Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

Κανένα αυτοκίνητο πόλης που να καίει λίγο και να χει το στυλ θα βγάλει ποτέ η Α ή θα πει ότι για τέτοια πηγαίνετε στην Υ και στα Φιατ?

 

Επίσης, ψάχνονται καθόλου για νέες τεχνολογίες .. αντί της benzina?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Κανένα αυτοκίνητο πόλης που να καίει λίγο και να χει το στυλ θα βγάλει ποτέ η Α ή θα πει ότι για τέτοια πηγαίνετε στην Υ και στα Φιατ?

 

Επίσης, ψάχνονται καθόλου για νέες τεχνολογίες .. αντί της benzina?

 

 

http://www.alfisti.gr/forum/viewtopic.php?t=731

Link to comment
Share on other sites

H Βrera 2.2 Jts ζυγιζει 115kg λιγοτερα απο την 159 2.2jts(δηλαδη μολις 5kg περισοτερα απο την Gtv 2.0jts).H Brera 3.2 JTS Q4 ζυγιζει 160/165kg λιγοτερα απο την 159 3.2 JTS Q4.

 

Brera 2.2 JTS 1375 kg

Brera Spider 2.2 JTS 1440 kg(50kg- σε σχεση με την 159 2.2 JTS)

 

Ενδεικτικες μετρησεις του Italiaspeed

Brera 2.2 JTS 185 bhp: 8"0, 230 km/h

Brera 2.4 JTDM 200 bhp: 7"6, 236 km/h

Brera 2.8 JTS 230 bhp: 7"0, 245 km/h

Brera 3.0 JTDM 250 bhp: 6"7, 250 km/h

Brera 3.2 JTS Q4 260 bhp: 6"4, 250 km/h

 

Συμφωνα με τα παραπανω η Brera 3.2 JTS Q4 εχει ιδιο 0-100km/h με Audi TT 3,2 Quattro(6"4), Chrysler Crossfire (6"5) & Mazda RX8 (6"4).

Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo meeting University Politecnico delle Marche, Ancona 20-05-2004

 

Ομιλητες

Αντιπροεδρος Engineering Paolo Massai

Μηχανικος Nicola Tommasini

 

Special cars

156 Crosswagon

8C Competizione

 

Στην αρχη προβληθηκε ενα video της 156 Crosswagon σε πιστα χιονιου στον Βορειο πολο.....η Crosswagon κινουταν απροβληματιστα,σαν σε ασφαλτο-Εντυπωσιακο!!...στην συνεχεια τους εδειξαν διαφορα διαγραμματα/πινακες στοιχειων που αφορουσαν δεδομενα απο διαδρομες,στροφες και την ακριβεια του συστηματος διευθυνσης της 156,οπου ηταν παρομοια με αυτα μιας Porshe που αποκαλυφθηκε στην συνεχεια.Ο Massai δηλωνει οτι αν ο καινουριος V6 δεν εχει τον χαρακτηρα και τον ηχο του V6 Busso τοτε θα αλλαξει δουλεια.Επισης δειχνει δυσανασχετηση στο γεγονος οτι ο μεσος ορος της ηλικιας των αγοραστων της Alfa Romeo εχει ελαχιστα αυξηθει με αποτελεσμα να εχουν πλεον πιο δυσκολο εργο αφου θα πρεπει να ικανοποιουν τους σκληροπυρηνικους,δινοντας εμφαση και στην ανεση.

 

PROJECT

 

TECHNOLOGIES for the Driving pleasure and the drive control

 

ARC (Active Roll Control)

Μεταβαλει την ακαμψια στην μπροστινη μπαρα και εξαφανιζει τις κλισεις στις στροφες.

 

Planning:

03/2001 Start activities

12/2002 test on 166 prototype

03/2006 Production on 159/159 Sportwagon/Brera & Spider

 

 

4WS (4 Steering Wheels-ενεργητικη τετραδιευθυνση 2ης γενιας)

The system, that has nothing to do with rear suspensions with wheel alignment stabilization, consits of a series of electrohydraulic actuators(ενεργοποιητης) and a processor that communicates actively with the ABS and VDC (ESP) processor: the processor controls the actuators in order to make the rear wheels steer for some degree angle.The result is a stabilising effect, improving handling without compromising the stability of the rearend that in fact increases. The 4WS system is fully automatic and it adapts itself "actively" to the various driving situations, working together with VDC to improve cornering and handling stability.

