costasp Δημ. July 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2007 Έχω βάλει στο μάτι τρία παλιά μοντέλα, τα οποία στην Γερμανία πωλούνται πολύ φθηνά.... Μιά Alfa 33 (3ής γενιάς) 1.7 16V 4X4, Alfa 75 3.0 V6 24V QV και μία Αlfa 164 3.0 V6 24V Q4.... Ελπίζω να τα αποκτήσω.... H 33άρα έχει πολύ καλό μοτέρ, ενώ αυτό το κροτάλισμα του boxer είναι απόκοσμο... Αν και έχει γκάζι (αν θυμάμαι είναι 130-136 ΗΡ), η 4κίνησή της την αδικεί, καθώς της προσθέτει βάρος και τριβές. Η 164 έχει αυτό το vintage limo style που σε πολύ κόσμο αρέσει ακόμα. Το μοτέρ της είναι αλλού σε επίπεδο ροπής και ήχου, αλλωστε σε αυτό το μοτέρ βασίστηκαν και οι 147/156 GTA. Το μέγεθός της της επιτρέπει να βάζει τη δύναμη στο δρόμο, χωρίς τρελές εξάρσεις αλλά θέλει προσοχή γιατί αν θυμάμαι καλά ΔΕΝ φοράει μπλοκέ διαφορικό. Μην ξεχνάς ότι ~220 ΗΡ στον εμπρός άξονα ενός αμαξώματος >1,5 τόνου, χωρίς ελεγχόμενη ολίσθηση, θέλουν "χέρια" που μακάρι να έχεις. Άφησα το καλύτερο για το τέλος. Είχα 75 (βλ. την υπογραφή μου) και μάλιστα 2λιτρη TwinSpark 8V. Δύναμη παντού, πάνω από 150 ΗΡ και ροπή από τις 1000 σαλ, αφού ήταν 8βάλβιδη. Η 3.0 QV που έβγαινε σε 75άρα ήταν 12βάλβιδη και όχι 24βάλβιδη, εκτός αν ο πωλητής στην αγγελία που αναφέρεσαι έχει κάνει κάποια μαϊμουδιά. Όπως και να έχει και η 12βάλβιδη να είναι, αν είναι σε καλή κατάσταση πάρτην ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. Η 75 (αν δεν το ξέρεις) είναι από τα πολύ λίγα αυτοκίνητα με ακριβώς 50/50 ζύγισμα στους 2 άξονές της, πράγμα που σημαίνει απίστευτη οδική συμπεριφορά και σταθερότατο πάτημα, ακόμα και μέσα στη στροφή. Για πολλούς σκληροπυρηνικούς alfisti, ήταν και η τελευταία αυθεντική, ανόθευτη Alfa. Στο δρόμο και ειδικότερα στις στροφές, είναι εντυπωσιακή. Σίγουρα θα διώξει την ουρά της, αν το επιθυμήσεις, αλλά ο άξονας DeDion, η πίσω κίνηση και το γρήγορο τιμόνι της θα σε βοηθήσουν να επιστρέψεις γρήγορα στην politically correct γραμμή. Όσο για γκάζι και ροπή, άστο καλύτερα. Ελπίζω να σε βοήθησα... :) Ότι και να αποφασίσεις, εδώ είμαστε να τα λέμε. Παράθεση CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: ! Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ael1964 Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 Η Αlfa 75 έβγαινε και 24V, με τον κινητήρα 3.0L V6 Potenziata απο το 1990. Έβγαζε 192 BHP σε σχέση με τον προηγούμενο που έβγαζε 188 ΒΗΡ. Ότι και να λένε η Αlfa Romeo ήταν και θα είναι must για αληθινούς οδηγούς. Σύντομα, ελπίζω και υποπτεύομαι, αν αυτό δεν γίνει στην 169, θα μας ξαναδώσει αυτοκίνητα με πίσω κίνηση :D Παράθεση Hello moto....! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 αληθεια ποια ηταν η τελευταια πισωκινητη alfa?πλην της 8c... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 Ευρείας παραγωγής η 75. Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ael1964 Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 αληθεια ποια ηταν η τελευταια πισωκινητη alfa?πλην της 8c... Φυσικά η 75!Η παραγωγή της σταμάτησε το 1992.... Παράθεση Hello moto....! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
