Jump to content

Εκτελωνισμός αυτοκινήτων / μηχανών: Πως,πόσο,κόλπα κ.α.


vg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

την λυση αυτην με τα αυξημενα χλμ την σκεφτηκα και εγω...

..

 

αλλα και οι τελωνιακοι που θα το καταλαβουν...

και τι εγινε?

τι μπορουν να κανουν?

με το ετσι θελω θα γραψουν λιγοτερα χλμ?

 

Θέλεις να κλέψεις.Ωραία ,κλέψε αλλά διακριτικά.

Βάλε 15.000km/χρονο,θέλεις περισσότερα?Βάλε 30.000km/χρονο.Ε !100.000km/χρόνο είναι πολλά και κάνει μπάμ οτι είναι ψέυτικα!!!

Σε αυτή την περίπτωση ο τελωνειακός αμφισβητεί τα χιλιόμετρα και λεει

''εγώ θα το τελωνίσω για πχ 40.000km''.Δεν το δέχεται ο εκτελωνιστής και η υπόθεση πάει σε Πρωτοβάθμια Επιτροπή Τελωνειακών Αμφισβητήσεων.(Αρθρο

28 ,παρ.4 Τελωνειακού κώδικα)

Η επιτροπή παραπέμπει σε επιτροπη εμπειρογνωμόνων βάση του αρθρου 126,παρ.5 του τελωνειακού κώδικα.

 

''Για την εκτίμηση της πραγματικής κατάστασης του αυτοκίνητου προηγείται εξέταση από επιτροπές εμπειρογνωμόνων, που συγκροτούνται στην έδρα των Τελωνειακών Περιφερειών και αποτελούνται από έναν εκπρόσωπο της Τελωνειακής Περιφερείας, έναν εκπρόσωπο του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών και τον κάτοχο του οχήματος ή τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του.

Για την εξέταση του οχήματος από τις παραπάνω επιτροπές των εμπειρογνωμόνων απαιτείται αίτηση του ενδιαφερομένου και καταβολή παραβόλου, το ύψος του οποίου καθορίζεται με απόφαση Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών.''

 

Εννοείται οτι η επιτροπή αποφασιζει ενα νούμερο με βάση την κατάσταση του οχήματος και το θέμα τελειώνει εκεί.Αυτονόητο είναι οτι η επιτροπή δεν θα συμφωνίσει με τα 200.000 km αλλά θα αποφασίσει πολύ λιγότερα.

 

Ολα τα παραπάνω ισχύουν ΕΚΤΟΣ αν βρεθεί κάποιος ''καλόβολος'' τελωνειακός που είναι διατεθειμένος να αναλάβει το ρίσκο και να κάνει δεκτά τα 200.000km ,με κίνδυνο να μπλέξει αυτός σε ενδεχόμενο μεταγενέστερο ελεγχο.

Link to comment
Share on other sites

Οταν μπηκα στο site για να ρωτησω αν ξερετε κατι,μπηκα με τη διαθεση να πω τα πραγματα οπως ειναι για να μαθουν κι αλλοι.

rallis μακαρι το αμαξι που εφερα να ειχε 20.000χλμ αλλα εχει 200.000 πραγματικα χλμ που τα εκανε ο πρωην ιδιοκτητης απο Bruseel σε Amiens καθημερινα.

Ηταν εις γνωσην μου οτι το αμαξι εκανε τοσα χλμ αλλα ηταν και εις γνωσην μου πως (απο εταιρεια που εκανε τα σερβις στην γαλλια) μου το συστησε το αυτοκινητο φιλος παιδικος.

Δε ξερω τι δουλεια κανεις Rallis κι αν και ποσοι εχουν γραψει εδω κατι αληθινο η ψευτικο,εγω παντως σου λεω πως ναι θελω να γλιτωσω απο τα extras που εχει,να κανω εκει την ελληνικη λαμογια,αλλα δεξου την αληθεια καποιου που ολα τα ρωτησε,και το κοστος τελωνειου πριν το φερει,αλλα ο εκτελωνιστης ξαφνικα πεινασε και ζητησε για ζαμπον απο 10.000εως 12.000 (που ειπε τη μερα που τον πηρα απο βελγιο και του τα ειπα ολα για το αμαξι)16.000 ευρω.

