MichCyD Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 Ego exo paratirisi kati me tin Cyta..oti apo tin mera pou emfanistike i areeba san defteros paroxeas kinitis stin kipro, exei trellathi na vgali kenouries diafimisi, kenouries prosfores, kenouries time..an den eniothe oti apilite, tha ta ekane ola afta? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Demis_CY Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 Ego exo paratirisi kati me tin Cyta..oti apo tin mera pou emfanistike i areeba san defteros paroxeas kinitis stin kipro, exei trellathi na vgali kenouries diafimisi, kenouries prosfores, kenouries time..an den eniothe oti apilite, tha ta ekane ola afta? 1. Auto simenei antagwnismos. Alla akoma den eidame tipota. 2. Oi diafimiseis pou vlepeis einai gia proionta pou yparxoun idi apo tin Vodafone apla twra pou ekanan tin sinergasia ta vlepoume kai emeis. (anagkastika) Na niwthei oti apileitai... dyskolo den nomizeis? Den exei na xasei i CYTA. Wntas imikratikos.. mono an kirixei ptoxeusi i kyvernisi :X Diladi i Areeba niothei oti apileitai kai kanei diafimiseis, nees prosfores, times etc etc? An tha to ekamne i oxi an den erxotan i Areeba den to xeroume. Kanenas pou na exei kapia 6i aisthisi mipws na mas apantisei sta erwtimata pou thetontai teleutaiws? Παράθεση Instagram : http://www.instagram.com/demiscy[/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zchristos Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 den ksero an mpori kapios na mou apantisi, i kalipsi tis areeba epektinete, i exei stamatisi? autos o xartis pou exoune stin selida tous ine i pragmatiki kalipsi, i exei kalipsi kai alles perioxes kai aplos den kanane update tin selida tous? Παράθεση www.partytimeshop.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Instict Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 Ego exo paratirisi kati me tin Cyta..oti apo tin mera pou emfanistike i areeba san defteros paroxeas kinitis stin kipro, exei trellathi na vgali kenouries diafimisi, kenouries prosfores, kenouries time..an den eniothe oti apilite, tha ta ekane ola afta? Βασικά λειτουργεί όπως η Microsoft. Θάβει τον ανταγωνισμό πριν μεγαλώσει. Κακώς φυσικά. Αλλά στην αγορά οι καλοί και αγαθοί βγάζουν τριήμερο προσφορών και το κλείνουν το μαγαζί λόγω διαλύσεως. Κοίτα τη Lada τί έπαθαν.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cs-2as1 Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 Geia sas eimai neos sto forum auto kai prospathisa na kanw catch up stis mexri twra sizitiseis! Apla tha pw gia prwti kouventa ena pragma Kala re Zchristo afou 3ereis tosa kai den xaneis kai tin eukairia kathe fora na mas les pws eisai programmatistis kai eisai sinexeia mprosta se ena ipologisti giati den kaneis kamia aitisi na se piasoun stin areeba pou toso "agapas" sou to lew me tis "gnwseis" pou exeis tha se piasoun gia Dieuthinti amesws re adefaki mou. Anw xwris na thelw na anoi3w kamia kouventa apla auto pou thelw na pw einai otan oi gnwseis teliwnoun kalitera na min milame. Kai na min vriskoume dikaiologies gia ftinoparapona klp Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zchristos Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 tha ithela na po oti to epipedo epese toso xamila, me parasirate ligo pros ta kato, eytixos patisa freno... Παράθεση www.partytimeshop.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cs-2as1 Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 poio epipedo akrivws!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Demis_CY Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 poio epipedo akrivws!!! Se ekeino pou eisai esi kai oi sinadelfoi sou stin Areeba pou ekanan aman aman na kamoun register kai na apantisoun tou zchristou.... Kai pote elege sto forum oti o zchristos einai progammatistis? Egw auto prwti fora to vlepw sto forum na legetai... mipws xereis ton zchristo apo konta? Παράθεση Instagram : http://www.instagram.com/demiscy[/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cs-2as1 Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 Prwton poios sou eipe pws douleuw areeba kai deuteron kapoioi alloi exoun thesi to epipedo ekei kai auto epeidi den mporeite na anevite se pio panw epipedo anikete ekei hellllooooo!