Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

sakiss sou exw duo wraia nea...

 

bmw 320i vs VW Jetta2.0FSi autobild nikaei to vw...

bmw320d vs alfa 159 jtd Cambio nikaei to alfa

BMW 320d touring vs passat 2.0TDi quattroruote nikaei to passat...

 

koutamara oxima to bmw telika...tha pw ston patera mou na to dwsei pisw amesws!!!

 

mipws telika eixes dikio kai ta periodika ta piran apo tin alfa twra kai ta xwnoun stin bmw???

 

fovero eee???

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

στο τεστ της 159 στους 4τροχους αναφερει στις δυναμομετρησεις οτι για την 1.9

Τιμες κατασκευαστη:μεγιστη ισχυ 160 ιπποι,μεγιστη ροπη 19,4

Τιμες δυναμομετρησης:μεγιστη ισχυ 136 ιπποι,μεγιστη ροπη 16,4

Επισης για την 159 2.2 αναφερει

Τιμες κατασκευαστη:μεγιστη ισχυ 185 ιπποι,μεγιστη ροπη 23,4

Τιμες δυναμομετρησης:μεγιστη ισχυς 153 ιπποι,μεγιστη ροπη 19,1

Οι διαφορες ειναι μεγαλες :cry: και δε νομιζω το δυναμομετρο των 4τροχων να ειναι χαλασμενο :X

only Apple
Link to comment
Share on other sites

αν και λατρης των ΒΜ μηπως αναφεροταν στην ισχυ που φθανει στους τροχους?

αν ισχυει ομως αυτο που λες τοτε....ενα μικρο σκανδαλακι το εχουμε...

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

kati einai sapio sto basileio ths danimarkias.H opoias xwras ftiaxnei tous en logw kinhthres.Pantws ola ta review grafoun to idio prama.Oti dld oi "160" ippoi einai apla eparkeis gia axiopreph kinhsh.Enw h 320 pantou xarakthrizetai ws sbelth me liha mono kila kai ippous diafora(pros ta katw)
Link to comment
Share on other sites

στο τεστ της 159 στους 4τροχους αναφερει στις δυναμομετρησεις οτι για την 1.9

Τιμες κατασκευαστη:μεγιστη ισχυ 160 ιπποι,μεγιστη ροπη 19,4

Τιμες δυναμομετρησης:μεγιστη ισχυ 136 ιπποι,μεγιστη ροπη 16,4

Επισης για την 159 2.2 αναφερει

Τιμες κατασκευαστη:μεγιστη ισχυ 185 ιπποι,μεγιστη ροπη 23,4

Τιμες δυναμομετρησης:μεγιστη ισχυς 153 ιπποι,μεγιστη ροπη 19,1

Οι διαφορες ειναι μεγαλες :cry: και δε νομιζω το δυναμομετρο των 4τροχων να ειναι χαλασμενο :X

Για να σε διευκολύνω λιγάκι... :)

Τα δυναμόμετρα (σχεδόν όλα) μετρούν δύναμη και ροπή που φτάνουν στον τροχό. Οι "επίσημες τιμές" που δίνουν οι κατασκευαστές αναφέρονται σε μετρήσεις στον στρόφαλο. Για του λόγου το αληθές: όταν εγώ αγόρασα την Alfa 156 1.6 TS ο κατασκευστής ανακοίνωνε 120 ΗΡ και 14,5 kg ροπή. Τότε, το δυναμόμετρο (εντελώς μαμά με 16άρες της Alfa) έδειξε 102,6 ΗΡ και 11,9 kg ροπή αντίστοιχα στον τροχό. Ο λόγος για αυτό βρίσκεται στις απώλειες λόγω βάρους, πλάτους τροχών, θερμοκρασιών της στιγμής και άλλων μικρότερης σημασίας λεπτομερειών, μέχρι και ζεσταμένο MAF.

Ενδεικτικά να πω ότι με εκκεντροφόρους 2λιτρης, πρόγραμμα, racing καταλύτη, τελικό SuperSprint (ειδικά για A-156), βαρελάκι εισαγωγής BMC, 17άρες με 225/45 (αντί 215/45), και γενναιόδωρο χαμήλωμα, το αυτοκίνητο έβγαλε στον τροχό 108,7 και ροπή 13,1 kg ροπή (στις 3.000 σαλ όμως [!]).