http://img297.imageshack.us/img297/6346/4ws8vp.jpg

 

Planning:

07/2001 Start activities

02/2003 test on 166 prototype

03/2007 Production 159/159 Sportwagon/Brera,Spider & 169

 

AWD

First step: system with 3 differential for better traction

Second step: system with 3 differential electronically controlled

 

Planning:

01/2001 Start activities first step

06/2002 Start activities second step

12/2002 test on 156 first step

05/2003 test on 156 second step

06/2004 Production on 156 SW 4x4 first step

10/2005 Production on 159 second step

 

 

Brake by wire

Brakes are electronically controlled

 

Planning:

03/2002 Start activities first step

12/2003 test on 147

06/2008 Production

 

-Υπαρχει το ενδεχομενο παραγωγης το 2008 ενος 1.4 JTS Turbocompressor με 200hp

 

-Eχουν κατασκευασει 1.9multijet με 240hp αλλα δεν τηρει πληρως τις νορμες και απο το 2008 η νορμα Εuro5 θα αυξησει περισσοτερο την τιμη των diesel καθως η κατασκευη τους πλεον θα ειναι πιο πολυπλοκη.

Link to comment
Share on other sites

http://www.alfa-news.ch/galerie/Alfa%20159%20IV%20-%20finetuning/PA123114b.jpg

http://www.alfa-news.ch/galerie/Alfa%20159%20IV%20-%20finetuning/PA123105b.jpg

 

http://www.alfa-news.ch/index.cfm?call=showbilder&id=90

Link to comment
Share on other sites

http://www.alfaromeo.com/ALFAROMEO_COM/uploads/1051/1073793811/20041130/8cfoto_5_b.jpg

http://www.alfaromeo.com/ALFAROMEO_COM/uploads/1051/1073793811/20041130/8cfoto_2_b.jpg

http://www.alfaromeo.com/ALFAROMEO_COM/uploads/1051/1073793811/20041130/8cfoto_4_b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re sakiss afti i istoria me to plaisio tis 159 me evale se skepseis...Diladi katw apo pies proipotheseis i sigiries epilexthike afto to katapliktiko plaisio? itan anagastiki i epilogi tou? an den xrisimopiito afto to plaisio, ipirxe allo? an den xrisimopiito afto to plaisio tha itan toso antagwnistiki i nea 159?

kai genikotera pia oli i istoria pisw apo tin xrisimopiisi ..giati apoti katalava den proorizotan gia tin 159 apo tin arxi.

Link to comment
Share on other sites

Re sakiss afti i istoria me to plaisio tis 159 me evale se skepseis...Diladi katw apo pies proipotheseis i sigiries epilexthike afto to katapliktiko plaisio? itan anagastiki i epilogi tou? an den xrisimopiito afto to plaisio, ipirxe allo? an den xrisimopiito afto to plaisio tha itan toso antagwnistiki i nea 159?

kai genikotera pia oli i istoria pisw apo tin xrisimopiisi ..giati apoti katalava den proorizotan gia tin 159 apo tin arxi.

