλω. Έχω ακούσει ότι όσο πιο παλιό είναι το αυτοκίνητο τόσο πιο πολύ σου κόβουνε στον φόρο που θα πληρώσεις στο τελωνείο. Είναι 2.0L και μοντέλο του 89’. Εάν ξέρεται κάτι please….

MY EVOLUTION ON PHONES

NOKIA 3310 --> MOTOROLA ..SOMETHING --> SONY ERICSSON T610 --> NOKIA 7610 --> NOKIA N70 --> NOKIA N73 --> NOKIA N73 M.E. --> SONY ERICSSON W950 --> NOKIA 6220 --> NOKIA 5800 --> SONY ERICSSON S500 --> SAMSUNG OMNIA 2 --> HTC HD2 --> GALAXY S2 --> SE W580i --> GALAXY S2 --> GALAXY NOTE --> GALAXY NOTE 3

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι λογικά λειτουργούμε ακόμα βάσει της EURO-3, (αυτοκίνητητα 2000 + μετά) ....

 

Γνωριζει κανείς εάν έχει ακουστεί εάν ενδέχεται να αλλάξει σύντομα αυτο? (το οποίο θα έχει και δραματικές επιπτώσεις στα αυτοκόνητα 2000-2004)

 

Nαι, πριν κάποιους μήνες υπήρχε σχετική φημολογία αλλά ευτυχώς δεν έγινε τίποτα. Λογικά μέχρι τις εκλογές δεν πρόκειται να υπάρξει σχετική μεταβολή.

 

Πάντως είχα ακούσει περίπτωση ατόμου που είχε ΤΤ και του είχαν ζητήσει αυξημένο φόρο λόγο ρύπων.

Για αυτό αν μπορεί κανείς ας το επιβεβαιώσει ότι η χαμηλή φορολόγηση ισχύει και για Euro 3 αυτοκίνητα.

 

@dRaGm3n: Εφόσον είναι μη καταλυτικό ο φόρος είναι 266%. Αν είναι καταλυτικό είναι 216%. Αν διαβάσεις τις πρώτες σελίδες του thread θα τα βρεις αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ενα αρχειο FAQ_customs.doc που κυκλοφορει μεσα στο thread αλλα ποσοστα φορολογησης λεει και αλλα λετε εσεις. Τελικα ποια ειναι τα σωστα? πχ για 1601-1800 γραφει 35% ενω σε καποια αλλα σημεια εσεις αναφερετε 30%. Ποια ειναι τα πιο εγκυρα τελευταια ποσοστα?
Link to comment
Share on other sites

Βρήκα ένα site μάλλον σχετικό με τους καταλόγους της φορολογικής αξίας των αυτοκινήτων που έχουν οι εκτελωνιστές.

http://dat.de/fzgwerte/index.php?action=fzgsearch&jsessionid=&lang=d&stamp=1173400618&view=

την τιμή που σας βγάζει την πολλαπλασιάζετε μόνο με το φόρο πχ 1900cc χ40%.

Δοκίμασα το ίδιο αυτοκίνητο , το ίδιο μοντελο και με τα ίδια χλμ αλλά σε διαφορετικές χρονολογίες 2000-2001-2002 και η τιμή τους μεταβάλλεται περίπου 7% το χρόνο οπως και στον πίνακα του τελωνείου.

ψάχτε το και σεις να πείτε τη γνώμη σας.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σημερα ειδα στις ειδησεις ενα νεο καλο και κακο.....

Λενε πως απο το 2008 θα σταματησει να υπαρχει κανονικα το τελος ταξινομησης.....Αλλα οπως ειναι φυσικο απο καπου πρεπει να τα παρουν. Ετσι ως συνεπεια θα εχει τις τρομερες αυξησεις στα τελη κυκλοφοριας:( :( :( :( :( :( :(

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σημερα ειδα στις ειδησεις ενα νεο καλο και κακο.....