Σίγουρα αν αυτές οι μετρήσεις είχαν γίνει με όλα αυτά τα καλούδια αλλά τις 15άρες με τις οποίες πωλείται κανονικά η 156 (η δική μου είναι SportKit και για αυτό οι 16άρες αρχικά) τα νούμερα θα ήταν τουλάχιστον εντυπωσιακά. Κατά μέσο όρο (και σύμφωνα με 2 δυναμόμετρα που έχω επισκεφτεί) οι απώλειες σε ένα αυτοκίνητο σχεδόν 1.3-1.4 τόνων παίζουν στο 18%-22% (αναλόγως τα παρελκόμενα, ζάντες, ελαστικά κλπ). Δηλαδή εγώ παίζω περί τα 128-132 ΗΡ και περί τα 16 kg ροπή.

Αν τώρα κάνεις αυτή την ελαφρώς "μπακάλικη" αναγωγή στις μετρήσεις της 159 θα δεις ότι ίσως να είναι και πιο δυνατή στο στρόφαλο από ότι ανακοινώνει. Όμως, τα σχεδόν 1.600 kg βάρους και το αυξημένο μήκος δεν επιτρέπουν αυτά να δώσουν το "ξερό γκάζι" που κάποιοι ίσως ήλπιζαν στο άκουσμα των 160 και 185 ΗΡ.

Όλα, κατά τη γνώμη μου φίλε GTV, είναι θέμα αίσθησης. Και εγώ όταν είδα τα αποτελέσματα των μετρήσεων όταν έβαλα αυτά τα πράγματα στην αρχή σκοτείνιασα. Όταν όμως οδήγησα το αυτοκίνητο σε ανοικτό δρόμο κατάλαβα ότι άξιζε και το τελευταίο euro ποου έδωσα. Όσο για την 159, αυτή σίγουρα στρίβει, φρενάρει και πάει άνεμος...απλά δεν σε εμπνέει να την πλακώσεις από φανάρι σε φανάρι και από κολώνα σε κολώνα.

Πάντως, ο φίλος που την έχει οδηγήσει (ιδιοκτήτης καταστήματος Fiat/Alfa) μου είπε ότι σε επίπεδο αίσθησης κίνησης, σκίζει. Άλλο αν δεν τρελαίνει τα χρονόμετρα.

Οπότε, μη σου φαίνονται τόοοσο λίγα τα 136ΗΡ της 1.9 και τα 153ΗΡ της 2.2 στον τροχό. Μια χαρά θα πηγαίνει.... Άλλωστε, κοντός ψαλμός αλληλούια...

Να περνάς καλά φίλε GTV ;)

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

καταλαβα...και παλι ομως η απωλεια ειναι μεγαλη...τουλαχιστον ετσι νομιζω εγω... 8)

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

Για να σε διευκολύνω λιγάκι...

Τα δυναμόμετρα (σχεδόν όλα) μετρούν δύναμη και ροπή που φτάνουν στον τροχό. Οι "επίσημες τιμές" που δίνουν οι κατασκευαστές αναφέρονται σε μετρήσεις στον στρόφαλο. Για του λόγου το αληθές: όταν εγώ αγόρασα την Alfa 156 1.6 TS ο κατασκευστής ανακοίνωνε 120 ΗΡ και 14,5 kg ροπή. Τότε, το δυναμόμετρο (εντελώς μαμά με 16άρες της Alfa) έδειξε 102,6 ΗΡ και 11,9 kg ροπή αντίστοιχα στον τροχό. Ο λόγος για αυτό βρίσκεται στις απώλειες λόγω βάρους, πλάτους τροχών, θερμοκρασιών της στιγμής και άλλων μικρότερης σημασίας λεπτομερειών, μέχρι και ζεσταμένο MAF.

Ενδεικτικά να πω ότι με εκκεντροφόρους 2λιτρης, πρόγραμμα, racing καταλύτη, τελικό SuperSprint (ειδικά για A-156), βαρελάκι εισαγωγής BMC, 17άρες με 225/45 (αντί 215/45), και γενναιόδωρο χαμήλωμα, το αυτοκίνητο έβγαλε στον τροχό 108,7 και ροπή 13,1 kg ροπή (στις 3.000 σαλ όμως [!]).

Σίγουρα αν αυτές οι μετρήσεις είχαν γίνει με όλα αυτά τα καλούδια αλλά τις 15άρες με τις οποίες πωλείται κανονικά η 156 (η δική μου είναι SportKit και για αυτό οι 16άρες αρχικά) τα νούμερα θα ήταν τουλάχιστον εντυπωσιακά. Κατά μέσο όρο (και σύμφωνα με 2 δυναμόμετρα που έχω επισκεφτεί) οι απώλειες σε ένα αυτοκίνητο σχεδόν 1.3-1.4 τόνων παίζουν στο 18%-22% (αναλόγως τα παρελκόμενα, ζάντες, ελαστικά κλπ). Δηλαδή εγώ παίζω περί τα 128-132 ΗΡ και περί τα 16 kg ροπή.

Αν τώρα κάνεις αυτή την ελαφρώς "μπακάλικη" αναγωγή στις μετρήσεις της 159 θα δεις ότι ίσως να είναι και πιο δυνατή στο στρόφαλο από ότι ανακοινώνει. Όμως, τα σχεδόν 1.600 kg βάρους και το αυξημένο μήκος δεν επιτρέπουν αυτά να δώσουν το "ξερό γκάζι" που κάποιοι ίσως ήλπιζαν στο άκουσμα των 160 και 185 ΗΡ.

Όλα, κατά τη γνώμη μου φίλε GTV, είναι θέμα αίσθησης. Και εγώ όταν είδα τα αποτελέσματα των μετρήσεων όταν έβαλα αυτά τα πράγματα στην αρχή σκοτείνιασα. Όταν όμως οδήγησα το αυτοκίνητο σε ανοικτό δρόμο κατάλαβα ότι άξιζε και το τελευταίο euro ποου έδωσα. Όσο για την 159, αυτή σίγουρα στρίβει, φρενάρει και πάει άνεμος...απλά δεν σε εμπνέει να την πλακώσεις από φανάρι σε φανάρι και από κολώνα σε κολώνα.

Πάντως, ο φίλος που την έχει οδηγήσει (ιδιοκτήτης καταστήματος Fiat/Alfa) μου είπε ότι σε επίπεδο αίσθησης κίνησης, σκίζει. Άλλο αν δεν τρελαίνει τα χρονόμετρα.

Οπότε, μη σου φαίνονται τόοοσο λίγα τα 136ΗΡ της 1.9 και τα 153ΗΡ της 2.2 στον τροχό. Μια χαρά θα πηγαίνει.... Άλλωστε, κοντός ψαλμός αλληλούια...

Να περνάς καλά φίλε GTV

 

Φιλε μου τα οσα αναφερεις ειναι λιγο πολυ γνωστα...απο την εφηβεια.Αλλωστε τα ιδια τα περιοδικα αναλυουν κατα καιρους την τεχνικη μεθοδολογια που χρησιμοποιουν,τις πιστοποιημενες προδιαγραφες των μηχανηματων τους και επεξηγουν την "αληθεια" των μετρησεων τους.Ειδικα το 4Τ που ηγειται του εγχωριου τυπου.Βεβαια ακομα και λαμβανοντας ολα αυτα υποψιν παλι η απωλειες μεταξυ στροφαλου/τροχου σε εργοστασιακη και οχι optimised 159 ειναι αρκετες για να προβληματισουν καπιον γνωστη που δεν θα μεινει στο κλασσικο "α ειναι μετρησεις στον τροχο"

εγω παντως με τον pik ειμαι.ετσι νομιζω κι εγω 8)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου τα οσα αναφερεις ειναι λιγο πολυ γνωστα...απο την εφηβεια.Αλλωστε τα ιδια τα περιοδικα αναλυουν κατα καιρους την τεχνικη μεθοδολογια που χρησιμοποιουν,τις πιστοποιημενες προδιαγραφες των μηχανηματων τους και επεξηγουν την "αληθεια" των μετρησεων τους.Ειδικα το 4Τ που ηγειται του εγχωριου τυπου.Βεβαια ακομα και λαμβανοντας ολα αυτα υποψιν παλι η απωλειες μεταξυ στροφαλου/τροχου σε εργοστασιακη και οχι optimised 159 ειναι αρκετες για να προβληματισουν καπιον γνωστη που δεν θα μεινει στο κλασσικο "α ειναι μετρησεις στον τροχο"

εγω παντως με τον pik ειμαι.ετσι νομιζω κι εγω 8)

Φίλε RepsolXTR καταλαβαίνεις ίσως ότι δεν είμαι σε θέση να ξέρω τι γνωρίζει ο καθένας εδώ μέσα και πόσο έχει ο καθένας μας ασχοληθεί και ασχολείται ακόμα. Είναι σίγουρα μεγάλη η απώλεια, και για αυτό δεν ανήκω σε αυτούς που την περνάνε στο "ντούκου". Αν αυτό φάνηκε από τα λεγόμενά μου, ίσως δεν εκφράστηκα εντελώς σωστά. Θα δούμε τι φταίει...

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

Ξερω οτι εδω γραφουν μονο αγορια, ομως δεν μπορουσα να μην αναφερω οτι ειδα το BRERA στην εκθεση και επαθα πλακα! Καταπληκτικο αυτοκινητο, τελειο design... Πριν απο ενα χρονο πηρα το καινουριο golf με τους fsi κινητηρες, ημουν μεταξυ του golf και της 147, ακομα στεναχωριεμαι που δεν μου πηραν την 147. Το επομενο ομως θα ειναι το BRERA, το εχω παρει αποφαση! :D Α, κουκλα ηταν και το cabrio maserati, ε???
Link to comment
Share on other sites

Ξερω οτι εδω γραφουν μονο αγορια, ομως δεν μπορουσα να μην αναφερω οτι ειδα το BRERA στην εκθεση και επαθα πλακα! Καταπληκτικο αυτοκινητο, τελειο design... Πριν απο ενα χρονο πηρα το καινουριο golf με τους fsi κινητηρες, ημουν μεταξυ του golf και της 147, ακομα στεναχωριεμαι που δεν μου πηραν την 147. Το επομενο ομως θα ειναι το BRERA, το εχω παρει αποφαση! :D Α, κουκλα ηταν και το cabrio maserati, ε???

μα να εχουμε ακριβως το ιδιο γουστο :!:

παντως maserati δεν παιζεται ειναι το αγαπημενο μου αυτοκινητο :D

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Οι Mazerati μετα την 3200GT με τα πισω φωτα τυπου μπουμερανγκ δεν με εχουν τρελανει... Θα προτιμουσα χαλαρα μια Aston Martin Vanquish V12!

http://aperionroman.cocolog-nifty.com/integrale/images/3200GT-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οι Mazerati μετα την 3200GT με τα πισω φωτα τυπου μπουμερανγκ δεν με εχουν τρελανει... Θα προτιμουσα χαλαρα μια Aston Martin Vanquish V12!

http://aperionroman.cocolog-nifty.com/integrale/images/3200GT-2.jpg

για ολα φταιν οι κ@λοαμερικανοι και τα αλλαξαν αλλα αυτη η gransport με εχει τρελανει...

http://top.ch/tc/genf_05/maserati_gransport_1.jpg

γιατι ρε amelidi η mc12 δεν σου κανει :blink: :D

http://www.automobilemag.com/photo_gallery/0505_maserati_mc12_06_445.jpg

και απο την αλλη το prototype tou pininfarina ( οχι εμου ,προκειται για παρεξηγηση) birdcage δεν ειναι φοβερο

http://www.femalefirst.co.uk/images/maserati-birdcage.jpg

τεσπα γουστα ειναι αυτα :rolleyes: :D

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

@GTV

Πανω σε ενα δυναμομετρο τροχων οι παραγοντες ειναι αρκετοι.Θερμοκρασια, βενζινη, ταχυτητα εισαγωγης αερα, υγρασια, οξυγονο, υψος απο το επιπεδο της 8αλασσας......

 

Ξεχνας την περιφιμη δυναμομετρηση στο Drive!

 

Στο δυναμομετρο(τροχους) με jts.

GTV-139

156-136

GT-141,5

 

Το θεμα ομως ειναι οτι για την 530i και για το S4 ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ενω για τη gt πεταξαν σποντες. 530i-απο 231-μολις 197ΑΛΟΓΑ στο δυναμομετρο.H 159 μετρηθηκε σε αθηναικο δυναμομετρο(στροφαλο) και εβγαλε 160hp....ειναι λογικες οι απωλειες στους τροχους.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Φίλε Σάκη

Ίσως θυμάσαι ότι παρόμοια posts έχουμε κάνει και σε threads άλλων sites... :)

Όπως και να έχει, η Alfa, σε διεθνές και όχι μόνο ελληνικό επίπεδο, πάσχει στις PR, και μάλιστα άσχημα! Αν δεν μπορεί μία από τις ιστορικότερες brands της αυτοκίνησης να διαφυλάξει τα συμφέροντά της στον ειδικό Τύπο, τότε η αγάπη των πελατών/εραστών της και τα όποια λεγόμενά τους, όσο ερωτικά ή μη, όσο εμπεριστατωμένα ή μη είναι, δυστυχώς είναι ανεπαρκή για να της δώσουν κάποια από τη χαμένη αίγλη και φήμη της (ανάθεμα τα σαπάκια της Alfasud και τα ηλεκτρικά της Magneti Marelli...)

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo Brera 3.2 V6

http://img61.imageshack.us/img61/6144/breradonnaatene5cr.jpg

These days, it's getting hard to find a nice, traditional performance coupé. In a world where engineers are building MPVs which drive like sports cars, and roadsters with off-tarmac potential, it's no wonder some experts are claiming the days of the plain and simple sporting GT are over.

 

Fortunately, such nonsense has yet to filter through to Alfa Romeo's design studios! Here, the only brief for a new car is to make it sexy, fast and desirable. The all-new Brera, which replaces the much-loved but ageing GTV, is an Alfa from the old school. Due to hit the UK next April, the powerhouse coupé will top the firm's restructured line-up.

 

Two engines will be available from launch: a base 2.2-litre four-cylinder unit and a range-topping 3.2-litre V6, which is linked to a new hi-tech four-wheel-drive system. Both motors are fresh designs, and replace the GTV and Spider's current 2.0 and 3.0-litre offerings. A 200bhp turbodiesel promising even more torque than the V6 will join the range by the end of 2006.

 

The Brera oozes Italian flair from every panel gap. This is not surprising when you learn that it was styled by the legendary Giorgetto Giugiaro and is bolted together by design house Pininfarina. Although it may lack the 'smack-in-the-face' impact of its GTV forerunner, it's a muscular shape that manages to look fantastic from every angle. You'd have to be miserable not to fall in love at first sight.

 

But don't get the idea that the Brera is simply a flight of fancy or a designer's ego on wheels. Beneath the seductive lines lies an immaculately engineered car that blows its predecessor into the weeds. It borrows much of its suspension set-up from the 159, although a shorter wheelbase gives a sportier drive.

 

And it is on the road where the Brera impresses the most. Given the firm's recent track record, it comes as no surprise to find that the newcomer handles beautifully. The steering is direct and nicely weighted, and allows you to flick the front end into corners with the merest nudge of the wheel.

 

What is more of a shock is the refinement. Gone are the jarring ride and wet-weather traction problems that blighted the old GTV. The Brera is positively serene over bumps, and puts its power down with so little fuss that you would swear the tyres were made of treacle.

 

In addition, the air of refinement filters through to the cabin, which is also well above previous Alfa offerings in terms of quality. Drivers over six feet tall no longer need to adopt the classic Nuvolari seating position, with their knees either side of the steering wheel. The Brera has stacks of adjustment in both the chair and column, which means motorists of all shapes and sizes can, at last, enjoy the Alfa experience in comfort.

 

Further back you will find a pair of seats, but space is very tight and passengers won't thank you if the journey exceeds a handful of miles. Thankfully, the boot - a pitiful gesture on the old GTV - is a decent size and can even swallow a set of golf clubs if required.

 

However, our advice would be to forget golf and stick to driving. The firm has hit a sweet spot with the new Brera. It addresses all the failings of the old GTV without losing any of the idiosyncrasies and qualities that make an Alfa so unique. Get in the queue now.

 

http://www.autoexpress.co.uk/previews/61874/alfa_romeo_brera_32_v6.html

Link to comment
Share on other sites

στο italiaspeed.com αναφερει οτι η GT Facelift αναμενεται το 2006!Περιεργο ειναι που ακομα δεν εχουμε δει καμια φοτο για τη νεα GT :worry:

Sakiss καμια φοτο εχουμε η δεν ισχυει το 2006?

only Apple
Link to comment
Share on other sites

στο italiaspeed.com αναφερει οτι η GT Facelift αναμενεται το 2006!Περιεργο ειναι που ακομα δεν εχουμε δει καμια φοτο για τη νεα GT :worry:

Sakiss καμια φοτο εχουμε η δεν ισχυει το 2006?

Tελη 2006 θα ντεμπουταρει...αυτο που εχω διαβασει ειναι οτι οι αλλαγες θα ειναι κυριως στους κινητηρες,φινιρισμα γιατι δεν θελουν να διαταραξουν την ισσοροπια στην εξωτερικη της εμφανιση.

 

1.9JTS 160hp (213km/h)--->1.8TS 140hp (202km/h)

2.2JTS 185hp (223km/h)-->2.0JTS (216km/h)

2.8JTS 230hp 2792cm3 και οχι ο νεος 3.2JTS 260hp γιατι δεν θελουν να προσφερουν προσθιοκινητο με περισσοτερα απο 240hp...

 

GT 1.9JTS 29.000

GT 2.2JTS 32.000

Link to comment
Share on other sites

facelift η gt?χμ ας ελπισω να ειναι κατι απλο που να μπορω να το κανω κι εγω στη δικια μου αν φυσικα ειναι ομορφο το αποτελεσμα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...