Αυτα παιδια προς συμορφωση και παραδειγματισμο.

Link to comment
Share on other sites

Οταν μπηκα στο site για να ρωτησω αν ξερετε κατι,μπηκα με τη διαθεση να πω τα πραγματα οπως ειναι για να μαθουν κι αλλοι.

rallis μακαρι το αμαξι που εφερα να ειχε 20.000χλμ αλλα εχει 200.000 πραγματικα χλμ που τα εκανε ο πρωην ιδιοκτητης απο Bruseel σε Amiens καθημερινα.

Ηταν εις γνωσην μου οτι το αμαξι εκανε τοσα χλμ αλλα ηταν και εις γνωσην μου πως (απο εταιρεια που εκανε τα σερβις στην γαλλια) μου το συστησε το αυτοκινητο φιλος παιδικος.

Δε ξερω τι δουλεια κανεις Rallis κι αν και ποσοι εχουν γραψει εδω κατι αληθινο η ψευτικο,εγω παντως σου λεω πως ναι θελω να γλιτωσω απο τα extras που εχει,να κανω εκει την ελληνικη λαμογια,αλλα δεξου την αληθεια καποιου που ολα τα ρωτησε,και το κοστος τελωνειου πριν το φερει,αλλα ο εκτελωνιστης ξαφνικα πεινασε και ζητησε για ζαμπον απο 10.000εως 12.000 (που ειπε τη μερα που τον πηρα απο βελγιο και του τα ειπα ολα για το αμαξι)16.000 ευρω.

Αυτα παιδια προς συμορφωση και παραδειγματισμο.

 

Φίλε μου δεν γράφτηκε τπτ εδώ για το κακό σου...ίσα-ίσα που προσπαθούμε όλοι , με τις λιγοστές γνώσεις και εμπειρίες μας, να βοηθήσουμε κι άλλους πρίν πέσουν σε καμιά λούμπα...

 

Πολλοί είναι οι εκτελωνιστές που δεν είναι ενημερωμένοι για το τί ακριβώς ισχύει και για να σε πιάσουν πελάτη σου δίνουν μια τιμή "στο περίπου"...όταν όμως έρχεται η ώρα της αλήθειας ο εκτελωνιστής έχει "απ' έξω την ουρά του"...αυτός που καλέιται να "πληρώσει τη νύφη" είναι ο πελάτης...

 

Ρώτησες σε διαφορετικούς εκτελωνιστές για να διασταυρώσεις το τι ισχύει ή μόνο σε έναν...???

 

Αν έχεις την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου στα χέρια σου, μπορείς να καλέσεις την υπηρεσία αξιών του τελωνείου και θα σου πουν επακριβώς τι πρέπει να πληρώσεις...

 

Πάντως πιστεύω ότι έχεις κι εσύ μερίδιο ευθύνης καθώς δεν το έψαξες αρκετά το θέμα πρίν προχωρήσεις στην αγορά του αυτοκινήτου...

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

Οταν μπηκα στο site για να ρωτησω αν ξερετε κατι,μπηκα με τη διαθεση να πω τα πραγματα οπως ειναι για να μαθουν κι αλλοι.

rallis μακαρι το αμαξι που εφερα να ειχε 20.000χλμ αλλα εχει 200.000 πραγματικα χλμ που τα εκανε ο πρωην ιδιοκτητης απο Bruseel σε Amiens καθημερινα.

Ηταν εις γνωσην μου οτι το αμαξι εκανε τοσα χλμ αλλα ηταν και εις γνωσην μου πως (απο εταιρεια που εκανε τα σερβις στην γαλλια) μου το συστησε το αυτοκινητο φιλος παιδικος.

Δε ξερω τι δουλεια κανεις Rallis κι αν και ποσοι εχουν γραψει εδω κατι αληθινο η ψευτικο,εγω παντως σου λεω πως ναι θελω να γλιτωσω απο τα extras που εχει,να κανω εκει την ελληνικη λαμογια,αλλα δεξου την αληθεια καποιου που ολα τα ρωτησε,και το κοστος τελωνειου πριν το φερει,αλλα ο εκτελωνιστης ξαφνικα πεινασε και ζητησε για ζαμπον απο 10.000εως 12.000 (που ειπε τη μερα που τον πηρα απο βελγιο και του τα ειπα ολα για το αμαξι)16.000 ευρω.