Λενε πως απο το 2008 θα σταματησει να υπαρχει κανονικα το τελος ταξινομησης.....Αλλα οπως ειναι φυσικο απο καπου πρεπει να τα παρουν. Ετσι ως συνεπεια θα εχει τις τρομερες αυξησεις στα τελη κυκλοφοριας:( :( :( :( :( :( :(

 

το τέλος ταξινόμισης θα αρχίσει να μειώνεται σταδιακά απο το 2008 έως το 2016

και όχι αμέσως...και όσο για τα τέλη είναι μια άλλη ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αδέλφια....Το όνομά μου είναι Κώστας και ένας ή μάλλον ο σοβαρότερος λόγος που γραφτηκα σε αυτό εδω το πολύ καλό ομολογουμένως site ειναι το παρών Thread που εχετε ανοίξει. Επειδή εδω και αρκετό καιρό ανεβοκατεβαίνω Γερμανια Βέλγιο Ιταλια κτλ και φερνω αυτοκινητα για να βγαίνει το μεροκάματο ( δεν είμαι μαντράς και καμμια σχέση δεν εχω με την φάρα αυτη ) θα ήθελα αν μου επιτρεπετετε να πω και γω κανα δυο πραγματάκια που μπορει ορισμένους να του βοηθησουν. Πάμε λοιπον ?

 

Καποιος φίλος παρακάτω ρωτησε πως μπορει να αγορασει ενα αυτοκινητο απο Γερμανία και να το φερει στην Ελλάδα με τις εκει πινακίδες...

Όταν αγοραζουμε αυτοκινητο απο την Γερμανία οι πινακίδες δεν ειναι όπως στην Ελλάδα...Εκει πχ αν καποιος Γερμανος αγορασει αυτοκινητο απο την Στουτγκαρδη και μενει στο Μόναχο...οι πινακίδες αλλαζουν. Οι παλιες πινακιδες μενουν στο υπουργειο της Στουτγκαρδης και ο νεος αγοραστης βγαζει πινακίδες στο Μόναχο. Αυτο ισχύει ΜΟΝΟ για τους κατοικους Γερμανίας και όχι για εμάς. Αν πχ ενας Ελληνας αγορασει αυτοκίνητο για την Ελλάδα δυο τροποι υπαρχουν....Ή βγαζει κοκκινες - κιτρινες πινακιδες μεταφορας ή το φορτωνει σε μια νταλίκα και ερχεται Ελλάδα.

 

Κοκκινες πινακιδες....Ισχυουν για 10 - 15 έως 30 ημέρες και ειναι για μεταφορα ΚΑΙ εκτός Γερμανίας.

 

Κιτρινες πινακίδες....Ισχυουν για 5 μερες και ειναι ΜΟΝΟ για μεταφορα για ΕΝΤΟΣ ΜΟΝΟ Γερμανίας.

 

Κοκκινες πινακιδες μπορουμε να βγαλουμε ΜΟΝΟ οταν το αυτοκινητο εχει TUV ( κτεο ) πραγμα λίγο δυσκολο για φθηνα αυτοκινητα και σχετικα παλια αλλα όχι απιθανο στα ακριβα Γερμανικα αυτοκινητα BMW MERCEDES κτλ.

Μπορει καποιος λοιπον να παει Γερμανια να βγαλει κιτρινες πινακιδες με κοστος 100ε και να ξεκινησει οδικως για Ελλάδα. Σε αυτην την περιπτωση όμως στην Ιταλια ειναι παρανομος καθως η ασφαλεια που παρεχουν οι κιτρινες πενθημερες πινακιδες δεν αναγνωριζετε στην Ιταλια και αν σε περιπτωση σε σταματησει η αστυνομια εχεις 400ε προστιμο , ακινητοποιηση επιτοπου του οχηματος και αναγκαστικα μεταφορα με εξοδα του αγοραστη στην χωρα αγορας ΜΟΝΟ και μετα μπλέξαμε. Η αστυνομια στην Ιταλια ειναι κατω απο ολες σχεδον τις γεφυρες επι της εθνικης οδου και κατα 90% θα σας σταματησουν οταν σας δουν με ξενες πινακιδες...Ειναι σαν τους Ελληνες αστυνομικους και αυτοί, που βγαζουν το αχτι τους πχ στην Λαμια αν εχεις πινακιδες απο Θεσ/νικη...Ετσι και εκει....

-" Ετρεχες και εισαι Ελληνας ?...σε γραφω....

- Μα ακολουθουσα μια φερραρι που ενω εγω πηγαινα με 200 αυτος πηγαινε με 280 και μαζι περασαμε απο μπροστα σας...γιατι δεν σταματησατε και την Φερραρι ?