costasp Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 Ευρείας παραγωγής η 75. ;) Ακριβώς... Η Αlfa 75 έβγαινε και 24V, με τον κινητήρα 3.0L V6 Potenziata απο το 1990. Έβγαζε 192 BHP σε σχέση με τον προηγούμενο που έβγαζε 188 ΒΗΡ. Άραγε να είναι αυτό το μοτέρ που λίγα χρόνια αργότερα, σε... "slim fit" έκδοση, κίνησε και την απίστευτη 156 2,5 V6 με τα 192 ΒΗΡ ??? Παράθεση CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: ! Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ael1964 Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 ;) Ακριβώς... Άραγε να είναι αυτό το μοτέρ που λίγα χρόνια αργότερα, σε... "slim fit" έκδοση, κίνησε και την απίστευτη 156 2,5 V6 με τα 192 ΒΗΡ ??? Κοιτά ο κινητήρας που λές με 192 ΒΗΡ έβγαινε απο το 2001 μέχρι το 2006!, ο προηγούμενος που έβγαινε απο το 1997 μέχρι και το 2000 των 2.5L, έβγαζε 190 ΒΗΡ.... Ίσως να είναι αυτός.... 1) 2.5 V6 V6 2492 cc 140 kW (190 PS) @6300 rpm 222 N·m (164 ft·lbf) @5000 rpm 7.3 230 km/h (143 mph) 1997–2000 Euro2 2) 2.5 V6 V6 2492 cc 141 kW (192 PS) @6300 rpm 218 N·m (161 ft·lbf) @5000 rpm 7.3 230 km/h (143 mph) 2001–2006 Euro3 Bασικά εγώ βολεύομαι και με 75 2.0 TS, αλλά με Αmerica, Μilano ή Quadrifoglio Verde εμφάνιση.... H 169 σύμφωνα με την κάτωθι ιστοσελίδα θα είναι πισωκίνητη.... http://www.italiaspeed.com/newsite/futuremodels.htm#ar2009 Παράθεση Hello moto....! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
costasp Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 @ ael1964 Όπως ίσως βλέπεις από την υπογραφή μου και όπως σου είπα πριν, είχα μία 75 2.0 TS, αλλά επειδή ήταν μετατροπή είχα αφήσει επάνω το κοστούμι της απλής (και το κοντό σασμάν της 1.6 ;)), έτσι για να μην προκαλεί. Κάποια στιγμή μου μπήκε ένας κακός διάολος να της βάλω το look της America (μαζί με τα 5μπούλωνα άκρα) αλλά το κόστος, ακόμα και το 1998 ήταν για το τότε βαλάντιό μου απαγορευτικό. Πάντως φίλε μου, bravo έχεις γούστο (και γνώσεις, οπότε το bravo είναι διπλό)! Παράθεση CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: ! Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ael1964 Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 Βασικά στην οικογενεία μου είχαμε ένα Lada 2105 μοντέλο 1983, ένα BX μοντέλο 1983 και αυτό και ένα Hyundai Accent μοντέλο 2003.... Το κόλλημα με τις Αlfa Romeo το έχω από μικρός καθώς ο θειός μου είχε μιά Alfa Romeo GT 1600cc Junior, η οποία είχε γίνει facelifted, πρίν την αγοράσει για να μοιάζει της Alfa Romeo 2000 GT Veloce (αλλαγή φωτιστικών πίσω, αλλά και κινητήρα, είχε τον twincam με 2000 cc, που τότε έβγαζε 132 άλογα, μίλαμε για 1972!).... Το αυτοκίνητο είχε τελική 215 km/h, μέσα είχε δερμάτινα καθίσματα λευκά με κόκκινες ρίγες! Το τιμόνι ήταν ξύλινο.... και φυσικά το αυτοκίνητο είχε μπλοκέ διαφορικό. Το αυτοκίνητο το είχε από το 1987 μέχρι και το 2004 που το έδωσε, βέβαια το μετάνοιωσε, αλλά τι να κάνεις.... Με την 75 το κόλλημα το έφαγα μικρός που είχα αποκτήσει το περιπολικό της Βurago.... Από' κει και έπειτα μέχρι και τα 20 μου χρόνια δεν ασχολιόμουν με αυτοκίνητα, μέχρι που ανακάλυψα τυχαία το 2003 το www.carsfromitaly.com και ξαναθυμήθηκα ότι την Αlfa Romeo την έχω σε περίοπτη θέση στην καρδιά μου, ειδικά την 75, που εδώ στην Λάρισα ακόμη κυκλοφορούν πολλές! Τώρα κοιτάω τις τιμές των αυτοκινήτων στην Γερμανία, ειδικά της 75 και τρελαίνομαι.... Παράθεση Hello moto....! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