Αυτα παιδια προς συμορφωση και παραδειγματισμο.

 

Χαίρομαι που είσαι κι εσύ ένας απο τους πολλούς που θέλουν να δώσουν περισσότερα από οσα παρουν απο εδω μέσα.

Χαίρομαι επίσης που είσαι ειλικρινής και τίμιος και δεν παραποίησες το κοντέρ του οχήματος που αγόρασες.Το θέμα με το τελωνείο όμως ,δεν είναι κατα πόσο τίμιος είσαι αλλά πόσο τίμιος φαίνεσαι!Εσύ στην περίπτωση ενός πανάκριβου τζίπ διετίας ,αν ησουν κάποιος τρίτος (ακόμα καλυτερα ας πούμε τελωνειακός) και μιλάμε για κάποια χιλιάδες ευρώ τέλη ταξινόμησης ,θα πίστευες οτι τα 200.000km είναι πραγματικά?

Δες το και αντίστροφα:πάρε ενα αυτοκίνητο δεκαετίας με 10.000 πραγματικά χιλιόμετρα που πωλείται μεταχειρισμένο.Υπάρχει περίπτωση κανείς να το πιστεψει ,ακόμα και αν πραγματι ο ιδιοκτήτης του το κινούσε ελάχιστα ,και όντως είναι τόσα τα χιλιόμετρα του?Το κακό με τα διανυθέντα χιλιόμετρα είναι οτι πρόκειται για εξαιρετικά αμφίβολο τεκμήριο της κατάστασης του οχήματος.

Εδώ μέσα κανείς δεν λέει αλήθεια ή ψέματα.Ολοι λέμε την άποψή μας.Αλλοτε γινόμαστε αρεστοί και άλλοτε δυσάρεστοι.Και βέβαια δέχομαι την αλήθεια-δεν έχω κανένα λόγο να μην τη δεχτώ ,τώρα που το διευκρίνησες-σχεδόν μια βδομάδα μετά το πρώτο ερώτημα.Το θέμα ειναι αν θα την δεχτεί ο τελωνειακός υπάλληλος.:cry:

Το γιατί διάλεξες να εισάγεις ενα όχημα 3000cc με 200.000km είναι άλλο θέμα που ίσως δεν είναι του παρόντος να συζητηθεί.Μακάρι να είναι όντως ευκαιρία.

 

Οσον αφορά στον εκτελωνιστή σου ,προφανώς έκανε λάθος.Οτι πληρώσεις για εκτελωνισμό φαίνεται στα χαρτιά που θα παραλάβεις-δεν μπορεί να σου φάει χρήματα.Σου ζητάει παραπάνω χρήματα γιατί τόσα θέλει το τελωνείο.Οχι γιατι αποφάσισε να φάει ζαμπόν.Τα χρήματα δεν θα τα δώσεις σε αυτόν για να πληρώσει ,αλλά θα κόψεις τραπεζική επιταγή απο μια τράπεζα για λογαριασμό του τελωνείου.Ο εκτελωνιστής δεν θα πάρει στο χέρι μετρητά ,εκτός από την αμοιβή του!

 

Στο δια ταύτα ,ή το εκτελωνίζεις και όσο σου πάει και μετά ή το κρατάς ή το πουλάς και βγάζεις και κέρδος από πάνω.Αλλιώς το επιστρέφεις από εκεί που το αγόρασες και παίρνεις άλλο με λιγότερο τελωνείο.Διάλεξε και πάρε.

 

Για την ιστορία πες μας πόσο το πήρες?

 

Φίλε μου δεν γράφτηκε τπτ εδώ για το κακό σου...ίσα-ίσα που προσπαθούμε όλοι , με τις λιγοστές γνώσεις και εμπειρίες μας, να βοηθήσουμε κι άλλους πρίν πέσουν σε καμιά λούμπα...

