Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Check out this new Alfa Romeo Giulietta Concept car.... it ll be presnted in the future as a more sporty car than the new Alfa Romeo GT......no more info...

 

http://speed.supercars.net/boardpics/2004-5-16/2363121-AR%20GTAa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Melkor (21 Ιούν. 2004 , 04:04)

 

San...Altea einai h maska

 

 

Γιατί από που νομίζεις αντέγραψαν οι ισπανοί τη μάσκα τους; Πρώτη φορά είναι; :blink:

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

ακριβώς :!:

 

δες το πίσω μέρος των Ibiza-Cordoba κα θα καταλάβεις...

 

Σπύρος

http://www.4troxoi.gr/forum/images/avatars/40901403742c3d7ea3caba.jpg
Link to comment
Share on other sites

ποια μάσκα?

 

Tou Zoro

 

Γιατί από που νομίζεις αντέγραψαν οι ισπανοί τη μάσκα τους; Πρώτη φορά είναι;

 

Ok gia to Ibiza symfwnw.Alla sto Altea antegrapsan apo ena project se ena montelo paragwghs? :wacko: Ypenthimizw pws to Altea einai 100% sxedio Da Sylva kai team tou kai phre mallon metries kritikes

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να χεις μεγαλη φαντασια για να συγκρινεις ενα σκιτσο με το altea.Το μονο που μοιαζει με κατι αλλο ειναι τα φωτα που θυμιζουν peugeot.Τιποτε αλλο.
Link to comment
Share on other sites

Ι LL BE BACK :cool:

Alfa Romeo TZ3(Porsche 911 killer)spotrivo evoluta'-Γιατρε-τα χαπια μου :happy:

 

http://www.alfistas.com/fotos/TZ3.jpg

 

 

The TZ3, previously known as the 'Sportiva Evoluta', will appear in concept form at the Frankfurt Motor Show in September, a year after it was originally pulled at the last minute from appearing at the 2002 Paris Motor Show. The final version of this 300km/h sportscar will go on sale in October 2004 priced at €120,000.

Most likely to be built by Zagato, the TZ3 will have a version of the new Powertrain 'Electron' HFV6, developed to a 24v 3.6-litre V6 Twinturbo JTS Uniair with 480cv and 600Nm, while the TZ3 and be built in a quantity of only 1000 units. The front mounted engine will feed power through the rear wheels by way of a transaxle taken from the Maserati Coupe and Spyder.

 

Meanwhile Alfa Romeo business head Daniel Bandiera has given the go-ahead to a higher specification Ferrari V12 engine as a follow up in 2006. This version, at the suggestion of Ferrari, wiil be called the "Alfa Romeo TZ3 GTA Scuderia Ferrari" and will have the Enzo's a 6.0 V12 Ferrari with JTS and Uniair with around 630cv and 750Nm.

 

In 2007, the TZ4 will use the new 5.0-litre V10 JTS Uniair with 600cv and 650Nm that Ferrari is currently developing specially for Alfa Romeo.

 

ALFA ROMEO TZ3

technical details:

layout: front longditudinally mounted engine, rear wheel drive

engine: 'Electron' HFV6

composition: aluminium crankcase & cylinder heads

dimensions: 3594cc

no. of valves: 24

valve actuation: fully electropneumatic UniAir system

induction: two Garrett KK turbochargers with intercooler

injection: Alfa Romeo direct ( JTS )

power: 480cv @ 6300rpm & 600Nm @ 3000rpm

transmission: Maserati, rear mounted

 

dimensions:

length: 4250mm

 

homologation:

Euro4

 

performance:

maximum speed: 300km/h

acceleration: 0-100km/h in 4 seconds

 

other:

production number: 1,000

price: €120,000

 

 

Taken from ItaliaSpeed

 

Πριν πολλα χρονια-TZ1-2

http://autoclassic.free.fr/photoautre/alfaromeo/tz1/1964_alfa_romeo_tz1_02_m.jpg

http://users.skynet.be/alfaromeo/pics/alfatz1-64-3.jpg

http://users.skynet.be/alfaromeo/pics/alfatz1-64-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eeeetsssi i kouklara!!! A re Brera pou xreiazetai se olous toys ypoloipous allothriskous... :p