- Ποια φερραρι? δεν ειδαμε τιποτα ( το εχω παθει και γι'αυτο σας το λεω ) "

 

Οπότε αν θελουμε αυτοκινητο απο Γερμανια και θελουμε να το φερουμε οδικως βγαζουμε κοκκινες , τις Ζoll λεγομενες πινακίδες και ερχόμαστε ΗΡΕΜΑ στην χωρα μας.

 

Καποιος ανεφερε πως στο καταγραφουν στο διαβατηριο σου ? Ποιο διαβατηριο ? εγω τοσο καιρο που κανω την δουλεια ...ΔΕΝ ΕΧΩ διαβατηριο ...με την ταυτοτητα μου ανεβοκατεβαίνω...λαθος λοιπον.....

 

Το αυτοκινητο οταν κατεβει απο το καραβι απο την Ιταλια στην πατρα ή στην ηγουμενιτσα Α Ν Α Γ Κ Α ΣΤ Ι Κ Α καταγραφεται στο εκαστοτε τελωνιο σε μια δηλωση που λεγεται " Δηλωση αφιξης οχηματος ". Σε αντιθετη περιπτωση που δεν ειναι γραμμενο στα βιβλια του τελωνιου και σε σταματησουν , το πρωτο πραγμα που θα σου ζητησουν ειναι αυτη η δηλωση....ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ? παειιιιιιιιιιιιι.....αντε στον οδδυ μετα απο 5 χρονια παραμονης του αυτοκινητου εκει να το δεις να το χτυπανε σε πλειστηριασμο και φυσικα δεν ξεχναμε πως πληρωνεις και προστιμο καθως η εισαγωγη με αυτον τον τροπο αυτοκινητου στην Ελλαδα ειναι παρανομη και διωκεσαι για παρανομη εισαγωγη και κλοπή κατα του κρατους...Οπότε πληρωνεις τους φορους που αναλογουν για ενα τετοιο αυτοκινητο και τελικα δεν το εχεις κιολας. Υπαρχει πιθανοτητα λογω αυξημενης ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ στα τελωνια να καταφερεις να βγεις απο εκει μεσα χωρις να στο καταγραψουν...αυτο συμβαινει βεβαια 1 - στις 100 καθως ολες οι πυλες των τελωνιων φυλλασονται απο τελωνιακους και λιμενικους που ξερουν πως οι περισσότεροι θελουν να τα βαλουν στην Ελλαδα χωρις να τα δηλώσουν για.....ανταλακτικα να πω ? μαιμουδάκια να πω ? πολλα μπορω να πω αλλα πιστευω πως και οι υπολοιποι καταλαβαινουν για ποιον λόγο καποιος μπορει να μην θελει να δηλωσει ενα αυτοκινητο στο τελωνιο.Το να μη το δηλωσεις ομως σε περιπτωση που θελεις να του βγαλεις ελληνικες νομιμες πινακιδες ειναι μεγα λαθος γιατι ΜΟΝΟ η δηλωση του οχηματος πιστοποιεί το γεγονος πως το αυτοκινητο μπηκε στις Ελλαδα πχ πριν 10 μερες και οχι πριν 5 χρόνια. Απο την στιγμη που δηλωνουμε σημερα ενα αυτοκινητο στην Ελλαδα εχουμε δικαιωμα μεχρι τις 15 του επόμενου μηνα να το περασουμε τελωνειο. Αλλιως καθε μερα στοιχιζει αισίως 40ε προστιμο. Εξηπακουεται φυσικα πως το να οδηγουμε το αυτοκινητο μεχρι να το τελωνισουμε ειναι παρανομο αλλα οι αστυνομια κανει τα στραβα ματια λόγω Ε.Ε.Αν όμως π.χ το αυτοκινητο που αγορασαμε εχει πινακιδες μεχρι τις 10/3 και εμεις το κυκλοφορουμε μετα πολλα μπορουν να συμβουν...το χειροτερο ? να μας κατασχουν το αυτοκινητο...στην καλυτερη ? να γλυτωσουμε με ενα προστιμο. Ξαναλεω αυτοκινητο που δεν εχει κανει δηλωση αφιξης και κυκλοφορει με ληγμενες πινακες και το σταματα η αστυνομια ? καλύτερα να βαλω φωτια να το καψω και να καω και εγω μαζι παρα να μπλεξω ΤΟΣΟ πολύ με το ελληνικο δημοσιο. απλα οπως λενε και στο χωριο μου...την κατσαμε την βαρκα μετα.