 

Πολλοί είναι οι εκτελωνιστές που δεν είναι ενημερωμένοι για το τί ακριβώς ισχύει και για να σε πιάσουν πελάτη σου δίνουν μια τιμή "στο περίπου"...όταν όμως έρχεται η ώρα της αλήθειας ο εκτελωνιστής έχει "απ' έξω την ουρά του"...αυτός που καλέιται να "πληρώσει τη νύφη" είναι ο πελάτης...

 

Ρώτησες σε διαφορετικούς εκτελωνιστές για να διασταυρώσεις το τι ισχύει ή μόνο σε έναν...???

 

Αν έχεις την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου στα χέρια σου, μπορείς να καλέσεις την υπηρεσία αξιών του τελωνείου και θα σου πουν επακριβώς τι πρέπει να πληρώσεις...

 

Πάντως πιστεύω ότι έχεις κι εσύ μερίδιο ευθύνης καθώς δεν το έψαξες αρκετά το θέμα πρίν προχωρήσεις στην αγορά του αυτοκινήτου...

 

Ας μη είμαστε υπερβολικοί.Ο άνθρωπος ρώτησε τον επαγγελματία και πίστευε οτι κάνει σωστά τη δουλειά του.Που να φανταστεί οτι θα ήταν μ@κάκας ο εκτελωνιστης?

 

Πάρε την άδεια κυκλοφορίας και πήγαινε στην υπηρεσία αξιών όπως σου είπε ο pontios76.Είναι η πιο σιγουρη λύση.Εκτελωνιστή μπορούμε να σου συστήσουμε αλλά δεν είναι καθόλου σίγουρο οτι θα σου βγάλει μικρότερη τιμή.

 

Δυστυχώς οι αμαρτίες πληρώνονται στον άλλο κόσμο ,αλλά οι μ@λακίες πληρώνονται σε αυτόν.Το κακό στην προκειμένη περίπτωση είναι οτι θα την πληρώσει άλλος από αυτόν που την έκανε.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια,φρεσκο μελος,10 λεπτων,ενδιαφερομαι να φερω απο Αμερικη Ford Mustang GT 1965,66 ειτε Plymouth Cuda 1970.Διαβασα τα προηγουμενα,απλα εδω,δεν υπαρχει η επιλογη-συγκριση κοστους να το εισαγεις ειτε να το παρεις απο εδω,αφου υπαρχουν στο Αμερικα μονο.Δεν εχω καμια ιδεα για το θεμα,εκτος απο τα δικα σας threads.

Θα θελα αν καποιος γνωριζει κατι σχετικο,γιατι προκειται για ειδικη κατηγορια,να δωσει τα φωτα του.Ειδικα χαραχτηριστικα υποψη για τον εκτελωνισμο οπως τα βλεπω εγω ειναι

1.μοντελα σχεδον 40 ετων,(δεν ξερω αν το εκαστοτε restoration επηρεαζει)

2.προφανως αρκετα χιλιομετρα,( απο 50.000 εως 150.000),δεν ξερω αν μετα κολπα που λετε,πειραγμα χιλιομετρων...

3.υψηλα χαρ. κινητηρα,καποιες χιλιαδες cc,γυρω στους 400 ιππους

4.καυσαερια,συναρτησει Ε.Ε.,δεν εχω ιδεα για συγκεκριμενους κανονισμους.

 

Εν συντομια,αν καποιος γνωριζει αν γινεται,αν ναι αν αξιζει,κι αν γνωριζετε καποιο ιδιαιτερο tip για αυτην την κατηγορια ως προς το τελωνειο.

 

τιμη αγορας απο 25 με 50 χιλιαδες $$,δηλαδη περιπου 16.000 με 32.000 ευρω.Δεν ειμαι αχαριστος,με το αν ''αξιζει εννοω τελωνειο καπου στο 50%?? Γι αυτο ρωταω,αν μου πει καποιος οτι θελω κατι σαν πανω απο 100% και οι 25000 γινουν 50000 τοτε μαλλον δεν αξιζει.

 

Ευχαριστω,οποιον ειχε το κουραγιο να διαβασει ολο αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Paidia, na kano mia erotisi kai ego sxetika me ektelonismo autokinitou.