costasp Δημ. July 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2007 ... Το κόλλημα με τις Αlfa Romeo το έχω από μικρός καθώς ο θειός μου είχε μιά Alfa Romeo GT 1600cc Junior, η οποία είχε γίνει facelifted, πρίν την αγοράσει για να μοιάζει της Alfa Romeo 2000 GT Veloce (αλλαγή φωτιστικών πίσω, αλλά και κινητήρα, είχε τον twincam με 2000 cc, που τότε έβγαζε 132 άλογα, μίλαμε για 1972!).... Το αυτοκίνητο είχε τελική 215 km/h, μέσα είχε δερμάτινα καθίσματα λευκά με κόκκινες ρίγες! Το τιμόνι ήταν ξύλινο.... και φυσικά το αυτοκίνητο είχε μπλοκέ διαφορικό. Το αυτοκίνητο το είχε από το 1987 μέχρι και το 2004 που το έδωσε, βέβαια το μετάνοιωσε, αλλά τι να κάνεις... Λαρισαίε φίλε μου... ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ! Είναι κάποια πράγματα που δεν μπορούν να καταλάβουν κάποιοι αν δεν συμβιώσουν με μία Alfa, και είναι τόσο σημαντικά τα πράγματα αυτά που απλά δεν γίνεται να "κάτσουν" σε μία κόλλα χαρτί, ή σε μία οθόνη υπολογιστή. Αν δεν βαριέσαι, για να καταλάβεις τι σημαίνει όχι μόνο να αγαπάς, αλλά και να συμβιώνεις, και να αποχωρίζεσαι μία Alfa, διάβασε ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ που τα παραθέτω τα ακόλουθα 2 posts: Πρώτο + Δεύτερο Σου εύχομαι, αν το επιθυμείς, σύντομα να αποκτήσεις μία 75άρα, America 3.0 V6 και να ανατριχιάζεις και εσύ με τον ήχο της στις ευθείες της Λάρισας... Παράθεση CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: ! Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ael1964 Δημ. July 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2007 Χαίρομαι που ξαναγύρισες στο "Cuore Sportivo".... Να δείς πώς νοιώθω και εγώ που ακόμη δεν έχω πιάσει στα χέρια μια Alfa, όταν οι άλλοι μου μιλάνε για Golf και Type R γιαπωνέζικα και εγώ επιμένω να μιλάω για Alfa. Όταν όλοι σου λένε τι να το κάνεις δεν είναι αξιόπιστα και ένα σωρό μειωτικά και απαξιωτικά σχόλια για τις ιταλίδες. Τι να κάνουμε;;;; μας βγήκε το όνομα με την πρώτη γενιά των 33 και δεν μας ξεπλένει τίποτα. Πωλούσε ένας πρίν μερικούς μήνες μία Alfa 145 2.0 TS QV edition 3500 ευρώ γιατί είχε κάνει 280.000 Km, το αυτοκίνητο ήταν μοντέλο 2000, αλλά παρόλο που είχα τα λέφτα δεν το πήρα γιατί ήξερα δεν θα μπορούσα να το συντηρήσω, ακόμη φοιτητής είμαι.... Αλλά για να ξεγελάω τον ευατό μου αγόρασα για τον χειμώνα αυτό : http://cgi.ebay.com/Alfa-Romeo-GTA-Racing-Jacket-New-Release-L-Black_W0QQitemZ180139257291QQihZ008QQcategoryZ15677QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Παράθεση Hello moto....! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