 

Les emeis oi tyxeroi-atyxoi, na mporesoume na kanoume to facelift? Etsi opws tin vlepw... xlwmotato... :(

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Kαι εγω μεχρι που εμαθα οτι η αλφα ειχε τετρακινητα μοντελα πολυ πριν την audi.Την τετρακινηση την εβαζε στα κορυφαια απο αποψη ισχυς μοντελα της.Περασαν 12 χρονια απο το τελευταιο της τετρακινητο την 155Q4.Επρεπε να ξαναμπει στο παιχνιδι και γιατι οχι αφου γνωριζει καλα την τετρακινηση γιατι να μην μπει και στο χωμα.Θα με πειραζε περισσοτερο αν εφτιαχνε ενα mpv παρα ενα crossover.
Link to comment
Share on other sites

The elegant and practical Alfa Romeo 147 is set to undergo a mid-life face-lift later this year. These photographs are the first to publicly capture the new car, albeit clad with camouflage and gaffer tape.

Stylistically the car will bear a strong resemblance with the recently facelifted 156 and 166, with a ‘proper’ grille replacing the current minimalist affair.

 

Both front and rear bumpers will be redesigned to give a more aggressive stance, however the front will still continue the traditional split-grille theme as on the current 147 and GT coupe.

Engines will include the new 2.0 JTS, offering 165bhp. Meanwhile, the engineers are also developing a 3.5 V6 GTAm version with 350bhp and possible all-wheel-drive. This potent model will be offered alongside the already impressive 3.2 V6 GTA, and will be the most powerful production hatchback offered on the European market.

Three diesel options are also on the cards, each using the race-proven 16-valve 1.9 MJet unit. The diesel engine will be available with 120, 150 and 180bhp, respectively.

A four-wheel-drive version, along the theme of the recent 156 Crosswagon, will also make its debut. This will have higher ground clearance and more rugged styling.

The Nuova 147 will be unveiled this year at the Paris Motor Show, with sales starting in January 2005

 

http://alfa145.com/upload/147nuova.jpg

http://alfa145.com/upload/147nuova2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta 50th Anniversary

 

Η Alfa Romeo γιορτάζει τα χρυσά γενέθλια ενός από τα πιο σημαντικά μοντέλα της ιστορίας της, της Giulietta Sprint. Με την ευκαιρία αυτή, η ιταλική φίρμα έχει διοργανώσει μια σειρά εκδηλώσεων και εκθέσεων, με σκοπό να αναβιώσει τo μύθο. Όλες οι εκδηλώσεις θα λάβουν χώρα στο Μιλάνο, στο διάστημα από 15 Μαΐου έως 20 Ιουνίου 2004 και φυσικά πρωταγωνιστής θα είναι η Giulietta. Η πρωτεύουσα της Λομβαρδίας θα φιλοξενήσει δύο διεθνείς συγκεντρώσεις από Alfisti, ενώ θα γίνουν και αγωνιστικές ημερίδες στην πίστα της Μόντσα. Στο Palazzo della Regione του Μιλάνο θα γίνει μια έκθεση με τίτλο «Giulietta e il suo tempo», θα οργανωθούν επισκέψεις στο Ιστορικό Μουσείο της Alfa Romeo στο Αρέζε, καθώς και στο Κέντρο Σχεδιασμού της εταιρίας (Centro Stile Alfa Romeo). Επίσης, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν στην πίστα του Μπαλόκο και οι εκδηλώσεις θα κλείσουν με μια συναυλία στην Piazza Duomo.

 

Alfa Romeo & Giulietta

 