 

Prokeitai gia ena amaksi 1.6 Turbo, modelo 88, peripou 260000 km, to opoio exei synais8imatiki aksia. Einai apo Ameriki kai to 1999 to eixa agorasei 4000 dollaria.

8a i8ela ta fota sas sxetika me to kostos ektelonismou kai genika ta eksoda gia na to kano nomimo stin ellada. De gnorizo apolitos tipota gia ta ellinika dromena, dioti loipo 10+ xronia apo Ellada.

 

Eyxaristo

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια,φρεσκο μελος,10 λεπτων,ενδιαφερομαι να φερω απο Αμερικη Ford Mustang GT 1965,66 ειτε Plymouth Cuda 1970.Διαβασα τα προηγουμενα,απλα εδω,δεν υπαρχει η επιλογη-συγκριση κοστους να το εισαγεις ειτε να το παρεις απο εδω,αφου υπαρχουν στο Αμερικα μονο.Δεν εχω καμια ιδεα για το θεμα,εκτος απο τα δικα σας threads.

Θα θελα αν καποιος γνωριζει κατι σχετικο,γιατι προκειται για ειδικη κατηγορια,να δωσει τα φωτα του.Ειδικα χαραχτηριστικα υποψη για τον εκτελωνισμο οπως τα βλεπω εγω ειναι

1.μοντελα σχεδον 40 ετων,(δεν ξερω αν το εκαστοτε restoration επηρεαζει)

2.προφανως αρκετα χιλιομετρα,( απο 50.000 εως 150.000),δεν ξερω αν μετα κολπα που λετε,πειραγμα χιλιομετρων...

3.υψηλα χαρ. κινητηρα,καποιες χιλιαδες cc,γυρω στους 400 ιππους

4.καυσαερια,συναρτησει Ε.Ε.,δεν εχω ιδεα για συγκεκριμενους κανονισμους.

 

Εν συντομια,αν καποιος γνωριζει αν γινεται,αν ναι αν αξιζει,κι αν γνωριζετε καποιο ιδιαιτερο tip για αυτην την κατηγορια ως προς το τελωνειο.

 

τιμη αγορας απο 25 με 50 χιλιαδες $$,δηλαδη περιπου 16.000 με 32.000 ευρω.Δεν ειμαι αχαριστος,με το αν ''αξιζει εννοω τελωνειο καπου στο 50%?? Γι αυτο ρωταω,αν μου πει καποιος οτι θελω κατι σαν πανω απο 100% και οι 25000 γινουν 50000 τοτε μαλλον δεν αξιζει.

 

Ευχαριστω,οποιον ειχε το κουραγιο να διαβασει ολο αυτο.

 

Νομίζω ότι δεν αξίζει καν να το προσπαθήσεις...θα σου βγεί πολύ πάνω απότ ο 100% της αξίας ο εκτελωνισμός τέτοιων αυτοκινήτων και μάλιστα από Αμερική...!!!

 

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ, μιας και τα οχήματα είναι 40 και πλέον ετών, είναι ο χαρακτηροσμός τους σε "συλλεκτικά" μέσω ΕΛΠΑ και μετά εισαγωγή. Δεν γνωρίζω όμως ακριβώς ούτε τις διαδικασίες για τον χαρακτηρισμό ούτε και τί ακριβώς πληρώνουν στο τελωνείο.

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

Paidia, na kano mia erotisi kai ego sxetika me ektelonismo autokinitou.

 

Prokeitai gia ena amaksi 1.6 Turbo, modelo 88, peripou 260000 km, to opoio exei synais8imatiki aksia. Einai apo Ameriki kai to 1999 to eixa agorasei 4000 dollaria.

8a i8ela ta fota sas sxetika me to kostos ektelonismou kai genika ta eksoda gia na to kano nomimo stin ellada. De gnorizo apolitos tipota gia ta ellinika dromena, dioti loipo 10+ xronia apo Ellada.

 

Eyxaristo

 

Σκοπεύεις να επιστρέψεις μόνιμα στην Ελλάδα?