Καποις αλλος φιλος θελει να αγορασει αυτοκινητο παλιο απο Γερμανια για ανταλακτικα ή μετατροπή στο δικο του αυτοκινητο....ΑΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ να ερθει με νομιμους τροπους στην Ελλαδα ολοκληρο. Ειναι απαγορευμενο απο το Ελληνικο κρατος να μπαινουν αυτοκινητα ολοκληρα για ανταλακτικα για τον φοβο πως ο αγοραστης που και καλα το θελει για ανταλακτικα μπορει εδω να εχει ενα ηδη τρακαρισμενο και απλα να ριξει επανω τον παλιο αριθμο πλαισιου και τις παλιες πινακιδες και να το κυκλοφορει...αθ μου πειτε και που ειναι το κακοη το επικυνδυνο ? ΠΟΥΘΕΝΑ....απλα το κρατος χανει λεφτα αν ο καθενας με το τρακαρισμενο που εχει φερνει αλλο απεξω και ριχνει επανω τα νουμερα και κυκλοφορει...

 

Όχι πως δεν ερχονται αυτοκινητα ολοκληρα απο Γερμανια ....ερχονται αλλα...καποιον τροπο θα εχουν και αυτοι που τα φερνουν

 

Αν λοιπον θελουμε να αγορασουμε οντως αυτοκινητο για ανταλακτικα το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να αγορασουμε ενα ηδη τρακαρισμενο και αποχαρακτηρισμενο εκει που το αγορασαμε , που να μας κανει οτι εχει απομεινει για το δικο μας αυτοκινητο, μοτερ σασμαν κτλ και με τα απαραιτητα εγγραφα οτι ειναι κατεστραμενο το φερνουμε με νταλικα στην Ελλαδα.Φυσικα αυτο εχει αλλους κυνδυνους...οταν αγοραζουμε ενα τρακαρισμενο δεν μπορουμε αν ελεγξουμε τις περισσοτερες φορες τον κινητηρα και τα υπολοιπα και αν ειναι κατι διελυμενο? τι κανουμε ? περνουμε τον γερμανο τηλ και του λεμε αυτο που μου πουλησες ειναι ρημαδι και σπασμενο και αυτος σου λεει...οχι..οταν το πηρες ηταν καλο...εσυ το εσπασες.....αντε μετα να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας. και πιστεψτε με...παντα ελεφαντας θα βγαινεις....

 

Τωρα...το θεμα φορων και τελων ταξινομησης και τελωνει...ποσο στοιχιζει ..... ?

 

Για να πληρωσουμε για ενα αυτοκινητο το κανονικο του τελωνειο θα πρεπει να ειναι ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ μετα πλεον τον 6 του 2001 και ο κωδικος που αναγραφεται στο brief του αυτοκινητου να ειναι πανω απο 44 πλεον. Αν ειναι κατω απλα πληρωνουμε διπλο τελωνιο....Δεν ειναι απλα ομως....και δινω παραδειγμα....πχ ενα BMW 330ci που εφερα τον προηγουμενο μηνα ειχε κωδικο 53 και πληρωσαμε 9000ε ...αν ειχε κατω απο 40 απλα θα πληρωναμε περιπου τα διπλα.....15-18000ε. Οποτε τι κανουμε σε τετοια θεματα ? παμε Γερμανια, ζηταμε να δουμε το brief και αν ειναι πανω απο 40 ο κωδικος μιλαμε με τον εκτελωνιστη μας αι μας βγαζει τιμη πριν το αγορασουμε...μην ακουτε πως εγω εφερα ενα πχ 316 και πληρωσα 5000ε ...316 με 316 διαφερει εως και 15000ε....και το κακο ειναι πως εκτος ελαχιστων περιπτωσεων ..στην Γερμανια δεν δεχονται επιστροφες και ειδικα σε αυτοκινητα που κοιταζουν πως και πως να τα ξεφορτωθουν. Ξαναλεω όμως πως στην Ελλαδα ζουμε και με τα καταλληλα ατομα στς καταλληλες θεσεις...ισως και να μπορει καποιος να βρει ακρη οταν πνιγεται.