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsmcy Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 geia sas kai apo mena! parakoloutho tin sizitisi edo kai 2 vdomades! tha ithela na anafero tis eksis paratiriseis: 1. o zchristos nomizo antimetopizei tin areeba me arketi exthrotita! 2. se merika simeia omos exei dikaio, alla me to tropo tou ta parousiazei, logiko kai anamenomeno na dexete epithesis! 3. autoi pou antiprosopevoune tin areeba den apantane me epixirimata! 4. i sizitisi xefyge apo to thema 5. to mono pou kanete ine na allilotsakoneste, iremiste! 6. an pragmati yparxoune tosa polla provlimata opos ta anaferi o zchristos, tote giati den kanei kapoia epistoli se kapoia ypiresia tou kratous pou ine ypeuthini na to psaksoune siopila xoris na ginete thema askopa! 7. giati eseis oloi pou ypostirizete tin cytamobile-vodafone den grafete sto thema tis, gia tis kenourgies ypiresies tis kai tin empiria sas mazi tous! 8. giati den klinoume tin areeba na isixasoume! 9 osoi antimetopizete parapona me tin areeba grapsete mia omadiki epistoli se kapoia efimerida, tote ekei logika i areeba tha apantisi episima, kai episis tha to doune pio zesta to thema, para na asxolite mono ena atomo, se autin tin periptosi to zchristos tha to theoroune pella! asxolithite me kati pio sovaro, asxolithite me tis ypiresies ton diktuo kai tin empeiria sas! protinete pia yperesia tha protimousate i tha ithelete na sas parexoune oi eteries, afou lete oti parakolouthoune to forum! pros to paro auta! ps. zito signomi apo to zchristos, den exo kati enantio sou kai oute se gnorizo, aplos epidi esi kinas to forum kai epidi esi anafernis ta provlimata, ine o logos pou se anafera pio pano. Elpizo na isxiou auta pou les. Simvouli mou, grapse epistoli se efimerida i pros kapoia ypiresia tou kratous pou ine ypeuthini gia auta! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Demis_CY Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 Prwton poios sou eipe pws douleuw areeba kai deuteron kapoioi alloi exoun thesi to epipedo ekei kai auto epeidi den mporeite na anevite se pio panw epipedo anikete ekei hellllooooo!!!! Oso afora ta pio panw pou eipwthikan apo ton neo user gsmcy, merika apo ta points pou ypodixneis einai oloswsta. Den thelw na sxoliasw kai na mpw se alles diadikasies epeidi to thema "anikei" ston zchristo apo tin stigmi pou ekeinos exei to texniko provlima kai den mporw na milisw ek merous tou. As elpisoume oti tha mporoume na sizitoume mazi sou se tetio psilo epipedo opws auto pou edixes me to prwto sou post. p.s. Giati ekana quote to post tis cs-2as1? For future reference! nothing more nothing less. Παράθεση Instagram : http://www.instagram.com/demiscy[/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cs-2as1 Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 re paidia egw sas eipa den douleuw areeba apla eida sizitiseis se auto to forum kai elega ok autoi oi anthrwpoi ti kanoun paizoun tous e3ipnous i prospathoun na kanoun tis etairies stin kiproi na ginoun kaliteres Den eida px kanena na sxoliazei tpt gia tin cyta kai to 3g pou exei tosa xronia kai eprepe na erthei i arreba na to ferei.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cs-2as1 Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 an prosevala ton zchristo zitw signwmi egw to egrapsa meta3i asteiou kai sovarou apla kai mono gia na pw oti nai men exei provlimata kai kala kanei kai ta anaferei kai tha eprepe an einai na paei kai se pio psilo epipedo.... oxi na mila gia provlimata kai tilefwnimata kai alla... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Demis_CY Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 re paidia egw sas eipa den douleuw areeba apla eida sizitiseis se auto to forum kai elega ok autoi oi anthrwpoi ti kanoun paizoun tous e3ipnous i prospathoun na kanoun tis etairies stin kiproi na ginoun kaliteres Den eida px kanena na sxoliazei tpt gia tin cyta kai to 3g pou exei tosa xronia kai eprepe na erthei i arreba na to ferei.... Milame gia ypiresies pou einai diathesimes twra apo tin Areeba. Pou tha vgalei i Cytamobilevodafone nees ypiresies tha tis sizitisoume (ekeinoi pou tis exoun diladi) sto analogo forum. Den nomizw na einai e3ypnada na theleis na dilwseis kapio parapono pou exeis me kapia ypiresia mias etaireias. Einai dikaiwma sou kai kathikon sou na to anafereis etsi wste ki alla atoma na epwfelithoun apo tis empeiries sou. Kanw lathos? Παράθεση Instagram : http://www.instagram.com/demiscy[/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Demis_CY Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 an prosevala ton zchristo zitw signwmi egw to egrapsa meta3i asteiou kai sovarou apla kai mono gia na pw oti nai men exei provlimata kai kala kanei kai ta anaferei kai tha eprepe an einai na paei kai se pio psilo epipedo.... oxi na mila gia provlimata kai tilefwnimata kai alla... E, an den milisoume gia provlimata pou exoume stin ipiresia gia pio pragma na milisoume? Ti enoeis na paei se pio psilo epipedo? Παράθεση Instagram : http://www.instagram.com/demiscy[/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cs-2as1 Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 ennow gia epipedo giati an katalava tous anthrwpous pou einai edw ektos emena(giati den asxoloume kai poli) asxolountai kai endiaferontai apla afou exoun epipedo na milane me epipedo kai afou exoun gnwseis na tis anaferoun ekeines oxi na ipotimane anthrwpous etairies kai alla polla pou kai ekeinoi oi kaimenoi prospathoun ti na kanoun... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsmcy Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 re paidia egw sas eipa den douleuw areeba apla eida sizitiseis se auto to forum kai elega ok autoi oi anthrwpoi ti kanoun paizoun tous e3ipnous i prospathoun na kanoun tis etairies stin kiproi na ginoun kaliteres Den eida px kanena na sxoliazei tpt gia tin cyta kai to 3g pou exei tosa xronia kai eprepe na erthei i arreba na to ferei.... cs-2as1, milas pola epithetika kai krinis atoma pou den gnorizeis, iremise! kala ine na anafernonte kai ta provlimata alla me diaforetiko tropo kai oxi opos anafernonte edo! poli sosta ipes mpori na kanoun tis eteries na ginoun kaliteres alla na min ksefevgoune se askopes sizitiseis! an kapios ine eksipno, i to pezi eksipnos dikaioma tou na to kanei, kai magkia tou! poly kala i areeba to eprakse, prototipise kai efere to 3G stin kypro, alla den ida na to aksiopia gia na kerdisi neous i epixirimaties i opoio dipote pelati. To na feris to 3G ine i arxi, apo ekei kai pera prepei na to ekmetaleutis kai na to aksiopioiseis, paradigma prosferi mono 2 pragmata, video klisi(i opoia stin kypro ine axriasti giati ine kontines apostaseis kai sixna vlepoume tous dikous mas anthropous apo konta) kai GPRS(to opoio kai auto ine axriasto giati opou pas exeis internet, vlepe internet cafe, spitia siggenon mas etc.). Eprepe me tin enarxi tou 3G na parexi ypiresies pou tha kanoun tous polites na endiafertoun, px. tis kaliteres vasis podosferikou agona se video, polloi fanatikoi me to podosfero, video clip kai polla alla, ta opoia litourgou se alles xores. Epanalamvano magkia tis pou efere to 3G, elpizo na to aksiopioisi prin na to feri i cytamobile-vodafone, allios tha xasi to treno. Opou kai na ise i cytamobile-vodafone tha to feri kai mazi tha exei kai tis nees ypiresies, pou ine dokimasmenes apo tin vodafone! auta kanei o antagonismos, i areeba piese tin cytamobile na gini kaliteri, na kanei simfonia me ena koloso stin kiniti opos ine i vodafone, kerdismenoi emeis oloi! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Demis_CY Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 ennow gia epipedo giati an katalava tous anthrwpous pou einai edw ektos emena(giati den asxoloume kai poli) asxolountai kai endiaferontai apla afou exoun epipedo na milane me epipedo kai afou exoun gnwseis na tis anaferoun ekeines oxi na ipotimane anthrwpous etairies kai alla polla pou kai ekeinoi oi kaimenoi prospathoun ti na kanoun... Na exoun gnwseis kai na tis anafernoun ekeines.. den nomizw 'o,ti eipwthike edw na to vgalame apo ton pisino mas.. Pote me auta pou eipame den ypotimisame anthrwpous kai etairies.. pws sou irthe twra auto? Mporeis na tekmiriwseis auti sou tin ypothesi ? Polli simpathia epese pros tous kaimenous apo ena atomo pou den asxoleitai kai polli... Παράθεση Instagram : http://www.instagram.com/demiscy[/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsmcy Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 ego tha kano mia eklisi pros olous esas, tha itane kalo na milame irema, na min erxomaste se axriastes antiparatheseis, pareksigiseis kai na dimiourgounte exthrotites! den prepei na krinete ton allon an ine eksipnos i oxi. O kathenas exei dikaioma na leei ta pragmata opos thelei. Aplos an vlepete oti den aksizi na apantisete se kapoion agnoisteton kalitera, para na milate gia epipeda. O rolos mas edo den ine na krinoume kanena, oute atomo oute eteries, o rolos mas ine na anafernoume tis empeiries kai ta provlimata mas, etsi oste o kosmos na kseri ti ginete, o kosmos tha krini kai tha apofasisi an tha paei me tin areeba i tin cytamobile-vodafone diavazontas ta tekmiriomena provlimata pou exei i kathe eteria. signomi an sas kourasa, ime neos mellos alla oxi neos sto forum! tora pou ekana tin arxi pira fora! :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Demis_CY Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 poly kala i areeba to eprakse, prototipise kai efere to 3G stin kypro, alla den ida na to aksiopia gia na kerdisi neous i epixirimaties i opoio dipote pelati. To na feris to 3G ine i arxi, apo ekei kai pera prepei na to ekmetaleutis kai na to aksiopioiseis, paradigma prosferi mono 2 pragmata, video klisi(i opoia stin kypro ine axriasti giati ine kontines apostaseis kai sixna vlepoume tous dikous mas anthropous apo konta) kai GPRS(to opoio kai auto ine axriasto giati opou pas exeis internet, vlepe internet cafe, spitia siggenon mas etc.). Eprepe me tin enarxi tou 3G na parexi ypiresies pou tha kanoun tous polites na endiafertoun, px. tis kaliteres vasis podosferikou agona se video, polloi fanatikoi me to podosfero, video clip kai polla alla, ta opoia litourgou se alles xores. Epanalamvano magkia tis pou efere to 3G, elpizo na to aksiopioisi prin na to feri i cytamobile-vodafone, allios tha xasi to treno. Opou kai na ise i cytamobile-vodafone tha to feri kai mazi tha exei kai tis nees ypiresies, pou ine dokimasmenes apo tin vodafone! auta kanei o antagonismos, i areeba piese tin cytamobile na gini kaliteri, na kanei simfonia me ena koloso stin kiniti opos ine i vodafone, kerdismenoi emeis oloi! ego tha kano mia eklisi pros olous esas, tha itane kalo na milame irema, na min erxomaste se axriastes antiparatheseis, pareksigiseis kai na dimiourgounte exthrotites! den prepei na krinete ton allon an ine eksipnos i oxi. O kathenas exei dikaioma na leei ta pragmata opos thelei. Aplos an vlepete oti den aksizi na apantisete se kapoion agnoisteton kalitera, para na milate gia epipeda. O rolos mas edo den ine na krinoume kanena, oute atomo oute eteries, o rolos mas ine na anafernoume tis empeiries kai ta provlimata mas, etsi oste o kosmos na kseri ti ginete, o kosmos tha krini kai tha apofasisi an tha paei me tin areeba i tin cytamobile-vodafone diavazontas ta tekmiriomena provlimata pou exei i kathe eteria. signomi an sas kourasa, ime neos mellos alla oxi neos sto forum! tora pou ekana tin arxi pira fora! :) AKRIVWS! Den tha mporousa na ta pw kalitera .. Παράθεση Instagram : http://www.instagram.com/demiscy[/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