 

Αν ναί, με το πιστοποιητικό μετοικεσίας που θα έχεις μπορείς να εισάγεις ένα όχημα χωρίς να πληρώσεις απολύτως τίποτα...

 

Αν όχι,...ούτε να το σκέφτεσαι...!!!

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

thanks a lot,καπου τοχει παρει το αυτι μου το χαρ ως ''συλλεκτικο''.Ξερει κανεις τιποτα παραπανω,ποια τα κριτηρια και τι κερδιζεις απ αυτο αν γινει.
Link to comment
Share on other sites

Θέλω να φέρω από Αμερική Ford Mustang 2009 Convertible Premium V6 του κουτιού.

Με βάση τα παρακάτω πόσο θα μου πάει το μανίκι (μεταφορικά, εκτελωνισμός, ταξινόμηση)??? Συνολικά πόσο θα κοστίσει?

- 4000cc

- Km: 0 (kainourio)

- Timi agoras: 34000 $

Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20

Link to comment
Share on other sites

19% (ΦΠΑ) = 6460$

50% (Τέλος Ταξινόμησης) = 20230$

10% (Εισαγωγή από χώρα εκτός Ε.Ε) = 4046$

===================================

Σύνολο = 30736$

 

Χωρίς να περιλαμβάνονται έξοδα μεταφοράς και ασφάλισης και η αμοιβή του εκτελωνιστή...

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

Όσο το αμάξι τόσο και τα κερατιάτικα... Μάλλον μτχ από Γερμανία.

Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20

Link to comment
Share on other sites

Χαίρετε. Θέλω να περάσω στην Ελλάδα νόμιμα ένα Renault Fuego Turbo μοντέλο 1985, με 125.000km, 1600cc, 132 άλογα. Αγοράστηκε πρόσφατα 3500 ευρώ. Πόσο θα πάει το τελωνείο?
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να κάνω κάποια εκτίμηση καθώς είναι πολύ παλιό το μοντέλο και δεν μπορώ να ξέρω την εργοστασιακή αξία του...
Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

Ο συντελεστής φορολόγησης για 1600κ.εκ για αυτοκίνητο συμβατικής τεχνολογίας είναι 128%.

 

Οπότε θεωρώ πως θα είναι σίγουρα πάνω από 4.000 ευρώ...πιθανότατα μάλιστα θα είναι πολύ μεγαλύτερο το κόστος...

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει όμως μείωση λόγω παλαιότητας? Κάπου είχα διαβάσει ότι για αυτοκίνητα >15 ετών, ο φόρος μειώνεται 80%.

 

Δεν μειώνεται ο φόρος...μειώνεται η αξία του ευτοκινήτου επί της οποίας υπολογίζεται ο φόρος...!!!

 

Σε κάθε περίπτωση αυτή η αξία δεν μπορεί να είναι μικρότερη από την αξία στο τιμολόγιο αγοράς που είναι 3.500...άρα στην καλύτερη περίπτωση θα είναι 3.500 + 420 (έξοδα μεταφοράς και ασφάλισης) = 3.920 χ 128% = 5017

 

Αποκλείεται λοιπόν να είναι λιγότερο από αυτό χωρίς να περιλαμβάνεται η αμοιβή του εκτελωνιστή!

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

Paidia please help gia ena autokinito pou exoi idi steilei apo Ameriki.

 

Exo plires pistopoiitiko metoikesias apo to proksenio mas stin Ameriki...

 

Katoiko ameriki apo ton Ianouario tou 2005 monima kai douleuo ekei exontas oles tis apodeikseis (to spiti pou agorasa, logariasmous, forologikes diloseis klp) kai fisika to pistopoiitiko metoikesias apo to proksenio kanonika....

 

Simera ebgalan kanonika tin oikoskeui mou apo to telonio kai to amaksi erxete tin epomeni bdomada... Eipe leei omos o telonis oti epeidi to 2005 kai 2006 exo kanei kai forologiki dilosi stin Ellada (gia kapoia bonus pou eixa parei apo tin elliniki etairia) den mporo lei na to bgalo... Anoiko leei stin katigoria H (i kati tetoio) kai den dikaioumai...