Μια πλατφορμα προοριζεται για δυο γενιες αυτοκινητων,αρα η επιλογη να εφοδιαστει με multislip(επιτρέπει στο ίδιο πάτωμα να έχει κινητήρα στο διαμήκη ,στον εγκάρσιο άξονα και κιβώτιο στον εγκάρσιο, διαμήκη ή transaxle... αλλάζοντας απλώς κάποια τμήματα του πατώματος,το multislip σε σχεση με τις συμβατικες πλατφορμες προσθετει 50kg στην 159/Brera λογω της ιδιοτητας που προανεφερα) δεν εχει να κανει μονο με την 159/Brera αλλα και με τα highend range μελλοντικα μοντελα της AR καθως κ με τους αντικαταστατες αυτων.Εκτος των αλλων η multislip δομη ειναι μια σοφιστικε επιλογη γιατι προσφερει cutting edge στρεπτικη ακαμψια με αποτελεσμα η 159 να εχει εξισου ακαμπτο πλαισιο με αυτοκινητα οπως Α8/Quattroporte.H 159 εχει 180.000 daNM/rad(=1.800.000 NM/rad) δηλαδη 31.400nm/deg στρεπτικης ακαμψιας.Σκεψου μονο οτι το A4 εχει 22.000nm/deg και η Ε90 εχει 22.500nm/deg.Το νεο Α8 εχει 36.000nm/deg αλλα ειναι F segment και οχι D.Μετα η στρεπτικη ακαμψια οπως και το μηκος ειναι κατι που η μετρηση της ξεφευγει απο τις συνηθισμενες νορμες(din,ece,sae...etc).Επιπλεον το A8 εχει αλουμινενιο spaceframe chassis κατι που βελτοιωνει της στρεπτικη ακαμψια κυριως σε αυτοκινητα τετοιων διαστασεων ενω το συγκεκριμενο chassis φερνει αντιθετα αποτελεσματα σε μικροτερες κατηγοριες οπου το A2 εχει μια φτωχη επιδοση με μολις 11.900nm/deg.H νεα 169 που θα χρησιμοποιησει την ιδια πλατφορμα(χαρη στο multislip θα ειναι πισωκινητη-translaxe) με την 159-premium θα εχει παρομοια σ.α. με την κορυφαια Rolls Royce Phantom.Αξιζει να αναφερω off the record οτι η Brera που χρησιμοποιει μια κοντυτερη εκδοχη της premium πλατφορμας εχει +20% καλυτερη σ.α. δηλαδη 37.650nm/d.Τελος η 159 ειναι πιο ανετη και εχει καλυτερο κρατημα και μικροτερες κλισεις κατα 1,2 μοιρες στις στροφες παροτι εχει ελαφρως πιο μαλακη στανταρ αναρτηση χαρη στη χρηση διπλων ψαλιδιων εμπρος και φαρδυτερων σε σχεση με την 3αρα αντιστρεπτικων δοκων.... αρα ειναι πιο ανετη καθως εχει και μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησης.

Link to comment
Share on other sites

H 159 πρωτη οχι μονο στην οδηγικη συμπεριφορα αλλα πλεον και overall απο το Γαλλικο Master test του 'l'autojournal'-πρωτο σε κυκλοφορια(BMW 320d,Audi A4 2.0TDI,Jaguar X type D,Peugeot 407 και Renault Laguna)

 

http://www.mitoalfaromeo.com/Public/data/Gio_Ale/20051016123034_Mail0002.JPG

http://www.mitoalfaromeo.com/Public/data/Gio_Ale/20051016122926_Mail.JPG

Link to comment
Share on other sites

Στο master test του 'l'autojournal' παρουσιαζουν ενδιαφερον οι επιδοσεις της μικροτερης σε κυβισμο/ιπποδυναμη 159 σε σχεση με την 320d

 

Alfa 159 1.9JTDm BMW 320d

(Η 159 ζυγιζει 118kg περισσοτερα και εχει -13hp & -20nm)

90-130(με 3η) 9,5 s 9,2s

90-130(με 4η) 8,4s 8,4s

90-130(με 5η) 10,4s 11,0s

90-130(με 6η) 15,0s 15,1s

 

Φρεναρισμα

50-0 10m 10,4m

90-0 31,6m 32,8m

130-0 64m 67m

(225/50 ZR17-->159, 225/45 WR17-->320d)

Link to comment
Share on other sites

1.9 JTS:M6

2.2 JTS:M6/S6

2.8 JTS:M6/Α6

3.2 JTS:M6/S6/A6

4.2 V8:M6/S6

1.9 JTDm:M6

1.9 JTDm:M6/A6

2.4 JTDm:M6/A6

3.0 JTDm:A6

 

M6=manual

S6=selespeed

A6=Αutomatic Aisin

Link to comment
Share on other sites

159

elegant 215/55 R16 (με κυκλους) cod.415

sports 215/55 R16 (με ακτινες) cod.431

sports 225/50 R17 (ιδιες με της alpha GT) cod.432

elegant 225/50 R17 (με ακτινες) cod.433

supersports 225/50 R17 cod. 420(αυτες που φορουσε στο γερμανικο master test)

sportclassic 235/45 R18 cod.421

supersports 235/45 R18 (με ακτινες) cod.439

sportclassic 245/40 R19

Link to comment
Share on other sites

http://img296.imageshack.us/img296/9053/pv167697091880c982806cce73604c.jpg

 

Η 159 f.....s την Bmw3

O λυκος(απο 159 tv spot) f.....s την αλεπου :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...