 

Τωρα....καθε αυτοκινητο για να βγει η τελωνειακη του αξια υπολογιζουμε ως εξης.....πληρωνουμε 30% της ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗΣ αξιας εαν και εφόσον ειναι μεσα στα πλαισια της οδηγιας ( κατασκευη μετα απο 1/6/2001 ) συν τα εξτρα του....δερματινα navi , ηλιοροφη , αυτοματο , σακος σκι , ζαντες και αλλα , μειον 15% εκπτωση για καθε χρόνο παλαιοτητος εως το 2001.συν την αμοιβη του εκτελωνιστη....350 εως 800 αναλογα το αυτοκινητο

 

Με λίγα λογια λοιπον....επειδη και εγω καποτε εκανα ονειρα πως θα κανω ετσι τα κολπα μου και αλλιως και αλλιωτικα και κανεις δεν θα με καταλαβει και ολα θα γινουν οπως θελω εγω ...δεν ειναι ετσι...Θα μπλεξει ασχημα οποιος προσπαθησει να κανει απατεωνια κατα του κρατους και μετα...κλαφτα χαραλαμπε....ναχαμε αλλες 5 ζωες να δουλευουμε να πληρωνουμε αυτα που θα χρωσταμε στο κρατος γιατι θελαμε να γλυτωσουμε 1000ε.

 

Τωρα βεβαια οι πιο πολλοί θα εχουν απογοητευθει και θα εχουν κατεβασει ταυτια μεχρι το πατωμα...Δεν ειναι ετσι όμως αδελφια....Υπαρχουν ανθρωποι που μπορουν να σας βοηθησουν να αποκτησετε και φθηνοτερα αυτοκινητα απο αυτ απου πουλανε εδω και ΠΟΛΥ καλύτερα απο αυτα που υπαρχουν εδω. Καποιος θα ρωτησει...τι να κανω λοιπον ? Ψαξε βρες ανθρωπο σωστο που μπορει με αποδειξεις να σε βοηθησει σε αυτο που σε ενδιαφερει να κανεις και τοτε μονο καντο.Αλλιως δεν αξιζει τον κοπο....

 

Ρε φιλε...με ρωταει καποιος.... Αξιζει να αγορασω αυτοκινητο απο την Γερμανια με νομιμες διαδικασιες? τι θα κερδισω ?

 

Και απαντω...Περαν του γεγονοτος πως θα παρεις ενα αυτοκινητο οπως το εχεις φανταστει,καλο και σωστο , πραγμα που σπανια θα συμβει αν το αγορασεις απο τους περισσότερους μαντραδες που εισαγουν αυτοκινητα γιατι αν κανετε μια βολτα στα λιμανια την ωρα που ξεφορτωνουν τις νταλικες που ερχονται απο γερμανια για αυτους θα καταλαβετε τι αγοραζετε και θα κλαιτε οταν τελικα καταλαβετε πως αυτο το πολύ τσαλακωμενο που ειδατε πριν καιρο σε μια νταλικα απο Γερμανια ειναι το αυτοκινητο που οδηγητε . Περαν λοιπον του γεγονοτος πως αγοραζοντας αυτοκινητο απο εναν ΟΧΙ επαγγελματια του ειδους που προσπαθει να βγαλει μεροκαματο θα μας βγει σωστοτερο και καλύτερο απο ενα που αγοραζουμε απο επαγγελματια εχουμε και το ατου πως ο ερασιτεχνης που μας βοηθησε παεθ για 800 με 1500ε στο αυτοκινητο και οχι 8 και 10000 που καυχιουνται οι μαντραδες πως βγαζουν απο μια BMW ή μια ΜΒ που ειναι το ονειρο του Ελληνα σημερα. θα μου πεις τωρα...και γιατι να βγαλει αυτος 1500ε ενω μπορω να παω να το παρω μονος μου και τα χρηματα που θα δωσω σε αυτον να ειναι τα εξοδα μου....

 

Ας τα βαλουμε κατω λοιπον....παμε ?

Εισητηρια για Γερμανια....120ε να παμε και 120ε να γυρισουμε το λιγοτερο

 

3 μερες θα κατσουμε ? οποτε παμε για αλλα 150ε το λιγοτερο σε ξενοδοχειο σωστα ?

 

και 100ε σε φαγητα ?