Η Giulietta Sprint εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου του Τορίνο, την άνοιξη του 1954. Εκεί η Alfa Romeo παρουσίασε ένα μικρό, κομψό κουπέ 2+2 θέσεων, το οποίο προσέφερε για πρώτη φορά επιδόσεις στην μικρή κατηγορία. Το αυτοκίνητο ήταν σχεδιασμένο από τον Μπερτόνε και παρά το μικρό του μέγεθος (3980 χλστ. μήκος) είχε μια πολύ εντυπωσιακή εμφάνιση, κυρίως χάρη στις καθαρές, αεροδυναμικές γραμμές του αμαξώματός του. Δεν θα ήταν υπερβολή να ειπωθεί, πως ακόμα και σήμερα η Giulietta Sprint δεν θ' αποτελούσε αναχρονισμό αν κυκλοφορούσε δίπλα στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας της, χωρητικότητας 1290 κ.εκ., ήταν επαναστατικός για την εποχή και για την κατηγορία: Απέδιδε 65 ίππους/6000 σ.α.λ. και εξασφάλιζε στη Giulietta Sprint τελική ταχύτητα 165 χλμ./ώρα. Είχε γίνει ευρεία χρήση αλουμινίου στην κατασκευή του και ήταν σχεδιασμένος από τον χαρισματικό μηχανικό Τζιουζέπε Μπούσο, ο οποίος στο παρελθόν ήταν σχεδιαστής αεροπορικών κινητήρων. Αυτός ο τετρακύλινδρος κινητήρας αποτέλεσε την βάση για όλους τους κινητήρες που χρησιμοποίησαν οι οπισθοκίνητες Alfa Romeo, μέχρι και στα τέλη της δεκαετίας του 1980.

 

 

Η Giulietta Sprint έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1962, αφού εξελίχθηκε αρκετά. Το 1956, η Alfa παρουσίασε την Giulietta Sprint Veloce η οποία δεν διέφερε τόσο οπτικά, όσο μηχανολογικά. Ο κινητήρας της ήταν ισχυρότερος μετά την προσθήκη δύο καρμπιρατέρ Weber που βελτίωσαν την ισχύ του, η οποία έφτασε στους 80 ίππους. Παράλληλα, το βάρος του αυτοκινήτου μειώθηκε στα 780 κιλά, χάρη στην χρήση αλουμινένιων τμημάτων στο αμάξωμα, ενώ το πίσω παρμπρίζ και τα πλευρικά παράθυρα δεν ήταν πλέον γυάλινα, αλλά πλαστικά. Η Giulietta Sprint Veloce ήταν φτιαγμένη για τους απαιτητικούς οδηγούς που θα ήθελαν να αγωνιστούν με αυτήν. Πραγματικά, η Giulietta Sprint Veloce έλαβε μέρος στους σημαντικότερους αγώνες της δεκαετίας του 1950 (όπως το Mille Miglia, το Targa Florio, το Tour de France).

 

 

Τον Απρίλιο του 1955, εμφανίστηκε στην αγορά η τετράθυρη Giulietta και το αποτέλεσμα ήταν ν' αποκτήσει την προσωνυμία «το οικογενειακό αυτοκίνητο που κερδίζει αγώνες». Το αυτοκίνητο βασιζόταν στο πάτωμα της Sprint, αλλά με λίγο κοντύτερο μεταξόνιο, και γνώρισε μεγάλη εμπορική επιτυχία στις Η.Π.Α.

 

 

Το 1957 παρουσιάστηκε μία ακόμα ενδιαφέρουσα έκδοση, η Giulietta Sprint Speciale. Επρόκειτο για ένα διαφορετικό κουπέ, με λίγο μεγαλύτερο μήκος (4120 χλστ.), σχεδιασμένο από τον Μπερτόνε μετά από εκτεταμένη αεροδυναμική έρευνα και με τον 1300άρη κινητήρα του αναβαθμισμένο ώστε να αποδίδει 100 ίππους/6500 σ.α.λ., με μέγιστη ταχύτητα 189 χλμ./ώρα. Η ιστορία της Giulietta τελειώνει τον Ιούνιο του 1962, όταν η μικρομεσαία Alfa άλλαξε όνομα και απέκτησε μεγαλύτερο κινητήρα.

 

 

Σύμφωνα με μια πρόσφατη εκτίμηση της Alfa Romeo, με στοιχεία από το αρχείο ταξινομήσεών της στην Ιταλία, βρέθηκε πως το 70% των Giulietta που κατασκευάστηκαν στο διάστημα 1954-1965 βρίσκονται σε λειτουργική κατάσταση και χρησιμοποιούνται τακτικά

http://www.4troxoi.gr/news/images/upload_images/1084974207.jpg

http://www.4troxoi.gr/news/images/upload_images/1084974274.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...