 

Einai Trelo!!!! Mipos mporo na exo kai mia gnomi apo edo prin trexo se dikigorus gia ta peraitero...

 

Thanks,

 

Manos

Link to comment
Share on other sites

Paidia please help gia ena autokinito pou exoi idi steilei apo Ameriki.

 

Exo plires pistopoiitiko metoikesias apo to proksenio mas stin Ameriki...

 

Katoiko ameriki apo ton Ianouario tou 2005 monima kai douleuo ekei exontas oles tis apodeikseis (to spiti pou agorasa, logariasmous, forologikes diloseis klp) kai fisika to pistopoiitiko metoikesias apo to proksenio kanonika....

 

Simera ebgalan kanonika tin oikoskeui mou apo to telonio kai to amaksi erxete tin epomeni bdomada... Eipe leei omos o telonis oti epeidi to 2005 kai 2006 exo kanei kai forologiki dilosi stin Ellada (gia kapoia bonus pou eixa parei apo tin elliniki etairia) den mporo lei na to bgalo... Anoiko leei stin katigoria H (i kati tetoio) kai den dikaioumai...

 

Einai Trelo!!!! Mipos mporo na exo kai mia gnomi apo edo prin trexo se dikigorus gia ta peraitero...

 

Thanks,

 

Manos

 

 

Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Ένας σχτικός με το αντικέιμενο δικηγόρος θα λύσει εύκολα νομίζω το θέμα.

 

Είναι εύκολο για σένα να αποδείξεις ότι η "συνήθης κατοικία" σου ήταν εκεί οπότε ο νόμος είναι σαφής.

 

Ρίξε μια ματιά εδώ

http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/apal_diefkol/metikoudes.htm

 

και

http://www.gsis.gr/cmdocs/624.pdf

 

Άρθρα 120 - 149

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

Χαίρετε. Θέλω να περάσω στην Ελλάδα νόμιμα ένα Renault Fuego Turbo μοντέλο 1985, με 125.000km, 1600cc, 132 άλογα. Αγοράστηκε πρόσφατα 3500 ευρώ. Πόσο θα πάει το τελωνείο?

 

Μέχρι τώρα εδω μέσα ρώταγε κόσμος που ενδιαφερόταν να αγοράσει ενα ακριβό (στην Ελλάδα) αυτοκίνητο ,πιο φθηνά από το εξωτερικό και να το εισάγει κερδίζοντας από τη διαφορά τιμής ,ακόμα και μετά τα τέλη ταξινόμησης.

Πρώτη φορά ρωτάει κάποιος για αυτοκίνητο που αγόρασε πολύ ακριβά απο το εξωτερικό, για να το εισάγει πληρώνοντας και επιπλέον τέλη!!!

Αυτό το αυτοκίνητο στην Ελλάδα πουλησε πολύ λίγα κομμάτια (εμπορική αποτυχία) και πλέον βέβαια δεν κυκλοφορεί κανένα.Τα 3500€ για αυτοκίνητο 23 ετών είναι .......

 

Δεν μειώνεται ο φόρος...μειώνεται η αξία του ευτοκινήτου επί της οποίας υπολογίζεται ο φόρος...!!!

 

Σε κάθε περίπτωση αυτή η αξία δεν μπορεί να είναι μικρότερη από την αξία στο τιμολόγιο αγοράς που είναι 3.500...άρα στην καλύτερη περίπτωση θα είναι 3.500 + 420 (έξοδα μεταφοράς και ασφάλισης) = 3.920 χ 128% = 5017

 

Αποκλείεται λοιπόν να είναι λιγότερο από αυτό χωρίς να περιλαμβάνεται η αμοιβή του εκτελωνιστή!

 

Πρόσεχε γιατι κάνεις ενα λάθος.

http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/forologitea_axia.jpg

Πηγή:http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm

 

Παρατήρηση: Σε περίπτωση που η τιμή χονδρικής πώλησης είναι μικρότερη από την τιμή αγοράς, τότε η φορολογητέα αξία θα διαμορφωθεί με βάση τη δεύτερη τιμή.