 

να μην χαλασουμε και αλλα 300ε σε μετακινησεις? γιατι αν νοικιασουμε ενα αυτοκινητο για 3 μερες ειναι το λιγοτερο 150ε το κομιστρο της ενοικιασης συν τις βενζινες. Αν βεβαια το παιξουμε υπερανω και θελουμε ταξι ? την κατσαμε την βαρκα...το ταξι στην Γερμανια ειναι απλα Π Α Ν Α Κ Ρ Ι ΒΟ....αεροδρομιο Μοναχου εως ΙΒΙΣ ξενοδοχειο ..αποσταση 3,600μ ακριως κοστιζει λιαν επιοικώς 9,50ε με 10,50ε. Αν βεβαια του πουμε πχ Στουτγκαρδη Νυρεμβεργη ? Θα σε θυμαται για μια ζωη ο ταριφας καθως δεν θα εχει παρει παλι απο πελατη πανω απο 1000 για μια κουρσα των 250χλμ.

 

και αντε λοιπον και βρηκαμε και αυτοκινητο που μας αρεσει.... ξερουμε Γερμανικα ? οχι ξερουμε αγγλικα....δεν ενδιαερεται όμως ο Γερμανος αν και ξερει αγγλικα να σου μιλησει στηνγλωσα που θες εσυ. Αν ξερεις γερμανικα ή πεσεις σε κανενα που πειναει παει καλα και το πηρς το αυτοκινητο...αλλιως...ψαξε να βρεις αλλο που σου αρεσει και ο ιδιοκτητης να θελει να μιλησει αγγλικα. Οι γερμανοι ειναι καθετοι σε τετοια θεματα....Δεν μιλας δεν αγοραζεις τις περισσότερες φορες...Ξερουν εκ των προτερων πως οταν πουλανε κατι καλο και παει ο Ελληνας και δεν του μιλησουν αγγλικα και φυγει ο Ελληνας στα επομενα 10 λεπτα θα σκασουν αλλοι 10 να το αγορασουν αυτο που πουλαει όποτε και στεναχωρια τους.Εκτος αυτου...γνωριζουμε τι αγοραζουμε ? ειναι καλο ? ειναι καθαρο ?

Οποτε λοιπον....και εκει θελει πολύ ψαξιμο το θεμα αν δεν κατεχουμε το αντικειμενο.... Μετα ξερω την διαδικασια που χρειαζεται για να βγαλω πινακιδες ? το κοστος ειναι μεχρι 110ε μαζι με την ασφαλεια

 

οδικως θα το φερουμε Ελλαδα ? μεχρι και 800ε ειναι τα εξοδα να ερθει ελλαδα......μαζι με την ταλαιπωρια και τους κυνδυνους....

 

με νταλικα θα το φερουμε ελλαδα ? 700 - 750 ειναι η μεταφορα με νταλικα στην Αθηνα

 

Οπότε κανουμε μια σουμα ολων των παραπάνω και εχουμε χοντρικα χωρις κατι μικροεξοδακια κοντα στα 1600ε που πρεπει να χαλασουμε να παμε να το βρουμε και να το φερουμε...Δεν υπολογιζω μεροκαματα που χανονται στην Ελλαδα οταν παμε επανω , ουτε ταλαιπωρια να το φερουμε , τουλαχιστον 12 ωρες οδηγηση μεχρι ανκονα και 19 ωρες ταξιδι με το πλοιο......

 

Αν μας αρεσει ομως το ταξιδι και δεν μας νοιαζει η ταλαιπωρια το κανουμε.....

 

Τεσπα....Ελπίζω εστω και λίγο να βοηθησα. Παρα πολλα ειπα και θωλωνει πλεον τοση ωρα το μυαλο μου....Θα χαρω όμως να βοηθησω οποιον φίλο χρειαστει οποιαδηποτε πληροφορία.

 

Οπότε μην ντρεπεστε....οτι θελετε να ρωτησετε...μακαρι να το ξερω και να μπορω να βοηθησω.

 

Τα λεμε παλι.

Κ.

Link to comment
Share on other sites

 

Για να πληρωσουμε για ενα αυτοκινητο το κανονικο του τελωνειο θα πρεπει να ειναι ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ μετα πλεον τον 6 του 2001 και ο κωδικος που αναγραφεται στο brief του αυτοκινητου να ειναι πανω απο 44 πλεον.

 

Τωρα....καθε αυτοκινητο για να βγει η τελωνειακη του αξια υπολογιζουμε ως εξης.....πληρωνουμε 30% της ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗΣ αξιας εαν και εφόσον ειναι μεσα στα πλαισια της οδηγιας ( κατασκευη μετα απο 1/6/2001 ) συν τα εξτρα του....δερματινα navi , ηλιοροφη , αυτοματο , σακος σκι , ζαντες και αλλα , μειον 15% εκπτωση για καθε χρόνο παλαιοτητος εως το 2001.