costasp Δημ. July 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2007 Χαίρομαι που ξαναγύρισες στο "Cuore Sportivo".... Να δείς πώς νοιώθω και εγώ που ακόμη δεν έχω πιάσει στα χέρια μια Alfa, όταν οι άλλοι μου μιλάνε για Golf και Type R γιαπωνέζικα και εγώ επιμένω να μιλάω για Alfa. Όταν όλοι σου λένε τι να το κάνεις δεν είναι αξιόπιστα και ένα σωρό μειωτικά και απαξιωτικά σχόλια για τις ιταλίδες. Τι να κάνουμε;;;; μας βγήκε το όνομα με την πρώτη γενιά των 33 και δεν μας ξεπλένει τίποτα. Πωλούσε ένας πρίν μερικούς μήνες μία Alfa 145 2.0 TS QV edition 3500 ευρώ γιατί είχε κάνει 280.000 Km, το αυτοκίνητο ήταν μοντέλο 2000, αλλά παρόλο που είχα τα λέφτα δεν το πήρα γιατί ήξερα δεν θα μπορούσα να το συντηρήσω, ακόμη φοιτητής είμαι.... Αλλά για να ξεγελάω τον ευατό μου αγόρασα για τον χειμώνα αυτό : http://cgi.ebay.com/Alfa-Romeo-GTA-Racing-Jacket-New-Release-L-Black_W0QQitemZ180139257291QQihZ008QQcategoryZ15677QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Δεν βαριέσαι φίλε μου... Στο marketing λέμε, ότι όσο δύσκολα μαθαίνεται η φήμη σου ως καλό brand, τόσο εύκολα μαθαίνεται η φήμη σου στην πρώτη "άσχημη". Εμείς, ακόμα πληρώνουμε τα κακώς κείμενα της 33 και της Alfasud, που παρόλο που και τα 2 έστριβαν σαν Gr-N, δυστυχώς τα σαπάκια της Sud και τα ηλεκτρικά και οι αντλίες νερού της 33 μας έβγαλαν το όνομα. Το πρόβλημα είναι ότι αν ένας φίλος σου σε ακούσει να πεις, "μου έκαψε λάμπα η Alfa" σε αρχίζει το τροπάριο περί ελαττωματικών ιταλικών κλπ. Όταν όμως παρουσιάζεται μία (χοντρή ή όχι) ζημιά σε οποιαδήποτε άλλη μάρκα, τότε αυτό είναι μέσα στο στατιστικά αναμενόμενο ποσοστό "αστοχίας υλικού" και αρχίζει το άλλο τροπάριο "μηχανήματα είναι μωρέ, ζημιές παθαίνουν, μέσα στο πρόγραμμα είναι αυτά κλπ.". Μην μασάς. Όσο για την αγορά του jacket, έκανες πολύ καλά. :) Παράθεση CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: ! Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. July 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2007 Ευρείας παραγωγής η 75. Φυσικά η 75!Η παραγωγή της σταμάτησε το 1992.... ;) Ακριβώς... ευχαριστω..μου το ελεγε ενας φιλος μου γιατι πετυχαμε μια 75 στο δρομο&δε τον πιστευα!βλεπετε εχω μεινει λιγο πισω..νομιζα οτι οι πισωκινητες alfa ειχαν σταματησει απο τα μεσα τις δεκαετιας του '80!:blink: .. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ael1964 Δημ. July 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2007 Το κορυφαίο το' χώ ακούσει από φίλο σχολιάζοντας μια καλοφτιαγμένη, εσωτερικά, εξωτερικά αλλά και στον κινητήρα Alfa 75 2.0 TS που βγάζει 225 BHP. Μου είπε βάζω και' γώ στο 1400άρι το Golf που έχω πρόγραμμα ιπποδύναμης στον εγκέφαλο και κάνω όλα τα γούστα.... Παράθεση Hello moto....! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. August 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2007 Alfa Romeo Returns! 