 

Κοινώς η μείωση λόγω παλαιότητας θα υπολογιστεί κανονικά επί της τιμής του τιμολογιου (εφόσον είναι μεγαλύτερη της τιμης χονδρικης)

 

Δηλαδή 3500€ -81% παλαιότητα=665€+420€ εξ.μεταφοράς=1100€ επί 128%= 1410€ τέλος ταξινόμησης+αμοιβή εκτελωνιστή+3500€ τιμή αγοράς=πάνω από 5.000€!!!

:lol::lol::lol:

Ε δεν είναι αυτό που θα έλεγε κανείς ευκαιρία....

 

Link to comment
Share on other sites

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Paidia, na kano mia erotisi kai ego sxetika me ektelonismo autokinitou.

Prokeitai gia ena amaksi 1.6 Turbo, modelo 88, peripou 260000 km, to opoio exei synais8imatiki aksia. Einai apo Ameriki kai to 1999 to eixa agorasei 4000 dollaria.

8a i8ela ta fota sas sxetika me to kostos ektelonismou kai genika ta eksoda gia na to kano nomimo stin ellada. De gnorizo apolitos tipota gia ta ellinika dromena, dioti loipo 10+ xronia apo Ellada.

 

Eyxaristo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Rallis..se sxesi me to parapano...

 

Timi agoras to 1999=$4000....(tvra kostizei gyro sta 2000-2500)..alla as poume $4000=2640 euros

 

1200 euros peripou ta metaforika

 

[2640-(81%*2640)+1200]*128%= 2200 euros...ta exo ypologisei sosta?

 

Episis poia 8a itan i amivi tou ektelonisti peripou? Etsi gia na bgalo mia suma!

 

thanks

Link to comment
Share on other sites

Δεν πάει έτσι ακριβώς.Πες μας ποιό μοντέλο είναι ακριβώς ,να δούμε αν υπάρχει η τιμή του στους πίνακες αξιών.Επίσης η έκπτωση για οχημα 20ετίας δεν είναι 81% αλλά 78%.

Αμοιβή εκτελωνιστή υπολόγισε 300€ περίπου.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα εδω μέσα ρώταγε κόσμος που ενδιαφερόταν να αγοράσει ενα ακριβό (στην Ελλάδα) αυτοκίνητο ,πιο φθηνά από το εξωτερικό και να το εισάγει κερδίζοντας από τη διαφορά τιμής ,ακόμα και μετά τα τέλη ταξινόμησης.

Πρώτη φορά ρωτάει κάποιος για αυτοκίνητο που αγόρασε πολύ ακριβά απο το εξωτερικό, για να το εισάγει πληρώνοντας και επιπλέον τέλη!!!

Αυτό το αυτοκίνητο στην Ελλάδα πουλησε πολύ λίγα κομμάτια (εμπορική αποτυχία) και πλέον βέβαια δεν κυκλοφορεί κανένα.Τα 3500€ για αυτοκίνητο 23 ετών είναι .......

 

 

 

Πρόσεχε γιατι κάνεις ενα λάθος.

http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/forologitea_axia.jpg

Πηγή:http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm

 

Παρατήρηση: Σε περίπτωση που η τιμή χονδρικής πώλησης είναι μικρότερη από την τιμή αγοράς, τότε η φορολογητέα αξία θα διαμορφωθεί με βάση τη δεύτερη τιμή.

 

Κοινώς η μείωση λόγω παλαιότητας θα υπολογιστεί κανονικά επί της τιμής του τιμολογιου (εφόσον είναι μεγαλύτερη της τιμης χονδρικης)

 

Δηλαδή 3500€ -81% παλαιότητα=665€+420€ εξ.μεταφοράς=1100€ επί 128%= 1410€ τέλος ταξινόμησης+αμοιβή εκτελωνιστή+3500€ τιμή αγοράς=πάνω από 5.000€!!!

:lol::lol::lol:

Ε δεν είναι αυτό που θα έλεγε κανείς ευκαιρία....

 

 

Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Δες στο πληροφοριακό δελτίο αλλά και εδώ http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm

 

στο παράδειγμα όπου η τιμολογιακή αξία είναι μεγαλύτερη της φορολογητέας, δεν εφαρμόζεται καμία απομείωση λόγω παλαιότητας.

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...