 

Φίλε Κώστα καλως ήρθες κατ' αρχήν στο forum και μπράβο για την πρόθεσή σου να βοηθήσεις.

Συνολικά συμφωνώ με όσα γράφεις,αλλά θέλω να σε ρωτήσω τα εξής:

 

Βγήκε κάποια καινούρια οδηγία που δεν την ξέρω,νεότερη της 98/69/Ε.Κ. ,η οποία να αναφέρει για ημερομηνία κατασκευής από 6/2001,γιατί μέχρι τώρα ήξερα για κατασκευή έως 2000,σύμφωνα με την παραπάνω οδηγία?

 

Στην οδηγία αυτή - αν υπάρχει - αναφέρει κάτι για τρόπο υπολογισμού τελών εκτελωνισμού όπως τα περιγράφεις ?Γιατί εγώ ήξερα ότι - μέχρι πριν ένα μήνα τουλάχιστον - ισχύει η μείωση 7% ανα έτος, και λαμβάνεται υπόψη είτε η τιμή τιμολογίου είτε η εργοστασιακή (όποια από τις 2 είναι υψηλότερη).

Link to comment
Share on other sites

 

....Τωρα....καθε αυτοκινητο για να βγει η τελωνειακη του αξια υπολογιζουμε ως εξης.....πληρωνουμε 30% της ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗΣ αξιας εαν και εφόσον ειναι μεσα στα πλαισια της οδηγιας ( κατασκευη μετα απο 1/6/2001 ) συν τα εξτρα του....δερματινα navi , ηλιοροφη , αυτοματο , σακος σκι , ζαντες και αλλα , μειον 15% εκπτωση για καθε χρόνο παλαιοτητος εως το 2001.συν την αμοιβη του εκτελωνιστη....350 εως 800 αναλογα το αυτοκινητο ...

 

Οπότε μην ντρεπεστε....οτι θελετε να ρωτησετε...μακαρι να το ξερω και να μπορω να βοηθησω.

Κ.

 

Γειά σου Κώστα και από εμένα, :)

 

Έχω και εγώ απορίες για το τρόπο υπολογισμού που αναφέρεις ... Έχω αρκετά διαφορετικές αναφορές .... Από την άλλη προσυπογράφω αρκετές από τις πληροφορίες που αναφέρεις ειδικά σχετικά με τη διαδικασία στη Γερμανία με τη μόνη παρατήρηση μου ότι δεν είναι τόσο δύσκολα όσο πιθανόν να εμφανίζονται από το ποστ σου ...(κόκκινες πινακίδες παίρνεις σε 24 ώρες)

 

Επίσης έχω την αίσθηση ότι έχεις στην άκρη του μυαλού σου πως θα βγάλεις και κανέναν πελάτη από εδώ (στην βάθος αυτό προτείνεις ..να απευθυνθεί κάποιος σε κάποιον σαν εσένα) ...κάτι που δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά προσωπικά θα προτιμούσα να το έλεγες ξεκάθαρα....

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου Κώστα και από εμένα, :)

 

Έχω και εγώ απορίες για το τρόπο υπολογισμού που αναφέρεις ... Έχω αρκετά διαφορετικές αναφορές .... Από την άλλη προσυπογράφω αρκετές από τις πληροφορίες που αναφέρεις ειδικά σχετικά με τη διαδικασία στη Γερμανία με τη μόνη παρατήρηση μου ότι δεν είναι τόσο δύσκολα όσο πιθανόν να εμφανίζονται από το ποστ σου ...(κόκκινες πινακίδες παίρνεις σε 24 ώρες)

 

Επίσης έχω την αίσθηση ότι έχεις στην άκρη του μυαλού σου πως θα βγάλεις και κανέναν πελάτη από εδώ (στην βάθος αυτό προτείνεις ..να απευθυνθεί κάποιος σε κάποιον σαν εσένα) ...κάτι που δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά προσωπικά θα προτιμούσα να το έλεγες ξεκάθαρα....

 

 

Το μόνο ξεκαθαρο που μπορω να κανω και δεν εχω κανενα μα κανενα προβλημα ειναι να σου παραθεσω καποια pm που μου ηρθαν απο φίλους που διαβασαν το ποστ μου και μου ζητησαν καποιες πληροφορίες....Ενας εκ αυτών, αν θελεις μπορω να σου στειλω και το pm του όπως μου το εστειλε , ζητάει κατευθειαν βοηθεια σε πολλα θεματα καθως θελει να φερει απο Γερμανια ενα αυτοκινητο. Μπορεις αν θελεις να διασταυρωσεις αν του εκανα θεμα να το φερω εγω ή όχι. Το θεμα λοιπον δεν ειναι πως εγραψα οτι εγραψα για να πιασω πελατες. Δόξα τον θεούλη καθημερινα εχω αρκετα τηλ καθως πολλες απο τις αγγελίες μου ειναι μεσα σε σελίδες με πωλησεις αυτοκινητων στο ιντερνετ. Το τελευταιο ίσως που σκεφτηκα ήταν να πιασω πελάτες απο εδω μέσα....Υπαρχουν και αλλοι τροποι πιο ευκολοι απο το να καθησω να γραφω μια ωρα όλα οσα εγραψα για να πιασω πελατες αδελφε. Τεσπα...δεν θελω να μπω σε αντιπαραθεση. Λυπαμαι ειλικρινα αν ετσι φανηκε το ποστ μου και το τελιωνω εδω το όλο θεμα.

 

Τωρα...στο θεμα που λες για τις κόκκινες πινακιδες....δεν τις παιρνεις σε 24 ωρες...μεσα σε μια ωρα τις παιρνεις αν εχει TUV το αυτοκινητο που αγοραζεις. Δεν καταλαβα τι εννοεις σε 24 ωρες...Αν θελεις εξηγησε μου να το συζητησουμε.

Link to comment
Share on other sites

...Τωρα...στο θεμα που λες για τις κόκκινες πινακιδες....δεν τις παιρνεις σε 24 ωρες...μεσα σε μια ωρα τις παιρνεις αν εχει TUV το αυτοκινητο που αγοραζεις. Δεν καταλαβα τι εννοεις σε 24 ωρες...Αν θελεις εξηγησε μου να το συζητησουμε.

 

..δεν θέλω ούτε εγώ να έρθω σε αντιπαράθεση ...απλά σου είπα πως φάνηκε το ποστ σου ...ίσως να ήταν μόνο σε εμένα .....τεσπα

 

Για το 2ο ...εννοώ ότι ο μέσος αγοραστής που θα απευθυνθεί σε έναν έμπορο (που θα τον καθοδηγήσει/αναλάβει όλες τις διαδικασίες) θα χρειαστεί το πολύ μια ημέρα για να πάρει το αμάξι του και να φύγει απο τη χώρα από τη στιγμή που θα αποφασίσει την αγορά ανάλογα φυσικά και με την ώρα που θα "κλείσει" τη συμφωνία....

 

Σε παρακαλώ όμως διευκρίνησε και εσύ αυτό που ανάφερες για το 15% έκπτωση για καθε χρόνο παλαιοτητος καθώς και για το 1.6.2001 .....

 

Υπάρχει κάποια νέα οδηγία....?

 

 

p.s. επίσης με την ευκαιρία να συμβουλέψω και εγώ ...Αποφύγετε σα το διάολο αγορές από Τούρκους και Έλληνες...

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση. Εχει ασχοληθει κανεις με mobile.de???? ΜΠαινω σε πολλες αγγελιες τους στελνω μυνηματα για να μου στειλουν πληροφοριες και δεν μου απανταει κανεις...Μηπως κανω κατι λαθος? Οποιος εχει ασχοληθει ας με βοηθησει.
Link to comment
Share on other sites

Απλά έπειδή σε αυτήν την σελίδα μπαίνει κάθε μέρα χιλιάδες κόσμος,έχουν βαρεθεί να πέρνουν e-mails από τον κάθε περίεργο και να ρωτάει πώς είναι το αμάξι, στείλτε μου photos μπλα μπλα μπλα...Από την άλλη, πολλά αυτοκίνητα με το που εμφανίζονται πουλιούνται κιόλας , οπότε δεν κάνουν καν τον κόπο να απαντήσουν...

Ξέρουν ότι οι πραγματικά σοβαροί σηκώνουν το τηλέφωνο , ρωτάνε αν το αμάξι υπάρχει ακόμα και την επόμενη μέρα ανεβαίνουν να το κλείσουν....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...