8C Competizione in America in 2008 http://www.blogsmithmedia.com/www.autoblog.com/media/2007/07/img_8541-1.jpg After being absent from the US market since 1995, Alfa Romeo is finally coming back to America one year from now and they are returning with a bang! The opening salvo from Alfa will be the 8C Competizione, which has been appearing in Europe for several years now. Alfa is only building a grand total of 500 8Cs for the entire world with less than 100 of those coming here, and they will be the last of the series. As part of the preview for this weekend's Meadow Brook Concours d'Elegance, Maserati North America boss Jim Selwa unveiled the 8C for the first time in North America in final production form. Befitting such a low volume car, it will command a commensurately high volume price. In Selwa's words, it will be "somewhere north of $200,000." The carbon fiber bodied Alfa has a 4.7L V-8 with 450 hp passing through a six-speed paddle-shifted transaxle. Needless to say, there is no wrong wheel drive silliness here. Under the glass rear hatch resides some custom fitted leather luggage, including a special briefcase in it's own slot at the back. The 8C will be offered through a limited number of Maserati dealers with the highest rated outlets getting priority. After the 8Cs are all gone, the Alfa renaissance will continue with more mainstream models coming over in 2009. According to Maserati NA PR manager Jeff Ehoodin, the models that will be available will be announced at a later date. For those with a taste for Italian style, the 8C is a wonderful way to start. 8C Competizione Gallery http://www.autoblog.com/photos/2009-alfa-romeo-8c-competizione/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. August 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 26, 2007 Η Alfa Romeo επιστρατεύει την Alfa Romeo Junior για να διεισδύσει στην αγορά των μικρών, σπορ hatchback. Το νέο μοντέλο πιθανότατα θα παράγεται στο εργοστάσιο Turinese στο Mirafiori και θα βασίζεται στο πάτωμα του Fiat Grande Punto. Το νέο μοντέλο της Alfa Romeo θα είναι ένα αυστηρά τρίθυρο, σπορ hatchback και θα χρησιμοποιεί τους νέους υπερτροφοδοτούμενους 1.4 T-Jet κινητήρες της Fiat των 120 και 150 ίππων, ενώ την κορυφαία έκδοση θα αναλάβει ένας 1.8lt JTB των 220 ίππων. Η πιο γρήγορη έκδοση, αυτή των 220hp, ενδέχεται να "κουβαλάει" την ονομασία "4C Junior", προς σεβασμό της 8C Competizione. Το hot hatch θα χρησιμοποιεί πιθανότατα το νέο διαφορικό Q2 της Alfa Romeo, το οποίο μπορεί να μεταδίδει τη ροπή μεταξύ των δυο μπροστινών τροχών, ενώ επίσης θα διαθέτει ένα αρκετά επιθετικό bodykit. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει στα μέσα του 2008 και αναμένεται να γίνει ισχυρός αντίπαλος ανάμεσα σε καταξιωμένα μοντέλα, όπως το MINI Cooper S της BMW, το Polo GTI, το Clio RS, το Opel Corsa OPC και άλλα. Με τιμές που αναμένεται να ξεκινούν από 16.000€ στην Ιταλία, σίγουρα θα ταράξει τα νερά της κατηγορίας του. γεγονος πλεον οι νεοι κινητηρες.για να δουμε. http://www.imageshack.gr/thumbs/tztoomwij15ywgdqmy4o.jpg http://www.imageshack.gr/thumbs/zcantx2uognyt4d1zmyw.jpg Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsafou Δημ. August 28, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2007 Παιδια μια απορια: Ποτε αλλαζουμε τα μπουζι στην 147 με τα 105HP; ο καπλανης λεει στα 60.000 km ενω o ζαφειροπουλος στα 100.000km Ποιος εχει δικιο;; Παράθεση Ακομα μαθαίνω...... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. August 28, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2007 Το γραφει το βιβλιαρακι του αυτοκινητου σου... Εσυ που εχεις τον 16αρη με τα 105 αλογα τα αλλαζεις σιγουρα πιο νωρις απ'οτι αυτοι με τα 120 ενω εχω την εντυπωση οτι πρεπει να ειναι κοντα στις 60-80.000χλμ! Για να εισαι ομως σιγουρος δεν το βιβλιαρακι με τα σερβις.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsafou Δημ. August 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 29, 2007 Το βιλβλιαρακι γραφει 60,000km αλλα το προβλημα ειναι ότι στην επισημη αντιπροσωπεια λενε 100.000 κ ας επιμενω εγω οτι το βιβλιο γραφει 60.000. Λες να εχει ερθει καποια οδηγια απο τα κεντρικα; Παράθεση Ακομα μαθαίνω...... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. August 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 29, 2007 οντως 100.000χλμ λενε στην αντιπροσωπεια,πολλα τα βλεπω εγω. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsafou Δημ. August 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 29, 2007 ναι μαλιστα πηρα κ στη Spycar κ μου ειπαν οτι ολα τα Twin sparc στις 100.000km αλλαζουν μπουζι!Εχει ερθει λέει οδηγια απο Fiat!Υπαρχει κανεις με αλφα 105 HP να μας πει την εμπειρα του; Παράθεση Ακομα μαθαίνω...... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
costasp Δημ. August 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 30, 2007 @ tsafou Η αντιπροσωπεία μπορεία να λέει ό,τι θέλει φίλε μου. Μετά την 146 και την 156 που είχα, έχω πάλι TwinSpark (147 120 HP) και όλα φοράνε τα γνωστά "αιωνόβια" μπουζί. Την 146 την πούλησα πριν τις 50.000 km οπότε δεν πρόλαβα αλλαγή, αλλά στην 156 ειδικά, η αντιπροσωπεία μου έλεγε κάτι κουλά για αλλαγή των μπουζί στις 90-100.000. Πήρα την πρωτοβουλία και τα άλλαξα στις +60.000. Η αλλαγή στην απόδοση του αυτοκινήτου ήταν τουλάχιστον αξιοσημείωτη, ειδικά αφού είχε συνδυαστεί με καθαρισμό beck. Όχι παιδιά, μετά από 6 Alfa Romeo, πιστεύω μπορώ να έχω μία ταπεινή προσωπική άποψη: μην περιμένετε τα 100.000 km για να αλλάξετε μπουζί. Ναι, είναι ακριβά τα μπουζί μας, αλλά είναι ένα κόστος που δεν θα πάει χαμένο, είναι επένδυση στην σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου σας, believe me. @ ταξιδιώτης 22 Φίλε μου μακάρι να βγει το συγκεκριμένο αμάξι. Καιρό τώρα η Alfa - ελέω οικονομικών δυσχερειών και περιορισμών από τη Fiat - έχει μείνει χωρίς εκπρόσωπο στα μικρά GTi, μία κατηγορία που ουσιαστικά "άνοιξε" πολύ πριν το (υπέροχο) εκείνο Golf, με την αλησμόνητης οδικής συμπεριφοράς, αλλά και οικτρής συναρμολόγησης Alfasud - ειδικά την Valentino 1,5. Πέρσι είχα διαβάσει σε κάποιο σημείο του forum του alfaowner ότι η Alfa - βλέποντας τις πωλήσεις του Mini S και του Golf/Leon/A3 εκδόσεων TSI/GT- σκέφτονταν σοβαρά να βγάλει στην παραγωγή μία 147 με τον υπερτροφοδοτούμενο 1.4 του Grande Punto/Bravo σε μία έκδοση περί τα +180 ΗΡ (αυτό που θα φοράει to Grande Punto Abarth) και να δηλώσει παρούσα στην δύσκολη αυτή κατηγορία. Όμως, λίγο οι φόβοι για κανιβαλλισμό των εν δυνάμει πωλήσεων του Punto, λίγο το σκληροπυρηνικό προφίλ μίας τέτοιας έκδοσης που ίσως να την απομάκρυνε από τους premium αγοραστές, έδωσαν τέλος στα σενάρια και δημιούργησαν όλο το σπέκουλο για την 149 Junior. Μακάρι ξαναλέω να πάρει κόσμο από την πλέον δημοφιλή κατηγορία των hot hatch, αφού αν και πρόκειται για ένα συνολικά εκπληκτικό αυτοκίνητο, η 147 απλά δεν είναι, ούτε θέλει να θεωρείται Hot Hatch / GTi, αλλά premium hatchback με κάποια "GT" χαρακτηριστικά. Απλά, έχω μία αμφιβολία για το αν η γρήγορη Junior με τον 1.8Τ θα φοράει μπλοκέ διαφορικό Q2, αν τελικά είναι 4κύλινδρη. Βλέπεις, ετοιμαζόμουν να βάλω το Q2 στην 147 και έμαθα ότι παράγεται μόνο για 6κύλινδρα μοτέρ. Ήδη το έχει βάλει ο ξάδερφός μου στην 156 GTA του και ένας κάτοχος 156 2.5 V6-24V από το alfisti.gr. Το αποτέλεσμα απλά δεν χρήζει σχολιασμού. Ελπίζω πάντως να βγάλει η Alfa μία έκδοση του Q2 για τα 4κίλυνδρα μοντέλα της... Είδωμεν... κοντός ψαλμός... Παράθεση CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: ! Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsafou Δημ. August 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 30, 2007 @costasp Ακούγεται πολύ λογικό αυτό που λες απλα εγώ απότι είδα στο βιβλιαράκι άλλα μπουζι φορά ή 120HP και άλλα η 105HP τα μεν πρώτα είναι από τιτάνιο κ ειναι και πανάκριβα τα άλλα ειναι σαφώς πιο οικονομικα.Τι μπουζι ειναι το ερώτημα θα μου φορέσουν; Παράθεση Ακομα μαθαίνω...... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
costasp Δημ. August 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 30, 2007 @costasp Ακούγεται πολύ λογικό αυτό που λες απλα εγώ απότι είδα στο βιβλιαράκι άλλα μπουζι φορά ή 120HP και άλλα η 105HP τα μεν πρώτα είναι από τιτάνιο κ ειναι και πανάκριβα τα άλλα ειναι σαφώς πιο οικονομικα.Τι μπουζι ειναι το ερώτημα θα μου φορέσουν; Oups... :confused: Εδώ με πιάνεις αδιάβαστο. Δεν γνώριζα ότι υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση στις ποιότητες των μπουζί. Ψάξτο καλά! Μία "χαζή" ερώτηση: αν τα "πανάκριβα" τιτανίου έχουν θεωρητική ζωή 100.000 χλμ. είναι δυνατόν τα φθηνότερα "απλά" να έχουν αντίστοιχη ζωή? Παράθεση CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: ! Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsafou Δημ. August 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 30, 2007 Oups... :confused: αν τα "πανάκριβα" τιτανίου έχουν θεωρητική ζωή 100.000 χλμ. είναι δυνατόν τα φθηνότερα "απλά" να έχουν αντίστοιχη ζωή? Ακριβως συγκεκριμένα στα 105Hp ειναι τα NGK BKUR6ETB (κεντρικά) και NGK CR7EKC(πλευρικά) και στοιχιζουν 126€ ενω στην 120HP τα NGK BKR6EKPA(κετρικά) NGK PMR7A(πλευρικά) και στοιχίζουν 300€. Η αντιπροσωπείες λένε τα δικά τους εγώ τι κάνω; Παράθεση Ακομα μαθαίνω...... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.