observer Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 Agapitoi filoi geia sas! Tha ithela na sas pliroforiso pos edo kai arketous mines ta tmimata marketing, customer care kai technical tis Areeba episkeftontai to forum kai diavazoun ti grafete. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Demis_CY Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 Agapitoi filoi geia sas! Tha ithela na sas pliroforiso pos edo kai arketous mines ta tmimata marketing, customer care kai technical tis Areeba episkeftontai to forum kai diavazoun ti grafete. Penny Takkou: Ta filia mou sta tmimata marketing, customer care kai technical :innocent: Παράθεση Instagram : http://www.instagram.com/demiscy[/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jortheo Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 Agapitoi filoi geia sas! Tha ithela na sas pliroforiso pos edo kai arketous mines ta tmimata marketing, customer care kai technical tis Areeba episkeftontai to forum kai diavazoun ti grafete. Να δωσουν τοτε χαιρετισματα στους G.D., G.V. και G.H. Παράθεση scripta manent Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
observer Δημ. May 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 kai ena mikro update gia tin dioikisi ton tmimaton: o G.H. efige. egine party pros timin tou tin perasmeni tetarti sta sfinakia opou itan paron o G.D. kai G.V. kai antallaxan agkalies kai filia. episeis ena update gia tis poliseis tis Areeba: meta tin meiosi ton topikon kliseon apo tin cytamobile-vodafone i Areeba trexei na anakalipsei ti ginetai sxetika me tin meiosi ton poliseon. Se mia spasmodiki kinisi evgale tin prosfora ton 4 liron sto pay as you talk (tin idia prosfora tou 2004). poli ftini kinisi ek merous tous. Fainetai pos oi kirioi tou marketing efagan ola ta lefta k vgazeoun xana tin palia tous gkarntarompa. poli ptoxo opos elege kai i mantam sousou....i nea epilogi stin kiniti tilefonia...oi laomo! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmmour Δημ. May 13, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2005 Λοιπόν, Το θέμα έχει ξεφύγει τελείως και σαν δημιουργός του thread θα προσπαθπήσω να επαναφέρω την τάξη (ας με συγχωρήσουν οι moderators...) :cool: <--- ΨΩΝΙΟ Λοιπόν, πιστεύω ότι οι προσωπικές συζητήσεις δεν ωφελούν σε τίποτα (εκτός του ότι είναι off-topic και κουράζουν οποιονδήποτε θέλει να μπει και να διαβάσει το θέμα με σοβαρότητα). Επίσης, προσωπικά δεν θεωρώ σωστό να εμφανίζονται νέοι χρήστες που εντελώς αντικειμενικά και με επιχειρήματα του τύπου "δεν έχεις τίποτα άλλο να μας πεις" και "γιατί επιτίθεσαι στην Areeba?" οξύνουν τα πνεύματα! Προτείνω λοιπόν να επιστρέψουμε σε μία ουσιαστική συζήτηση και να εξετάσουμε τα θετικά και αρνητικά που διαπιστώνουμε στη νέα εταιρεία; Π.χ. Αρνητικά: Γιατί το marketing της εταιρείας δεν κινείται επιθετικά ώστε να προσελκύσει ενδιαφέρον αλλά αντίθετα οι χρήστες απογοητεύονται (με τη βοήθεια του customer care) και γυρνούν στη CYTA; Γιατί υπάρχει 3G χωρίς να υπάρχουν υπηρεσίες περιεχομένου; Τι θα κάνει η areeba για να χτυπήσει την συμμαχία CYTA με τη Vodafone που λίαν συντόμως θα φέρει νέες υπηρεσίες στην Κύπρο; Θετικά: Νέες υπηρεσίες όπως η πλήρης περιαγωγή στα καρτοκινητά και οι φθηνές χρεώσεις! Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να σταματήσουμε τα off-topic, τις προσωπικές συζητήσεις και τα άνευ λόγου και αιτίας post και να αρχίσουμε να συζητούμε πάλι ΣΟΒΑΡΑ!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts